HWSW Informatikai Kerekasztal: World of Warships - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (15 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

World of Warships A harmadik WARGAMING.NET játék, ezúttal a hadihajók világából

#181 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 08. 13. 13:12

Üzenet megtekintéseIdézet: Sendrov - Dátum: 2015. 08. 13. 11:14


Eddig a legdurvább az volt, amiről hallottam, hogy egy repülőgép-hordozó a saját repülőivel torpedózta meg magát :bolond:



hahaha :D Egyszer DD-vel sikerült saját csapattársat elsüllyeszteni, de ez volt a max lúzerség a részemről, azért a fenti már kemény :D

Ennyire nem durva, de tegnap épp mentem foglalni az egyik cap pontot a pálya kellős közepén ellenséges tűz alatt, amikor egyszercsak megjelent mellettem az egyik anyahajónk... Pingeltem és írtam neki, hogy ezt mégis hogy? :D Szegény srác a repülői helyett véletlen a hajónak adott parancsot elég gyorsan elspurizott a másik irányba :D

Egyébként ezt én is rendre csinálom, ha két-háromszor egymás után clickelsz bal gombbal repülők dirigálása közben valamiért leveszi a kijelölést a gépekről és visszatér az anyahajóra, ha épp nem veszed észre simán átállítod haladási irányt valami szaftos közegbe.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#182 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 08. 13. 14:53

Eddig minimal grafika mellett játszottam, de múlt héten kb majdnem mindent kicseréltem a gépemben (csak egy SSD és egy HD maradt a régiből). Most full grafikán van a játék. Ég és föld a két véglet. A csaták megteltek élettel.
Tegnap este a WoT-ot is újra raktam, szintén full grafikával. Sokat javult ott is a látvány.

Egyébként, ha ellenfelet torpedózok, mindig szétnézek, hogy tart-e saját játékos a torpedóim irányába. Ennek ellenére már én is találtam el el csapattársat. Mégpedig úgy, hogy az ellentétes irányban haladt, elindítottam a torpedókat, erre a lelkem gondolt egyet, 180 fokos fordulatot tett és belerongyolt az egyik torpedómba. Nem anyázott, valszeg tudta, hogy ő volt az óvatlan.

Viszont találkoztam sok olyan vérpistikével, aki 5-6km hatótávú torpedóval szerelt rombolóval az összes torpedót kilőtte a 14km-re lévő ellenfélre úgy, hogy a fél saját flottája közte és az ellenség között volt. Alig bírtuk kimanőverezni a csapattárs torpedóit.

De volt olyan ellenfél romboló is, amellyel szembe kerültem szűk szorosban. Úgy gondolta, hogy keresztbe fordul előttem, hogy közelről telibe torpedózzon. Én meg "rátekertem a kormányt" és a Kuma cirkáló orrtőkéjével derékon kaptam úgy, középen kettétört a romboló. Persze nálam is volt komoly vízbetörés és egy csomó HP-m oda lett, de még így is ez volt a legjobb megoldás.

De tudok olyan embert is, aki Iowával szokott ram-olni. :omg: Mondjuk az már elég nagy ahhoz, hogy lazán túléljen egy ütközést.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#183 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 08. 17. 18:45

:D
Én a new york-al szoktam rammelni, ha vesztes a csata és reménytelennek tűnik. Valemelyik nap utolsóként elsüllyesztettem 2-t, egyet 10%hp-ra lőttem, majd a kis haverját telibe rammeltem, rendkívül kielégítő érzés.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#184 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 08. 31. 08:54

Nagyot kaszál a WG. Prémium shopban kapható a Tirpitz csomagban majdnem 20 000 Ft -ért és máris tele vele a szerver. T8-ban gyakorlatilag minden második hajó Tirpitz.
Dől a lé....
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#185 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 01. 18:52

nálam sajnos alábbhagyott a lelkesedés. Tier VII-ben már nagyon nem fun a game, folyamatos fail csaták, semmi csapatjáték és a rombolók teljesen felborítják a balance-t, túl sok a random faktor és kevés az élvezet...
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#186 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 01. 20:15

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2015. 09. 01. 19:52

nálam sajnos alábbhagyott a lelkesedés. Tier VII-ben már nagyon nem fun a game, folyamatos fail csaták, semmi csapatjáték és a rombolók teljesen felborítják a balance-t, túl sok a random faktor és kevés az élvezet...

Remélem nagy nerfelik majd a torpedók sebzését mert elég gáz amit tudnak művelni, kb semmi esélye nincs a csatahajónak egy rombolóval szemben még ha távolról érkezik a hajó akkor sem "szvsz" :unsure:

#187 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 02. 14:47

Nekem a másodlagos tüzérséggel van a legnagyobb bajom.
Van egy 150mm-es adott típusú ágyú. Ha ez a típus cirkáló tornyába van dugva, akkor 14km-re lő, ha meg ugyanez a típus egy csatahajó oldalán van, akkor 3-4 km-re. Tudom, hogy az egyensúly miatt van blablabla, de elmennek a búsba. Csak a másodlagos tüzérségnek el kellene kapni a rombolókat 10km-en belül. Rá se kéne fordulnom a nagy a tornyokkal. St. Louiszal 1-2 sorozattal szétcsapok egy rombolót. Csatahajó oldalán meg ott van egy St- Louisnyi tűzerő, de csak dísz, mert max 3-4 km-re böffent automatán! Ami azt jelenti, hogy 100 méterrel fölé, vagy 100 méterrel elé a vízbe.
Ha normális lenne a lőtávjuk, akkor lehetne mondjuk manuális a tüzelés. Amíg a főtüzérség tölt, addig 2-3 célzott sorozatot elpukkantanék a másodlagos tüzérséggel és szevasz romboló. A légvédelem maradhatna automata.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#188 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 02. 17:50

Teljesen igazad van! Nem értem hogy miért nem lehet BALNSZOLNI egy játékot amihez nagy reményt fűznek mert így csak el fog menni a kedve sok playernek az egésztől mert egyszerűen csak azt látni hogy vagy ronggyá gyalázzuk az ellent vagy fordítva, nekem eddig soha nem volt egy izgalmas csatám amire azt lehetett volna mondani hogy ez tényleg tök jó és élvezetes volt. A torpedóktól vagyok elájulva mert az botrány mennyit tudnak sebezni...

#189 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 03. 07:49

Ha nagyon lecsökkentenék a torpedók sebzését, akkor meg a rombolók lennének teljesen haszontalanok. Gyakorlatilag nem érné meg kockáztatni, hogy egy nagyobb hajó közelébe próbáljon kerülni a kiosztható alacsonyabb sebzésért. Nem mondom, hogy ez így tökéletes, de engem kevésbé zavar, és inkább a minimapet nézegetve próbálok úgy helyezkedni, hogy kisebb legyen az esélye egy teljes oldalról jövő torpedósorozatnak.
A másodlagos ágyúknak sajnos tényleg nincsen elrettentő erejük, 99 csatából eddig 1 killt hoztak, gondolom egy szinte nullára lelőtt ellenfelet talált el véletlenül a jó pillanatban.

Nekem azért akadt egy pár izgalmas csatám, igaz szinte mind rombolóval/japán cirkálóval, amik mozgékonyak, és a torpedóik miatt veszélyesek. Igaz a legtöbbnél amiatt, hogy a 4-5 killem mellett megnyerjük-e a csatát. Simán volt, hogy 4v1-et bebuktunk, mert engem pont a kivégző torpedóindítás előtt robbantott fel az utolsó leharcolt ellenfél, azután meg a többiek egyesével mentek rá, és valami olyan bénán lőttek, hogy a majdnem fullHP-s csapattársunk is vesztett a 30%-ossal szemben citadel hit bekapása nélkül, így bebuktuk a csatát...

#190 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 03. 13:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Myrsky - Dátum: 2015. 09. 03. 09:49

Ha nagyon lecsökkentenék a torpedók sebzését, akkor meg a rombolók lennének teljesen haszontalanok. Gyakorlatilag nem érné meg kockáztatni, hogy egy nagyobb hajó közelébe próbáljon kerülni a kiosztható alacsonyabb sebzésért. Nem mondom, hogy ez így tökéletes, de engem kevésbé zavar, és inkább a minimapet nézegetve próbálok úgy helyezkedni, hogy kisebb legyen az esélye egy teljes oldalról jövő torpedósorozatnak.


Nekem pl. a torpedók sebzésével nincs komoly bajom (bár azért ott is van még mit javítani). A gond az, hogy kristálytiszta időben a semmiből pár kilométerre mellém teleportálódik egy romboló és máris 10 torpedó szántja felém a vizet. És ha még álcafüst nélkül is ennyire meg tudnak közelíteni láthatatlanul, akkor hiába nézegetem a minimapet, mert ott sem látni korábban a rombolót. De ott egye meg a fene, ezt a láthatatlan ellenfél dolgot már a WoT-ban megszoktam.

A csatahajók nevetségesen haszontalan másodlagos tüzérségét azonban nem tudom megemészteni!
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#191 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 03. 14:33

Na igen van benne igazság hogy a másodlagos tüzérsége szinte hasztalan.. De nagyon remélem hogy egy komolyabb változtatásokat eszközölnek majd a játékban... Ráfér :happy:
Romboló meg egy vicc hajó osztály szerintem, olyan mint egy sportkocsi. Ha valaki ügyes vele meg kis mázlija is van akkor simán 2 csatahajót el tud süllyeszteni, láttam sajnos...

#192 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 03. 15:08

A legnagyobb gondot a rossz torpedó felderítés (BB-vel esélytelen kikerülni őket, ha nem a jó irányba fordulás közben fedezi fel az ember a torpedót), illetve a figyelmetlen játékosok okozzák. Volt hogy szinte a maximum torpedótávról süllyesztettem el csatahajót, mivel semmi kitérő manővert nem tett. Szűk szórással eleresztve az összes halacskát, 6-ból 4 is eltalálta 6,5km futás után... Igaz lekötötték a többiek a távoli lövöldözéssel, de azért csak meg lehet nézni mi van, amikor megjelenik, hogy jönnek a torpedók... Ezen kívül süllyesztettem már el többször is rombolót/cirkálót vaktüzeléssel, amikor esélyes, hogy az adott szigetek környékén valaki tuti ólálkodni fog a csata elején.

Mondjuk még csak tier4-nél tartok, magasabb szinten azért már talán nem ennyire figyelmetlenek az emberek, plusz a torpedókat is hamarabb lehet észlelni, cserébe gyorsabbak.
Mondjuk egy kicsit elfogult vagyok, a WoT-ban is a könnyű tankok/mozgékony medek a kedvenceim, és itt is kialakult a rombolók/könnyű cirkálók iránti lelkesedésem :)

#193 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 04. 08:37

Üzenet megtekintéseIdézet: Myrsky - Dátum: 2015. 09. 03. 17:08

A legnagyobb gondot a rossz torpedó felderítés (BB-vel esélytelen kikerülni őket, ha nem a jó irányba fordulás közben fedezi fel az ember a torpedót), illetve a figyelmetlen játékosok okozzák.

Tudom, hogy egy árkád játék esetében értelmetlen a valóságról beszélni, de én mégis megteszem. Életem során már rengeteg hajókról és hajózásról szóló könyvet, kiadványt, tanulmányt stb. elolvastam már. Ezek között bőven akadt háborús témájú is. A korabeli leírásokból kiderül, hogy gyakran megesett, hogy valóban csak az utolsó pillanatokban fedezték fel a közelítő torpedót, pedig háborús időben erre külön figyelőszolgálat volt minden hajón (civil hajókon is). Ez főképp a párás levegőnek, a fodrozódó, hullámos tengernek, egyszóval a rossz látási viszonyoknak volt köszönhető. A viharos Észak-Atlanti vizeken hajózó konvojok személyzetének szinte alig volt esélye a torpedó észlelésére, kikerülésére. Pláne, hogy a legtöbb támadás éjszaka történt.
De nappal, tiszta időben, nyugodt tengeren már sokkal jobbak voltak a megtámadott, éber őrséggel hajózó hajó esélyei. (pl. az I. Vh-ban volt olyan menetrend szerint közlekedő OMM gőzhajó, ami pályafutása során több mint 10 olasz torpedót manőverezett ki, igaz akkoriban lassabbak voltak a torpedók is).

Szóval egy szó mint száz a játék béli torpedó felderítési távolságokkal nincs komoly bajom. Azokat többé-kevésbé élethűnek gondolom.

Ha meg a hajóm közelébe manőverezik egy ellenséges romboló és az oldalát felém fordítja, akkor úgyis azt feltételezem, hogy éppen most indít rám torpedót és egyből kitérő manőverbe kezdek jóval azelőtt, hogy a közeledő torpedókat meglátnám.
Ugyanez vonatkozik a közeledő torpedó vető repülő rajra is.

A nagy gond az, hogy itt is jelen van a WG féle idiótaság, hogy a nyílt tengeren a semmiből teleportálódik mellém 3-4 km-re az ellenséges romboló. Holott a látási viszonyok jók, mert én közben a 14 km-re lévő cirkálót tisztán látom, célzom, lövöm. Tudom, a rombolóknak alacsonyabb a láthatóságuk, mert kisebbek stb. Ez rendben is van a tankoknál, ahol fák bokrok, tereptárgyak vannak, de a hajóknál nyílt vizen? Ehhh...baromság. Ok, legyen kisebb az észlelhetősége, mint egy csatahajónak vagy cirkálónak, de szerintem az volna az ésszerű, ha a csatahajók észlelhetősége 20km, a cirkálóké 15km, a rombolóké pedig 10km körül mozogna (típustól és mérettől függően). Rombolóknak egyébként is ott vannak a szigetekkel és jéghegyekkel teleszórt pályák, meg az álcázó füst generálásának lehetősége, amelyek takarásából meglepheti a lusta, gőgös, elbambuló nagy hajókat. Minek még ez a nevetségesen, irreálisan alacsony észlelhetőség is?

Inkább a túlélőképességüket, javításukat erősíteném, gyorsítanám meg, hogy jobbak legyenek az esélyeik, nem pedig ezt a láthatatlanná varázsolást erőltetném.

De én nem rombolózok. Cirkáló párti vagyok inkább, meg néha csatahajó.

Mi erről a véleményed?

Szerkesztette: Sendrov 2015. 09. 04. 08:40 -kor

Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#194 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 04. 12:31

Hát, engem olyan 6km környékéről simán kiszúrnak már, ha nincs sziget/füst köztem és az ellenfél között (valahol itt van a közvetlen rálátás esetén a minimális táv, de persze a szigetek/füst nagyon gyorsan eltünteti őket). Cserébe 7km-ről már tudom indítani a torpedókat, amik simán úgy jelennek meg majd a célpontnál, hogy még fel sem tudtak deríteni. Ergo jöhet az "ezek meg honnan jöttek" nézés, főleg ha füstfelhőt sem kellett használnom a lebuktatásomra. Ilyenkor az a 1,5km-es torpedó észlelési táv már nem boldogítja a célpontot, akár mennyire helyes történelmileg. Ha viszont jobban kitolják a torpedó felderítési távot, akkor meg a kicsit mozgékonyabb hajókat teljesen esélytelen lenne lesből megtorpedózni, szóval ez így még azt mondom, hogy okés.

A könnyebb hajófelderítés segíthetne, cserébe a jobb túléléssel/javítással már nagyon hasonlítanának a jelenlegi könnyűcirkálókra csak rosszabb tüzérséggel és jobb torpedókkal. Plusz magasabb szinten ahogy néztem 15/20km-es torpedótávok is vannak a japánoknál, ami megint csak lehetővé tenné a felderítésen kívüli indítást, igaz ott már eléggé valószínűtlen, hogy közben nem manőverezik a célpont.

Ergo nehéz olyan megoldást mondani, ami nem úgy könnyítené meg a rombolók felderítését, hogy cserébe ellehetetlenítené a velük való játékot/nem alakítaná át őket egy már meglévőbe...
A statisztikáimat megnézve azért így is relatíve alacsony a torpedó találati arány(om) (14%, még a másodlagos lövegek is jobbak az ő 15%-ukkal). Ha gyengítenénk a rombolók értékeit, akkor ez lejjebb menne, és magukat a torpedókat kellene erősebbé tenni ezt kompenzálandó, ami még inkább a többi hajót frusztrálná, az egy találattól elszenvedett nagyobb sebzés miatt.

#195 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 04. 12:39

Értem.
Lehet neki kéne állnom a DD vonalnak, hogy a gyakorlatban is kipróbáljam ezeket.
Csak az idő...az amiből nem igen van mostanában. Pláne játékra.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#196 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 04. 13:31

Hja, időm az nekem sincs nagyon, és természetesen most én meg abban a kevésben főleg az amerikai BB-t tolom, hogy eljussak a hordozókig :)

Az első pár kör DD-vel nagyon furcsa volt, alig tudtam használni a torpedókat, lődöztem az ágyúkkal, így mindig felderítettek/stb. Cserébe az alacsony szintű japánok eléggé komoly károkat tudnak okozni, főleg a felderítési távjukon kívülről indítható torpedóikkal.

#197 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 06. 11:12

Érdekes nekem pont fordítva volt. Első pár kör rombolóval iszonyat sikeres, sok találat, sok kill, majd, ahogy átléptem tier IV-be katasztrófa... 7 km a torp range és 6.3 a felderítő táv, tehát ideális esetben 700 méternyi szabad játékod van, ezen belül kell valamit kezdened a torpedókkal, ha biztonságban akarsz játszani.

A japán BB-k rohadt mozgékonyak és gyorsak, azokat nehéz eltalálni, max ha teljesen figyelmetlenek, a cirkálók dettó, azokra rá sem megyek.

Alapvetően a legnagyobb baj, hogy a térképek nem ösztönzik a csapatjátékot. Van 2 maximum 3 féle irány, ahova el lehet indulni, mindenki agyatlanul rohan valahova és ahogy Ti is írtátok vagy egyik csapatot alázzák, vagy a másikat, de igazán izgalmas csata úgy 20-30-ból 1 db lesz. Azt sem szabad elfelejteni, hogy pl. a BB-k lehet, hogy hatalmas tűzerőt képviselnek, de nem egy csatám úszott (hahahha, értitek?... ez borzasztó volt sorry) el azon, hogy elmentem a map egyik végébe, mert a lemming train azt szabadon hagyta, kinyírtam 1-2 ellenfelet, majd végignézhettem, ahogy a sok hülyét kinyírják az ellenfelek, majd elfoglalják a bázist. Visszaérni 20 csomóval meg kb lehetetlen.

Ennek a gamenek is az a baja, mint WoT-nak, statikus pályák, kevés interakció, nulla csapatjáték, nincs egymásra utaltság, túl sok szerintem a 12 player/side beosztás ehhez... lenne max 4-5 hajó csapatonként valamivel kisebb mapeken, mindenféle mini objectivekkel, na az már érdekes lenne.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#198 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 17. 09:18

Mától vége a Bétának és hivatalosan is elindult a game.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#199 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 17. 15:12

Üzenet megtekintéseIdézet: Sendrov - Dátum: 2015. 09. 17. 10:18

Mától vége a Bétának és hivatalosan is elindult a game.

Köszi az infót bár nem hittem volna hogy megmaradnak a hajók amiket bétába fejlesztettem. :cool2:

#200 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 09. 17. 15:25

Pedig előre megírták, hogy nem lesz reset az élesbe álláskor ;)
Sokat nem változtatott a rangsorolt csatákon kívül, ami még egyelőre nem érint, mivel még mindig tier4-es a legnagyobb hajóm.

Téma megosztása:


  • (15 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó