HWSW Informatikai Kerekasztal: Golf 5 2004 Vs. Civic '88 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Golf 5 2004 Vs. Civic '88 Meg fogom kapni...:) Értékeld a témát: -----

#401 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 10:15

Idézet: mocsi - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 9:53

Ne bax fel!
A 4 ajtos Focusom 1085kg!

A Focus egy viszonylag könnyű autónak számít manapság.
Link (majd válaszd a tömegeket:)
http://www2.fordconnection.com/fordconnect...esta_specs.html

Az 1.4-es benzines Fiesta (3 ajtó) is 1113 kg.

"Maximális folyadékszinteket, 90%-os üzemanyag-szintet és a vezető súlyának 75 kg-ot feltételezve a legkisebb önsúlyt jelzi, amely a gyártási toleranciák és a beszerelt extrák, stb. függvényében változhat."

Ugyanezekkel a mérésekkel a Focus 4 ajtós  1171 kg.

http://www2.fordconnection.com/fordconnect...ocus_specs.html

Szerkesztette: Kory 2004. 11. 12. 10:18 -kor


#402 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 10:21

nekem az agyam az b*szta fel, amikor megláttam az ótvar pözsókétszázhatos konzervdoboz súlyát.
Csak lestem, hogy elirhattak-e egy nullát.. :D
Be se férek, aztán szovjet acéllemezböl készült a kasztnija. :)

Na, de komolyan, az a van benzines változat vicces. Vagy a motor szar és csak egy teljesítménycsúcsa van, vagy a váltó, de valami nagyon.
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#403 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 10:27

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 10:21

nekem az agyam az b*szta fel, amikor megláttam az ótvar pözsókétszázhatos konzervdoboz súlyát.
Csak lestem, hogy elirhattak-e egy nullát.. :D
Be se férek, aztán szovjet acéllemezböl készült a kasztnija. :)

Na, de komolyan, az a van benzines változat vicces. Vagy a motor szar és csak egy teljesítménycsúcsa van, vagy a váltó, de valami nagyon.

Miért mi a baj a 206-os súlyával, rohadt könnyű autó (az 1,1-es 5 ajtós 910 kiló!, még az 1.4-es automata is 980, a 2.0 HDI is 1070)

Ne felejtsük el a Fiesta VAN-nál, hogy a 15 (20?) éves konstrukciójú 1,3-as 60LE motorrol van szó. Az ennyit tud, nincs semmiféle trükk. (a dízel 8 LE-vel erősebb, nyomatékról nem is szólva).

#404 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 12:43

Idézet

Miért mi a baj a 206-os súlyával, rohadt könnyű autó (az 1,1-es 5 ajtós 910 kiló!, még az 1.4-es automata is 980, a 2.0 HDI is 1070)


1000kg és b*szott kicsi.
A régi autókat megcsinálták még rendesen. Nem mondom kellenek a gyűrődési zónák, de nemár, hogy egy pőzsó 206 nem lehet 800kg körüli...
Persze gondolom itt az anyagok minősége (könnyűsége) is közrejátszik. Ekkora árba nem férnek bele a könnyű, de erős anyagok.
Nemtom, nekem nehéznek tűnik.
Egy középkategóriás autó, legyen 1000-1100kg, de egy alsókategóriás ne már tonnát nyomjon.

Amúgy van egy 51KW-os Golf 2-es dízel (tudom régi, de 51kW ) (1588ccm,  70Le@4500rpm, 133nm@ 2500-2900, 23-as sűrítéssel) még a nyomatéka szabályozva is van.
És létezik US-nek készült 51KW-os 1600ccm-es Benzines változat is (1595ccm, 70@5200rpm, 118nm@2700rpm 9-es sürítéssel, karbicsekkel)
(volt aki azt mondta, hogy a VW motorok nem pörgősek, létezik egy 102KW-os  1800ccm-es benzines, ami 6200-nél adja a teljesítményt.)

Nade, fogyasztásra a dízel 4.3-at eszik a könyv szerint 90km/h-nál, (ami valós lehet, mert az én autómat 5.4-nek írják, ami közel jó is), de a gyengébbik 51kW-os US benzinmotor bizony  bebombázza az 5.8-at. 120km-h-nál 7.9L a benzines, 6.1L a dízel fogyasztása.
Városban (nemtom mi lehet pontosan) 9.4 a benzines és 6.1 a dízel. Ez elég durva forgalom lehet.
Hajrá dízel.

Mindkettőben 5 fokozatú manuális váltó van.

Jöjjön a sportosság. :)
max sebesség: 162km/h (4. fokozatban érhető el) a benzinesnél (nagyobb motorok váltója lehet benne)
                    160km/h a dízelnél
0-80km/h: 8.8sec a benzinesnél
                9.4sec a dízelnél
0-100km/h: 13.8sec a benzinesnél
                  14.5sec a dízelnél

Tudom nem új fajta dízel, de nem is új fajta benzines. Nem fog tetszeni a példám, de ez éppen így van a Golf 4-es kocsiknál is (1.8T vs. 1.9 PDTDI mindkettő 150Le-vel)
A dízelt egyébként biztosan lehetne javítani, mert nyomatékgörbéje megvan vágva.

Amúgy Golf 2-esböl van még
37kW benzin (1.3) és 37kW dízel (1.6)
max seb/(0-80km/h)/(0-100km/h):
147/144 (4. fokozatban)
11.1/12.6
18.1/20.2 (Golf 2 37kW-al letolja a ford fiesta vant)

40kW-os benzin (1.3) és  40kW dízel (1.6)
max seb/(0-80km/h)/(0-100km/h):
151/148 (4. fokozatban)
10.2/11.7
16.5/18.7

Tisztában vagyok vele, hogy nem korszerű motorok, de azonos teljesítmények...
Egyébként jó pl megnézni egy 102kWos (139Le) 1.8-as gép gyorsulását 8.5 alatt van százon és 90-nél csak 6.1-et eszik.
Vagy pl egy 118KW-os (@5800rpm) 1.8-at (225nm@3800rpm), ami 8 alatt van százon és 7-et eszik.

Szóval aki multkor leszólta a 15 éves kocsimat (annyi mondjuk nincsen, de..) lássa be, hogy az ő gépét egy 15 éves 1.8-as golf a nem sokkal nagyobb fogyasztásával lehet szarrá fogja alázni a piroslámpánál. :) Egy VR6-ról nem is beszélve. :)
Jó kis gépek ezek. És szerintem szépek is.
Nem esznek, elnyűhetetlenek. stb.
Lehet ropognak benne dolgok, de az én igényemet kielégíti a belső tér (bár lehet én vagyok igénytelen).
És még a mai napig mennek úgy a korrektebb változatok, mint a modern azonos hengerürtartalmú változatok.

Persze nem fog tetszeni a példám, de a fiesta van meg nekem nem tetszik, mert azt a menetteljesítményt egy kopott 2 ütemű wartburg hozza egy roncshalmaz váltóval. Ami jóval gyengébb és jóval szarabb. :)
60Le-s Ladák már a cigó gyerekek BMW-i... Talán az 1.5-ös sincsen annyi (persze Din szerint mérve, SAE-ben tuti van)
Bár azt lehet a ford adta ki SAE-ben, de azt kétlem
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#405 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 12:51

Idézet: Kory - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 9:27

Miért mi a baj a 206-os súlyával, rohadt könnyű autó (az 1,1-es 5 ajtós 910 kiló!, még az 1.4-es automata is 980, a 2.0 HDI is 1070)

Mai biztonságos autók...
Az én hondám 880kg, és 1.6os 125 le-s. :cool:
Csak csapódni nem akarok vele...  :eek: :confused:
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#406 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 12:57

Idézet

Csak csapódni nem akarok vele...


Ha kamaz jön szembe, ami vizes kavicsot szállít, vagy egy mixer, teli betonnal, akkor mehetsz S600-al, fémforgács lesz egy kis zsiradékkal a végeredmény. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#407 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 13:06

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 11:57

Ha kamaz jön szembe, ami vizes kavicsot szállít, vagy egy mixer, teli betonnal, akkor mehetsz S600-al, fémforgács lesz egy kis zsiradékkal a végeredmény. :)

DEJÓ!!! Ezekszerint a Hondám olyan biztonságos, mint egy 600-as Merci. :dance:  JEEE!
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#408 Felhasználó inaktív   keton 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.460
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 13:19

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 12:57

Ha kamaz jön szembe, ami vizes kavicsot szállít, vagy egy mixer, teli betonnal, akkor mehetsz S600-al, fémforgács lesz egy kis zsiradékkal a végeredmény. :)

Jaj...

#409 Felhasználó inaktív   mocsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.848
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 13:28

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 12:57

Ha kamaz jön szembe, ami vizes kavicsot szállít, vagy egy mixer, teli betonnal, akkor mehetsz S600-al, fémforgács lesz egy kis zsiradékkal a végeredmény. :)

Istenhegyi ut. Aki ismeri tudja, hogy sok újgazdag építkezik/építkezik évek óta fenn a Svábhegyen és a Normafa környékén. Meredek út, és minden nap buszok teherautók kínlódnak felfele mert túl vannak terhelve. Ha jól emlékezem négy éve egyszer egy betonszállítónak elromlott a féke és valahol az Orbán tér környékén közlekedési lámpa miatt álló autókat tolt egymásra. Állítólag 1 autón teljesen "átdöccent" egyik meg ki is gyulladt. :(

Szerkesztette: mocsi 2004. 11. 12. 13:29 -kor

Where you come from... is gone.
Where you thought you were going to... were never there.
Where you are ain't no good, unless you get away from there!

#410 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 13:33

Az autók súlyával kapcsolatban: A passzív biztonság megkíván bizonyos erősítéseket az ajtókban, kaszniban, abc-oszlopokban és így tovább. Ha több anyagot építenek ezekre a helyekre, hogy megerősítsék az utasteret az súlynövekedéssel jár. A Corsa C is jelentősen nehezebb, mint az F astra.

A különféle elektromos és egyéb extrák az autó árán túl növelik a súlyát is. Egy klíma beépítése pl klímakompresszor, klímahűtő, csövek, gáz, hoszabb ékszíjak, plusz görgők és azok csapágyazásai....  Ezzel együtt dízel autóknál turbófeltőltől súlya, intercooler, erősebb, nagyobb nehezebb generátor. 

Amúgy nem tudom miért kell a fiestát lefikázni. Tettél egy olyan kijelentést, hogy azonos teljesítményű dízel és benzines között a benzines a nyerő. Nos, a dízel itt 68, a benzines meg 70 (és nem 60) ló. Ez van. :) Beszélsz badarságokat.

#411 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 13:37

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 12:33

Az autók súlyával kapcsolatban: A passzív biztonság megkíván bizonyos erősítéseket az ajtókban, kaszniban, abc-oszlopokban és így tovább. Ha több anyagot építenek ezekre a helyekre, hogy megerősítsék az utasteret az súlynövekedéssel jár. A Corsa C is jelentősen nehezebb, mint az F astra.

A különféle elektromos és egyéb extrák az autó árán túl növelik a súlyát is. Egy klíma beépítése pl klímakompresszor, klímahűtő, csövek, gáz, hoszabb ékszíjak, plusz görgők és azok csapágyazásai....  Ezzel együtt dízel autóknál turbófeltőltől súlya, intercooler, erősebb, nagyobb nehezebb generátor. 

Amúgy nem tudom miért kell a fiestát lefikázni. Tettél egy olyan kijelentést, hogy azonos teljesítményű dízel és benzines között a benzines a nyerő. Nos, a dízel itt 68, a benzines meg 70 (és nem 60) ló. Ez van. :) Beszélsz badarságokat.

Nyilvánvaló. Ezért említettem a 880kg/125le igen "egészséges" kombináció hátrányát.
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#412 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 15:00

Idézet: RiCS - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 13:33

Nos, a dízel itt 68, a benzines meg 70 (és nem 60) ló.

Csak tényleg a pontosság kedvéért, az ősöreg 1,3-ast most is árulják a Fiestában, ami létezik 60LE és 70 LE változatban is + ott van az új 1,25-ös 16V (75LE), meg az 1.4 16V (80LE).. Nem emlékszem a totalcar melyik 1.3-ashoz hasonlított.

#413 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 20:18

A 70 lovashoz, ami az új fiesta alapmotorja.

#414 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 12. 20:28

Ha, már fiesta-nál tartunk, nem kell valakinek egy 94'-es 1.1-es, bordó, napfénytetős, légzsákos fiesta, + téligumi garnitúrával (kb. 5 ezer kilóméter van a gumikban, szal nem tükör radiál)? Ha valakit érdekel szóljon (pl.: a nők imádják ezt a típust  :) ).
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#415 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 13. 00:03

Idézet

A 70 lovashoz, ami az új fiesta alapmotorja.


Lényegtelen, mert ott valamit nagyon elszúrtak...
Nem létezik, hogy egy minden szempontból gyengébb keleti konstukció képes legyen porig alázni egy fiestát.. Bár aztán lehet olyan..

Bár tény, hogy hengerürtartalom sokat számít.. Nade mindegy.

Idézet

Ha valakit érdekel szóljon (pl.: a nők imádják ezt a típust 


Asszonynak is hiába mondom, hogy hát a pözsó kétszázhat nem autó, hanem mini konzervdoboz, hanem becsülje meg a szép nagy audiját... ááá.
Nők, nem értenek hozzá.
Bár volt egy tanárom, aki azt vallta, hogy:
"A sz*rt is el lehet adni, csak szépen kell csomagolni."

Nevetséges, hogy egy női szem többre tart egy Ford KA-t, mint mondjuk egy M5-ös BMW-t :)
Mikor nálam az ilyen ford KA kaliberű járművek az autó kifejezést sosem ütik meg.
Elnését a kisautó tulajoktól, de én akkor inkább maradok az 50-ért műszaki és rendszámmal kockalada mellett. :)
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#416 Felhasználó inaktív   RiCS 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.714
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 13. 08:27

...

Szerkesztette: RiCS 2004. 11. 13. 08:32 -kor


#417 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 13. 10:49

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 13., szombat - 0:03

Bár volt egy tanárom, aki azt vallta, hogy:
"A sz*rt is el lehet adni, csak szépen kell csomagolni."

És milyen igaza van! :)

#418 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 14. 15:28

Idézet: GI - Dátum: 2004. nov. 12., péntek - 23:03

Bár volt egy tanárom, aki azt vallta, hogy:
"A sz*rt is el lehet adni, csak szépen kell csomagolni."

Én úgy tudom, hogy elég drágán kell adni. -> akkor megveszi a burzsujpalánta, mert akkor az övé a legdrágább... :down:  :cool:
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

#419 Felhasználó inaktív   Studi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 14.826
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 14. 16:04

Vagy ráírni, hogy fél millió árelőny. Senki nem fogja megnézni, hogy volt-e valaha drágább, de viszik, mint a cukrot. :)
"Mindenki a saját baklövéseit nevezi tapasztalatnak." - Oscar Wilde

#420 Felhasználó inaktív   Favágó 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.419
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 11. 14. 16:27

Idézet: Studi - Dátum: 2004. nov. 14., vasárnap - 15:04

Vagy ráírni, hogy fél millió árelőny. Senki nem fogja megnézni, hogy volt-e valaha drágább, de viszik, mint a cukrot. :)

0% THM!!!
"Mindenkit szeressünk, békében éljünk, s nem szabad rosszindulatúnak lenni, me elég sok a rosszindulatú ember sajnos, és nagyon sok a veszedelem, ami má, ami má oda kéne figyelni a sok emberre. Amilyen infláció folyik itt ebben a rendszerben, most itt szeretni kell, ünnepkor szeretni kell az embereket a népeket, egymást, mindenki egyért, egy mindenkiért!” Gino az Oláh családból ja

Téma megosztása:


  • (26 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó