HWSW Informatikai Kerekasztal: ATi Radeon HD4800 series - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (427 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

ATi Radeon HD4800 series Értékeld a témát: -----

#1661 Felhasználó inaktív   szabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 07:57

9800gtx vs 4850.
Kép

Igaz nem 8800gts de abból kiindulva, hogy 9800gtx és 8800gts között 10% a különbség mégis lehet összehasonlítást végezni.
Valóban igazad van, ha AF és AA nélküli eredményeket nézzük alig van különbség igy a gts-hez képest kb 10% az előny.
Viszont az AF AA eredmények más mutatnak a 9800gtx-hez képest igy 8800gts-nél még gyorsabb.
Való igaz nem 50%-al, de nem is 10% mint ahogy te állítod.

Esetleg most, hogy ati jobban muzsikál AF-AA használatával akkor már nem is olyan fontos azokat az eredményeket nézni?
Korábban mikor ez volt a gyenge pont akkor fontos volt.
Most, hogy igy még nagyobb különbségre képes hirtelen nem számítanak a minőségnövelő beállítások.

Korábban abu nem volt képes elfogadni, hogy nvidia jobb volt mint amit ati tudott.
Most te csinálod ugyanezt fordítva.  :omg: ;)

Üdv
szabi
az internet vajon mi!? # Mire jó az ipad! # Mass Effect 2 vége
BF2 / Kép / BF3
1103hrs / 1042hrs / 66hrs

#1662 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:15

"Pre-release performance evaluations suggest that the Radeon HD 4870 X2 2GB GDDR5 model will on an average be 50% faster than the GeForce GTX 280 and in some tests 80% faster. A second model, the HD 4850 X2 (2GB GDDR3 memory, 2x RV770Pro) will also convincingly outperform the GeForce GTX 280. The R700 series will be brought into the market late-July thru August"
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#1663 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:33

Idézet: szabi - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 8:57

Korábban abu nem volt képes elfogadni, hogy nvidia jobb volt mint amit ati tudott.
Most te csinálod ugyanezt fordítva.  :omg:   ;)

Üdv
szabi

he? nemreg vettem 4850et... az uj gfok nem is tetszenek, es jelenlegi szinten csak atiban gondolkodok, mint elorelepesben. egyszeruen nem vagyok olyan, hogy seggre esek par tiz szazalek elonytol, es azonnal ugy erzem, hogy uj iranyt vett az eletem.
itt kicsit tobb kartya meg jatek van

http://www.computerbase.de/artikel/hardwar...rformancerating

a 8x szuressel valo eszreveteleket mar parszor leirtam. itt sem artott volna vagy ezzel vagy azzal tesztelni (8xaaval nagyobb aranyban gyorsul az ati).

Szerkesztette: arn 2008. 07. 11. 08:40 -kor


#1664 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:37

Idézet: vers - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 9:15

"Pre-release performance evaluations suggest that the Radeon HD 4870 X2 2GB GDDR5 model will on an average be 50% faster than the GeForce GTX 280 and in some tests 80% faster. A second model, the HD 4850 X2 (2GB GDDR3 memory, 2x RV770Pro) will also convincingly outperform the GeForce GTX 280. The R700 series will be brought into the market late-July thru August"

a cf tesztekbol varhato volt.

#1665 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:40

Idézet: arn - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 7:33

he? nemreg vettem 4850et... az uj gfok nem is tetszenek, es jelenlegi szinten csak atiban gondolkodok, mint elorelepesben. egyszeruen nem vagyok olyan, hogy seggre esek par tiz szazalek elonytol, es azonnal ugy erzem, hogy uj iranyt vett az eletem.


azért egy gtx280-ast 70e-ér bevállalnák na, csak má  cseszhetem,  ráálltam az atira
uhogy marad a cf
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#1666 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:46

Idézet: vers - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 9:40

azért egy gtx280-ast 70e-ér bevállalnák na, csak má  cseszhetem,  ráálltam az atira
uhogy marad a cf

persze - minden arfuggo.  ;) az nv jelenleg nagyon draga a tudasahoz kepest.

#1667 Felhasználó inaktív   Dabsol 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.524
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 08:51

Vers: pü ment.
Gigabyte 990XA-UD3, Athlon Phenom II X4 955, 8 GiB Corsair XMS 1600Mhz DDR3, Sapphire Radeon HD5850 1 GiB, Corsair Force 3 60GiB SSD, WD RE2 250GiB, Samsung 1TeB, Roccat Kova+ egér, Samsung 245T tft

#1668 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 09:09

Idézet: Dabsol - Dátum: 2008. júl. 10., csütörtök - 16:05

2 gigából 1 gigát windows cachenek használnék :)

A rendszermemória miért nem tudja követni a gddr-t? Lehetne már ott is QDR...

readyboost?  :omg:  :Đ
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1669 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 09:18

Idézet: arn - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 7:46

persze - minden arfuggo.  ;) az nv jelenleg nagyon draga a tudasahoz kepest.

a 4850-et  kezdem kiismerni,  a shaderre irt relief tesztem száguldozik, ettöl el vagyok ájulva annyira gyors, az xna-s enginem is brutál gyors lett
de  ez a polygon limit az agyamra megy, piszokul visszafogja
persze ez  a mai játékoknál  csöppet se számit mikor minden low poly, de 3d  tervezésnél nagyon limitál

most ugy néz ki Dabsol eladja nekem az egyik kártyáját, ha müködik opengl alatt akkor végülis elégedett leszek , ha meg nem akkor meg ideges :D
viszont árban akkor 80e+az alaplap  5-el több a cf miatt, meg uj táp(bár ez a 280 miatt is kéne)
szal a 280 is egy jo választás  ha 70-80ezerér nyomnák
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#1670 Felhasználó inaktív   SFIJ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 20.145
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 09:39

Idézet: vers - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 10:18


most ugy néz ki Dabsol eladja nekem az egyik kártyáját,

mit össze nem nepperkedtek már itt vacak maratott kavicsokkal...  :Đ
νιψονανωμηματαμημωνανοψιν

What do stars do? They shine.(Yvaine)

#1671 Felhasználó inaktív   HSM 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 614
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 09:40

Idézet: vers - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 9:18

...  ez a polygon limit az agyamra megy, piszokul visszafogja
persze ez  a mai játékoknál  csöppet se számit mikor minden low poly, de 3d  tervezésnél nagyon limitál

most ugy néz ki Dabsol eladja nekem az egyik kártyáját, ha müködik opengl alatt akkor végülis elégedett leszek , ha meg nem akkor meg ideges :D
viszont árban akkor 80e+az alaplap  5-el több a cf miatt, meg uj táp(bár ez a 280 miatt is kéne)
szal a 280 is egy jo választás  ha 70-80ezerér nyomnák

Oké, de a 280GTX is csak 1 poly/clock-os, és kb hasonló órajeleken szaladgál a mag, mint a radeonokon.... Tehát kb semmit nem nyernél vele, sőt.... 80K-ért....

Szerkesztette: HSM 2008. 07. 11. 09:41 -kor

Eladó hardvereim link:[LINK]

#1672 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 09:56

Idézet: HSM - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 8:40

Oké, de a 280GTX is csak 1 poly/clock-os, és kb hasonló órajeleken szaladgál a mag, mint a radeonokon.... Tehát kb semmit nem nyernél vele, sőt.... 80K-ért....

ha az is csak egyet bir akkor az is szar:D, de eddig ugy tudtam hogy 2-t, vagy a dupla orajel miatt
nemtom, mert mindenki el van foglalva a bazi 3dmarkokkal, amiböl  nulla informácio jön át az architecturábol

szerk: na találtam egy tesztet , mindegyik 1-et tud,  hát ez király, na akkor  mindenképpen 2 kártya kell , uhogy mégis az ati a nyerö

Kép

Szerkesztette: vers 2008. 07. 11. 10:07 -kor

M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#1673 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:06

Idézet: szabi - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 8:19

Esetleg abu elfogultságának ellensúlyozására törekszel.  ;)

Miért kell egy embert elfogultsággal vádolni, mert nem változik hetente a véleménye?
Ezt komolyan nem értem... Világosan le van írva a cikkeimben, hogy mit miért gondolok így, kellő szakmai elemzéssel alá van támasztva a véleményem ... Mi a baj?
Sosem voltam elfogult csak látom, hogy melyik architektúra mit tud, és a jobbat pártolom.
---
Ez már régóta így megy, anno is sokszor lehülyéztek, mert már az elején megmondtam, hogy az FX5800-5900 még a Radeon 9500-nál is gyengébb lesz DX9-ben ... mindenki lehülyézet, aztán a HL2-nél csak lestek.
GF6-nál toltam az nV-t, mert sok újdonságot láttam az SM3-ban, meg az architektúra is tetszett ... erre sokan jönnek, hogy az SM3 nem lesz kihasználva ... SC: Chaos Theory-nál megint lestek
GF7-nél is leírtam, hogy az X1000 széria nem reális alternatíva, mert pár fontos dolgot nem tud a kártya. Persze pár embernél megint hülye voltam ... aztán jöttek a kockás árnyékok az NFS:MW-ben és a többi PCF alapon szűrő programban, majd a VTF nélkül eléggé gagyin kinéző víz a Pacific Fighters-ben.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#1674 Felhasználó inaktív   HSM 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 614
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:20

Idézet: Abu85 - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 10:06

Miért kell egy embert elfogultsággal vádolni, mert nem változik hetente a véleménye?
Ezt komolyan nem értem... Világosan le van írva a cikkeimben, hogy mit miért gondolok így, kellő szakmai elemzéssel alá van támasztva a véleményem ... Mi a baj?
Sosem voltam elfogult csak látom, hogy melyik architektúra mit tud, és a jobbat pártolom.
---
Ez már régóta így megy, anno is sokszor lehülyéztek, mert már az elején megmondtam, hogy az FX5800-5900 még a Radeon 9500-nál is gyengébb lesz DX9-ben ... mindenki lehülyézet, aztán a HL2-nél csak lestek.
GF6-nál toltam az nV-t, mert sok újdonságot láttam az SM3-ban, meg az architektúra is tetszett ... erre sokan jönnek, hogy az SM3 nem lesz kihasználva ... SC: Chaos Theory-nál megint lestek
GF7-nél is leírtam, hogy az X1000 széria nem reális alternatíva, mert pár fontos dolgot nem tud a kártya. Persze pár embernél megint hülye voltam ... aztán jöttek a kockás árnyékok az NFS:MW-ben és a többi PCF alapon szűrő programban, majd a VTF nélkül eléggé gagyin kinéző víz a Pacific Fighters-ben.

Azért szerintem vagyunk itt páran, akik adunk a véleményedre.....
Persze az az álláspont is érthető, hogy az embereket általában a MOST érdekli, pláne, ha félévente vesznek új videókártyát. Én nem bántam meg, hogy anno 3870-et vettem, most várom az 1GB-s 48X0-eket.... Nyilván, egyelőre az se járt rosszul, aki 8800-at vagy G92-t vett... Amikor meg már kevés lesz, akkor úgyis csere.... Persze, ettől még járhattak volna rosszabbul az NV tulajok, de hála az elhúzódó DX9 korszaknak, és az NV piaci fölényének, eddig nem nagyon mutatkoztak a régi NV architektúra gyengeségei....

Szerk.: és azt se feledjük, hogy az erősebb 8800-9800 kártyák azért a MOST játékaiban sokkal több FPS-t tudtak felmutatni, mint az ATI-k.

Szerkesztette: HSM 2008. 07. 11. 10:23 -kor

Eladó hardvereim link:[LINK]

#1675 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:25

Idézet: HSM - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 9:20

eddig nem nagyon mutatkoztak a régi NV architektúra gyengeségei....


dehonnem, az összes játékban :D ,  meg a ps3 is majdnem belebukott ebbe

Szerkesztette: vers 2008. 07. 11. 10:26 -kor

M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#1676 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:28

Idézet: vers - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 8:40

Dabsol légyszi ezt  teszteld le nekem a 2 darab 4850-el

http://www.infinity-universe.com/opengl/Ge...ch/OGLBench.exe

csinál egy text log file-t, abbol másold  ki a eredményt :


"--------------------------------------------------------------------------------------------
          Immediate mode (H 0 F S I): 246.42 FPS, 189.28 MTS, 768k Tris (T9/288)
          Immediate mode (H 0 I S I): 228.33 FPS, 175.38 MTS, 768k Tris (T13/288)
          Immediate mode (L 0 F S I): 3259.33 FPS, 145.54 MTS, 44k Tris (T8/288)
          Immediate mode (L 0 I S I): 3157.33 FPS, 140.98 MTS, 44k Tris (T12/288)
          Immediate mode (H 3 F S I): 113.30 FPS, 87.02 MTS, 768k Tris (T11/288)
          Immediate mode (H 3 I S I): 112.85 FPS, 86.68 MTS, 768k Tris (T15/288)
          Immediate mode (L 3 I S I): 1695.33 FPS, 75.70 MTS, 44k Tris (T14/288)
          Immediate mode (L 3 F S I): 1682.67 FPS, 75.13 MTS, 44k Tris (T10/288)
          Immediate mode (H 0 F L S): 79.84 FPS, 61.33 MTS, 768k Tris (T17/288)
          Immediate mode (H 0 F L I): 79.64 FPS, 61.17 MTS, 768k Tris (T1/288)
          Immediate mode (L 0 F L S): 1281.00 FPS, 57.20 MTS, 44k Tris (T16/288)
          Immediate mode (H 0 I L I): 74.21 FPS, 57.00 MTS, 768k Tris (T5/288)
          Immediate mode (L 0 I L I): 1264.33 FPS, 56.46 MTS, 44k Tris (T4/288)
          Immediate mode (L 0 F L I): 1245.00 FPS, 55.59 MTS, 44k Tris (T0/288)
          Immediate mode (H 3 I L I): 38.94 FPS, 29.91 MTS, 768k Tris (T7/288)
          Immediate mode (H 3 F L I): 38.46 FPS, 29.54 MTS, 768k Tris (T3/288)
          Immediate mode (L 3 I L I): 651.67 FPS, 29.10 MTS, 44k Tris (T6/288)
          Immediate mode (L 3 F L S): 639.33 FPS, 28.55 MTS, 44k Tris (T18/288)
          Immediate mode (L 3 F L I): 635.00 FPS, 28.35 MTS, 44k Tris (T2/288)
          Immediate mode (H 3 F L S): 27.22 FPS, 20.91 MTS, 768k Tris (T19/288)
--------------------------------------------------------------------------------------------"

Nemtudom mire jó de tessék egy 3870 x2-es teszt

 IM Display List (H 0 I S I): 876.79 FPS, 673.47 MTS, 768k Tris (T109/288)
         IM Display List (H 3 F S I): 869.15 FPS, 667.60 MTS, 768k Tris (T107/288)
         IM Display List (H 0 F S S): 864.12 FPS, 663.74 MTS, 768k Tris (T121/288)
         IM Display List (H 3 I S I): 863.83 FPS, 663.52 MTS, 768k Tris (T111/288)
         IM Display List (H 3 F S S): 863.79 FPS, 663.48 MTS, 768k Tris (T123/288)
         IM Display List (H 0 F S I): 863.50 FPS, 663.26 MTS, 768k Tris (T105/288)
         VA Display List (H 0 F L I): 858.52 FPS, 659.44 MTS, 768k Tris (T129/288)
         IM Display List (H 0 I S S): 849.88 FPS, 652.80 MTS, 768k Tris (T125/288)
         VA Display List (H 0 F S I): 848.89 FPS, 652.04 MTS, 768k Tris (T137/288)
         IM Display List (H 0 F L I): 845.90 FPS, 649.74 MTS, 768k Tris (T97/288)
         IM Display List (H 3 I S S): 836.21 FPS, 642.30 MTS, 768k Tris (T127/288)
         IM Display List (H 3 I L S): 835.93 FPS, 642.09 MTS, 768k Tris (T119/288)
         IM Display List (H 3 F L I): 834.27 FPS, 640.81 MTS, 768k Tris (T99/288)
         VA Display List (H 0 I L I): 830.29 FPS, 637.75 MTS, 768k Tris (T133/288)
         VA Display List (H 3 F L I): 823.98 FPS, 632.90 MTS, 768k Tris (T131/288)
         IM Display List (H 0 I L I): 818.66 FPS, 628.82 MTS, 768k Tris (T101/288)
         IM Display List (H 3 I L I): 818.60 FPS, 628.78 MTS, 768k Tris (T103/288)
         IM Display List (H 0 F L S): 810.96 FPS, 622.91 MTS, 768k Tris (T113/288)
         IM Display List (H 0 I L S): 807.32 FPS, 620.11 MTS, 768k Tris (T117/288)
         VA Display List (H 3 I L I): 806.38 FPS, 619.38 MTS, 768k Tris (T135/288)
         IM Display List (H 3 F L S): 799.73 FPS, 614.28 MTS, 768k Tris (T115/288)
         VA Display List (H 3 F S I): 757.79 FPS, 582.06 MTS, 768k Tris (T139/288)
         IM Display List (L 3 I L I): 6745.60 FPS, 301.20 MTS, 44k Tris (T102/288)
         IM Display List (L 3 F L S): 6711.72 FPS, 299.69 MTS, 44k Tris (T114/288)
         IM Display List (L 0 F S I): 6678.84 FPS, 298.22 MTS, 44k Tris (T104/288)
         VA Display List (L 3 I L I): 6671.21 FPS, 297.88 MTS, 44k Tris (T134/288)
         IM Display List (L 3 I S S): 6584.86 FPS, 294.03 MTS, 44k Tris (T126/288)
         IM Display List (L 3 F L I): 6570.57 FPS, 293.39 MTS, 44k Tris (T98/288)
         VA Display List (L 0 F S I): 6539.02 FPS, 291.98 MTS, 44k Tris (T136/288)
         VA Display List (L 3 F L I): 6523.75 FPS, 291.30 MTS, 44k Tris (T130/288)
         IM Display List (L 0 I L I): 6497.34 FPS, 290.12 MTS, 44k Tris (T100/288)
         IM Display List (L 3 I L S): 6493.19 FPS, 289.93 MTS, 44k Tris (T118/288)
         VA Display List (L 0 I L I): 6465.63 FPS, 288.70 MTS, 44k Tris (T132/288)
         IM Display List (L 3 F S I): 6400.86 FPS, 285.81 MTS, 44k Tris (T106/288)
         IM Display List (L 0 I L S): 6376.37 FPS, 284.72 MTS, 44k Tris (T116/288)
         IM Display List (L 3 I S I): 6337.76 FPS, 282.99 MTS, 44k Tris (T110/288)
         IM Display List (L 0 I S S): 6328.79 FPS, 282.59 MTS, 44k Tris (T124/288)
         IM Display List (L 0 F L S): 6314.18 FPS, 281.94 MTS, 44k Tris (T112/288)
         IM Display List (L 0 I S I): 6283.63 FPS, 280.58 MTS, 44k Tris (T108/288)
         IM Display List (L 0 F S S): 6260.46 FPS, 279.54 MTS, 44k Tris (T120/288)
         VA Display List (L 3 F S I): 6245.43 FPS, 278.87 MTS, 44k Tris (T138/288)
         IM Display List (L 0 F L I): 6200.93 FPS, 276.88 MTS, 44k Tris (T96/288)
         VA Display List (L 0 F L I): 6183.66 FPS, 276.11 MTS, 44k Tris (T128/288)
         IM Display List (L 3 F S S): 6137.50 FPS, 274.05 MTS, 44k Tris (T122/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 F S S): 268.02 FPS, 205.87 MTS, 768k Tris (T89/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 I S S): 265.36 FPS, 203.83 MTS, 768k Tris (T93/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 F S I): 264.70 FPS, 203.32 MTS, 768k Tris (T73/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 I S I): 248.42 FPS, 190.82 MTS, 768k Tris (T77/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 F S I): 3373.63 FPS, 150.64 MTS, 44k Tris (T72/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 I S S): 3330.79 FPS, 148.73 MTS, 44k Tris (T92/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 I S I): 3291.93 FPS, 146.99 MTS, 44k Tris (T76/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 F S S): 3246.43 FPS, 144.96 MTS, 44k Tris (T88/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 F S I): 164.40 FPS, 126.27 MTS, 768k Tris (T75/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 I S S): 163.79 FPS, 125.81 MTS, 768k Tris (T95/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 F S S): 163.40 FPS, 125.51 MTS, 768k Tris (T91/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 I S I): 161.79 FPS, 124.28 MTS, 768k Tris (T79/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 F L S): 2680.17 FPS, 119.68 MTS, 44k Tris (T80/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 I L S): 2618.27 FPS, 116.91 MTS, 44k Tris (T84/288)
           Vertex arrays (H 0 F S S): 147.13 FPS, 113.01 MTS, 768k Tris (T57/288)
           Vertex arrays (H 0 F S I): 141.48 FPS, 108.67 MTS, 768k Tris (T41/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 F L I): 2433.22 FPS, 108.65 MTS, 44k Tris (T64/288)
          Immediate mode (H 0 F S I): 140.82 FPS, 108.16 MTS, 768k Tris (T9/288)
          Immediate mode (H 0 F S S): 140.53 FPS, 107.94 MTS, 768k Tris (T25/288)
  Compiled vertex arrays (L 0 I L I): 2388.91 FPS, 106.67 MTS, 44k Tris (T68/288)
          Immediate mode (L 0 F S I): 2307.87 FPS, 103.05 MTS, 44k Tris (T8/288)
          Immediate mode (L 0 I S I): 2307.64 FPS, 103.04 MTS, 44k Tris (T12/288)
          Immediate mode (L 0 F S S): 2293.92 FPS, 102.43 MTS, 44k Tris (T24/288)
          Immediate mode (L 0 I S S): 2281.30 FPS, 101.86 MTS, 44k Tris (T28/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 F S S): 2274.42 FPS, 101.56 MTS, 44k Tris (T90/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 I S I): 2274.33 FPS, 101.55 MTS, 44k Tris (T78/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 I S S): 2273.66 FPS, 101.52 MTS, 44k Tris (T94/288)
           Vertex arrays (L 0 F S S): 2238.13 FPS, 99.94 MTS, 44k Tris (T56/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 F S I): 2222.59 FPS, 99.24 MTS, 44k Tris (T74/288)
           Vertex arrays (L 0 I S I): 2165.39 FPS, 96.69 MTS, 44k Tris (T44/288)
          Immediate mode (H 0 I S I): 125.54 FPS, 96.43 MTS, 768k Tris (T13/288)
           Vertex arrays (L 0 F S I): 2151.78 FPS, 96.08 MTS, 44k Tris (T40/288)
          Immediate mode (H 0 I S S): 124.88 FPS, 95.92 MTS, 768k Tris (T29/288)
           Vertex arrays (L 0 I S S): 2137.16 FPS, 95.43 MTS, 44k Tris (T60/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 I L S): 1942.54 FPS, 86.74 MTS, 44k Tris (T86/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 F L S): 111.92 FPS, 85.97 MTS, 768k Tris (T81/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 I L I): 1918.96 FPS, 85.69 MTS, 44k Tris (T70/288)
           Vertex arrays (H 0 I S S): 111.26 FPS, 85.46 MTS, 768k Tris (T61/288)
           Vertex arrays (H 0 I S I): 111.26 FPS, 85.46 MTS, 768k Tris (T45/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 F L S): 1908.34 FPS, 85.21 MTS, 44k Tris (T82/288)
  Compiled vertex arrays (L 3 F L I): 1897.38 FPS, 84.72 MTS, 44k Tris (T66/288)
           Vertex arrays (L 0 I L S): 1872.14 FPS, 83.59 MTS, 44k Tris (T52/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 I L S): 108.27 FPS, 83.16 MTS, 768k Tris (T85/288)
           Vertex arrays (L 0 F L I): 1788.77 FPS, 79.87 MTS, 44k Tris (T32/288)
           Vertex arrays (L 0 I L I): 1762.54 FPS, 78.70 MTS, 44k Tris (T36/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 F L I): 101.63 FPS, 78.06 MTS, 768k Tris (T65/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 F L S): 100.30 FPS, 77.04 MTS, 768k Tris (T83/288)
  Compiled vertex arrays (H 0 I L I): 99.67 FPS, 76.56 MTS, 768k Tris (T69/288)
           Vertex arrays (L 0 F L S): 1696.01 FPS, 75.73 MTS, 44k Tris (T48/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 I L S): 98.31 FPS, 75.51 MTS, 768k Tris (T87/288)
           Vertex arrays (L 3 F L S): 1587.84 FPS, 70.90 MTS, 44k Tris (T50/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 F L I): 90.34 FPS, 69.39 MTS, 768k Tris (T67/288)
  Compiled vertex arrays (H 3 I L I): 88.01 FPS, 67.60 MTS, 768k Tris (T71/288)
           Vertex arrays (L 3 F L I): 1427.10 FPS, 63.72 MTS, 44k Tris (T34/288)
           Vertex arrays (H 3 F S S): 81.73 FPS, 62.78 MTS, 768k Tris (T59/288)
           Vertex arrays (L 3 F S S): 1327.47 FPS, 59.27 MTS, 44k Tris (T58/288)
           Vertex arrays (L 3 F S I): 1308.20 FPS, 58.41 MTS, 44k Tris (T42/288)
           Vertex arrays (L 3 I L S): 1304.98 FPS, 58.27 MTS, 44k Tris (T54/288)
          Immediate mode (L 3 I S I): 1269.01 FPS, 56.66 MTS, 44k Tris (T14/288)
           Vertex arrays (L 3 I L I): 1267.11 FPS, 56.58 MTS, 44k Tris (T38/288)
           Vertex arrays (H 3 F S I): 73.42 FPS, 56.40 MTS, 768k Tris (T43/288)
          Immediate mode (L 3 F S I): 1261.71 FPS, 56.34 MTS, 44k Tris (T10/288)
          Immediate mode (L 3 F S S): 1259.38 FPS, 56.23 MTS, 44k Tris (T26/288)
          Immediate mode (L 3 I S S): 1256.48 FPS, 56.10 MTS, 44k Tris (T30/288)
           Vertex arrays (L 3 I S I): 1229.82 FPS, 54.91 MTS, 44k Tris (T46/288)
           Vertex arrays (H 0 F L S): 69.41 FPS, 53.32 MTS, 768k Tris (T49/288)
           Vertex arrays (H 0 F L I): 69.10 FPS, 53.08 MTS, 768k Tris (T33/288)
           Vertex arrays (H 0 I L S): 68.75 FPS, 52.81 MTS, 768k Tris (T53/288)
           Vertex arrays (L 3 I S S): 1162.74 FPS, 51.92 MTS, 44k Tris (T62/288)
           Vertex arrays (H 3 I S S): 67.09 FPS, 51.53 MTS, 768k Tris (T63/288)
          Immediate mode (H 3 F S I): 65.43 FPS, 50.25 MTS, 768k Tris (T11/288)
          Immediate mode (H 3 F S S): 65.09 FPS, 50.00 MTS, 768k Tris (T27/288)
          Immediate mode (H 3 I S I): 64.10 FPS, 49.23 MTS, 768k Tris (T15/288)
           Vertex arrays (H 3 I S I): 63.43 FPS, 48.72 MTS, 768k Tris (T47/288)
           Vertex arrays (H 0 I L I): 63.43 FPS, 48.72 MTS, 768k Tris (T37/288)
           Vertex arrays (H 3 F L S): 62.77 FPS, 48.21 MTS, 768k Tris (T51/288)
          Immediate mode (H 3 I S S): 61.77 FPS, 47.45 MTS, 768k Tris (T31/288)
           Vertex arrays (H 3 F L I): 58.12 FPS, 44.64 MTS, 768k Tris (T35/288)
           Vertex arrays (H 3 I L S): 57.12 FPS, 43.88 MTS, 768k Tris (T55/288)
           Vertex arrays (H 3 I L I): 53.47 FPS, 41.07 MTS, 768k Tris (T39/288)
          Immediate mode (L 0 I L S): 819.33 FPS, 36.58 MTS, 44k Tris (T20/288)
          Immediate mode (L 0 I L I): 817.00 FPS, 36.48 MTS, 44k Tris (T4/288)
          Immediate mode (L 0 F L S): 811.03 FPS, 36.21 MTS, 44k Tris (T16/288)
          Immediate mode (H 0 F L S): 46.60 FPS, 35.79 MTS, 768k Tris (T17/288)
          Immediate mode (L 0 F L I): 798.74 FPS, 35.67 MTS, 44k Tris (T0/288)
          Immediate mode (H 0 F L I): 46.25 FPS, 35.53 MTS, 768k Tris (T1/288)
          Immediate mode (H 0 I L S): 44.84 FPS, 34.44 MTS, 768k Tris (T21/288)
          Immediate mode (H 0 I L I): 44.50 FPS, 34.18 MTS, 768k Tris (T5/288)
          Immediate mode (L 3 F L S): 404.85 FPS, 18.08 MTS, 44k Tris (T18/288)
          Immediate mode (L 3 I L S): 404.85 FPS, 18.08 MTS, 44k Tris (T22/288)
          Immediate mode (L 3 I L I): 403.85 FPS, 18.03 MTS, 44k Tris (T6/288)
          Immediate mode (L 3 F L I): 399.67 FPS, 17.85 MTS, 44k Tris (T2/288)
          Immediate mode (H 3 F L S): 23.13 FPS, 17.77 MTS, 768k Tris (T19/288)
          Immediate mode (H 3 I L S): 23.01 FPS, 17.68 MTS, 768k Tris (T23/288)
          Immediate mode (H 3 I L I): 22.92 FPS, 17.61 MTS, 768k Tris (T7/288)
          Immediate mode (H 3 F L I): 22.92 FPS, 17.60 MTS, 768k Tris (T3/288)

Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#1677 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:28

Idézet: Abu85 - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 11:06

Miért kell egy embert elfogultsággal vádolni, mert nem változik hetente a véleménye?
Ezt komolyan nem értem... Világosan le van írva a cikkeimben, hogy mit miért gondolok így, kellő szakmai elemzéssel alá van támasztva a véleményem ... Mi a baj?
Sosem voltam elfogult csak látom, hogy melyik architektúra mit tud, és a jobbat pártolom.

Nézd valaki szeret belelátni a chipbe és tudni, hogy mi mit csinál és miért jó, valaki meg csak tesztekben a csíkokat nézi és levonja a következtetést. Szerintem a userek 90%-a átlapozza a részletesebb szintetikus teszteket (vs, gs, ps) és így sikerül átsiklani dolgok felett, átfutja a game teszteket (markot vagy megnézi vagy nem, ha beleteszik...) és kialakul benne a kép, hogy melyik a jobb. Technikai újítások leírását is szerintem a legtöbben átugorják.

Legtöbb embert az érdekli mennyi fpst nyom a kártya crysisban és nem az, hogy mondjuk több és komplexebb gs kód mellett gyorsabb lenne ugyanez vagy szebb ugyanilyen sebességgel vagy mittomén :D

Persze, ha azt mered mondani, hogy ez így szar, hiába nyom most marha sokat xyz játékokban a kártya, ha ms elvek szerint (lásd jó sok prezentáció) lennének felépítve azok a motorok "igazi" d3d10 útmutatás alapján, akkor a gépigény se lenne olyan marha vészes, ellenben szebb látványt kapnál, ilyenkor megkapod a pofádba, hogy mindig ez volt... Aztán magyarázd el nekik, hogy ezt nem jó a d3d9re ráfoltozni (ugye a vantage fejlesztő ezzel kezdte a kis mondandóját :D ).

Most is lesz majd cumi, mert szerintem a R600 féle architektúra lesz a majdani dx11es hóbelebanc alapja is, ellenben ugye nvnek már a dx10.1-re bővítés sem jött össze :Đ
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#1678 Felhasználó inaktív   szabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:30

Idézet: arn - Dátum: 2008. júl. 11., péntek - 9:33

he? nemreg vettem 4850et...

Hozzászólásod alapján egész másnak tünt.  ;)

Üdv
szabi
az internet vajon mi!? # Mire jó az ipad! # Mass Effect 2 vége
BF2 / Kép / BF3
1103hrs / 1042hrs / 66hrs

#1679 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:31

vista 64 bit alatt még ez a xar furmark is igen lassú
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#1680 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2008. 07. 11. 10:34

baszki kiba gyors a cuccod :D , na ha ez igy megy 2 kártyával akkor nagyon bodog leszek
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

Téma megosztása:


  • (427 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó