HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#1321 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 06. 20:31

Idézet: DOOMER - Dátum: 2005. okt. 6., csütörtök - 19:04

ezt a képet a keddi metro újságból scanneltem be. engem nagyon emlékeztet valamire... :evil2:

Ezt a képet én is észrevettem a Metróban, és aznap még eszemben volt, hogy be kéne szkennelni, de aztán elfelejtettem. Úgy látszik egyre godoltunk. :)

szerk.: gondoltunk :D

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 10. 06. 20:32 -kor


#1322 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 08. 16:09

Megnéztem egy str1ker által rögzített játékot, meg egy-két fatal1ty vs fnatic_Vo0 meccset is. Hát mit mondjak... impresszív, de ugyanakkor visszataszító. Én soha nem akarok így játszani (nem mintha ez a "veszély" reálisan fenyegetne :D). Gagyogtam is erről valamit a Darkscorneren, nemtom mennyire voltam érthető. :Đ

Szóval most, hogy látom hová vezet ez az egész, egy kicsit elvette a kedvem a PK-MP-től. Nem hinném, hogy valaha is akár csak a közelébe jutnék ennek a szintnek, de már maga a fejlődési irány sem tetszik. Úgy tűnik, teljesen elvész a játékból a spontaneitás, ezek a profik pont úgy "játszanak" mint a botok. Képtelenek mellélőni, "waypointok" mentén mennek végig újra és újra, ismerik a powerupok, lőszerek helyét és azt is tudják szinte másodpercre pontosan, hogy ezek mikor fognak megjelenni, ismerik a spawnpointokat és lőnek is oda. Ez utóbbi dolgot egy az egyben tiltanám, vagy legalább átíratnám a programot, hogy a megjelenés helyén X méteres körzetben és/vagy X másodpercig ne lehessen senkit sebezni, és persze a "születő" játékos se tudja ezt megtenni. Az mindenképp érdekesebbé tenné a játékot, ha a motyók lelőhelye állandóan változna.

#1323 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 08. 17:29

...a voice from the darkness.....

Peti, szerintem érthető voltál ott, gondoltam is, hogy végül is a fun-klánunk is leginkább erről szól. Tehát nincs semmi baj ezzel a hozzáállással, sőt... :)

Én néha így vagyok vele, néha meg úgy. Tetszik, hogy ésszel kell játszani, ha jól akarsz kijönni a meccsekből. Az MP sem "agyatlan hent" tehát. Tetszik, hogy aki tényleg ismeri a mapeket az győzedelmeskedhet, ill. aki jól tud időzíteni az is, meg aki jól mozog az is. Egyszer VoO azt mondta, hogy a célzás nem annyira fontos dolog a PK-ban, illetve azt, hogy nem elsődleges. Ezzel biztos lehet vitatkozni, de ott van pl. a mozgás (movement) - na, ez biztosan nagyon fontos! Elég csak akár Medicről (egy ideje Iddqd) példát venni (egy álom, ahogyan mozog!). Str1ker szerint azért tudott VoO győzni Fatal1ty (aki egy "human aimbot", ahogyan Önmagát nevezi) ellen, mert VoO movementje jobb (hamarabb, könnyebben elér dolgokat, és persze eltalálni is nehezebb)... Nagyon magas szinten végül is minden de minden ki van élezve, ki van számítva a végletekig..aztán valamelyik fél elcsúszik valami apróságon és azon megy el a meccs. Én több mint 10 évig sakkoztam versenyszerűen, és az is csak ilyen volt (azon a szinten ahol én játszottam természetesen kevésbé, de rengeteg partit néztünk "nagyoktól", és azok már mind ilyenek voltak; pl. volt, hogy az első 40 lépésig gyakorlatilag megismételtek egy mások által korábban játszott partit  :omg:). A sport pro-szinten egyszerűen ilyen... És ez az, ami nekem sem tetszik már benne, valamint néha még abban is kételkedem, hogy egy adott sportot pro-szinten művelők egyáltalán élvezik azt, amit csinálnak... Ha megnézzük a CPL-t, az is miről szól? Ott vannak a szponzorok a játékosok mögött, meg a pénznyeremény. Iszonyú rákészülés, állandó stressz a meccsek alatt..az már csak ilyen...

Szívből csinálni és csak a móka kedvéért, az az igazi... Fejlődni pedig úgyis fogunk, még ha nem akarunk, akkor is. :) Szerintem aki minden nap játszik, az mindenképpen fejlődik, magától is. Rádaásul közben élvezi, ami mindenképpen jobb mint a saját serverünkön "unatkozni" pl. a mozgás gyakorlása mellett... Írtad Peti, hogy ahogyan Ők csinálják, abban már nincs élvezet, de hidd el, ez valószínűleg nem igaz... :) Szerintem pl. Str1ker élvezi (egyébként iszonyú agresszíven játszik). És minél jobbnak érzi magát az ember, minél inkább uralja a mapeket és a helyzeteket, annál inkább élvezi. Hiszen győzni élvezet, és erre kell játszani. De a vereség sem szabad, hogy a kedvünket szegje... :) Én sem várok sokat magamtól, de tudom, hogy egy idő után bele fogok jönni ebbe is..akárcsak az SP-be, ami szintén nem pár hónap volt. Egyébként Str1ker mondta nekem a múlt héten, hogy Ő sosem gondolta, hogy ennyire jól fog majd menni Neki...

Viszont mint mondtam, pro-szinten már tényleg nagyon vérre megy a dolog. Én tegnap pl. megnéztem egy TSN-közbetítést, amit még a PKEuro.com-ról szedtem le talán a múlt héten (nagyon ajánlom azokat a videókat). Az ilyen közvetítésekben az a jó, hogy spectatorök nézik és rögzítik folyamatosan az eseményeket, így látszanak pontok és pl. a játékosok HP-i meg pajzsállapotai is; az egész így sokkal jobb mint egy demót visszajátszani... Az érdekes az volt, hogy mutatták közben Fatal1ty meg VoO arcát is - ezeknek az embereknek már kötélidegeik vannak a játékhoz, és a meccsek idejére szinte "átlényegülnek", "extázisba" kerülnek. Szinte rezzenéstelen arccal nyomták, és nagyon látszott rajtuk, hogy iszonyúan koncentrálnak. Szinte "ki voltak kapcsolva", legalábbis a "való világunkból". Érdekes elgondolkodni rajta, vagy meg lehet Őket kérdezni, hogy vajon élvezik-e ezt az állapotot? Mert kívülről ez nem nagyon látszik. Ám belülről lehet, hogy élvezik a száguldást és a pontos lövéseket, meg a klassz frageket...

Peti, ha spontanitást akarsz, akkor szerintem FFA-t kell játszanod. Abban nem lehet annyira jól számítani mint 1v1-ben: pl. bárki bármikor "elhappolhatja" előlünk a MegaHealth-et meg a Gold Armourt, és persze a több ellenfél is veszélyesebb. Egyébként engem szerintem bárki elver 1v1-ben: nem tudom, nekem valahogy' az nem megy. Pedig próbálok taktikusan játszani, de hiába..a másik valahogy' mindig gyorsabb/ügyesebb... :) Az FFA-val meg pont az a bajom, hogy a sok ellenfél miatt néha meg sem lehet mozdulni...

Sokszor mondtam már, és még mindig tartom, hogy a PK-MP úgy ahogyan van, UNFAIR..és rengetek szempontot lehetne találni, hogy miért...

Ja igen, Peti... Ha egy kezdő megnézi a "no scratch"-videóidat, akkor hasonlókat fog gondolni, mint Te Fatal1tyékről... :D Valami olyasmit, hogy "á, én sosem fogok úgy játszani mint ez az 'elborult arc'! :p" - LOL!  :D  Engem pl. sosem vonzott a "no scratch", pont azért, mert macerás és a visszatöltögetések teljesen lerontják az élvezhetőséget. Például mi a fenéért töltsek vissza, ha eltalált egy kóbor shuriken a "Snowy Bridge"-en? Ez egyszerűen fárasztó és élvezhetetlen lenne a számomra... De Te valószínűleg valamennyire élvezted, és főleg a végeredményt (amikor pl. sikerült lerögzíteni a "Snowy Bridge"-et, az biztos klassz érzés lehetett)..gondolom, Fatal1tyék is élvezik a munkájuk gyümölcsét, és ami a mi számunkra "ámokfutás", az Nekik már szinte természetes. Megszokták az egészet fizikailag és mentálisan is...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 08. 18:05 -kor


#1324 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 08. 19:21

Na akadt egy kis bibi. Eddig - már nem eccer végignyomtam ezt a werziót - minden rendben ment. De most elkezdte traumán  :cool: és a havas rész felénél már nem akar menteni. Amint odaérek eltűnik a piros jel. Annyi idpm meg nincs, ohgy teljesen végignyomjam a szakaszt.
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#1325 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 08. 19:30

...a voice from the darkness.....

Szacsoka, üdvözöllek a topicban! :)

A hiba azért van, mert valahol még maradtak ellenfeleid: a CheckPoint CSAK akkor jelenik meg és marad is, ha tényleg minden de minden tiszta és sehol senki. Ellenfeleid a torony tetején maradhattak: van ott 4 ninja, azokat intézd el előbb (mássz fel a létrán egészen), s csak utána menj le a csúszós havas hídra, a drótköteleket használva. Úgy biztosan jó lesz! Amikor a CheckPoint megjelenik és a helyén is marad, akkor pontosan 97 "kills"-ednek kell lennie...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1326 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 08. 19:35

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. okt. 8., szombat - 18:30

...a voice from the darkness.....

Szacsoka, üdvözöllek a topicban! :)

A hiba azért van, mert valahol még maradtak ellenfeleid: a CheckPoint CSAK akkor jelenik meg és marad is, ha tényleg minden de minden tiszta és sehol senki. Ellenfeleid a torony tetején maradhattak: van ott 4 ninja, azokat intézd el előbb (mássz fel a létrán egészen), s csak utána menj le a csúszós havas hídra, a drótköteleket használva. Úgy biztosan jó lesz! Amikor a CheckPoint megjelenik és a helyén is marad, akkor pontosan 97 "kills"-ednek kell lennie...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Lehet benne valami. Hosszú-hosszú idő után újra elővettem ezt a játékot, mert valami iszonytatóan eltalált. És ha lúd, akkor legyen kövér. Így lett trauma. És mivel kellettek a hp-k lenn, így a fenntieket meghagytam....

Köszönöm a segítséget
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#1327 Felhasználó inaktív   DViD 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.225
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 08. 23:10

Híí, újra fölraktam, és már nem lépeget ki! :Đ Lehet, hogy csak föl kellett raknom minden peccset? :)
Nah, szóval nekilendültem a BOOH-nak... :)
Vagy én jöttem ki a gyakorlatból, vagy tényleg nehezebb, mint az alap...  :think:

#1328 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 09. 04:14

...a voice from the darkness.....

Igen, a BOOH egy kicsit komorabb és konokabb, de..feltételezi, hogy a játékos már végigvitte az alaprészt, és persze Traumán is. A kártyakritériumok mindenképpen nehezebbek (pl. "Orphanage", "Dead City", "Leningrad", "Underworld", stb.), de sajnos az egész el van rontva azzal, hogy már az induláskor ott van a Black Tarot Desken az összes kártya az alaprészből, kivéve a Divine Interventiont... De egyébként mindegyik teljesíthető a Black Tarot használata nélkül is...

DViD, sok szerencsét a BOOH-hez!  :up:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1329 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 00:03

Hello
Kép
Ez egy ma késő esti termés. Meg kellett mind az 5 csillagot szereznem a Dockson, mert még egy sem volt. Amikor a daruknál voltam, akkor szegény volt ovónénimet is elmondtam mindenféle rossznak. Nem kevés időt vacakoltam fennt, de a végén ráérez az ember, és utólag már nem olyan nehéz. Utánna már csak azon szúrkoltam, hogy meglegyen az összes lőszer, és az összes elpusztított tárgy. Minden letisztított placcott vagy 10 szer körbejártam, és amikor a végén az Electro Driverhez megvolt az utolsó 3 töltény, és így nekem az újabb csillag, na ekkor pauseoltam egyett (nagy sóhaj). Még 2 elpusztítatlan tárgy volt. A nagy izgalomban abszolút nem tudtam, van e még hátra tárgy. Ekkor megláttam a hordót és belelőttem egy raksit (pulzus vagy 120). Jött a bal forduló, és ott volt előttem a tűzoltó készülék. Hát én még ennyire nem örültem egy tüzoltókészüléknek . Már csak 2 pálya volt, de ezek a Dockshoz képest barátfülék voltak.
Most itt ülök a gép előtt, és fülig érő vigyorral elmondhatom, hogy 4. végigjátszásra megvan az 5 Stars Challenge! :birthday2:
Köszönöm Fiúk! :respect:

Látom, hogy a Multiról beszéltek. Én még nem néztem a PK játékos videókat, de el tudom képzelni, hogy mit produkálnak a srácok. Ha az a kérdés, hogy net vs. LAN, akkor nálam az utóbbi a nyerő. Neten szinte alig játszottam valamit. Néha összejövünk a haverokkal pl egy internetcaféba, és ott nyomjuk a játékokat, pusztán a szórakoztatás céljából. Persze neten játszani kényelmesebb és nincs távolság.

#1330 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 07:09

szép volt Blazkowicz!  :respect:
(amúgy két szörnyet otthagytál  :evil2: )

SYS ismét köszönöm a linkelést. :)

olvasgattam amit a multiról írtatok és az jutott eszembe, hogy ezek a hárdkór mp arcok (pölö fatality) egyátalán végignyomták-e az alapgammát, vagy ahogy fölfutott a multi része, rögtön ráfeküdtek és kigyúrták magukat?
"i saw god on TV"

#1331 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 07:25

Szívből gratulálok Blazkowicz! :up: Tudtommal nem sokan csinálták végig az 5SC-t idehaza. Mondd csak, a jutalma(ka)t megkaptad? :)

Idézet: Blazkowicz - Dátum: 2005. okt. 11., kedd - 1:03

Hát én még ennyire nem örültem egy tüzoltókészüléknek.

Tűzoltókészüléknek én is nagyon örültem egyszer... amikor szalonnasütés közben kishíján erdőtüzet gyújtottunk, na akkor jól jött a kocsiban lévő poroltó. :Đ De ez már régen vót. ;)

#1332 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 11. 13:00

...a voice from the darkness.....

ROTFLMAO - a tűzoltókészülékes beszólásokra...  :Đ

Gratulálok Blazkowicz, szép munka! Ha minden igaz, itthon Te vagy talán az 5., aki megcsinálta ezt... Szóval akkor az alap PK van meg így, vagy már a BOOH is? Kár, hogy a játék bugos, és nem kaptál üzeneteket, de - a következőket kellett volna kiírnia...
- Az összes Secret meglelése után... (2004.06.04.; sajnos sok Secretet meglestem a PKHell.com-ról)
- A 5-Star Challenge teljesítésekor... (2004.08.15.; már júniusban meglehetett volna, csak hát, az "Abandoned Factory"; nekem a 6. végigjátszás alkalmával sikerült)
Ez az 1.35-ös verzióban működött helyesen utoljára...  :rolleyes: De a jutalmaknak elvileg már élniük kell... Ha majd új játékot kezdesz, ne felejtsd el vinni a pontjaidat is tovább. Aztán szerezz a "Cemetery"-n vagy akár később csak egyetlen csillagot a Statisztikádba, és a pálya végén meg fogod kapni a 5-Star Challenge üzenetét! Amíg ezt az üzenetet újra meg nem kapod, addig nem él a 5-Star Challenge jutalma, ha új játékot kezdesz. Tudom, ez az egész egy kicsit zavaros, de sajnos a PK egy nagyon bugos játék...

Rémlátó, Blazkowicz nem hagyott ot senkit sem, hanem sajnos bugos a Statisztika. Akárcsak pl. a "Forest" (106/107) vagy az "Old Monastery" (155/157) helyszíneken: több van bejegyezve maximumként, mint amennyit vissza lehet küldeni a Pokolba... A legbosszantóbb számomra a "Babel" (225/237): az 1.35-ösben még jó volt, de szerintem már a BOOH óta (nem játszottam végig az alap PK-t az 1.5-ös verzióval, mert sokan panaszkodtak, hogy nagyon bugos) 237-et vár el a program. Viszont ha a fene fenét eszik, akkor is csak 225 van! Nézzétek meg az alábbi két példát...

"Babel" - régen (225/225) -- "Babel" - mostanság (225/237)
"Docks" - régen (259/259) -- "Docks" - mostanság (259/261)

MP vs. SP... Rémlátó, ez nagyon jó és szerintem érdekes meglátás/téma, és nekem is feltűnt már régen, írtam is róla itt: a PK közönsége szerintem megosztott. Vannak akik csak az SP-t nyomják és azt mondják, hogy "SP rocks", és vannak olyanok, akik csak az MP-t, és közben sosem vitték végig a játékot SP-ben! Olyanok csak nagyon kevesen vannak, akik mindkét részt művelik és még kevesebben, akik mindkét részt "magas szinten". Részben ez is motivált engem, hogy elkezdjem az MP-t is: szerintem pl. csak az SP-t ismerni csupán "PK félműveltség", felületes dolog. Az igazi fanatikusoknak teljes egészében illene ismerniük a játékot - szerintem... :D Néhány érdekes példa...

- PeTjA remek játékos MP-ben, de pl. az SP 5-Star Challenge kihívását még csak mostanában kezdte el. Azt mondta, hogy a Trauma borzasztóan nehéz. Erre én azt mondtam Neki, hogy a Trauma "pite", az MP a nehéz!! :D
- Str1ker hihetetlenül profi az MP-ben, szerintem pro szinten is próbálkozhatna már, viszont az SP-t soha nem vitte végig! Str1ker azt mondta, hogy pl. a 5-Star Challenge az Ő számára "lehetetlen" (ezt a szót használta), mert a Secretek és mindenféle motyók keresése és megszerzése Neki nem megy. Neki intenzív és folyamatos akció kell, amit megkap az MP-ben...
- Medic... Medic (mostanában Iddqd - kerüljétek el, ha találkoztok Vele, és legyetek büszkék minden fragre, amit ezen a fickón követtek el, LOL!) pro gamer, az IndiWeben szokott játszani (ha jól értelmeztem, ott választották ki az európai játékosokat a CPL-re). Nos, Ő elkezdte ugyan az SP-t, de a vége felé abbahagyta. Egy alkalommal mondta, hogy be fogja fejezni, és persze a BOOH-t is elkezdi és befejezi majd...  :omg:

A fenti példák mutatják, hogy a nagy "MP-Ászok" mennyire "elveszettek" az SP-ben. Én sosem mondanám, hogy az MP több mint az SP vagy fordítva, viszont azt mondom, hogy mindkettőhöz egyéni és másféle tapasztalatok kellenek. Mert a kettő annyira más! Ez a téma pl. tegnap is előjött Dark Fórumán az egyik topicban (akit érdekel, innen mazsolázhat belőle). Én biztos vagyok benne, hogy még VoO meg Fatal1ty is szívnának az SP-ben, bizonyos dolgok miatt, és legalábbis egy ideig (pár végigjátszás erejéig). De ezt szerintem csak azok érthetik, akik művelik mindkét részt, és igen, ez még egy érv amellett, hogy érdemes mindkét résszel foglalkozni - az objektívebb, árnyaltabb és inkább tényszerű véleménnyilvánítás miatt. Szóval ezt pl. Str1kernek hiába magyarázom (úgy érzem), de pl. PeTjA megérti. Egyébként PeTjA is mondta, hogy a legtöbb MP-játékos egyáltalán nem foglalkozott az SP-vel... Ezt akár még a servereken is észre lehet venni: ahol pl. nincs "Painkiller MP Model", ott még sosem csinálták végig a 5-Star Challenge-et (ilyen pl. a ROD-server, ahol én "Fallen Angel"-nek látszom, pedig "Daniel" van beállítva), bár persze az is lehet, hogy csak frissen van installálva a cucc, és elfelejtették azt a modellt aktiválni...

Ha mondanom kéne valakit, aki nagyon jó játékos az SP-ben és az MP-ben is, akkor Kalme lenne a példám...  :up:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 11. 13:08 -kor


#1333 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 13:33

az, hogy kettőt otthagyott, csak vicc volt, igazából nem számít, lényeg az 5 csillag :)

mp: igen valami ilyesmire számítottam. kéne olyan sp ami mp,(vagy fordítva) és akkor jól elkenhetnénk a profik száját :D (ha ez így érthető volt)
de asszem az mp engem sosem fog annyira lekötni mint a szingli.

SYS említetted régebben, hogy készül egy új map. lehet tudni mikorra várható?
"i saw god on TV"

#1334 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 19:37

Hasonlóképpen vélekedek az SP vs MP témáról. Mindkettő másfajta mentalitást kíván, de legalábbis más területeket mozgat meg az emberben. Ezek olyan dolgok amik többé kevésbé minden játékosban megvannak, csak valakiben egyik másik vagy másik oldal dominál. Én is szerencsésnek tartom magam, hogy a Painkiller esetében mindkét irányvonalat érdekesnek és kihívásokkal telinek találom, de mondjuk más játéknak csak a single része érdekel, valamit meg esetleg csak multiban játszanék (ilyen ugyan még nem adódott, de elképzelhetőnek tartom). :)

#1335 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 11. 20:13

Köszönöm mindenkinek!
Ha nem akadok rá erre a topikra, akkor még mindíg 1.99x-es végigjátszásnál lennék. A CoW erkélyes részénél megállt a tudományom :D .

Idézet: peti2mtag@2005. okt. 11. - Dátum: kedd - 8:25

Tűzoltókészüléknek én is nagyon örültem egyszer... amikor szalonnasütés közben kishíján erdőtüzet gyújtottunk, na akkor jól jött a kocsiban lévő poroltó.
Még a végén kiderül, hogy mindenkinek van egy kellemes/szerencsés élménye a tűzoltó készülékekről :)

Idézet: SYS_TRhu@2005. okt. 11. - Dátum: kedd - 14:00

Kár, hogy a játék bugos, és nem kaptál üzeneteket
Az igazság az, hogy kaptam. Nem is tudtam, hogy ez is egy BUG , hogy nem írja ki. Úgy gondoltam, hogy ezt felesleges lenne kiírni. Ezek szerint mégsem :confused: . Képet nem akartam berakni, mert hátha valaki más is kedvet kap. Legyen neki is meglepetés. Nekem a Hell pályán írta ki, mert ott még nem végeztem teljes munkát  :D.
A BoOH még nagyon nincs kész (nemtudom, hogy egyátalán kész lessz e). Most hanyagolva lett egy kicsit a PK miatt, de majd újra nekikezdek, pontosabban folytatom. Insomnian kezdtem, és nem gyüjtöttem valami sok kártyát. Olvastam is itt, hogy a Colosseumnál van/volt valami BUG. Most elkezdtem Nightmaren, és eddig megvan az összes kártya (aszem 4 van. Első 3+Alastor). Most a Panzer Spidernél blokkoltam le (szó szerint). Nem tudom pontosan milyen kártyák vannak még a tarsolyban de így első látásra a Dead City és a Leningrad több mint húzós (+ a Panzer Spider). A többin szerintem menne.
Kiváncsi lennék, hogy a PK fórumon miként vélekednek a sok BUG ról. Aki csak 1x akarja végig játszani, az szerintem csak a Castlen és az Old Monasteryn fog szitkozódni. A Catacombs mentési gondjait szerencsére hamar orvosolták. De aki komolyabban belemélyed a játékba, az rájön hogy korántsem ilyen szép az élet. Még engem is érnek váratlan ROVAR támadások. 4. végigjátszásra olyan szintű fagyásokat produkált a játék, amilyet eddig nem nagyon. Örültem, hogyha csak a játékot kellett újraindítanom. És ezek a problémák csak a semmiből jöttek nekem. Már annyi javítás van a játékon, hogy attól fog szétesni :).
Érdekes amit írsz a nagy MP-esekről SYS.
Közben elkezdtem a Hillst. Első tapasztalat az, hogy valami félelmetesen lassan tölt. Nálam kb 4-5x lassabban mint az alap játék. És sajna ez is fagyogat :(. Így nehéz lessz teljesíteni. Sajnos még nem jutottam messzire (tegnap este próbálgattam). Mindenesetre Varus mester nem aprózta el a dolgokat. 18 Holy Item és a többi :eek:

#1336 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 12. 15:09

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, csak figyeld a topicot, mert nem mondott Jaspos semmi pontosat. Diplomatikusan azt mondta, hogy attól függ, mennyi ideje lesz a pálya készítésére... :)

Blazkowicz, a "Colloseum"-buggal már régóta nem kell foglalkoznunk: az 1.61-es patchben javították...  :up:

Hogyan vélekednek odakint a bugokról és a javításokról? (Mellesleg teljesen egyetértek a gondolataiddal.) Nos, szinte mindenkit bosszantanak a hibák (legalábbis a rendszeresen írogatók közül, hiszen Ők "komolyan" játszanak), és szinte mindenki akar egy utolsó és mindent javító patchet... :D Az ottani moderátor - BGaum a DreamCatchertől - azt mondta, hogy a patchekkel lehetővé válik a játék végigjátszása, szóval a Kiadónak a Készítők felé csak ennyi az elvárásuk. Azonban, ez a teória hibás... Akkor én is azt mondtam ott, mint Te itt: kinek mi számít végigjátszásnak? Például ahhoz, hogy az alap PK-t valaki végigvigye mondjuk Insomnián (akár a kártyák kioldásával, de ugye anélkül is "végigvitted", ha eljutsz az "utolsó" videóig), még csak patch sem kell - elég az 1.00-ás verzió. Ilyen alapon akkor a PCF-nek még egy patchet sem kellett volna kiadnia! Szinte mindannyian megegyeztünk akkor ott abban, hogy igazából csak akkor játszottuk végig a játékot, ha az összes hivatalos küldest teljesítettük benne: tehát pl. az alap PK esetében ki kell oldani minden kártyát és a Trauma-fokozatot is, majd végig kell vinni Traumán és az utolsó kártyát is kioldani, és ezután még mindig ott van a "5-Star Challenge". A 5-Star Challenge hivatalos küldetés, hiszen benne van a játékban, lehetőség van a teljesítésére és a végén még jutalmat is kapunk érte. Viszont mi értelme van az egésznek, ha mindenféle bugok miatt lehetetlen megcsinálni? Akkor a PCF miért tette bele? Miért van benne valami egy játékban, amit nem lehet teljesíteni? :) Ez nonszensz, és ezért hibás BGaum teóriája... Tehát javítani kell azokat a bugokat is, amik a 5-Star Challenget akadályozzák, ha már a végigjátszásról és egy valóban teljes játékról beszélünk...

A Panzer Spider nekem a kedvenc "bossom", mert szerintem annak a megoldása a legrejtettebb és legcselesebb, és az igényli a legtöbb kreativitást. Mondjuk Alastornál is leblokkoltam egy fél órára, de a Panzernél szerintem legalább 1 óráig szenvedtem, mire rájöttem a gyenge pontjaira. Poén, hogy a Készítők tényleg abszolút semmivel nem segítik a játékost, így Neked kell kiszúrnod azokat az apróságokat, amik használnak a bestiák ellen. A Panzernél én egy-két dolgot nagyon sokáig nem értettem, ill. nem vettem észre. De még most is, annak ellenére, hogy már tudom a megoldást, még mindig kemény ellenfélnek tartom...  :up:

Logitech MX518 - muszáj ezt is megemlítenem... :) Hétfőn lemondtam a Lordnál a rendelést, és utánanéztem a dolgoknak itt Egerszegen. Nos, sehol nem volt ilyen egér, mindenhol csak rendelésre tudtak hozni. Így egy helyen le is adtam a rendelést, ott azt mondták, hogy szerdára meglesz, de ha nem, akkor péntekre. Nos, szerda van és nem telefonáltak, tehát várhatok még minimum két napot...  :omg: Én tudom magamról, hogy meglehetősen türelmetlen ember vagyok, de azért a mai nappal már a 3. hete várakozok arra a nyamvadt egérre. Talán egyszer tényleg lesz ilyenem...  :rolleyes: Peti, Te hogyan jutottál hozzá? Besétáltál Hódmezővásárhelyen egy boltba és simán megvetted? Ne mondd, hogy így volt, mert lefejelem a moncsit! :D Úgy tűnik, hogy az ilyesmi az én városomban nem működik (sajnos ebben a városban szinte semmi sem működik úgy, mint máshol, LOL)...  :down:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 12. 15:16 -kor


#1337 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 12. 15:14

A Snowy Bridge hidas részéhez, amikor le kell "csúsznom" a köteleken, aztán egy rakat ellent kell likvidálnom csúszós talajon, arra van valami spéci ötlet? Mert Sys javaslatára újra ott vagyok, mert a két fenti lököttet nem lőttem le, így vissza kellett töltenem azt az állást. Az elején ahogy leérkezem, kapásból minusz kettő, mert már tudom hova lőjjek. Aztán még egy-kettő a hordókra és megintcsak pápá párnak. De sajna túl sokan jönnek és túl kevés az életem (56élet/89pajzs). Sajna két-három kardcsapás és csácsá nekem :(
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#1338 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 12. 15:25

...a voice from the darkness.....

Szacsoka, nézd meg Peti ámokfutását a "Snowy Bridge" csúszós hídján!  :up: Traumán játszotta, és kártyák és sérülés nélkül csinálta végig. Elleshetsz belőle pár jó fogást... :)

Peti - "Snowy Bridge"
Kép

Egyébként pár tipp...
- Sose menj el a híd egyik vagy másik végébe, hanem maradj a közepén. Esetleg csak a MegaHealthért menj el az egyik végébe...
- A szamurájok ellen jó a fagyasztás+ShotGun kombináció...
- A ninják ellen pedig a StakeGun...
- Használd a hordókat is: robbantsd fel őket a legjobb időben, hogy azzal is redukáld az ellenfeleid számát... :)
- Ne próbálj ugrálni a hídon! A bunnyhop itt nem segít. Csak a sima séta/futás használ, és lehetőleg tudd, hogy merre akarsz menni és tartsd is azt az irányt. Tehát pl. kerüld azt, hogy elindulsz előre aztán hirtelen hátrálni próbálsz. Helyette az egérrel fordulj és tartsd az előre-irányt, vagy esetleg próbálj inkább oldalazni...

Az a rész talán az egyik legnehezebb az egész játékban, főleg magas fokozaton. Én is utáltam nagyon sokáig, és még ma is sok HP-t pazarlok el ott...  :o

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 12. 15:32 -kor


#1339 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 12. 15:53

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. okt. 12., szerda - 14:25

...a voice from the darkness.....

Szacsoka, nézd meg Peti ámokfutását a "Snowy Bridge" csúszós hídján!  :up: Traumán játszotta, és kártyák és sérülés nélkül csinálta végig. Elleshetsz belőle pár jó fogást... :)

Peti - "Snowy Bridge"
Kép

Egyébként pár tipp...
- Sose menj el a híd egyik vagy másik végébe, hanem maradj a közepén. Esetleg csak a MegaHealthért menj el az egyik végébe...
- A szamurájok ellen jó a fagyasztás+ShotGun kombináció...
- A ninják ellen pedig a StakeGun...
- Használd a hordókat is: robbantsd fel őket a legjobb időben, hogy azzal is redukáld az ellenfeleid számát... :)
- Ne próbálj ugrálni a hídon! A bunnyhop itt nem segít. Csak a sima séta/futás használ, és lehetőleg tudd, hogy merre akarsz menni és tartsd is azt az irányt. Tehát pl. kerüld azt, hogy elindulsz előre aztán hirtelen hátrálni próbálsz. Helyette az egérrel fordulj és tartsd az előre-irányt, vagy esetleg próbálj inkább oldalazni...

Az a rész talán az egyik legnehezebb az egész játékban, főleg magas fokozaton. Én is utáltam nagyon sokáig, és még ma is sok HP-t pazarlok el ott...  :o

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Nagyon szépen köszönöm a tippeket. Igyekszem én is kártya nélkül játszani. Eddig egyszer sem használtam és én is csillagokig török :Đ

A szamurájokkal úgy vagyok, hogy max 3 kell a shotgunnal vagy egy karó. Ez a fagyasztás sose tűnt használhatónak, de most kipróbálom.
A ninják ellen a karók a legjobbak szerintem. Még az ugrás közben is simán leszedhetőek. Ellenük szerintem a shotgun nem a legjobb  :rolleyes: Levegőben nagyon tuti leszedni őket :)

Aki valóban PK-zni akar, az úgyis egyszer nekiesik traumán, mert azon van a izgalom, meg a kihívás.
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

#1340 Felhasználó inaktív   Szacsoka 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.717
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 12. 16:23

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. okt. 12., szerda - 14:25

Peti - "Snowy Bridge"
Kép


:respect: Nagyon nagy
[ Gigabyte EP35-DS3 rev2.1 ][ E8200@3200MHz ][ Supertalent 2x1GB DDR2 1000MHz 4-4-3-8 ][ Gainward 8800GT Golden Sample ][ Corsair VX450 táp ][ Maxtor 250GB Sata2 ]

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó