Idézet: Boba - Dátum: 2005. nov. 3., csütörtök - 21:12
Szerintem erdemesebb az AA-t eroltetni. Szebb hatasa van... ahogy egy DVD kepe is szebb, mint a monitor kepe 1600ban, mivel artifact mentes.
High poly modellekrol, es a kis felbontasrol. Najah, igaz... Ha egy pixelre tobb poligon is esik, akkor bukik a mo'ka. De esszeruen kell modellezni is. PrMan (eleg sok mozifilmet ezzel renderelnek, ha van bennuk szamitogepes 3d) is ugy teszelal, hogy pont egy pixelnel kisebb legyen egy poligon. Felbontas fuggo is talan.
SFIJ: ha majd a subd-t eroltetik, akkor lehet orulni. Addig marad a LOD fazisok keszitese. (amugy Ati cumok mintha tamogattak volna a trueform cumot. az hasonlo volt asszem. Bar megmondom, en szemely szerint nurbs-t akkor hasznalok, ha elkerulhetetlen. Az esetek 99%aban vagy sima poly, vagy subd. Jatekokban only poly.)
Truform valami olyasmit csinál, hogy a felületet egy görbével igyekezett közelíteni, de mindjárt rákeresek
Amúgy ez is megmaradt egy Wolfensteinben használtuk szinten...
Szerkesztette: BoGab 2005. 11. 03. 20:18 -kor
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!