Idézet: mocsi - Dátum: 2008. jan. 16., szerda - 12:56
Még mindig van ilyesmi? Pedig van közös ügyféltörzs rendszerük... Vagyis állítólag.
Persze, a "nem vagyok benne" csak arra vonatkozik, hogy bizonyos, a számlával kapcsolatos dolgokat - mivel közös tulajdon - csak mindkettőnk jelenlétében lehet elrendezni. Látják az adatokat, de széttárják a karjukat azzal, hogy egy lakcímváltást pl. csak számlavezető bankban lehet megcsinálni, mert közös számla (jelen esetben apám az aláírásával igazolná, hogy tud a címváltásról; amit persze egyébként is, de az számít, ami papíron van

). Vagy ahogy Shia-ko is említette: haláleset esetén szép rohangálást kell lezavarni, ha történetesen az örökhagyó számlavezetője és az öröklőé eltér (gyak. az egyik papírkupacot át kell vinni a másik papírkupacba).
De mondom, speciális eset az enyém, és szerencsére nagyon ritkán kell ilyesmiért utazgatni - bár igaz, remélem már nem sokáig, mert meg akarok szabadulni tőlük. A számlát csak annyira tartom meg, hogy a biztosítási és számlavezetési kedvezményeiket, valamint a MOL-kártyát megtarthassam.
/ Gigabyte H67M-UDH2-B3, Core2 i5-2300@2.8, 2x2GB A-Data DDR3/PC1333 Gaming, Asus HD6870/1GB, Samsung 1TB/SATA2 + HD200HJ, LG SATA dvd-rw, Asus TA-B71 + FSP Saga II 500W, Samsung 215TW, Sweex optikai/USB, noname bill.