HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#601 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 01. 19:48

Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

Gyors első TDM publikon. Nem vészes, bár a spawnrendszer még mindig szörnyű. kb 10x úgy haltam meg, ahogy kitett. : ] Nem baj. Jó lesz ez. ^^
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#602 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 01. 20:48

Úristen, milyen nagy regényeket tudtok még írni erről az amúgy nem is hosszú  "hentes" játékról. :o  (nem rosszidulatú)
Én is élveztem, de csak egyszer. :)  :D

Megérteném, hogyha egy 1000 szálra lebontható RPG-ről dumálna/elmélkedne valaki ilyen terjedelmesen és fanatikusan, de a Painkilla tulajdonképpen "csak" hent.Na mindegy SYS, neked már annál több. ;)

Még egyszer mondom, csak csodálkozom...remélem nem tűnik negatívnak vagy tolakodónak a  hozzászólásom. :)
Qwerty4

#603 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 01. 21:09

Nem tűnt. :D Amúgy sem a játékról beszéltünk csak. ^^
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#604 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 01. 21:23

...a voice from the darkness.....


@ sQr`
Annyi év kihagyás után gyors stats ilyen? Szép!  :respect:

@ Qwerty4
A hozzászólásod a Te véleményed, amit még az őrültek is tiszteletben tartanak... :D Számodra ez csak egy egyszerű "hent", de mások többet látnak meg benne. Csak mert mind mások vagyunk és ez így van jól. Emlékszem, sok igen rossz véleményt is olvastam a játékról, de hát, az az ő véleményük, amit ők látnak belőle. Annak idején a TR-rel is ez volt: mi a TR.hu-n imádtuk, mások meg szidták vagy azt mondták, nem értik, mit eszünk rajta. Szerintem nincs olyan játék, amire ez nem lenne igaz. Én is próbáltam már ki játékot, amit istenítettek, vagy néztem mások által az egekig dicsőített filmet..aztán..aztán nem jött be, mert nem láttam meg benne azokat a dolgokat, amiket ők igen...
Tudom, nálam ez már beteges: ami érdekel, abba beleásom magam, s még ha a PK elég egyszerű is, mégis sikerült azzal is, mint anno a TR-rel... :D Ha valaki a TR-es korszakomban azt mondja nekem, hogy egy olyan játékba fogok belemenni, mint a PK..pff! Kiröhögöm, elküldöm melegebb éghajlatra, stb.; emlékszem, régen még "le is húztam" az FPS-eket magamban, mondván, hogy nem is kell gondolkodni, csak lőni, és így tovább. Hogy' lett mindabból PK aztán...?  :think:
De igazából hidd el, általánosságban is több, mint hent. Mondjuk az itthoni különböző gamer-fórumokat és egyéb helyeket nézegetve, szinte senki sem ment bele igazán. Nagyjából Insomnián (esetleg max. Nightmare-en) egyszer lenyomva, kártyák helyenként megszerezve, titkokkal - amiket sQr` lehet szeretne, hiszen meg kell oldani, hogy hogyan jutsz el oda - mit sem törődve..szarkasztikusan mondhatjuk is, hogy "még szerencse", hogy azok a srácok nem adtak ki pénzt a játékért... :D Én akkor vettem meg, amikor végigmentem minden fokozaton és megvoltak a maximális statsok mindenhol, ami nem kis dolog - Peti és még mások tudják -, és akkor én úgy éreztem, hogy annyit adott már nekem ez a játék, hogy visszafizetni ugyan nem lehet, de megvenni meg kéne már... :D
Odakint más a helyzet, ott rengetegen belementek részletesebben is a játékba. Rengeteg videó született, olyan trükkökkel, mint amilyeneket én is bemutatok, csak annyi a különbség, hogy én csokorba szedem őket, míg mások csak simán felvették és megosztották, ha találtak valamit. Klassz dolog pl., hogy van olyan titkos hely, amihez valami 10 variánst is ismerek, könnyűtől a nehézig. Ha csak hent lenne a PK, SP-részről, akkor már nem hiszem, hogy játszanám. Ahhoz túl könnyű, bármilyen fokozaton már. De a Secretek (bár ezek is könnyűek már) és a barangolás, a hangulat még mindig megfog valamiért... :)
Az MP is "hent", de csak akkor, ha nem akarsz jó lenni (tehát "just for fun" játszol), vagy pedig akkor, ha már túl jó vagy másokkal szemben. Érdemes az utóbbihoz tartozni, az szórakoztatóbb; amikor kezdő voltam, nagyon utáltam, hogy állandóan "legyaktak", mindig próbáltam inkább túlélni, még ha emiatt akkoriban kevés fragem is volt... :D

Fene a kisregényekbe már... De klassz, hogy mindig visszajön ez a topic, nem? Aztán egyikünk sem és mások sem értik, hogy tulajdonképpen miért...  :Đ De a PK topic azé' mindig visszajön..3. oldalról is... :D


SYS "No sin is too great to be forgiven."

#605 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 01. 22:12

Én egyáltalán nem bánom. ^^ Jó veled beszélgetni.

A stat meg nem nagy szám, de még mindig kevesebbszer fraggelnek be és többet makkolok mint más. :']
Emlékszem, egyszer pub ctf-ben volt 100:1-es statom a végén. Fatal1tynek éreztem magam. :D Meg sokszor volt tdm-ben 120:12 és ehez hasonlók. Hát van hogy nem egyszintűek kerülnek össze, meg egy idő után nagyon pörög az ember. Na meg az UO volt és sima CoD, most meg CoD2-t raktam már föl, mert az még aktív eléggé. Viszont én ezt annyira nem szeretem, ami meg is látszik. De meg lehet szokni...
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#606 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 01. 22:51

Ejha, micsoda eszmecsere folyik itt.
Nem gondoltam volna hogy ennyi olvasnivaló lesz + még videjóó is van (tiszta gyereknap feeling ez az ápr. 1  :Đ )

Jópofa lett a videód SYS. A zene nagyon passzol hozzá  :up:

Lenne 2 problémám (igazából csak egy).
Az Opera House pályán mennyire törvényszerű, hogy több objecktet romboltam le, mint a maximum? Nem rémlik, hogy ezelőtt lett volna ezen a pályán ilyen statisztikám, most viszont szemet szúrt. A pályán egy deka Maso Commando sincs, se víz, tűz amitől lehetne esetleg egy stake bug. Lehet, hogy nagyon csúnyán átsiklottam valamin, de most nem esik le, hogy mitől van.

pikcsör

A második problémám, az igazi probléma, nevezetesen, hogy az Abandoned Factoryn nem tudok tovább menni.
Most épp Traumán játszok, és a 2. cp után nem nyílik le a vaskapu.
Elértem a 2. cp-t és nagyban tisztítom a terepet, és várnám, hogy jöjjenek a kapun túlról a Sado Commandosok, de egy darab sa jön, és a kapu nem nyílik le. Ennyire félnek tőlem? :think:
Pár éve már eljátszotta velem ezt a játék, de akkor elég volt aszem a 2. cp-ig vissza tölteni. Ezt most is megcsináltam többször + a pályát is újra kezdtem, ill. Train Station uccsó mentését is betöltöttem, de csak nem jöttek a Commandosok. Ha kell rakhatok fel mentést.

@SYS
Kipróbáltam az Experience 4 után az Abandoned Factory első secretének másfajta megközelítését. Kb 2. vagy 3 próbálkozásra sikerült is a sínre felugrani, csak éppen arra nem emlékeztem, hogy hol kell átugrani  :D így ismét megnéztem a videót. Utána kb. 20 próbálkozásig még a felugrás sem sikerült. Most már a felugrás hamar megy és viszonylag kevés próbálkozás kell a rácshoz.

A Palace dobbantós secretje továbbra sem a kedvencem. Sikerült már a dobbantóval feljutnom, de mostanság inkább a hordós megoldást választom. Eleinte próbálom a dobbantót, de a vége mindig  a hordó meg egy jó kis fejfájás a sok pattogástól :D

Ahogy nemrég elkezdtem ismét (insomnia=> nightmare=>trauma) a játékot rájöttem, van még számomra kihívás bőven a játékban így én még biztosan elleszek vele egy darabig, pedig az első tucat végigjátszást már én is magam mögött hagytam.

#607 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 02. 00:44

...a voice from the darkness.....


@ sQr'
Veled is jó dumálni, főleg mert ilyen szinten hozzá tudsz szólni, meg ebben a topicban általánosságban jó dumálni, bárki is hallatja a hangját. Nem volt semmi igazi offense sosem... :) Sok jó fej jött itt össze már...
Igen, van, hogy az erőviszonyok teljesen kiegyensúlyozatlanok, mindent kontroll alatt tartasz, állandó a "double stack situation" (200+HP/200GA), plusz még mákod is van a spawnokkal (PK nagyon szemét spawn-szempontból), stb. Nekem 124/7 a rekordom FFA-ban, 15 perc alatt, de azt hiszem, halál nélkül talán 116 vagy ilyesmi, legalábbis Sacreden. Meg Cursed-ön volt 108/0 még régebben. Duel-rekord 81:0, szegény srác valami 42:0-nál és 10 percnél teljesen feladta és pajzs meg minden nélkül, csak karóval támadt..elfogytak az idegei, én meg nem változtattam a stíluson (tudod: "Deine Seele werden wir zerschmettern!" :D). Amikor ilyen statsok összejönnek az tényleg nagyszerű, meg az is, amikor pl. ex-CPL-esekkel játszottam szoros meccseket. Például Reptile [GER], GaRpY [UK], meg volt egy francia srác is. Utóbbi azt kérdezte, hányadik lettem CPL-en..ez volt 2006 végén. Mondom sehányadik, de biztos utolsók között lettem volna..mondta, hogy kizárt... :D De 29-30 évesen már kár kepeszteni, engem ez keserít el kicsit... :( Mert most mibe lenne érdemes belefogni? Engem ezek a fast-paced FPS-ek vonzanak, tehát pl. a QuakeLive..de ilyen 9+ éve a pályán lévő Quakerekkel versenyre kelni..és lassan vén kecske leszek már (a 30. szülinapom valahogy nagyon nem várom :D), teljesen esélytelen... Mér' nem ültem le anno (kb. 8-9 éve), amikor pár srác felajánlotta az egerszegi PC-Boxban (8 gép, LAN), hogy "csézzünk" egyet (én meg nem akartam, hogy elhupáljanak)...  :omg:

@ Blazkowicz
WOW, 80-ra túlment!  :eek: Olyankor történhet ilyesmi, ha belelősz pl. egy hordóba, ami majd felrobbant egy mellette lévőt is, amibe meg belelősz egy karót (ilyeneket könnyen kipróbálhatsz "Atrium Complex"-en, ott van sok puskaporos hordó). Ez egy példa, de még ki tudja, mi más is okozhatja. Mondjuk tényleg fura, inkább a későbbi pályákon szoktak ezek előjönni...
A Factory-t nem értem. Az 1.64 patch és PowerMad is fent van? Mindenképp patcheld fel 1.64-ig. Ha az elejétől újrakezded és mégis mindig rossz, akkor valami állandó script-hiba van...
E#4-trükkök... Tudod mit próbálj ki? A PK-Jumpot a raklapról..az de szemét... :D Már az E2-be bele akartam tenni, de régebben sose sikerült... A Palace is érdekes, direkt azért vettem fel: mert új PC-vel 500 FPS-sel más a dobbantó...
Szerintem SP-hez legjobb bekapcsolni a Vsyncet, akkor én 1024x768-ban 100 Hz-en 100 FPS-t kapok és a fizika is OK, nem csinál furcsaságokat. Sok dolog viszont ultrakönnyűvé válik 500 FPS-en... Ja, és a BOOH "Loony Park"-ja, a "House Of Death"-Secret: ilyen 500+ FPS-el nagyon nehéz kijönni a csapóajtón, de ha beütöd, hogy /setmaxfps 100, akkor 100-on simán kijössz. Az FPS befolyásolja a fizikát nagyon, és a túl magas már árt neki (MP-ben is)...
Egyébként 12+ végigjátszás már nem normális, welcome to the club... :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 02. 00:50 -kor


#608 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 00:59

Áááhh...a CoD spawn rendszerénél nincsen rosszabb. Mikor belespawnol a gránátba állandóan és így ugye egyből meghalsz. Na az nekem állandó. Meg a CoD ugye teljesen más stílus mint egy PK, vagy Quake. Én mondjuk olyan vagyok, hogy nem bírok 10 mp-nél többet egy helyben állni, mindig sniperrel is rohantam és reflex no zoom fejeseket osztottam. : ]
De Te sem panaszkodhatsz. Azért a PK jónéhány nagy egyénisége ellen játszottál és nincs is annál jobb. Én azt élveztem mikor külföldi top clánok lecsítereztek. : D Na annál nincs jobb. Publicon más. Ott azt számoltam hányszor dobnak ki hogy csalok. : ) Meg ott általános volt ez. Ameddig még benne voltam, jó volt, mert a "név" azért sokakat csöndre intett. De most, top csapat nélkül a hátam mögött....más.
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#609 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 02. 01:18

...a voice from the darkness.....


Azt elhiszem akkor... PK-nál csak az van, hogy vannak fix spawnpointok, és ugye tudod mindet fejből a mapeken, és egy frag után megeresztesz valamelyikbe egy stake-nade-et, rakétákat, vagy akár egy PK-kombót (a pörgő pengék), és ott az újabb frag. Például 7 spawn van Sacreden, de ami miatt igazán veszélyes a dolog, az az, hogy akár mindent hallhatsz. Én EAX3-assal játszom direkt, így nagyon jól hallani mindent. Ha nincs a fejhallgató a fejemen, csak az asztalon lefordítva, sokszor akkor is tudom, hogy az ellen hol spawnolt... :D Például Sacreden a teleport elől minden spawnt lehet ellenőrizni, ha jól fülelsz. S ha tudod, hol spawnolt, már tudod merre mehet, mit akarhat, egyáltalán mik az alternatívái, és akkor nagy bajban van. Persze fifikás playerek próbálnak annyira unpredektívek lenni, amennyire csak lehetséges, őellenük nehezebb (előbb-utóbb szereznek pajzsot és fegyvert), ott már az jön be, hogy Neked és neki mije van, honnan jön/jöhet, és így tovább... De ezeket Te is tudod... A PK-nál csak az a helyzet, hogy kicsik a mapek, és emiatt nagyon veszélyes "meztelenül" rohangálni, de azonnal a pajzshoz futni is, mert lehet, a másik már ott vár..a kis genyó... Szemét egy játék na, de pont ezért szeretem... :D

Igazad van, én is imádom, amikor szenvednek, cheatereznek, stb. Egyszer kint a PL-fórumon topicot is nyitottak rólam, de akkor álnéven voltam (crapnet, a netem minősége miatt :D), az egész nem ért semmit. Real nickkel már tudják, hova küldjenek... :D Szerintem a legnagyszerűbb, legalábbis számomra az egészben az, hogy láttam, hogy honnan indultam és hová jutottam. Rengeteg kitartással, szorgalommal, győzni akarással, és tudom, hogy sajnos nem tettem meg mindent, lehettem volna és lehetnék jobb, többre is képes vagyok, de a lustaság nagy úr... :D Azt a mai napig nem tudom biztosra megmondani, hogy tehetségem volt/van-e, de azt látom, hogy vannak játékosok nagyon sokan, akik akkor is rég játszottak már, mikor én kezdtem, és ma is ugyanúgy játszanak, semmit nem mentek se előre, se hátra. Tehát a nálam valaha jobbakat beértem, talán azért is, mert ők úgy gondolták, már elég jók. Míg én úgy gondolom, sosem vagyok/leszek elég jó, és az állandó elégedetlenség mindig csak visz előre és képtelen vagyok leállni az egésszel...

Klassz lett volna csapatban/ligában/mittomén játszani, mint ahogy Te voltál, de igazad van, azért kaptam így is eleget már a játéktól. Értem azt is, hogy csapat nélkül, egymagadban más..de ha pl. folyamatosan real nicken vagy egy nicken játszasz, szerintem előbb-utóbb megjegyeznek (tutti)... ;)


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 02. 01:29 -kor


#610 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 01:27

Na felszaladtam egy 20 percre megint. Kaptam egy klánajánlatot, mert hogy pro vagyok. : D Mondom jó, hogy ma raktam fel újra és még csak nem is a simát, amiben talán tényleg nem voltam rossz.

[persze elutasítottam, egyrészt mert nem mennék el akárhová, másrészt meg egyelőre sehová nem tervezem : ] ]

PK-ban nem tudom hogy zajlanak a csapat szintű összecsapások (TDM?), CoD-ban legáltalánosabban S&D-ben (két hely, egyik csapat védi, másiknak le kell rakni a bombát és védeni, ilyenkor előzőnek hatástalanítani). Na itt olyan szintű csapatjáték van ugye, ami teljesen eltér a PK-tól azt hiszem. : ]

Quake Live-on én is fennt vagyok, nyomtam vele 2x-3x de nem annyira az én világom azért. Ez a régi számtechórák sztárja, mikor felmentem 100 fraglimitesre úgy, hogy az elsőnek volt 70 és megnyertem. :D Osztálytársak gyűlöltek. :D De hát ez olyan, hogy ők sosem játszottak semmi FPS-t komolyan szerintem... évek rutinja, fejlett reflex lejön minden játékban...

Áhh...haverokkal LAN. 6 vs 2-ben játszottunk. xD
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#611 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 02. 01:42

...a voice from the darkness.....


Hehe, ajánlat klassz, gratula. Sector is csak úgy kapott QL-hez, mivel Ő is ismert már. A PK-val annyi igazi bibi van, hogy ez a játék "halott". El kell válnom tőle, mert nincs már semmi aktivitás és nincsenek állandó jó játékosok. A PK és a TDM? Hát, 2007-ben játszottunk sk1p barátommal TDM-eket, mi voltunk a Team CTRL, és sosem vesztettünk. Volt, hogy 2 vs. a maradék (max. 10 játékos egy serveren) ellen szoktunk játszani, és nagyon durva eredmények szoktak kijönni... :D Mint írtam, PK-nál kicsik a mapek, könnyű őket két részre felosztani. Így pl. 2on2-ben az egyik megpróbálja a GA-t (Gold Armour) kontrollálni, a másik meg az SA+MH-t (Silver+MegaHealth), és a másik csapatnak nem marad más, csak a halál (persze a fegyverekre is figyelni kell)... :D Itt sokkal primitívebb a csapatmunka, azért mi sk1ppel megegyeztünk bizonyos jelzésekben, ha az ellenfél valamit ellopott, de hát COD sokkal bonyolultabb, azt a leírásodból is látom. A PK maga egy egyszerű, primitív játék, a gyárból hazaérő lengyel jómunkásemberek számára... :) (ezt nem rossz értelemben mondom, csak azt mondom, hogy tényleg, mindenben egyszerű)

Látom, Te jó időben kezdted (középiskolában én C64-eztem, Assemblyben programoztam rajta meg persze játszottam :D), na ez az, ami nekem hiányzik, és ami miatt már nem tudok annyira jó lenni. Én valahogy mindenről lekések, valamiről csak kicsit, más dolgokról jobban, ilyen a szerencsém... :D


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 02. 01:46 -kor


#612 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 02:00

A támadási módok jó csapatoknál valóban bonyolultabb talán, a védekezés ha jól fel van építve hasonló alapokon nyugszik: mindenki védi a kijelölt területet, amik ha ügyesen vannak kijelölve, akkor egyik védőt tudja védeni a másik.
Támadásnál a sniper spot helyről fedez, rifles távolba, darás közelre tisztít. Persze ahogy kilőnek egy embert, az egész felborul. : ) Meg hát gyakori az 1v1 szituáció, vagy 1vx szituáció is. Gyakori támadó taktika a rush. : ] Megrohamozzák az egyik plant helyet mindannyian [alternatív, hogy egy ember terelőfüstöt dob az A plantre, a B plantre rohannak a többiek stb]. Nagyon izgamas mérkőzéseket vívtunk.
A pro gamerek pedig nem csak a reflexekben, a pályaismeretben (ez a PK-ban még durvább talán, ahogy láttam, meg ahogy tudom), taktikákban térnek el, de rengeteg spotnadet is tudnak. Ez azt jelenti, hogy betanulják, hogy a pálya egy bizonyos pontján, hogy, milyen szögben dobják a gránátot hogy az pont egy csomópontra, vagy plant helyre essen. : ] Ez nagyon fifikás és iszonyú jó dolog. Persze időrabló is volt megtanulni. : ]
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#613 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 02. 19:53

Idézet: SYS

WOW, 80-ra túlment! ...
Tehát akkor egymás után kell 2 karót pl hordóba/hordó felé lőni, és akkor az +1 object, ha jól értelmezem. Ki fogom próbálni :)
Az Operában kiváncsi vagyok hogy jöhetett ez össze, mert ott csak a tűzoltó készülékek robbannak, de 2db sehol sincs egymás mellett  :think: Ez kegyetlen  :D

Idézet: SYS

A Factory-t nem értem. Az 1.64 patch és PowerMad is fent van? Mindenképp patcheld fel 1.64-ig. Ha az elejétől újrakezded és mégis mindig rossz, akkor valami állandó script-hiba van..
1.64 meg a PowerMad is fenn van. Én is valami ilyesmire számítottam, mert az már gyanús, hogy újbóli pálya kezdésnél is előjön. Tiszta Old Monastery csigalépcsős feeling. Mondjuk az közel sem volt ennyire idegesítő.

Idézet: SYS

E#4-trükkök... Tudod mit próbálj ki? A PK-Jumpot a raklapról..az de szemét... :D
:omg: ez eddig eszembe se jutott (valszeg nem véletlenül  :Đ ). Én már a Catacombs 3. secretjét is utáltam a sok visszatöltés miatt (elsőre még sosem sikerült). Egyszer aszem sikerült PK Jump nélkül felugrani a kincsesláda segítségével (inkább azt használom mint a koporsókat). Pár próbát megérnek a raklapok.

Idézet: SYS

A Palace is érdekes, direkt azért vettem fel: mert új PC-vel 500 FPS-sel más a dobbantó...
Én Vsync nélkül játszom és így 100 és 600 FPS között mozgok. Nekem 75 FPS lenne Vsyncel, amivel jobban megizzadnék.

Idézet: SYS

Sok dolog viszont ultrakönnyűvé válik 500 FPS-en [...] Az FPS befolyásolja a fizikát nagyon, és a túl magas már árt neki (MP-ben is)
No igen. 120-150 FPS tökéletesen elég. Jó pár secret szinte elérhetetlen volt alacsony FPS mellett, most meg elsőre meg van.

#614 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 03. 14:18

...a voice from the darkness.....

Igen, jól érted. A legjobban talán úgy tudod tesztelni, ha használsz Haste kártyát: akkor van időd több karót is gyorsan belelőni egy hordóba, a mellette lévőkbe meg pláne. És egy csomó objected lehet akkor... :D Hogy "Opera House"-ban mi történt, az tényleg nem tiszta. Lehet, hogy karót lőttél véletlenül egy olyan ládába, ami magától szétesett és egy Loki jött ki belőle, meg néha a stakenade-ek is okozhatnak ilyet, vagy ha az ellenfél felrobban és benne volt egy karó... Mindenesetre nem szokott nálam mostanában túlmenni az első két fejezet során az objectek száma...

Lehet, hogy megsérült valami PAK-file és azért van a Factory-hiba, akkor érdemes újratelepíteni az egész programot (mondjuk ehhez nekem se lenne kedvem)...

Ha kipróbálod a raklapos PK-Jumpot, akkor érdemes úgy próbálni, ahogyan a videóban volt: állítsd be pont úgy és mutass ugyanarra a pontra, és próbálkozz. Elvileg 5-20 próbálkozásból sikerülnie kell... :D De már találtam egy másik módszert, ha lesz E#6, az abban benne lesz: megtaláltam a legegyszerűbb és leggyorsabb módot a feljutáshoz, amikor az E#2-höz (az újrafelvételek során) a kampós felmászást próbálgattam (nagyon sokáig nem akart sikerülni, aztán unalmamban néztem más lehetőségeket is :D)...

A Vsync-kel egy probléma van egyébként igazából (már ha megfelelően magas frissítést tud adott felbontáson egy adott monitor), de ez csak az OD-t érinti: az OD-nél a betöltési idő kb. megháromszorozódik Vsync-kel! Amint tiltod, gyorsabb lesz. Ezt még az OD-Fórumon (ami már persze megszűnt) olvastam valakitől, és tényleg, nálam is ez volt. Hiába a gyors gép, valamit nagyon eltolhattak, észrevehetően tovább tart a betöltés... De PK+BOOH teljesen rendben van, már ha 100+ FPS-t kap az ember, persze. Az SP-nél jó, hogy olyan folyékony a kép, semmi tearing, nem furcsa a fizika sem, és igazából nincs szükség ilyen 200+ FPS-ekre sehol (már túl egyszerű is azokon :D)...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 03. 14:19 -kor


#615 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 03. 17:12

Idézet: Qwerty4 - Dátum: 2009. ápr. 1., szerda - 21:48

Úristen, milyen nagy regényeket tudtok még írni erről az amúgy nem is hosszú  "hentes" játékról. :o  (nem rosszidulatú)
Én is élveztem, de csak egyszer. :)  :D

Megérteném, hogyha egy 1000 szálra lebontható RPG-ről dumálna/elmélkedne valaki ilyen terjedelmesen és fanatikusan, de a Painkilla tulajdonképpen "csak" hent.Na mindegy SYS, neked már annál több. ;)

Még egyszer mondom, csak csodálkozom...remélem nem tűnik negatívnak vagy tolakodónak a  hozzászólásom. :)

Istenkáromlóóó!!4 :mad:

Semmi probléma a hozzászólásoddal, de szeretném ha tudnád, akadnak azért jópáran akik másként vélekednek a játék összetettségéről, és annak ellenére hogy ők vannak kevesebben, valószínűleg nekik van igazuk. Már csak azért is, mert ők tényleg végigjátszották "egyszer". ;)

---

A sok hszt látva aszittem megjelent a PK2, vagy ilyesmi. :D

#616 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 03. 17:37

Idézet: peti2mtag - Dátum: 2009. ápr. 3., péntek - 17:12

...tényleg végigjátszották "egyszer". ;)

...a voice from the darkness.....

Ööö, izé.. én negyvenszer (legalább)...  :Đ De hát, valóban rövid (mindent megszerezve is), mondjuk egy egyéjszakás full Trauma végigjátszást megnézném, hogy ki csinálna még végig Artas meg rajtam kívül... :D

Erről jut eszembe, képzeljétek: nemrég volt olyan MP-ben, hogy "Black Night Maraton", ezt Zwiastun (PL/UK) szervezte. Ez már a 2. ilyen esemény volt. Ennek a lényege egy maratoni játék. Nem az nyer, aki a legjobb és akár minden pályán nyer amíg játékban van, hanem az, aki a legtovább bírja. A rekord 44 óra...  :omg: Valaki eddig MP-zett, azt hiszem, csak nagyon kevés szünet volt engedélyezve és nem szabadott persze kilépni sem (ill. jelezni kellett, hogy pl. "bocs' lefagytam, itt vagyok megint"). Azé' ez már beteg... Aki ennyit játszik folyamatosan, annak tutti, hogy se nője, se munkája, se élete, de esze se sok... :D Még én se tudnám megcsinálni, nemcsak mert nem bírnám, hanem mert a helyi újságot/szórólapokat minden reggel ki kell hordanom (hétfőtől vasárnapig, tehát nem számít, hogy hétvégén rendezték), és úgy emlékszem, annyit nem lehetett lógni a játékból... Persze volt egy csomó map, valami 50 biztosan, nemcsak az ismertek... Egyébként aki megnyerte, az egy lengyel kocajátékos (50+:0 simán, bármikor), de mint mondtam, itt nem az volt a lényeg, hogy ki mennyire jó a játékban, nem a tehetség és a tudás..semmi ilyesmi, csak az, hogy meddig maradsz játékban... :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 03. 17:42 -kor


#617 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 09. 14:17

...a voice from the darkness.....

Na Emberek, ezt nézzétek meg... o_O

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#618 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 09. 14:44

Idézet: peti2mtag - Dátum: 2009. ápr. 3., péntek - 18:12

A sok hszt látva aszittem megjelent a PK2, vagy ilyesmi. :D

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2009. ápr. 9., csütörtök - 15:17

Na Emberek, ezt nézzétek meg... o_O


Éreztem (27. érzék), hogy valami készül. :Đ

#619 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 04. 09. 15:52

...a voice from the darkness.....

Ja, bakker...  :Đ Mikor először láttam Dark Fórumán Kalme postját, gondoltam magamban: "big fat unoriginal and way too late April Fools' joke, hehe"... :D Aztán postázta ezt a linket is. Azóta jár az agyam..Úristen, új PK-kiegészítő ősszel!!  :eek:   :smoker:  :respect:  :D Azért rákérdezek majd konkrétan Blowfishnél is - nem mintha Kalmét nem tartanám elég megbízhatónak -, amint lesz MSN-en...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 04. 09. 15:54 -kor


#620 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 09. 17:42

Mondjuk a screenshotok nevében a 'prealpha' nem túl bíztató, már ami a megjelenés(??) várható dátumát illeti. A felső és az alsó kép elég gyanúsan is néz ki – Cathedral fejjel lefelé, némi extrával kiegészítve. :D

Szerkesztette: peti2mtag 2009. 04. 09. 17:43 -kor


Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó