HWSW Informatikai Kerekasztal: Cell (by Sony, Toshiba and IBM) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (92 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Cell (by Sony, Toshiba and IBM) Valóban forradalmi lesz? Értékeld a témát: -----

#1701 Felhasználó inaktív   dezz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 16. 12:32

Még erre válaszolnék, SFIJ helyett, ha megengedi.

Idézet: bogdan - Dátum: 2007. jún. 16., szombat - 9:42

c) ha ez a DSP, akkor a mai Cray es NEC vektorprocesszorok is DSP-k lennenek?? (kulonben mi a busnak emelnek ki a 8 pipeline-t az adatlapok?)

Ez akkor lenne így korrekt, ha a Cray és a NEC vektorprocijai máig full pipelined (no true parallel SIMD) lennének, mint azt az általad felhozott irodalom sugallja. Pedig, ha valaha is olyanok voltak, ma már kb. biztos nem olyanok, hanem "vegyesek" (lásd fentebb, mint értek ez alatt).

Szerkesztette: dezz 2007. 06. 16. 12:34 -kor


#1702 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 16. 12:50

Idézet: bogdan - Dátum: 2007. jún. 16., szombat - 11:00

kvazi ekvivalenciarol irtam, maradjunk is ennel.

nézd bogdán a nyelv egy nehéz dolog. ha te belenőttél egy kisebb közösségbe, ami notoóriusan mást ért a fogalamak és a mögöttes tudattartalmak alatt mint a többség, akkor ennek a vonzata kommunikációs szakadék lesz. ha úgy tetszik vektorporci ügyben megismertettük veled a "szakma"  - ha úgy tetszik milliók, 10 millió álláspontját. persz te mondhatod azt, hogy a vektorproci kvázi ekvivalens a futószalaggal, meghogy ez a vaktorproci alaja - erre azt mondom. rendben.

csaktod 1975 óta az összes MPU amit gyártottak, futószalag alapján működik, átlapolják az utasítás és adatlehívást a műveletvégzéssel. igen a C64-ben levő 6510-es proci is ilyen, sőt a 0. lapos indirekt/indexelt címzési módjaival megvalósítja ezt a fajta iteratív működési módot amit az álatald írt urak tárgyalnak.
ésmos 8086 kód következik :D
strcnmp: (n=100)
   lds   si, [src]
   les   di, [dest]
   cld
   mov   cx, 100
   rep   cmpsb
   jne   @@eltero
@@azonos:
   ....
@@eltero:
    dec   si
   dec   di


strncpy: (n=100)
   lds   si, [src]
   les   di, [dest]
   cld
   mov   cx, 100
   rep   movsb
    :


ezek az utasítások rep(ne) movsb/cmpsb tök olyanok mint amit a németh meg a másik kevlet szerződ könyveiben találsz. pipeline, repetitív, adatleghvás/végrehajtás átlapolt, stb. tehát megállapíthatnók hogy kérem a az i8086 egy vektorproci :D na nagy lószart az! :Đ vanmég olyanis ami hozzáad az olvasott karakterhez egy skalárt, elosztja valamennyivel - tökmind1.

Szóval nem érdemes ezt a tulajdonságot a vektorprocesszorság szükséges és eleégséges feltételének tekinteni, mert ekkor minden MPU egyben vektorprocesszor is :)

Szerkesztette: SFIJ 2007. 06. 16. 12:52 -kor

νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1703 Felhasználó inaktív   dezz 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 16. 14:26

Idézet: dezz - Dátum: 2007. jún. 16., szombat - 13:00

(Mellesleg itt te instruction pipeline-ról beszélsz, miközben és szoftveresről, de mindegy.)

(Már úgy értem, a felfűzött SPE-k vonatkozásában.)

#1704 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 06. 17. 12:32

Idézet: bogdan - Dátum: 2007. jún. 16., szombat - 12:00

kvazi ekvivalenciarol irtam, maradjunk is ennel.

(1) Nem. Nem kvázi-ekvivalenciát írtál, hanem ekvivalenciát (még ki is emelted!)

Idézet: bogdan - Dátum: 2007. jún. 11., hétfő - 21:56

a lenyeg a vektorprocesszor es a futoszallag ekvivalenciajan volt!
(gy.k.: nincs olyan, hogy vektorizalni nem tudom, de futoszallagositani igen..)

Ugyebár még meg is "indokoltad", miért lenne ez ekvivalencia. Amely "indoklásra" egyrészt  mindhárman rámutattunk, hogy _hamis_, másrészt azt sem sikerült megmondanod, ez mi a bánatól lenne "ekvivalencia".

(2) De spongya rá, elfogadom, hogy Te a kezdetektől "kvázi-ekvivalenciát" szerettél volna írni. Definiálnád kérlek, hogy mikor nevezel két fogalmat/tulajdonságot/elvet/akármit "kvázi-ekvivalensnek"?

Abban egészen biztos lehetsz, hogy a futószallag és a vektorprocesszor (a jóindulat-elve alapján értsük ezt futószallag-elvnek és SIMD-végrehajtásnak) sem _extenzionálisan_, sem pedig _intenzionálisan_ nem ekvivalensek (persze remélem nincs egy privát-nyelvi értelmezésed az ekvivalenciára! :) )

Szóval mi is az, aminek értelmében viszont "kvázi-ekvivalensek"?

#1705 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 17:47

Talán lesz belőle valami:

SONY and mental images to Bring mental ray® to the Cell/B.E. Platform

Idézet

SAN DIEGO (SIGGRAPH Booth #1249) Aug. 8, 2007 – Sony and mental images are announcing a joint project that will allow the Academy Award® winning mental ray® high-end rendering software to operate with Sony’s new prototype Cell Computing Board in a range of visualization workflows that feature Cell Broadband Engine™ (Cell/B.E.) technology.

The Cell/B.E. is a high-performance microprocessor jointly developed by Sony Corporation, Sony Computer Entertainment Inc., Toshiba Corporation, and IBM Corporation. According to the companies, the technology’s innovative architecture is particularly well-suited for highly parallelized, compute-intensive tasks.

The “Cell Computing Board,” developed by Sony Corporation’s B2B Solutions Business Group, incorporates the high-performance Cell/B.E. microprocessor and RSX® graphics processor to deliver high computational performance capable of handling large amounts of data at high speed while also achieving reductions in size and energy consumption.

“The processing performance made possible by combining the mental ray software application and the Cell Computing Board will innovate a variety of production workflows, especially for processing-intensive 4K cinema production,” said Hugo Gaggioni, chief technology officer in Sony Electronics’ Broadcast and Production Systems Division. “This technology can represent a new solution for a range of multimedia computing applications such as very high-end computer graphics and scientific visualization that require massive quantities of data to be processed.”


Idézet

“By working with Sony, we are helping to realize the next generation of high-end rendering technology, achieving new levels of efficiency for scalable on-chip parallelism and high bandwidth data transfer,” said Rolf Herken, president, CEO and CTO of mental images. “This is the key reason for Sony and mental images to develop a version of mental ray for the Cell/B.E. platform.”

An essential element of the project will be the support of mental images’s new universal MetaSL™ shading language on the Cell Computing Board platform. A large library of essential shaders will be provided. In addition, MetaSL shaders can easily be created with mental mill™, the graphical shader creation and development technology from mental images.


Mivel én is mental ray-t használok (csak valamiért a mental images inkább a Dreamworks, az Industrial Light and Magic és társaikkal szokta magát reklámozni, amit nem is igazán értek... :smoker:  ), ez most megmozgatta kicsit a fantáziámat, bár ez még nem most lesz:

Idézet

The companies expect to demonstrate their results in the second half of 2008.


As'szem utánanézek kicsit, mit is fog tudni ez a "Cell Computing Board" (RAM, ilyesmik)

#1706 Felhasználó inaktív   bogdan 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 18:27

meg kartyat is vehetsz az x86-os gepedbe:
http://www.mc.com/microsites/cell/ProductD...ls.aspx?id=2590

az o kornyekukon keresd egyebkent az informaciot a Cell BE-rol!
a forum ma:
"Ez van bazdmeg, ha nem tetszik, el lehet menni."

#1707 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 08. 10. 18:29

a gond megint az lesz, mint általában minden nem x86-os platformmal, hogy egyszerűen nem elég olcsó és nem elég hozzáférhető. az olcsóságon alacsony volumenű megrendelésre gondolok, a hozzáférhetőségen meg ha nem is minden sarki pécéboltban, de azért könnyedén, több forrásból.

egyelőre szkeptikus vagyok, hogy a nehézsúlyú cégeken, szervezeteken kívül celles gépekkel más fog-e találkozni, akik nem tudnak/akarnak a listaárból alkudozni, csak néhány gépet akarnak előtelepített szoftverekkel, meg támogatással.

#1708 Felhasználó inaktív   bogdan 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 18:57

hm.... es mond special, ezek miert is nem vonatkoznak az Itaniumra??? :D
a forum ma:
"Ez van bazdmeg, ha nem tetszik, el lehet menni."

#1709 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 08. 10. 19:18

amint megláttam a neved a legfrissebb post mellett, tudtam, hogy az itaniummal kapcsolatban fogsz valami oltári baromságot benyögni.:)

#1710 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 19:28

Idézet: bogdan - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 19:57

hm.... es mond special, ezek miert is nem vonatkoznak az Itaniumra??? :D

Ez itt most még viccnek is rossz. De tényleg... :)

Ennek a megoldásnak az 1 és 2 utas 4 magos workstationokkel/rendernode-okkal kell versenyezniük, amik nagyon olcsóak.

Eddig viszont nekem az jött le a Cell alapú blade-ekről, hogy baromi drágák, szóval kiváncsi leszek, mit tudnak felmutatni egy erre optomalizált mental ray-jel teljesítményben. Én is nagyon szkeptikus vagyok, de majd meglátjuk.

(Az nVidia kártyáin futó Gelato-t már próbálgattam fél éve, azzal ha szép képet akartam, akkor elképesztően lassú volt, teljesen versenyképtelen, bár észrevettem néhány anomáliát, ami lehet, hogy azért volt, mert ez csak a "mezei" verzió volt, nem a Pro, ami a Quadro kártyákon és Quadroplex blade-eken fut (szintén heroin árban), szóval lehet, hogy mesterségesen lekorlátozott a teljesítmény. De a profi verziókról sem olvastam még hozsannázó ömlengéseket eddig sehol sem.

#1711 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 21:14

Idézet: special - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 19:29

a gond megint az lesz, mint általában minden nem x86-os platformmal, hogy egyszerűen nem elég olcsó és nem elég hozzáférhető. az olcsóságon alacsony volumenű megrendelésre gondolok, a hozzáférhetőségen meg ha nem is minden sarki pécéboltban, de azért könnyedén, több forrásból.

egyelőre szkeptikus vagyok, hogy a nehézsúlyú cégeken, szervezeteken kívül celles gépekkel más fog-e találkozni, akik nem tudnak/akarnak a listaárból alkudozni, csak néhány gépet akarnak előtelepített szoftverekkel, meg támogatással.

nem szükségeltetik itt rendelhetőségre gondolni, mehet a dolog sima lízingben is. ott van az nVidia Tesla S870 azis olyan amit tipikusan lízingelnek.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1712 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 21:32

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 22:14

nem szükségeltetik itt rendelhetőségre gondolni, mehet a dolog sima lízingben is. ott van az nVidia Tesla S870 azis olyan amit tipikusan lízingelnek.

A kérdés akkor is a teljesítmény/költség, az összehasonlítási alap pedig a 4 magos x86 cpu, ezen környezetben tipikusan dual kiépítésben. Ezzel kell versenyeznie, a helyezéseket majd a produkciós környezetben végzett első tesztek után tudjuk kiosztani, kb. 1 év múlva.

(Igazából arra leszek kiváncsi, mi lesz a single float precizitással, mekkora lesz majd a minőségi különbség az "igazi" mental ray renderelte képekhez képest. Mert double precisionben gondolom esélye sincs. Az nV kártyákon futó Gelato azt hiszem double float-ot használ, meg is látszik a gyorsaságán (azaz lassúságán...) 

Szerkesztette: d n . r 2007. 08. 10. 21:33 -kor


#1713 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 21:53

Idézet: d n . r - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 22:32

A kérdés akkor is a teljesítmény/költség, az összehasonlítási alap pedig a 4 magos x86 cpu, ezen környezetben tipikusan dual kiépítésben. Ezzel kell versenyeznie, a helyezéseket majd a produkciós környezetben végzett első tesztek után tudjuk kiosztani, kb. 1 év múlva.

(Igazából arra leszek kiváncsi, mi lesz a single float precizitással, mekkora lesz majd a minőségi különbség az "igazi" mental ray renderelte képekhez képest. Mert double precisionben gondolom esélye sincs. Az nV kártyákon futó Gelato azt hiszem double float-ot használ, meg is látszik a gyorsaságán (azaz lassúságán...) 

kaszát a lónak! :D bemész egy játékboltba, veszel 100-darab PS3-at, a legcsumpibbat, teszel rá egy kicsontozott linuxot, amiben az init direktbe ráhív a render app-odra, márcsak egy jobbfajta GBE router kell :D ugyanez 100db 4magos xeonból kb 6x annyiba kerül, ráadásul szvsz a xeonoknál 2x-3x gyorsabb leszel.
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1714 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 22:08

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 22:53

kaszát a lónak! :D bemész egy játékboltba, veszel 100-darab PS3-at, a legcsumpibbat, teszel rá egy kicsontozott linuxot, amiben az init direktbe ráhív a render app-odra, márcsak egy jobbfajta GBE router kell :D ugyanez 100db 4magos xeonból kb 6x annyiba kerül, ráadásul szvsz a xeonoknál 2x-3x gyorsabb leszel.

Miért, Te már tudod, hogyan fug futni és milyen minőségű képeket produkál a cell computing boardra optimalizált mental ray (ha egyáltalán el tudod indítani) a mezei PS3-on???  :p

Eleve a PS3-nál olyan RAM-korlátos leszel, hogy a fal adja a másikat...  :Đ 

Szóval várjunk azért az ítélethírdetéssel még egy picikét.

#1715 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 22:11

Idézet: d n . r - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 23:08

Miért, Te már tudod, hogyan fug futni és milyen minőségű képeket produkál a cell computing boardra optimalizált mental ray (ha egyáltalán el tudod indítani) a mezei PS3-on???  :p

Eleve a PS3-nál olyan RAM-korlátos leszel, hogy a fal adja a másikat...  :Đ 

Szóval várjunk azért az ítélethírdetéssel még egy picikét.

ugye tod miaz, hogy rendrefarm?  :rolleyes:
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1716 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 22:22

Idézet: SFIJ - Dátum: 2007. aug. 10., péntek - 23:11

ugye tod miaz, hogy rendrefarm?  :rolleyes:

Figyu SFIJ, (többek között) ezzel (rendering) foglalkozom... :)

A RAM problémán a renderfarm nem segít, ha ráadásul a gépeken el sem indul a program, azon meg pláne..

#1717 Felhasználó inaktív   bogdan 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 18.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 10. 23:36

hat a Cell BE, ha jol emlekszem teljes mertekben azonos a PS3-mal, tehat el fog rajta indulni, ha megbugeraljak. a BE-nek valoban tobb memoriaja van, de nem sokkal. talan a duplaja?
a forum ma:
"Ez van bazdmeg, ha nem tetszik, el lehet menni."

#1718 Felhasználó inaktív   special 

  • project 2501
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 11.962
  • Csatlakozott: 2001. jan. 16.

Elküldve: 2007. 08. 10. 23:43

dn.r, az ibm és a sony víziója szerint a jövőben a cell család több, alapvetően három ágra válik szét. az egyik ugye a ps3-ba kerülő, kezdetben high-endnek, majd inkább mid-range-nek számító változat. a másik, izgalmasabb, a high-performance vonalt, hergelt órajeleken, és akár módosított mikroarchitektúrával, példának okáért DP vektoregységek. a harmadik a low-power embedded, mondjuk 8 helyett 2-4 SPU-val.

számodra nyilván a HPC változat érdekes, mely jövőre jelenik meg, és az IBM 100 giga DP flops teoretikus throughputot ígér. valószínűlkeg nem véletlen, hogy a mental ray 2008 második felét célozza, ugyanis ekkor már elérhetőek lesznek a roadmap szerint a 3. generációs Cell blade-ek az új Enhanced Cellekkel: 2x100 G DP FLOPS/s, 32 GB RAM, PCI Express x16 -- papíron. Ez ugye megfelelő kóddal etetve elvileg bármit elver, amit az x86-os mezőny fel tud kínálni, mikroarchitekturális előnyéből fakadóan. a kérdés, hogy milyen lesz az ára, és milyen szoftverek lesznek hozzá.

ha a cell, mint szoftverplatform be tud lendülni, akkor elvileg ezt követően az egyes processzorokkal a szoftverek is jelentősebb módosítások nélkül gyorsulnak, mivel a többszálúsítás virtualizált, így legfeljebb csak újabb threadeket kell létrehozni az egyébként is párhuzamosított kódból, ami a célterületen nem olyan nehéz talán.

ha meg mondjuk volt olyan előrelátó a szoftverfejlesztő, akkor fiber módban alkotta meg a szoftverét, ekkor pedig gyakorlatilag csak egy kapcsolóval igénybeveheteőek az extra magok. ja igen, 2010-re 2 PPU-t és 32 SPU-t alkalmazó Cellt (45 nm)  tervez állítólag az IBM,  1 teraflops on chip.

Szerkesztette: special 2007. 08. 10. 23:46 -kor


#1719 Felhasználó inaktív   shabba 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.433
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 11. 01:01

Szép kis versengés lesz itt idővel. 2009 év elejére ígéri az Intel a Larrabeejét 1 Teraflops fölötti teljesítménnyel. A Larrabee is kvázi egy Cellhez igen hasonló felépítésű proci x86 alapokon először 24-32 maggal, 2010-től 48-cal. Legalábbis azon kevés kiszivárgott, kétes eredetű infó alapján amit tudni lehet róla. AMD-nek is 2009-10 felé ott lesz a Fusionja, NVidianak ott a Teslaja. A négy platformból majd egész pofás hibrid HPC-ket lehet építeni. Opteron és Cell páros már épül, de tuti fog építeni az IBM saját Power+Cell párosból is. Intelnek ott lesz a Xeon+Itanium+Larrabee triója amihez idővel még a TeraScale is betársulhat. AMD-nek ott lesz K10+Fusion párosa. Egyedül az Nvidia lesz majd szerintem gondban a Teslájával mert CPU fronton neki nincs saját forrása és mivel a másik háromnak van, nem biztos hogy akad majd párja a hibrid rendszerek építéséhez. Persze a hw önmagában még nem minden, nagyon sok fog majd azon múlni milyen sw támogatottságot élveznek a versengő technológiák.

Szerkesztette: shabba 2007. 08. 11. 01:03 -kor


#1720 Felhasználó inaktív   d n . r 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.211
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 08. 11. 01:11

(1) az SFIJ-nek adott válaszom kimondottan a konzolként kapható PS3-ra vonatkozott, lévén SFIJ érve volt, hogy azt lehet baromi olcsón beszerezni.

(2) (bogdannak) az 512 vs. 1024 kapásból nem mindegy, főleg hogy a linux számára a PS3 512-jéből az RSX-re jutó 256-höz nem férsz hozzá (legalábbis ha jól emlékszem). Így marad 256 az oprendszer+alkalmazások számára, ami komoly munkára egyszerűen alkalmatlan - akkor meg mit is akarunk ugye a mental ray-jel...

(amúgy a blade-be szánt verziókban az 1 gb-ot 2 gb-ra felbővíteni már nem nagy kunszt, ha van rá igény, asszem a jelenlegi memóriavezérlővel a felső határ 2, ill. 4 GB felső határról olvastam, attól függően, hány mbit.es dram-okat sorolsz) 

(3) azt tudtam, hogy tervbe van véve a double precision képességű változat, de azt nem tudtam, hogy már jövőre tervezik megjelentetni (azt hitttem, a szoftvert igazítják inkább a jelenlegihez)

(innentől viszont egyértelmű, hogy az SFIJ által említett verzó, hogy megveszünk sok "játék" PS3-at occsóért, már csak ezért sem működhet)

Persze ez még ha nem is akkora, mint egy teljesen új chip kifejlesztése, de azért elég komoly változás, és mivel a konzolokba nem ez kerül, így a gyártási költségeketsem lehet teríteni.

(4) és ezzel el is érkeztünk az árhoz, amiben teljesen egyetértek special-lel, mint ahogy már eddig is írtam. Azaz módfelett szkeptikus vagyok, hogy ezt versenyképes áron tudják majd forgalmazni. De majd meglátjuk egy év múlva.

Téma megosztása:


  • (92 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó