HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#421 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 14. 21:53

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 12:43

Hosszú és bonyolult... :)

1. Senki nem fikázta az autódat.
2. Nem összehasonlítható egy 15 éves és egy 1 éves autó. Semmilyen szempontból sem.
3. 15 éves konstrukciókat hozol fel példának, amikor itt a ma benzineseiről és dízeleiről beszélgetnénk.
4. Nézd meg, hogy mi marad az utasokból, ha egy - a példánál maradva - Golf 2-vel kapnak el ötvennel - mondjuk - oldalról egy buszt, meg mi marad belőlük, ha Golf 4/5-ben ülnek. Még jobb: frontálisan Golf 2 kontra Golf 5, 800-1200kg, a Golf 5-ben ülő áldani fogja a pluszsúlyt, úgy eltolja a másikat, hogy öröm nézni...

Szerkesztette: Carmaged 2004. 11. 14. 21:53 -kor


#422 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 06:53

Idézet

4. Nézd meg, hogy mi marad az utasokból, ha egy - a példánál maradva - Golf 2-vel kapnak el ötvennel - mondjuk - oldalról egy buszt, meg mi marad belőlük, ha Golf 4/5-ben ülnek. Még jobb: frontálisan Golf 2 kontra Golf 5, 800-1200kg, a Golf 5-ben ülő áldani fogja a pluszsúlyt, úgy eltolja a másikat, hogy öröm nézni...


Mivel volánnál dolgoztam, a telepen láttam pár csodát.
Elárulom, hogy a busznak semmi baja nem lenne (bár volt egy törött, az átment egy kerítésen és egy házfalon, a busz kormánya kb 5cm-t ment beljebb. De az alvás amúgy nagyvonalakban sértetlen volt)
Namost a Golfomon és más 5-ös golfján úgy átmegy, mint a sz*r, ha rákap. Ha pedig nem, akkor 50-nél semelyik mindegyiket eltolja.
Éppen multkoriban történt eset, hogy néni rányitotta a Nabi városi buszra az ajtót. Szerencsétlenségére az ajtó nem szakadt le és így az szépen öszehajtotta az összes oszlopot a kocsi legelejéig. El lehet képzelni az eredményt.
De volt egy Ignis, ha jól emlékszem, ami pedig kitolatott farral a kis duna áruház elé... Elöl ült a nő.
A busz jött a vidéki buszpályaudvarról... Na, ott szó szerint átment a hátulján, pedig elég magas. A nő túlélte, sőt még a kocsi eleje is megmaradt. Középső oszlop mögött meg űr tátont.
Teljesen mindegy a kocsi, ezek a gépek vannak olyan magasak, hogy ha elegendő a sebesség rádmászik. :)

Idézet

2. Nem összehasonlítható egy 15 éves és egy 1 éves autó. Semmilyen szempontból sem.
3. 15 éves konstrukciókat hozol fel példának, amikor itt a ma benzineseiről és dízeleiről beszélgetnénk.


Ezt én is írtam. De hozok nektek még példát majd, ha nem elég.
Mindenesetre a Fiestás cikketekben a 20 éves benzinmotor már senkinek sem szúrta a szemét. Szép mondhatom. :) Pedig az sem hasonlítható egy mondern benzineshez.
Azért elgondolkodtató, hogy a golfoknál pont fordítva van és volt mingid, mint a fiestánál.
15éve és a Golf 4-nél is.
Ráadásul a Golf 4 benzinmotorja feltöltővel éri el azt a teljesítményt, mi lenne ha szívómotorral. A dízeles egyének izzadnának rendesen, ha olyan jönne. :)
Sőőt, volt V5-ös golf is, az is jó összehasonlítani.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#423 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 08:04

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 6:53

Mindenesetre a Fiestás cikketekben a 20 éves benzinmotor már senkinek sem szúrta a szemét. Szép mondhatom. :)

Miért nem? :think:, azt hiszem kétszer is írtam, hogy az 1,3-as ford motor már a tinédzserkoron is túl van...de még mindig árulják (hogy ez most jó, mert "kiforrott", vagy egyszerűen egy új motort bődület sok pénz kifejleszteni - ebbe most ne menjünk bele. :)

Idézet

Azért elgondolkodtató, hogy a golfoknál pont fordítva van és volt mingid, mint a fiestánál.
15éve és a Golf 4-nél is.
Ráadásul a Golf 4 benzinmotorja feltöltővel éri el azt a teljesítményt, mi lenne ha szívómotorral. A dízeles egyének izzadnának rendesen, ha olyan jönne. :)
Sőőt, volt V5-ös golf is, az is jó összehasonlítani.


Ezt most nem értem, sorry: mit ér el a Golf 4 benzinmotorja feltöltővel "azt a teljesítményt", de mit?

#424 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 08:16

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 8:04

Miért nem? :think:, azt hiszem kétszer is írtam, hogy az 1,3-as ford motor már a tinédzserkoron is túl van...de még mindig árulják (hogy ez most jó, mert "kiforrott", vagy egyszerűen egy új motort bődület sok pénz kifejleszteni - ebbe most ne menjünk bele. :)




Már rég vannak a Fordnak is ennél jobb motorjai, nem tudom, miért rakják még mindig bele. Bár a kishaszonjárművek mindig jók voltak arra, hogy a bentragadt, személyautóba már túl korszerűtlen motorokat kiárusítsák, jó olcsón, a gazdaságosság jegyében. :)
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#425 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 08:20

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 6:53

Mivel volánnál dolgoztam, a telepen láttam pár csodát.
Elárulom, hogy a busznak semmi baja nem lenne (bár volt egy törött, az átment egy kerítésen és egy házfalon, a busz kormánya kb 5cm-t ment beljebb. De az alvás amúgy nagyvonalakban sértetlen volt)
Namost a Golfomon és más 5-ös golfján úgy átmegy, mint a sz*r, ha rákap. Ha pedig nem, akkor 50-nél semelyik mindegyiket eltolja.
Éppen multkoriban történt eset, hogy néni rányitotta a Nabi városi buszra az ajtót. Szerencsétlenségére az ajtó nem szakadt le és így az szépen öszehajtotta az összes oszlopot a kocsi legelejéig. El lehet képzelni az eredményt.
De volt egy Ignis, ha jól emlékszem, ami pedig kitolatott farral a kis duna áruház elé... Elöl ült a nő.
A busz jött a vidéki buszpályaudvarról... Na, ott szó szerint átment a hátulján, pedig elég magas. A nő túlélte, sőt még a kocsi eleje is megmaradt. Középső oszlop mögött meg űr tátont.
Teljesen mindegy a kocsi, ezek a gépek vannak olyan magasak, hogy ha elegendő a sebesség rádmászik. :)

Hmm...

Én is láttam már pár dolgot, tudom, hogy a buszban ülőknek gyakorlatilag semmi bajuk nem lehet ilyenkor. Éppen ezért a Golfok utasairól beszéltem végig. Te nem. :)

#426 Felhasználó inaktív   keton 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.460
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2004. 11. 15. 10:40

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 6:53

Mivel volánnál dolgoztam, a telepen láttam pár csodát.
Elárulom, hogy a busznak semmi baja nem lenne (bár volt egy törött, az átment egy kerítésen és egy házfalon, a busz kormánya kb 5cm-t ment beljebb. De az alvás amúgy nagyvonalakban sértetlen volt)
Namost a Golfomon és más 5-ös golfján úgy átmegy, mint a sz*r, ha rákap. Ha pedig nem, akkor 50-nél semelyik mindegyiket eltolja.
Éppen multkoriban történt eset, hogy néni rányitotta a Nabi városi buszra az ajtót. Szerencsétlenségére az ajtó nem szakadt le és így az szépen öszehajtotta az összes oszlopot a kocsi legelejéig. El lehet képzelni az eredményt.
De volt egy Ignis, ha jól emlékszem, ami pedig kitolatott farral a kis duna áruház elé... Elöl ült a nő.
A busz jött a vidéki buszpályaudvarról... Na, ott szó szerint átment a hátulján, pedig elég magas. A nő túlélte, sőt még a kocsi eleje is megmaradt. Középső oszlop mögött meg űr tátont.
Teljesen mindegy a kocsi, ezek a gépek vannak olyan magasak, hogy ha elegendő a sebesség rádmászik. :)

Ez így igaz. Viszont az a helyzet, hogy személyautók némileg sűrűbben ütköznek személyautókkal, mint buszokkal... Ennyi erővel én is mondhatnám azt, hogy ehh, mit ér a busz, hiszen ha jön a vonat... :)

#427 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 12:20

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 7:54

Hogy érted, hogy "kb.  ekkora súllyal"? Mert alapból egy ezerkettes min. 300 kilóval könnyebb. Szerintem a Wartburg is.  A 20 másodperc 0-100-ra pedig nem 15. Az 5 másodperc különbség a nehezebb autó javára, így szerintem elfogadható a teljesítmény.

Nekem az 1 tonna körüli autó "nem túl nehéz" :)

warjasunk 930-970kg körül volt emlékeim szerint (kétütemű). Gyorsulni gyorsult, csak akkor folyt bele a benzin :cool:

#428 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 14:40

Idézet: Sipi- - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 11:20

warjasunk 930-970kg körül volt emlékeim szerint (kétütemű). Gyorsulni gyorsult, csak akkor folyt bele a benzin :cool:

Táplálni kell a "Germán Mustangokat" :D  :D  :D

A súly dologgal kapcsolatban:
Amúgy nem véletlen, hogy a 200 LE-s kispolszki odavágta a 800 lovas Corvette-t. :eek:
Persze csak 200-on.

Szerkesztette: Favágó 2004. 11. 15. 14:40 -kor

"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#429 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 15:16

Idézet

Miért nem? , azt hiszem kétszer is írtam, hogy az 1,3-as ford motor már a tinédzserkoron is túl van...de még mindig árulják (hogy ez most jó, mert "kiforrott", vagy egyszerűen egy új motort bődület sok pénz kifejleszteni - ebbe most ne menjünk bele


Ez igaz, de nem is rád gondoltam.
Hanem a többiekre. :)

Idézet

Ezt most nem értem, sorry: mit ér el a Golf 4 benzinmotorja feltöltővel "azt a teljesítményt", de mit?


Arra utaltam, hogy a Golf 4 1.8T változat (150Le) jobb menetteljesítményt nyújt, mint a Golf 4 1.9 PDTDI (150Le) ** és mi lenne, ha ráadásul a benzines változat nem feltöltött motorral nyújtaná ugyanezta teljesítményt. Szóval akkor mégjobban lealázná a dízel változatot.

**: mielött még valaki elkezdené, hogy az nem is 150Le, hanem 140Le és 2.0 PDTDI, annak ajánlom, hogy nézze meg, hogy ilyen motor LÉTEZIK!!! Köszönöm.
Maga idejében talán a legerősebb 1.9 TDI motor volt ez a 150-es darab. Ha jóltom az összes betű piros a kocsi hátulján, ez az ismertetőjel.

Idézet

Én is láttam már pár dolgot, tudom, hogy a buszban ülőknek gyakorlatilag semmi bajuk nem lehet ilyenkor. Éppen ezért a Golfok utasairól beszéltem végig. Te nem.


Ez igaz. 
Amúgy visszatérve, eléggé kis sebességtartomány lehet frontális esetén az, amikor egy Golf 5 és egy Golf 2 úgy találkozik, hogy csak a Golf 2-es utasai halnak meg. Persze jobb, ami jobb. Nem is vitatom.
+5% túlélési esély néha nagyon jól jön.
De menetteljesítmény szempontjából +20% súly már nem annyira.
Kinek mi a fontos. :)

Még valami, egyik haverom szokta mondani, hogy hát az ilyen légzsák cumók igazából csak a szenvedés meghosszabbítását szolgálják. Lehet van benne valami.
Bár szerinte a bukósisak is arra jó csak, hogy a fejed legalább 1 darabba guruljon tovább az aszfalton. :) Még egyszer láttam egy műsort és abban mondták, hogy bizonyos sebesség felett (asszem talán 120km/h) felett teljesen mindegy a légzsák, mert már akkor is olyan nagy lesz a lassulás, hogy szétszakadsz bellűröl.

Sőt, nemrégiben láttam a TV-ben egy 5-ös BMW-t. Vásárolta egy srác és a haverja elvitte kipróbálni.
Egy kanyar után az egész kocsiból nagyobb alkatrész, mint a kerék nem maradt.
Biztosan nem nyitott koporsós temetése volt a srácnak.

Idézet

warjasunk 930-970kg körül volt emlékeim szerint (kétütemű). Gyorsulni gyorsult, csak akkor folyt bele a benzin


19-20 körülit tudnak. :) De a világon ebben az autóban érzed legjobban a sebességet és a gyorsulást.
A széles gumik szinte minden pillanatban csúsznak a hatalmas dobfékek hatására, a lassulás pedig "kimagasló". 120-as tempónál egyenes úton pedig vért izzadsz, akkora úttartása van. :)
De a gyorsulás élményét még semelyik autó sem tudta annyira áttadni. :)
Ahogy arra a 100km/há-ra felkinlódja magát.. :) Szinte közvetlenül érzed az utat.

Idézet

A súly dologgal kapcsolatban:
Amúgy nem véletlen, hogy a 200 LE-s kispolszki odavágta a 800 lovas Corvette-t. 
Persze csak 200-on.


A fiesta 1 tonna feletti valamivel. Ez egy tonna alatti.
A fiesta 60-70 Le, na egy 2 ütemű wartburg újkorában SAE-ben mérve (hát még Dinben) sem éri el azt a teljesítményt.

A wartburg amúgy istenkirály egy gép. A lábadnak akkora helye van, mint a legelitebb mercikben. Motortérben is hatalmas hely tátong.
És mindezekmellett műbőr ülések, famintás papír berakásokkal rendelkezik. Sőőőőt, a deluxeban rádió és szivargyujtó is van gyárilag.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#430 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 15:24

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 15:16

Arra utaltam, hogy a Golf 4 1.8T változat (150Le) jobb menetteljesítményt nyújt, mint a Golf 4 1.9 PDTDI (150Le) ** és mi lenne, ha ráadásul a benzines változat nem feltöltött motorral nyújtaná ugyanezta teljesítményt. Szóval akkor mégjobban lealázná a dízel változatot.

**: mielött még valaki elkezdené, hogy az nem is 150Le, hanem 140Le és 2.0 PDTDI, annak ajánlom, hogy nézze meg, hogy ilyen motor LÉTEZIK!!! Köszönöm.
Maga idejében talán a legerősebb 1.9 TDI motor volt ez a 150-es darab. Ha jóltom az összes betű piros a kocsi hátulján, ez az ismertetőjel.


Ja értem :) Manapság kevés 1.8-as szívó benzines van 150LE-vel, ha pedig lenne, akkor azt csak egy kis csúcsban tudná. Az pedig valószínű, hogy a turbó benzines azonos teljesítmény mellett lenyomja a dízelt, de azért kíváncsi lennék egy ilyen futamra, sajnos ez szinte kivitelezhetetlen.

Egyébként valóban van ilyen motor, nem mondta senki, csupán jelenleg a VW nem pozícionálja a 150LE-s 1.9 pdTdi-t a Golf 5-be, a 4-be valóban volt. Ez a 150LEs 1.9-es  megmaradt a Fabia RS-be, és ha jól tudom még a Seat Leonba is. Igen, minden betű piros. :) A 2.0 TDI bevezetése (140LE) egy újabb fejlesztés eredménye, bizonyos szemszögből (ha jól tudom) modernebb motor (nem vagyok egy 100%- os VW-tudor).  :)

Szerkesztette: Kory 2004. 11. 15. 15:26 -kor


#431 Felhasználó inaktív   Zsömbi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 16:00

Idézet: Studi - Dátum: 2004. nov. 3., szerda - 19:26

Továbbmennék: nem hiszem, hogy közúton kellene versengeni. :(

Teljes mértékben egyetértek. Én nagyon értelmetlen dolognak tartom az ilyesmit. Menjetek versenypályára vagy gyorsulási versenyre és ott próbáljátok ki a dolgot.
üdv.: Zsömbi

Fujitsu Siemens Amilo Pa 3553 .:. Mobile AMD Turion64 X2 RM70 2.0 GHz .:. 3072 MByte DDR2 PC5300 .:. 320 GByte 5400 rpm SATA .:. ATi Mobility Radeon HD3470
OS Windows Vista Home Premium

#432 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 17:17

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 15:16

Még valami, egyik haverom szokta mondani, hogy hát az ilyen légzsák cumók igazából csak a szenvedés meghosszabbítását szolgálják. Lehet van benne valami.
Bár szerinte a bukósisak is arra jó csak, hogy a fejed legalább 1 darabba guruljon tovább az aszfalton. :) Még egyszer láttam egy műsort és abban mondták, hogy bizonyos sebesség felett (asszem talán 120km/h) felett teljesen mindegy a légzsák, mert már akkor is olyan nagy lesz a lassulás, hogy szétszakadsz bellűröl.


A haverod latszik, hogy autos. Motorosok nem veletlenul hordanak vedofelszerelseket, es a Moto GP-ben is szepeket esnek megis eleg keves a nagy serulessel, halallal jaro eses.

Idézet

19-20 körülit tudnak. :) De a világon ebben az autóban érzed legjobban a sebességet és a gyorsulást.
A széles gumik szinte minden pillanatban csúsznak a hatalmas dobfékek hatására, a lassulás pedig "kimagasló". 120-as tempónál egyenes úton pedig vért izzadsz, akkora úttartása van. :)
De a gyorsulás élményét még semelyik autó sem tudta annyira áttadni. :)
Ahogy arra a 100km/há-ra felkinlódja magát.. :) Szinte közvetlenül érzed az utat.

A wartburg amúgy istenkirály egy gép. A lábadnak akkora helye van, mint a legelitebb mercikben. Motortérben is hatalmas hely tátong.
És mindezekmellett műbőr ülések, famintás papír berakásokkal rendelkezik. Sőőőőt, a deluxeban rádió és szivargyujtó is van gyárilag.


Ez a 60-s evekben keszult fejlesztes, de a "jo ez a dolgozonepnek" elv alapjan alig lett fejlesztve, keszult Trabibol is 800ccm-s valtozat is, sot dizel is, de csak 0 szerias modellek, 1000-s negyutemu is tervben volt, de a Part aszondta az sem kell.
A Wartburg 1976 marciusa ota tarcsafekes.

A kettes C Golf -ban mi van?



hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2004. 11. 15. 17:21 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#433 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 15. 22:15

Idézet

A Wartburg 1976 marciusa ota tarcsafekes.


Hát vezze még nem kerekeztem le wartburgot, de ezt megfogom nézni. Komolyan.
Mondjuk a lényegen nem változtat, mert szarul fog.

Idézet

A kettes C Golf -ban mi van?


Elöl tárcsa, hátul dob.
Tutibb verziókban meg természetesen elöl hátul tárcsa.
Miért?

Idézet

A haverod latszik, hogy autos. Motorosok nem veletlenul hordanak vedofelszerelseket, es a Moto GP-ben is szepeket esnek megis eleg keves a nagy serulessel, halallal jaro eses.


Azért az egy picit más...
Ennyi erővel veheted példának a NASCART, ahol pozdorjává zúzódik a kocsi, majd integetve kiszáll a pilóta a megmaradt kabinból.
Játszad meg ugyanazokat a pördüléseket közúton a kocsiddal. Szerintem nem fogjuk olvasni tőled a végeredményt.
Nem vagyok motor ellenes , elhiheted, de csattanós ütközésnél úgyis meghalsz, tökmindegy a sisak. És a sok-sok védőfelszerelés
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#434 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 00:18

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 22:15

Hát vezze még nem kerekeztem le wartburgot, de ezt megfogom nézni. Komolyan.
Mondjuk a lényegen nem változtat, mert szarul fog.



Elöl tárcsa, hátul dob.
Tutibb verziókban meg természetesen elöl hátul tárcsa.
Miért?



Azért az egy picit más...
Ennyi erővel veheted példának a NASCART, ahol pozdorjává zúzódik a kocsi, majd integetve kiszáll a pilóta a megmaradt kabinból.
Játszad meg ugyanazokat a pördüléseket közúton a kocsiddal. Szerintem nem fogjuk olvasni tőled a végeredményt.
Nem vagyok motor ellenes , elhiheted, de csattanós ütközésnél úgyis meghalsz, tökmindegy a sisak. És a sok-sok védőfelszerelés

Nyugodtan nezd meg, regebben volt Wartburgunk es '76 marciusaban volt egy nagyobb fokent biztonsagi es reszben korszerusito atalakitas az auton, amit kivulrol nemigen venni eszre, pl ekkor vezettek be elore a negydugattyus tarcsafekeket, es innentol kezdve van a hatso ulessorhoz is ott a biztonsagi ovek csatlakozasi pontjai az ulesek mogott es a C oszlopon. Ez a "Hogyan tovabb....?" cimu konyv vegen van a gyartas kezdetetol vegig leirva alvazszam sorszamokkal, pl 09 534456 alvazszamtol -ahola 09 jelen esetben '74-s evjaratot jelent(ene)- valtozott/modositott a...
Es ne feledd, a Wartburg feke -meg- nem szervos, ha a Golf-dhoz szokva ~azonos erovel nyomod johogy nem fog annyira. En is tudom, hogy gyengebb a rendszere, de nem annyival es regebbi a konstrukcio is, nemde? Es hidd el, meg lehetett azzal is allni, nagyon sokaknak sikerult is hosszu eveken at.

A kettes C Golfban mi van?-ra En inkabb az abban fellelheto extrakra lettem volna kivancsi - igaz, igy felreertheto voltam...szoval akkor ujra: mijen extrak vannak a kettes C Golf-ban?


Az utcai motoros es MotoGP motoros vedocuccainak mijensege/mennyisege kozott nagysagrendekkel kisebb differencia van egy utcai auto es egy Nascar auto kozott...



hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2004. 11. 16. 00:20 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#435 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 00:30

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 15., hétfő - 15:24

Ja értem :) Manapság kevés 1.8-as szívó benzines van 150LE-vel, ha pedig lenne, akkor azt csak egy kis csúcsban tudná. Az pedig valószínű, hogy a turbó benzines azonos teljesítmény mellett lenyomja a dízelt, de azért kíváncsi lennék egy ilyen futamra, sajnos ez szinte kivitelezhetetlen.

Egyébként valóban van ilyen motor, nem mondta senki, csupán jelenleg a VW nem pozícionálja a 150LE-s 1.9 pdTdi-t a Golf 5-be, a 4-be valóban volt. Ez a 150LEs 1.9-es  megmaradt a Fabia RS-be, és ha jól tudom még a Seat Leonba is. Igen, minden betű piros. :) A 2.0 TDI bevezetése (140LE) egy újabb fejlesztés eredménye, bizonyos szemszögből (ha jól tudom) modernebb motor (nem vagyok egy 100%- os VW-tudor).  :)

A közelembe van egy Fabia RS TDI, chip-tuninggal. Poton 180 Le, és 400 Le. 3. fokozatban is elpörgeti a kerekeket egy kövér gázadásra. Ha jól tudom, akkor gyárilag 130 Le kerül a Fabia RS-be. ;)

#436 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 00:34

Idézet: hobizoli - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 0:18

Nyugodtan nezd meg, regebben volt Wartburgunk es '76 marciusaban volt egy nagyobb fokent biztonsagi es reszben korszerusito atalakitas az auton, amit kivulrol nemigen venni eszre, pl ekkor vezettek be elore a negydugattyus tarcsafekeket, es innentol kezdve van a hatso ulessorhoz is ott a biztonsagi ovek csatlakozasi pontjai az ulesek mogott es a C oszlopon. Ez a "Hogyan tovabb....?" cimu konyv vegen van a gyartas kezdetetol vegig leirva alvazszam sorszamokkal, pl 09 534456 alvazszamtol -ahola 09 jelen esetben '74-s evjaratot jelent(ene)- valtozott/modositott a...
Es ne feledd, a Wartburg feke -meg- nem szervos, ha a Golf-dhoz szokva ~azonos erovel nyomod johogy nem fog annyira. En is tudom, hogy gyengebb a rendszere, de nem annyival es regebbi a konstrukcio is, nemde? Es hidd el, meg lehetett azzal is allni, nagyon sokaknak sikerult is hosszu eveken at.

A kettes C Golfban mi van?-ra En inkabb az abban fellelheto extrakra lettem volna kivancsi - igaz, igy felreertheto voltam...szoval akkor ujra: mijen extrak vannak a kettes C Golf-ban?


Az utcai motoros es MotoGP motoros vedocuccainak mijensege/mennyisege kozott nagysagrendekkel kisebb differencia van egy utcai auto es egy Nascar auto kozott...



hobizoli

A 2-es C Golf extrái: szivargyújtó, rádióelőkészítés, fordulatszámmérő. :) Legalábbis amikor nekünk volt abban ezek voltka az extrák. Most elárultam a titkot, nekünk is volt 2-es Golfunk! :)

#437 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 08:04

Idézet: Tibisz - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 0:34

A 2-es C Golf extrái: szivargyújtó, rádióelőkészítés, fordulatszámmérő. :) Legalábbis amikor nekünk volt abban ezek voltka az extrák. Most elárultam a titkot, nekünk is volt 2-es Golfunk! :)

Az alap 1.3-as 2-es Golfban nincs fordulatszámmérő, csak egy nagy óra és a 3-as Golf 1.4  tök alapban (CL)  sem volt :)

#438 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 08:05

Idézet: Tibisz - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 0:30

A közelembe van egy Fabia RS TDI, chip-tuninggal. Poton 180 Le, és 400 Le. 3. fokozatban is elpörgeti a kerekeket egy kövér gázadásra. Ha jól tudom, akkor gyárilag 130 Le kerül a Fabia RS-be. ;)

Gondolom 400NM-t akartál írni :)

A Fabia-t elrontottam, valóban 130-as PD TDI van benne (mondtam nem vagyok egy VW guru :) A Leonban viszont tuti van 150 is.

#439 Felhasználó inaktív   Tibisz 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.234
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 12:54

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 16., kedd - 8:05

Gondolom 400NM-t akartál írni :)

A Fabia-t elrontottam, valóban 130-as PD TDI van benne (mondtam nem vagyok egy VW guru :) A Leonban viszont tuti van 150 is.

400 Nm-ert akartam írni igen! ;)
Ezek szerint akkor a mi Golfunk már extrás volt! :)

Szerkesztette: Tibisz 2004. 11. 16. 12:54 -kor


#440 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 16. 22:09

Szinte minden van a full digitális műszerfaltól kezdve az elektromos ablakon át az összkerékmeghajtásig.
De komolyan.
Rohadt sok mindennel felspékelhető. Ha kell, akkor kimásolom az összes extrát.
Mint ahogy ma is egy golfba az egész volkswagen konszern által ismertetett extrák belevarázsolhatóak.

Nem beszélve az akkor is és ma is hatalmas (konkurens márkákhoz képest) motorválasztékról.

Tudom, hogy meg lehet állni a wartburgal. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó