Need for Speed: Pro Street
#281
Elküldve: 2007. 12. 11. 08:51
Nekem a "gondok" a driftnél vannak, valahogy még nem az igazi a gép, de lehet le is fogom cserélni, ez a g35 nem erre való, lehet egy Sylviát megcsinálok majd. A sprint meg a speed versenyekkel nincs gond a camaro concept eddig bevállt, de még csak 260-270 körül van a vége. Én azt vettem észre hogy ha tartod az ideális íven a kocsit, akkor mintha fékasszisztens is lenne mert néha korrigál picit. (ez megmentett párszor a TK-tól) Akkor én ezek alapján gondban leszek hogy milyen autóra cseréljem a drag gépet, bár még nem hoztam ki belőle a maximumot, szerintem az 8 alatt tudná az 1/4 mérföldes gyorsulást. Milyen autóval milyen eredményeket sikerült elérnetek??
#282
Elküldve: 2007. 12. 11. 09:57
Idézet
Hát nem tudom. Ti itt áradoztok, hogy jó, de én nem fogok. Szerintem alulmúlja az eddigi összes NFSt, amit eddig kiadtak. A régieket azért szerettem, mert szép tájakon vezettem, a városit azért, mert ott már a tuningon volt a hangsúly, és meg volt a hangulata éjjel vezetni, de "ez"... Az első pár pálya után feladtam: se táj, se hangulatos éjszakai fények...
Én világ életemben billentyűzettel vezettem, és lássuk be, úgy nem olyan könnyű, mint kormánnyal. Ha meg ennyire túlkompikálják, akkor nem is nagyon fogok vele szórakozni...
Én világ életemben billentyűzettel vezettem, és lássuk be, úgy nem olyan könnyű, mint kormánnyal. Ha meg ennyire túlkompikálják, akkor nem is nagyon fogok vele szórakozni...
Kedves Gery!
Ismered a mondást, ízlések és pofonok. Sokan fikázzák, sokan meg éltetik, szerintem felesleges már ennek hangot adni, mindenkinek egyéni szociális problémája hogy mennyire is jön be neki a game. Ha szép tájakat akarsz, játsszál TDU-t vagy Juiced 2-t... A tuningról meg annyit, hogy amint láthatod itt egy-egy kommentben, egyetlen korábbi résznél sem volt ennyire nagy hangsúly fektetve a finomhangolásra, ugyanis egyáltalán nem mindegy milyen ütemben tuningolsz és milyen alkatrészeket válogatsz össze,míg korábban csak megvetted, felpakoltad és annyi. A vezetési élmény meg a versenyfíling pedig kárpótol a kissé sivár környezetért.
#283
Elküldve: 2007. 12. 11. 10:45
Elolvastam a kommenteket. Igen vegyesek a hozzászólások, de a pozitív érvek sokkal meggyőzőbbek. Tehát úgy döntöttem, megveszem. De a kérdésem még mindig ugyanaz. PS3-ra magyar felirattal adták ki?
#284
Elküldve: 2007. 12. 11. 15:35
Rosszabra számitottam!
De azért kár hogy legális meg hogy nincs városi kiruccanás és azok a zsaru törések!
Figyeljünk oda ellenségeinkre, mert ők az elsők, akik felfedezik hibáinkat.
Még a legbutább embertől is lehet tanulni valamit.
A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.
Infulenza: jobb adni mint kapni
#285 Guest__*
Elküldve: 2007. 12. 11. 16:34
Ha meg megint éjszakai,illegális versenyek meg rendőrös üldözés lenne benne 100%,hogy az lenne baja mindenkinek,hogy ez már olyan uncsi.

#286
Elküldve: 2007. 12. 11. 16:55
Idézet
Elolvastam a kommenteket. Igen vegyesek a hozzászólások, de a pozitív érvek sokkal meggyőzőbbek. Tehát úgy döntöttem, megveszem. De a kérdésem még mindig ugyanaz. PS3-ra magyar felirattal adták ki?
#287
Elküldve: 2007. 12. 11. 17:08
sziastok,lenne egy nagy kérdésem hozzátok ,08 telepitésével kapcsolatba,nem találom a kodját , s ,igy nemtudom elinditani a játékot tudtok ebben segiteni.
#289
Elküldve: 2007. 12. 11. 22:12
Idézet
NFS pro street -et se sikerült elinditanom milehet a gáz



#290
Elküldve: 2007. 12. 12. 01:22
Én is a pozitív hozálszólások táborát gyarapítanám, és szintúgy azokat tudnám elmondani amit az eddiegben olvastam. Nehezen lehet végig csinálni és jót tett neki ez az új feeling, bár én is hiányolok pár dolgot ( szerettem a rendőröket szopatni
) másrészt, pedig a játék realitása miatt pozitív változáson ment keresztűl a játék és ugyebár, ott a törés ( kicsit elhanyagolták benne, azaz sztem nem részletes, de benne van ) .
Verda vásárláshóz azt fűzném hozzá, hogy nekem egy Nissan GTR-em van 792 Ló (Grip-hajsza), és minden versenyen megállja a helyét, a Grip King M3-sa nem sokat ért ellene, úgyhogy amikor megnyertem el is adtam és bele öltem tuningba a 68 ezret amit kaptam érte.
Driften csak egy kicst húzott Mazda RX8-am van 3000-5500 között teljesítek vele
Drag-re egy M3 E46ot 697 Lóerő, ha jól emlékszem, 8.13 vele a rekord, és kétkerekezésnél is jól teljesít
Speed Challange-re meg egy M3 E92-es agyonhúzott gép, de lecserélem...
De van egy Shelby GT 500 '67-es csereautónak, de csak a feeling miatt vettem, "hobby"-ból tuningolgatom

Verda vásárláshóz azt fűzném hozzá, hogy nekem egy Nissan GTR-em van 792 Ló (Grip-hajsza), és minden versenyen megállja a helyét, a Grip King M3-sa nem sokat ért ellene, úgyhogy amikor megnyertem el is adtam és bele öltem tuningba a 68 ezret amit kaptam érte.
Driften csak egy kicst húzott Mazda RX8-am van 3000-5500 között teljesítek vele
Drag-re egy M3 E46ot 697 Lóerő, ha jól emlékszem, 8.13 vele a rekord, és kétkerekezésnél is jól teljesít
Speed Challange-re meg egy M3 E92-es agyonhúzott gép, de lecserélem...
De van egy Shelby GT 500 '67-es csereautónak, de csak a feeling miatt vettem, "hobby"-ból tuningolgatom

#291
Elküldve: 2007. 12. 12. 09:04
Akkor lehet a 350z-t majd gt-r re cserélem. A driftről és a g35 alkamasságáról megváltozott a véleményem, ugyanis tegnap kicsit tuningoltam, állítgattam, gyakoroltam, és versenyen egyből pálya rekordot sikerült menni, nagyon jól irányítható lett (vagy csak megszoktam). A drag nál a kétkerekezéshez mi szükséges?? (persze a hátsó kerekes gépeken kívül). Kell a maximális tapadás a gumi melegítésnél??? Kezdek benne kételkedni hogy az rx-8 képes rá, bár akár mikor megy 9 alatt,és már 600 ló fölött van
#292
Elküldve: 2007. 12. 12. 09:11
Idézet
Idézet
Hát nem tudom. Ti itt áradoztok, hogy jó, de én nem fogok. Szerintem alulmúlja az eddigi összes NFSt, amit eddig kiadtak. A régieket azért szerettem, mert szép tájakon vezettem, a városit azért, mert ott már a tuningon volt a hangsúly, és meg volt a hangulata éjjel vezetni, de "ez"... Az első pár pálya után feladtam: se táj, se hangulatos éjszakai fények...
Én világ életemben billentyűzettel vezettem, és lássuk be, úgy nem olyan könnyű, mint kormánnyal. Ha meg ennyire túlkompikálják, akkor nem is nagyon fogok vele szórakozni...
Én világ életemben billentyűzettel vezettem, és lássuk be, úgy nem olyan könnyű, mint kormánnyal. Ha meg ennyire túlkompikálják, akkor nem is nagyon fogok vele szórakozni...
Kedves Gery!
Ismered a mondást, ízlések és pofonok. Sokan fikázzák, sokan meg éltetik, szerintem felesleges már ennek hangot adni, mindenkinek egyéni szociális problémája hogy mennyire is jön be neki a game. Ha szép tájakat akarsz, játsszál TDU-t vagy Juiced 2-t... A tuningról meg annyit, hogy amint láthatod itt egy-egy kommentben, egyetlen korábbi résznél sem volt ennyire nagy hangsúly fektetve a finomhangolásra, ugyanis egyáltalán nem mindegy milyen ütemben tuningolsz és milyen alkatrészeket válogatsz össze,míg korábban csak megvetted, felpakoltad és annyi. A vezetési élmény meg a versenyfíling pedig kárpótol a kissé sivár környezetért.


#293
Elküldve: 2007. 12. 16. 15:36
Idézet
Idézet
NFS pro street -et se sikerült elinditanom milehet a gáz





#295
Elküldve: 2007. 12. 17. 09:57
Nnna, 67% tartok
Tapasztalatok eddig:
Gripre ha megtartod az alap Nissant, a gyors pályákat kivéve ha feltuningolod és kapsz egy pár stage 4 cuccot hozzá simán elég lesz végig. A gyors pályákra Porsche GT2 vált be. Most vettem egy acurát még azt próbálgatom, de nem elég gyors és nem is olyan jó az irányítása. Ha valakinek van kedvenc grip carja pls irja meg.
Dragre egyértelműen a Supra a legbikább verda, nyert stage4 motorral és fullra húzva 403 végsebesség, 7,21 legjobb 1/4mérföld és 10,79 1/2mérföld. Más verdával kár kisérletezni.
Driftre is Suprát vettem, jobbnak bizonyult mint a Shelby de nemtom, ide is várok tapasztalatokat.
Speeddel a vége felé bajban vagyok, ugyanis vettem egy Murcielagot free car markerért és nagyon ott van, szupergyors meg minden, csak irányíthatatlan. Ha kicsit is lesodródsz véged. Már RYO ellen nyomnám és speed challange az első mód de nem tudtam lenyomni, eddig 5 verdával próbálkoztam, talán a camaro comcept volt a legközlebb mert jól irányítható meg stabil versa, de sajnos lassú. Pls írjátok meg a tutit ha valaki már eljutott eddig.
Egy 5let, ha lé kell: miután kinyitottad és kivégezted a drag kinghez vezető versenysorozatot, ha pénz szűkében vagy nyomj le egy versenyt, kb 50rugót ad és viszonylag gyorsan megvan, a kocsid nem sérül és tuti hogy nyerni fogsz. Ha suprád van
#296
Elküldve: 2007. 12. 17. 16:12
csery8 Ha több ilyen játékod is volt ami nem indult el akkor tepepíts fel egy videókártya driver-t. Nekem most lett fejlesztve a gépem és nem indultak el az új játékok. Felraktam a driver-t és már rögtön indult. Tudom nem ide tartozik, de megvan valakinek a Medal of Honor Airborne?
#297
Elküldve: 2007. 12. 18. 01:25
hello ha valakinek kellene egy pro street eredeti akkor keressen meg!ma vettem egyszer volt a konzolba nekem nem tetszik.elcserelnem vagy eladnam lenyegesen olcsobban
#298
Elküldve: 2007. 12. 18. 01:28
mivel ide is csak ezert regisztraltam nem biztos hogy itt megtalatok!-telszamom-0670 372 21 25
#300
Elküldve: 2007. 12. 18. 09:13
Idézet
Nnna, 67% tartok
Tapasztalatok eddig:
Gripre ha megtartod az alap Nissant, a gyors pályákat kivéve ha feltuningolod és kapsz egy pár stage 4 cuccot hozzá simán elég lesz végig. A gyors pályákra Porsche GT2 vált be. Most vettem egy acurát még azt próbálgatom, de nem elég gyors és nem is olyan jó az irányítása. Ha valakinek van kedvenc grip carja pls irja meg.
Dragre egyértelműen a Supra a legbikább verda, nyert stage4 motorral és fullra húzva 403 végsebesség, 7,21 legjobb 1/4mérföld és 10,79 1/2mérföld. Más verdával kár kisérletezni.
Driftre is Suprát vettem, jobbnak bizonyult mint a Shelby de nemtom, ide is várok tapasztalatokat.
Speeddel a vége felé bajban vagyok, ugyanis vettem egy Murcielagot free car markerért és nagyon ott van, szupergyors meg minden, csak irányíthatatlan. Ha kicsit is lesodródsz véged. Már RYO ellen nyomnám és speed challange az első mód de nem tudtam lenyomni, eddig 5 verdával próbálkoztam, talán a camaro comcept volt a legközlebb mert jól irányítható meg stabil versa, de sajnos lassú. Pls írjátok meg a tutit ha valaki már eljutott eddig.
Egy 5let, ha lé kell: miután kinyitottad és kivégezted a drag kinghez vezető versenysorozatot, ha pénz szűkében vagy nyomj le egy versenyt, kb 50rugót ad és viszonylag gyorsan megvan, a kocsid nem sérül és tuti hogy nyerni fogsz. Ha suprád van
