HWSW Informatikai Kerekasztal: Forza Motorsport 3 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (14 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Forza Motorsport 3

#161 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 08. 15:30

Idézet

Idézet

Jah, persze a Nürburgring Nordschleife pályára gondoltam, a nagyra. Egyszerűen undorító Kép
miért? mert nagy?
pedig azért vlamennyire változatos is meg lehetne rajta száguldani és olyan lehetetlen vagy lassú kanyarok sincsennek...

#162 Felhasználó inaktív   Elegost 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 15:32

Idézet

miért? mert nagy?
pedig azért vlamennyire változatos is meg lehetne rajta száguldani és olyan lehetetlen vagy lassú kanyarok sincsennek...
túl nagy. amíg végig érek a pályán elunom az életemKép

#163 Felhasználó inaktív   seci92 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:04

Íme egy teszt: KATT
   

#164 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:08

Idézet

Íme egy teszt: KATT
szerintem kicsit túlértékelték...
nem fejlődött sokat szerintem tartalmilag sem, külsőre sem.
főleg ezek a kamu képek is amiket kiadtak aztán nem olyan lett...

#165 Felhasználó inaktív   Giga0509 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.369
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:21

Idézet

Idézet

Íme egy teszt: KATT
nem fejlődött sokat szerintem tartalmilag sem, külsőre sem.
Ezt most hogy érted? játszottál vele? a játék meg igen is szebb lett mint a 2.

 

S N A I L T I N E L
        @@@@               
      @@@@@           / """""
     @@@@@@       /           
      @@@@@        /           
____@@@@____/

 


#166 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:25

Idézet

Idézet

Idézet

Ezt most hogy érted? játszottál vele? a játék meg igen is szebb lett mint a 2.
a 2vel sokat nyomtam...videók alapján a garf nem fejlődöt sokat.
irások alapján is ez jön le

#167 Felhasználó inaktív   Giga0509 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.369
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:27

Idézet

Idézet

Idézet

Idézet

Ezt most hogy érted? játszottál vele? a játék meg igen is szebb lett mint a 2.
a 2vel sokat nyomtam...videók alapján a garf nem fejlődöt sokat.
irások alapján is ez jön le
Sokkal nem,de szebb lett.Mondjuk nekem még mindig nem jön be,nem szeretem a szimulátorokat :Đ

 

S N A I L T I N E L
        @@@@               
      @@@@@           / """""
     @@@@@@       /           
      @@@@@        /           
____@@@@____/

 


#168 Felhasználó inaktív   X360_FaNbOy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.498
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 16:53

Idézet

Idézet

Idézet

Idézet

Idézet

Ezt most hogy érted? játszottál vele? a játék meg igen is szebb lett mint a 2.
a 2vel sokat nyomtam...videók alapján a garf nem fejlődöt sokat.
irások alapján is ez jön le
Sokkal nem,de szebb lett.Mondjuk nekem még mindig nem jön be,nem szeretem a szimulátorokat :Đ
Nem lessz az olyan rossz...graf meg javulhat még demohoz képest...énis csalodtam demo kinézetén mert nem olyan mint képeken de reménykedek h fejleszik még a teljes játék kiadása előtt
Kép

#169 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 18:43

Idézet

túl nagy. amíg végig érek a pályán elunom az életemKép
Nekem az a bajom, hogy félelmetes rajta vezetni, kiver a víz minden kanyarban. Mondjuk ha valaki betanulja tutira az egyik legélvezetesebb pálya lehet, de akkor is, haljon meg Kép

#170 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 08. 19:02

Idézet

Idézet

túl nagy. amíg végig érek a pályán elunom az életemKép
Nekem az a bajom, hogy félelmetes rajta vezetni, kiver a víz minden kanyarban. Mondjuk ha valaki betanulja tutira az egyik legélvezetesebb pálya lehet, de akkor is, haljon meg Kép
Ha már a negativakat soroljuk akkor én is megemlitem az én problémám és ez egyben 1 kérdés is:) nekem nincs nagyon problémám a game-el de a törés az ami nem teccik benne nem értem miért nem lehet ugy megcsinálni mint a gridbeKép szal az a kérdésem, hogy ezen lehet-e állitani mert akkor az sokat javitana a játékon...Kép

#171 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 08. 21:48

Norb, kérdés: megvan a fullra tuningolt M5, olyan erős mint a bivaly, de a kanyarodásokkor néha elég nagy problémáim vannak.

Konkrétan az automata váltó néha kanyarban visszavált 1-esbe 120 km/h-nál, és 8 ezer fordulaton próbálnék kijönni a kanyarból, de csak ha nem vagyok nagyon-nagyon óvatos, akkor rögtön kitör a hátulja, és pördültem is meg. Hátsó szárnyat közel maximumra állítottam.

A kérdéseim a következők lennének: ez így normális és én vagyok béna / tényleg negyedgázzal kell kigyorsítani a kanyarból? Te manuális váltóval visszaváltanál 1-esbe egyáltalán? Mi erre a megoldás?

#172 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 04:56

Idézet

Norb, kérdés: megvan a fullra tuningolt M5, olyan erős mint a bivaly, de a kanyarodásokkor néha elég nagy problémáim vannak.

Konkrétan az automata váltó néha kanyarban visszavált 1-esbe 120 km/h-nál, és 8 ezer fordulaton próbálnék kijönni a kanyarból, de csak ha nem vagyok nagyon-nagyon óvatos, akkor rögtön kitör a hátulja, és pördültem is meg. Hátsó szárnyat közel maximumra állítottam.

A kérdéseim a következők lennének: ez így normális és én vagyok béna / tényleg negyedgázzal kell kigyorsítani a kanyarból? Te manuális váltóval visszaváltanál 1-esbe egyáltalán? Mi erre a megoldás?
Had válaszoljak norb helyett....aztán majd max pontosít. Tegnap norb itt volt nálam, s kipróbálta a Forza demot. Első véleménye, hogy úgy érzi mintha nem tapadnának kellőképpen a kocsik. A Porse se :Đ Pedig az versenyautó. Mondjuk úgy játszottunk, hogy rásegításek nélkül.
Node a lényeg: NEM! Dehogy váltanék vissza 1-be!!!! BULLSHIT. A kanyarokat a lehető legnagyobb sebességi fokozatban érdemes venni, s ha nem is fullgázzal, de a kanyar felétől fokozatosan nyomva a gázt, mire az egyenesbe érsz, már bizony tövön vagy. Minél alacsonyabb fokozaton veszed a kanyart, annál inkább kiteszi a seggét (a hátsókerekes)
Kép
Kép
Kép

#173 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 05:01

Törések: http://www.gametrail...otorsport/57456

Review: http://www.gametrail...otorsport/57471

és még több...: http://www.gamersyde...es-8647_en.html


Kép
Kép
Kép

#174 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 07:11

Idézet

Had válaszoljak norb helyett....aztán majd max pontosít. Tegnap norb itt volt nálam, s kipróbálta a Forza demot. Első véleménye, hogy úgy érzi mintha nem tapadnának kellőképpen a kocsik. A Porse se :Đ Pedig az versenyautó. Mondjuk úgy játszottunk, hogy rásegításek nélkül.
Node a lényeg: NEM! Dehogy váltanék vissza 1-be!!!! BULLSHIT. A kanyarokat a lehető legnagyobb sebességi fokozatban érdemes venni, s ha nem is fullgázzal, de a kanyar felétől fokozatosan nyomva a gázt, mire az egyenesbe érsz, már bizony tövön vagy. Minél alacsonyabb fokozaton veszed a kanyart, annál inkább kiteszi a seggét (a hátsókerekes)
Kösz James mester!

Erre gondoltam én is, mert ilyen bullshitet, hogy kanyar közben 8000-on fordulaton visszavált egyesbe (meg hogy egyáltalán bármikor visszavált egyesbe), aztán tiltásig húzatja a kanyar kijáratánál és a legkisebb gázadásra is kitör a hátulja....

A tapadáson segítenek az upgradek, gumik, spoilerek, ilyesmi, szerintem. De egyébként pont tegnap néztem egy Top Gear epizódot, ahol a 911 GT2-t tesztelték, és azt mondták, hogy brutálisan ilyesztő vele menni, mert irtózatosan erős, nagyon-nagyon lekönyített, és hátsókerekes, ebből a szempontból tehát a Forzás verzió gondolom visszaadja a valóságot :-D

#175 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 07:43

Idézet

Idézet

Had válaszoljak norb helyett....aztán majd max pontosít. Tegnap norb itt volt nálam, s kipróbálta a Forza demot. Első véleménye, hogy úgy érzi mintha nem tapadnának kellőképpen a kocsik. A Porse se :Đ Pedig az versenyautó. Mondjuk úgy játszottunk, hogy rásegításek nélkül.
Node a lényeg: NEM! Dehogy váltanék vissza 1-be!!!! BULLSHIT. A kanyarokat a lehető legnagyobb sebességi fokozatban érdemes venni, s ha nem is fullgázzal, de a kanyar felétől fokozatosan nyomva a gázt, mire az egyenesbe érsz, már bizony tövön vagy. Minél alacsonyabb fokozaton veszed a kanyart, annál inkább kiteszi a seggét (a hátsókerekes)
Kösz James mester!

Erre gondoltam én is, mert ilyen bullshitet, hogy kanyar közben 8000-on fordulaton visszavált egyesbe (meg hogy egyáltalán bármikor visszavált egyesbe), aztán tiltásig húzatja a kanyar kijáratánál és a legkisebb gázadásra is kitör a hátulja....

A tapadáson segítenek az upgradek, gumik, spoilerek, ilyesmi, szerintem. De egyébként pont tegnap néztem egy Top Gear epizódot, ahol a 911 GT2-t tesztelték, és azt mondták, hogy brutálisan ilyesztő vele menni, mert irtózatosan erős, nagyon-nagyon lekönyített, és hátsókerekes, ebből a szempontból tehát a Forzás verzió gondolom visszaadja a valóságot :-D
Jah, a tunin segíthet tabilitási, tapadási problémákon, csak sajna ilyen lehetőség nincs a demoban :) Pedig egy gumi csere ráférne a kocsikra :)
Kép
Kép
Kép

#176 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 09. 07:54

Idézet

Norb, kérdés: megvan a fullra tuningolt M5, olyan erős mint a bivaly, de a kanyarodásokkor néha elég nagy problémáim vannak.

Konkrétan az automata váltó néha kanyarban visszavált 1-esbe 120 km/h-nál, és 8 ezer fordulaton próbálnék kijönni a kanyarból, de csak ha nem vagyok nagyon-nagyon óvatos, akkor rögtön kitör a hátulja, és pördültem is meg. Hátsó szárnyat közel maximumra állítottam.

A kérdéseim a következők lennének: ez így normális és én vagyok béna / tényleg negyedgázzal kell kigyorsítani a kanyarból? Te manuális váltóval visszaváltanál 1-esbe egyáltalán? Mi erre a megoldás?

ahogy james is mondta, tegnap próbálkoztam és a verda valóban csúszik. :Đ félreértés végett, nem rossz, teljesen rendben lesz, ha lehet állítgatni -szokni kell, s gyakorolni-, de a demoból számomra nem derült ki, mit enged a játék.

a kérdésedre a válasz. at váltót tedd manuálra elsőként. 2. fokozatban stabilabban jössz ki a kanyarból. a hátsó max leszorítóerő nem mérvadó. ha hátul vannak problémák, nem feltétlenül ott kell keresni. az autót egyenesúlyba kell hozni, hogy elől is és hátul is stabil legyen. összhang az alul- illetve túlkormányozottság között. nehéz és murvára időigényes. 2.körben azt mondom, hogy gyakorolj, gyakorolj, gyakorolj. 3. körben azt mondom, hogy az apex a kanyar leglassabb pontja. a kanyarkijárat ott kezdődik, ahol a pilóta elkezdi kiengedni a kormányt. általában, de nem mindig a kigyorsítás jellemzi. ez pálya függő. 4. körben, ne használj elektronikus segítségeket, mert a beállításaid közötti különbségeket nem fogod érezni, az elektronika felülírja azokat. 5. körben ne nyomd a verdát. állítgasd, használj szélsőséges értékeket, hogy érezd a változást. egyelőre, egyszerre csak egy valamit állíts, s ha kb. tudod mi-mire való, akkor próbáld összhangba hozni a beállításokat, illetve jegyezd meg milyen egymásra gyakorolt hatásai vannak.(én szoktam xls táblát is vezetni, vagy egyszerűen csak írd fel egy füzetbe) 6. körben a fullos bmw beállításait állítsd alap helyzetre. 7. körben menj ki az adott pályára és térképezd fel, hogy milyen a track karakterisztikája. konkrétan állapítsd meg, hogy neked, a nagy leszorítóerőre vagy a nagy végsebességre van-e szükséged a pályán. 8. körben a pálya leggyorsabb részét keresd meg, és jegyezd fel, hogy ott mi lehet a maximum sebesség amit elérhetsz. ezt a váltóáttételek hosszával állíthatod. (valamint RPM, motorhűtő nyílás, motorfék, gázadás reakció ideje...stb. nem tudom mit enged a forza) ha ez megvan, beállítottad a sebességet és ki is próbáltad, akkor azt hozd összhangba a leszorítóerővel. ezek után -több, mint valószínű- hogy finomhangolásra szorul az áttételezés, mert a leszorítóerő befolyásolja a végsebességet. (illetve a gyorsulást) a hasmagasság állítása is, némiképp befolyásolja a végsebességet, de erről majd máskor. ha ezzel meg vagy, és szerinted még mindig csúszik és nehez irányítható, de a leggyorsabb részén a pályának eléri az autó a max. fordulatot, -a legnagyobb sebességfokozatban- akkor jól vagy. ha ez sikerült, állíts + 1 értéket a legutolsó fokozaton, mert hosszú távon el fog füstölni a motor. (hűtőnyílással szabályozható, elvileg telemetria rögzíti, de nem tudom, hogy a bömösnek mikor kezd el forrni a vize. nyitott kasztnis autóknál a nyomással játszanak, ahol olyan 118-124 fok között éri el a forráspontot. ezt és az olaj hőmérsékletet ki kell tapasztalni, füstöltesd el a kocsit, és telem.-ban nézd meg a határértéket) ezek után hátradőlhetsz és beizzíthatod a vizipipát, mert az aerodinamikai beállítások 85-90%-ban tökéletesek. ez után jön a futómű és a kérdésedre a konkrét válasz, hogy miért csúszik az autó fara. ha ezt mindet elolvastad, jól tetted, remélem tudtam újat mutatni. a futómű beállításhoz viszont kellen nekem egy pontos leírás, mit lehet állítani, mert ez igen csak összetett. ha ezt megkapom, többet tudok segíteni. elöljáróban annyit, ha nagyon csúszik, puhítsd a hátsó rugókat, ellenőrizd a guminyomást, dőlést, összetartást, csillapítók keménységét, illetve nézz rá a stabilizátorra. ha puhítasz, akkor elvileg lágyabb lesz az autó fara (ha elől nem, akkor túlkormányzott lesz) egy darabig. ennek a hátránya, hogy hamar elkopik a gumi, mivel sokkan nagyobb terhelésnek van kitéve. általában ezt csak időmérőn használják, hosszú távon bitang nehéz vele közlekedni. ha tudsz, a telemetriáról dobj fel képeket. lehet, hogy csak össze-vissza hablagyolok, mert nem ismerem a forza beállításait. :-D



#177 Felhasználó inaktív   Tilla25 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 08:26

Igy kell beveni azt a kanyart. Videó vége fele van a lényeg http://www.youtube.c...feature=related

#178 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 10. 09. 09:27

ja és nézd meg a hátsó hasmagasságot, hogy nem-e ér le a fenéklemez az aszfaltra, és nem-e ezért úszik meg a hátulja. ha igen, emelj rajta, puhíts kicsit a rugón, illetve -ha van ilyen- akkor az út távolság távtartót is ellenőrizd le a felfügg. setupnál. hasmagasságról egy telemetria screen is jöhet. (ha lehet, akkor a beállításaidat ments el, hogy ne kelljen mindig ugyan azt végigzongorázni)

nekem ilyen a motecem. (sőt, ennél is jobb! :Đ írhatsz függvényeket is, amiket bármilyen módon rögzít és elemez.:-D



#179 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 10:56

J - É - Z - U - S - M - Á - R - I - A

#180 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 10. 09. 11:38

http://www.gamersyde..._2-8649_en.html
Kép
Kép
Kép

Téma megosztása:


  • (14 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó