Idézet
DiRT 2
#101
Elküldve: 2009. 09. 21. 16:16
Ezt én nem értem. Mi a baj azzal, hogy csúszkál a rally autó a murván????
Aszfalton nem csúszik 1/5 annyira sem. Szerintem pedig egy nagyon technikásan vezethető szimulátor uténzat lett. Nem szimulátor, mert nincs kidolgozva részletesen a beállítások sokasága, nincs nagy hatással az autóra a lökő elvesztése pl....de a vezetési modelljével szerintm semmi baj. Kézifékkel és gázfröccsökkel úgy lehet driftelni a kanyarokat, mint a legnagyobbak. Eddig 2 órám van a játékban, ebből 34 perc a vezetés
Minden menetemet eddig visszanéztem. GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰ
#102
Elküldve: 2009. 09. 21. 16:22
Idézet
Idézet
Ezt én nem értem. Mi a baj azzal, hogy csúszkál a rally autó a murván????
Aszfalton nem csúszik 1/5 annyira sem. Szerintem pedig egy nagyon technikásan vezethető szimulátor uténzat lett. Nem szimulátor, mert nincs kidolgozva részletesen a beállítások sokasága, nincs nagy hatással az autóra a lökő elvesztése pl....de a vezetési modelljével szerintm semmi baj. Kézifékkel és gázfröccsökkel úgy lehet driftelni a kanyarokat, mint a legnagyobbak. Eddig 2 órám van a játékban, ebből 34 perc a vezetés
Minden menetemet eddig visszanéztem. GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰ
#103
Elküldve: 2009. 09. 21. 16:29
Idézet
Idézet
Idézet
Ezt én nem értem. Mi a baj azzal, hogy csúszkál a rally autó a murván????
Aszfalton nem csúszik 1/5 annyira sem. Szerintem pedig egy nagyon technikásan vezethető szimulátor uténzat lett. Nem szimulátor, mert nincs kidolgozva részletesen a beállítások sokasága, nincs nagy hatással az autóra a lökő elvesztése pl....de a vezetési modelljével szerintm semmi baj. Kézifékkel és gázfröccsökkel úgy lehet driftelni a kanyarokat, mint a legnagyobbak. Eddig 2 órám van a játékban, ebből 34 perc a vezetés
Minden menetemet eddig visszanéztem. GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰ
#104
Elküldve: 2009. 09. 22. 04:37
Idézet
Idézet
Idézet
Igen ez természetes, hogy csúszik a murván de vmikor olyan furcsán csúszik. Olyankor olyan minha jégen gáz és fék nélkül mennék.
Majd meglátjátok hogy vezetett ő (s természetesen én is hasonlóképp
#105
Elküldve: 2009. 09. 22. 09:12
Én is nyomtam vele tegnap egy kicsit 1 órát kb
de csap 3futam fért be mert az összes visszajátszást megnéztem és nagyon ott van a szeren én még ilyen szép grafikát nem láttam minden részletben kidolgozva hangulatos menüt szerintem jó pár órát belefogok még nyomni

#106
Elküldve: 2009. 09. 22. 10:08
Idézet
Idézet
Idézet
Idézet
Majd meglátjátok hogy vezetett ő (s természetesen én is hasonlóképp
#107 Guest__*
Elküldve: 2009. 09. 22. 10:14
Idézet
Idézet
Ezt én nem értem. Mi a baj azzal, hogy csúszkál a rally autó a murván????
Aszfalton nem csúszik 1/5 annyira sem. Szerintem pedig egy nagyon technikásan vezethető szimulátor uténzat lett. Nem szimulátor, mert nincs kidolgozva részletesen a beállítások sokasága, nincs nagy hatással az autóra a lökő elvesztése pl....de a vezetési modelljével szerintm semmi baj. Kézifékkel és gázfröccsökkel úgy lehet driftelni a kanyarokat, mint a legnagyobbak. Eddig 2 órám van a játékban, ebből 34 perc a vezetés
Minden menetemet eddig visszanéztem. GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰ
rossz gumiválasztás következményei ! ![]()
sejtem mire gondolsz, hogy csúszik, de olyan videot nem találtam egyelőre. (murvás keresztbe csúsztatás)
#108
Elküldve: 2009. 09. 22. 10:25
Idézet
Idézet
Idézet
rossz gumiválasztás következményei ! ![]()
sejtem mire gondolsz, hogy csúszik, de olyan videot nem találtam egyelőre. (murvás keresztbe csúsztatás)
#109
Elküldve: 2009. 09. 22. 12:19
norb, fejtsd ki a véleményedet a játékról BŐVEBBEN!
Most futok tovább de este majd linkelek videót meg képeket is.... vagyishogy inkább most!
De te meg számolj be élmányeidről!!!!
Szóval a cockpit így nézett ki tegnap este: (sajnos az adatrögzítés cska telóval készült, de azért élvezhető)


Igenbizony, jó közelről, kb 1,5m-ről néztük a 42"-os TV-t. Egész fasza volt így
És akkor egy videó is. Ezt a kört norb nyomta belső nézetből, manuális váltással, és a Subaru alapbeállításait is kicsit módosítva. Ezek után mondjátok hogy szar a vezetési élménye, meg hogy nem valószerű. BESZARÁS amit művelni lehet, csak rá kell érezni.
http://www.youtube.c...h?v=kHrVdNaNyk8
Szóval a cockpit így nézett ki tegnap este: (sajnos az adatrögzítés cska telóval készült, de azért élvezhető)


Igenbizony, jó közelről, kb 1,5m-ről néztük a 42"-os TV-t. Egész fasza volt így
És akkor egy videó is. Ezt a kört norb nyomta belső nézetből, manuális váltással, és a Subaru alapbeállításait is kicsit módosítva. Ezek után mondjátok hogy szar a vezetési élménye, meg hogy nem valószerű. BESZARÁS amit művelni lehet, csak rá kell érezni.
http://www.youtube.c...h?v=kHrVdNaNyk8
#110
Elküldve: 2009. 09. 22. 12:37
Idézet
Igenbizony, jó közelről, kb 1,5m-ről néztük a 42"-os TV-t. Egész fasza volt így 
És akkor egy videó is. Ezt a kört norb nyomta belső nézetből, manuális váltással, és a Subaru alapbeállításait is kicsit módosítva. Ezek után mondjátok hogy szar a vezetési élménye, meg hogy nem valószerű. BESZARÁS amit művelni lehet, csak rá kell érezni.
http://www.youtube.c...h?v=kHrVdNaNyk8
És akkor egy videó is. Ezt a kört norb nyomta belső nézetből, manuális váltással, és a Subaru alapbeállításait is kicsit módosítva. Ezek után mondjátok hogy szar a vezetési élménye, meg hogy nem valószerű. BESZARÁS amit művelni lehet, csak rá kell érezni.
http://www.youtube.c...h?v=kHrVdNaNyk8
Megnéztem a gombás videódat is. Csak azért mert én az előbb azt pucoltam.
#111
Elküldve: 2009. 09. 22. 13:56
Igaz James csak rá kell érezni mert aki belejön az nem akkarja abba hagyni.Ja és az én favoritom "Willy in the pool"

#112
Elküldve: 2009. 09. 22. 15:25
Idézet
Na ezek után senki ne merje azt mondani hogy nem jó az irányítás. Am szép volt!#113 Guest__*
Elküldve: 2009. 09. 22. 15:30
Idézet
Idézet
Na ezek után senki ne merje azt mondani hogy nem jó az irányítás. Am szép volt!
#114
Elküldve: 2009. 09. 22. 15:34
Idézet
Idézet
Idézet
Na ezek után senki ne merje azt mondani hogy nem jó az irányítás. Am szép volt!
#115
Elküldve: 2009. 09. 23. 07:01
[font=" arial; line-height: normal; white-space: pre-wrap" class="Apple-style-span"]A buggys részek (némelyik) nehezen mennek még casual fokozaton is. A pályák szűkek, kanyarban könnyen kiperdül, az ellenfelek kilökdösnek.... ma reggel fél óra alatt sem tudtam 2. helyezetnél jobb lenni az egyik BAJA-i pályán.[/font]
Viszont norb! Tegnap karrier módban beadta azt a pályát, amivel tegnap előtt szenvedtünk. Mindenféle finomhangolás nélkül elsőre 1:51-et mentem. Úgyhogy majd ha kivittem a játékot, még visszatérek erre a pályára, mert a HARD fokozaton a te 1:49-es időddel szemben 1:44 -et megy az AI.
A célom az 1:45 lesz ! ! ! Csak majd be kell szereznem a tuning Subarut 
#116 Guest__*
Elküldve: 2009. 09. 23. 07:08
Idézet
A buggys részek (némelyik) nehezen mennek még casual fokozaton is. A pályák szűkek, kanyarban könnyen kiperdül, az ellenfelek kilökdösnek.... ma reggel fél óra alatt sem tudtam 2. helyezetnél jobb lenni az egyik BAJA-i pályán.
Viszont norb! Tegnap karrier módban beadta azt a pályát, amivel tegnap előtt szenvedtünk. Mindenféle finomhangolás nélkül elsőre 1:51-et mentem. Úgyhogy majd ha kivittem a játékot, még visszatérek erre a pályára, mert a HARD fokozaton a te 1:49-es időddel szemben 1:44 -et megy az AI.
A célom az 1:45 lesz ! ! ! Csak majd be kell szereznem a tuning Subarut 
az 1:44-es idő biztos, hogy a nagyobb teljesítményű autó miatt lehetséges. próbáltuk, láttuk mindketten, hogy kinyomtad/tam a lelkét az autónak, nem mentem neki semminek, nem csúsztam ki...stb. csináld a karriert, oszt egy erősebb autóval kíváncsi leszek milyen időt megyek.
1:35?
:)![]()
a norb féle teszt/jellemzés jönni fog, de tegnap annyira nem értem rá, hogy hosszabban írjak, ma pedig...iroda költöztetés lesz, úgyhogy előreláthatólag sem tudom meg mondani mikor lesz ma netem. holnap!
#117
Elküldve: 2009. 09. 23. 07:22
Idézet
Idézet
A buggys részek (némelyik) nehezen mennek még casual fokozaton is. A pályák szűkek, kanyarban könnyen kiperdül, az ellenfelek kilökdösnek.... ma reggel fél óra alatt sem tudtam 2. helyezetnél jobb lenni az egyik BAJA-i pályán.
Viszont norb! Tegnap karrier módban beadta azt a pályát, amivel tegnap előtt szenvedtünk. Mindenféle finomhangolás nélkül elsőre 1:51-et mentem. Úgyhogy majd ha kivittem a játékot, még visszatérek erre a pályára, mert a HARD fokozaton a te 1:49-es időddel szemben 1:44 -et megy az AI.
A célom az 1:45 lesz ! ! ! Csak majd be kell szereznem a tuning Subarut 
az 1:44-es idő biztos, hogy a nagyobb teljesítményű autó miatt lehetséges. próbáltuk, láttuk mindketten, hogy kinyomtad/tam a lelkét az autónak, nem mentem neki semminek, nem csúsztam ki...stb. csináld a karriert, oszt egy erősebb autóval kíváncsi leszek milyen időt megyek.
1:35?
:)![]()
a norb féle teszt/jellemzés jönni fog, de tegnap annyira nem értem rá, hogy hosszabban írjak, ma pedig...iroda költöztetés lesz, úgyhogy előreláthatólag sem tudom meg mondani mikor lesz ma netem. holnap!
De állok elébe!
Holnapi beszámolóra meg én is kíváncsi vagyok, mert helyszínen sokat nem is beszéltünk róla, csak teszteltünk 
#118
Elküldve: 2009. 09. 23. 09:21
Mennyire ajánljátok ezt Ps3-ra? ![]()
Vegyem meg..?
Vagy várjam meg GT5-öt?
Tudom más kategória a 2...de akkor is...
Vagy esetleg mindkettő? ![]()
Playstation 3 60 GB
PSN ID : juhaszroli
PSN ID : juhaszroli
#119
Elküldve: 2009. 09. 26. 20:09
Emlékszel a pályánkra norb? Idődre? Segítek: 1:49:53
Sikerült javítnom rajta: 1:48:71 (vagy73...)
Azért nemtom pontosan a végét, mert ez a Q DirtNet NEM MENTETTE az időmet ! ! ! Nemtom kell e neki idő...vagy mi a szösz...mindenesetre legjobb időnek még mindig a tiedet adja be.
MIJÉÉÉÉRTTTT?????????
Pedig nem léptem ki mentés előtt a játékból... de a győzelem felett érzett örömöm bánatba, az EZAZ felkiáltásom "A JÓ Q ANY.D" felkiáltásba váltott.....
#120
Elküldve: 2009. 09. 26. 20:15
Idézet
Mennyire ajánljátok ezt Ps3-ra? ![]()
Vegyem meg..?
Vagy várjam meg GT5-öt?
Tudom más kategória a 2...de akkor is...
Vagy esetleg mindkettő? ![]()
PSN: NikonKristof

Súgó
A téma zárva.



















