HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#441 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 08:12

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 22:09

Nem beszélve az akkor is és ma is hatalmas (konkurens márkákhoz képest) motorválasztékról.

Azaz:

Összesen van 5 benzinmotor, amiből 2db 1.4-es, 2db 1.6-os (amiből az 1.4 75LE nem tudom kinek kell), és egy 2.0FSI és 3 dízel (2db 1.9 és 2.0).

Valamint jövő év elejétől kapható a GTI 2.0 T-FSI is (200LE) (aranyáron).

SZVSZ ez kb. ugyanannyi mint a konkurencia.

#442 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 08:23

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 9:12

"

SZVSZ ez kb. ugyanannyi mint a konkurencia.

"

1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0T mintha kicsit logikusabb lenne máshol a benzines paletta.... :D
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#443 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 08:50

1.4, 1.6, 1.8, 2.0, ST170, RS (korlátozottan), és három dízel. Mitől is szűkebb ez? :think:

#444 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 10:32

Én sem értettem pontosan miért is olyan nagyon hatalmas az a kínálat, kicsit hazabeszélve a Megane-nál:

benzin: 1.4 80LE, 1.4 98LE, 1.6 115LE, 2.0 136LE, 2.0 gyenge turbós változat 165LE, 2.0 RenaultSPORT 22x LE (fejből nem vágom pontosan)

dízel: 1.5 80LE, 1.5 100LE, 1.9 120LE,  3 hónapon belül még pluszban: 1.5 110LE, 1.9 140LE.

#445 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 10:52

Konkurenciáról beszélt!!!! Hol lehet konkurenciája egy Golfnak egy Renault Megane. :eek: Egy Golffal csak Chevrolet Corvette, Dodge Viper szintű autók kerülhetnek egy lapra. :Đ A Golf, az Golf. Főleg, ha benzines. :)
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#446 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 10:52

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 9:32

Én sem értettem pontosan miért is olyan nagyon hatalmas az a kínálat, kicsit hazabeszélve a Megane-nál:

benzin: 1.4 80LE, 1.4 98LE, 1.6 115LE, 2.0 136LE, 2.0 gyenge turbós változat 165LE, 2.0 RenaultSPORT 22x LE (fejből nem vágom pontosan)

dízel: 1.5 80LE, 1.5 100LE, 1.9 120LE,  3 hónapon belül még pluszban: 1.5 110LE, 1.9 140LE.

1.4 96 lóerős nincs is? :down:  :D
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#447 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 11:16

Idézet: Studi - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 10:52

Konkurenciáról beszélt!!!! Hol lehet konkurenciája egy Golfnak egy Renault Megane. :eek: Egy Golffal csak Chevrolet Corvette, Dodge Viper szintű autók kerülhetnek egy lapra. :Đ A Golf, az Golf. Főleg, ha benzines. :)

Affene, akkor ezt jól benéztem :D

#448 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 11:17

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 10:52

1.4 96 lóerős nincs is? :down:  :D

Sajnos a 95LE -s 1.4-est már nem rakják a Meganeba (helyette ott 98, persze szinte dettó ugyanaz), de a Thaliaba rendelhető ;)

#449 Felhasználó inaktív   mocsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.848
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 13:07

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 8:50

1.4, 1.6, 1.8, 2.0, ST170, RS (korlátozottan), és három dízel. Mitől is szűkebb ez? :think:

Mondjuk ST-t meg RS-t mar egy eve nem lehet rendelni. Sot RS-bol csak minimalis darab keszult.
Where you come from... is gone.
Where you thought you were going to... were never there.
Where you are ain't no good, unless you get away from there!

#450 Felhasználó inaktív   mocsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.848
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 13:09

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 11:17

Sajnos a 95LE -s 1.4-est már nem rakják a Meganeba (helyette ott 98, persze szinte dettó ugyanaz), de a Thaliaba rendelhető ;)

Ez is olyan mint amit a totalcar irta a VW 100 pacis 1.4-eserol. Alacsonyan gyengebb mint egy trabcsi motor es mindig strítracing style-ban szabad csak elinudlni?
Where you come from... is gone.
Where you thought you were going to... were never there.
Where you are ain't no good, unless you get away from there!

#451 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 17. 19:02

Idézet: Carmaged - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 9:50

1.4, 1.6, 1.8, 2.0, ST170, RS (korlátozottan), és három dízel. Mitől is szűkebb ez? :think:

Én azt nem mondtam, hogy szűkebb, de az 1.4, 1.6, 1.8 kapható duratec/zetec változatban is, csak
a szűkítés kedvéért :D Csak a két literesek nem készülnek 16 szelepes verzióban. Keress logikát :D
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#452 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 08:03

Idézet: mocsi - Dátum: 2004. nov. 17., szerda - 13:09

Ez is olyan mint amit a totalcar irta a VW 100 pacis 1.4-eserol. Alacsonyan gyengebb mint egy trabcsi motor es mindig strítracing style-ban szabad csak elinudlni?

Nem sok 1.4-es Megane-t vezettem (1-2 darabot), de nem tapasztaltam ilyet, kis gázzal is jó el lehet indulni.

#453 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 09:52

Nekünk kombi van, 1,4 16V és nem teljesen sík az udvar. Ha nem pörgeted, akkor hajlamos fulladni, mint az összes többi kis motoros sokszelepes és nehéz autó.

#454 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:00

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 15:24

A 2.0 TDI bevezetése (140LE) egy újabb fejlesztés eredménye, bizonyos szemszögből (ha jól tudom) modernebb motor (nem vagyok egy 100%- os VW-tudor).  :)

A 2.0 TDI az 1,9-es egyenesági leszármazottja. Kapott egy 16 szelepes hengerfejet, meg pár köbcenti pluszt. Dízelmotornál a 16 szelep előnye, hogy a befecskedező/piezofúvóka/porlasztócsúcs geometriailag középre helyezhető, javul a keverékképzés és a befecskendezett üzemanyag levegő-keverék optimálisabban helyezkedik el égés szempontjából az égéstérben, ezzel kis mértékben javítja egy-egy munkaütem hatásfokát.

#455 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:06

BTW marhára nem értem miért emlegetitek, hogy 1,3 70 LE ford motor egy elavult motor ? :) Emissziós normáknak megfelel, űrtartalmához képest megfelelő teljesítményt nyújt, gazdaságos a fenntartása, szervizigénye kicsi, keveset fogyaszt, olcsó. Ezek ismérvében ez egy korszerő motor.  És nem csak a haszon fiestában van jelen.

Hozzáteszem a VW benzinmotorjainak jelentős része sem új fejlesztés, mint ahogy az összes többi gyártó motorjainak története is 10-20 évre nyúlik vissza.  Egy 16 szelepes hengerfejtől már újabb lesz egy motor ? Vagy egy multipoint, esetleg fsi befecskendezéstől ? Kipufogógáz visszavezetéstől ? A blokk ugyanaz maradhat; A főtengely, a dugók, a gyűrűzés, furat-löket...

Az meg megint más kérdés, hogy egy gyártó mikor kezd el motort fejleszteni. Ha belegondolsz, pl a PD TDI  technika már 1998 óta elavultnak számít, ugyanis az ő elgondolásukkal gyártott befecskendező szelepek nem képesek elég gyorsan nyitni zárni ahhoz, hogy a modern dízelmotoroktól elvárt járáskultúrát és emissziós normákat hozni tudják (pl az üzemanyag befecskendezés több mint két adagban történő befecskendezése). PD motor csetteg mint egy traktor és erős gázadásra hatalmas koromfelhőt okád.  Pl Az A6-os új, 3.0 TDi-jében már common-rail befecskendezés dolgozik. Az 1,9-es motort mindmáig büszkén árulják, és korszerűnek tekintik.

Szerkesztette: RiCS 2004. 11. 18. 10:13 -kor


#456 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:09

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 15:16

...
19-20 körülit tudnak. :) De a világon ebben az autóban érzed legjobban a sebességet és a gyorsulást.
A széles gumik szinte minden pillanatban csúsznak a hatalmas dobfékek hatására, a lassulás pedig "kimagasló". 120-as tempónál egyenes úton pedig vért izzadsz, akkora úttartása van. :)
De a gyorsulás élményét még semelyik autó sem tudta annyira áttadni. :)
Ahogy arra a 100km/há-ra felkinlódja magát.. :) Szinte közvetlenül érzed az utat.
...

Jaja, 100ra bírtam (mertem) felküzdeni magam párszor csak, fölé soha.

#457 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:11

Idézet: hobizoli - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 17:17

...
A Wartburg 1976 marciusa ota tarcsafekes.
...

Mienk elől tárcsa, hátul dobfékes volt.

#458 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 18. 10:39

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 18., csütörtök - 10:06

BTW marhára nem értem miért emlegetitek, hogy 1,3 70 LE ford motor egy elavult motor ? :) Emissziós normáknak megfelel, űrtartalmához képest megfelelő teljesítményt nyújt, gazdaságos a fenntartása, szervizigénye kicsi, keveset fogyaszt, olcsó. Ezek ismérvében ez egy korszerő motor.  És nem csak a haszon fiestában van jelen.
Hozzáteszem a VW benzinmotorjainak jelentős része sem új fejlesztés, mint ahogy az összes többi gyártó motorjainak története is 10-20 évre nyúlik vissza.  Egy 16 szelepes hengerfejtől már újabb lesz egy motor ? Vagy egy multipoint, esetleg fsi befecskendezéstől ? Kipufogógáz visszavezetéstől ? A blokk ugyanaz maradhat; A főtengely, a dugók, a gyűrűzés, furat-löket...
Az meg megint más kérdés, hogy egy gyártó mikor kezd el motort fejleszteni. Ha belegondolsz, pl a PD TDI  technika már 1998 óta elavultnak számít, ugyanis az ő elgondolásukkal gyártott befecskendező szelepek nem képesek elég gyorsan nyitni zárni ahhoz, hogy a modern dízelmotoroktól elvárt járáskultúrát és emissziós normákat hozni tudják (pl az üzemanyag befecskendezés több mint két adagban történő befecskendezése). PD motor csetteg mint egy traktor és erős gázadásra hatalmas koromfelhőt okád.  Pl Az A6-os új, 3.0 TDi-jében már common-rail befecskendezés dolgozik. Az 1,9-es motort mindmáig büszkén árulják, és korszerűnek tekintik.

Ezzel mondjuk teljesen egyetértek, én az "elavult"-ként úgy értettem, hogy régi alapokon nyugszik, (>15év), persze ha a sok vevőnek még így is megfelel, nyilván gyártják. Persze a PC-k 99%-a  is elavult, mert a Neumann -elvre épülnek, az meg már mikori...

Továbbá egy ÚJ motor kifejlesztése akkora összegbe kerül, hogy csak na (nem is véletlen stagnálunk benzinmotorok területén, persze azt is mondhatjuk, hogy szakítsanak végre az OTTO-elvvel, na persze, erre egy egész IPARÁG épült, ezt nem lehet lerombolni csak úgy.....)

Egyébként valóban a PD TDI dízelfronton elavultnak számít, ezt mondtam is, csak GI mindig azt hozta fel a VW-konszernből + traktorhang....

#459 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 21. 09:42

Csinálok egy új topikot, mert cseppet elkanyarodtunk. :offtopic:
(Benzin vs. Diesel)
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#460 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 21. 19:02

Idézet: Favágó - Dátum: 2004. nov. 21., vasárnap - 9:42

Csinálok egy új topikot, mert cseppet elkanyarodtunk. :offtopic:
(Benzin vs. Diesel)

Miért, a diesel-benzines téma nem OFF? :)

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó