Miert maradt ki a cikkbol a TomTom Mapshare reszletesen? Azaz a vilagon sok szazezer felhasznaloval kozesen minden felhasznalo es a tobbiek is, egymast segitve kiegeszithetik es frissithetik a terkep adatbazist, orszagtol fuggetlenul. A kritikusabb valtoztatasokat meg a TomTom ellenorzi a foldmero autojaval, majd publikalja.
Olyan lehetosegek vannak, mint:
- utak lezarasa (idoszakos, teljes, reszleges)
- egyiranyusitas
- uj utak letrehozasa
MapShare terkepfrisitesek:
- sokak altal javasolt modositasok
- kevesek altal javasolt modositasok
- bevalt, megbizhato felhasznalok altal javasolt modositasok
- hivatalos, ellenorzott TomTom altal kiadott modositasok
- sajat modositasok
A GO720-ban van egy harom iranyu gyorsulaserzekelo es iranytu, aminek koszonhetoen minden mas eszkoznel jobban tudja merre megyuk egy alagutban, vagy nagyon magas hazak kozott.
Vannak meg amolyan "aprosagok", mint: egy megbeszelesre igyekszem, beallithatom, hogy mikorra kell ott lenni legkesobb es a navigalas alatt folyamatosan tajekoztat, hogy oda fogok-e erni vagy sem, illetve mennyivel kesek vagy mennyi lazsalas lehetseges. Na ilyen sincs masnak.
Vagypedig fel lehet vinni a haverokat a rendszerbe es ket GO720-as mobilon keresztul (persze ha bekapcsoljuk) elbeszelget egymassal es tudjuk hol van a cimbink.
A TomTom mindig is ilyenekrol volt hires, eddig nem volt jo hazai terkepuk, most van. Aki meg a Mio-val akarja osszevetni, meg kene neznie eloben egy GO720-at, anyagminoseg, meret, design. Tenyleg erdemes...
Szerkesztette: mozso 2007. 11. 14. 22:17 -kor