MISTRAL, Garancia??!, Mistral vállalt garanciáiról!
#261
Elküldve: 2005. 06. 16. 09:24
Van egy bolt, ahova rendszeresen járok vásárolni (konkurencia nekik), ott még a bedöglött billentyüzetet is kicserélték szó nélkül, kb. 1,5 év után, ugy, hogy bementem érdeklődni, hogy milyen billzet van, mert a régi csak 1,5 évet birt. De ennél lényegesen nagyobb értékű cuccoknál is úgy álltak az ügyhöz, hogy próbáljuk megoldani, és ne máshol akarja a jövőben vásárolni. Mistralnál ennek a közelébe sem érnek soha. De hosszútávon nem lesz kifizetődő.
#262
Elküldve: 2005. 06. 16. 09:43
Idézet: Viktorka - Dátum: 2005. jún. 16., csütörtök - 10:24
Van egy bolt, ahova rendszeresen járok vásárolni (konkurencia nekik), ott még a bedöglött billentyüzetet is kicserélték szó nélkül, kb. 1,5 év után, ugy, hogy bementem érdeklődni, hogy milyen billzet van, mert a régi csak 1,5 évet birt. De ennél lényegesen nagyobb értékű cuccoknál is úgy álltak az ügyhöz, hogy próbáljuk megoldani, és ne máshol akarja a jövőben vásárolni. Mistralnál ennek a közelébe sem érnek soha. De hosszútávon nem lesz kifizetődő.
Irigyellek hogy felétek van normális bolt. Itt nálunk vidéken nem lehet ilyet találni. Pedig inkább fizetnék sokkal(!) magasabb árat, csak ne szemétkedjenek az emberrel, legyen mindenre rendes gari tisztességes ügyintézéssel és ne kéz alatt beszerzett keleti hamisítványokat dobnának az ember pofájába, ne olyan guberált hulladékot amit nyugaton el sem lehetne adni

Csongrád megyében minden bolt M*str*l színvonalú sajnos

#263
Elküldve: 2005. 06. 16. 09:51
Idézet: N0zer0 - Dátum: 2005. jún. 16., csütörtök - 9:43
Vásároljál tőlem, aztán elküldöm futárral... Nem lesz sokkal drágább, de azért cucc kérdése a dolog.
#264
Elküldve: 2005. 06. 16. 10:04
Idézet: Jahno - Dátum: 2005. jún. 16., csütörtök - 10:51
Okéé


#265
Elküldve: 2005. 06. 17. 06:35
Idézet: kalman83 - Dátum: 2005. máj. 22., vasárnap - 17:32
Lehet kapni Samsung IC-vel szerelt memóriákat, aka brand néven. Az valahogy mégsem Samsung, és mostanában mégis sok döglik belőle. Tehát ami majdnem az, az nem ugyanaz. A Hynix D43 feliratú (mert ki tudja..) IC-kkel szerelt lapka is lehet olcsójános tömegtermék. Nem mindegy..
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#268
Elküldve: 2005. 06. 17. 15:19
Idézet: viharhozo - Dátum: 2005. jún. 17., péntek - 12:28
ajjaj szegény osztrákok

azért azzal a mentalitással ami nekik van kint rövid úton lehúzhatják a rolót
kiváncsi lennék egy kinti garanciális ügyintézésre
#269
Elküldve: 2005. 06. 18. 22:06
Idézet: Avicularia - Dátum: 2005. jún. 17., péntek - 16:19

azért azzal a mentalitással ami nekik van kint rövid úton lehúzhatják a rolót
kiváncsi lennék egy kinti garanciális ügyintézésre
Geizhals fooldalan volt a bannerjuk!
Ok legalabb rajottek, h nem cukraszdat kell nyitni Becsben!

#270
Elküldve: 2005. 06. 19. 06:30
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#271
Elküldve: 2005. 06. 19. 17:03
persze azért vannak kivételek!!

#272
Elküldve: 2005. 06. 23. 20:40



#273
Elküldve: 2005. 06. 23. 21:01
Idézet: bolic system - Dátum: 2005. jún. 23., csütörtök - 21:40



Kicsit azért túlzás. Ráadásul Intel alaplap nincs is, így már nem olyan jó hely.
#274
Elküldve: 2005. 06. 23. 22:08
En vegigkovettem az egesz palyafutasukat, a Sectoros, pinyobolarulos idoktol kezdve.
Regebben tolunk is vasaroltak ezt-azt.

A ceg mar par evvel ezelott is europai szinvonalat kepviselt, mind marketing, mint vevoorientaltsagi szempontbol.
A baj tobbnyire a vasarlokkal van, persze ez nem azt jelenti, hogy minden esetben.
Nezzetek meg egy barmilyen hasonlo kaliberu, legalabb ennyi vasarloval rendelkezo, eves szinten ennyi bevetelt produkalo ceget, es hasonlitsatok ossze a reklamaciok szamat.
Semmivel nem lesz tobb a Mistralnal, mint mashol.
A Vaci uti szervizt is atalakitottak mar egy ideje, megszunt az oras sorbanallas, etc...
A szervizesek megvalasztasanal valoban korultekintobben kene eljarniuk, mert en is tapasztaltam, hogy nehanyan vagy teljesen hulyenek neznek, vagy ok azok.
Ennek ellenere en sok siker kivanok nekik, mert par ev mulva lesz egy uzlethalozat europa szerte, amire kicsit talan mi is buszkek lehetunk.
Irom mindezeket annak tukreben, hogy valamikor nekunk is konkurenciat jelentettek.

Egy oran belul mindent elfelejtek, ugyhogy ha surgos, hivj fel!
Nem postazok semmit, ha surgos, hivj fel!
Be is kaphatod, ha surgos, hivj fel!:D
#275
Elküldve: 2005. 06. 23. 23:17
Idézet: Avicularia - Dátum: 2005. jún. 17., péntek - 16:19

azért azzal a mentalitással ami nekik van kint rövid úton lehúzhatják a rolót
kiváncsi lennék egy kinti garanciális ügyintézésre
Ja, biztos onnét is Pestre kell hordani garis ügyekben a cuccot

#276
Elküldve: 2005. 06. 24. 05:52
Idézet: bundas - Dátum: 2005. jún. 24., péntek - 0:17


#277
Elküldve: 2005. 06. 24. 07:02
Idézet: g@by - Dátum: 2005. jún. 23., csütörtök - 21:08
En vegigkovettem az egesz palyafutasukat, a Sectoros, pinyobolarulos idoktol kezdve.
Regebben tolunk is vasaroltak ezt-azt.

A ceg mar par evvel ezelott is europai szinvonalat kepviselt, mind marketing, mint vevoorientaltsagi szempontbol.
A baj tobbnyire a vasarlokkal van, persze ez nem azt jelenti, hogy minden esetben.
Nezzetek meg egy barmilyen hasonlo kaliberu, legalabb ennyi vasarloval rendelkezo, eves szinten ennyi bevetelt produkalo ceget, es hasonlitsatok ossze a reklamaciok szamat.
Semmivel nem lesz tobb a Mistralnal, mint mashol.
A Vaci uti szervizt is atalakitottak mar egy ideje, megszunt az oras sorbanallas, etc...
A szervizesek megvalasztasanal valoban korultekintobben kene eljarniuk, mert en is tapasztaltam, hogy nehanyan vagy teljesen hulyenek neznek, vagy ok azok.
Ennek ellenere en sok siker kivanok nekik, mert par ev mulva lesz egy uzlethalozat europa szerte, amire kicsit talan mi is buszkek lehetunk.
Irom mindezeket annak tukreben, hogy valamikor nekunk is konkurenciat jelentettek.

Passzolok, en par eve egyszer egy eloadason unatkoztam (ez nem azert volt ritka mert elveztem mindet hanem mert sosem jartam be:) ) es elolvastam az 1 oldalas aprobetűs garanciát. Hat no comment, gratula a jogasznak. Olyan szepen van megfogalmazva, hogy ha ugy nezzuk akkor van garancia ha ok akarjak.
1x szegedi mistralban voltam tap problemaval. Csoka visszahozta a moncsit es kozoltek vele hogy ez kulso garis, vigye fel pestre. Na mind1 no comment, a lenyeg hogy tudatlan vasarlonak faszert nem lehet szolni vasarlaskor? Gyerek meg rohogott amikor a faszi kiment a boltbol, es magyarazza nekem hogy o mindig mindent elolvas amit alair... No comment. Erdekes hogy amugy a legtobb nem-szamtech boltban tudnak ertelmesen kiszolgalni, szamtech boltokban meg meg ki is rohognek... Egy masik varos mistral boltjaban, meg radumaltak a vevot egy gaba moncsira utana kiment a csavo, akkor is ment a rohoges. Mondjon nekem akarki akarmit de szerintem aki szamtech boltba elado annak ne legyen nagy az arca, mert keves van kozuluk akinek lehet mire. Jartam mar ugy hogy gyerek kb programozasbol akart kioktatni kozbe akkor hulyesegeket mondott...
Bar ez ma tendencia hogy mindenki qrva okos, sajnos!
#278
Elküldve: 2005. 06. 24. 07:15
Idézet: Avicularia - Dátum: 2005. jún. 17., péntek - 16:19

azért azzal a mentalitással ami nekik van kint rövid úton lehúzhatják a rolót
kiváncsi lennék egy kinti garanciális ügyintézésre
Gondolom náluk nem lehet kiadni utászba, hogy a garanciális ügyek 30%-át alapból el kell utasítani, mert különben csökken a nyereség.

#279
Elküldve: 2005. 06. 24. 10:44
A monitro ugye nehezbb 10 kilónál vagyis a boltnak kell eljönni érte és elvinni.
Az meg senkit ne érdekeljen, hogy mi van a Mistral papírjára írva az számít, hogy mi van a ptk-ban.
Bár nem nagyon írnak a ptk-val ellentétes dolgot a Mistralos papírra.
#280
Elküldve: 2005. 06. 24. 11:31
Idézet: pjotr007 - Dátum: 2005. jún. 24., péntek - 11:44
A monitro ugye nehezbb 10 kilónál vagyis a boltnak kell eljönni érte és elvinni.
Olyan viszont van, hogy a garancialevél alapján nem a bolt intézi a jórállást. De ekkor a szakszervízre vonatkozik a beszállítási kötelezettség. És ez független mist@léktól.