HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#1281 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 25. 19:31

Idézet: rémlátó@2005. szept. 25. - Dátum: vasárnap - 10:02

elméletileg ha felpeccselsz 1.64-ig akkor már megoldódik ez a probléma. ha mégsem, akkor SYS ha erre jár , biztos megmondja mit kell tenned

Sajnos nekem így sem jó a játék.
Kemény 5 hónap után végre sikerült elkezdenem a Trauma fokozatot :birthday2:. Még csak a Cemeteryn vagyok túl. A Quick save hiányát valszeg nem fogom tudni megszokni. Már itt is vagy 10x rányomtam úgy autómatikusan  :D .
Ez az 5 csillagos dolog kész idegbaj. Mindenkinek gratulációm aki akár 1 pályát is megcsinált így. Én valszeg lemondok errel a kihívásról, legalább is traumán biztos. Azért az első pályán nem tudtam ellenálni a kisértésnek. Volt már könnyebb dolgom is a játékban.
Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Ha pl Nightmare fokozaton összeszedtem 4 csillagot, és az ötödikhez csak az összes töltényt kell megtalálni egy pályán, akkor most Traumán elég ha megtalálom az összes töltényt (pl páncélt nem találok)? És így 5 csillagos a Trauma fokozat? Olvastam erről, de azért megkérdezem, mert picit sántít nekem.

#1282 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 25. 21:09

Idézet: Blazkowicz

Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. Ha pl Nightmare fokozaton összeszedtem 4 csillagot, és az ötödikhez csak az összes töltényt kell megtalálni egy pályán, akkor most Traumán elég ha megtalálom az összes töltényt (pl páncélt nem találok)? És így 5 csillagos a Trauma fokozat? Olvastam erről, de azért megkérdezem, mert picit sántít nekem.

:omg: Közben rájöttem, hogy a válasz valószínüleg Igen.
Gondolom az számít értékesebbnek, amely 1 nehézségi szinten lett begyüjtve.

#1283 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 25. 21:39

elméletileg nincs különbség, összehozhatod az 5 csillagot akár mind a négy nehézségen is.
viszont ha traumán kezdted a csillagozást (akárcsak én), mivel az egy csepterrel rövidebb, újra el kell majd kezdened nightmare-en. :)
"i saw god on TV"

#1284 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 26. 00:30

...a voice from the darkness.....

Blazkowicz, üdv a topic(ok)ban! :) Foglalj helyet Te is, szerény kis gumiszobánkban... :D S nem azért, hogy fényezzem itt a Népeket, de ezen a helyen van felhalmozva a legnagyobb PK-tudásbázis az Országban. Szoktam nézegetni más helyeket is, és láttam már az Általad említett SG-Fórumot is, de mindegyikről az a véleményem, hogy teljesen pontatlanok és felületesek (rengeteg félrevezető infóval), és a részletekkel abszolút nem foglalkoznak (általában csak a "hogyan kell kinyírni azt a nagy genyát a mocsárban?" szintig jutnak el a különböző gamer-fórumokon található PK-topicok, azaz inkább csak az elakadásokról esik szó; de azoknál is sokszor nem jó megoldást írnak le)... De itt helyben vagy. :) Ennél többet már csak külföldön tudhatsz meg a játékról, de ott is csak azért, mert ott sokkal többen írogatnak... Csak győzd feldolgozni a PK+BOOH topicokat... :)

Ha valamikor Te is beszállsz egy rendelésbe, akkor az elméletileg megoldható - miért ne? A baj csak az, hogy horribilis a postaköltség Kanadából (de cserébe 2-3 nap alatt itt van a cucc), így célszerű többen is rendelnünk. De biztos kijön még egy-két új edition vagy valami... ;) S bizony, a BOOH kb. fél éves késéssel jelent meg itthon - nevetséges!  :reklamacio: Az Automexnek írtam kétszer is levelet, az elsőre még csak válaszoltak egy amolyan "sablonszöveggel", de a másodikat már válaszra sem méltatták. Úgyhogy felvettem a kapcsolatot a DreamCatcherrel (a DC-nek írt leveleimre általában néhány óra alatt választ kapok), és Ők már készségesen segítettek mindenben... Szánalmas az itthoni hozzáállás tényleg, pedig szerintem is lenne igény a speciális kiadásokra (talán pont azokra lenne igény). De hát pl. az Európában áprilisban megjelent Black Edition sem kapható sehol itthon...  :rolleyes:

A bug az "Old Monastery"-n... Az egy jól ismert savebug, s bár relatíve ritka, sajnos az 1.64-es verzióval is előfordult már (velem csak egyetlenegyszer fordult elő, és még valamelyik nagyon régi verzióval). Ha ez a hiba áll elő, semmi mást nem tehetsz, mint visszatöltesz egy régebbi mentést (CheckPointot vagy QuickSave-et, vagy akár a "pálya" AutoSave-jét), és nekifutsz újra, hátha akkor már szerencséd lesz. Nem szokott kétszer egymás után előfordulni ez a hiba...

Az 5 csillagos kérdésedre legjobban egy képpel (Összesített Statisztika!) tudok válaszolni. Véleményem szerint a Készítők talán egy kicsit alábecsülték a Játékosokat, mert az egész így tulajdonképpen nem is akkora "challenge". Az még rendben van, hogy a Nightmare-Trauma miatt az embernek vinnie kell a pontjait tovább, de az, hogy nem kell az egész "pályát" egy menetben "megcsillagozni", az már túl nagy segítség... A kérdésedre tehát a válasz IGEN, mert hiszen az Összesített Statisztika számít...

Rémlátó, gratulálok az új "Hills"-eredményhez! Egy órán belül tényleg durva - ezen is elcsodálkozhatnak majd odakint Varusék...  :cool:

Peti, nekem is előjött megint a ping-probléma pár napja, de a szokásos módon orvosoltam. Lehet, hogy óriási szerencsém van, hogy nálam legalább egy módszer biztosan működik...  :rolleyes:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1285 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 26. 09:13

A napokban újrakezdtem játékot teljesen nulláról (nem egy korábbi folytatásaként), tehát ha úgy vesszük, másfél évvel a start után most kezdem el másodjára. ;) Mióta új képkártyám van, szinte nem is nyomtam még csak Hills-et, meg MP-t (amíg működött). Szándékaim szerint úgy fogok végigmenni, ahogy SYS már egy ideje csinálja: minden pályát egy menetben öt csillagosra gyúrva :D, kivéve persze ott, ahol a kártyakritérium ezt kizárja (The Palace, meg ilyenek). Egyelőre tarthatónak tűnik, bár még csak a Cathedral-nál járok... pl. a Catacombs "gyökeres" Holy-ját elsőre, egyetlen könnyed szökelléssel felszedtem, pedig emlékszem milyen kínszenvedés volt először. :p Egy újabb — eddig nem tapasztalt — buggal is találkoztam: az Atrium Complex-nek nem szólt az ambientje, ami a kedvenceim közül való. Remélem az nem valami Black Edition betegség... :reklamacio:

Egyre szövevényesebbé válik ez a ping-ügy. Korábban már én is mindent kipróbáltam, ami egyáltalán szóba jöhet mint lehetséges megoldás. Ez a letiltás/engedélyezés megvolt, driver-uninstall/install is. Az alaplapomra két ethernet vezérlőt is tettek, mindkettővel ugyanaz a helyzet. Kipróbáltam router nélkül is, úgy sem megy. Kipróbáltam több tűzfalat, vírusirtót, nem megy. Tűzfal nélkül sem. Letiltottam egy pár szolgáltatást, amik befolyással lehetnek a netes csomagkezelésre, nem megy. Játék újratelepítése nem segített. PK++ fent van vagy sem, nem számít neki. :confused:

Ami a legfurcsább, hogy a másik gépemen a mai napig nem jelentkezik ez a ping-anomália. A két gép között (a nyilvánvaló hardvereltéréseken kívül) az a különbség, hogy azon nincs fent az SP2, erre pedig (én hülye) nemrég feltettem. Komolyan mondom annyi szopás volt a vele az utóbbi hetekben, amennyi fél év alatt sem volt az SP2 előtt. :mad: Kék halált is láttam, hónapok óta először (legutóbb is csak a szélsőséges tuningkörülmények miatt (2700 MHz :Đ)). Mégsem vagyok teljesen bizonyos, hogy megtaláltam a felelőst, hiszen a jelenség csak kb. egy héttel az SP2 telepítése után jelentkezett. Hogy miért gyanakszok mégis arra? Feltelepítettem a PK-t egy szűz x64 alá is, amiben alapból benne vannak azok a sz*rságok, amik a sima XP-re csak az SP2-vel kerülnek fel. És ott már eleve >=255 pinggel fogadott az MP-teszt. Felfigyeltem még egy dologra, ami esetleg érdekes lehet — kérlek SYS, nézd már meg nálad mi a helyzet ezügyben. Szóval, ha nem a PK++-szal, hanem az alapjátékkal joinolok, akkor a "packet loss" oszlopban folyamatosan 30-50% közötti értéket ír ki, ami eléggé abnormálisnak tűnik a számomra. :think:

Na ezek után uninstalláltam az SP2-t (amit még túlélt a gép), meg elkezdtem azokat a javítócsomagokat is leszedni, amiket időközben raktam fel. Lehet, hogy nagy hibát követtem el a sorrenddel, mindenesetre az egyik ilyen eltávolítása után az OS végleg mögpuszlott. Többé már csökkentett módban sem volt hajlandó életre kelni. Tegnap mikor nekiláttam volna újratelepíteni a vindózt, hardver(nek tűnő)-problémába is beleütköztem, de erről majd az MSI topikban, hátha Vipisrác tud rá valami okosat mondani. (Semmi komoly, csak a SATA3-4 portra kötött vinyóra nem hajlandó felmenni, amivel márciusban még nem voltak gondok.)

Egyelőre itt tartok. Tegnap éjfélkor már állt a gép, minden szükséges cucc feltelepítve, de a játékot még nem teszteltem.

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 09. 26. 09:15 -kor


#1286 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 26. 17:49

...a voice from the darkness.....

Peti, persze, hogy teljesíthető, hiszen Cyodyval már megcsináltuk. :D Igaz, akkor nem törődtünk a kártyakioldással, de később csináltam olyat is, bár ha jól emlékszem, csak Nightmare-en. Végül is, a problémás helyeket kétszer teljesítettem: egyszer a kártyák miatt, de akkor is az elérhető legjobb (ez van, ahol relatív) pontokkal (azaz pl. 4 csillag a "The Palace"-en); ill. utána újra, az 5 csillag miatt... :) Az "Enclave", a "Ruins", és a "Tower" fájni fog, meg még talán a "Forest" egy kicsit, ha Traumán vagy. Nightmare-en még a "Docks"-nál kell nagyon figyelni: kellemetlen, hogy a legvégéről már nem lehet visszamenni a legelejére, és az is, hogy ott van az a ronda savebug az elején...

A ping-problémánál nekem is ugyanaz szokott lenni PK++ nélkül (valószínűleg a PK++ moddal is, csak az nem írja ki a Packet Lossokat): szóval 255 ping és 60-70% packet loss...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1287 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 26. 21:41

Sok hűhó semmiért. :omg: Szegény, szegény Mikroszoft nem tehet semmiről, a lóf*t az én s*embe kéretik címezni. :Đ

Itt van az eb elhantolva:

Idézet: peti2mtag - Dátum: 2005. szept. 22., csütörtök - 19:41

Félve kipróbáltam az MP-t, és rendes 60-70-es pinget kaptam... de az öröm kb. eddig tartott. Feltelepítettem a PK++ 1.2.1.64-et, majd lefuttattam a frissítéseket is. Ezután megint teszteltem az MP-t és a ping felment a "szokásos" 255-re.


Elmentem a pszichiáteremhez, hogy regressziós hipnózissal visszarepítsen arra a bizonyos napra, amikor az egész kezdődött. Szóval a hibát a PK++GUI -> Misc -> 'MaxFps' sliderének bizgerálása okozta. Defaultból 100-ra van állítva, én pedig izomból felnyomtam 150-re, és azóta ezt nem is ellenőriztem, sőt az újratelepítések után a legnagyobb lelki nyugalommal állítottam mindig maxra. Kiderült, hogy ez nagyban befolyásolja a pinget, és minél kisebb az érték annál jobb. Persze van egy szint, ami alá nem érdemes menni, mert a kapcsolat késleltetése szab egy alsó határt neki, meg a kép is szaggatni kezd. Nálam ez 80-85-nél van, így a ping kb. 50-60 (a korábbi 60-70 helyett).

Itt a "bűnös":
Kép
Amúgy a doksiban se írnak erről egy sort sem, meg a program sem figyelmeztet, hogy "te figyelj Öreg, nem biztos hogy jó ötlet b.tatni azt a csúszkát". :rolleyes:

Mi a tanulság? Semmi. :lama: voltam. :Đ Sebaj, legalább van egy frissen telepített, kitűnő egészségi állapotnak örvendő XP-m. :)

ps.: mindjárt felcsatlakozom valahová, kíváncsi vagyok mennyit romlottam az utóbbi hetekben. :D

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 09. 26. 21:43 -kor


#1288 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 26. 22:10

...a voice from the darkness.....

Ah, ez jó hír, Peti!  :up: Én is szórakoztam különben a SetMaxFPS-sel, de a végén inkább hagytam 100-on, még ha általában nem is kapok 100 FPS-t. De PeTjA a múltkor feltette a maximumra, és próbaként én is, és mégsem szökött fel a pingünk. De arról már olvastam Str1kertől, hogy ha csökkented, akkor az javít valamennyit a pingen. Azonban a múltkor arra jutottam, hogy nálam nem sokat ér, mert a ping mindig ugyanannyi volt. Bár az is lehet, hogy csak "rossz" serverrel teszteltem (egy lengyel serveren, és mindig 70 körül kaptam)... PeTjA mondta egyébként, hogy lehet "csalni" ezzel is: jó pinggel rendelkező és tapasztaltabb játékosok felteszik a maximumra, és azáltal sokkal gyorsabbá válnak az alacsonyabb értékekkel játszók ellenében (PeTjA szerint igenis ott vannak az előnyök 100 FPS felett is, pedig az ember azt gondolná, hogy 100 vagy 150 már nem számít). Talán ezért van, hogy néha elcsodálkozunk, amikor valakik úgy száguldoznak végig mint a villám, mi meg alig akarunk gyorsulni. Egy csomó dolog közrejátszik, de ez az egész MP "suxx" és nem fair egyáltalán :down: - és ebben még PeTjA is egyetértett velem... PeTjA szerint vannak "ping-cheaterek" (40 vs. 70 - nem fair), "hardware-cheaterek" (pl. Celeron vs. P4 - nem fair), és "PKplusplus-cheaterek" (PK++ vs. nonPK++ - nem fair) is, és egyszer mondta, hogy az ebből eredő egyet nem értések miatt már több MP-barátját is elvesztette. Sajnos ez van...  :(

Akkor most már tudsz játszani MP-t megint? Mondhatnám most, hogy gyere a ROD-serverre <MK>Peti néven, és rúgjuk szét a seggüket az ott lévőknek, de én napról-napra egyre jobban utálom azt a servert: most is 7-en voltak bent, és akkor már olyan nagy a lag, hogy képtelenség játszani. Tegnap is nem egyszer volt, hogy konstans 20-25 FPS-t kaptam perceken keresztül pl. a "DM_Unseen"-en, és úgy bizony képtelenség normálisan "operálni". Érdekes viszont, hogy a "DM_Illuminati"-n is említettem, hogy 39 FPS-t kapok, mire valaki mondta, hogy Ő 60 FPS-t kap. Azért érdekes ez..ennyire számít a konfig is, még ha a server is a bűnös leginkább a dologban. Mert a ROD-server egy P3-as gép! Így hiába ott a legjobbak a pingek (amennyire én tudom, ez egy holland server), ha már 3-nál több játékos van bent, akkor nagyon elkezd "lagzani". Bővíthetnének arrafelé vagy valami, mert ez így elfogadhatatlan...  :reklamacio:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1289 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 26. 22:43

Ma már nem játszok, de holnap lehet róla szó. :)
Az előbb belecsöppentem egy TDM menetbe, PeTjA, BloodBuster, egy LinuS nevű játékos közé. Linus hamar elhagyta a pályát, aztán nyomtunk egy menetet 2:1 ellen. Gondolom kitalálod ki kivel volt, és végül ki győzött. :D Szóval én voltam BB-vel PeTjA ellen, mégis Ő nyert 50:15+9 arányban (a 9 volt az enyim. :Đ).

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. szept. 26., hétfő - 23:10

(...), és "PKplusplus-cheaterek" (PK++ vs. nonPK++ - nem fair) is, és egyszer mondta, hogy az ebből eredő egyet nem értések miatt már több MP-barátját is elvesztette. Sajnos ez van...  :(

Csodálkoztam is, mert az előbb azzal fogadtak, hogy ki tudnék-e lépni a PK++-ból, és anélkül csatlakozni. Persze megtettem, mert gondoltam, hogy valami ilyesmi van a háttérben.

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 09. 26. 22:44 -kor


#1290 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 27. 12:13

Idézet: SYS_TRhu@2005. szept. 26. - Dátum: hétfő - 1:30

Foglalj helyet Te is, szerény kis gumiszobánkban...
Úgy érzem, hogy kezdek én is megfertőződni. Harcolok ez ellen, de eddig kevés sikerrel  :D

Most tartok kb a topik felénél és úgy kellett összeszednem az összes álam, mert bizony nem akartak a helyükön maradni :eek:. Az 5 stars challenge még ok (úgy ahogy), de ez a lélekgyüjtögetősdi már ufff. Ne tudjátok meg mire gondoltam elsőként amikor olvastam. DOOMER, peti2mtag, SYS_TRhu. Én meghajlok előttetek + rémlátó előtt is :respect2:, csak rólla még nem olvastam, de ő sem kerülheti el az elkerülhetetlent  :cool: .

Idézet: SYS_TRhu

...ezen a helyen van felhalmozva a legnagyobb PK-tudásbázis az Országban.
Ezt gondolkodás nélkül aláírom :up:

Idézet: SYS_TRhu

De biztos kijön még egy-két új edition vagy valami...
Én is bízom benne, és akkor engem is érdekelne. Elképzelhető, hogy lessz folytatása? Nem lenne jó ha befelyeznék, amikor még nincs is vége  :D
A BUGokkal kapcsolatban...Én az alapjáték után nem raktam fel semmilyen patchet vagy updatet, hanem rögtön a BOoH-t raktam fel és utánna jöttek a 1.61-es, 1.62-es, és 1.62-1.64-es javítások, updatek. Reméllem jól gondoltam hogy a BOoH már tartalmazza a korábbi javításokat és updateket?

@peti2mtag
Örülök, hogy leírtad a MPel kapcsolatos észrevételeidet. Most már tudom, hogy kb mire számíthatok, amikor kipróbálom a multit. Én még anno a GameSpy ARENAra regeltem, de elég halott a PK részleg. A hivatalos szerver nemtudom, hogy jól müxik e. Magyar szerverről tudtok?

A Multi még odébb van, most a legnagyobb gondom, a Trauma fokozat túlélése. Egy apró kérdés. Ti Traumán hogy jöttetek le a Havasi Hídról? QuickSave nélkül nem egy életbiztosítás.

#1291 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 27. 22:33

Idézet

Egy apró kérdés. Ti Traumán hogy jöttetek le a Havasi Hídról? QuickSave nélkül nem egy életbiztosítás.

ebben Peti a nagy penge, valahol ír a topikban róle de most nem találtam meg :)
az én módszerem egyszerű, lépésről lépésre, és nézz mindig a lábad elé (értsd a célkereszt mindig a kötél közepén legyen).
"i saw god on TV"

#1292 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 28. 08:37

Idézet: Blazkowicz - Dátum: 2005. szept. 27., kedd - 13:13

Ti Traumán hogy jöttetek le a Havasi Hídról? QuickSave nélkül nem egy életbiztosítás.

Én úgy vettem észre, hogy ha elég gyors a géped, és elég magas fps-sel tudsz játszani, akkor nem lehet gond a lemászással (ez sajnos a játék fizikájából adódik, és sok más "mutatvány" kivitelezhetősége is ezen múlik :rolleyes:). Szóval a draótkötélen oda-vissza simán lehet sétálgatni, csekély mértékű egérmozdulatokkal, de azért nem árt ha a lábad elé nézel, és nem bámészkodsz közben... ha a célkereszted a dróton tartod, futva is menni fog. (Van egy alternatív zuhanós módszer is, de nekem is csak egy-kétszer sikerült, ezt hagyjuk.)

Itt egy videó arról, hogy mit művelek a hídon (Traumán, kártyák nélkül), bár ebből pont a lemászás hiányzik. :) Azért vágtam ki, mert a FRPAS okozta lassulás miatt nagyon nehéz volt "lekúszni", csak lépésről lépésre sikerült. Összességében majd' egy percig tartott, és nem akartam ezzel untatni a közönséget. ;)

Idézet: rémlátó - Dátum: 2005. szept. 27., kedd - 23:33

Peti a nagy penge

Ez azért túlzás. :p Ez a mondat inkább helyén való lett volna: "Petinek nagy a pinge" (mármint MP-ben :)) ... jó-jó, gyenge poén volt, álmos vagyok. :Đ

Tegnap megint nyomtunk egy Team DM-et a <DCAG>mittudomén nevű szerveren, ugyanazzal a felállással, és hát PeTjA megint "pwned our asses". :D De azért fejlődünk is... kezdem egyre jobban követni a mozgását illetve kiismerni a taktikáját. Pl. egyfolytában azt csinálja, hogy "menekülés" (LOL, inkább hátrálás) közben gránátokat szór el maga mögött, és a fragjei 1/3-át ezzel szedi össze. Jó trükk, mi meg bedőlünk neki. ;)

#1293 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 28. 08:40

...a voice from the darkness.....

Blazkowicz, általában ez szokott lenni a sorrend: alap PK, 1.35 patch, BOOH, 1.61 patch, 1.62 update, 1.64 update... Nézd meg, hogy a zenék között hány file-od van, erre kíváncsi vagyok: gyanítom, hogy csak 79, mert az 1.35-ös patch volt az utolsó, amiben még benne volt a "DM_Fragenstein" zenéje (egyébként Bachtól). Szerintem jobb a BOOH előtt biztos ami biztos alapon az 1.35-öst is feltenni, hátha valami már nem került bele a BOOH-be...

A "Snowy Bridge" drótkötelei tényleg Peti asztala!  :respect: Én rühellem azt a részt - "suXx", ahogy' mondani szokták (francos MP: kezd rászoktatni ilyen szlengekre :D), bár elméletileg magas FPS-értékek mellett nem okozhat problémát. Ha nem tudsz egyensúlyozva lemenni, akkor is mindenképpen próbáld meg a zuhanást csökkenteni azzal, hogy az alább lévő drótkötelekre esel...

A PK folytatásán talán még mindig korai gondolkodni: én legjobban egy eljövendő új patchet várok, ami kijavítja az SP bosszantó hibáit (élen az "Abandoned Factory" és a "Ruins" hírhedt anomáliáival), és lehetővé teszi, hogy normálisan lehessen demókat felvenni és visszajátszani. De folytatás is kéne, hiszen a BOOH legvége teljesen befejezetlen... Azonban, amíg az XBOX-verzió meg nem jelenik, addig szerintem semmi nem fog történni egyik téren sem. Szóval még várnunk kell...

MultiPlayer... Tegnap este mókáztunk egyet: PeTjA, BloodBuster, meg én, de PeTjA mondta, hogy Peti is ott volt előtte. Nos, amikor beléptem, a 255 ping fogadott, de a szokásos módon orvosoltam megint... :D Ma reggel pedig én is megvettem Az Egeret...  :cool: Két dolog lehet: 1. reszkess Peti (nem ám :)), 2. kidobtam egy csomó pénzt az ablakon (végül is, jó egeret vettem és évekre)... Valamennyire biztos mindkettő be fog jönni... :D Egérpad viszont még nincs, azt majd pár hónap múlva, LOL.  :omg:  Tényleg Peti, mennyi az egereddel a sensitivity-beállításod...?  :think:

Blazkowicz, magyar MP-server nincs, bár elméletileg lehetne, és tudom is, hogy hogyan és kinél, de a dolog fizetős (igaz, minden garantált). Jó lenne a 10-20 ping, de egyelőre csak külföldön lehet játszani, és ott 50 ping a legjobb (100 felett már nem is érdemes játszani). De lehet 0 pinged is, ha Te csinálsz egy servert, csak arra senki nem fog bejelentkezni, ill. legalábbis nem szívesen, mert a 0 vs. 70 ping eléggé igazságtalan ebben a játékban, de ugyanígy igazságtalan pl. a 70 vs. 130 ping is... :(

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 28. 08:41 -kor


#1294 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 28. 09:02

Idézet: peti2mtag - Dátum: 2005. szept. 28., szerda - 8:37

Tegnap megint nyomtunk egy Team DM-et a <DCAG>mittudomén nevű szerveren, ugyanazzal a felállással, és hát PeTjA megint "pwned our asses". :D De azért fejlődünk is... kezdem egyre jobban követni a mozgását illetve kiismerni a taktikáját. Pl. egyfolytában azt csinálja, hogy "menekülés" (LOL, inkább hátrálás) közben gránátokat szór el maga mögött, és a fragjei 1/3-át ezzel szedi össze. Jó trükk, mi meg bedőlünk neki. ;)

...a voice from the darkness.....

Peti, ez a "hátra gránátozás" jó módszer, már több játékosnál is figyeltem. Csak két gondom van vele: egyrészt állandóan elfelejtem használni, másrészt pedig sok muníció is kell az ilyen "spammeléshez". Ha engem követ valaki, akkor megpróbálok egy rakétát küldeni az arcába, méghozzá megfordulás nélkül - csak ne nevezzenek cheaternek emiatt, LOL..de van erre egy egyszerű módszer... ;) Talán ismered a "DM_Fragenstein" kicsiny helységét: PeTjA ott mutatott egy helyet, ahonnan akár elmozdulás nélkül is lehet aprítani az ellent a gránátok "spammelésével"... Fontos, hogy a rutinos játékosok már figyelnek az ún. "spawnpointokra" is, tehát ahol az ellenfél újra megjelenik - ezek fix pontok. Például a "DM_Fragenstein"-on 3 ilyen "spawnpoint" van, és mindhárom támadható gránátokkal, egyetlen helyről. Egyszer PeTjA agyon-vissza alázott ezzel: megjelentem és kampec, megjelentem és kampec..és ez így ment ez legalább tízszer egymás után... :D Mostanában néztem CPL-meccseket is, pl. VoO vs. Fatal1ty előadásában, és hát...  :eek:  :respect:  :up: Ezek már "elmebetegek", de megérdemlik a "Világbajnok" jelzőt tényleg...  :smoker:  A lényeg, hogy Ők is nagyon figyelnek ezekre a "spawnpointokra" is: ha az ellenfelet kilövik, akkor a legközelebbi "spawnpointokra" is lőnek "poénból" pár rakétát, hátha utána majd ott jelenik meg. Ritkán jön be a trükk, de ha igen, akkor az egy extra frag...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1295 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 28. 09:26

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. szept. 28., szerda - 9:40

Tényleg Peti, mennyi az egereddel a sensitivity-beállításod...?  :think:

Nekem nyolc (8.00). :) Mondjuk mióta újratelepítettem a dolgokat, kevésbé tűnik érzékenynek az egér, pedig ugyanennyi volt előtte is. :think:

Idézet

Blazkowicz, magyar MP-server nincs, bár elméletileg lehetne, és tudom is, hogy hogyan és kinél, de a dolog fizetős (igaz, minden garantált).

Ha ezen múlik, szívesen rááldoznék évi 3-4000 forintot erre a célra (ha Évi 3-4000 forintját sikerül megszereznem (egy másik gyenge poén, valaki állítson le Kép)).

Ezt a "spammelést" általában lőszer hiányában nem tudom kivitelezni. :Đ Hogy is van ez a hátralövés? A s*edből tüzelsz? :eek: Ez már ördögi. :D ;) A spawnpointos trükkre én is gondoltam már, de hiányzik még a rutin a használatához. :)

Tudnál linket adni a CPL-meccsekhez?

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 09. 28. 09:28 -kor


#1296 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 28. 09:39

mindig ezen a "<DCAG>mittudomén" szerveren játszotok?
lehet, hogyha lesz a héten időm beugrok egy kicsit, hogy növeljem a frag-eteket :D

peti ne hagyd abba :)
(mennyi évi havi jövedelme?)
"i saw god on TV"

#1297 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 28. 10:19

...a voice from the darkness.....

Peti, de most a poénok miatt meg is ástad Magadnak a vermet: most mehetsz a Dark's Cornerre lefordítani a közértes mottódat... :D A mondás jó, de Str1ker azt kérdezi, hogy mit jelent, és én a limitált angolommal nem tudom jól lefordítani; különben is, angolul talán nem is hangzana jól... :) Amúgy látom, Te is rászoksz lassan ezekre a szlengekre (pl. pwn)... :D

CPL-demók: demos.thecpl.com - PKD-demók ZIPpelve; van vagy 3 GB, nemrég letöltöttem mindet. Csak hármat néztem meg (1.64 és PK++ tökéletes a lejátszásukhoz) eddig, de rengeteget lehet belőlük tanulni (pl. a "DM_Psycho"-n 4K^Razorb-től láttam egy teleportos RJ-t a Gold Armourhoz, amit még PeTjA sem ismert, de piszok nehéz is rendesen kivitelezni). Meg pár napja a PKEuro.com is hírt adott néhány új CPL-felvételről (a UK-állomásról): ezek viszont már videók, közvetítői kommentárral (szóval beledumál pár fazon). Jó nagy méretűek, de biztos jók - csak éppen belekukkantottam az egyikbe (a minőség jó volt, és Spectatorből minden rendesen látszott)... Ami egyrész megdöbbentő az az, ahogyan ezek a Srácok mozognak: gyorsan, nyugodtan strafe-elgetnek a szűk platformokon (általában kifordulnak, hogy lássák az egész termet), és nem veszítenek a sebességből, nem akadnak bele semmibe. A másik, hogy mennyire ismerik az adott mapeket és az ellenfelet, ill. annak lehetőségeit: gránátokat szórnak meghatározott helyekre, tudják, hogy honnan jöhet a másik, meg még egy csomó apróság. Poén, hogy pl. előre kilőnek egy rakétát a folyosóra, és a francos ellen tényleg pont ott megy el, és kap belőle egy kicsit (ez a predektív lövés, ahogyan PeTjA nevezte: azaz amikor oda lövünk, ahonnan várjuk az ellenfelet, és kicsit olyan, mintha vakon játszanánk)... :) Ja, és még valami: halálosan pontosan céloznak, csak nagyon kevés találat megy mellé, vagy pedig egyáltalán nem is lőnek mellé. Vannak olyan helyzetek, amikor "papírforma" szerint, "pity-pity-pity-pity" (ez 4 rakéta akart lenni, de lehet akár ShotGun is) egymás után, és az ellenfélnek vége. Hihetetlen tényleg, látni kell Őket...

A hátrafelé lövés nagy poén, PeTjA vetette fel pár napja: mondta, hogy lehet ám rakétákat lőni hátrafelé is! Az irányításnál menj be az "Advanced"-be, és foglalj le egy billentyűt a "Forward RocketJump"-nak: én pl. az egérgörgő lenyomását rendeltem hozzá. Ha ez megvan, akkor ha csak egy helyben állsz vagy előre futsz, ha megnyomod a gombot, "kif**gasz" egy rakétát... :) Poén, ha pl. valaki üldöz és a ChainGunnal soroz hátulról: gondolhatod, fogalma sem lesz róla, hogy mi ez a rakéta, ami a "sejhajodból" éppen felé tart... Csalónak fog tartani, LOL. Pedig teljesen tiszta az egész, csak egy billentyű-hozzárendelésről van szó. Ráadásul még mindig van vele egy további trükk, amire utána jöttem rá, de ezt inkább majd a játékban mutatom meg, mert úgy az igazi - Petjáéknak is tetszett... :) Természetesen azonban ha valamelyik serveren tiltva van a "Forward RJ", akkor ott nem fog működni (tegnap a DCAG is ilyen volt, de megszavaztuk, hogy legyen) ez a trükk...

Rémlátó, én gyakran vagyok a ROD-serveren is, bár utálom: amikor túl sokan vannak bent, akkor nagyon rossz, és főleg azért, mert borzasztóan lelassul (P3 server, és pl. pár napja volt olyan is, hogy 3-4 FPS-t kaptam majdnem egy percen keresztül - vicc). De ott a legjobb a ping (50). Az ATEG-en pl. rosszabb a ping (60-70), de mégis folyamatosabbnak tűnik a játékmenet. A DCAG-n megint magasabb a ping mint a ROD-on (70), de elég folyamatos a játék ott is... Petjáékkal a DCAG-n szoktunk "edzeni"... :)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 28. 10:29 -kor


#1298 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 28. 15:45

Köszönöm a tippet. Most fogok megérkezni  a Havasi Híd nevű pályára. Megpróbálok leszökkenni a drótkötélen. Ha nem megy akkor, segitségül hívom jó barátomat Vas Vilit  :) , bár őt későbbre szántam.
@ peti2mtag
Nagyon májer ez a videó  :up:
@ SYS_TRhu
Tényleg 79 szám van a music könyvtárban. Akkor nemsokára újra fogom rakni az egészet. Csak félve kérdezem, hogy az 1.15 ös updatet is célszerü felrakni, vagy az már felesleges a BOoH miatt.
Az én oprendszeremen is fenn van az SP2.
Most sikerült leszednem a sys_experience1 videót. Ez is remek  :up:

Az alapján, amit leírtatok én is nagyon kedvet kaptam a multihoz. Csak így singelben próbáltam ki a pályákat, és némelyik nagyon tetszett. Én pl nem sajnálnék rá évi kb 6000HUF-ot, bár gyanítom, hogy ez kevés.
Örülhet az a szerver amelyikre rámászom, mert ünnepélyesen bírtokba fogom venni az utolsó sort az eredménytáblán  :D .

Lenne 2 kérdésem: A Hall of Pain oldalon htalálható 155kb javítást Painkiller könyvtárba, vagy azon belül a Data nevű könyvtárba kell bemásolni?
Megnéztem a magyar PK kézikönyvet, de nem találtam meg benne azt a démon, aki az Old Monastery pályán gránátot hajigál. Tudjátok, hogy mi a neve?
Rendkivül ötletesnek tartom, hogy több démon (Devil Monk, Evil Monk, Executioner) nem úgy néznek ki minden pályán.

#1299 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 28. 23:34

...a voice from the darkness.....

Blazkowich, végül is, nem muszáj újra feltenned az egész cuccot: ki is lehet nyerni magát az MP3-at pl. az 1.35-ös patchből, vagy ha írsz egy PÜ-t, akkor elküldöm Neked... :)

Köszi az E1-re a kommentet!  :o Igazából az még csak bemelegítés volt: a minőség nem volt túl jó, szaggatott is, és igazából túl sok dolgot nem tudtam mutatni benne. Mégis motivált, hogy a tapasztalataimat átadhassam másoknak, hátha valaki egyik-másik trükköt még nem ismerte. Azóta volt már egy E2-videó is, de amúgy nem ajánlom Neked még az Experience #1-2-őt: inkább azután nézd meg őket, amikor már megcsináltad a "5-Star Challenge"-et is. Mivel a videók sok trükköt bemutatnak, és így esetleg elvehetik a felfedezés örömét. Így csak azoknak ajánlom őket, akik már nagyon sokat tudnak a játékról, vagy azoknak, akik nem akarnak sokat bíbelődni a "5-Star Challenge"-el vagy nem számítanak nekik a spoilerek...

Kéne is adnom néhány linket...

Peti videói - jobbára "no scratch", azaz sérülés nélküli videók, méghozzá Traumán, és speciálisan fűszerezve. Ja, és némi sajátos humorral... :D
- Peti videói a Dark's Corneren
- Peti PK-videós Oldala ("Never Get Hurt")

Szerénységem videói a Dark's Corneren...

Persze ezekkel a linkekkel és videókkal találkozhatsz a topicok olvasgatása közben is, de így egy helyre szedve kényelmesebb... :) A videókból én csak az Experience-eket nem ajánlom még Neked (a fentiek miatt: spoiler meg miegymás)...

A Varus Oldalán található DashW által készített fixet szerintem nem kell használnod: nekem az 1.64-es verzióval semmi gondom nem volt nélküle, és régebben sem, amikor még a PowerMadet sem tettem fel. Amennyire én tudom, az még az 1.5-öshöz készült nem hivatalos fix volt. Mondom, én sosem használtam...

Az "Old Monastery"-n szerintem azok is Evil Monkok, csak már egy erősebb "hadosztály"... :)

MultiPlayer... Srácok, nem tudom, és ez itt nem a reklám helye, de a Sógor Oldalát nézzétek meg, az esetleges itthoni serverrel kapcsolatban. Ha többen vagyunk, megoszlik a költség, de lehet, hogy úgy is sok. És nem biztos, hogy ki is használnánk rendesen. A fene tudja, ezt csak többen tudjuk eldönteni... :) Az is gond, hogy igazából nem tudom, mennyi lenne a ping, és hogyan bírná el a server a több játékost, hiszen más játékok és FTP-k is futnak rajta. De talán egy tesztet is lehetne csinálni egyszer...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 28. 23:44 -kor


#1300 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 29. 10:29

feltettem tegnap a BE-t, mert eladtam az alapot.
el is kezdtem újra, tervezek egy darálós vidót :D
viszont eddig kétszer kifagyott (fraps-al) és volt hogy zene helyett csak csipogott, és néha rettentően belassul.
a fraps jóvoltából elég kevés hely maradt a vinyómon, ha lesz időm kitakarítok csinálok egy defragot és megnézem úgy is.
nektek nem volt gond a black-el?
"i saw god on TV"

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó