HWSW Informatikai Kerekasztal: Ezt alkottam, megmutatom Nektek - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ezt alkottam, megmutatom Nektek HWSW fórumozói által készített programok Értékeld a témát: -----

#71 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 03. 13:31

Hali,

Az alábbi játékot pár hete csináltuk ikertestvéremmel együtt (Uchimata) MSVC++ 6.0-val. Ha valaki tud ftp-t, akkor annak elküldöm e-mail-ben, aztán felteszi a köz érdekében. ;) Van még pár shot-om, de nincs időm mindet felrakni, meg lebutítani 20K-ra.

Ja egy kis info:
  - 4 független felfüggesztés (ODE fizika)
  - "céltalan" mászkálás a célja, ez csak egy kis móka, semmi komoi
  - alap trükkök a játékban: 2 / 4 kerék hajtás (váltható), teher cipelése, 2-féle kamera, stb.
  - még mindig alakítunk rajta, ez tehát nem a végleges állapot (viszont garantáltan lassan haladunk :))
  - hamarosan(?) cél lesz a szállítás, talán lesz időmérés, talán lesz particle, meg egyebek :)

Üdv,
  Yany

ps.: szóval várok egy önként jelentkezőt, aki feltenné egy public ftp-re a cuccot

Csatolt fájl:


Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#72 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 08. 03. 13:49

Ja még valami: az NV kártyákon egyelőre bug-os az árnyék miatt a fénykezelés, ezért az árnyékon csúnyítottunk picit. Így most kicsit béna az árnyék, de legalább a fények jók. :) Ja és a terrain geometriája is kicsit érdekes NV-n (FX5200 és M64 tesztelve), valahogy kicsit elcsúszik az ütközésekhez képest a látvány, de a játékélmény aligha csorbul emiatt.:)

Nem tudom mi van, de Radeon-ra jobban sikerült a cucc. :) Persze, amint tudjuk, kijavítjuk ezeket.

Yany
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#73 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 06. 21:49

Tényleg senkit nem érdekel egy kis "terep freeride?" :D
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#74 Felhasználó inaktív   Delawer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 06. 21:53

Idézet: Yany - Dátum: 2004. aug. 6., péntek - 22:49

Tényleg senkit nem érdekel egy kis "terep freeride?" :D

Mekkora a cucc?
Talán így hamarabb megkapod a választ :)
-- Legyen egy jó napod! --

#75 Felhasználó inaktív   kroozo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.900
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 06. 22:02

Idézet: Yany - Dátum: 2004. aug. 6., péntek - 22:49

Tényleg senkit nem érdekel egy kis "terep freeride?" :D

a kép alapján ez már kényelmesen elfér a sourceforge.net -en
And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.


“It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.”

#76 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 07. 00:36

RAR-ral tömörítve a bináris csomag 1.5 MB (1 db exe + pár dll)
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#77 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 09. 22:41

Idézet: Yany - Dátum: 2004. aug. 7., szombat - 1:36

RAR-ral tömörítve a bináris csomag 1.5 MB (1 db exe + pár dll)

Go to -> sourceforge.net
Szerintem szeretettel várnak... :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#78 Felhasználó inaktív   Uchimata 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 334
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 11. 14:01

Áh, ez nem egy komoly dolog :mad2:, nem akarunk nagy faxnit keríteni neki :dj:. Ez csak egy "C++" gyakorlás volt :ninja:. Hamarosan C++ -ban dolgozunk, és ez mindössze ahhoz készült, hogy megismerjük a "C++" -os esélyeinket. Úgy tűnik, boldogulunk vele :lame: , mert minden nap nyomjuk a cucclival egy 10-20 percet. :drive:

Talán még rakunk a proggiba valami értelmet :hemuveg:, televagyunk ötletekkel :idea:, lelkesedéssel, de már nem akarunk sokat foglalkozni vele. Szóval valahol egy egyszerű tárhely kellene :wc:

Köszi

#79 Felhasználó inaktív   Uchimata 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 334
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 11. 16:00

Na, csak kiszenvedtem valahogyan. Aki egy kis terepjárásra vágyik, az letöltheti a Yany screenshotjain látható kis terepjárósdit a következő címen: Stunts RuleZ!

Mindenféle véleményt (fikázást is ;)) ide várok. Jó játékot!

#80 Felhasználó inaktív   Delawer 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 11. 18:00

Idézet: Uchimata - Dátum: 2004. aug. 11., szerda - 17:00

Na, csak kiszenvedtem valahogyan. Aki egy kis terepjárásra vágyik, az letöltheti a Yany screenshotjain látható kis terepjárósdit a következő címen: Stunts RuleZ!

Mindenféle véleményt (fikázást is ;)) ide várok. Jó játékot!

Hmmm, "Fikázni könnyű.." :)
Szerintem ne várj itt fikázást :)
Akik alkotnak (bármit is) azok szerintem tudják, hogy bátorság kell ahhoz, hogy kirakj ide valamit :)
Elkezdeni nehéz csak.
Még megnézem én is majd a progidat! :)
-- Legyen egy jó napod! --

#81 Felhasználó inaktív   Uchimata 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 334
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 16. 09:26

Nah, egy pár dolog, látom belejöttetek a kocsikázásba, gondolom van, akit érdekel egy-két részlet:
  • A programot Yany és Uchimata készítette C++ képességek felmérésére
  • A készítést egy OpenSceneGraph 0.9.6-2 nevű csodával "könnyítettük" meg. Véleményem szerint ez a grafikus könyvtár egy hatalmas trágya. Van szerencsém a Delphi-s GLScene-nel összehasonlítani, és az generációkkal értelmesebb.
  • A fizikát az ODE 0.5-ös source release változattal valósítottuk meg. Ez egy űberfasza endzsin! Ahhoz, hogy a terepen ilyen szépen menjen a masina, az ODE contrib könyvtárából pár dolgot belepeccseltünk a fizikába.
  • Az árnyékról amiket írtatok, ismertek számunkra. A több helyen árnyék azért fordul elő, mert a fény sugara (az autó irányában) és a talaj metszéspontjában mindenhol megjelenik (így többször is). Az átlátszó árnyék pedig egy szándékos butítás, mert a normál árnyék csak RadeOn kártyákon működött.
  • Ezt a "labdapöckölő pörcsit" egy kollegám is intenzíven gyakorolja :)
  • A következő játékmódon gondolkodtunk: elindul a játékos a csigán (homokos sarok) telepakolva, a lukban dömperként üríti terhét, majd egy teljes kört megy üresen, mire a stopper megáll. Aztán az időket meg lehet osztani egymásközt.
  • A fenti játékmódból mostanában biztosan nem lesz semmi, mert ahhoz előbb ezt az undormány grafikus rendszert kell lecserélni.
  • Az említett 'F' gomb (és még pár dolog) az OSG beépített funkciója, nem mi szaroztunk vele.
Ha még jut eszembe valami, írok. Ja, és NAGYON KÖSZI A VÉLEMÉNYEITEKET!

Szerkesztette: Uchimata 2004. 08. 16. 09:28 -kor


#82 Felhasználó inaktív   Yany 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.718
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 08. 26. 00:00

Na csőváz!

TeHeR RallY v1.4

Elkészültünk pár újítással:
  • A program címe mostantól TeHeR RallY
  • Checkpoint (ellenőrző pontok) vizsgálata
  • Időmérés (lehet versenyezni 1mással!)
  • A program üzen néhányat, de azt mind puritán módon a consol ablakra (pl. a köridő)
  • Mellékeltünk egy Checkpoint-szerkesztőt
  • Frissítettük a README.TXT-t (tessék elolvasni!)
  • Kalibráltunk egy jó nagyot az autó fizikáján (pl. nehezebb, kisebb kerekek, kevésbé csúszik, jobban kanyarodik, stb.)

Nyomás letölteni... :D

Yany, Uchimata
Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz | 2x4 GB Kingston HyperX DDR3-1600/CL9 | ThermalRight Archon 140mm | Cooler Master Real Power M620 | Cooler Master RC-690 KWN1 | 128 GB Samsung 830 / 500 GB Western Digital SE16 | Pioneer 212D DVD | Sapphire Radeon HD7870 @ 1150/5400 | 24" Dell U2412M | Windows 7 Pro x64

Logout.hu blog

#83 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 03. 01:25

Ha szabadna kérnem, az eredményeket ne itt osszátok meg... mert ez azért továbbra is a programozási topic azért, hogy egymásnak megmutassuk a fejlesztéseinket...
Ha kérhetném ettől azért ne térjünk el...
Köszönöm...  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#84 Felhasználó inaktív   Netmaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.140
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 09. 03. 14:09

Megjegyzés: akinek esetleg feltűnő lenne az űr, a hiányzó (offtopic) hozzászólások ide kerültek.

További sikeres "mutogatást" mindenkinek. :)

#85 Felhasználó inaktív   HAMMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.485
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 03. 21:56

Idézet: Yany - Dátum: 2004. Aug. 26., Thursday - 1:00

Na csőváz!

TeHeR RallY v1.4

Elkészültünk pár újítással:
  • A program címe mostantól TeHeR RallY
  • Checkpoint (ellenőrző pontok) vizsgálata
  • Időmérés (lehet versenyezni 1mással!)
  • A program üzen néhányat, de azt mind puritán módon a consol ablakra (pl. a köridő)
  • Mellékeltünk egy Checkpoint-szerkesztőt
  • Frissítettük a README.TXT-t (tessék elolvasni!)
  • Kalibráltunk egy jó nagyot az autó fizikáján (pl. nehezebb, kisebb kerekek, kevésbé csúszik, jobban kanyarodik, stb.)
Nyomás letölteni... :D

Yany, Uchimata

Lehet, hogy mar dolgoztok rajta, de ha nem: 404 hiba

#86 Felhasználó inaktív   Netmaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.140
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 09. 04. 01:13

Idézet: HAMMER - Dátum: 2004. szept. 3., péntek - 22:56

Lehet, hogy mar dolgoztok rajta, de ha nem: 404 hiba

A proginak saját témája van itt, az új honlap pedig ez.

Szerkesztette: Netmaster 2004. 09. 04. 01:13 -kor


#87 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 06. 00:29

Szevesztok!

Kellene nemi informacio hogy a progim kinel milyen fps-el fut. Egy autos jatekot irunk, es ez egy nagyon kezdetleges valtozata az engine-enk, auto meg nincs is..
itt van : ftp://fdsoft.ingyenw...hu/TestGame.exe

Szerkesztette: fdsoft 2004. 09. 06. 00:52 -kor


#88 Felhasználó inaktív   fiola 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 377
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 11. 10:47

Hali!

enis jatszogatok szabadidomben openglel, nagyon kezdetleges a dolog, majd egy 3ds agyus jatek lesz..

egyenlore csak kepek..

Kepek

udv
A világűr az némi anyag és a semmi keveréke..

#89 Felhasználó inaktív   fiola 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 377
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 11. 12:10

link szerkesztve:

kepek
A világűr az némi anyag és a semmi keveréke..

#90 Felhasználó inaktív   Harta 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 224
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 09. 14. 07:52

A Számítástechnika 2004 szeptember 14.-i kiadásának 5. oldalán látható, hogy minek az alkotásában volt benne a kezem. Sajnos letölthető demó változat még nincsen, csak éles verzió, de már dolgozunk a butításon.
10 PRINT "I LOVE GOTO"
20 GOTO 10

Téma megosztása:


  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó