HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#591 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 13:12

Citizen Abel - Gravity Bone (2008)

Egy rövid ismertetőt idézek:
"A Quake 2 motorra készített ingyenes Gravity Bone játékban egy szupertitkos kémet alakítunk. Feladatunk, hogy öt madarat fényképezzünk le, a fényképeket pedig adjuk át egy közvetítőnek, miközben számtalan ügyességi és logikai feladatot kapunk." (ingyen-letoltes.blogspot.com)

Mondjuk nincsenek igazán komoly logikai és ügyességi feladatok benne.De laza fél órás kikapcsolódásnak nagyon megfelel ez a játék.Igazán érdekes, egyedi és szórakoztató.A grafika sem csúf, sőt pofás.Én még tovább is toltam volna, ha több pálya lett volna, de mindössze 2 van.

Most elmarad a + és - szerinti értékelés.

LETÖLTÉS!!! (24,1 MB) - blendogames.com

Értékelés: 8/10

Szerkesztette: Qwerty4 2010. 09. 11. 13:12 -kor

Qwerty4

#592 Felhasználó inaktív   Kyuubi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.290
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 16:19

Mirror's Edge
Most toltam végig 9, vagy talán 10-edjére, ismét szünet nélkül az egészet. Még mindig a világ legjobb játéka, egyedüli hibája pedig még mindig az hogy cirka 2 és fél óra alatt végigjátszható.
"What is dead may never die, but rises again, harder and stronger."

#593 Felhasználó inaktív   X360_FaNbOy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.498
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 11. 17:22

HALO Reach:
Hát az este igazából egy 15 percnyi maradt.. :sleep: Ma pedig nem volt mikor megcsináljam. Most végeztem..
Nekem nagyon tetszett. Szomorú az egész történet, beleértve a végét is. Viszont a hangulatban mindvégig benne van a remény, a harcolniakarás, a hősiesség. Nem hosszú játék, egy HC Halo-snak szerintem ez 1, max 2 nap. Engem viszont néhol megprobáltatott. :) A látvány is egészen lenyűgözött az egész játékban. Én eddig nagyot tévedtem, mert azt hittem, hogy a HALO az egy eszetlen multi lövőlde. Most már megértettem, hogy miért is szeretik olyan sokan és miért a legnépszerűbb XBOX játék.
Gratulálok Bungie! :)
A többieknek is jó szorakozást az anyaghoz. :)

Szerkesztette: X360_FaNbOy 2010. 09. 11. 17:23 -kor

Kép

#594 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 11:06

Kép

Őszintén szólva nem is értem hogy miért kellett ezt folytatni, hisz már az első sem örvendett nagy sikernek (és akkor még enyhén fogalmaztam) De annak legalább voltak jó részei.
Ezzel szemben. Komolyan mondom még igazából pozitívumot sem tudok felhozni ezzel a játékkal kapcsolatban (talán hogy rövid) A grafika nincs rá más szó SZAR. Ízléstelen, amatőr. A fegyverhangok nevetségesek, talán még a 2 főszereplő hangja meg a többi szinkronok ami elmegy kategória.
Amit még megemlítenék az a csúcsszuper kézi kamerás effekt, ami elsőre az újdonság erejével hat, utána már idegesítő (szerintem)
A történet egy nagy büdös 0 kb. (de ezzel még meg is békélnék)


Ami tetszett:
- 1-2 átvezető
- A két főszereplő karaktere

Ami nem
- Minden más. De tényleg. Amit el lehetett rontani, nekik sikerült. A legszebb hogy még az outrora is sajnálták az időt...

Hogy miért vittem végig? Mert bíztam abban hogy úgy mint az elsőnél, ennek is lesznek jó pillanatai, küldetései. De nem.

Remélem nem lesz folytatás.

3/10

#595 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 18:08

Sniper Ghost Warrior

Kép

Huhh hát ezt érdekes lesz értékelni.
Ha AA kategóriás játékokhoz hasonlítom, akkor ez bizony kevés. Sok helyen ordít róla hogy amatőrök csinálták. Ellenben ha figyelembe veszem azt a tényt hogy a játékot elkövető cég milyen munkákat adott ki eddig a kezei közül, nos ez zseniális :) talán az első játék a City Interactive történetében amiből nem léptem ki 20 perc után, és nem kukáztam. Sőőt. Ezt még élveztem is.
A játékmenet egyszerű mint a bot, egy mesterlövésszel kell aprítani a jónépet, nagyrészt lopakodva.
..nagyrészt. Na ez a baj kérem. A gépfegyveres harcokat baromira nem kellett volna erőltetni, mert irtó gyengék lettek. Itt éreztem először hogy itt biza nem profik munkájával állok szemben.
Ellenben a Snipekedős részek (a játék 80-85%) beza egész jóra sikeredett.
A grafikával nincs baj, sőőt szerintem nagyon is jól néz ki. El is várjuk a chrome 4 motortól. :)
A hangok. khm hát igen. A fegyvereké jónak mondható, a szinkronhangok már kevésbé.
A történeti szálat ne ecseteljük, mert az felejtős. De nekem különösebben nem is hiányzott itt.
A játék hosszúsága szintén hagy némi kívánnivalót maga után, mindössze 3h:50 alatt sikerült vele végeznem mediumon.

Ami tetszett:
- Remek grafika
- Nagyon korrekt gépigény
- Hangulatos sniperkedős részek
- Viszonylag változatos helyszínek
- Focus mod


Ami nem:
- A gépfegyveres részek nagyon kidolgozatlanok, és amatőrnek hatnak
- Rövid

Részemről azt kíváno ma fejlesztőknek hogy ennél rosszabb játékot soha ne csináljanak.
Nálam 6.5/10-et érdemel a játék

#596 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 19:11

Mivan, rosszpcjatekok-at uldozol? :)

#597 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 12. 20:23

Hmm? :)

#598 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 16:03

Quake 4 (2005)

Kép

Megvan eredetiben a Special Edition, gondoltam végigtolom újra mert nem nagyon látnak el minket igényes FPS-ekkel. Annyira Special Edition ez a Special Edition hogy Win7-en indításkor crashel egy nagyot. Feltéve a legújabb patchet (v1.4.2) már nem volt gond. Néztem grafikai modot is (magasabb felbontású textúrák, Prey-bol vett fémes effektek stb.) de vagy túlzásba vitték a dolgot, vagy nem mukodtek normálisan. Két óra szenvedés után feladtam és inkább belekezdtem a játékba. Megszokhattam volna hogy a PC-s modok 99%-a igénytelen szemét.

+ hangulat
ahhoz képest hogy egy (elvileg) eszetlen FPS-rol van szó, nagyon jól átadja a Strogg vs. emberiség vívódását
+ változatosság
nem lehet rá panaszkodni, foleg hogy a játék nagy része belso tereken folyik. még fegyver-upgradeket is sikerult belepasszírozni és a játék sem rovid
+ csapattagok
na ilyesmi is ritkán szerepel pozitívumok kozott. itt az A.I.-val sincs gond és a társak is hasznosak (gyógyítanak vagy feltoltik a pajzsot). végre nem az van hogy egyedul mészárolsz le mindenkit

- 2005-os játék
grafika mai napig tartja magát bár sok effekt hiányzik ami pl. a Preyt szebbé tette és a játékmenet is egyszeruen és sokszor kiszámíthatóan van felépítve

Nem ad sok újdonságot az FPS mufajához (leszámítva talán az NPC-k szerepét) de amit kínál azt nagyon jól csinálja. Egyik legjobb old-school FPS, bárcsak a jelenlegiek is legalább ennyire jók lennének :sleep:
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#599 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 18:36

Nem tudom én anno amikor kipróbáltam q4-et nagyon hamar sutba dobtam, pedig rengeteg oldshool fps-el játszottam, igaz végig csak a klasszkusokat játszottam. A klónok már sose jöttek be annyira. A Q4-el leginkább az a baj, hogy Doom3 mellett nagyon mostohagyerekként kezelték, szerintem nem kapta meg a figyelmet amit érdemelt volna így nem is lett kiemelkedő alkotás, kb olyan mint amikor átadják a stafétát egy 2. vonalbeli fejlesztőnek, hogy készítsen egy küldetéslemezt a játékhoz. Mondom ezt úgy, hogy a doom3-at se vittem végig soha.

#600 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 20:53

Mindkettot leszólták anno, Doom 3-at azért mert a grafikán kívul nem volt benne semmi újítás (érdekes módon manapság ez már nem negatívum), Quake 4-nek meg ahogy írtad esélyt sem adtak.

Doom 3 anno elso végigjátszáskor nekem boven jónak tunt de tényleg nincs benne semmi kiemelkedo vagy emlékezetes. Ijesztgetos, egyedul vagy mindenki ellen, de foleg sotét. Pár hete próbáltam újra nekiveselkedni de túl primitív és irritáló volt. Quake 4-et késéssel toltam végig, lehangoltak az értékelések aztán megbántam mert nagyon jó kis játék. Így pár év után újra végigjátszva sem tunik megkopottnak, talán azért mert rengeteg gyenge alkotás jott ki azóta. Ha tetszett a Prey akkor próbáld ki ezt is.

Készul a Doom 4, kíváncsian várom. Quake sorozatot sokkal tobbre becsulom de ha van esze az id-nek akkor osszeszedi magát és tesz ebbe is normális multit. UT3 óta nem jott ki egy arena FPS sem, ráadásul maga az UT3 sem volt valami nagy eresztés :dry: Biztosan ki vannak rá éhezve az emberek, nem beszélve az e-sportsról (WCG stb.) ahol 2006 óta csak a CS1.6 maradt FPS-nek. Ez azért elárul valamit. És sajnos nem csak azt hogy a CS jól tartja magát.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#601 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 21:09

nekem nagyon tetszett a Q4 anno. simán hozta a Q2 hangulatát, ami a kedvenc quake játékom :D
JóSebesség

#602 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 13. 23:15

Üzenet megtekintéseIdézet: -Turbo- - Dátum: 2010. 09. 13. 22:09

nekem nagyon tetszett a Q4 anno. simán hozta a Q2 hangulatát, ami a kedvenc quake játékom :D

Ez érdekes, Q2 nekem is tetszett régen, annak küldetéslemezeit is végigtoltam. De Q4-ben nem véltem felfedezni semmi hasonlóságot.

Nem mondom, hogy majd előveszem, mert már így is vagy 5 játék van a listámon amit újra szeretnék játszani, vagy végre először végigvinni.

#603 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 14. 06:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Ilsyde - Dátum: 2010. 09. 13. 21:53

Mindkettot leszólták anno, Doom 3-at azért mert a grafikán kívul nem volt benne semmi újítás (érdekes módon manapság ez már nem negatívum), Quake 4-nek meg ahogy írtad esélyt sem adtak.

Doom 3 anno elso végigjátszáskor nekem boven jónak tunt de tényleg nincs benne semmi kiemelkedo vagy emlékezetes. Ijesztgetos, egyedul vagy mindenki ellen, de foleg sotét. Pár hete próbáltam újra nekiveselkedni de túl primitív és irritáló volt. Quake 4-et késéssel toltam végig, lehangoltak az értékelések aztán megbántam mert nagyon jó kis játék. Így pár év után újra végigjátszva sem tunik megkopottnak, talán azért mert rengeteg gyenge alkotás jott ki azóta. Ha tetszett a Prey akkor próbáld ki ezt is.

Készul a Doom 4, kíváncsian várom. Quake sorozatot sokkal tobbre becsulom de ha van esze az id-nek akkor osszeszedi magát és tesz ebbe is normális multit. UT3 óta nem jott ki egy arena FPS sem, ráadásul maga az UT3 sem volt valami nagy eresztés :dry: Biztosan ki vannak rá éhezve az emberek, nem beszélve az e-sportsról (WCG stb.) ahol 2006 óta csak a CS1.6 maradt FPS-nek. Ez azért elárul valamit. És sajnos nem csak azt hogy a CS jól tartja magát.


Doom3-nak a grafikája lett volna érdekes, viszont mivel tök sötétben bóklásztál így abból sem jött le semmi... Kép
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#604 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 18. 19:11

Command & Conquer : Tiberian Sun (1999) /GDI kampány/

Nem is tudom milyen indíttatásból vettem elő pont ezt a részét a sorozatnak. Amit előzetesen el lehet mondani róla, hogy a legújabb részt leszámítva ez volt a sorozat legtöbbet kritizált része. Amit a többség kifogásolt benne anno, hogy túl lassú, nem a gépigény miatt, hanem a játék maga nem elég pörgős, és az egész a bázisépítgetésről szól semmi másról.

Szerintem ez egyáltalán nincs így. Az igaz, hogy nem túl pörgős, de hogy csupán építgetésről szólna az badarság. Sőt én kevesebbet építgettem benne mint az eredeti C&C-ben, aminek ez az egyenesági folytatása (Red Alert ugye más univerzumban játszódik) Ami leginkább lassítja a játékmenetet az az, hogy a tiberium betakarítást jelentősen lelassították, a harvester sokkal tovább van kint, és kevesebb pénzt is ér egy teljes szállítmány, ugyanakkor az egységek ára meg magasabb lett. Persze ha valaki direkt arra játszik el lehet szöszölni bázisépítgetéssel, mindenféle falakat felhúzni meg kapukat, de ezeknek legfeljebb esztétikai jelentőségük van, hogy fú milyen jó bázist építettem, mert az ellenfél már nem arra megy amerre tereled a fallal, hanem simán szétlövi ha útjába kerül.

A játék eléggé könnyűre sikerült, mert az elején bár nincsenek igazán jó egységek az ellenfél nem túl aktív, leginkább csak imitálja a támadást 10 percenként rádküldve pár kósza egységet, később pedig azért válik könnyűvé a játék mert a distruptor tank meg a mammoth mk2, és az orca bomber nagyon erősek. Egyedül az artilleryvel tud egy-két kellemetlen pillanatot okozni az ellenfél. Azon kívül a legnagyobb kihívást az elfuserált útvonalkereső algoritmus jelenti, mert az egységek még nagyon rövid utat is képesek elképesztű extrém úton megtenni ha nem figyelsz oda rájuk, és a friendly fire-nek is majdhogynem több egység esik áldozatul mint az ellenfélnek ha nem figyelsz oda.

Az utolsó küldetés is csak azért nehezebb mint a többi mert itt az ellenfél szinte azonnal visszaépíti az épületeket amiket lelősz, így nem lehet nyugodtan leszedegetni mert gyakorlatilag még le se lőtted a következő őrtornyot már újraépült az előző amit leromboltál.

A történetre nem érdemes szavakat fecsérelni nem egy nagy szám, sőt mondhatni rémesen gyenge. Az átvezető animációkba pedig hiába szerepelnek viszonylag nevesebb színészek is, végig olyan érzésem volt mintha két komoly projekt között ebédszünetben vették volna fel ezeket a jeleneteket, mert ZS kategóriás teljesítményt nyújtanak. Semmi beleélés, szinte felolvasóverseny, ennyit az első rész névtelen szereplői is tudtak.

Ami jó ebben a játékstílusban, hogy hiába 11 éves a játék, a grafikával semmi problémám nem volt, simán élvezhető még ma is. Csak az átvezető videók rosszminőségű tömörítése és a szélesvásznú módok hiánya emlékeztetnek rá, hogy nem mai játék.

+
  • C&C
  • Játékmenet
  • Időtálló grafika


-
  • Túl könnyű
  • Útvonalkeresés
  • Lassú betakarítás miatt néha hosszú szünetek a játékmenetben
  • Bizonyos küldetések kihagyhatóak. Ennek nem tudom mi értelme, hogy néhány küldetés csak opcionális, majdnem fele idő alatt is át lehet rohanni a játékon ha ezeket mind kihagyod.
  • Túl erős egységek


Verdikt: 6/10

#605 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 07:21

Dragon Age: Origins. Tegnap este fejeztem be. Nálam 10/10. Maximum néhány apróságot tudnék felsorolni negatívumként de ezek szerintem annyire elhanyagolhatók, hogy hamar túl lehet lépni ezeken. Viszont a hangulat, a játékmenet, a story, az egésznek a kidolgozottsága és mélysége, mind, mind szuper. És még DLC-k nélkül is mondhatni hogy ez egy igen hosszú játék (persze ha nem csak a fővonalra koncentrál az ember hanem a side questeket is megcsinálja). Már várom a folytatást. A DA 2-nél csak a Mass Effect 3-at várom jobban.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#606 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 10:37

Az "apróságok" alatt gondolom foleg a grafikát meg a felemás harcrendszert érted. Amúgy 100%-osan egyetértek azzal amit írtál bár én ennek megpróbálnék egy cseppet kevesebb pontot adni mint a Mass Effect sorozatnak :-D
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#607 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 10:50

Olyannyira hosszú, hogy én végig se tudtam játszani, mert előbb ráuntam mint a végére értem volna. Na meg nem tetszett, hogy a harcban mindig lekaszaboltak, valamiért iszonyú gyenge volt a csapatom.

#608 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 11:11

nekem az egyik kedvenc játékom lett, de mégegyszer nem fogom betölteni. :)

gyakorlatilag ha meghallom az rpg kifezeést akkor nekem nem a fallout, kotor stb jut eszembe, hanem ez:
Kép

az egyetlen rpg amit a dragon age előtt végigjátszottam az a mass effect széria, nomeg a borderlands, dehát... ezeket simán végig lehet kaszabolni, abszolút nem kötelező az rpg elemekkel foglalkozni ha az ember nem akar.

viszont a dragon age az sokkal inkább rpg mint akció. nem mondom, easy-n is megizzadtam sok helyen. sőt. néhány helyen csak úgy tudtam továbbjutni, hogy kisakkoztam hogyha mondjuk a terem ezen sarkába állok és előre megyek 5 lépést, akkor nem fog egyszerre az összes ellenfél nekemugrani, hanem mondjuk az 5-ből csak 3. mert ha "normálisan" játszottam volna akkor soha a büdös életben nem tudtam volna megcsinálni azt a részt :D

a csapatom erős volt. olyannyira hogy gyakorlatilag mindig az én karakterem esett el elöszőr :D :D :D volt pár nevetséges pillanat, na :)

de a sztori, a változatosság, és a hangulat.. pazar. 30 óra játékidő kb 4-5 nap alatt. kiváló élmény volt, egy percét sem untam. (illetve ez hazugság: a fade részt moddal átugortam. na az valami borzalom volt)

Szerkesztette: -Turbo- 2010. 09. 21. 11:12 -kor

JóSebesség

#609 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 11:26

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 09. 21. 11:50

Olyannyira hosszú, hogy én végig se tudtam játszani, mert előbb ráuntam mint a végére értem volna. Na meg nem tetszett, hogy a harcban mindig lekaszaboltak, valamiért iszonyú gyenge volt a csapatom.


Nekem leginkább a Morrigan/Zevran/kutya jött be legjobban csapattársnak. Sten-t, Alistair-t és a többieket szinte sosem vittem magammal. Én meg warrior voltam, szóval tanknak ott voltam én. A leggyengébb szinte mindig Zevran volt, ha valaki meghalt a partyból egy egy húzosabb csata közben, az szinte mindig Zevran volt bármennyire is odafigyeltem rá... Ennek ellenére nekem elég jól használható volt ílyászként. Az lehetett a baj, hogy nem igazán sikerült megfelelő páncélt találni rá, csak a játék vége felé.
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

#610 Felhasználó inaktív   McElroy 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.178
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 09. 21. 11:31

Üzenet megtekintéseIdézet: Ilsyde - Dátum: 2010. 09. 21. 11:37

Az "apróságok" alatt gondolom foleg a grafikát meg a felemás harcrendszert érted. Amúgy 100%-osan egyetértek azzal amit írtál bár én ennek megpróbálnék egy cseppet kevesebb pontot adni mint a Mass Effect sorozatnak :-D


Hát igen a grafika is megemlíthető de erre azt mondom, hogy a Dragon Age is azt bizonyítja, hogy a grafika nem minden. Azért azt megjegyzem, hogy hatalmas volt a kontraszt egy-egy dx10 vagy 11-es játék után (pl Crysis, Stalker Call of Pripyat, GTA 4) betölteni a Dragon Age-t. :) De ez csak fél percig volt látványos, aztán úgy is hozzászoktam, mert a hangulata úgy is magával ragadt a kissé "fapados" grafika ellenére... :) A felemás harcrendszerrel is egyet értek, de azt is meglehetett szokni. :)
: my deviantart:
CPU: Intel Core i5 3570K | Alaplap: Asus P8Z77-V LE | RAM: 2x4 GB Corsair Vengeance 1866 | VGA: Asus HD7870 (DC2-2GD5-V2) | Display: Asus PA238Q | Sound: SB Audigy 2 ZS Platinum Pro | PSU: Corsair HX650 | HDD1: WD Black Caviar 500 Gb, HDD2: WD Black Caviar 1 TB | Case: Xigmatek Midgard II

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó