Garancia tapasztalatok átvert illetve elégedett vevők!
#281
Elküldve: 2005. 05. 28. 10:13
Nálatok vettem pécsen 2 db X-micro MP3 lejátszót, fél éves most, eddig nincs vele gond. Viszont ragasztottatok rá egy matricát, aminek eltávolítása garanciavesztéssel jár. Na ez a ruhával való dörzsölődések miatt kezd olyan állapotban lenni, mintha elkezdték volna kapargatni, valamint a rányomtatott vonalkódból se sok látszik már.
Mit kellene tennem? Ennek sérülésétől függetlenül ha baj lesz vele gari időn belül számíthatok javításra? Vagy vigyem vissza most uj matricáért, amíg még látszik, hogy nem én "bántottam"?
#282
Elküldve: 2005. 05. 28. 10:24
Idézet: didyman - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 7:15
Nem erre gondolok, majd teszek be képet.
#283
Elküldve: 2005. 05. 28. 11:49
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#284
Elküldve: 2005. 05. 28. 14:19
Idézet: Hani - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 11:13
Nálatok vettem pécsen 2 db X-micro MP3 lejátszót, fél éves most, eddig nincs vele gond. Viszont ragasztottatok rá egy matricát, aminek eltávolítása garanciavesztéssel jár. Na ez a ruhával való dörzsölődések miatt kezd olyan állapotban lenni, mintha elkezdték volna kapargatni, valamint a rányomtatott vonalkódból se sok látszik már.
Mit kellene tennem? Ennek sérülésétől függetlenül ha baj lesz vele gari időn belül számíthatok javításra? Vagy vigyem vissza most uj matricáért, amíg még látszik, hogy nem én "bántottam"?
Igényes... mármint ilyen eszközre ilyen vacak papír matricát rakni...

Nemsok esély van rá, hogy ép marad... Miért nem elég, ha a gyáriszámot, meg ilyesmit feljegyzik? A matrica úgysem olyan helyen van, hogy alatta csavar, vagy bármi lenne (tehát, hogyha szétakarod szedni, akkor lekelljen kaparnod mindenképp).
Amúgy én is jártam már így Mistrálos cuccal, az egy SmartMedia kártya volt... kb a negyedik-ötödik ki-be húzáskor (fényképező) már le is jött a matrica fele. Mondjuk az a kártya azóta is tökéletes (~3 év).
#285
Elküldve: 2005. 05. 28. 18:42
Idézet: Joci - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 15:19

A muanyag -leszeded es elojon a VOID felirat- matricaval sincs beljebb senki sajnos. Az ugyan ottmarad a helyen, de arrol meg lekopik a vonalkod. Majd husz ev mulva, amikor kishazankban mar ott tart a kultura, akkor majd nem lesz matrica egy memkartyan, hanem szamla elleneben elhiszik, hogy tenyleg azt es ott vetted...
Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció: http://unicodesms.freeweb.hu
#286
Elküldve: 2005. 05. 28. 19:16
Idézet: asdf - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 19:42
Hál'istennek én ismerek ilyen boltot, ahol "kicsit" jobban viselik a garancia ügyeket... most már csak ott vásárolok 2-3 éve (pici bolt, nekik még legalább érdekük, hogy legyen vevőjük...). Egyszer volt problémám egy winyóval, egy szó nélkül cserélték, ráadásul nagyobbra, újabbra (ingyen). Ja, a garpapírra még csak rá sem kérdeztek. De azért adtak egy újat az új winyóra is (újabb 1 év gar).
#287
Elküldve: 2005. 05. 30. 09:42
Idézet: Joci - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 19:16
Vagy csalnak a cuccokkal, vagy pár év múlva elvéreznek ilyen stratégiával. Esetleg kiskerár+20%-al adnak mindent

#288
Elküldve: 2005. 05. 30. 10:10
Idézet: fram - Dátum: 2005. máj. 28., szombat - 11:24
Csatolt fájl:
-
ultrap.gif (0byte)
Letöltések:: 1
Szerkesztette: fram 2005. 05. 30. 10:10 -kor
#289
Elküldve: 2005. 05. 30. 10:48
Idézet: Jahno - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 10:42

Nem feltetlenul. Volt mar nekem olyanom, hogy egy adott cd iro bedoglott, nagykerben is rossznak minosittetett, de nemhogy azonos tipust, meg azonos markat sem tudtak adni. Erre visszaadtak a vasarlaskori osszeget /na, erre sem nagyon lattam meg peldat


Akár 3*-os összegbe is kerülhet egy SMS elküldése egyes újabb telefonokon!
Info, kérdőív, petíció: http://unicodesms.freeweb.hu
#290
Elküldve: 2005. 05. 30. 11:02
Idézet: fram - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 11:10


annyi azért rá van írva, hogy peak output, vagyis csúcs, nem folyamatos.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#291
Elküldve: 2005. 05. 30. 14:26
#292
Elküldve: 2005. 05. 30. 17:04
Idézet: Joci - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 15:26
A remény hal meg utóljára. Sok sikert hozzá, bár nem nagyon lehet bízni ilyenkor a forgalmazóban ha a nagyker ezt mondja.
#293
Elküldve: 2005. 05. 31. 13:03
Idézet: didyman - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 12:02


annyi azért rá van írva, hogy peak output, vagyis csúcs, nem folyamatos.
Rendben, csak ez nem az az Ultra Power, mint amiről azt állítod, h jó.
#294
Elküldve: 2005. 05. 31. 14:15

zok az SD-T, SW-T és az AD-T szériák. De ezelőtt voltak már tápjaik, hogy milyen minőségűek-egy sem járt a kezemben.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#295
Elküldve: 2005. 06. 03. 13:39
Idézet
Hello!
Minden tőlünk telhetőt megteszünk. Ebben BIZTOS lehetsz. De hogy mi lesz, az sajnos nagyobbrészt nem rajtunk múlik. A monitort a pécsi szervizünk átveszi és felküldi a központi szervizbe, ahonnan elvisszük a jótállásra kötelezetthez. Hogy mi lesz, majd kiderül. Remélhetőleg megnyugtatóan fog végződni a dolog.
Szerkesztette: InfiniteReality 2005. 06. 03. 13:39 -kor
#296
Elküldve: 2005. 06. 17. 08:17
Május végén bedöglött. Vissza a garis szervízbe, ott rögtön csere papírt adtak, de közben már nem forgalmazzák a kütyüt. Irány a bolt. Felajánlottak más típust, de nem tetszett. Felajánlották, hogy vásároljam le az árát, de a gyereknek MP3 lejátszó kell! Amit kinéztem az árlistából, azt nem hozza a nagyker. 2 hét után bementem a boltba és megpendítettem, hogy esetleg a pénzt, ha visszakapnám, akkor tudnék venni egy SanDisk 512 Megásat. Fickó belenézett a nagykeres árlistájába, telefonált egyet és közölte, hogy másnap mehetek a kiválasztott darabért.
Végülis felemás érzéseim vannak. Úgy tűnik, hogy pénzt nem szívesen adnak vissza (megértem), viszont megpróbálják a vásárló igényeit respektálni. Mindent összevetve azt hiszem, maradok a cég vásárlója.

#297
Elküldve: 2005. 06. 28. 12:36
Telefon vissza a kisker-be, hogy nem jó. Eladó mondja, hogy elég, ha csak a subot viszem vissza (lehet, hogy hülyeség volt csak azt visszavinnem, de akkor nem volt autó és az egész cucc több, mint 20kg, buszon egy kicsit nehezen szállítható)
A probléma az üzletben is előjött és azt mondta, hogy visszaküldik a nagyker-nek és a következő hétre valószínűleg cserélik. (Azt hiszem, ekkor kellett volna a 3 napon belüli meghibásodás miatti cserét kérnem, de mivel nem az egész hangfalcuccot vittem vissza, ezért nem mondtam. És bíztam a srác által igért gyors cserében is. Hiba volt

Azóta már több, mint 2 hét telt el és a sub még sehol. Az igazoló papírra, hogy átvették, teljesítési határidőnek 3 hét van beírva, ami szombaton fog lejárni.
Kérdésem:
-Milyen jogaim vannak akkor, ha addigra sem lesz meg a sub?
Tudom, hogy most már nem miattuk húzódik az egész, de ha ők 3 héten belül vállalták a cserét/javítást, akkor jogosan várhatom el, hogy 3 héten belül teljesítsék. Vagy mégsem?
#298
Elküldve: 2005. 06. 28. 13:49
Azzal, hogy 3 hetes határidőre vállalták a javítást, azzal sértették a PTK-ból eredő jogaidat, hiszen 15 napos javításra kellett volna törekedniük, de ezt nem tették.
Amit tenni tudsz, írsz a panaszkönybe.
Tényleg hibáztál, hogy nem vitted vissza az egészet és nem kértél egy újat helyette.
Ha nem tudják megjavítani, akkor ki kell cserélniük, a cserét megtagadhatják, azzal, hogy a javításhoz képest túl nagy költséggel járna, bár, ha nem tudják javítani, akkor ez nem kifogás....
Ha sem javítani nem tudják, sem ugyanolyanra cserélni, akkor (és csak akkor) vissza kell adniuk készpénzben a teljes vételárat, természetessen dönthetsz úgy, hogy levásárlod náluk, de ez nem kötelező, ilyet nem kérhetnek!
#299
Elküldve: 2005. 06. 28. 15:33
Idézet: pjotr007 - Dátum: 2005. jún. 28., kedd - 12:49
Azzal, hogy 3 hetes határidőre vállalták a javítást, azzal sértették a PTK-ból eredő jogaidat, hiszen 15 napos javításra kellett volna törekedniük, de ezt nem tették.
Amit tenni tudsz, írsz a panaszkönybe.
Tényleg hibáztál, hogy nem vitted vissza az egészet és nem kértél egy újat helyette.
Ha nem tudják megjavítani, akkor ki kell cserélniük, a cserét megtagadhatják, azzal, hogy a javításhoz képest túl nagy költséggel járna, bár, ha nem tudják javítani, akkor ez nem kifogás....
Ha sem javítani nem tudják, sem ugyanolyanra cserélni, akkor (és csak akkor) vissza kell adniuk készpénzben a teljes vételárat, természetessen dönthetsz úgy, hogy levásárlod náluk, de ez nem kötelező, ilyet nem kérhetnek!
Sziasztok!
1. Ha a cég nem vállalt helyszíni garanciát, akkor a vásárló feladata a termék visszaszállítása az üzletbe!
2. Ma már csak törekedni kell a 15 napos határidőre, de nem kötelező érvényű, és nem a PTK irányadó rá!
3. Panaszkönyvbe nem tud írni, mivel nincs (megszüntették)!
4. Az első három napban csak a termékcseréje valósulhat meg, ezért volt hülyeség csak az egyik részt vissza vinni. Így most ennek következményeit kell "Loki"-nak viselnie.
pjotr007: nézz utána a dolgoknak, mert így sok lesz a téves információ!
Bíborkékhóvirág
#300
Elküldve: 2005. 06. 28. 15:35
Idézet: Loki - Dátum: 2005. jún. 28., kedd - 11:36
Telefon vissza a kisker-be, hogy nem jó. Eladó mondja, hogy elég, ha csak a subot viszem vissza (lehet, hogy hülyeség volt csak azt visszavinnem, de akkor nem volt autó és az egész cucc több, mint 20kg, buszon egy kicsit nehezen szállítható)
A probléma az üzletben is előjött és azt mondta, hogy visszaküldik a nagyker-nek és a következő hétre valószínűleg cserélik. (Azt hiszem, ekkor kellett volna a 3 napon belüli meghibásodás miatti cserét kérnem, de mivel nem az egész hangfalcuccot vittem vissza, ezért nem mondtam. És bíztam a srác által igért gyors cserében is. Hiba volt

Azóta már több, mint 2 hét telt el és a sub még sehol. Az igazoló papírra, hogy átvették, teljesítési határidőnek 3 hét van beírva, ami szombaton fog lejárni.
Kérdésem:
-Milyen jogaim vannak akkor, ha addigra sem lesz meg a sub?
Tudom, hogy most már nem miattuk húzódik az egész, de ha ők 3 héten belül vállalták a cserét/javítást, akkor jogosan várhatom el, hogy 3 héten belül teljesítsék. Vagy mégsem?
Szia!
Feladat:
napi telefon, hogy hogyan áll az ügy!
Ennyi!
Bíborkékhóvirág