HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#691 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 06. 17:31

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 11. 06. 16:21

Akkor lehet kár volt beszereznem?

Szerintem ja :) (de nem mindig egyezik az izlésünk.. sőőt az esetek 90%-ában nem, szal majd meglátod :Đ)

#692 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 07. 23:37

Star Wars - The Force Unleashed II (2010)

A Lucasarts szégyene ez a játék. Persze tudom, hogy a klasszikus lucasartsnak akinek a nagy klasszikusokat köszönhetjük semmi köze ehhez a játékhoz, attól még a nevet beszennyezi.

Kezdve azzal, hogy tele van buggal méghozzá nem apróságokkal, hanem komoly gameplayt befolyásoló hibákkal. Az egyik ilyen, hogy néha az átvezető animációk helyett üres fekete képernyőt mutat, néha hallani a hangot, de volt hogy azt se. És mivel ebből okosan kivették azt az opciót ami az első részben volt, hogy utólag menüből visszalehetett nézni az átvezetőket, gyakorlatilag ha elöjön a bug, megszívtad, nem láthatod az adott átvezetőt, csak ha újra végigjátszod a pályát ami után következik és imádkozol, hogy másodszorra ne jöjjön elő a bug. Nekem szégyen szemre a játék vége videót youtube-on kellett megnéznem. Másik bug, hogy néha a textúrák feketednek ki teljesen és akkor nem látni semmit az adott pályán, a falat nem tudod megkülönböztetni a padlótól, minden 0,0,0 színű lesz, még csak a fény se látszik a textúra nélküli objektumokon ilyenkor. És mivel nem lehet tájékozódni így megintcsak megszívtad és pályarész újrakezdésével oldható csak meg. Harmadik bug amibe sikeresen belefutottam az, hogy az egyik pályán ha csak egyszer is meghalsz akkor a kb 2/3-ánál nem fogsz tudni tovább menni mert egy power cell nem lesz megfogható, aminek megfoghatónak kellene lennie. Az egyetlen megoldás a bugra, ha újrakezded a pályát és egyszer sem halsz meg rajta.

Ennyit a bugokról, most akkor térjünk át arra, ami miatt bugok nélkül is lesajnáló kritikát érdemelne a játék: Viccesen rövid, ráadásul a viccesen rövid talán 4-5 órás játékidőnek is a felét a bossfightok teszik ki. Amik ráadásul önmagukban is paródiába illőek. Az első részben azért főleg hagyományos hack&slash alappon mentek ezek is, na itt ezt el lehet felejteni. Scriptelt az egész, és több főellenség olyan, hogy karddal el se érheted.
Az első rész remek története után, ennek gyakorlatilag nincs története, mondjuk ilyen rövid idő alatt nem is lehetne sok történetet mesélni, de még az a kevés is teljesen súlytalan és értelmetlen. Még a vége is gyakorlatilag alapjaiban ássa alá az egész tétjét a játéknak, ugyanis innentől nincs jelentősége a halálnak, mert bárki feltámadhat.

Az egyetlen pozitív része ami megmaradt a játéknak az a pörgős játékmenet, azon kívül semmit se tud felmutatni. A kombó rendszert megszüntették, ami jó is meg rossz is, mert bár utáltam a kombókat tanulgatni, legalább valami taktikázási lehetőséget adott a játéknak az első részben. Itt viszont minden ellenfél csak egyféle módon intézhető el az alap stormtroopereket kivéve. A skill pontok bár megmaradtak eléggé súlytalanok lettek mert nem lehet vele új kombókat beszerezni, meg nincsen levelup, egyszerűen csak a meglévő 5 képesség fejleszthető belőle, amitől minimálisan hatásosabb lesz pl a kard dobás, vagy a lightning.

Ami még szót érdemel az a pályadesign, ami viccesen szar. Különösképpen a gépterem a hajódon. Mintha minden csak a te szórakoztatásodra lenne kitalálva. Ez a pályafelépítés elment volna egy 2d scrollozódós duke nukemben. de itt azért többet várna az ember annál, hogy minden tereptárgy funkciója a te szórakoztatásodban merül ki. Pl a saját hajód géptermében szét kell robbantani dolgokat hoyg továbbjuss. És egyébként a hajó személyzete is mindig így közlekedik, hogy elpusztítja a fél hajót? Na meg hogy kerülnek stormtrooperek, meg sith harcosok a te hajód belselyébe? Az, hogy a hangárba bejönnek leszálló egységekkel még ok, de tudtommal star wars univerzumban teleportálás nincs. Meg a másik vicces dolog, hogy az összes platform catwalk és alagút pontosan egy-egy dupla force jump-ra van méretezve. Biztos bennem van a hiba, de nem hiszem, hogy a hajó teljes személyzete jedikből áll, akkor megint ott tartunk, hogy akkor a snassz mezei legénység hogy a frászba közeledik?

Ja mégegy dolog ami végig idegsített, hogy kota az egész játék alatt neked dumál, hogy mit csinálj, nem telik el fél perc, hogy ne mikormenedzselne, mintha nem lenne jobb dolga. Persze gondolom azért került ez bele, hogy vérpistikének még arra se kelljen az agysejtjeit pazarolnia, hogy megjegyezze mit kell csinálnia, mert kota 5 mp-enként elmondja rádión, 50x is, általában feleslegesen, pl a power cellt töltöd éppen force lightingal de ő azért benyögi, hogy feleslegesen csinálod, mert nem tudod sebezni (a főellent), ez is ócska scriptelési hiba.

Az első rész se tette túl magasra a mércét, de egy élvezhető játék volt, kellően erős kihívással, és a remek történet miatt végig élvezetes maradt. Ez viszont ezer sebből vérzik.

+
  • Pörgős játékmenet


-
  • Pályadesign
  • Semmilyen történet
  • <5 óra játékidő a bugok miatti szenvedést is beleszámítva és ez egy teljes árú AAA cím, katasztrófális ár/érték arány.
  • Rövidsége ellenére unalmassá válik a harc nagyon hamar, mivel minden ellenfél csak egyféleképpen pusztítható el.
  • Bugok
  • Hülye befejezés


2/10

Szerkesztette: Mumia 2010. 11. 07. 23:39 -kor


#693 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 08. 18:53

Command & Conquer: Red Alert 2 (2000)

A C&C alternatív univerzumából a második játék, direkt nem mondom hogy folytatás mivel szinte semmilyen módon nem kapcsolódik az előző részhez. És az egész játékot komolytalan stílusúra vették. Ebből következik a szinte teljesen agyament és már-már szűrreális történet és átvezető videók.

Bár a történet stílusa nem feltétlenül jön be, a játékmechanika maradt a megszokott. Annyival más mint a korábbi játékok, hogy jóval pörgősebb, a legtöbb pálya medium nehézségen 20 perc alatt letudható, így a teljes allied kampány kevesebb mint 5 óra alatt végigjátszható. Medium nehézségen nem jelent különösebb kihívást a játék, egyedül az utolsó pálya picit nezebb, mert állandóan atombombáz az ellenfél, és 4 oldalról támadgat.

A játék pörgőssége főleg annak köszönhető, hogy az egységek nagyon erősek az épületek pedig nagyon sérülékenyek, mp-ek alatt lerombolhatóak. Így gyakorlatilag 5-10 jól összeválogatott egységgel le lehet darálni az ellenfelet a mapről.

+
  • ? Sajnos semmit nem tudok kiemelmi ami kiemelkedő tulajdonsága lenne a játékna


-
  • Ha nagyobb felbontást használsz az átvezető videók a képernyő közepén jelennek meg egy 640x480-as kockában.
  • Komolytalan stílus
  • rövid
  • túlzottan könnyű


5/10 mert azért el lehet vele játszogatni, egy minden szempontból a kötelezőt de véletlenül se többet teljesítő RTS.

#694 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 08. 19:42

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 11. 06. 17:09

Kép

Már az előző James Bondos játék sem nőtt a szívemhez, hát ennek sem sikerült. Nem mondom, egy fokkal jobb mint az, de ez így még mindig gyenge.
A játékmenet egyszerű, és végtelenül konzolos. (szerintem ez még konzolon is arcadenak számít :D)
A grafika változatos... Hol az elmegy, hol a ronda kategóriába sorolható
Vér nincs, ez sokat ront az amúgy sem rózsás összképen.
A játékidő piszok rövid, bár hogy őszinte legyek nekem ennyi elég is volt belőle.

grafika: 10/5
hangulat: 10/4
hangok: 10/7
nehézség: 10/2
optimizáció: 10/9

10/5

PC-n még mindig a Nightfire viszi a pálmát..

Ennek a grafikája szerintem egy köpedelem, undorító. :boa:
Egyedül az elsötétedés, rossz látási viszonyok nehezítik a játékot, különben kihívás se lenne benne semmi.
Következő játékindítás után meg is nézem ki lehet-e venni ezt a gyönyörű "effektet".
Qwerty4

#695 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 18:31

Blood Stone 007 (2010)

Túlságosan nem vagyok lenyűgözve tőle.De még mindig többet nyújtott, mint amit vártam.Sokkal rosszabbra számítottam.

Pozitívumok:
-autós üldözések, csónak, hajó, stb. (jól feldobják a hangulatot)
-a játék főcímzenéje (Joss Stone és a játékban Bond-lányként való "szereplése")
-tűrhető sztori
-menü
-grafika egy-egy helyen jól fest
-helyszínek
-(pont elég játékidő)
-... (???)


Negatívumok:
-a grafika sötétes, nem is tudom hogy mondják ennek, de idegesítő
-a játék 90%-a túl könnyű normalon, a vége felé meg már volt egy kis idegölő rész is
-kényelmetlen mozgás
-unalmas részek, credits
-szinte semmi JB-hangulat
-kütyük hiánya, meg jó lett volna valami igazi lopakodós vagy egyéb érdekes pálya a játékban
-...

A QoS 5.5 pontot kapott tőlem, ennek meg adok 6/10-et.
Qwerty4

#696 Felhasználó inaktív   iljicSke 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.388
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 09. 23:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2010. 11. 07. 23:37

Star Wars - The Force Unleashed II (2010)

+
  • Pörgős játékmenet


-
  • Pályadesign
  • Semmilyen történet
  • <5 óra játékidő a bugok miatti szenvedést is beleszámítva és ez egy teljes árú AAA cím, katasztrófális ár/érték arány.
  • Rövidsége ellenére unalmassá válik a harc nagyon hamar, mivel minden ellenfél csak egyféleképpen pusztítható el.
  • Bugok
  • Hülye befejezés


2/10


+

- szép grafika, SW hangulat
- tisztes portolás az első részhez képest
- könnyebb irányítani, harcolni, nem kötelező a kontroller
- többnyire szórakoztató

-

- pofátlanul rövid, DLC-nek elmenne
- végigjátszást lehetetlenné tevő bug (én pont belekerültem a szórásába)
- főellenfelekkel való küzdelem unalomba fullad, taktikus harc helyett minijátékokkal lehet nyerni
- faék bonyolultságú történet

6/10

Szerk.: ja igen, a befejezés az tényleg hülye.

Szerkesztette: iljicSke 2010. 11. 09. 23:39 -kor

I cry, when Angels deserve to die

Az Everesttől Zanzibárig


6121m

#697 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 10. 13:41

Black Ops

A treyarch-nak nehéz lehet a dolga. Felvenni az IW féle Codokkal a versenyt nem kis dolog. Ám PC-n szerencsésnek mondhatják magukat, az IW/activision kis attrakciója után. Már a tény, hogy dedikált szerverek is vannak a játékban hatalmas ujjongást váltott ki a rajongókból. Úgy tünt, hogy végre eljön PC-re is az "ultimate" call of duty.

Eljött? Félig...

a singleplayer eszméletlen jól sikerült. Kb olyan hosszú mint az MW2, talán egy hangyányit hosszabb, de jóval változatosabb, érdekesebb (a sztori) és ezáltal élvezetesebb. Sajnos viszont, rengeteg amatőr mozzanat is van. Visszatértek az örökké respawnoló ellenfelek, az egyenesen vadbarom csapattárs AI. Kár, mert ezek nélkül tökéletes lenne a játékélmény.

A multiplayer jelenlegi formájában majdnem játszhatatlan. Lag, lag, lag és mégtöbb lag. Ilyen is meg olyan is. Emberenként változnak a tünetek, de majdnem mindenkinél megtalálható valamilyen formában. Vannak ám gyógymódok, de egyik sem "univerzális". Valakinél bejön, valakinél nem. Lesz patch, biztosan, de ez igy akkor is gáz. Sajnos manapság ez a divat, elég csak visszagondolni az 1 hétig játszhatatlan BC2-re vagy a katasztrófális MW2 launchra. Pedig maga az MP nagyon jó lett. Kivették az idegesitő perkek, killstreakek nagyrészét. Dedikált szerverek. Több játékos. Mégjobb testreszabhatóság. Új, érdekes játékmódok.

Ami még negativum, az a grafika. Sajnos gyengébb mint az MW2, és jóval magasabb a gépigény. Látszik hogy a treyarch-nak nagyon jó ötletei vannak, de a programozás részén a dolognak még gyúrni kéne. PC-n legalábbis.

+
fantasztikus sp kampány; cod-hoz képest mesteri történet
sok tartalom; zombi mód, komplex multiplayer
szokásos cod hangulat

-
mp játszhatatlan
gyenge optimizáció

jelenlegi formájában nem igazán értékelhető a játék, de ha mindent kijavitanak akkor 9/10. A konzolverzió viszont 10/10, ott tényleg kihozták a platformból a maximumot.

Szerkesztette: -Turbo- 2010. 11. 10. 13:43 -kor

JóSebesség

#698 Felhasználó inaktív   lordrolee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.908
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 11. 01:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 09. 18:31

Blood Stone 007 (2010)

Túlságosan nem vagyok lenyűgözve tőle.De még mindig többet nyújtott, mint amit vártam.Sokkal rosszabbra számítottam.
...


Én is épp most fejeztem be és hasonló a véleményem róla. Pro/Kontra nem írok semmit, mert amit írtál azokkal abszolút egyetértek. De a rövid játékidőt ki kell emelnem. Piszkosul spóroltak ezzel.
Kép

Xfire profil

LordRolee

#699 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 11. 07:57

James Bond 007: Blood Stone

Általában félve állok a filmekből vagy az azokhoz valamilyen szinten kötődő játékokhoz, legtöbbször el is kerülöm őket. Tegnap azonban kipróbáltam az új James Bond játékot.

A neten általában pozitív kritikákat találhatunk róla, de mindegyik jegyzi, hogy nem lett kiemelkedő munka. Nagyjából ezt tudom én is megerősíteni. Jó játék, de nem egy klasszikus.

A játékmenet általában a szokásos TPS-t követi, fedezékekkel. Nem rossz, de az AI nincs a helyzet magaslatán, így általában csak akkor halunk meg, ha hirtelen elénk dobnak egy pár ellent, fedezék pedig épp nincs egy se.

Persze egy Bond játéktól elvárható, hogy ne csak lövöldözés legyen, így lesz lopakodós rész is. Persze nem kell egy Splinter Cellre gondolni. Ennél azért jóval egyszerűbb a dolog.

Viszont a járművek szerepeltetése nagyon jól sikerült, feldobja a hangulatot. Többször volt már autós üldözés, mindegyiket nagyon élveztem, pedig nem igazán vagyok a műfaj rajongója (béna vagyok benne). A kezelhetőség rendben van, mindegyik jármű könnyen irányítható.

Nagyjából egyébként elmondható a játékról, hogy innen és onnan is vesz egy kicsit, semmi se bonyolít túl (kütyüből is csak egy van), viszont összességben azért működik a dolog és szívesen bújunk Bond bőrébe, hogy a végén elintézzük az aktuális gonoszt.

A történetre egyébként nincs panasz: igazán kellemes, bondos, érthető, sok kemény jelenettel, az opening miatt pedig külön dicséret illeti őket.

A grafika is rendben van, bár fura, hogy az átvezetők csúnyábbak, mint a játék.

Összességben ha minden mozihoz köthető játék ilyen lenne, akkor nem igazán panaszkodnánk rájuk.

#700 Felhasználó inaktív   megalonagyix 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.323
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 11. 21:19

Dragon Age: Origins

Nos..nem rég fejeztem be. Hát mit is mondjak, élveztem! Nagyon jó kis RPG, azonban az a sok bizonyos apró tényező, amit majd megemlítek, az eléggé lehúzza. Úgyérzem hogy nem teljesen ér fel a kritikákhoz amelyeket kapott. Hogy miért?

A grafika végülis egész kellemes. Néhol eléggé elavultak a textúrák, és darabosak az animációk, valamint néhol csont üresek a terek amelyek teljesen elrontják néhol a látványt. Mégha technikai oldalról közepesre vizsgázott a játék, az egész játék designja eléggé megkapó, fantasy hangulatú, és megadja a játék alapját tökéletesen. Már csak azok a fránya láthatatlan falak ne lennének... 7,5/10

A történet remek! A BioWare nem hazudtolta meg magát: Hihető univerzumot teremtett, rengeteg részlettel, háttérsztorikkal... a fősztori fordulatos, viszonylag könnyen érthető (a lokalizáció elég jól sikerült), eseménydús, változatos... a karakterek háttérsztorija is elég részletes, valamint az egész univerzum a kódex alapján már könyv/filmgyanús. Szóval mindent egybevetve, a történet kap tőlem egy 9,5/10-est.

A játékmenet vérbeli RPG (PC): Egyrészt: ez volt életem legnehezebb játéka. Normalon már néhol vért izzadtam néhány résznél: de azt kell mondjam, hogy megérte, mert utána mindig elégedettség töltött el! A játék mechanikája hasonlít a KOTOR-hoz: kb fifty-fifty a párbeszéd illetve a harc aránya. Mint a történetnél, itt is elég mély részletek vannak a párbeszédekben... de azért valamint paragon/renegát rendszert beültethettek volna, mint a ME-ben, meg a KOTORban. A World of Warcrafthoz képest nekem a harcrendszer "darabos volt", nem tűnt olyan folyékonynak, és a spellek sem annyira jók mint a WoWban... (pl 4-féle pajzs van a mágusnak, azokból egyet sem használtam igazán.) A helyszínek viszonylag változatosak: városok, bányák, erdők, tornyok, és hát a Harrowing... Az ár / érték arány: most 2000Ft-ért vehető a CDgalaxisban, ennyiért még a hülyének is megér, alapból minimum 2 végigjátszás benne van (bár nekem 1 is bőven elég volt, a végére már eléggé meguntam) de a vérbeli RPG rajongók imádni fogják. A játékmenet kap tőlem egy 8/10-et, és összevetve a játék nálam 8/10-re vizsgázott.

#701 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 11. 22:14

Üzenet megtekintéseIdézet: lordrolee - Dátum: 2010. 11. 11. 02:27

Én is épp most fejeztem be és hasonló a véleményem róla. Pro/Kontra nem írok semmit, mert amit írtál azokkal abszolút egyetértek. De a rövid játékidőt ki kell emelnem. Piszkosul spóroltak ezzel.

Ja.Plusz még azt kihagytam, amit Max írt, hogy nincs vér, ami elég irreális.
Qwerty4

#702 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:08

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 12. 00:14

Ja.Plusz még azt kihagytam, amit Max írt, hogy nincs vér, ami elég irreális.

Szerintem egy James Bond filmben sincs vér. Nem tudom, én nem is hiányoltam. A Black Ops baromi kegyetlen, oda kell is a vér. Ez meg egy titkos ügynökös játék amivel a fiatalabbak is játszhatnak.

#703 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Scoo - Dátum: 2010. 11. 12. 09:08

Szerintem egy James Bond filmben sincs vér. Nem tudom, én nem is hiányoltam. A Black Ops baromi kegyetlen, oda kell is a vér. Ez meg egy titkos ügynökös játék amivel a fiatalabbak is játszhatnak.

Attól még, ha rálősz valakire vérzik.Brutális, véres jeleneteket nem vártam, mert tényleg nem az a műfaj, de azért minimális vérzés lehetett volna.
A gyerekek meg az érzékenyebbek kedvéért szokott lenni ilyen cenzúra mód is, egyes játékokban.Asszem itt is volt, de ha már alapból nincs vér, akkor vajon mit cenzúrázhattak? :)
Qwerty4

#704 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 08:32

Üzenet megtekintéseIdézet: Qwerty4 - Dátum: 2010. 11. 12. 10:22

Attól még, ha rálősz valakire vérzik.Brutális, véres jeleneteket nem vártam, mert tényleg nem az a műfaj, de azért minimális vérzés lehetett volna.
A gyerekek meg az érzékenyebbek kedvéért szokott lenni ilyen cenzúra mód is, egyes játékokban.Asszem itt is volt, de ha már alapból nincs vér, akkor vajon mit cenzúrázhattak? :)

Szerintem kevered a Black Ops-al. Ott volt olyan lehetőség, hogy a durva jeleneket ki lehet hagyni. Szerintem az legyen a játék legnagyobb hibája, hogy nincs vér :)
Nagyovv gond az, hogy nincs AI.

#705 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:27

Üzenet megtekintéseIdézet: Scoo - Dátum: 2010. 11. 12. 09:32

Szerintem kevered a Black Ops-al. Ott volt olyan lehetőség, hogy a durva jeleneket ki lehet hagyni. Szerintem az legyen a játék legnagyobb hibája, hogy nincs vér :)
Nagyovv gond az, hogy nincs AI.

Azzal biztos nem keverem, mert nem is próbáltam ki, de nem is fogom.Viszont, mintha lenne a JB-ban is ilyen lehetőség a menüben.De végülis mindegy.
Azt nem mondtam, hogy a legnagyobb baj ez lenne, csak megemlítettem ezt a szempontot is.Ami a legnagyobb baj volt szerintem, hogy egyszerűen unalmas. :D
Qwerty4

#706 Felhasználó inaktív   tjames 

  • Őstag
  • Blog megtekintése
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 20.870
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:28

Tőled hallom először hogy unalmas....mindenhol dícsérik, mint film adaptációt.
Kép
Kép
Kép

#707 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 09:45

Hát, engem nem igazán villanyozott fel ez a jéték, unalmas volt egy kicsit.
Amúgy lehet, hogy sokan nem ezt a szót használták, hogy unalmas, helyette a gagyit.Itt nem, de az SG fórum BS topikjában sok ilyen véleményt lehet olvasni.
Qwerty4

#708 Felhasználó inaktív   Scoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 12:39

Nem olyan rossz játék ez. Persze aki akar az talál rajta fogást, de ha azt nézzük, hogy filmes téma feldolgozása, amik általában iszonyat szarok szoktak lenni, nos akkor már egész tisztességes munkának tűnik. Persze ha a Cod-hoz, Splinter Cellhez vagy ilyesmikhez hasonlítjuk akkor csúnyán elvérez.
Unalmasnak nem nevezném, mivel elég változatos helyszíneken játszódik. Ha egy okosabb az AI, valamint ha hozzácsaptak volna még plusz két óra játékidőt, akkor egész fasza kis stuff lenne.
Megvételre így nem ajánlott. Kölcsönkérni és eljátszani vele egy hétvégén viszont érdemes.
A Star Wars FU2-ben pl nagyobbat csalódtam. A Quantum Theory-ról nem is beszélve.

#709 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 12. 15:30

Kép


No hát ebben a játékba aztán beleadtak apait anyait a fejlesztők. Szépen összelopkodták összeszedték a dolgokat az elmúlt évek sikercímeiből
Találkozhatunk itt a darksector, devil may cry, portal, tomb raider, soulraver illetve prey-ből jól ismert elemekkel (tiszta sztárparádé :) )
Ám azt kell mondanom, ez nem baj, Sőőt. nagyon jól sikerült összegyúrni ezeket az elemeket a fejlesztőknek.
A történet mint azt már manapság megszokhattuk, nem nagy durranás.
Röviden: (ezt kopizom 1 másik irományból, mert lusta vagyok annyit írni, ill itt baromi jól össze van fogalmazva és szedve)

A főhős War, a pokol 4 lovasa közül az egyik, aki a Councilt képviseli azért, hogy megőrizze az egyensúlyt a menny és a pokol között. 
Ha el jő az apokalipszis és feltörik a hét pecsét, akkor lép közbe a Council hogy helyreállítsa az egyensúlyt. War-t még a hét pecsét feltörése előtt valaki tévesen riasztja, 
ezért mikor beavatkozik a harcba egy nagy hatalmú démon pokolra küldi. Itt kezdődik a mi kis kanosszajárásunk, mert War kér még egy esélyt a Council rend fejétől, hogy a végére 
járhasson annak, ki is csalta tőrbe.
Megkapja a lehetőséget, ám minden különleges képességétől megfosztják, csak a kardját viheti magával. Hogy ne legyen ilyen egyszerű az élete, 
útitársnak kap egy lényt, aki különböző instrukciókkal látja el a játék folyamán, és felügyeli hogy meg ne lépjen a földön.

A földre érve War szembesül azzal, hogy a Démonok azt elpusztították 90%-ban és az Angyalok csak statisztálnak a monsztáknak,
hogy azok ne unatkozzanak annyira a szürke hétköznapokon. Az embereket természetesen már mind egy szálig kiirtották.

Ennyi dióhéjban

A játékmenet
Klasszikus H&S alapokra épül, ám a rengeteg lehetőség miatt (ami szerintem már túl sok is) sokkal több annál. A harcok mellett olykor fejtörőkkel is meg kell bírkóznunk (ami a végére már szintén kicsit sok) a játék során
Fegyverből ugyan nincs arzenál (kasza, kard, kalapács) de ezek a gyilkolással szerzett xp pontokért fejleszthetők.

A képességek:
2 dolog amit érdemes megemlíteni. A Ló, és a Démon. Az előbbi főleg a gyorsabb közlekedést teszi lehetővé, a második a hatákonyabb harcot. Mindkettő nagyon hasznos dolog, sokszor fogjuk őket használni.

Grafika:
Hát. Nos ez határeset. Nem nevezném a játékot csúnyának, de azt sme merném állítani hogy szép. Amoylan elfogadható kategória. Cserében viszint a gépigény is nagyon baráságos.


Ami tetszett:
- Remek pörgős játékmenet
- Hangulatos átvezetők
- Rengeteg lehetőség ami*
- Hosszú játékmenet (a mai viszonylatokat nézve. Kb 17 óra)
- Változatos helyszínek
- Korrekt, portolási munka


Ami nem:
- * Ami a vége felé már sok is
- Kicsit elhanyagolt grafika
- Olykor rohadt nehéz


grafika: 10/7
hangulat: 10/9
hangok: 10/8
nehézség: 10/8
optimizáció: 10/10
10/8.5

Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 11. 12. 15:32 -kor


#710 Felhasználó inaktív   lordrolee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.908
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 13. 00:42

Ebben a játékban nekem a Watcher-ről mindig Joker jutott eszembe, mert Mark Hamill kölcsönözte neki a hangját és szinte ugyanolyan stílusban beszél mint ahogy Joker a Batman rajzfilmsorozatban nomeg az Arkham Asylumban.
Kép

Xfire profil

LordRolee

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó