HWSW Informatikai Kerekasztal: Asztali dvd felvevő - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (50 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Asztali dvd felvevő Milyet érdemes, tesztek esetleg? Értékeld a témát: -----

#721 Felhasználó inaktív   Rlaci 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2007. 08. 07. 12:53

Idézet: praater - Dátum: 2007. aug. 5., vasárnap - 18:28

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok a témában, talán emiatt lesznek fura kérdéseim:
- lehetséges-e az asztali winchesteres felvevőt összekötni a számítógéppel, gyak. a felvevő vinyóját a gép háttértárának használni (mp3, avi feltöltése rá)?
- lehetséges-e CDről, DVDről adatot másolni a lejátszó vinyójára (mp3, avi, stb.)?

Előre is köszi!

1 kérdés: Nem lehetséges.
2 kérdés: Néhány felvevőnél lehetséges.

#722 Felhasználó inaktív   praater 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2007. 08. 08. 20:42

Idézet: Rlaci - Dátum: 2007. aug. 7., kedd - 12:53

1 kérdés: Nem lehetséges.
2 kérdés: Néhány felvevőnél lehetséges.

Hát, kissé elszomorodtam, de azért köszönöm.

#723 Felhasználó inaktív   Gurgula 

• Tag
  • PipaPipa

Elküldve: 2007. 08. 16. 14:39

Idézet: multibit - Dátum: 2007. júl. 23., hétfő - 12:43

Köszönöm, a menüvel kapcsolatban most már nem vagyok morcos.
Felhívtam a Basys-t, de lehet, hogy nem a megfelelő személyt fogtam ki. "A Pioneer honlapon található info valószínüleg megállja a helyét, én nem tudom" - válaszolta a kérdésemre. Nem tűnt túl meggyőzőnek... Ezután a vinyóra vonatkozó kérdésemet már fel sem tettem.

Én láttam egyszer egy svéd honlapon a vinyócsere mikéntjéről egy leírást, és ott egy dvr-540-esben seagate vinyó volt. (Hogy milyen azt nem tudom) A mi dvr-440-esünkben meg wd-van.