HWSW Informatikai Kerekasztal: UPC-s telefon: tapasztalatok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (67 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

UPC-s telefon: tapasztalatok ...és egyéb VoIP és IP otthonra Értékeld a témát: -----

#1261 Felhasználó inaktív   moq 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.665
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 01. 10:50

Idézet: Bajtay - Dátum: 2006. szept. 1., péntek - 10:21

csá

én mindenre elö vagyok náluk fizetve
TV+CHELLO+TELEFON

de a számnál amit hoztak még mindig a 2400 ft 6ho telefon van
automatikussan nem csökkentenek??
akkor most vivaldi 1/2 orám lessz

Ez a kedvezmény csak az új előfizetőkre vonatkozik.
Nem azért vagyok vegetáriánus, mert szeretem az állatokat, hanem azért, mert gyűlölöm a növényeket.


#1262 Felhasználó inaktív   Fresi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.827
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 01. 11:42

Nem megy a konferenciabeszélgetés nekem.Ma felhívtam az első embert, nyomtam az R gombot, felhívtam a másodikat, nyomtam R3 gombokat és erre elsüketült a telefonom.
Aztán másik srác csinálta a konferenciát, engem hívott elsőnek, felhívta a másodikat, ők az R3 után is tudtak beszélni, én meg semmit nem hallottam, engem sem ők.

Van valakinek ötlete, hogy miért nem működik? Régen én is csináltam konferenciát és semmi probléma nem volt.

#1263 Felhasználó inaktív   lildiko 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 20. 17:28

Figyelmesen nézted a számlát? Mindenkinél a 2400 Ft szerepel és egy másik soron van feltüntetve a kedvezmény összege.

#1264 Felhasználó inaktív   lildiko 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 20. 17:29

Idézet: lildiko - Dátum: 2006. szept. 20., szerda - 16:28

Figyelmesen nézted a számlát? Mindenkinél a 2400 Ft szerepel és egy másik soron van feltüntetve a kedvezmény összege.

Bajtaynak szántam az előzőt.

#1265 Felhasználó inaktív   Stuci 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 105
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 01. 23. 10:07

Üdv Mindenkinek!

Szeretném megkérdezni van e valakinek DORO 565 telefon tapasztalata,hogy  működik e Webstarral a névkijelzés ?
Mivel semmi változás kénytelen vagyok új telót venni. :(
Köszi a választ előre is!

#1266 Felhasználó inaktív   Stuci 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 105
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 01. 23. 10:08

Ja és BUÉK! Látom idén én vagyok az első. :)

#1267 Felhasználó inaktív   peti2001 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 07. 23:18

Sziasztok!
Remélem jó helyre írom a hozzászólást, de ezt a topikot találtam a legmegfelelőbbnek.
A következő lenne a kérdésem:
Szeretnék voip-t, méghozzá úgy hogy a sima vezetékes telefont meghagynám. Erre csatlakozik egy számítógép modemmel és ez osztja tovább a jeleket a voip-s telefonokra. Szóval a voip-s telefonokkal akár lehetne egymás között beszélni (ezek egy belső hálózatban lennének), de a kimenő hívás az már a vezetékes vonalon keresztül menne.
Azaz igazság, hogy eddig nem nagyon foglalkoztam a voip-vel és nem nagyon tudom, hogy pontosan hol is kezdjek hozzá. Azt sejtem, hogy szükség lesz valamilyen gateway progira ami a vonalas jeleket átalakítja ”voip-s jelekre” és akár egy másikra is ami menedzseli az eszközöket. De azt már nem tudom, hogy ezek milyen protokollt használnak és milyen software-eket kellene használni.
Az előre legyártott eszközök azért nem felelnek meg mert szükség lenne ”telefon központosra” is ami esetleg a mellékek között kapcsolgat (gépi hang).

Ha tudtok adni valami tippet, hogy hol induljak és vagy milyen software-eket érdemes tanulmányozni akkor azt nagyom megköszönöm.

#1268 Felhasználó inaktív   unixservice 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.119
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 08. 13:05

Bevált.Számla is ok.
-- UNIX/Linux System Administrator
az egyszerűség a végső kifinomultság, amely a dolgok bonyolultságának leküzdéséből, nem pedig figyelmen kívül hagyásából származik

#1269 Felhasználó inaktív   Taranis 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.263
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:04

Kérdésem lenne valami hozzáértőhöz.
Ma köttettünk telefont (eddig T-com volt, illetve van mert még él a T-comos vonal), de bármilyen hívást próbáltam kezdeményezni a UPC-s telefonról, azt mondja egy géphang, hogy: "Az adott szám híváskorlátozás miatt nem elérhető."

Megnéztem UPC honlapon, le van írva, hogyan kell lekérdezni (*#34#), be van-e állítva valamilyen híváskorlátozás, de erre is csak a fenti választ kapom a géphangtól.

Mi a teendő ilyenkor?

#1270 Felhasználó inaktív   charlie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.481
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:16

a szamod hordoztad?

mert akkor lehet azert, mert meg megy a matavos, és nem hordoztak at a szamod.
MikroVPS | Xen VPS | OpenVZ VPS | SSD VPS

#1271 Felhasználó inaktív   charlie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.481
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:36

azt meg lehet e csinalni ketto (vagy akar tobb) vonal eseten, hogy olyan legyen mint isdn-nel?
tehát nem ketto (vagy x) totalisan fuggetlen vonalad lesz, hanem az a ketto osszefonodik.
tehát pl. van ket vonal, meg hozza ket szam.

node ha mondjuk az egyik foglalt, akkor a masik vonalra meg beengedi a nem ahhoz a vonalhoz inditott hivast? (no, szal ha hivom az 123456-ot, ami foglalt, akkor automatice atdobja azt a 123457-re? és vice versa?)

vagy ilyen nem lehetseges?
MikroVPS | Xen VPS | OpenVZ VPS | SSD VPS

#1272 Felhasználó inaktív   Uthenger 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 587
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:38

Idézet: Taranis - Dátum: 2007. febr. 12., hétfő - 23:04

Kérdésem lenne valami hozzáértőhöz.
Ma köttettünk telefont (eddig T-com volt, illetve van mert még él a T-comos vonal), de bármilyen hívást próbáltam kezdeményezni a UPC-s telefonról, azt mondja egy géphang, hogy: "Az adott szám híváskorlátozás miatt nem elérhető."

Megnéztem UPC honlapon, le van írva, hogyan kell lekérdezni (*#34#), be van-e állítva valamilyen híváskorlátozás, de erre is csak a fenti választ kapom a géphangtól.

Mi a teendő ilyenkor?

1221 + segélyhívó számok elérhetőek a híváskorlátozás mellett.
Ha hordozatd a számod és nem történt még meg a hordozás akkor amiatt, ha meg rendes upc-s számot kértél és már működnie kellene, akkor hívd arról a telefonról a 1221-et. ismerősnél is volt így, 1 perc és feloldják.

#1273 Felhasználó inaktív   Uthenger 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 587
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:44

Idézet: charlie - Dátum: 2007. febr. 12., hétfő - 23:36

azt meg lehet e csinalni ketto (vagy akar tobb) vonal eseten, hogy olyan legyen mint isdn-nel?
tehát nem ketto (vagy x) totalisan fuggetlen vonalad lesz, hanem az a ketto osszefonodik.
tehát pl. van ket vonal, meg hozza ket szam.

node ha mondjuk az egyik foglalt, akkor a masik vonalra meg beengedi a nem ahhoz a vonalhoz inditott hivast? (no, szal ha hivom az 123456-ot, ami foglalt, akkor automatice atdobja azt a 123457-re? és vice versa?)

vagy ilyen nem lehetseges?

persze, minden megoldható :)
http://www.upc.hu/in...256&&R=26226#a4
"hívásátirányítás foglaltság esetén"-nek hívják amire te gondolsz
bekapcsolás: *67*telefonszám#
kikapcsolás: #67#

amúgy ez minden telefonnál így van, csak mobiloknál menüből is lehet kapcsolni és elküldi a központnak a kódot.

#1274 Felhasználó inaktív   charlie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.481
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 23:56

no, és ezért kell kulon fizetni?
mert pl. matavnal ha hivasatiranyitas van, akkor azt ami a te telod meg a cel telo (ahova iranyitasz) kozti dolgokat te fizeted.
bar, most jut eszembe, upc-n belul ingyenes a hiva :omg:

bar, ezért ez nem olyan mint isdn eseten, ahol nt eldonti a dolgokat.
bar, gondolom azert nme kell ilyen sokat varni tole...

hmm, akkor meg lehet valami jokis alkozpontot kene beizzitani...
MikroVPS | Xen VPS | OpenVZ VPS | SSD VPS

#1275 Felhasználó inaktív   Taranis 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.263
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 04:14

Idézet: charlie - Dátum: 2007. febr. 12., hétfő - 23:16

a szamod hordoztad?

mert akkor lehet azert, mert meg megy a matavos, és nem hordoztak at a szamod.

Igen, számhordozás volt. Akkor ezek szerint ez a nyűgje. Remélem hamar megoldódik.

#1276 Felhasználó inaktív   Uthenger 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 587
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 08:20

Idézet: charlie - Dátum: 2007. febr. 12., hétfő - 23:56

no, és ezért kell kulon fizetni?
mert pl. matavnal ha hivasatiranyitas van, akkor azt ami a te telod meg a cel telo (ahova iranyitasz) kozti dolgokat te fizeted.
bar, most jut eszembe, upc-n belul ingyenes a hiva :omg:

bar, ezért ez nem olyan mint isdn eseten, ahol nt eldonti a dolgokat.
bar, gondolom azert nme kell ilyen sokat varni tole...

hmm, akkor meg lehet valami jokis alkozpontot kene beizzitani...

átirányítás esetén te fizeted azt hogy felhívja a másik vonaladat, de mivel szintén upc-s így ingyen van, nem kerül semmi pluszba.
csak ha ezt akarod használni, akkor a hívásvárakoztatást ki kell kapcsolnod, mert különben nem foglaltat fog jelezni hanem kicsöng a másiknak is és te hallod hogy van +1 hívásod.
#43#-el tudod kikapcsolni és utána ha hívnak és beállítottad az átirányítást, akkor kapásból a másikra fog átmenni a hívás.
teszteld le a saját mobilodról és látni fogod hogy melyik csöng ki :)

Szerkesztette: Uthenger 2007. 02. 13. 08:23 -kor


#1277 Felhasználó inaktív   Uthenger 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 587
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 08:21

Idézet: Taranis - Dátum: 2007. febr. 13., kedd - 4:14

Igen, számhordozás volt. Akkor ezek szerint ez a nyűgje. Remélem hamar megoldódik.

Szia!

Ha már megtörtént a számhordozás, és még mindig azt mondja akkor 1221 et hívd arról a telefonról és megoldják :)

#1278 Felhasználó inaktív   shabba 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.433
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 13:33

Amcsiban jól mutatja hogy a kábeles cégek mennyire jelentősek a telefon piacon, az inkubens telcok új reklámjai közvetlenül ellenük irányul. Az IP telefónia egyik gyenge pontják támadják a rendelkezésre állást. Ha nincs áram, ha rendetlenkedik az IP hálózat és egyebek.

Itt van két Verizon reklám a témában
http://www.draftfcb....izon/index.html

A Verizon a tavaly utolsó negyedévben 366 ezer vonalat vesztett, ez durván napi 4 ezer. A kábeles szolgáltatók vezetékes előfizetői pedig igen dinamikusan nőnek, lassan már 10 milliót meghaladó lesz az elvándorlás. A nagy amerikai ktv cégeknél 4-5% körüli a hangszolgáltatást igénybe vevők köre, amit 3 éven belül 20% körüli mértékre akarnak a cégek feltornázni.

Idehaza a Tíkom még nincs ennyire szorult helyzetben, de a kábeles telefon előfizetők száma egyre csak növekszik. Most már a Tíkábel is teljes területén elindul hangszolgáltatással, nem csak Tíkom területen kívüli körzetekben mint eddig. UPC is nagyon tolja a hangszolgáltatását a reklámjaiban. És a kisebb kábelcégeknél is egyre inkább megjelenik a telefon szolgáltatás is a repertoárban.

#1279 Felhasználó inaktív   charlie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.481
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 13:37

mér, ha a telkokozpontba nincs delej, akkor a madzagos sem megy, nem?
MikroVPS | Xen VPS | OpenVZ VPS | SSD VPS

#1280 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 13:52

Idézet: Uthenger - Dátum: 2007. febr. 13., kedd - 8:21

Szia!

Ha már megtörtént a számhordozás, és még mindig azt mondja akkor 1221 et hívd arról a telefonról és megoldják :)

Már amit meg tudnak, vagy meg akarnak.
Rokonnak kötöttek új telefont, 28-as, és 30-as körzetből nem volt felhívható.
A végén már azt kérte az üfsz, hogy én járjak utána...
A 30-as időközben megoldódott, de a 28-as még mindik nem megy.  :omg:
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

Téma megosztása:


  • (67 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó