HWSW Informatikai Kerekasztal: Titan Quest (II.) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (95 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Titan Quest (II.) hack'n Slash RPG

#1821 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 14:39

Köszönöm szépen a választ! :respect: Sokat segítettél. ;-)

Idézet: bega - Dátum: 2012. 01. 26. 13:56

1. Szerintem nem muszáj, de egyértelműen az Immortal Throne-nal érdemes nyomulni, gyakorlatilag az is ugyanúgy tartalmazza az alapjátékban lévő 3 világot, csak még egy plusz világ is van benne, valamint egy plusz mastery, a dream. Tehát véleményem szerint semmi értelme nem lenne csupán az alapjátékkal játszani.


Rendben, ebben az esetben az Immortal Throne-al fogok kalandozni. A "Dream" Mastery elsajátítása tulajdonképpen egy "pszi-varázslót" eredményez?

Az sem lehet rossz valamelyik elementáris mágiával, esetleg nekromantával, vagy "nature" idézővel kombinálva, nem?



Idézet: bega - Dátum: 2012. 01. 26. 13:56

2. Ez a mentés sajnos tényleg hülyén van benne megcsinálva, akárhol menti a kétlábú, akkor is a legutolsó mentési kútnál fogja majd betölteni kilépés után. (rebirth fountain)
És azt hiszem az autosave-et sem nagyon lehet kiküszöbölni. :(


Hát az óriási szívás akkor! :reklamacio: Ebben az esetben bármelyik döntésem végleges. Nem lehet "próbálgatni", hiszen nincsen mit visszatölteni. Ha valahogyan döntök (teljesítek valamit, valamire adok pontot, eladok valamit, stb.), akkor a menübe való kilépésnél automatikusan elmentésre kerül, és lehetőségem sincsen egy korábbi állást visszatölteni. :omg: Nem is értem, ilyen hülye megoldást hogyan találhattak ki!?

Szóval semmilyen mod nem létezik, ami ezt kiküszöböli?



Idézet: bega - Dátum: 2012. 01. 26. 13:56

3. Ezt nem tudom, én ilyesmire nem emlékszem, de magát a játékon kívül simán ki tudod törölni a karaktert. Valahol a documents and settings/my games/titan quest mappákba menti asszem.


Nem tudom, hogy a Steam változat sajátossága-e mindez, mindenesetre köszi a tippet, akkor törlöm a mappából a karaktereket.



Idézet: bega - Dátum: 2012. 01. 26. 13:56

4. Mágus karakterek közül (meg úgy általában is) szinte minden párosítás elég jó tud lenni, ha segítőkkel akarsz nyomulni, akkor a spirit+nature talán a legjobb, ha nagy elementális sebzésre gyúrsz, akkor earth+storm nagyon jó, de a spirit+earth vagy a spirit+storm is jó. Spirit mastery-n belül a ternion attack a legütősebb, ha arra esik a választás, akkor azt érdemes kimaxolni minél hamarabb. :)
A Hunting mastery-t nem ajánlanám, szerintem mágus karinak az nem jó választás, az brutálisan erős mesterség, de vagy íjászkodva, vagy dárda+pajzs kombóval.


Számomra az sem jelent problémát, ha íjászkodnom kell. De őszintén szólva a "Ranger" mesterség a legszimpatikusabb. A természet ismerője, aki az állatvilágot is ismeri, és egyúttal vadász is... :cool:

Tehát mit szólsz egy "állatokat idéző-íjász" Ranger karakterhez?



Idézet: bega - Dátum: 2012. 01. 26. 13:56

5. Health/energy-re én egyik szintlépésnél sem tettem sosem, szerintem nem éri meg, a mastery ágak növelésével ezek növekedni fognak szépen, ahogy fejlődsz, sokkal hasznosabb a strength/dexterity/intelligence hármasra költeni a pontokat. Varázsló karakternél ott is úgy, hogy erőre semmit, dexterity-re mindig csak annyit, amennyi a cuccok felvételéhez kell, az összes többi mehet int-re.


Ezt is köszönöm, így fogok tenni! ;-) Egyébként akkor ezek szerint érdemes nem minden szintlépésnél elosztani a pontokat, hanem "tartalékolni", mert nem tudhatom, milyen cuccok esnek, amelyek a legjobbak lesznek.

Alapvetően egyébként felszerelésben mire koncentráljak? És ha kérhetem most maradjunk akkor az "íjász-idéző" Ranger karakter, és egy valamilyen elementáris mágus/mágus-idéző karakter példájánál!

Még egy újabb kérdés: látom, hogy a kiegészítő lemez már tartalmaz egy hasznos NPC-t, akinél tárolni lehet a tárgyainkat... Mennyi a limit érték pénz és tárgyak elhelyezése esetén, illetve hogyan működik mindez a gyakorlatban?
Azt is láttam, hogy két féle "tárolórekesz" van nála... mi a kettő között a különbség a gyakorlatban?
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1822 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 15:00

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Köszönöm szépen a választ! :respect: Sokat segítettél. ;-)

Szívesen. :)

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Rendben, ebben az esetben az Immortal Throne-al fogok kalandozni. A "Dream" Mastery elsajátítása tulajdonképpen egy "pszi-varázslót" eredményez?

Az sem lehet rossz valamelyik elementáris mágiával, esetleg nekromantával, vagy "nature" idézővel kombinálva, nem?

A Dream elég vegyes mastery, közelharcosnak is nagyon hasznos tud lenni, meg mágusnak is... sőt, még íjásznak is! Sokoldalú skilljei vannak. ;)


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Hát az óriási szívás akkor! :reklamacio: Ebben az esetben bármelyik döntésem végleges. Nem lehet "próbálgatni", hiszen nincsen mit visszatölteni. Ha valahogyan döntök (teljesítek valamit, valamire adok pontot, eladok valamit, stb.), akkor a menübe való kilépésnél automatikusan elmentésre kerül, és lehetőségem sincsen egy korábbi állást visszatölteni. :omg: Nem is értem, ilyen hülye megoldást hogyan találhattak ki!?

Szóval semmilyen mod nem létezik, ami ezt kiküszöböli?

Nem tudok róla, ettől persze még lehet. Hátha valakinek lesz majd ötlete rá.


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Számomra az sem jelent problémát, ha íjászkodnom kell. De őszintén szólva a "Ranger" mesterség a legszimpatikusabb. A természet ismerője, aki az állatvilágot is ismeri, és egyúttal vadász is... :cool:

Tehát mit szólsz egy "állatokat idéző-íjász" Ranger karakterhez?

Az már úgy nagyon jó. Ha íjászkodsz, akkor már tökéletes választás a Hunting... sőt, már-már kötelező! Csak mágusnak nem lett volna jó. De egy ranger, aki íjászkodik, meg még segítőket is visz magával, az egy járható út, sőt, egy nagyon erős karakter tud lenni. (Mondjuk az íjászkodás amúgy is gyakorlatilag a legjobbabb ebben a játékban, a "scatter shot" nagyon brutálra sikeredett! :D


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Ezt is köszönöm, így fogok tenni! ;-) Egyébként akkor ezek szerint érdemes nem minden szintlépésnél elosztani a pontokat, hanem "tartalékolni", mert nem tudhatom, milyen cuccok esnek, amelyek a legjobbak lesznek.

Igen, szerintem határozottan érdemes tartalékolni pár pontot időnként.

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Alapvetően egyébként felszerelésben mire koncentráljak? És ha kérhetem most maradjunk akkor az "íjász-idéző" Ranger karakter, és egy valamilyen elementáris mágus/mágus-idéző karakter példájánál!

Ezek jönni fognak igazából maguktól. Fogod látni, hogy mik azok a cuccok, amiket magadra tudsz tenni, mik azok, amiket nem, és azt is látod majd, hogy egy aktuálisan megtalált cucc jobb-e, mint ami neked van.

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 14:39

Még egy újabb kérdés: látom, hogy a kiegészítő lemez már tartalmaz egy hasznos NPC-t, akinél tárolni lehet a tárgyainkat... Mennyi a limit érték pénz és tárgyak elhelyezése esetén, illetve hogyan működik mindez a gyakorlatban?
Azt is láttam, hogy két féle "tárolórekesz" van nála... mi a kettő között a különbség a gyakorlatban?

Na, ezt nem tudom, én sosem használtam. Van egy külső program, a tqvault nevezetű, én mindig azt használtam arra, hogy megtalált zsírszuper cuccokat, amiket nem tudok az adott karakterrel használni, eltegyem másik, későbbi kari számára. :)
Ráadásul sok egyéb hasznos dolgot (sőt gyakorlatilag cheat-et is) ki lehet aknázni a vault segítségével.
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1823 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 15:03

Jah, a mentéses dologra visszatérve, meg hogy minden döntés végleges és visszavonhatatlan:

Ennek apropóján érdemes sokat böngészgetni ezt: http://titancalc.com/ , és előre tervezgetni, hogy akkor milyen skillekre is rakjon pontot az ember. :)
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1824 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 16:20

Köszi a további tippeket!

Dárda-Pajzs/Íj fegyverek használata, és Hunter-Natrure Mastery kombináció (azaz "Ranger") mellett a Strength pontokra is érdemes adni?
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1825 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 16:28

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 16:20

Köszi a további tippeket!

Dárda-Pajzs/Íj fegyverek használata, és Hunter-Natrure Mastery kombináció (azaz "Ranger") mellett a Strength pontokra is érdemes adni?

Na ezzel egy érdekes kérdésre "hibáztál rá". Ez már itt, meg más TQ fórumokban is többször felmerült, és igazából nincs bevált recept, mindenki másra esküszik.
A dexterity azért nagyon jó, mert növeli a defensive meg offensive ability-t, a kritikus találat esélyét, valamint a szúrósebzést, ami az íjaknál meg a dárdáknál elég nagy aránya a sebzésnek, és a Hunting mastery skilljei is sok bónuszt adnak rá. A strength viszont növeli a fizikai sebzést.
Szóval lényeg a lényeg, volt olyan, aki arra esküdött, hogy dexterity-ből csak annyi, amennyi cuccokhoz kell, többi erőre. Volt, aki fele-fele arányban, volt aki mindjuk 2/3 dex, 1/3 erő stb.
Én szemény szerint íjásznál mindenképpen a dex-et szoktam húzni, és erőre rakom csak a szükséges pontokat. Dárdás-pajzsosnál már lehet, hogy többet raknék az erőre is... ááá szóval tényleg nincs tuti recept, ahogy jobban esik. :D
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1826 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 16:39

Köszi, akkor kísérletezem. :-)

Azért kérdeztem egyébként, mert lehet váltogatni két féle fegyverkombináció között. Gondoltam az egyik slot-ra az íjat készítem be, a másikra a dárdát a pajzzsal együtt.

Most még azt nem tudom eldönteni, hogy elsőnek a "Hunter", vagy a "Nature" Mastery-t vegyem-e fel!? :think: Van tipped? :-) Esetleg itt a játék elején ez még mindegy? Nem tudom, a lvl2 és lvl8 (amikor a másik Mastery-t is felvehetem) között mennyi idő telik el, és melyik lesz a nehezebb út!? (Az első főellenfelet, a Satyr Shaman-t elég nehezen győztem le.)

Még egy kérdés: honnan tudom, hogy egy skill passzív, vagy aktív? A skillek leírásánál én nem találok erre utalást. Egyes skillek ikonja kocka alakú, másoké kör... Melyik a passzív?

A passzív skillek egyébként elsajátításukat követően mindig érvényesítik hatásukat? Vagy "aktiválni" kell őket, mint pl. Diablo-ban a "Mana Shield", vagy "Reflect" skilleket?
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1827 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 18:20

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 13:24

2. Létezik valami mod, amely segítségével a játékállás elmenthető és visszatölthető?
Ugyanis elkezdtem a játékot, eljutottam a 2. szintig, ahol kasztot kellett választanom. Én előtte elmentettem az állást, bízva abban, hogy az egyes szakmák kipróbálása után visszatölthetem a pontelosztás előtti állapotot. Csakhogy ehhez ki kellett lépnem a főmenübe, és ott "Load" opció nincsen, csak "Start Titan Quest". Betöltöttem, és kiderült, hogy a menübe való visszatérés előtt az "Autosave" mentett.
Ez így sajnos borzasztóan hülyén van megcsinálva. Hogyan tudom ezt kiküszöbölni?:confused:

Látom erre azóta nem jött válasz. Van egy TQDefiler.NET nevű eszköz, amivel tetszőlegesen módosíthatod a karakteredet. Ez persze csalás, ahogy a TQVault is, de mindkettő használható egy saját szemedben elfogadható szabályrendszerben, pl. épp annyi skillpontot teszel valamire, amennyit másról leveszel, stb.

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 13:24

3. Fentiek után úgy döntöttem, hogy törlöm a karakteremet és újat készítek, de a program nem engedi törölni. Azt hittem, hogy azért, mert egyetlen karakter esetén nem töröl karaktert a játék. Csináltam tehát egy újat, de azt követően sem tudtam törölni egyiket sem.
Mi ennek az oka? Hogyan tudom a karaktereket törölni? :think:

Nah kipróbáltam (véletlenül épp fent van... érted...) és nálam gond nélkül megy a Delete gomb (karakterválasztásnál a jobbra lapozó nyíl alatt), jön egy kérdés, hogy tényleg-e, és ha igen akkor igen.
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1828 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 26. 18:28

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 16:39

Még egy kérdés: honnan tudom, hogy egy skill passzív, vagy aktív? A skillek leírásánál én nem találok erre utalást. Egyes skillek ikonja kocka alakú, másoké kör... Melyik a passzív?
A passzív skillek egyébként elsajátításukat követően mindig érvényesítik hatásukat? Vagy "aktiválni" kell őket, mint pl. Diablo-ban a "Mana Shield", vagy "Reflect" skilleket?

Itt találsz egy igen részletes leírást a skillekről.

Vannak
- aktív skillek, aktiváláskor egyszer vagy adott ideig hatnak egyszeri mana költségért (négyzetes ikon)
- passzív skillek, aktiválás nélkül fejtik ki hatásukat mana költség nélkül (kör ikon)
- aurák, speciális aktív skillek, aktiválástól deaktiválásig hatnak folyamatos mana költségért esetenként a mana egy részének lefoglalása mellett (szintén négyzetes ikon...)

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 16:39

Köszi, akkor kísérletezem. :-)

Ez a legjobb a TQ-ban, a kísérletezés. Évekig élményt adnak a különféle kombinációk (ld. előző postom).

Szerkesztette: gazdi 2012. 01. 26. 18:29 -kor

Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1829 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 27. 08:16

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 26. 16:39

Köszi, akkor kísérletezem. :-)

Azért kérdeztem egyébként, mert lehet váltogatni két féle fegyverkombináció között. Gondoltam az egyik slot-ra az íjat készítem be, a másikra a dárdát a pajzzsal együtt.

Most még azt nem tudom eldönteni, hogy elsőnek a "Hunter", vagy a "Nature" Mastery-t vegyem-e fel!? :think: Van tipped? :-) Esetleg itt a játék elején ez még mindegy? Nem tudom, a lvl2 és lvl8 (amikor a másik Mastery-t is felvehetem) között mennyi idő telik el, és melyik lesz a nehezebb út!? (Az első főellenfelet, a Satyr Shaman-t elég nehezen győztem le.)

Még egy kérdés: honnan tudom, hogy egy skill passzív, vagy aktív? A skillek leírásánál én nem találok erre utalást. Egyes skillek ikonja kocka alakú, másoké kör... Melyik a passzív?

A passzív skillek egyébként elsajátításukat követően mindig érvényesítik hatásukat? Vagy "aktiválni" kell őket, mint pl. Diablo-ban a "Mana Shield", vagy "Reflect" skilleket?

A skillekkel kapcsolatban gazdi jól leírta a helyzetet. Még talán annyit kiegészítésképpen: arra figyelni kell, hogy van egy pár olyan skill, amit ha aktiválsz, akkor rajtad van, de ha fegyvert váltasz, akkor "lejön" rólad, tehát olyankor mindig újra kell aktiválni. Ez ugye a te esetedben is érvényes lehet, ha egyik slotban íj, a másikban pedig dárda+pajzs lesz. De a képernyő bal felső részén, karakter képe mellett mutatja kis ikonokban az aktív skilleket, tehát ott lehet majd látni, ha valamelyik deaktiválódott.

szerk.: Ja, és ugye a kör alakúak passzív skillek, de van olyan, ami ugyebár kapcsolódik valamelyik aktív skillhez. Tehát az is csak akkor fejti ki a hatását, ha a négyzet alakút aktiválod. :)

Szerkesztette: bega 2012. 01. 27. 08:18 -kor

F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1830 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 29. 15:48

Köszi az újabb info-kat mindkettőtöknek! :respect:

- Azóta kicsit jobban "elmélyedtem" a játékban én is. A programok közül a "TQ Vault" nevűt töltöttem le, ill. használom, de szigorúan csak tárgyak tárolására, és a karakterek közötti átadásra.

Sajnos a játékban elégtelen méretű a kereskedőnél található láda "Transfer" része, ezért ezt igénybe kell venni.

- Mivel van olyan város, ahol egy NPC az esetlegesen "feleslegesen" felvett skilleket "visszabontja", így tulajdonképpen ez sem katasztrófa. (Ettől függetlenül tartom elfogadhatatlanul gagyi megoldásnak, hogy nincsen egy normális "Save-Load" opció legalább a városokban, mint a Diablo 2 esetében.)


- Érdekes kettősség jellemzi a játékot egyébként. Nekem - egy Diablo rajongónak - kifejezetten érdekes és addiktív, különösen még az elején. A cselekmény hátteréül szolgáló világ kifejezetten érdekes, és unikum a kategóriájában (mint pl. a "Throne of Darkness" esetében a középkori Japán, és annak mondavilága), de...

Rutinos RPG és kalandjáték-rajongóként végigolvasom az összes párbeszédet, de hamar rá kellett jönnöm, hogy a történet sajnos "nem egy nagy eresztés". Most még azért le tud kötni, de erős a gyanúm, hogy ez is a maximum egyszer végigjátszott single player játékok közé fog tartozni nálam, mint a Diablo2. (Nem fogok tehát "évekig kísérletezni" vele. :-) )


- A "Ranger karakter egyébként nagyon elnyerte a tetszésemet. Jelenleg 15. szintű a karakterem, és Delphi városában jár, az ottani küldetéseknél tart.

Az első 7-8 szintig baromi nehéz volt íjászként (Hunter). Főleg a dárda-pajzs kombót használtam. Sőt... egyes helyeken egy kalandozás közben talált elég korrekt varázsbottal lövöldöztem a villámokat. Elég "sétagalopp" jellege volt, így el tudom képzelni, milyen lehet egy varázsló karakterrel játszani.

Aztán felvettem a "Nature" Mastery-t is, azonnal adtam pontot a "Farkas" skillre, ami nagy segítség volt. Ráadásul találtam egy kék színű (Legendary?) íjat, ami kiváló bónuszokat ad, ráadásul onnantól a fő íjász skillre kezdtem adogatni a pontokat, így a karakter még közelharcban is nagyon hatékony lett az íjával.

A dolog megfordult... bár lvl3-as szintig felvittem a fő dárda támadási skillt, az íj sebzése és hatékonysága közelébe nem érhetett. Ráadásul a Diablo sorozattal ellentétben itt a block és defenzív értékek a megfigyelésem szerint nem számítanak annyit, így igazából a közelharc még pajzssal együtt sem nyerő.

Szóval azóta főleg az íjra koncentrálok, bár lvl14 óta, egy jobb, charm-al feljavított dárda segítségével, a lvl3-as támadási skill ellenére is elég hatékony a dárda-pajzs kombináció.

Ennek ellenére szerintem arra sok pontot nem akarok "elvesztegetni". Ráadásul találtam egy lvl14-es újabb kék íjat, aminek nagy a sebzése, sok bónuszt ad, ráadásul az összes "Hunter" skillre +1 módosítót ad. Szóval király! :cool:

A "Nature" skillek közül pedig a passzívak, ill. a speciális aurák nagyon bejöttek; remek bónuszt adnak a harci képességekhez. A farkas egyelőre még lvl1-es (komolyabb dögök hamar lenyomják, igaz, tudom gyógyítani is), és nem tudom, hogy érdemes-e pontokat adnom rá, vagy inkább várjam meg, amíg a "Nimfa" miniont is meg tudom idézni, és azt tápoljam fel jobban!? :-)

Az íjról annyit el kell mondani azért, hogy egyes mob-ok ellen kifejezetten gyenge. Nekem személy szerint az óriás teknősökkel van tele a hócipőm. Olyan gyorsak, mint a karakter (ez már önmagában ellentmondás, ha egy teknősről beszélünk), távolról is sebeznek, közelről még nagyobbat, és egy rakás nyilat beléjük kell lőni, amíg felfordulnak.

Ezeknél tipikusan csak a "hit & run" taktika válik be. A különféle élőhalottak esetében is, de azok legalább lassúak.


- Egyébként valóban kialakult, hogy melyik elsődleges módosítóra érdemes adni pontokat, de nem tudtam megkerülni... a Dexterity mellett a Strength-re is kellett adnom elég sokat, mert bár a "Nature" Mastery skilljei ellenére a "Ranger" alapvetően egy harcos karakter. Márpedig a harcosnak való páncélzat elemeihez elég sok erőre van szükség.
Ugyanakkor éppen a "Nature" miatt nem engedhettem meg, hogy az "Intelligence"-re ne adjak pontokat; szükséges volt néhány felszerelésre, főleg az első szinteken.


- A fegyverek esetében egyébként - ismételten a Diablo sorozattal összehasonlítva - kicsit hiányoltam a képességmódosítók "logikus" szervezését. Lehet, hogy azért van ez így, hogy az ember rá legyen kényszerítve az átgondolt, tudatos "charm" használatra, de szinte hihetetlen, hogy nincsen olyan fegyver, ami egyszerr ad módosítót a "Life leech" és "Strength/Dexterity" tulajdonságokra. Pedig a közelharci fegyverek esetében (de még az íjaknál is) a "Life leech" szerintem nagyon fontos.

A fegyverek esetében, még ha mágikusak is (sárga) kicsit átgondolatlannak tartom a módosítók alkalmazását ebben a játékban. Ékszerek esetében hasonlóan... ha egy ékszeren a szinte elengedhetetlen "resist" módosító van, akkor még véletlenül sincsen rajta elsődleges stat - Strength/Dexterity/Intelligence - módosító, hanem valami haszontalan, egyéb módosítóval párosítják. Így jelenleg az elementáris védelmem finoman szólva is bakfitty, mert az elsődleges módosítókat jelenleg fontosabbnak tartom. Így +12 Dex, +10 Strength, stb. jellegű ékszerek vannak a karakteremen.


- A Diablo2-vel összehasonlítva kifejezetten jónak tartom viszont, hogy nem egyhangú a játékmenet a karakter szempontjából, hiszen a képességfán - szemmel láthatólag - kifizetődő sok féle skillt felvenni, mert egy-egy jobb képesség már alacsony (lvl2-3) szinten is jó bónuszt ad még magas szintű mob-ok ellen is.
A Diablo2-ben az ment az agyamra, hogy a válatozatos játékmenetre kifejlesztett, vagy 15-20 féle skillt alacsony szinten ismerő varázslónőm és druidám már közepes nehézségi fokozaton semmit sem ért. A Diablo2 arról szól, hogy a képességfáról válassz ki 2 féle skillt, és azokat nyomd fel 30-as szintig, úgy boldogulsz végig. Dögunalom.

(Nem véletlen, hogy míg az első részt, kb. 25-ször végigjátszottam, és még ma is leköt, a másodikat csak a megjelenésekor a varázslónővel, majd a kiegészítő lemez megjelenésekor a druidával játszottam végig kezdő fokozaton. Remélem, a harmadik rész sokkal jobb lesz!)

Egyelőre ennyi észrevételem van. ;-)

Végül még egy kérdés:

- Hogyan működnek a "receptek"? Megszerzem, ill. elkészítem a 3 féle hozzávaló, teljes charm-ot, azokat a recepttel együtt elviszem az Enchanter NPC-hez, aki készít belőle egy olyan charm-ot (vagy varázstárgyat), ami sok módosítót tartalmaz? Szóval a hozzávalókat csak "drag & drop" módszerrel el kell helyezni az Enchanter "munkaablakában", és kész? :think:

Szerkesztette: Piftuka 2012. 01. 29. 15:49 -kor

"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1831 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 01. 30. 09:40

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 29. 15:48

- Azóta kicsit jobban "elmélyedtem" a játékban én is.
[...]
"Farkas"
[...]
block és defenzív értékek
[...]
"Life leech"
[...]
- Hogyan működnek a "receptek"? Megszerzem, ill. elkészítem a 3 féle hozzávaló, teljes charm-ot, azokat a recepttel együtt elviszem az Enchanter NPC-hez, aki készít belőle egy olyan charm-ot (vagy varázstárgyat), ami sok módosítót tartalmaz? Szóval a hozzávalókat csak "drag & drop" módszerrel el kell helyezni az Enchanter "munkaablakában", és kész?

A farkas főleg magasabb nehézségeken lesz hasznos, +all skill cuccokkal akár 5 plusz célpont az ellenfeleknek.
A defenzív értéknek szintén később lesz értelme, anno láttam "glass tiger" jellegű buildet, ami a támadások nagy részét elkerüli (ld. defensive ability) és emellett erősen támad.
Ahhoz, hogy a life leech hatékony legyen, nagyon erős tárgyak kellenek. Jellemzően a TQVault nem rendeéltetésszerű használatával készülnek ilyen buildek. Ha csak a talált/vásárolt tárgyakból építkezel, ez elég küzdelmes vonal lesz.
Receptek: ahogy leírtad. Összeszeded a három hozzávalót (erős receptek esetén három kisebb artifact...) a recepttel és egy nagyobb pénzeszsákkal, az NPC meg összerakja. Már a kisebb artifactok is sokat számítanak, de mindig van legalább egy hozzávaló, ami nehezen jön össze.


Ja, még valami.

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 01. 29. 15:48

[...]kifizetődő sok féle skillt felvenni, mert egy-egy jobb képesség már alacsony (lvl2-3) szinten is jó bónuszt ad még magas szintű mob-ok ellen is.

Ezzel azt is elmondtad, amire q TQ-ban érdemes figyelni a skillek kapcsán: hogy meddig érdemes felhúzni őket. Bizonyos skillekre pontosan egy pont kell, nem több és nem kevesebb, máskor a skill kiegészítője számít és az alapskillre nem érdemes egynél több pontot rakni, stb.

Szerkesztette: gazdi 2012. 01. 30. 09:46 -kor

Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1832 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 02. 11. 15:05

Az eltelt időszakban jobban elmélyültem a játékban. :-) Megtetszett a játék... élvezem annyira, mint a DiabloII-t a megjelenését követően.

Már lvl26-os a karakterem, de még szinte éppen csak elkezdtem az egyiptomi helyszínek feltárását; a második településig jutottam el.

Ugyanis azt kell mondjam, hogy a játék a kezdő szinten is nehezebb, mint a Diablo, vagy a DiabloII. Lehetne ugyan haladni folyamatosan, én viszont több nehézség és elhalálozás után úgy döntöttem, hogy inkább egy-két szinttel "előfejlesztem" a karakteremet, hogy aztán egy-egy alhelyszínre továbbhaladva könnyebb dolgom legyen.

A Diablo-ban egyedül "Butcher" volt nagyon komoly ellenfél egy kezdő varázslónak... nála lehetett azt csinálni, hogy nem kiengedni, majd a Katedrális 4-5. szintjét megjárva, több szintet fejlődve visszamenni hozzá, és lenyomni; de az volt az egyetlen hely, ahol az ember elakadhatott.
A DiabloII esetében pedig nem emlékszem arra, hogy bármelyik helyszínt még egyszer-kétszer végigjártam annak érdekében, hogy XP-t gyűjtsek és ezzel pár szintet lépjek, mielőtt egy újabb helyszínre továbbhaladok. Azon a játékon "végig lehetett" rohanni a "normal" fokozaton.

A TQ nem ilyen. Legalábbis Ranger karakterrel semmiképp.

Ebben a "tápolásban" segített az is, hogy a jobb ládákat és/vagy Hero & Boss szörnyeket tartalmazó katakombákat egymás után többször végigjártam, mielőtt lényegesen továbbhaladtam volna.
Ez muszáj volt, mert a mágikus tárgyak "drop rendszere" sokkal rosszabb, mint a Diablo játékok esetében. Egyrészt a sok sárga, alacsony szintű mágikus tárgyra szükség volt a vagyon gyarapítása miatt.

Másrészt nonszensz dolognak tartom, hogy ugyanazt a Boss szörnyet egymás után 4-5 alkalommal le kellett ütnöm, míg 1, vagy 2 használható, zöld, vagy kék tárgyat dobott. Mindennek a teteje az volt, amikor egy komolyabb monszta képes volt csupa fehér "kacatot" dobni. Az pedig nagyon gyakori, hogy még Telkine is csupa sárga, használhatatlan felszerelést dob el.

Amit még egy rossz viccnek tartok, hogy amilyen jó ötlet elvben a kék színű (unique/legendary) tárgyak sokfélesége, annyira egysíkú a játék ilyen téren.

A lvl18-as szintig írd és mondd....7!!! különböző unique tárgyat találtam meg "duplán". Azaz kétszer. Még a görög helyszín, mindössze lvl18-nál jár a karakter, de máris két Ram Bow, két Tresher, két Horns of Cyprus, két Hydarne's Shield, stb. került hozzám. A "Moonclaw" nevű unique ékszerből pedig eddig hármat találtam.
Ezt szerintem a játék készítői sem gondolhatták komolyan.

Én mindig megörültem, amikor azt láttam, hogy elhullik az egyik íjász mob, és eldob egy kék színű íjat... aztán, amikor megláttam, hogy ilyet már találtam, akkor csalódottan vettem tudomásul. Így ment ez lvl1-től lvl18-ig. És hol van még a játék vége?

Úgy gondolom, normális esetben single player játékban egy-egy uniqe tárgynak még sokadik végigjátszást követően sem szabadna ismétlődnie. Hiszen a TQ esetében büszkén hangoztatták, hogy sokkal több féle ilyen tárgy van, mint a Diablo sorozat egyes részeinek esetében... akkor pedig - könyörgöm - variálja már a játék, hogy milyen unique tárgyakat dobál!

Amúgy a "hab a tortán" a "Diogenes' Ring" nevű rare tárgy. Ami annyira "ritka", hogy minden árusnál lehet kapni jó ideje, ráadásul egy erdőben és az ahhor tartozó katakombában is esett pár perc alatt két darab.

Ugyanakkor szinte hihetetlen, hogy lvl25-ig el kellett jutnom, hogy egy épkézláb dárdát találjak. Folyamatosan néztem az árusok kínálatát, rengeteg dárda esett, de én kénytelen voltam a lvl3-as szinten talált egyszerűbb dárdával nyomulni, mert nem esett jobb. Emiatt a karakterem kénytelen volt íjászatra szakosodni, mert a dárdával nagyon gyenge volt. Most végre esett egy rare, az pedig kifejezetten jó... magas Life Leach érték, és +Life minden damage után, ráadásul magas a sebzése és még elementáris sebzés is van rajta.

Most már dárdával is hatékony a karakter, pedig egyetlen skillpontot költöttem dárda skillre. De hogy miért kellett ennyit várni erre, miközben a unique cuccok a fent ismertetett módon "tucatjával" hullanak...!? :think:

Szóval valamit nagyon elbaltáztak a készítők a játék mágikus tárgyainak rendszerével. (Márpedig az számomra is gyorsan kiderült, hogy durván jó unique és vagy charm-okkal feljavított rare tárgyak nélkül az ember nem sokra megy.) A játék legnagyobb hibájának ezt tartom egyelőre.


Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 01. 30. 09:40

A farkas főleg magasabb nehézségeken lesz hasznos, +all skill cuccokkal akár 5 plusz célpont az ellenfeleknek.


Egyelőre maradt lvl1-es a farkas, viszont a "Nature" mastery-t már felnyomtam arra a szintre, hogy nimfát is idézhessek. Az külön jó, hogy a farkast és a nimfát is lehet egyszerre használni. Utóbbi egyébként nagyon hatékony, lvl5-ös szintig fejlesztettem egyelőre. Ha marad még skillpont, akkor talán a farkasra is adok.


Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 01. 30. 09:40

A defenzív értéknek szintén később lesz értelme, anno láttam "glass tiger" jellegű buildet, ami a támadások nagy részét elkerüli (ld. defensive ability) és emellett erősen támad.


Azt már észrevettem, hogy mindkét érték nagy arányban emelkedett a Dexterity-re adott sok pontnak köszönhetően.



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 01. 30. 09:40

Ahhoz, hogy a life leech hatékony legyen, nagyon erős tárgyak kellenek. Jellemzően a TQVault nem rendeéltetésszerű használatával készülnek ilyen buildek. Ha csak a talált/vásárolt tárgyakból építkezel, ez elég küzdelmes vonal lesz.


A fentiekben ismertetett drop rendszer mellett biztosan. Ennek ellenére nem fogok "kreált" tárgyakat használni.


Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 01. 30. 09:40

Receptek: ahogy leírtad. Összeszeded a három hozzávalót (erős receptek esetén három kisebb artifact...) a recepttel és egy nagyobb pénzeszsákkal, az NPC meg összerakja. Már a kisebb artifactok is sokat számítanak, de mindig van legalább egy hozzávaló, ami nehezen jön össze.


Igen... itt is észrevettem pár érdekességet. A görög színen található receptekhez kell olyan összetevő, amit csak egyiptomi területeken lehet találni. Viszont az adott recept annyira gyenge bónuszt ad, hogy miután már Egyiptomban vagyok, nincsen értelme összerakni. Ott már újabb, jobb receptek hullanak. (A "Turtle Shell" nevű összetevő viszont annyira ritka, hogy eddig a szükséges 5-ből 3-at tudtam összeszedni. Miközben a többi féle tárgyból szinte kivétel nélkül min. 2, vagy több komplett van.)

Jól értem, hogy a receptekkel összerakható "lesser artifact"-okból később ehet majd "greater artifact"-ot készíteni? Tehát 3 elkészített artifact-ot kombinálva egy sokkal erősebbet készíteni?



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 01. 30. 09:40

Ezzel azt is elmondtad, amire q TQ-ban érdemes figyelni a skillek kapcsán: hogy meddig érdemes felhúzni őket. Bizonyos skillekre pontosan egy pont kell, nem több és nem kevesebb, máskor a skill kiegészítője számít és az alapskillre nem érdemes egynél több pontot rakni, stb.


Igen, ez tényleg jó dolog. Az is, hogy van egy NPC, amely szükség eseténe visszabontja a "feleslegesen" felvett skilleket.
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1833 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 02. 13. 10:39

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Szóval valamit nagyon elbaltáztak a készítők a játék mágikus tárgyainak rendszerével.
Két dolog. Az egyik, hogy igazad van, amikor első végigjátszás alatt ezt mondod. A második, hogy nem egy végigjátszásra készült a játék, elsőre nem lesz teljes szetted de igazán jó felszerelésed sem. Ha majd elkezdesz újabb és újabb karakterek kedvéért új játékokat indítani, benned is kialakul egyfajta osztályozás a kékek között (tömegkékek, amiket minden játékban sokszor megtalálsz és értékes kékek, amik egy-egy buildhez valóban jók). Azt is látod, hogy sokszor jobb egy jó zöld egy hozzáillő relic-kel, mint egy kék.
De van még valami: azt vettem észre, hogy a dropok átlagos mennyisége és minősége is változik játékról játékra. Egyik játékban sorra csak kacatot találsz, a másikban pillanatok alatt életképes felszerelésed lesz és gyorsabban haladsz. Ld. később a turtle shell.


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Egyelőre maradt lvl1-es a farkas, viszont a "Nature" mastery-t már felnyomtam arra a szintre, hogy nimfát is idézhessek. Az külön jó, hogy a farkast és a nimfát is lehet egyszerre használni. Utóbbi egyébként nagyon hatékony, lvl5-ös szintig fejlesztettem egyelőre. Ha marad még skillpont, akkor talán a farkasra is adok.
A magasabb szinteket úgy értettem, hogy a Normal után majd Epic ill. Legendary.


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Igen... itt is észrevettem pár érdekességet. A görög színen található receptekhez kell olyan összetevő, amit csak egyiptomi területeken lehet találni. Viszont az adott recept annyira gyenge bónuszt ad, hogy miután már Egyiptomban vagyok, nincsen értelme összerakni. Ott már újabb, jobb receptek hullanak. (A "Turtle Shell" nevű összetevő viszont annyira ritka, hogy eddig a szükséges 5-ből 3-at tudtam összeszedni. Miközben a többi féle tárgyból szinte kivétel nélkül min. 2, vagy több komplett van.)
Egy friss karakterem épphogy átért Egyiptomba (tehát két nagyobb teknősös területen van túl), majdnem két egész turle shell van nála. Ezzel együtt a turtle shell nem túl gyakori, de jóval több esik belőle, mint pl. demon blood-ból. A szerencsén kívül más is játszik, mondom ezt harmincvalahány karakter után.


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Jól értem, hogy a receptekkel összerakható "lesser artifact"-okból később ehet majd "greater artifact"-ot készíteni? Tehát 3 elkészített artifact-ot kombinálva egy sokkal erősebbet készíteni?
Pontosan. Vannak olyan receptek, amik relic-ek helyett lesser artifact-okat kérnek. Ebből lesz a greater artifact.
Kicsit utánaolvasva most láttam, hogy vannak device receptek, amik három greater-ből csinálnak egy devine-t.
Itt az első hozzászólás végén van egy receptlista.
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1834 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 02. 13. 12:00

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Azon a játékon "végig lehetett" rohanni a "normal" fokozaton.

A TQ nem ilyen. Legalábbis Ranger karakterrel semmiképp.

Minden a scatter shot-on múlik. Amint az a skill max-on van, onnantól kezdve végig lehet rohanni mindenkin! :laugh: Na jó, azért ez egy kicsit sarkítás, mert pierce resist-el rendelkező moboknál (különösen 1-2 bossnál) kicsit másabb a történet! De arra meg study prey, és úgy mehet a hent. ;)

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 02. 11. 15:05

Egyelőre maradt lvl1-es a farkas, viszont a "Nature" mastery-t már felnyomtam arra a szintre, hogy nimfát is idézhessek. Az külön jó, hogy a farkast és a nimfát is lehet egyszerre használni. Utóbbi egyébként nagyon hatékony, lvl5-ös szintig fejlesztettem egyelőre. Ha marad még skillpont, akkor talán a farkasra is adok.

A farkasnál érdemes megjegyezni 2 fontos dolgot. Az egyik, hogy a "farkas ág" tetején van egy passzív skill, ami nagyon hasznos, a farkasüvöltés ("strength of the pack" asszem). Véletlenszerűen aktiválódik, tehát nem a játékostól függ, hogy mikor fejti ki hatását, de szerencsére elég gyakori, és nem csak a farkasokra, hanem a többi segítőre, sőt magára a játékosra is hat!!! Plusz sebzés és plusz attack speed, ami mind nagyon hasznosak.
A másik, amit gazdi is említett, a létszám. Az 1 ponttal csak 1 farkas lehet, ráadásul elég gyengécske, gondolom lvl 2x környékén elég lazán lecsapják. Viszont kimaxolva 16 ponttal már 4 farkas lehet, sőt plusz skill-es cuccokkal 20/16-on 5. És azért 5 farkas már szebb sebzést produkál, mint 1, főleg ha aktiválódik a farkasüvöltés, ráadásul el is vonják a figyelmet a játékosról, aki addig apríthat íjjal a távolból. ;) Szóval jó kis kari a ranger, bár tény, hogy meglehetősen skillpont-igényes.
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1835 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 07. 14:03

Köszi a további info-kat, srácok! ;-)

Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 02. 13. 10:39

[..] Ha majd elkezdesz újabb és újabb karakterek kedvéért új játékokat indítani, benned is kialakul egyfajta osztályozás a kékek között (tömegkékek, amiket minden játékban sokszor megtalálsz és értékes kékek, amik egy-egy buildhez valóban jók). [..]


Ez már egy ideje valóban kezd körvonalazódni bennem. :-) Kiszórtam sok olyan sárga és zöld tárgyat, amit eddig őriztem.

Azóta sikerült jópár korrektebb cuccot is találni. Most éppen az a problémám, hogy kevés a TQVault tárhelye ezek számára.

Tudtok olyan Utility-t azon kívül, amit tárgyak tárolására lehet használni, de sokkal több helyet biztosít?



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 02. 13. 10:39

De van még valami: azt vettem észre, hogy a dropok átlagos mennyisége és minősége is változik játékról játékra. Egyik játékban sorra csak kacatot találsz, a másikban pillanatok alatt életképes felszerelésed lesz és gyorsabban haladsz. Ld. később a turtle shell.

Egy friss karakterem épphogy átért Egyiptomba (tehát két nagyobb teknősös területen van túl), majdnem két egész turle shell van nála. Ezzel együtt a turtle shell nem túl gyakori, de jóval több esik belőle, mint pl. demon blood-ból. A szerencsén kívül más is játszik, mondom ezt harmincvalahány karakter után.


Igen, ezt is észrevettem. Volt, hogy egy folyosón haladva 2-3 perc alatt ugyanazt a kék tárgyat találtam meg kétszer egymás után. Változatlanul állítom, hogy a játék drop rendszere ilyen dolgok miatt - sajnos - messze elmarad a Diablo sorozatétól. Azért a "unique" tárgyaktól én különlegességet várok, még akkor is, ha "normal" fokozaton játszom.

Az is érdekes, amikor egy-egy Act főellenfelét többször egymás után leküzdve csupa-csupa sárga cucc esik csak, mert képtelenek akár csak egy zöldet is dobni.

A "Turtle shell"-t egyébként fentebb rosszul írtam. Valóban esett egy teljes és még egy másodikhoz 3 darab. Hozzáteszem, hogy ehhez a viszonylag kevés teknősbékás helyszíneken (mocsár és a tengerpart) három, illetve kettő alkalommal végigmentem. (Eredetileg XP-zés céljából, de az most mindegy.)

Ugyanakkor nekem a Demon Blood nagyon gyakran esett. A kínai helyszínen, a jeges baralangokban az Ice Spirit-ek, valamint az utolsó helyszínen a Fire Spirit-ek "zsinórban dobálják". Jelenleg van a ládámban négy teljes, pár rész, ráadásul emlékeim szerint kettő teljeset el is adtam, mert kellett a hely.

Amit még megfigyeltem a játékkal kapcsolatban - és ebben egyezik a Diablo sorozattal -, hogy még véletlenül sem olyan kasztnak való rare és unique tárgyakat dobál, amire az adott karakternek szüksége lenne. :-)

Ok... viszonylag hamar, az első helyszínen esett egy "Turquoise Bow", aminek nagy hasznát vettem tulajdonképpen az Olympus helyszínig. (Sőt, még most sem adtam el, de loot-oltam egy "Scythian Touch" nevű íjat is, ami nagyon megdobta az Attack Speed értéket, így most azzal csinálom a Typhon előtti "Telkine run"-okat.)

Viszont 2/3 arányban varázslónak való cuccokat, 1/3 arányban pedig közelharcosnak való felszereléseket dobálnak a szörnyek és a ládák.

A legnagyobb problémám jelenleg, hogy már a babiloni helyszíntől egyre világosabbá vált, hogy kevés az Armor értékem. Sajnos mindössze 222, ami a kínai erdőkben, majd végül az obszidián barlangokban némelyik mob esetében olyan, mintha nem is lenne.

Sajnos a karvédőm egy 54-es kék színű cucc (Obsidian Bracers), a lábszárvédő pedig egy 30-as armor értékű zöld cucc, amit még a legelején találtam. A bónuszai viszont olyan jók, hogy még közelítőleg olyat sem találtam eddig. Egyszerűen nem tudtam ezeket erősebbre cserélni.

Az erdőkben az a tigris mágus bizonyult nehéznek, amely lerak egy zászlót, amely körül rezeg a levegő és apró, sárga lángszerű dolgokat "lövell" ki... gondolom valami "life leech"-es dolog lehet, mert pillanatok alatt lenullázta az életerőmet. Az első ilyen mobnál meghaltam ötször egymás után, mire rájöttem, hogyan tudom leküzdeni.

Bosszantó, mert addig a játékban mindössze hétszer haláloztam el, mindjárt az elején, a tapasztalatlanságnak köszönhetően.

A végén, az obszidián barlangban pedig vannak kék színű, hatalmas gyíkszerű lények, amelyek dárdával harcolnak. Baromi gyorsan futnak (nem tudom lehagyni őket), és pár döféssel megölnek, ha egy helyben maradok. Na azok még kemények.

Ahogyan a kereskedők kínálatát elnézem azon a ponton, az összes páncélrésznek átlag min. 80-90-es armor értékkel kellene rendelkeznie. Na, ez sajnos esetemben messze nincsen meg.



Idézet: bega - Dátum: 2012. 02. 13. 12:00

Minden a scatter shot-on múlik. Amint az a skill max-on van, onnantól kezdve végig lehet rohanni mindenkin! :laugh: Na jó, azért ez egy kicsit sarkítás, mert pierce resist-el rendelkező moboknál (különösen 1-2 bossnál) kicsit másabb a történet! De arra meg study prey, és úgy mehet a hent. ;)


Egyelőre még egyik skill sincsen meg ezek közül, de ha lesz rá módom, akkor adok pontot ezekre is mindenképpen. Jelenleg a "Nature" ágon több pontot osztottam szét, mert a nimfa és a farkasok, a gyógyító képességek nagyon hasznosak. A "Hunting" szakmában az íjhoz szükséges legfontosabb képességeket vittem fel maximális szintre.

A farkasokat egyelőre 10-es, a nimfát 6-os szintig vittem fel. Tényleg nagyon hasznosak, de azt vettem észre, hogy sajnos a farkasok még lvl14-esként (Shrine of Mastery segítségével) is nagyon gyenge védelemmel rendelkeznek. (Ráadásul elég buták is.)

A legtöbb mob gyorsan lecsapja őket, ezért vettem fel magas szinten a gyógyító és csapatgyógyító képességeket.



Idézet: bega - Dátum: 2012. 02. 13. 12:00

Szóval jó kis kari a ranger, bár tény, hogy meglehetősen skillpont-igényes.


Ezt jól látod. Mindamellett eléggé ellentmondásos karakter is. A játék egyes részein lazán végiggyalogoltam, más részeken viszont "vért izzadtam" még egy-két normál mob ellen is.

A legnagyobb kihívás viszont Typhon volt. Szerintem ezt az ellenfelet aránytalanul nehézre alkották meg. Talán még 15 perc is volt, mire végeztem vele. Közben meghaltam kétszer. (A második próbálkozáskor pedig ötször.) Jah, lvl38-as voltam ekkor. (Azóta már lvl39.)

Folyamatosan vissza kellett vonulnom regenerálódni, a kísérőim pedig rendre elhullottak. A farkasok gyakorlatilag teljesen hatástalanok ilyen mob ellen. Azonnal eltűnnek egy ütéstől, vagy támadástól.

A nimfa képes huzamosabb ideig harcolni, mivel távolról lövöldöz, de gyakran buta módon a biztos helyről (a mob háta mögül) elmozdul, és belefut a támadásba. Ilyen főellenség pedig egy támadással azonnal lenyomja.

Van valami jó trükk a Typhon ellen? (Azon kívül, hogy futkározom össze-vissza, és "megöregszem" mire leküzdöm.)
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1836 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 07. 14:58

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 14:03

Az erdőkben az a tigris mágus bizonyult nehéznek, amely lerak egy zászlót, amely körül rezeg a levegő és apró, sárga lángszerű dolgokat "lövell" ki... gondolom valami "life leech"-es dolog lehet, mert pillanatok alatt lenullázta az életerőmet. Az első ilyen mobnál meghaltam ötször egymás után, mire rájöttem, hogyan tudom leküzdeni.

Ez nem volt más, mint a Battle Standard, a Warfare mastery-ben található skill, valóban nagyon erős. :) Egyébként érdemes megjegyezni ezen a ponton, hogy a játékban lévő mobok által használt skillek mind-mind használhatók a játékos által is, csak nyilván nem 1 karakterrel. Tehát a különböző mastery-k különböző skill-jeit használják az ellenfelek is. (Lehet persze, hogy van kivétel, de nagyon sok skill-t fel lehet ismerni, pl. ez a battle standard is ilyen.)


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 14:03

Egyelőre még egyik skill sincsen meg ezek közül, de ha lesz rá módom, akkor adok pontot ezekre is mindenképpen. Jelenleg a "Nature" ágon több pontot osztottam szét, mert a nimfa és a farkasok, a gyógyító képességek nagyon hasznosak. A "Hunting" szakmában az íjhoz szükséges legfontosabb képességeket vittem fel maximális szintre.

Az íjhoz szükséges legfontosabb képesség alatt gondolom a Marksmanship-et értetted, de hidd el: a Scatter shot a legfontosabb. Amikor már használni fogod, akkor meglátod, főleg nagy tömegben fedezhető fel az áldásos tevékenysége. :D

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 14:03

Ezt jól látod. Mindamellett eléggé ellentmondásos karakter is. A játék egyes részein lazán végiggyalogoltam, más részeken viszont "vért izzadtam" még egy-két normál mob ellen is.


Meglehet, de szerintem közelharcos karakterekkel még nehezebb. Sőt egy-két varázsló karinál is nagyon könnyű felvenni a szopóálarcot, ott is össze kell jönni valami "jó dolognak" ahhoz, hogy igazán erős legyen. (gondolok itt pl. egy eruption-os mágusra, ahol a 100% recharge kell, mert amíg az nincs meg, addig nem igazán erős... onnantól kezdve viszont mindent elpusztít!)
Szóval itt-ott nyilván vért izzadós, de még mindig az egyik "legkönnyebb" karakter a ranger.

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 14:03

A legnagyobb kihívás viszont Typhon volt. Szerintem ezt az ellenfelet aránytalanul nehézre alkották meg. Talán még 15 perc is volt, mire végeztem vele. Közben meghaltam kétszer. (A második próbálkozáskor pedig ötször.) Jah, lvl38-as voltam ekkor. (Azóta már lvl39.)

Folyamatosan vissza kellett vonulnom regenerálódni, a kísérőim pedig rendre elhullottak. A farkasok gyakorlatilag teljesen hatástalanok ilyen mob ellen. Azonnal eltűnnek egy ütéstől, vagy támadástól.

A nimfa képes huzamosabb ideig harcolni, mivel távolról lövöldöz, de gyakran buta módon a biztos helyről (a mob háta mögül) elmozdul, és belefut a támadásba. Ilyen főellenség pedig egy támadással azonnal lenyomja.

Van valami jó trükk a Typhon ellen? (Azon kívül, hogy futkározom össze-vissza, és "megöregszem" mire leküzdöm.)

Szifonnal kapcsolatban is igazából azt tudom mondani, mint az előbb, hogy íjásszal pedig nem is olyan nehéz. Azzal távol tudsz maradni tőle, nem úgy, mint egy közelharcossal, amivel muszáj odamenni hozzá, hogy sebezzük. Gyakorlatilag a meteorok elől kell elszaladni, de az nem nehéz, mert simán látható, hogy mikor castolja, illetve a "tűzlehellete" elől is érdemes elrohanni, valamint talán a legfontosabb, hogy amikor kitolja a kis tüskéit... na akkor ne basztasd (Bob bácsit, ha részeg :laugh: )!!! Mert olyankor visszatükrözi a sebzést, tehát scatter-es íjásszal egyetlen lövéssel kinyírhatjuk saját magunkat, ha ilyenkor találjuk el. Erre tényleg nagyon kell figyelni.
De összességében azt mondanám, hogy Epic fokozaton Egyiptomban a Manticore a legkeményebb ellenfél, utána Master-en az Athén előtti mocsárban a Hydra, utána Hádész, aztán van a 4. világban ilyen poison-nal operáló boss, annak nem emlékszem a nevére, és talán utána 5. helyen jön kb. a Szifon.

Jah, még a farkasok 1 ütéstől való meghalásával kapcsolatban egy gondolat: Normal fokozat végén (gyakorlatilag már a 3. és 4. világban végig) nagyon gyengék már a petek, viszont epic-en kapnak igen jelentős bónuszokat... és onnantól mindent letarolnak akár, egy jó petes karival a legkönnyebb a játék gyakorlatilag. ;)
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1837 Felhasználó inaktív   bega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.988
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 07. 15:23

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 14:03

Most éppen az a problémám, hogy kevés a TQVault tárhelye ezek számára.

Tudtok olyan Utility-t azon kívül, amit tárgyak tárolására lehet használni, de sokkal több helyet biztosít?


Erre az előbb elfelejtettem reagálni. :)
Nem nagyon értelek ezzel kapcsolatban, te a játékban lévő karavános fickóra gondolsz? Mert akkor lehet, hogy igazad van, én az ottani tárolást nem szoktam alkalmazni. Viszont a TQVault-ban (tehát a külső programban) korlátlan a tárhely. Ha esetleg megtelik az összes kis fülecske, akkor az ember csak létrehoz egy újabbat, és abba pakolászik. A default-nak valami olyan neve van, hogy "MainVault"... de jobb oldalt lehet kreálni újat, teszem azt csinálsz egy "Piftu_kardok" nevű vault-ot, és abba pakolsz temérdek kardot... aztán csinálsz egy "Piftu_lila_íjak" nevűt, abba meg csak lila íjakat pakolsz etc. etc. Szóval érted, ott gyakorlatilag kifogyhatatlan a tárhely. Sőt, ha gondolod, tudok küldeni akár valtokat is, csak úgy szemezgetni esetleg jó kis lila cuccokból, vagy zöldekből, vagy relic-ekből, artifact-okból. ;-)
F*ck Valentine's, I want Ballantine's.

#1838 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 07. 20:52

Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 14:58

Ez nem volt más, mint a Battle Standard, a Warfare mastery-ben található skill, valóban nagyon erős. :) Egyébként érdemes megjegyezni ezen a ponton, hogy a játékban lévő mobok által használt skillek mind-mind használhatók a játékos által is, csak nyilván nem 1 karakterrel. Tehát a különböző mastery-k különböző skill-jeit használják az ellenfelek is. (Lehet persze, hogy van kivétel, de nagyon sok skill-t fel lehet ismerni, pl. ez a battle standard is ilyen.)


Valóban. A "Battle Standard" volt. Elég kellemetlen hatása van. :-)

Annak a skillnek mi a neve, amit a Shadowstalker és Nightstalker nevű lények használnak? Egy lila színű köd, amit vagy sugárban, vagy körben, hullámszerűen lőnek ki, és szinte azonnal minimálisra csökkenti az életerőt. (A megidézett kísérőket meg is öli.)



Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 14:58

Az íjhoz szükséges legfontosabb képesség alatt gondolom a Marksmanship-et értetted, de hidd el: a Scatter shot a legfontosabb. Amikor már használni fogod, akkor meglátod, főleg nagy tömegben fedezhető fel az áldásos tevékenysége. :D


Valóban a "Marksmanship"-re gondoltam. Azt a legelső szintlépésekkel kimaxlotam. A másik fontos skill a "Puncture Shot Arrows", amire szintén költöttem 5-6 pontot, éppen olyan okból, amiért a "Scatter Shot" is hasznos. A skillnek ezen a szintjén már elég gyakran átmennek a lövedékek a mobokon, így tömegben az egymás mögött álló lényeket is sebzem.

El tudom képzelni, mennyire hatékony lehet ez a "Scatter Shot" és "Volley" skillekkel kombinálva. :cool:


Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 14:58

Meglehet, de szerintem közelharcos karakterekkel még nehezebb. Sőt egy-két varázsló karinál is nagyon könnyű felvenni a szopóálarcot, ott is össze kell jönni valami "jó dolognak" ahhoz, hogy igazán erős legyen. (gondolok itt pl. egy eruption-os mágusra, ahol a 100% recharge kell, mert amíg az nincs meg, addig nem igazán erős... onnantól kezdve viszont mindent elpusztít!)
Szóval itt-ott nyilván vért izzadós, de még mindig az egyik "legkönnyebb" karakter a ranger.


Ezt nem tudtam. Mivel más típusú karaktert még nem próbáltam, így nincsen összehasonlítási alapom. Majd, ha lesz rá módom, szerintem csinálok egy "Elementarist" karaktert is. Alapvetően ilyen játékokban mindig a varázsló kasztokat kedvelem, mert látványosabb velük a játék, mint a harcos karakterekkel.

A Ranger azért szimpatikus, mert nem közelharcos, taktikázni kell vele, plusz mágiát is gyakran használ. (Az pedig külön tetszik, hogy a természet és az állatvilág ismerője.)


Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 14:58

Szifonnal kapcsolatban is igazából azt tudom mondani, mint az előbb, hogy íjásszal pedig nem is olyan nehéz. [..]
De összességében azt mondanám, hogy Epic fokozaton Egyiptomban a Manticore a legkeményebb ellenfél, utána Master-en az Athén előtti mocsárban a Hydra, utána Hádész, aztán van a 4. világban ilyen poison-nal operáló boss, annak nem emlékszem a nevére, és talán utána 5. helyen jön kb. a Szifon.


Az "Epic" és "Legendary" fokozatokkal még nincsen tapasztalatom, de olvastam tesztet a játékról, és ott a cikkíró ugyanezt a tapasztalatot említette meg.

Gyakorlatilag minden főellenfél "sétagalopp" volt, a Typhon pedig simán lenyomta őt. Én is ezt tapasztaltam. Az utolsó Telkine pl. egy "Rage of the Sky" scroll segítségével kb. 15 másodperc, de anélkül is könnyedén legyőzöm.

Talán még a démonbika volt kemény ellenfél, de azt sem a sebzése miatt, hanem a rendkívül sok életereje (magas védelme?) miatt. Lövöldözni kellett egy darabig, míg kifeküdt.

Amúgy eddig a Boss-ok nem okoztak különösebb fejtörést. Ehhez képest tényleg sokk volt Typhon. Persze... egy titán, aki az istenek ellen harcolt, ne legyen könnyű ellenfél. Legalább van kihívás a játékban.

Én is azt a taktikát alkalmaztam, hogy futkostam körülötte, és folyamatosan lövöldöztem. Ennek egy hátránya van... a körözgetés közben mindig eltalálja az összes szobrot, így megszerzi az élet- és manaelszívás képességeket. Emiatt különösen nehéz legyőzni.

Úgy gondoltam, hogy egy olyan közelharcos, aki egy helyben, ott előtte megállva tud ellene harcolni, meg tudja oldani, hogy Typhon mágiája soha ne irányuljon egyik oszlop felé, és így könnyebb legyőzni. Mert "futkározó" karakter egyszerűen nem tudja mindezt megkerülni. Túl kevés a hely, túl kicsi a kör... biztosan az összes szobrot el fogja találni Typhon.

Olvastam tippként, hogy a szobrokat szét kell lőni, de egyrészt emlékeim szerint nem lehet támadni őket, másrészt arra nem sok idő van, miközben Typhon támad.


Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 14:58

Jah, még a farkasok 1 ütéstől való meghalásával kapcsolatban egy gondolat: Normal fokozat végén (gyakorlatilag már a 3. és 4. világban végig) nagyon gyengék már a petek, viszont epic-en kapnak igen jelentős bónuszokat... és onnantól mindent letarolnak akár, egy jó petes karival a legkönnyebb a játék gyakorlatilag. ;)


Ezt nem tudtam. Jelenleg tényleg nagyon gyenge a védelmük. Támadásban persze hasznosak.

Egyébként a fentebb írt számadatok a megidézett farkasokkal kapcsolatban honnan származnak? Csak mert "Shrine of Mastery" segítségével lvl15-ös farkasokat tudok idézni, de csak kettőt. Gondoltam, ha lvl16-nál négy farkas van, akkor ezen a szinten háromnak kell lennie. Vagy tévedek?



Idézet: bega - Dátum: 2012. 03. 07. 15:23

Erre az előbb elfelejtettem reagálni. :)
Nem nagyon értelek ezzel kapcsolatban, te a játékban lévő karavános fickóra gondolsz?[..] Szóval érted, ott gyakorlatilag kifogyhatatlan a tárhely. Sőt, ha gondolod, tudok küldeni akár valtokat is, csak úgy szemezgetni esetleg jó kis lila cuccokból, vagy zöldekből, vagy relic-ekből, artifact-okból. ;-)


Aaah! Köszi! Én azt hittem, hogy csak a "main vault" 12 rekeszével lehet gazdálkodni. Nem győztem szelektálni a cuccokat, hogy egy-egy jobb tárgynak legyen hely. :-)

Így viszont megoldom a dolgot. ;-)

Egyébként nektek nem bug-os a "Vault" program? Én a legfrissebb változatot töltöttem le, de ezzel annyi probléma van, hogy az ékszereken lévő értékeket teljesen hibásan írja ki.

Sokkal többet mutat minden statból, mint amennyi a valódi érték. Így használhatatlan a program "szelektálásra". Ha meg akarom nézni, hogy melyik ékszer milyen tulajdonságokkal rendelkezik, akkor mindig be kell pakolnom őket a karakterhez, és a játékon belül megnézni a statokat.

Létezik erre valami javítás? :-s
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#1839 Felhasználó inaktív   gazdi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.474
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 08. 10:30

Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 20:52

Úgy gondoltam, hogy egy olyan közelharcos, aki egy helyben, ott előtte megállva tud ellene harcolni, meg tudja oldani, hogy Typhon mágiája soha ne irányuljon egyik oszlop felé, és így könnyebb legyőzni. Mert "futkározó" karakter egyszerűen nem tudja mindezt megkerülni. Túl kevés a hely, túl kicsi a kör... biztosan az összes szobrot el fogja találni Typhon.
Olvastam tippként, hogy a szobrokat szét kell lőni, de egyrészt emlékeim szerint nem lehet támadni őket, másrészt arra nem sok idő van, miközben Typhon támad.
Közelharcosként is futkározni kell körülötte (elsősorban a meteor és paprikaspray elől), nem tudsz megállni előtte és addig ütni, amíg el nem esik. Unalmas is lenne. Másrészt nem attól tud élet/manalopással, méreggel vagy tűzzel támadni, mert megütötte az adott oszlopokat, hanem mert a közelükben áll. Ha a zöld oszlop közelében, akkor mérgezés bónuszt kap, stb.
Az oszlopok egy ideig támadhatóak voltak a játék kiadása után, de ezt az egyik patch-ben megszüntették.


Idézet: Piftuka - Dátum: 2012. 03. 07. 20:52

Egyébként nektek nem bug-os a "Vault" program? Én a legfrissebb változatot töltöttem le, de ezzel annyi probléma van, hogy az ékszereken lévő értékeket teljesen hibásan írja ki.
Sokkal többet mutat minden statból, mint amennyi a valódi érték. Így használhatatlan a program "szelektálásra". Ha meg akarom nézni, hogy melyik ékszer milyen tulajdonságokkal rendelkezik, akkor mindig be kell pakolnom őket a karakterhez, és a játékon belül megnézni a statokat.
Létezik erre valami javítás? :-s
A vault mindig is pontatlan volt, nem tudta követni a patch-ekkel járó változásokat és pletykák szerint a TQ úgy védekezett az efféle kiegészítések ellen, hogy pontatlan adatokat láttatott velük. Ennek ellenére nem haszontalan, csak figyelni kell rá.
De ha már a bugjainál tartunk: ha úgy futtatod, hogy közben fut a TQ is, akkor a karaktertől nem veszi el a karaktert, amit a vault-ba teszel. Nem kell hozzá nagy fantázia, hogy ezzel egyetlen relic-darabból olyan egész relic-et csinálsz magadnak, amin ideális a bónusz tulajdonság, illetve gyakorlatilag végtelen sok pénzed lehet. Ezt kipróbáláson túl nem használtam, és ahogy látom te sem fogod.
Hallgatok, hogy ne rongáljam tovább a tudásom halvány látszatát. (*)

#1840 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 03. 08. 10:41

Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 03. 08. 10:30

Közelharcosként is futkározni kell körülötte (elsősorban a meteor és paprikaspray elől), nem tudsz megállni előtte és addig ütni, amíg el nem esik. Unalmas is lenne.


Ezzel egyetértek. Éppen ezért nem kedveltem soha a közelharcos karaktereket.



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 03. 08. 10:30

Másrészt nem attól tud élet/manalopással, méreggel vagy tűzzel támadni, mert megütötte az adott oszlopokat, hanem mert a közelükben áll. Ha a zöld oszlop közelében, akkor mérgezés bónuszt kap, stb.
Az oszlopok egy ideig támadhatóak voltak a játék kiadása után, de ezt az egyik patch-ben megszüntették.


Ezt nem tudtam. A Titan Quest-el foglalkozó hivatalos fórumon olvasgattam az ezzel kapcsolatos témákat, és abból ez nem derült ki.

Ott írták azt is, hogy ha eltalálja az adott oszlopot Typhon, akkor szerzi meg az adott istenszobor képességét. Őszintén szólva én is így vettem észre. Mert az első alkalommal biztosan mindegyik oszlopot "megsorozta" amikor futkároztam körülötte, aztán pedig én a kör "platóra" vezető bejárat felől támadtam szinte végig.

Ő a bejárat közelében állt, nem hathatott rá mindegyik oszlop, mégis nyomta rám az összes féle támadást.

Ezek függvényében még mindig kérdéses számomra az igazán nyerő taktika ellene.



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 03. 08. 10:30

A vault mindig is pontatlan volt, nem tudta követni a patch-ekkel járó változásokat és pletykák szerint a TQ úgy védekezett az efféle kiegészítések ellen, hogy pontatlan adatokat láttatott velük. Ennek ellenére nem haszontalan, csak figyelni kell rá.


Köszi az info-t, akkor most már ezt is tudom.



Idézet: gazdi - Dátum: 2012. 03. 08. 10:30

De ha már a bugjainál tartunk: ha úgy futtatod, hogy közben fut a TQ is, akkor a karaktertől nem veszi el a karaktert, amit a vault-ba teszel. Nem kell hozzá nagy fantázia, hogy ezzel egyetlen relic-darabból olyan egész relic-et csinálsz magadnak, amin ideális a bónusz tulajdonság, illetve gyakorlatilag végtelen sok pénzed lehet. Ezt kipróbáláson túl nem használtam, és ahogy látom te sem fogod.


Nem, mert cheat-elve nem lenne izgalmas a játék. Amúgy mindig akkor használom a TQ Vault-ot, amikor kiléptem a játékból, mert legelőször futó játék mellett próbáltam az inventory-ból a Vault-ba mozgatni a talált jobb páncélokat, és a Vault bezárása után mindegyik cucc ottmaradt a karakteremnél.

Szóval akkor rájöttem, hogy nyilván csak akkor tudja elmenteni a tárgyakat a Vault, ha a játék közben nem fut.


Még annyit árulj el légyszíves, hogyan készíthetek új "vault"-okat!?

Ugyanis kipróbáltam. A programon belüle a "Maintain Vault Files" opción belül, a "Create New Vault" paranccsal csináltam többet is (Páncélok, Fegyverek, stb.).

Viszont miután bezártam a TQ Vault-ot, az összes újonnan készített vault eltűnt. Még szerencse, hogy nem pakoltam még át ezekbe egyik cuccot sem.

Szóval mi a módja annak, hogy az elkészített vault-ok ne tűnjenek el?

Szerkesztette: Piftuka 2012. 03. 08. 10:50 -kor

"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

Téma megosztása:


  • (95 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó