HWSW Informatikai Kerekasztal: Garancia tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők! Értékeld a témát: -----

#121 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 10. 22:01

Vettem egy Vipower V9054-es külső racket, meg a hozzá való Smartkábelt - még valamikor májusban.
Használtam 2 hónapot - bedöglött. Boltba vissza, nagykerbe fel.
Nagyker ült rajta fél évet, mire küldtek egy újat, de a Smartkábelt közben elkeverték.
Utoljára ígéretet tettek, hogy megszerzik végre.
Kábel megjött - de tévedésből(?) nem a szervízbe vitték, hanem a boltba, ahol el is adták.
Utána sokadik ígéret, kábel meglesz, küldik egy másik szombathelyi cég autójával.
Ma ismét sokadik érdeklődés - kábel meg sem jött a beszállítótól, majd talán hétfőn.

Tehát kb. 2 hónap használat után több, mint fél évet töltött gariba a rackem - mivel nincsen kábel, használni sem tudom. A nagyker csak ígérget, de nem csinál semmi, én meg a kifizetett 30k HUF-omtól el is búcsúzhatok két okból is:
1, a Vipowernek ez a külső rackje sztem nagyon gagyi (ha ilyen kevés használat után tönkrement)
2, ha már ennyit ködösít a nagyker, minimális esélyt látok arra, hogy valaha is használni tudom a racket

Esetleg majd ilyen meséket találnak ki:

a, megrendeltük a kábelt Tajvanból, le is gyártották, el is küldték repülővel de a repülő sajnos lezuhant és a búvárok most szedik elő az óceán mélyéről

b, elküldték a kábelt, de a marslakók lecsaptak rá, mert pont ez az egy alkatrész hiányzott az űrhajójukból

c, bármi egyéb mese...amiknek kb. hasonló a valóságtartalma, mint amivel eddig etettek.

A kiskert nem akarom felnyomni a fogyasztóvédelemnél, mert sokat vásárolok ott és eddig mindig korrektek voltak árban is és garanciális szempontból is - nem is egyszer.


Na és a végére, csak hogy egy kis reklámot csináljak a nagykernek, mert megérdemli: a CHS-ről volt szó, ahonnét mind a mai napig NEM KAPTAM VISSZA A SMARTKÁBELEM!!! :mad:

#122 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 00:44

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 10., péntek - 21:01

Vettem egy Vipower V9054-es külső racket, meg a hozzá való Smartkábelt - még valamikor májusban.
Használtam 2 hónapot - bedöglött. Boltba vissza, nagykerbe fel.
Nagyker ült rajta fél évet, mire küldtek egy újat, de a Smartkábelt közben elkeverték.
Utoljára ígéretet tettek, hogy megszerzik végre.
Kábel megjött - de tévedésből(?) nem a szervízbe vitték, hanem a boltba, ahol el is adták.
Utána sokadik ígéret, kábel meglesz, küldik egy másik szombathelyi cég autójával.
Ma ismét sokadik érdeklődés - kábel meg sem jött a beszállítótól, majd talán hétfőn.

Tehát kb. 2 hónap használat után több, mint fél évet töltött gariba a rackem - mivel nincsen kábel, használni sem tudom. A nagyker csak ígérget, de nem csinál semmi, én meg a kifizetett 30k HUF-omtól el is búcsúzhatok két okból is:
1, a Vipowernek ez a külső rackje sztem nagyon gagyi (ha ilyen kevés használat után tönkrement)
2, ha már ennyit ködösít a nagyker, minimális esélyt látok arra, hogy valaha is használni tudom a racket

Esetleg majd ilyen meséket találnak ki:

a, megrendeltük a kábelt Tajvanból, le is gyártották, el is küldték repülővel de a repülő sajnos lezuhant és a búvárok most szedik elő az óceán mélyéről

b, elküldték a kábelt, de a marslakók lecsaptak rá, mert pont ez az egy alkatrész hiányzott az űrhajójukból

c, bármi egyéb mese...amiknek kb. hasonló a valóságtartalma, mint amivel eddig etettek.

A kiskert nem akarom felnyomni a fogyasztóvédelemnél, mert sokat vásárolok ott és eddig mindig korrektek voltak árban is és garanciális szempontból is - nem is egyszer.


Na és a végére, csak hogy egy kis reklámot csináljak a nagykernek, mert megérdemli: a CHS-ről volt szó, ahonnét mind a mai napig NEM KAPTAM VISSZA A SMARTKÁBELEM!!! :mad:

Kicsit meglepődtem amikor a CHS-t írtad, mert nekem eddig pozitív tapasztalataim voltak.

Ami viszont nagyon is látszik, hogy a nagykerek csesznek rendesen dolgozni...Amint látom egy rack cseréje is hónapokba tellik, és gondolom nem volt rajta fizikai sérülés amire rámondhatják, hogy meg kell kérdezni a gyártót..

Nekem most az Aerogatemre azt mondták (nem a CHS), hogy az ügy egy hetet csúszik, mert a gyártók az eladásokra koncentrálnak Karácsony elöt...Nem mondom úgy látszik az egész világon az a tendencia, hogy a vevő addig vevő amíg meg nem veszi a terméket utána le van ejtve..Persze nem tudom, hogy a nagyker vagy a tényleg a gyártó az ami ilyen tetű lassu. De mindjuk szerintem a nagyker elfelejtette visszaküldeni.....

#123 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:10

Nekem is az a véleményem, hogy egyszerűen nem küldték vissza, és mivel nem rágták a fülüket minden nap, ezért szépen sunnyogtak, amíg lehetett. Tudom, hogy nem mindig oldható meg, hogy 2 héten belül megoldódjon a garis csere - különösen igaz ez a 'nem tömegalkatrészeknél'; de azért sztem akkor is van egy határ, amin felül azért ez már túlzásnak számít.

Of course nem volt fizikai sérülés - még azt sem mondhatom, hogy sokat volt nyúzva, egyszerűen egyik napról a másikra megmurdelt. Bevittem a boltba a Smartkábelt is, nehogy azért sírjanak, hogy potyára küldtem fel a racket, tuti a kábel rossz (végülis nem derült ki, mi volt a rossz)

Mi már jártunk úgy, hogy az egyik ürge behozta hozzánk az Elektro*****-os gépét javítani, és mivel 2 hét alatt nem lett készen, a 15. napon felnyomott minket a fogyasztóvédelemnél (ez a másik véglet)

Szóval nem az zavar, hogy lusták voltak, hanem az, hogy amikor kiderült hogy lusták voltak, nem álltak neki rögtön dolgozni  :reklamacio:  :pokeas:

Szerkesztette: kukola2 2004. 12. 11. 01:12 -kor


#124 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:22

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 0:10

Nekem is az a véleményem, hogy egyszerűen nem küldték vissza, és mivel nem rágták a fülüket minden nap, ezért szépen sunnyogtak, amíg lehetett. Tudom, hogy nem mindig oldható meg, hogy 2 héten belül megoldódjon a garis csere - különösen igaz ez a 'nem tömegalkatrészeknél'; de azért sztem akkor is van egy határ, amin felül azért ez már túlzásnak számít.

Of course nem volt fizikai sérülés - még azt sem mondhatom, hogy sokat volt nyúzva, egyszerűen egyik napról a másikra megmurdelt. Bevittem a boltba a Smartkábelt is, nehogy azért sírjanak, hogy potyára küldtem fel a racket, tuti a kábel rossz (végülis nem derült ki, mi volt a rossz)

Mi már jártunk úgy, hogy az egyik ürge behozta hozzánk az Elektro*****-os gépét javítani, és mivel 2 hét alatt nem lett készen, a 15. napon felnyomott minket a fogyasztóvédelemnél (ez a másik véglet)

Szóval nem az zavar, hogy lusták voltak, hanem az, hogy amikor kiderült hogy lusták voltak, nem álltak neki rögtön dolgozni  :reklamacio:  :pokeas:

Na ja. De azért nem hiszem, hogy annyira ritka lenne ebben az országban a smart kábel...Meg a két hét az két hét..Ugyanis nincs kűlsérelmi nyom.
Szerintem ha egy kicsit rájuk ilyesztesz lehet megkerül az a kábel.

#125 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:25

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 10., péntek - 22:01

A kiskert nem akarom felnyomni a fogyasztóvédelemnél, mert sokat vásárolok ott és eddig mindig korrektek voltak árban is és garanciális szempontból is - nem is egyszer.

Pedig Te a kiskerbe adtad le, és fentebb írod, hogy a boltba ment vissza, majd eladták. Ebben az esetben kiskert kell anyázni, vegyenek új kábelt, és kész. Vagy mit kavartunk össze?
Make love not Wor.

#126 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:36

Nem abban a boltban adták el, ahol én vásároltam a racket - hanem a CHS vitte tévedésből egy másik boltba - így adhatták el a kábelt. Valóban nem fogalmaztam világosan, sry.

Amúgy vidéken a Smartkábel ritka dolognak számít, mivel általában normális ember nem vesz ilyet (Legalábbis Szombathelyen ez a helyzet)

#127 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:39

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 2:10

Mi már jártunk úgy, hogy az egyik ürge behozta hozzánk az Elektro*****-os gépét javítani, és mivel 2 hét alatt nem lett készen, a 15. napon felnyomott minket a fogyasztóvédelemnél (ez a másik véglet)

a nem létező 15. napon  :confused:

#128 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:40

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 0:36

Nem abban a boltban adták el, ahol én vásároltam a racket - hanem a CHS vitte tévedésből egy másik boltba - így adhatták el a kábelt. Valóban nem fogalmaztam világosan, sry.

Amúgy vidéken a Smartkábel ritka dolognak számít, mivel általában normális ember nem vesz ilyet (Legalábbis Szombathelyen ez a helyzet)

Akkor marad a fenyegetés. Szerintem messze nem a te hibádról van szó és igenis a kiskernek is ki kell venni a részét a dologból, hiszen feléd ő a felelős a leadott alkatrészekért. Azt meg, hogy a nagykerrel miképp intézik az meg az ő dolguk.

#129 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:41

Idézet: pojzon - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 2:22

Meg a két hét az két hét..

milyen 2hét a 2 hét?
ez már rég megszűnt; az eladónak törekednie kell arra, hogy X időn belül a hibát kijavítsa (nemtom most pontosan)

Szerkesztette: pgyafi 2004. 12. 11. 01:42 -kor


#130 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:44

Idézet: pojzon - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 2:40

Akkor marad a fenyegetés. Szerintem messze nem a te hibádról van szó és igenis a kiskernek is ki kell venni a részét a dologból, hiszen feléd ő a felelős a leadott alkatrészekért. Azt meg, hogy a nagykerrel miképp intézik az meg az ő dolguk.

Csak tudod hogy van ez...a kisker sem szeretné bebukni a 15k HUF-os Smartkábel árát, ha nem fontos...  :ninja:

#131 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 01:55

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 0:44

Csak tudod hogy van ez...a kisker sem szeretné bebukni a 15k HUF-os Smartkábel árát, ha nem fontos...  :ninja:

Nohh de szerintem azakkor is mind1, hogy akarja vagy sem. Ő átvette a kábelt is tőled és az a dolga, hogy vissza is adja a dolgot. Ez kb olyan mintha pl egy házat beadsz gariba amihez volt táp, majd valahol eltűnik belőle a táp és az új házat visszakapod táp nélkül. Szerintem ez nem kérdés, hogy bukni akar-e vagy sem. Azzal vette át? Igen, akkor azzal együt kell visszaadni.

#132 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 02:04

Idézet: pojzon - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 2:55

Nohh de szerintem azakkor is mind1, hogy akarja vagy sem. Ő átvette a kábelt is tőled és az a dolga, hogy vissza is adja a dolgot. Ez kb olyan mintha pl egy házat beadsz gariba amihez volt táp, majd valahol eltűnik belőle a táp és az új házat visszakapod táp nélkül. Szerintem ez nem kérdés, hogy bukni akar-e vagy sem. Azzal vette át? Igen, akkor azzal együt kell visszaadni.

Na igen, az egyik oldalon az áll, hogy kifizettem egy termékért 30k HUF-t, használtam 2 hónapig, utána tönkrement és azóta nem tudom használni (perelhetném őket az elmaradt felhasználói élményekért, és a veszteségérzésért :))

Másik oldalon meg az áll, hogy Szombathelyen ez az egyetlen bolt, ahol normális árakkal dolgoznak, nem sötétek az eladók, meghoznak bármit amit kérek (legfeljebb idő kérdése), a garis eseteket korrekten kezelik.

Nehéz meghúzni a határvonalat, hogy hol van a 'namost aztán bekeményítek és kő kövön nem marad' és a csendben sunnyogok, hátha lesz valami.

Csak úgy elrettentésképpen a szombathelyi állapotokról:
Boltba be.
Én: Jó napot. 90cm-es Roline körkábelt szeretnék.
Eladó: Hogy mit?
Én: 90cm-es Roline körkábelt szeretnék.
Eladó: Az micsoda?
Én: Hát olyan IDE kábel, ami nem széles, hanem össze vannak sodorva a vezetékek és kör a keresztmetszete.
Eladó: szerintem olyat még nem találtak ki.
Én: Akkó viszlát.

#133 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 02:10

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 1:04

Na igen, az egyik oldalon az áll, hogy kifizettem egy termékért 30k HUF-t, használtam 2 hónapig, utána tönkrement és azóta nem tudom használni (perelhetném őket az elmaradt felhasználói élményekért, és a veszteségérzésért :))

Másik oldalon meg az áll, hogy Szombathelyen ez az egyetlen bolt, ahol normális árakkal dolgoznak, nem sötétek az eladók, meghoznak bármit amit kérek (legfeljebb idő kérdése), a garis eseteket korrekten kezelik.

Nehéz meghúzni a határvonalat, hogy hol van a 'namost aztán bekeményítek és kő kövön nem marad' és a csendben sunnyogok, hátha lesz valami.

Csak úgy elrettentésképpen a szombathelyi állapotokról:
Boltba be.
Én: Jó napot. 90cm-es Roline körkábelt szeretnék.
Eladó: Hogy mit?
Én: 90cm-es Roline körkábelt szeretnék.
Eladó: Az micsoda?
Én: Hát olyan IDE kábel, ami nem széles, hanem össze vannak sodorva a vezetékek és kör a keresztmetszete.
Eladó: szerintem olyat még nem találtak ki.
Én: Akkó viszlát.

Ez sajnálatos, ha tényleg így megy..De nem kell az épületet lerombolni, vagy perelni, de szerintem egy határozottabb fellépéssel kéne érdeklődni, mert ha nem látják, hogy aggodalmaid vannak, akkor nem is fogják sűrgetni a nagykert. Az meg hab a tortán, hogy a kábel nem volt olcsó...

#134 Felhasználó inaktív   deuce 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.408
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 06:35

Idézet: kukola2 - Dátum: 2004. dec. 10., péntek - 23:01

Na és a végére, csak hogy egy kis reklámot csináljak a nagykernek, mert megérdemli: a CHS-ről volt szó, ahonnét mind a mai napig NEM KAPTAM VISSZA A SMARTKÁBELEM!!! :mad:

én felhívtam a chs-t, mert pioneer xla/xlb dvd írót szerettem volna (még most is szeretnék, azóta sem vettem sajnos). nem igazán mutatkoztam be, hogy "jó napot, én egy magánszemély vagyok aki nyomoz, van-e ilyen az országban egyáltalán?", viszont megígérték hogy egy félrerakott darabot a nevemre írnak, és kventa mint kisker eladja nekem.
nos, kventának fogalma sem volt a dologról, bementem a boltjukba, felhívta chs-t, ott közölték, nincs ilyen írójuk. chs pedig azt mondta korábban, hogy van sok, csak le vannak foglalva, de egyet a nevemre írnak, illetve kventához kerül.
mit mondjak? amilyen kedves gesztusnak tűnt, hogy a nagyker "félretett" nekem egy írót, annyira szánalmas, hogy utána nem tudják lekommunikálni egymás között, és kventa a kérdésemre hogy mikor lesz akkor xl-es íróm a szokásos gyomorforgató szöveget adta: "talán még az idén, bár nem biztos, de nem tudjuk megmondani."
ehehe egy ilyen csóró beszólással akartak "kifizetni"? nem is emlékszem már a mondatra igazán, annyira értelmetlen megfogalmazás volt... arról nem is beszélve, hogy elmászkáltatnak a boltjukba, hogy ezt közöljék...
egy ilyen l@f@szj@sk@ beszólás után tutira elvágták a lehetőségét is, hogy náluk vásároljak legközelebb, illetve bármikor is, mert levettem mennyire eladni akaró hajlamú az eladó..
nekem ne ködösítsen egyik kereskedelmi egység se, nem érdekel hány éves számítástechnikai múlttal áll a piacon, ha ilyeneket nyilatkoznának: "nézd, valószínűleg lesz január elején, idén már nem jön áru külföldről" akkor azt tudom hova tenni, de így csak csóválom a fejem rajtuk...
ahelyett hogy rámtukmáltak volna egy nec-et, amit megvettem volna ott és és akkor, az állítólagos nevemre félretett eszköz sincs sehol...
végülis olyan írót veszek amilyet akarok, van még ezer bolt rajtuk kívül, sőt van sok nagyker, van basys (hivatalos pioneer importátor), sőt Ausztiát is körbefordulja bármelyik ismerősöm, biztos találok valaki karácsonyi nagybevásárlót ha nagyon akarok és félpénzért hoz Bécsből, nem a beragadt készletet fogják elém rakni bruttó 38ezerért... :D
"Elkötelezettség, Céltudatosság, Stabilitás." :: chs honlap.. ezekből garantáltan mindhárom jelen volt.. :)
elkötelezetten írták a nevemre azt, amit céltudatosan nem tudtak a párhuzamos utcába átszállítani (váci út vs podmaniczky, én meg járjak be kerületeket otthonról és még kocsim sincs, ugye?) és stabilan tartották magukat ahhoz, hogy nincs író, de mást elém se raktak a polcról.
:D

!!! Balkán !!!

Szerkesztette: deuce 2004. 12. 11. 06:49 -kor


#135 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 07:26

Azt hiszem, hogy nekem is lenne/vam egy kedvenc nagykereskedő cégem... Ugyan ez most nem velem történt meg, hanem egyik barátommal, hogy rosszalkodott a vinyója, ezért szépen visszavittük. Mondták ezt csütörtökön, hogy bevizsgálják esetleg péntekre de inkább hétfőre tudják megoldani. Ezzel még nem is lenne gond, mert alapvetően gyorsan csinálják. Aztán amikor az a barátom megpróbált a másik vinyójára telepíteni egy wint, akkor az szépen elszállt egy kékhalállal..Természetesen az alaplap és a memória is onnan van, ezért felhívja, hogy most mit tegyen, mi lehet a baj. Elmondták, hogy mit, hogyan stb kell csinálni, és közben rákérdezett barátom a vinyóra hamár telefonál. Mondták, hogy letesztelték és hibás, tehát GARANCIÁLIS a dolog, DE csak 23-án lehet menni érte, mert valamit kavartak a bolti résszel, hogy az másképp működik és a két hétnek le kell telni vagy mit tudom...

Egyébként ez az a cég aki minimum másfél hónapig ügyintézi az alaplapom garanciáját.. :D Kicsit kezdd elegem lenni belőlük, hogy nem képesek értelmesen és ésszerűen csinálni a dolgot. számomra érthetetlen, hogy mi változik abban ha egy bevizsgált vinyó amiről kiderült, hogy garis tétel azt azonnal cserélik és nem csak x hét múlva. Ez a nagykereknél törvényellenes, hogy két héten belül megoldják az ügyet? :D

Ez a cég meg a Mycom, szal aki ott vásárol bármit, az készüljön fel arra hogy min. 2hét, de akár másfél hónap is lehet a garanciális ügyintézés.

#136 Felhasználó inaktív   kukola2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 165
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 21:41

Idézet: pgyafi - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 2:41

milyen 2hét a 2 hét?
ez már rég megszűnt; az eladónak törekednie kell arra, hogy X időn belül a hibát kijavítsa (nemtom most pontosan)

Az okés, hogy törekednie kell arra, hogy minél előbb kész legyen a termék - de kell lennie egy időszaknak, amin felül a vevő megpróbálhatja érvényesíteni azon jogát, hogy használja is a terméket, amit kifizetett: amúgy ha nem két hét, akkor mennyi az annyi?  :think:

#137 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 11. 22:53

Idézet: pojzon - Dátum: 2004. dec. 2., csütörtök - 23:25

Most szerinted akkor ez teljesen jogos, hogy ...
Szerintem ez nem korrekt....

Se nem jogos, se nem korrekt, de nem is állítottem ennek az ellenkezőjét.

De ez van sajna. Aki nagykerben vásárol, legyne tisztában a "kockázattal". :(

#138 Felhasználó inaktív   Teotihuacan 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 9
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 12. 11. 23:36

Sziasztok!

A szitu a következő:
Pár hónapja vettem egy ADSL routert a kékhal(ál) körúti üzletében, mivel az utóbbi időben nem működött pöpecül visszavittem megnézetni amíg garos.
Azt mondja a csóka, aki a szervízben az ügyfelek váratásáért felelős, hogy mivel nem vittem be hozzá a CD-t és a dobozt (!!!!) csak feltételes garanciában tudja átvenni. Kérdezem az mit is takar, mondta, hogy azt, hogy ha a hiányzó kellék miatt nem végezhető el a javítás akkor nem ők a hunyók. Na gondoltam big deal, hadd szóljon a CD-n úgyis csak a looser's manual van n-1 nyelven.
Megyek vissza egy hónap múlva, hogy mi van a cumóval, mondják nem jött még vissza. Nosza mondom adjanak egy újat hiszen ha egy hónapon túl vagyunk akkor az már dukál. Erre előkerült egy hatalmas lófasz amit a seggembe szántak, mert a feltételes garis papíron rajta van, hogy az jár nekem mert nem vállalnak rá semmilyen határidőt!
Na erre varrjatok gombot!

Ezt így első körben megszippantottam, de még van hátra néhány menet. Csak azért osztottam meg veletek, hogy mást már ne húzhassanak be a csőbe és hátha van már valaki akinek van tapasznyalata és tud okosakat írni, hogy a polcborogatás előtt még esetleg citálhassam.

#139 Felhasználó inaktív   pojzon 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.809
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 12. 13:40

Idézet: Etele - Dátum: 2004. dec. 11., szombat - 21:53

Se nem jogos, se nem korrekt, de nem is állítottem ennek az ellenkezőjét.

De ez van sajna. Aki nagykerben vásárol, legyne tisztában a "kockázattal". :(

"sajnos" eddig nem volt ilyesmi bajom, de most jól emgszívtam, mert egyből két alkatrészzt is le kell gariztatni nagykerben... :(

Mindenesetre megoldottam, mert vettem egy kopasz 865-ös alaplapot, és most azzal megy a gépezet. Csak hát nem akartam kifizettni másfél-két hónap miatt alaplapra pénzt...

#140 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 12. 12. 14:21

Idézet: pojzon - Dátum: 2004. dec. 12., vasárnap - 13:40

"sajnos" eddig nem volt ilyesmi bajom, de most jól emgszívtam, mert egyből két alkatrészzt is le kell gariztatni nagykerben... :(

Mindenesetre megoldottam, mert vettem egy kopasz 865-ös alaplapot, és most azzal megy a gépezet. Csak hát nem akartam kifizettni másfél-két hónap miatt alaplapra pénzt...

Világos, én megértelek maximálisan, éás együttérzek veled, de sajnos ha nagykerben vásárolsz, akkor a nagyker azt csinál, amit akar garis ügy esetén, mert a FVF csak a kiskerben vásárlókat védi. Sajnos. :(

Egyébként biztos, hogy ha havi X millát otthagysz egy nagykerben, akkor a garis ügyintézés is gördülékenyebb. :)

Téma megosztása:


  • (49 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó