Idézet: Kory - Dátum: 2005. márc. 24., csütörtök - 12:42
jó rendelkezésre állás, nincs kapcsolat szolgáltató esetleges free tárhelyével, 24 órás ügyfélszolgálat, gyorsan elérhető ügyfélszolgálat, nem mobiltelefonos ügyfélszolgálat, nem éjjel-nappal foglalt, e-mailre válaszolós, stb.).
Ez kicsit relatív, hogy kinek mi a jó, meg nem jó. Adhatok 2000+Fa alatt, de akkor éjjelnappalos ügyfélszolgálatot ne várjál, nem lehet kitermelni. Ez ilyen eccerű.
Vagy itt van egy konkurens brigádom, nem szretném reklámozni, de 500 megát ígér+sql-t évi 8ezer forintért.
Gbit meg különben is mi a pöcsömnek? Nem warezolásról beszélünk, hanem webhostingról. Most 100 megás vonalunk van, fele sincs kitermelve...
Ha baj van, akkor úgyis rohangászunk megoldani, de alsókategóriában fizetős user ne várja el, hogy naponta felhívhat egy elfeledett jelszó miatt. Éjjelnappalos ügyfélszolgálatra minimum 3 embert fenn keel tartani, az meg 1millió forint havonta. Az meg 2ezer pénzzel mérve 500 user, és akkor nem költöttünk másra, meg nem volt nyereség... Bonyolult, mi?
Viszont 2-300 forint/hóért szerintem semmilyet nem kapni, vasat nem termeli ki maga alá.