HWSW Informatikai Kerekasztal: Játékmagazinok + játékok - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (159 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Játékmagazinok + játékok vélemények, jó viták

#141 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 21. 21:09

Egy jó szinkronszínész sokat dob a hangulaton. Gondolj csak Stephen Russel-re vagy Jay Frankie-re. ;)
Az a kezdés filmszerű volt, ok, de unalmas is egy kicsit. :)
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#142 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 05. 02. 15:00

Idézet

Epizódokban jön az Alone in the Dark
[2006. május 02. @ 13:42 - Mantis]
Az Atari igen érdekes bejelentést tett. Nemrég hallhattunk róla, hogy az Alone in the Dark ismét előkerült, és hamarosan egy új videójáték kerül majd a boltok polcaira. Nos, erről a legújabb Alone in the Darkról derült ki most egy, s más.

Az 1992-ben a játékvilágba került túlélőhorror-kaland legújabb példánya epizódokra osztva jelenik majd meg. Mindezt úgy kell elképzelnünk, hogy az egyenként körülbelül 30-40 perc játékidővel szolgáló részek amolyan TV-sorozat szerűen kerülnek majd elő, egymásba kapcsolódva, összefüggve, előre és hátra utalva; azonban mégis szorosan egymáshoz fűzve. További érdekesség, hogy minden egyes új epizódban, avagy mentett játék betöltésekor egy rövid videóösszefoglalót láthatunk arról, hogy az előzőekben mi történt, mit csináltunk. Nos, várjuk szeretettel!


Na, erre kíváncsi leszek...
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#143 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 02. 19:17

4 képecskét lehet találni az új Alone in the Dark játékról itt.
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#144 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 02. 20:43

Idézet: Necros - Dátum: 2006. máj. 2., kedd - 16:00

Na, erre kíváncsi leszek...

hááát... izé... ez szerintem nem jó ötlet...
Faster! Harder! Cadaver!

#145 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 07:10

Idézet: Necros - Dátum: 2006. máj. 2., kedd - 20:17

4 képecskét lehet találni az új Alone in the Dark játékról itt.

Sőt azóta egy videó is felkerült.
Az E3-ra lassacskán összejön neki egy topikra való anyag ;)
Faster! Harder! Cadaver!

#146 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 12:29

Akkor nyiss neki egyet. :)


Warren Spector interjú. :cool:

Idézet

Finally is there anything else you wish to say about Junction Point Studios' current and future plans?

Warren Spector: Not just yet. But soon, soon

Várom. :)

szerk.: Egyelőre ennyit tudni a játékról:

Idézet

Junction Point has not yet released any games, but is currently working on an unspecified "fantasy" title. Few details have been released about the game as yet. Junction Point has indicated that its game will be a "combination of action and roleplaying, traditional narrative and player choice", and will use Valve's Source engine.

Jól hangzik. :smoker:

szerk.2: :D  Ja, a csapat honlapján egyelőre csak ez van:

Idézet

Junction Point Studios

Putting Power in Players' Hands

Junction Point Studios, Inc., founded in November of 2004, is an independent developer of innovative console and PC games that focus on player-driven, improvisational gameplay in the context of strong, traditional narratives. The company's goal is to tell stories with players, not to them, allowing them to craft their own, unique experiences through in-game choices.

The company's founder, award-winning game industry veteran Warren Spector, has been a pioneer in the "player-driven gameplay" arena for over a decade. In that time, he has been involved in the creation of such acclaimed titles as Ultima VI: The False Prophet, Ultima VII: Serpent Isle, Underworld, System Shock, Thief and Deus Ex, at companies like Origin, Looking Glass and Ion Storm.

:respect:

Szerkesztette: Necros 2006. 05. 03. 12:34 -kor

Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#147 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 12:55

Idézet: Necros - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 13:29

Akkor nyiss neki egyet. :)

Engem totál nem érdekel a játék, úgy meg kár nyitni neki egy topikot, ha valakinek nagyon megtetszik a cucc majd nyit neki  ;)
Faster! Harder! Cadaver!

#148 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 19:33

Idézet: Necros - Dátum: 2006. ápr. 21., péntek - 18:29

Akkor szép sorjában.

Cadaver barátunk már szépen össze is foglalta a dolgokat. :respect: Pár dolgot mondanék:

1. Unreal
Én is csak 2000 környékén játszottam vele, a grafika tehát nem nyűgözött le, de a többi nagyon jó volt.
Az elején a lezuhanó börtön-hajó, villódzó neon fények, olvasgatni lehet a logokat, hogy mi is történt a hajóval... Aztán a bolygó: KÖRNYEZET. Volt környezet. Addig csak ilyen-olyan sci-fi akciójátékok voltak, növényzetnek nyoma sem volt. Itt igen. Puzzle-k. Ez sem volt előtte. Non-lineáris pályák. Kár hogy nem 1996-ban játszottam én is vele... Thief az később volt, mint az Unreal.

2. Prey: játsszunk vele először. Aztán értékeljük. Szerintem az egyetlen NAGYON NAGY hibája a Doom motor. Én a Cry Engine-t választottam volna.

3.Quake: buta lövöldözés. A Q4-ben legalább van sztori, érdekes fordulatokkal. Csak a vég sz@r.

4.FEAR: ahogy Cadaver írta. Sokatmondó trailer. Sokatmondó demo. Nulla játék. Kb 3 féle helyszín(főleg irodák és lepukkant raktárak, repetitív level design, ugyanazok az ellenfelek minden sarkon.
A beígért ijesztgetés sehol. A vége nem rossz, de kicsit zavaros volt nekem. Különben is: nevenincs főhős(FEAR operative...) vagy, első missziódon beküldenek oda, ahova a főnökeid sem mernek menni, stb. Bár legalább kiderül, miért te mész oda (a végén).
A katonával nem lehet azonosulni, ergo beleélés nulla. NPC-k élettelenek.
A csapattagok legbensőségesebb kijelentése az, hogy: "You don't fuck around, do you?"
A "fő szereplők":
A dagadt fickó unszimpatikus, jellegtelen. ("Don't be such a fucking lapdog.") :)
Alice Wade: rád se tojik, kísérd már el a kijáratig ugyan, aztán jól elszökik. Nem is szól semmi értelmeset. Teljesen jellegtelen karakter ő is.
Harlan Wade: unszimpatikus, de nem is igazán kelt érdeklődést a játékosban. A szokásos őrült tudós , de annak is gyenge.
Genevieve: na, ő csak rádión teszi tiszteltetét. Nehogy már meg kelljen rajzolni...
Paxton Fettel érdekesebb, de nincs benne semmi logika. Alma meg az ijesztő kislány, de nem is ijesztő
a játékban. A végtelen folyosókon el lehet aludni. Legalább szörnyek lennének... A cyberninja-k is csak kétszer teszik tiszteletüket.
Magyarul: a FEAR egy innen-onnan összelopkodott(bevallottan a Kör és Matrix) tákolmány, a sztoriból (a rádión keresztül) a háttérzaj miatt semmit se lehet hallani, dögunalom. Sótlan. Az a baj, hogy a FEAR nem old-school. Egyáltalán nem.
De akkor meg minek írok ennyit róla? :Đ

5.Doom3: na, ez az old-school shooter. Igazi reflexjáték, zsigeri horror-akció. Amit ígért, az meg is tartotta. Jó közepes, semmi több.

6.Far Cry: a grafika remek, de hangulat pár pálya után elmúlik. A sztori itt szó szerinte NULLA. Végtelen számú szinten keresztül lövöldözni a katonákat... :omg:  A szörnyek dobnak rajta, sokat, de kevés a szörnyes pálya.

Half-Life 2: tényleg overrated, túl lett lihegve, de attól még nagyon jó FPS. És tényleg forradalmi.
A fizika páratlan, ahogy a SiN-ben is az lesz. Más játék sehol sincs ilyen téren, ragdoll, azt kész, csókolom. A HL2-ben a fizika nem csak egy gimmick: komoly puzzle-k épülnek rá, a gravity gunnal a lehetőségek végtelenek. Nézz meg pár modot. Pl. Garrys mod vagy SourceForts. Még csak annyit róla, hogy Ravenholm-ban 1-2 órát töltöttem el azzal, hjogy egy szobát kétféle festékkel befestettem. Mert ezt is lehet.  :D
De pl. a járművek (főleg a buggy, a legunalmasabb pályán, a Highway 17 en) kicsit erőltetettek, csak azért, hogy legyen ez is benne.  A buggyval több ugratós rész lehetett volna(lásd NOLF2 skier), nem csak 1. Nekem Ravenholm sem nagyon tetszett. Nem volt ijesztő abszolút.
A sztori Big Brother, egy kis idegen invázióval megspékelve. A végére lesz értelme igazán. Majd a 4 epizód végére. :D

Szerintem a HL2-ben ami verhetelen, az nem a fizika mégsem, hanem a HANGULAT. Amikor először találkozol Alyx-szel, odaadja a Gravity Gun-t, elül egy állványra, és dobálod azt a golyót Dog-nak...
mintha a parkban játszana az ember a kutyával. Elképesztő. A digitális színészek(mert azok) figyelnek rád, a szemükkel követnek, félelmetes. Csak a rebel alkalmi csapatok nem sikerültek jól. Az AI s túl jó. De nem lehet minden tökéletes.


Idézet

Mennyiségre mentek a minőség helyett. Hiába pakolják tele mindenfélével a játékmenetet, ha egyszerűen nem érzem, hogy nekem mennem kell előre. A történet silánysága, az hogy nincs célom, nem igazán buzdít, hogy menjek tovább.


Ez baromság. Pont a sztori miatt érdemes előre haladni. A Far Cry meg a FEAR meg a Doom meg a többi az, ahol nem motivál semmi.


Idézet

De engem a sztori rész is érdekelne. Mert szerintem ennyiből állt.

Ajánlom a teljes sztorit, mindkét rész sztorija nagyon sok mindent megmagyaráz, a Valve írója Marc Laidlaw is hitelesnek tartja.
http://members.shaw.ca/halflifestory/

A Deus Ex nagyon jó, de azért nem kell isteníteni. Engem az zavart, hogy alig van benne akció, ezért tetszett jobban a második rész. Folyton a sunnyogás unalmas. Thief dettó. AOE3 meg csak egy átlagos játék.(Bár nem is FPS.)
Szerintem a HL1-et nem lehet überelni. Moziszerű, tökéletesen immerzív, tényleg TE vagy a főszereplő, változatos, eredeti(bár az Alienből vették az ihletet, de pl. az elektromos kutya nem semmi), igazi kihívás, mind a puzzle-k,  a főellenségek, vagy a platformer részek tekintetében. Az egyik kedvencem a longjump a Xen-en, szikláról sziklára a levegőben. Nagyon nehéz, de ha az ember megcsinálja, annál
nagyobb a játékélmény. A kiegészítők meg nagyon jók lettek. Ugyanaz a történet, több szemszögből...
Hatalmas. :respect:

Röviden ennyit az FPS-ek evolúciójáról. :D

Szerkesztette: spidey 2006. 05. 03. 19:36 -kor


#149 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 20:25

Idézet: spidey - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 20:33

Cadaver barátunk már szépen össze is foglalta a dolgokat. :respect: Pár dolgot mondanék:

1-5-ig maxiálisan egyetértek veled :respect: Annyi kiegészítéssel, hogy az Unreal 1998-as játék ;)
A F.E.A.R.-ról még annyit, hogy valamelyik nap játszottam vele egy kicsit, elképeszően látványos a csata, jónéhányszor ledöbbentem, de 30 perc játék után kiléptem...
Én a játék  közepén jöttem rá, hogy mi vagyunk a F.E.A.R. Combat Operative gratula annak aki felvértezet minket ezzel a fantasztikus névvel... :rolleyes:

A far-cry-nak ugye én meg pont a szörnyellás dolgot tartom a gyenge pontjának.

Az ijesztgetős dolgokra meg midenki máshogy reagál. Ismerek jónéhány arcot, akik csak úgy mertek D3-azni, hogy anyukájuk fogta a kis kezecskéjüket, én meg majd elaludtam a monitor előtt unalmamban, ellenben Ravenholmban szétparáztam az agyam. Érdekes dolog ez a félelem-érzet ;)

Idézet: spidey - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 20:33

A sztori Big Brother, egy kis idegen invázióval megspékelve. A végére lesz értelme igazán. Majd a 4 epizód végére.

:respect:  :respect: Én 5 részre számítottam  :Đ

Egyébként érdemes az utolsó epizód (dark enyergy) elejét úgy végig nézni, hogy minden alkalommal más szereplőre irányítod a figyelmedet, frenetikus mintha egy színpadi előadást nézne az ember. Főleg Judith Mossman-t érdemes nézni, elképesztő milyen lelki gyötrődést lehet leolvasni az arcáról :respect:
Faster! Harder! Cadaver!

#150 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 21:12

Idézet: spidey - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 20:33

Cadaver barátunk már szépen össze is foglalta a dolgokat. :respect: Pár dolgot mondanék:

Röviden ennyit az FPS-ek evolúciójáról. :D

Látom, nem egyezik az ízlésünk. De ez nem baj. :)

1. Az Unreal és a Thief is 1998-ban jelentek meg. De a HL is abban az évben jelent meg. ;) A System Shock 2 meg 1999 közepén. Szóval egyik sem lopott a másiktól. Egy időben készültek.
Én akkor próbáltam ki a játékot, mikor adták a Guru-hoz. Megnéztem, nekem nem jött be annyira, igaz nem is játszottam sokat vele. Az első fél óra nem fogott meg, utána uninstall lett. :)

2. Egy demót én is várok, de sokat nem várok tőle. A Doom 3 motort meg erősen feltuningolták, nem hiszem, hogy a Far Cry engine szebb lenne nála. ;) Ráadásul a FC engine nem alkalmas olyan hangulat megalkotására. A Doom 3 inkább való arra.

3. A Q4-et végignyomtam, volt pár szabad órám rá. Nem egy nagy játék, de pörgős - viszonylag - és full grafon is jól ment, elvoltam vele.

4. A FEAR-t kicsit túlságosan ostoroztad szvsz. Én nagyon élveztem. A látvány, a hangulat, a tömény akció, nekem nagyon tetszett. Szerintem meg igenis old-school FPS. A Doom 3 is az, de az meg unalmas. A FEAR csupán a hihetetlenül látványos, élvezetes akcióról szól, semmi másról. Nem is akar több lenni. Ok, lehetne több féle ellenfél, de szerintem nem vészes. És szvsz félelmetes is. Vannak nagyon jó részek benne. Te nem tudtad beleélni magadat, én igen. :)

5. "zsigeri horror-akció"??? Ugyan már..., ugyanazzal próbálkozott a Condemned is, csak az jobb lett. Az Undying, a Thief játékok egyes részei, sokkal félelmetesebbek. Az igaz, hogy vérbeli FPS, de nem a legjobb.

6. Ebben egyetértünk. :D Szvsz a szörnyeket én untam, de azok legalább tényleg színt vittek a játékba. Nem egy nagy játék, a grafikán, fizikán kívül semmi extra. Esetleg az AI.

7. Látom, azért te is HL2 fan vagy. :) Az én szememben csak a Havok miatt nem lesz egy játék forradalmi. Már a Thief 1-ben, a Deus Ex-ben is volt fizika, interakció. Nem ilyen szinten, de volt. Majd, ha bekövetkezik az a játékmenet béli újítás, amit Warren Spector remél, akkor beszélhetünk forradalomról. A fizika szép és jó, de nem forradalom. A Dog-gal való játszás szintén fizika. A "színészi" játék tényleg dob a hangulaton. De csak ez a két dolog (fizika, arc mimika) nem teszi forradalmivá szerintem. Nagyon jó technikai újítások, a hangulaton is javítanak. De maga a játék elég közepes lett.
Erdekes módon nekem nem sok tűnt fel a sztoriból... Nem azt mondom, hogy rágják a számba, de annyi infó, ami az oldalon van amit linkeltél (köszi!), a játékból nem derül ki. Tehát, aki tudni akarja, hogy mi is a helyzet, az olvassa el azt.

A HL1 szerintem gyengébb, mint a 2. Én nem tudtam beleélni magam a néma szupertudós szerepkörébe. A játékot sokszor végigjátszottam, mert élvezetes volt, de semmi több. Jó kis lövöldözés, néha ugrálás. A kiegészítők megoldása tényleg jó ötlet, de mint játékok, nem voltak nagy durranások.

A Deus Ex-et úgy játszod, ahogy neked tetszik. Lehetsz lopakodó orvgyilkos, lehetsz besurranó titkosügynök, lehetsz mészáros akciójős, rajtad áll. A játék megadja a lehetőséget. Majd írok egy pár sort a DX-ről, hogy tudd, miért is ez A(z egyik) LEGJOBB játék a szememben.

Az Age3 meg RTS, igen, de azok közt a legjobbak közé tartozik szerintem a többi Age of játékkal egyetemben. Nekem se a Starcraft, se a Warcraft nem volt maradandó élmény. RTS téren nálam az Ensemble a király. :cool:
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#151 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 21:17

Idézet: Cadaver - Dátum: 2006. ápr. 19., szerda - 14:37

Jedi Knight 2, Unreal, Thief, Half-life, Deus Ex hozták a forradalmat az FPS műfajba.

Érdekes, hogy mai napig gyakorlatilag mindig kihagyják a forradalmasító játékok közül, a szerintem az eddigi legtökéletesebb FPS játékot a N.O.L.F. 1-et.
Egyszerűen tökéletes játék volt. Überelhetetlen A.I., grafika, a magával ragadó fordulatokban gazdag történet, 60-as évekbeli feeling, puzzle, lopakodás, akció, jármű használat, hosszú játékidő, Cate Archer :D .
Sajnos a folytatásoknak sikerült bemocskolnia a nevét. :(
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#152 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 21:22

Szerintem az alap Wolf-Doom páros, a Thief, végül a Deus Ex a lista. Mondjuk a Thief-SS2-Unreal-HL kvartettből mindenki azt illeszti be, amelyik neki a kedvence. :D
Nekem a NOLF nem jött be annyira. Elkezdtem, de nem kötött le annyira. (Én a DX-ről mondanék hasonlókat. :D)
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#153 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 03. 23:46

Nofene. Még csak most nézem, mikor telepítem felfele, hogy a GURU a Game of the Year Edition verziót adta az újsághoz a Deus Ex-ből. Csak hiányzik pár dolog. :(

Az eredeti verzióban ezek vannak:

- The game with the latest patch (v1.112fm) which means multiplayer as well. No more 35MB download.  - van :up:

- The latest SDK. - nincs :down:

- THE SOUNDTRACK. CD quality (44.1KHz) stereo. The tunes really rock in stereo, trust me, with some cool panning effects. Some instruments have been replaced with better ones on some tracks. The big surprise is that the main theme has been rewritten a little; after I got over the shock, I really like the new version.  - nincs :down:  :mad:

- A Windows desktop theme, which I have not yet checked out. - nincs :down:

- The Midnight Sun Newspaper - YES!!! Those of you in the US who somehow didn't get a Midnight Sun, here's your chance. I have a feeling that the Midnight Sun is not part of non-US distribution - van :up:  :smoker:

Ma már nem kezdek bele (a fene se tudja hányadjára veszem már elő... :D), majd holnap. Utána írok egy kis összefoglalót róla. Remélem, meggyőző lesz. :)

Szerkesztette: Necros 2006. 05. 03. 23:47 -kor

Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#154 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 11. 22:10

Idézet: Necros - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 22:12

Látom, nem egyezik az ízlésünk. De ez nem baj. :)


Idézet

A HL1 szerintem gyengébb, mint a 2. Én nem tudtam beleélni magam a néma szupertudós szerepkörébe. A játékot sokszor végigjátszottam, mert élvezetes volt, de semmi több. Jó kis lövöldözés, néha ugrálás. A kiegészítők megoldása tényleg jó ötlet, de mint játékok, nem voltak nagy durranások.


Ezt szerintem ne terjeszd gamerek előtt... :D

HL1 SOKKAL JOBB a HL2-nél. Nálam HL1 98%, HL2 95%. És a kritika is kb. 95-95%-ra tartja mindkettőt.
Ha nem forradalom a sok említett feature, akkor mi az?
Én a DX-ben nem nagyon tudtam vég nélkül lövöldözni, akárhogy is próbáltam. Túlságosan a sunnyogásra ment ki az első rész, de a hackelés, zártörés jó volt.

#155 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 11. 22:13

Idézet: Frosty - Dátum: 2006. máj. 3., szerda - 22:17

Sajnos a folytatásoknak sikerült bemocskolnia a nevét. :(

Folytatások? Mifene... Csak egy volt. Az NOLF2 nekem jobban tetszett, mint az 1. Persze az is benne volt, hogy jobban futott az aktuális gépemen... :D (Halkan súgom: az NOLF akármilyen überkirály, 100% Austin Powers-klón, csak csajjal, aki nem mellékesen tiszta Liz Hurley...)

#156 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 12. 21:51

A mostani PC Guruba a Tomb Raider Chronicles helyett (XP-vel gondjai vannak) a Deus Ex: Invisible Wars a teljes játék, a következőben pedig a Hitman 2: Silent Assassin lesz !!  :respect:
I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#157 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 12. 22:07

Idézet: iljicSke - Dátum: 2006. máj. 12., péntek - 22:51

A mostani PC Guruba a Tomb Raider Chronicles helyett (XP-vel gondjai vannak) a Deus Ex: Invisible Wars a teljes játék, a következőben pedig a Hitman 2: Silent Assassin lesz !!  :respect:

Necros meg ne tudja :Đ
jól gallyra mehetett nála valami...
Faster! Harder! Cadaver!

#158 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 10:57

A táppal volt gond. Most cseréltem le. :) Nem akartam megint Gurut venni, de nem hagynak más választást. :D

Meglesz eredetiben a DX 1-2!!! :smoker:  :birthday2:  :banana:  :dj:  :drocker: 
Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#159 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 23:24

Ken Levine szépen megfogalmazta a lényeget:

Idézet

Ken Levine: Most shooters move on rail tracks. If you think about a (great) game like Half Life 2, it's basically one extended corridor that you progress through. You know, you walk down a hall, hit a trigger and monster pops up. You kill it, then you move onto the next room.


A beígért DX "cikk" majd jön, érthető okok miatt (gép szarakodása) eddig nem volt igazán időm rá. :)

szerk.: Még egy okos dolog, amit már Warren Spector is hangoztatott:

Idézet

Ken Levine: We think the next generation is about choice. It's about how you want to play the game.


Remélem, egyre több designer, fejlesztőcsapat veszi át ezt a mentalitást. Elég unalmas, hogy csak a grafika és a fizika terén van fejlődés, ha a next-gen szót halljuk. A technikai dolgok fejlődnek, de sajnos játékmenet tekintetében nincs igazi fejlődés. Remélem, a Bioshock beváltja a reményeket, és remélem, hogy Warren, meg a többi jó designer is jelentkezik majd innovatív, érdekes játékokkal. Mert a többség csak a már meglévő elemket tökéletesíti (pl. az UT2007 a multi hentet, a FEAR a single FPS hentet). De ehhez a kiadóknak is partnernek kell lenniük, mert hiába a kreatív csapat, ha a kiadó nem partner ebben...

Szerkesztette: Necros 2006. 05. 15. 23:35 -kor

Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

#160 Felhasználó inaktív   Necros 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.788
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 16. 15:38

Tőlem is jön majd egy értekezés a DX-ről, de addig is itt egy angol nyelvű cucc. Sok infó van benne és talán az összes szöveg angol nyelven. Érdekes olvasmány. :) Itt található.

szerk.: Ja, és itt egy kis videó is a Deus Ex logóról. Jobb katt -> save as.
Valaki nem tud egy ilyen képernyőkímélőt?

Szerkesztette: Necros 2006. 05. 16. 15:43 -kor

Tabrett Bethell's films - blog az összes információval. @Necros_hun Tumblr oldalam. @AnyoneYouWant @TheClinicMovie

Hajrá Fradi! BAJNOKCSAPAT 2007! A mi kézis lányaink a legjobbak! :)

Téma megosztása:


  • (159 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó