
World of Warships A harmadik WARGAMING.NET játék, ezúttal a hadihajók világából
#122
Elküldve: 2015. 07. 01. 13:42
Szívesen.
Ha valami nem tiszta, kérdezz. Ha tudunk válaszolunk.
Ha valami nem tiszta, kérdezz. Ha tudunk válaszolunk.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#123
Elküldve: 2015. 07. 02. 02:26
Srácok na most kellene segítség!
A minimapra szeretnék pittyegtetni a csapattársaknak de nem tudom hogy kell, próbáltam a control+egérgomb de semmi!
Hálás lennék a segítségért és a hasznos információkért amit ti is használtok.
Előre is köszönöm!
Ui: a ctrl-al nekem csak a hajó körül lehet nézelődni.
Komolyan azt érzem hogy már hülyének néztek.... ctrl+dupla katt a minimapra és megy a pittyegés... sry
A minimapra szeretnék pittyegtetni a csapattársaknak de nem tudom hogy kell, próbáltam a control+egérgomb de semmi!
Hálás lennék a segítségért és a hasznos információkért amit ti is használtok.

Előre is köszönöm!
Ui: a ctrl-al nekem csak a hajó körül lehet nézelődni.
Komolyan azt érzem hogy már hülyének néztek.... ctrl+dupla katt a minimapra és megy a pittyegés... sry

Szerkesztette: Ironjesus 2015. 07. 02. 02:49 -kor
#124
Elküldve: 2015. 07. 02. 07:51
Akkor ezt is megoldottuk


Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#125
Elküldve: 2015. 07. 02. 08:47
Valamiért első loginnél kaptam 3 nap prémiumot ezért haladok ilyen gyorsan...
Megvan a full extrás tier 3 amcsi cruiser ez már azért tisztességes hajó 14 ágyúval, kár, hogy egyszerre max 7 vagy talán 8 tud tüzelni.
Kezdem megtanulni, hogy hol-hogyan érdemes megjelenni, elbújni stb. így azért egyre élvezetesebb a game, egyik csatában két egymást támogató battleshipet is sikerült haverral elsüllyesztenünk, bár a másodiknak már volt destroyer támogatója, aki sajna kinyírt, de így is győztünk (közben azért kétszer is partra futottam, a vad tüzelésben nem figyeltem, erről le kéne szokni).
Egyben meglett az első oneshot is, mármint engem oneshotolt egy japcsi hajó valami tier II-III destroyer csoda Wa akármi. Max életről nullára egy salvoból HE-vel, ha jól értelmeztem az after battle reportot. Épp kezdtem megfordítani a gamet, erre a mocsok...
Egyébként befolyásolja a sebzést, hogy hol találom el az ellenfelet? A lövedékek azért elég random szórnak, de a hajók orrára, farára (tat?) törzsére érdemes generálisan célozni? Főleg közelharcban érdekes, ill. mintha bizonyos részek találatáért külön xp-t/creditet kapnál (pl. command module)
Megvan a full extrás tier 3 amcsi cruiser ez már azért tisztességes hajó 14 ágyúval, kár, hogy egyszerre max 7 vagy talán 8 tud tüzelni.
Kezdem megtanulni, hogy hol-hogyan érdemes megjelenni, elbújni stb. így azért egyre élvezetesebb a game, egyik csatában két egymást támogató battleshipet is sikerült haverral elsüllyesztenünk, bár a másodiknak már volt destroyer támogatója, aki sajna kinyírt, de így is győztünk (közben azért kétszer is partra futottam, a vad tüzelésben nem figyeltem, erről le kéne szokni).
Egyben meglett az első oneshot is, mármint engem oneshotolt egy japcsi hajó valami tier II-III destroyer csoda Wa akármi. Max életről nullára egy salvoból HE-vel, ha jól értelmeztem az after battle reportot. Épp kezdtem megfordítani a gamet, erre a mocsok...
Egyébként befolyásolja a sebzést, hogy hol találom el az ellenfelet? A lövedékek azért elég random szórnak, de a hajók orrára, farára (tat?) törzsére érdemes generálisan célozni? Főleg közelharcban érdekes, ill. mintha bizonyos részek találatáért külön xp-t/creditet kapnál (pl. command module)
Szerkesztette: Nevl 2015. 07. 02. 08:48 -kor
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#126
Elküldve: 2015. 07. 02. 09:08
A lövöldözés közben partra futás mindenkinek megvolt az elején. 
Idővel leszokik róla az ember, illetve főleg magasabb tierekben, ahol már tetemes számú repcsi is lesz, megszokod, hogy egyszerre több felé kell figyelni.
Közelharcban én próbálom a lőszer raktárat célozni, bár a szórás miatt ez elég körülményes és random dolog. Ráadásul a lőszerraktárak elég jól védett helyen vannak. Még a CBT idején többször is sikerült oneshottolnom ellenfél hajókat AP lőszerrel.
Még csatahajót is! Ment is az anyázás rendesen. Ez azért igen ritka eset.
Arról, hogy mi hol helyezkedik el egy hajón belül, ezen fórum első oldalán megtalálod animált gif formában.

Idővel leszokik róla az ember, illetve főleg magasabb tierekben, ahol már tetemes számú repcsi is lesz, megszokod, hogy egyszerre több felé kell figyelni.
Közelharcban én próbálom a lőszer raktárat célozni, bár a szórás miatt ez elég körülményes és random dolog. Ráadásul a lőszerraktárak elég jól védett helyen vannak. Még a CBT idején többször is sikerült oneshottolnom ellenfél hajókat AP lőszerrel.
Még csatahajót is! Ment is az anyázás rendesen. Ez azért igen ritka eset.
Arról, hogy mi hol helyezkedik el egy hajón belül, ezen fórum első oldalán megtalálod animált gif formában.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#127
Elküldve: 2015. 07. 02. 09:21
Most nézem, hogy mától már hivatalosan is elindult az Open Béta: OPEN BÉTA Bejelentés
https://youtu.be/3Bd1npMbcJQ
https://youtu.be/3Bd1npMbcJQ

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#128
Elküldve: 2015. 07. 02. 12:08
Idézet: Sendrov - Dátum: 2015. 07. 02. 09:08
A lövöldözés közben partra futás mindenkinek megvolt az elején. 
Idővel leszokik róla az ember, illetve főleg magasabb tierekben, ahol már tetemes számú repcsi is lesz, megszokod, hogy egyszerre több felé kell figyelni.
Közelharcban én próbálom a lőszer raktárat célozni, bár a szórás miatt ez elég körülményes és random dolog. Ráadásul a lőszerraktárak elég jól védett helyen vannak. Még a CBT idején többször is sikerült oneshottolnom ellenfél hajókat AP lőszerrel.
Még csatahajót is! Ment is az anyázás rendesen. Ez azért igen ritka eset.
Arról, hogy mi hol helyezkedik el egy hajón belül, ezen fórum első oldalán megtalálod animált gif formában.

Idővel leszokik róla az ember, illetve főleg magasabb tierekben, ahol már tetemes számú repcsi is lesz, megszokod, hogy egyszerre több felé kell figyelni.
Közelharcban én próbálom a lőszer raktárat célozni, bár a szórás miatt ez elég körülményes és random dolog. Ráadásul a lőszerraktárak elég jól védett helyen vannak. Még a CBT idején többször is sikerült oneshottolnom ellenfél hajókat AP lőszerrel.
Még csatahajót is! Ment is az anyázás rendesen. Ez azért igen ritka eset.
Arról, hogy mi hol helyezkedik el egy hajón belül, ezen fórum első oldalán megtalálod animált gif formában.
Délután próbálkozom még ezzel az AP vs. HE-vel, van, aki azt mondja, hogy tier IV-től szinte csak AP-t szabad használni kivéve destroyer ellen.
Kéne még 1 ember egyébként gyakori platoonozásra, 3-an már egész jó kis köteléket lehetne összehozni (1 battleship, 2 cruiser már szépen leosztja a lapokat ha együttműködnek)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#129
Elküldve: 2015. 07. 02. 12:31
Hát, egyelőre én is csak Tier2-nél tartok (megvettem a cirkálókat, de még nem mentem velük), viszont ha előrehaladtok, akkor az Arkansas-al be tudok csatlakozni 
Viszont a héten már szinte biztos, hogy nem fogok tudni játszani (talán ma és vasárnap este egy kicsit).

Viszont a héten már szinte biztos, hogy nem fogok tudni játszani (talán ma és vasárnap este egy kicsit).
#130
Elküldve: 2015. 07. 02. 15:28
Engem ellep a meló + egyéb teendők. Alig volt még időm játszani. Tier 3-as japó cirkálónál tartok. Illetve CBT-ből megvan még a Tier 4-es Yubari könnyű cirkáló, valamint a CBT ajándék Tier 4-es Arkansas csatahajó.
Hétvégém is elég zsúfolt lesz. Sajnos nem tudok ígérni semmit platoon ügyben. De 3-an zúzni azért csak jó lenne egyszer. Bár a CBT elején volt, hogy platoonoztunk Myrskyvel és a nagy lövöldözés közepette vagy összeütköztünk, vagy szem elől tévesztettük egymást
Hétvégém is elég zsúfolt lesz. Sajnos nem tudok ígérni semmit platoon ügyben. De 3-an zúzni azért csak jó lenne egyszer. Bár a CBT elején volt, hogy platoonoztunk Myrskyvel és a nagy lövöldözés közepette vagy összeütköztünk, vagy szem elől tévesztettük egymást


Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#131
Elküldve: 2015. 07. 02. 15:55
Érdekes ilyen bajok nálunk valahogy nincsenek, bár skype sokat segít ebben.
Inkább az zavaró, hogy rendszeresen a térkép tök ellentétes pontjaira tesz minket és 10 percbe telik, mire valamelyikünk eljut a másikig...
Kapitányt lehet tovább vinni a következő hajóra, vagy az fix?
Inkább az zavaró, hogy rendszeresen a térkép tök ellentétes pontjaira tesz minket és 10 percbe telik, mire valamelyikünk eljut a másikig...
Kapitányt lehet tovább vinni a következő hajóra, vagy az fix?
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#132
Elküldve: 2015. 07. 02. 16:44
Tudod vinni a kapitányt, és itt nincsen olyan plusz "büntetés" a különböző osztályok közötti cipelésnél, mint a WoT-nál legénység mondju HT-TD átképzésnél. Ami a hajóosztályok közötti kapitány átképzést problémássá teszi, az a kifejlesztett képességek, ugyanis egy csatahajó kapitánynak teljesen más képességeket fogsz kifejleszteni, mint ami mondjuk egy rombolónál hasznos lenne. Persze a képességeket is újra lehet osztani jó pénzért 
Megvan itt is az ingyen/pénzért/goldélt átképzés, viszont annyiban más, hogy nem veszt képzettségi szintet ingyen/pénzért átképzéskor sem, hanem van egy átképzési periódus (a kapitány szintjétől függően valamennyi XP, amit előbb össze kell szedni, hogy tovább folytatódjon a rendes fejlődése). Ez az átképzési periódus alatt a már meglévő tulajdonságai csak 50%-os hatékonysággal működnek. A pénzes átképzés annyit segít, hogy az átképzéshez szükséges XP felét megkapod az ingyeneshez képest, a gold pedig természetesen egyből átképzi.
Az hogy tudsz beszélni a másikkal tényleg sokat tud segíteni, de ha az ember beleragad a sniper nézetbe egy intenzívebb tűzpárbajban, akkor simán előfordulhat, hogy belefordul a másikba manőverezés közben.

Megvan itt is az ingyen/pénzért/goldélt átképzés, viszont annyiban más, hogy nem veszt képzettségi szintet ingyen/pénzért átképzéskor sem, hanem van egy átképzési periódus (a kapitány szintjétől függően valamennyi XP, amit előbb össze kell szedni, hogy tovább folytatódjon a rendes fejlődése). Ez az átképzési periódus alatt a már meglévő tulajdonságai csak 50%-os hatékonysággal működnek. A pénzes átképzés annyit segít, hogy az átképzéshez szükséges XP felét megkapod az ingyeneshez képest, a gold pedig természetesen egyből átképzi.
Az hogy tudsz beszélni a másikkal tényleg sokat tud segíteni, de ha az ember beleragad a sniper nézetbe egy intenzívebb tűzpárbajban, akkor simán előfordulhat, hogy belefordul a másikba manőverezés közben.
#133
Elküldve: 2015. 07. 02. 22:46
Platoonban, ha figyelünk egymásra és együtt mozgunk, azért lehet aratni rendesen.
Ez pl. a legjobb köröm, amióta Open Béta van:

Nevl a St.Louis pergőtűzével csapott szét az ellen közt, én meg főleg torpedóval
Ez pl. a legjobb köröm, amióta Open Béta van:

Nevl a St.Louis pergőtűzével csapott szét az ellen közt, én meg főleg torpedóval


Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#134
Elküldve: 2015. 07. 03. 01:15
Szép eredmények, csak így tovább gg
Nekem most a South Carolinával mennek jól a dolgok, 21k damage össztűzzel,a hajó nem élte túl

Nekem most a South Carolinával mennek jól a dolgok, 21k damage össztűzzel,a hajó nem élte túl

Szerkesztette: Ironjesus 2015. 07. 03. 01:15 -kor
#135
Elküldve: 2015. 07. 04. 17:38
Úgy néztem hogy át lehet ültetni a kapitányokat más ladikokba csak ha jól láttam akkor kell hozzá idő mire aktiválódnak a képességei.
Ha nem jól mondom akkor legyetek szívesek javítsatok ki!
Ha nem jól mondom akkor legyetek szívesek javítsatok ki!

#136
Elküldve: 2015. 07. 05. 08:17
Jól mondod.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#137
Elküldve: 2015. 07. 06. 02:41
Srácok azt tudjátok hogy lehet-e pl: egy rombolóból egy csatahajóba ültetni kapitányt?
Úgy láttam hogy azt csak goldért lehetne ha jól értelmeztem a dolgot.
Előre is köszönöm a választ!
Úgy láttam hogy azt csak goldért lehetne ha jól értelmeztem a dolgot.
Előre is köszönöm a választ!

#138
Elküldve: 2015. 07. 06. 10:23
Nekem még azt sem sikerült megtalálni, hogy miként lehet átvinni embert egyik hajóból a másikba.
A hétvége pedig a szélsőséges teljesítményekkel telt. Péntek-szombaton volt időm össz talán 10 meccsre 1 kivételével mindet elbuktam Phoenix-el, brutál gyors (33 csomóval(???) tud menni és jól fordul), de cserébe olyannyira papír, hogy az nevetséges. Volt egy csata, ahol 70 találatom volt egyik sem sebzett nagyobbat 300-nál és legalább 7 csatában az első 5 percben meghaltam (első ütközetben 14km-ről egy battleship az életem 80%-át lelőtte rólam egyetlen salvoval).
A csúcs mégiscsak ez volt: 5 perc volt hátra és 4 vs 1-ben mentünk egyetlen megmaradt tier IV japcsi battleship ellen talán 35% HP-vel. Én voltam a legközelebb gondoltam támadás megnézzük mit tudnak a torpedók... aha. Mint kiderült utol sem tudtam érni, mert az is 30-al tud hasítani, így könnyen kikerülte minden próbálkozásom. Mivel a torpedók esélytelenek voltak inkább folyamatosan tüzeltem rá, de az AP találatok nagy részét szimplán kiröhögte, ami talált az pedig alig sebzett, többiek meg folyamatosan elhibázták. Draw lett a vége.
Aztán jött a vasárnap este mentem 4 csatát mindegyik instant win sok-sok credit és xp-vel 2-3 kill/game, criticalok, felgyújtások csupa finomság, utolsó ütközetben cirkálómnak maradt 15% HP-ja majd három salvoból kinulláztam 100%-ról egy azonos kategóriájú ellenfelet úgy, hogy Ő folyamatosan mellélőtt... egy destroyert pedig két telitalálat HE sortűzzel szintén elsüllyesztettem... nem egészen konzisztens a játék.
Alapvetően tetszik az amcsi cirkálósdi, de van egy dolog, amit nem értek.
Phoenix: gyors, mozgékony, van 10 lövege, amik 6 mp alatt újratöltenek HP pool közepes és papír a páncélzat. A hatótáv ~12.3 km, amit nem mondhatunk extrémnek és van 3-3 torpedója, 5.5 km range-el. Főleg ez utóbbi az, ami számomra érthetetlen. A hajó teljesen alkalmatlan közelharcra, ha 7 km-en belül kerül valaki - főleg battleship - esélyes, hogy nincs egyedül és szanaszét lőnek, vagy nem tudsz elég közel kerülni hozzá lásd előző példám. Ha pedig a távolsági supportot játszod, akkor csak ott csücsül az indító állvány és esélye sincs bármi hasznosat csinálni...
Persze mondhatjuk, hogy jó anyahajók és egyedül flangáló csatahajók ellen, de ez ritkán fordul elő (egyik meccsen két anyahajót is tengerfenékre küldtem egyedül... elfelejtették védeni őket). Na persze van 1-2 luckshot, amikor jól jött, pl. destroyer véletlen zátonyra futott miközben velem fogócskázott és hát pont telibekapta egyik torpedóm, de ilyen szerencsém se lesz többször.
A hétvége pedig a szélsőséges teljesítményekkel telt. Péntek-szombaton volt időm össz talán 10 meccsre 1 kivételével mindet elbuktam Phoenix-el, brutál gyors (33 csomóval(???) tud menni és jól fordul), de cserébe olyannyira papír, hogy az nevetséges. Volt egy csata, ahol 70 találatom volt egyik sem sebzett nagyobbat 300-nál és legalább 7 csatában az első 5 percben meghaltam (első ütközetben 14km-ről egy battleship az életem 80%-át lelőtte rólam egyetlen salvoval).
A csúcs mégiscsak ez volt: 5 perc volt hátra és 4 vs 1-ben mentünk egyetlen megmaradt tier IV japcsi battleship ellen talán 35% HP-vel. Én voltam a legközelebb gondoltam támadás megnézzük mit tudnak a torpedók... aha. Mint kiderült utol sem tudtam érni, mert az is 30-al tud hasítani, így könnyen kikerülte minden próbálkozásom. Mivel a torpedók esélytelenek voltak inkább folyamatosan tüzeltem rá, de az AP találatok nagy részét szimplán kiröhögte, ami talált az pedig alig sebzett, többiek meg folyamatosan elhibázták. Draw lett a vége.
Aztán jött a vasárnap este mentem 4 csatát mindegyik instant win sok-sok credit és xp-vel 2-3 kill/game, criticalok, felgyújtások csupa finomság, utolsó ütközetben cirkálómnak maradt 15% HP-ja majd három salvoból kinulláztam 100%-ról egy azonos kategóriájú ellenfelet úgy, hogy Ő folyamatosan mellélőtt... egy destroyert pedig két telitalálat HE sortűzzel szintén elsüllyesztettem... nem egészen konzisztens a játék.
Alapvetően tetszik az amcsi cirkálósdi, de van egy dolog, amit nem értek.
Phoenix: gyors, mozgékony, van 10 lövege, amik 6 mp alatt újratöltenek HP pool közepes és papír a páncélzat. A hatótáv ~12.3 km, amit nem mondhatunk extrémnek és van 3-3 torpedója, 5.5 km range-el. Főleg ez utóbbi az, ami számomra érthetetlen. A hajó teljesen alkalmatlan közelharcra, ha 7 km-en belül kerül valaki - főleg battleship - esélyes, hogy nincs egyedül és szanaszét lőnek, vagy nem tudsz elég közel kerülni hozzá lásd előző példám. Ha pedig a távolsági supportot játszod, akkor csak ott csücsül az indító állvány és esélye sincs bármi hasznosat csinálni...
Persze mondhatjuk, hogy jó anyahajók és egyedül flangáló csatahajók ellen, de ez ritkán fordul elő (egyik meccsen két anyahajót is tengerfenékre küldtem egyedül... elfelejtették védeni őket). Na persze van 1-2 luckshot, amikor jól jött, pl. destroyer véletlen zátonyra futott miközben velem fogócskázott és hát pont telibekapta egyik torpedóm, de ilyen szerencsém se lesz többször.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#139
Elküldve: 2015. 07. 07. 08:49
Kapitány átrakása: Ha ki van választva a hajó, akkor a jobb oldalon kapitány alatt ott kellene lennie, hogy melyik másikat tudod még rápakolni. Ki lehet választani, hogy hajón vagy a reserve-ben lévőket mutassa. Elvileg nincsen megkötés a hajóosztályok közötti pakolásnak, csak valószínűleg a kifejlesztett képességek nem lesznek ideálisak, így azokat újra kell osztani.
Tegnap jó móka volt a szakaszozás, igaz beszélni nem tudtunk, így túl nagy összjáték sem volt (najó, amikor Nevl-t megpróbálta egy romboló+cirkáló megviccelni, akkor sikerült besegítenem), de legalább eredményesek voltak a csaták
Tegnap jó móka volt a szakaszozás, igaz beszélni nem tudtunk, így túl nagy összjáték sem volt (najó, amikor Nevl-t megpróbálta egy romboló+cirkáló megviccelni, akkor sikerült besegítenem), de legalább eredményesek voltak a csaták

#140
Elküldve: 2015. 07. 09. 08:23
Némi kihagyás után tegnap belefért pár kör még... a sebzés modellt végképp nem értem.
Hétfőn annyira elegem lett az AP-ből és a nulla sebzésekből, amiket bevittem vele, hogy csak HE-vel kísérleteztem és lám jelentősen több damage-t vittem be, lehet egyszerre nem sebez akkorákat battleshipeken, mint az AP viszont felgyújtja, tönkreteszi a modulokat stb. Cirkálók ellen is konzisztensebb volt a damage. Majd jött a tegnap este kb 5 kör. HE-vel alig sebeztem csatahajón, ellenben hirtelen minden találatom AP-vel 1-2K+...
Nézegettem a meccs végi összesítéseket egyik csatában csak AP-t tüzelve 118 találat 18K damage!!!! Ez átlag 156 damage/shot... lol???
Utána csak HE-vel tüzelve 79 találat 65K sebzés...
Most akkor AP vagy HE?
Romboló egyértelmű HE az ok, cirkálón vegyesek a tapasztalatok, ha sok a HP-ja és messze van AP, ha kevés és/vagy közel van akkor inkább HE, hogy ne tudjon annyit lőni/mozogni. Csatahajók esetében vegyes, az AP gyakran lepattan, vagy 300-at sebez...
És akkor lolz, amcsi tier 3 battleshippel egyedül maradtam 3 ellenfél ellen egy csatában 90% életen voltam vs. 1 battleship 100%-n, 2 cruiser 50 és 25%-n... Az ellenfél battleshipjét közelről egyetlen salvoval kinulláztam a másik kettőbe 2-2 sorozat kellett
Nem kicsit ment az örömködés
Hétfőn annyira elegem lett az AP-ből és a nulla sebzésekből, amiket bevittem vele, hogy csak HE-vel kísérleteztem és lám jelentősen több damage-t vittem be, lehet egyszerre nem sebez akkorákat battleshipeken, mint az AP viszont felgyújtja, tönkreteszi a modulokat stb. Cirkálók ellen is konzisztensebb volt a damage. Majd jött a tegnap este kb 5 kör. HE-vel alig sebeztem csatahajón, ellenben hirtelen minden találatom AP-vel 1-2K+...
Nézegettem a meccs végi összesítéseket egyik csatában csak AP-t tüzelve 118 találat 18K damage!!!! Ez átlag 156 damage/shot... lol???
Utána csak HE-vel tüzelve 79 találat 65K sebzés...
Most akkor AP vagy HE?

És akkor lolz, amcsi tier 3 battleshippel egyedül maradtam 3 ellenfél ellen egy csatában 90% életen voltam vs. 1 battleship 100%-n, 2 cruiser 50 és 25%-n... Az ellenfél battleshipjét közelről egyetlen salvoval kinulláztam a másik kettőbe 2-2 sorozat kellett


Szerkesztette: Nevl 2015. 07. 09. 08:23 -kor
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658