HWSW Informatikai Kerekasztal: MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) Értékeld a témát: ***** 3 szavazás

#8301 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 10. 07:51

Üzenet megtekintéseIdézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 07. 08. 22:09

Megtáltosodott a sutyuki, 4,5 körül fogyaszt. Mai túrán kétszeri tankolás volt, 13 liter 288 km-re és 15 liter 330-ra. Mindkettő majdnem pontosan 4,5/100. Az elsőben még valamennyi város is volt. Különösebb ok nélkül, ugyanúgy használva mint mindig jó egy literrel benéz az átlaga alá. Talán a hőség miatt, nem tudom.

Ez irigylésre méltó! Nekem a kis 600-as is többet kajált, bár az beérte 5liter körüli fogyasztással. De az ugyebár egy másik stílus és egy másik kategória.
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#8302 Felhasználó inaktív   Harlequin 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.976
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 10. 09:36

Üzenet megtekintéseIdézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 06. 27. 10:45

Majdnem Stelvio. Pl ez lenne az egyik nagy kedvenc:

http://maps.google.h...ia=1,2&t=m&z=11

Kissé messzebb van, meg a környék is elég húzósan drága. Sebaj, álmodik a nyomor :laugh:


Meg a forgalom miatt is élvezhetetlen...
"Megmondtam pisztráng és világosan."
www.radioQ.hu

#8303 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 11. 06:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Teppik - Dátum: 2012. 07. 10. 08:23

Felfújtad a gumit a gyári értékre? Lefogytál? Nem utassal mész? Nem húzod neki annyira? Vagy csak nyár van, hamarabb melegszik be? Jobb benzint tankoltál? (mol evo, vagy maxx mittoménmi az omv-n) Levetted a plexit? :D


Ezek közül egyik sem áll fenn. Illetve a hőség az igen, de mikor megyünk valamivel több mint 600 km-t egy nap, a bemelegedés percei nem okoznának átlag 6 liter csökkenést napi szinten. Szóval passz de nem baj, örülünk neki.

#8304 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 11. 13:46

Azon a pár percen túl is számít a hőmérséklet, de azért talán nem ennyit ebben a tartományban - ha mondjuk eddig fagyott volna, azt mondanám, tuti az tehet róla :-D Ha fogysz 20 kilót, annak a hatása pedig szinte elhanyagolható lenne, nálam egy teljes (bár nem 100 kilós) utas maximum 10%-ot számít, de inkább kevesebbet.

Ha jobb utakon mész, az is számít valamennyit, de az is kevesebb. Nagyobb magasság is tud javítani. Meg persze a széljárás. A vezetési stílus meg önmagában is képes ennél többre is, de azt mondod, azon nem változtattál :think:

Szóval franc tudja. Minden együtt, vagy ilyen az elektronika programozása, az tesz rá a hőmérsékletre.
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8305 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 17. 20:04

Egyre inkább gondolkodom, hogy veszek egy 50-es robogót. Asszony szeptembertől már nem fog dolgozni járni, egyedül meg luxus az autó. A BKV meg kín, plusz a 15 perces út 1 óra.

Nem kell új, nem kell menő, tudja vele végigmenni az Örs meg a BAH csomópont között nap kétszer, ráadásul nem is a csúcsidőben.
Sajnos a korábbi MZ ES projekt most pihen, majd egyszer.

Milyen típusokat érdemes nézegetni? Esetleg van ajánlható kereskedés, ahol érdemes körülnézni?

A keret mondjuk legyen 150 ezer forint.
KomposztWC

#8306 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 18. 13:11

Váltós ötvenes nem lenne jobb? Persze ha eldöntötted hogy robogó akkor legyen az, de valami nagy kerekű, scarabeo féle.

#8307 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 18. 15:12

Sikerült egy negatív rekordot dönteni a Pengével. 10 liter felett fogyasztott. Ahogy öregszik, kezd nőni az étvágya? Vagy ennyire "gazdaságos" vele a városi közlekedés? :)
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#8308 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 18. 21:11

Üzenet megtekintéseIdézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 07. 18. 14:11

Váltós ötvenes nem lenne jobb? Persze ha eldöntötted hogy robogó akkor legyen az, de valami nagy kerekű, scarabeo féle.


Jó nekem a váltós is, csak fogalmam sincs, mit érdemes nézni. A Simson nem vonz mondjuk, ha már 50-es, akkor egyen keveset, és legyen vele minél kevesebb gond (a trophynál egyértelmű volt, hogy szerelni is kell majd).
A Scarabeo az egyik befutó, majd olvasgatok róla.
KomposztWC

#8309 Felhasználó inaktív   Lipton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.494
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 19. 02:16

Üzenet megtekintéseIdézet: Grillo - Dátum: 2012. 07. 17. 21:04

Egyre inkább gondolkodom, hogy veszek egy 50-es robogót. Asszony szeptembertől már nem fog dolgozni járni, egyedül meg luxus az autó. A BKV meg kín, plusz a 15 perces út 1 óra.

Nem kell új, nem kell menő, tudja vele végigmenni az Örs meg a BAH csomópont között nap kétszer, ráadásul nem is a csúcsidőben.
Sajnos a korábbi MZ ES projekt most pihen, majd egyszer.

Milyen típusokat érdemes nézegetni? Esetleg van ajánlható kereskedés, ahol érdemes körülnézni?

A keret mondjuk legyen 150 ezer forint.

Vespa ET2 50, vagy Vespa ET4 50. A Vespa fórumon most ajánlott valaki egy ET2 50-es motort, azt írta hogy elég jól megy.
Ennyiért talán van 125-ös ET4 is, de rendszám nélkül.
Ezek teljesen automaták, csak a gázt kell húzni és fékezni.

Nekem 150-es ET4 van, 3.2-3.5 körül fogyaszt és elég faszán megy. Gyorsul mint a rakéta, a pirosnál tud meglepetést okozni. :)

Szerkesztette: Lipton 2012. 07. 19. 02:20 -kor


#8310 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 19. 06:31

Üzenet megtekintéseIdézet: Lali-213 - Dátum: 2012. 07. 18. 16:12

Sikerült egy negatív rekordot dönteni a Pengével. 10 liter felett fogyasztott. Ahogy öregszik, kezd nőni az étvágya? Vagy ennyire "gazdaságos" vele a városi közlekedés? :)



Egy tankolásból túl sok következtetést nem vonnék le de 10 fölött az már nem hangzik jól...

#8311 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 19. 06:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Grillo - Dátum: 2012. 07. 18. 22:11

Jó nekem a váltós is, csak fogalmam sincs, mit érdemes nézni. A Simson nem vonz mondjuk, ha már 50-es, akkor egyen keveset, és legyen vele minél kevesebb gond (a trophynál egyértelmű volt, hogy szerelni is kell majd).
A Scarabeo az egyik befutó, majd olvasgatok róla.


Valami AM6 blokkos példány, pl derbi senda, nekem is az volt az újrakezdő motorom 2005-ben és jól bevált. De a scarabeo is jó.

#8312 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 19. 12:15

Üzenet megtekintéseIdézet: Lali-213 - Dátum: 2012. 07. 18. 15:12

Sikerült egy negatív rekordot dönteni a Pengével. 10 liter felett fogyasztott. Ahogy öregszik, kezd nőni az étvágya? Vagy ennyire "gazdaságos" vele a városi közlekedés? :)


Ha látható ok nélkül nő a fogyasztás, akkor én megnézetném.
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8313 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 19. 13:58

Üzenet megtekintéseIdézet: alvaro - Dátum: 2012. 07. 19. 13:15

Ha látható ok nélkül nő a fogyasztás, akkor én megnézetném.

Az lesz! Amúgyis nagyon ráférne egy olaj- és fékfolyadék csere. Ha már ott van a szervízben, akkor elmondom ezt is.
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

#8314 Felhasználó inaktív   closed 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.564
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 10:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Grillo - Dátum: 2012. 07. 17. 21:04

Egyre inkább gondolkodom, hogy veszek egy 50-es robogót.

Budapestre a robbanékonysága miatt jobb a kétütemű, viszont marhára észnél kell lenni a vásárlásnál. Mivel bitang egyszerű szerkezet, borzalmasan lepukkant szanaszét hajtott romokat is ideig-óráig működésre lehet bírni - és mivel műszaki úgysem kell rá, ezt meg is teszik. Ha találsz olyan kereskedőt, aki vállal pár hónap garanciát, az volna a nyerő.

#8315 Felhasználó inaktív   Lipton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.494
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 10:58

Egy 50-es sose lesz igazán robbanékony.

Szerkesztette: Lipton 2012. 07. 23. 10:59 -kor


#8316 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 15:19

Ismét eljöve nálam gumi csere ideje, avagy semmi kétségem nincs már afelől hogy a gumilobbi jattolt a japóknak mikor gsx-emet tervezték.

A múltkori szlovén menet és azt nem sokkal követő egynapos szlovák kör jelentősen rontott az állagán az igaz. A sok éles kanyar és lejtőn fékezés miatt ezúttal az első adja fel hamarabb, a hátsóban még talán lenne ezer km, de már az is határeset. Az első a hegyi szakaszok után kagylósra kopott, szitált is a kormány tőle, de aztán érdekes módon az itthoni használat során ezek kisimultak valamennyire. Viszont a kopásjelzőt elérte, gondolom annyival hamarabb. Az elmúlt néhány pár metzeler z6 volt de most fontolóra veszek egy diablo strada-t, állítólag az olyan kemény középen hogy a bakelit gyárak is érdeklődnek a keverék iránt. A mostani z6 7 ezer km körül járja a végét úgy hogy nem nagyon volt hajtva. May God make them rest in peace :cool2:

#8317 Felhasználó inaktív   alvaro 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.885
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 20:26

Kíváncsi vagyok, egy Heidenau K73 hátsót mekkora távon kenné szét a géped, nekem 10-12 ezret bírnak, miközben az általad temetett Z6-ot 28 ezret használtam :D
Shame on us, doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts

#8318 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 21:26

A robogóblogon sokszor emlegetett Darázsgarázsnak milyen a híre? Mert van egy eladó Libertyjük.
KomposztWC

#8319 Felhasználó inaktív   Lipton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.494
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 23. 22:19

Szerintem jó híre van, a vespaklub fórumán gyakran ír a tilaj. Ő mondta hogy van nekik egy elég jó ET2 is most.

#8320 Felhasználó inaktív   Lali-213 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.499
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 07. 24. 22:14

Üzenet megtekintéseIdézet: Ombuccmann - Dátum: 2012. 07. 23. 16:19

Ismét eljöve nálam gumi csere ideje, avagy semmi kétségem nincs már afelől hogy a gumilobbi jattolt a japóknak mikor gsx-emet tervezték.

A múltkori szlovén menet és azt nem sokkal követő egynapos szlovák kör jelentősen rontott az állagán az igaz. A sok éles kanyar és lejtőn fékezés miatt ezúttal az első adja fel hamarabb, a hátsóban még talán lenne ezer km, de már az is határeset. Az első a hegyi szakaszok után kagylósra kopott, szitált is a kormány tőle, de aztán érdekes módon az itthoni használat során ezek kisimultak valamennyire. Viszont a kopásjelzőt elérte, gondolom annyival hamarabb. Az elmúlt néhány pár metzeler z6 volt de most fontolóra veszek egy diablo strada-t, állítólag az olyan kemény középen hogy a bakelit gyárak is érdeklődnek a keverék iránt. A mostani z6 7 ezer km körül járja a végét úgy hogy nem nagyon volt hajtva. May God make them rest in peace :cool2:

A gumit nekem is kellene cserélnem hamarosan. Most Pirelli Diablo Corsa van fent elöl és hátul egyaránt. Rosszat nem tudok rá mondani. Legfeljebb az ára, de mivel nem a legújabb fejlesztés, már az sem annyira horror. Esőben (is) jól tapad és a közepe is jól bírja a strapát. Viszont hidegen nem célszerű vele keményet fékezni, mert szántja olyankor a betont rendesen.
The names and the faces have changed, but the game is still the same.

Téma megosztása:


  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó