HWSW Informatikai Kerekasztal: Digitális fényképezőgépek IV. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (176 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Digitális fényképezőgépek IV.

#2181 Felhasználó inaktív   EV6 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2006. 03. 09. 12:02

Idézet: Max Payne - Dátum: 2006. márc. 8., szerda - 21:18

Digitális fényképezőgépet szeretnék venni, de teljesen kezdő vagyok a témában. Ezért kezdtem el olvasgatni a topicot, gondoltam felvilágosulok kicsit, de nem sokra jutottam. Muszáj hozzászólnom és a segítségeteket, tanácsotokat kérnem. :) Dpreview-n és edigital-on nézegettem a gépeket. A választék nagy, de sikerült szűkitenem a kört. Amikor elhatároztam a gépvásárlást, úgy terveztem, hogy 60 ezerből ki fog jönni. De valamiért a 60-80 ezer közötti gépek tetszenek.  :think:  :D  A lényeg, hobbi célra és általános használatra kéne. Család, haverok meg mindenféle fényképezésére. :D Később nem akarom fejleszteni, pénzem sincs rá, ezért a kompakt kategória bőven megfelel nekem. Viszont valami minőségi cuccot szeretnék, amivel szép képeket lehet készíteni minden helyzetben. További szempontok: min. 5 Mp felbontás, videó felvétel 640x480 felbontásban 25 vagy 30 fps-el.
Amiket eddig nézegettem:
  • Nikon Coolpix 7900
  • Nikon Coolpix L101
  • Canon PowerShot A530 / A540
  • Canon PowerShot A610 / A620
Ha van róluk tapasztalatotok, infotok, légyszi osszátok meg velem. Nyugodtan megvehetem ezek közül bármelyiket? Nem szeretnék belefutni valami bosszantó dologba és azon rágódni, hogy nem kellett volna megvenni. Határozatlan és döntésképtelen vagyok. :D Ha tudtok jobbat a kategóriában, akkor ajánljatok mást.

Panasonic DMC-LZ3

Nincs ugyan manuális módja, viszont 6× optikai zoom, képstabilizátor, fun... :)

Olympus SP-500 UZ

Video csak 320×240, de full manuál és 10× optikai zoom

Esetleg: