HWSW Informatikai Kerekasztal: Kondizás, testépítés II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (126 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Kondizás, testépítés II. testsúlynövelés, sport és egyebek Értékeld a témát: -----

#301 Felhasználó inaktív   Dorien 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2005. 11. 25. 08:34

Idézet: leslie - Dátum: 2005. nov. 25., péntek - 0:55

Megmondja, h ne eddz. Kb ennyit várhatsz. Ha itület fáj, akkor irass fel Condrosulfot, az legalább használ, szeded 2-3 hónapot. Bár, nem egy olcsó cucc. :)

Asszem a Joint-X-et is javasolni szokták ízületi fájdalmakra.
Wherever you go, go with all your heart.

#302 Felhasználó inaktív   tesa 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2005. 11. 25. 15:10

Sziasztok edzegető "kollégák".

Kezdő vagyok, olyan 1-másfél hónapja tértem rá az osztott edzésre. (heti 3x)
Olvasva a hozzászólásaitokat, nekem lenne pár kérdésem.

Egyik a táplálkozással kapcsolatos: mennyire fontos az edzés előtt és utáni étkezés időtartam-távolsága? Magyarán mennyivel kell edzés előtt és után enni "optimális" esetben? Természetesen nem az edzés után azonnal fogyasztott turmixra gondolok.

Másik, hogy egy két gyakorlattal "gondom" van:
(előljáróban:H-mell-kar; SZe-váll-hát; Pé-has-láb.)
Szóval, mell edzésnél, fekvenyomáskor nem érzem a mell edződését. Olvasom, hogy nem csak nekem van ilyen problémám. Namost ez engem nem vigasztal. Hogy tudnám elérni, hogy ne a vállam-felkarom fáradjon ki, hanem inkább a mellem? Lehetséges-e, hogy az a mozdulat, amikor engedem lassan le a súlyt már gyakorol hatást a mellre, csak nem érzem, mert az egyre jobban fájó karommal vagyok elfoglalva?

Áthúzásnál normális, hogy a felkarom fárad, de rendesen, vagy csak rossz a "szög", ahogy végzem?