HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#811 Felhasználó inaktív   Kreeg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 454
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 19:48

Lego star wars 3 the clone wars


A lego játékok mostanra nagyon a szívemhez nőttek. hosszú órákra kötött le a játék.Megmondom őszintén nem tudtam hogy jön ez a játék. Megjelenés után pár napal vettem észre hogy egyáltalán van lego star wars 3. Örültem is neki.Kapóra is jött a játék mivelt már kicsimel kifogytunk a co-op játékokból. Igy meg vettem ezt a remekművet . A történet az animációs sorozatal egyhuzamba játszodik. Amit nem követtem nyomon. De mivelt a kedvenc világom a star wars világa nem érdekelt . a játék a Geonosizi (nem tudom hogy kell írni) arénába kezdődik, ami már az elején feltünt hogy a játék nagyon vicces sokkal de sokkal több és jobb poén van mint az előző részekbe :D látszik a játékban hogy eléggé sok a nem legos szörny/dolog (pl.Acklay). A grafika az legos. Ami fasza, mikor végeztem a legelső pályával szembe tünt hogy RENGETEG karakter van. télleg rengeteg. Tetszett a játékban hogy most 1 hajóba vagyunk a bár helyett sokkal jobb a küldetésválasztó helyszín és eléggé bejárható ill. mehetünk ürcsatázni is storyn kívül vagy átmehetünk a gonosz hajóba ahol vár ránk 1 két rejtett pálya amik közül van 1-2 izgalmas is (fedezd a társaid sniperel 1 hajobol) ami nem tetszett hogy most a karaktereket 10 minikit összegyüjtésével lehet unlockolni (nem a storysokat azokat ugyan ugy megkapod ha megcsinálod a story pályát) mostmár ha co-op ba játszunk be került a split screen ami nagyon hasznos ill. bekerült 1 olyan mod ahol komplett csatákat vezethetünk le ami SZUPER a játéknál ez tetszett a legjobban. A játékban 3 helyre ágazodhatunk el. Mehetünk griveushoz asajj ventreshez és doku grof hoz (dokunál vannak a csaták) az űr csaták-nál hatalmas élmény mikor 1 minigunal több száz droidot bedarálunk majd beülünk 1 lépegetőbe és szétlőjük a drodiok épületetit


ami tetszett:
-sok karakter
-hosszú játékidő
-csata
-split screen


ami nem:
-az alap klónok nagyon gyengék

értékelés: 85%

sorry a helyesírás hibákért
http://www.xfire.com/profile/

mindig jobbat soha ne roszabat !

#812 Felhasználó inaktív   ilor14 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 93
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 24. 21:51

Alan Wake
Ami tetszett: -szép grafika
-jó történet
-egy adag adrenalin
-könnyű irányítás
-jó fegyverek
-jó zenék
Ami nem tetszett:-könnyű harcok
-rövid játékmenet
-sz*rul lehet a kocsikat vezetni
Értékelés:95%

Szerkesztette: ilor14 2011. 04. 24. 21:51 -kor


#813 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 09:07

@Mumia:

A "csak a single-t szeretem" mentalitásodról jutott eszembe (nem bántani akarlak, félre ne értsd): ;)
Kép


Ha komolyabb kihívásra vágysz, akkor az első rész való inkább neked:
- eleve nehezebb volt egy kicsivel
- az advanced test chambers játékmód az alappályákat tovább nehezített változatait tartalmazza
- elérhető rá a Portal: Prelude mod, ami tényleg megizzasztja az embert

#814 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 09:30

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 04. 24. 15:53

A multi csak nyűg nem előny. Én nem fogok máshoz igazodni. A számítógépes játékot egy gyors egyszerűen elérhető kikapcsolódásként képzelem el ami akkor van ott amikor eszembe jut, nem igényel semmilyen szervezést. Sok játéknál már a betöltési idő és a telepítés is túl sok gond. De hogy szervezni kelljen, hogy mikor játszak otthon a képernyő előtt ülve annyit nem ér az egész. Ha szervezek, akkor szervezek egy kertipartit, vagy biciklitúrát vagy kirándulást, vagy elmegyünk sörözni a római partra, de hogy egy játék miatt nem fogok szervezkedni az hótbiztos.


Ebben a koop 2 emberes. Nem kell 16 embert beszervezni egy 8vs8hoz :D

Nem néztem még a koop részét, de pl l4dnél egy játék összehozása nekem kb 30mpet vett igénybe.

Szal nem kell ezt annyira szervezgetni :)
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#815 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 15:27

Üzenet megtekintéseIdézet: SityiSXT - Dátum: 2011. 04. 26. 10:07


- elérhető rá a Portal: Prelude mod, ami tényleg megizzasztja az embert


Az tényleg, már az elején elakadtam anno :(
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#816 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 26. 17:24

Üzenet megtekintéseIdézet: BoGab - Dátum: 2011. 04. 26. 08:30

Ebben a koop 2 emberes.
Szal nem kell ezt annyira szervezgetni :)


Erről jut eszembe: PC-s split-screen coop útmutató


@Vlady: Én (ha jól emlékszem) a felénél adtam fel egy irgalmatlanul szivatós, egy tizedmásodperces időzítést és pixelpontos ugrást igénylő feladatnál. Az ötlet mindenesetre tetszett...

Szerkesztette: SityiSXT 2011. 04. 26. 17:27 -kor


#817 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 04. 27. 11:17

Ja, és mellesleg az én véleményem a Portal 2-ről: 9/10

#818 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 15:57

L.A. Noire (2011)

Szögezzük le rögtön az elején, elismerem, hogy ez a játék nem fog mindenkinek tetszeni, itt nincs középút, vagy beránt és imádod, vagy értelmetlen unalmas baromságnak fogod tartani. Én szerencsére az első csoportba kerültem.

Annyi biztos, hogy a Rockstar megint új stílust teremtett a játékok között, az még kérdéses, hogy mennyire lesz sikeres ez a stílus, lesznek e követői vagy egyszeri próbálkozásról van szó. Nekem részemről már nagyon elegem van a futószalagon érkező egy-egy aktuálisan divatos játékstílusra épülő kiadványokból. Mindenesetre ha a játékstílus nem is terjed el, és nem lesznek hasonló játékmenetű játékok, a technológia amit használnak biztos vagyok benne, hogy visszaköszön még.

Arról van szó, hogy már nem csak karakteranimációt vesznek fel motion capture technológiával, hanem a színészek arcjátékát, mimikáját is hasonló módon rögzítik. Ezzel megint új kapukat döntögetve a játékok fejlesztési költségében, hiszen ez azt jelenti, hogy most már nem csak szinkronszínészeket kell fizetni, hanem valóban minden egyes jelenetet el kell játszaniuk a színészeknek egy steril szobában ülve kamerák előtt. De a kölstség érdekelje a marketingeseket és kiadókat, minket mint játékosokat csak a végeredmény érdekel.

A végeredmény pedig elég felemás, mivel külön vették fel az arcmimikát és karakteranimációt, így nagyon sokszor olyan mintha a szereplők feje külön életet élne a testükhöz képest. Nem nagyon zavaró ez, de éppen elégszer megfigyelhető ahhoz, hogy ne lehessen mellette szó nélkül elsiklani. Az összhatás igazából nem más mint egy interactive movie, azzal a különbséggel, hogy a karakterek nem ütnek el a környezettől mivel azok is 3d-sek, míg ugye az interactive moviek-nél a számítógépes háttér előtt voltak hús-vér színészek. Nekem részemről a hús-vér megoldás jobban tetszett mint ez, mégis az a stílus is kihalt pár próbálkozás után.

De igazából a játék nem csak ebben hoz újat, a játékmenet is újdonság. Öt jól elkülönülő részre bontható,

Az első az eljutás A-ból B-be, azaz a vezetés. A különböző bűntények helyszínei, ill érdekelt személyek lakhelye vagy a rendőrség közötti mászkálás. Ez gyakorlatialag a GTA-val teljesen megegyező módon történik. Ami csalódás benne, hogy az autók mozgása 3 nagyságrenddel gyengébb mint bármelyik GTA-ban, nem értem miért nem kölcsönözték onnan ezt a részét a játéknak, hiszen ott már bevált. Ebben madzagon húzott sínautókkal kell közlekedni. Még csak arra se lehet fogni, hogy azért, hogy könnyű legyen és akit nem érdekel a vezetés az is el tudjon vergődni a célállomáshoz, ugyanis az ő számukra van egy olyan opció, hogy simán a célhoz lehet ugrani, nem kell nekik vezetniük. Én mondjuk nem alkalmaztam csak néhányszor ezt a játékban, mert a vezetés jó kikapcsolódás volt két nyomozási helyszín között, enélkül túl monoton lett volna a játékmenet.

És ha már itt vagyunk második játékelem a nyomozási helyszínek, amikoris egy gyanusított lakását, vagy éppen a bűntény helyszínét kell átkutatni bizonyítékok után. Ez a rész kicsit a point & click kalandjátékokra emlékeztetett engem. Ennél többet nem lehet róla elmondani, mászkálsz egy viszonylag behatárolt területen és mindent összefogdosol ami kézbe vehető, kb erről szól. Ezzel nem leszólni akarom mert az összahatásban jelentős szerepe van annak is, hogy ezt a részét is el kell végezni a nyomozómunkának.

Harmadik elem, pedig a kihallgatások, lényegében ez az újdonság a játékban, hogy a szereplők arcáról kell leolvasni, hogy mikor mond igazat mikor tart vissza valamit, vagy mikor hazudik. Kérdéseket teszel fel az éppen aktuális kihalgatottnak, ami itt zavart engem, hogy te választod meg a feltett kérdések sorrendjét, de ha nem sorban teszed fel őket, akkor sokszor se füle se farka párbeszédeket kapsz jutalmul, így igazán nem is értem miért engedi a játék változtani a sorrendet. Ha jól tippelsz, és eltalálod, hogy éppen igazat mondott vagy nem a kihallgatott akkor a jutalmad mindig valami kis plusz információ ami segít a nyomozásban. De az ügyeknek a végére lehet jutni úgy is, hogy az összes kérdést elrontod, max a saját egódat sérti ha rosszul teljesítesz egy ügyben, pl az is előfordulhat, hogy rossz embert küldesz börtönbe.

Negyedik játékrész azok az üldözések, a játék során sokszor előfordul, hogy egy-egy gyanusított kereket old, ekkor jönnek az üldözéses jelenetek, amik lehetnek autósok vagy gyalogosak. Sajnos az autós üldözések 100%-ig scripteltek, így totálisan élvezhetetlenek, akkor van végük, ha sikerül leszorítani az útról vagy a társadnak sikerül kilőni a kerekeit, vagy kifut a script amikor általában egy balesettel végződnek. A gyalogosok ilyen szempontból jobbak, itt vagy ha utoléred az embert akkor le lehet teperni, vagy ha elég sokáig rajta tudod tartani a célkeresztet akkor megállíthatod figyelmeztető lövéssel. Harmadik lehetőség ha nem sikerül megállítani akkor általában tűzharcba vagy túszejtő szituációba torkollik az üldözés, ilyenkor már csak a gyanusított lelövése a megoldás.

És ezzel el is érkeztünk az ötödik játékelemhez a tűzharcokhoz, erről nincs mit mondani, olyan mint bármelyik másik akciójátékban, van fedezékrendszer, health nincs, hanem ha sok lövést bekapsz akkor feketére változika kép és ha még párat kapsz akkor meghalsz, de ha fedezékbe húzódsz akkor pár mp alatt újra jó lesz minden. A játék stílusából adódóan ennél valami reálisabbat vártam volna, minthogy terminátorként lehet menni és 4-5 lövés meg se árt.

Ill van még egy része a játéknak ezek az összekötő animációk, amikor valóban csak néző vagy, nincs semmilyen interakció.

A játéknak az a szerencséje, hogy megfelelő arányban vannak benne a különböző játékelemek, mire elkezdenéd megunni az egyiket egy másik jön.

Ill vannak még bonusz küldetések is a játékban, ezeket a diszpécser adja amikor vezetsz. Ezek nagyon kevés kivétellel üldözések vagy tűzharcok. És tök jók lennének, de én a játék felénél azt mondtam, hogy ok elegem volt belőlük, mégpedig azért, mert nagyon sokszor a város másik végébe kell menni hozzájuk és elég hatalmas a bejárható terület. Egyszerűen nem voltam már hajlandó egy fél perces tűzharcért 10 percet autózni.

Az ügyek elég változatosak a játék folyamán, a játék elején még érdekesek és izgalmasak is, de a vége felé egyre gyengébbek vannak, kivéve a végső nagy ügyet. De kb a 3. poszttól kezdve vannak a gyenge ügyek, míg a 2. posztod utolsó ügye a csúcspont, az a legjobb. Ez nem nagy spoiler ha ezt elárulom, hogy valaki a vice csoportig eljutott és már nagyon unja akkor abbahagyhatja mert a játék legélvezetesebb részén már túl van, onnantól számomra kínszenvedésnek tűnt az egész, egyedül az utolsó ügy volt érdekes.

Ami még említést érdemel az a játék története, maga a történet nem annyira egyedi, de amilyen formában kibontják előtted és ahogy lezárják az minden dícséretet megérdemel.


+
  • Jó történet
  • Hangulat
  • végre egy egyedi lezárás (ami akár folytatást is előre jelezhet)
  • Egyedi, új játékélményt nyújt
  • jól kombinálja a különféle játékelemeket


-
  • A játék kétharmadától egyre gyengébbek és érdektelenebbek az ügyek
  • Néha nagyon gyenge a grafika, különösképpen a városban vezetés közben zavaró, hogy előtted 10m-re már elmosódik az aszfalt.
  • A karaktereknél néha úgy érezni, hogy a fejük és a testük nem tartozik össze.
  • Scriptelt autós üldözések, és béna a kocsik mozgása.


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 6/10
történet/hangulat: 10/10
játékmenet/irányítás: 7/10

összhatás: 8/10

Egy teljesen új stílust képvisel a játék, úttörő létére meglepően jól sikerült, kevés a gyermekbetegsége.

#819 Felhasználó inaktív   JacoB 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.320
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 16:20

Mumia: jó "kis" teszt lett ;-)

Szerkesztette: JacoB 2011. 06. 12. 16:21 -kor

! Hala Madrid !
Rise & Grind

#820 Felhasználó inaktív   Nomad010 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 319
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 12. 16:37

Gears of War 2

Minden tekintetben megérte azt a 8000 forintot. Ugyan azt csináljuk egész végig, de mégse fullad unalomba.

Grafika 9/10
Hang 10/10
játékélmény 10/10

#821 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 14. 12:54

Üzenet megtekintéseIdézet: JacoB - Dátum: 2011. 06. 12. 17:20

Mumia: jó "kis" teszt lett ;-)

kösz, kicsit hosszúra sikerült, pedig még így is lett volna mit megemlíteni.

#822 Felhasználó inaktív   gene 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.237
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 14. 14:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 06. 14. 13:54

kösz, kicsit hosszúra sikerült, pedig még így is lett volna mit megemlíteni.

rajta! :cool2: szívesen elolvasnám.

ps3-on játszottad végig?

Szerkesztette: gene 2011. 06. 14. 14:56 -kor

PSN ID: geneMTS

A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]

#823 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 16. 18:22

Igen, ps3-on.

#824 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 27. 18:21

Kép

Húha, hát rég kötött le játék ennyire mint ez. Minden "betegsége" ellenére azt kell mondjam, nagyon tetszett. Nem is értem sokan miért húzták le. Viszont azért akad hiba amibe bele lehetne kötni, és bele is fogok :)

Ami tetszett:
- Jópofa történet
- A "ládás" fejlődési rendszer
- Korrekt lokalizáció
- A "menedékünket" ügyesen, átgondoltan összerakták
- Helyenként egész szép is tud lenni*
- A Döntéseinknek nagy súlya van, főleg a játék vége felé.
- Városmenedzselés (üzletek , házak felvásárlása, felújítása, bérbeadása, stb)

Ami nem:
-* De van mikor nagyon randa
- Elég szutyokul sikerült (ismét) a portolás minősége. A játék sok esetben érthetetlenül belassul, viszont alt+tab után megy ismét tökéletesen. Ezen kívül voltak igaz ritkán, hangproblémák is.
- Helyenként kissé gyerekesre sikerült. (főleg az interakciók)
- Baromi sokat szív az ember a végén ahhoz, hogy "mindenkinek jó legyen" (aki végigjátszotta érti miről beszélek)

értékelés: 90%

#825 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 13:10

Kép

„Fáj az istent roncsokban látni…” – sóhajtom abszurd zárszóként az Ady sorokat,
leeresztve a görcsösen markolt kontrollert. Duke a hosszú útkeresés közben alaposan eltévedt,
a modern játékfejlesztés pedig több alkalommal, módszeresen megerőszakolta királyi hátsófelét
– a végére gyerekkorom szókimondó izompacsirtájából csináltak egy csattanó nélküli disznóviccet.
Hail to the King, baby! Baby… baby?!


A teljes kritika | Verdict 4/10

Szerkesztette: sQr` 2011. 06. 30. 13:18 -kor

Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#826 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 17:59

A konzolspecifikus részek kivétel mindennel egyetértek. Ill lehet azzal is egyetértenék de azzal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni.

#827 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 18:19

Sqr, korrekt jól összeszedett teszt :respect:

Én pár napja így vélekedtem erről a "valamiről" a játék topikjába röviden (akkor már legyen meg itt is, nem mintha sokat nyomna a latba :) )

Kép


Kép
- Remek optimizáció. ( Mondjuk egy ue 2.5 motoros játék menjen is jól. )
- Néhány poénos beszólás, és utalás filmekre (inception, lost, stb :D)
- Helyenként jól néz ki
- Az eleje még viszonylag hangulatosan indul *


Kép
- * Aztán a végén a sötét csőfolyosókon való bóklászás nálam totál kibaxta a biztosítékot
- Legtöbbször üres, fantáziátlan pályaszerkesztés
- Borzalmas fizika
- Unalmas
- Ugyanazokat a poénokat próbálták elsütni mint a duke3D-ben.
- Elavult grafikus motor
- Sok esetben ésszerűtlen, logikátlan módon következnek egymás után a pályák
- Mi az hogy csak 2 fegyver lehet nálunk basszus?
- A story kb 0

Nos nem is tudom mit mondjak. 14-15 év fejlesztési idő (jó ebből a valós munka gondolom volt vagy 2 év) után ezzel szúrják ki a játékosok szemét?
Ezt egy nagyobb fejlesztőbrigádnak kb fél éves munka lett volna (és rögtön kezdhet is EVM budget kategóriába)

nálam ez csak 10/5

..és szeretném leszögezni hogy az elődöt imádtam. De ez... Ez egy 0


ps: annyit még megjegyeznék hogy a játék alatt állítólag nem is ue2.5 van, hanem u1.5! Olvastam ezt magyar forumokon, illetve külföldin is. Állítólag pár programozó srác ránézett, és rengteg utalást talált az ue 1.5 motor kódjára. (és nagyon keveset a 2.5-re)

Szerkesztette: M@Xtreme 2011. 06. 30. 18:21 -kor


#828 Felhasználó inaktív   Sheodon 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 59
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 20:01

MORTAL KOMBAT

Kép

Röviden
Kezdeném röviden azzal, hogy sosem voltam igazán Mortal Kombat rajongó. Nem utáltam, csak valahogy kimaradt az életemből. Kiskoromban sokkal inkább a Tekken és a Soulcalibur kapott helyett, illetve más játékok (főleg PSX-es szerepjátékok), és ez egészen sokáig így is volt (persze ettől függetlenül azért nyáron, a közeli strandon egyszer-kétszer játszottam az egyik játékgéppel, talán pont az első rész volt). Aztán nem is olyan régen szert tettem a Mortal Kombat Armageddonra (kb. 500 forintért), amitől mindenki óva intett, de nekem a hibái ellenére is tetszett. Tudom, a játékmenet nem volt a legjobb, de a sok választható, egyedi karakter, a hangulat és a karakterkreáló megfogott. Ezér, amikor kidobták a PSN-re az új Mortal Kombat demóját, mint kíváncsi gyermek, azonnal szert tetttem rá... és elkezdtem játszani vele. Aztán egészen addig toltam vele, amíg sikerült hozzájutni kedvezményes áron (16 ezerért) a gyűjtői kiadáshoz, amivel azóta is jól elvagyok. Egyértelműen az egyik leghangulatosabb és leghatásosabb játék, amivel idén doglom volt, és tényleg sikerült az, amit a Mortal Kombatosok elterveztek: visszatértek a gyökerekhez, a klasszikus játékmenet és hangulat pedig visszatért.

Pozitívumok
- Remek sztori, egyedi történetmesélés.
- Rengeteg utalás az előző részekre, jónéhány "Mi lett volna, ha" momentum valósul meg a történetben.
- Jól kidolgozott karakterek és dizájnok.
- Klasszikus, Arcade-okat idéző hangulat.
- Jónéhány titkos cucc, ami szintén a játéktermi hangulatot idézi.
- Tag Fight jól kidolgozott, 4 embernek is kitűnő szórakozás - akár offline is.
- A 2D-s játékmenet jót tett a címnek.
- Kiegyensúlyozott harcrendszer.
- Alternatív ruhák.
- Extra kivégzések.
- Mókás, egyedi, és mégis komor hangulat.

Negatívumok
- Rossz online mód, ami gyakran megszakad.
- Kratos nem illik bele a képbe, a szokásos, erőltetett "Guest Star" ide sem kellett volna.
- Frusztráló kihívások a "Challenge Towerben".
- Kevés feloldható extra (2 szereplő kivételével mindenki elérhető kapásból).
- Az előző részben jól sikerült karakterkreáló nem tért vissza.
- Kriptaszörny.

Pontozás
A hibák csak apróságok, amik közül jónéhányat lehet javítani, néhány pedig csak szubjektív (pl. van, akinek nem fog hiányozni a karakterkreáló, vagy épp jó ötletnek tartják Kratos vendégszereplését), viszont a pozitívumok mindenki számára világosak, ehhez kétség sem fér. Ez egy 9/10 most simán megvan, az apró hibái ellenére is remek kikapcsolódás, akár egyedül, akár úgy, hogy áthívni a haverokat egy fél napra néhány meccs erejéig. :)


#829 Felhasználó inaktív   megalonagyix 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.323
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 06. 30. 21:42

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2011. 06. 30. 18:19

Sqr, korrekt jól összeszedett teszt :respect:

Én pár napja így vélekedtem erről a "valamiről" a játék topikjába röviden (akkor már legyen meg itt is, nem mintha sokat nyomna a latba :) )

Kép


Kép
- Remek optimizáció. ( Mondjuk egy ue 2.5 motoros játék menjen is jól. )
- Néhány poénos beszólás, és utalás filmekre (inception, lost, stb :D)
- Helyenként jól néz ki
- Az eleje még viszonylag hangulatosan indul *


Kép
- * Aztán a végén a sötét csőfolyosókon való bóklászás nálam totál kibaxta a biztosítékot
- Legtöbbször üres, fantáziátlan pályaszerkesztés
- Borzalmas fizika
- Unalmas
- Ugyanazokat a poénokat próbálták elsütni mint a duke3D-ben.
- Elavult grafikus motor
- Sok esetben ésszerűtlen, logikátlan módon következnek egymás után a pályák
- Mi az hogy csak 2 fegyver lehet nálunk basszus?
- A story kb 0

Nos nem is tudom mit mondjak. 14-15 év fejlesztési idő (jó ebből a valós munka gondolom volt vagy 2 év) után ezzel szúrják ki a játékosok szemét?
Ezt egy nagyobb fejlesztőbrigádnak kb fél éves munka lett volna (és rögtön kezdhet is EVM budget kategóriába)

nálam ez csak 10/5

..és szeretném leszögezni hogy az elődöt imádtam. De ez... Ez egy 0


ps: annyit még megjegyeznék hogy a játék alatt állítólag nem is ue2.5 van, hanem u1.5! Olvastam ezt magyar forumokon, illetve külföldin is. Állítólag pár programozó srác ránézett, és rengteg utalást talált az ue 1.5 motor kódjára. (és nagyon keveset a 2.5-re)

"What was the game like? Was it any good?
After twelwe fucking years, it better should be" :)
de gondolom ez is valami fail, 2007ben kezdték el a fejlesztést, és akkor volt 12 éves. szóval, after fifteen fucking yearst kellett volna beleírni

Tomb Raider Underworld
Jó epizód lett, bemelegítésnek az idei TR-hez. Nem mondom hogy felér a klasszikusokhoz, de kellemesen csalódtam benne. Bár ennél azért lehetne majd nehezebb az új rész...

Szerkesztette: megalonagyix 2011. 06. 30. 21:45 -kor


#830 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 07. 11. 15:04

Frissítettem a végigjátszott játékaim listáját. Pár címet kidobtam a listáról, mert nem voltam biztos benne, hogy valóban végigvittem-e őket, ezek az "Elfeledett játékok" kategóriába kerültek. Így összesen végigvittem 140 játékot, 13-at kétszer is.
A legutóbb végigvitt cuccról a DNF-ről majd hamarosan írok egy rövid véleményt is. :D

Hidden & Dangerous 2; Carmageddon (2x); Thief - The Dark Project; Medal of Honor – Allied Assault; Medal of Honor – Allied Assault – Spearhead; Medal of Honor – Allied Assault – Breakthrough; Contract J.A.C.K.; Return To Castle Wolfenstein; Counter Strike – Condition Zero; Call of Duty; Battlefield 1942; Delta Force - Land Warrior; C.I.A. Operative; Unreal 2 - The Awakening; James Bond 007 – Nightfire; Half-Life 2 (2x); Medal of Honor – Pacific Assault; Freedom Fighters; Star Wars – Battlefront; F.E.A.R. (2x); Doom 3; Splinter Cell – Pandora Tomorrow; Hidden & Dangerous 2 – Sabre Squadron; Clive Barker`s Undying (2x); Chaser; Line of Sight – Vietnam; Call of Duty - United Offensive; Call of Duty 2; Quake 4 (2x); Serious Sam – The Second Encounter; Commandos - Strike Force; Thief 2 - The Metal Age; Thief 3 - Deadly Shadows; Half-Life 2 - Episode One (2x); Half-Life 2 - Lost Coast (2x); Half-Life; Übersoldier; SWAT 4; Battlefield 2; Condemned - Criminal Origins (2x); Splinter Cell; Call of Juarez (2x); F.E.A.R. - Extraction Point (2x); No One Lives Forever 2 - A Spy in H.A.R.M.’s Way; You Are Empty; Painkiller; Far Cry; Resident Evil 4; Dark Messiah of Might and Magic; Cold War; XIII; Splinter Cell - Chaos Theory; Prey (2x); Half-Life 2 - Episode Two (2x); Medal of Honor – Airborne; Clive Barker`s Jericho; S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl; SWAT 4 - The Stetchkov Syndicate; TimeShift; F.E.A.R. – Perseus Mandate (2x); Half-Life – Opposing Force; Half-Life – Blue Shift; Call of Duty 4 – Modern Warfare; Gun; Fahrenheit; Portal; The Witcher; History Channel – Battle for the Pacific; Soldier of Fortune – Payback; Obscure; Cold Fear; Stranglehold; Area 51 (2005); BlackSite – Area 51; Gears of War; Crysis; Kane and Lynch - Dead Men; Red Ocean; MotoGP 2; Guitar Hero 3 - Legends of Rock; The Elder Scrolls 3 – Morrowind; Obscure 2; Splinter Cell – Double Agent; Tom Clancy's Rainbow Six – Vegas; The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay; El Matador; Crimes of War; Neverwinter Nights 2; Frontlines - Fuel of War; Tom Clancy's Rainbow Six - Vegas 2; American McGee's Alice; Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth ; Psychotoxic; Lost – Via Domus; MDK2; I Have No Mouth, and I Must Scream; Mirror's Edge; American McGee's Grimm Volume 1; Call of Duty – World at War; Elfeledett játékok; Project I.G.I.; BioShock; Silent Hill 4 - The Room; Infernal; Legendary; The Spiderwick Chronicles; Belief & Betrayal; Mata Hari; Wolfenstein; F.E.A.R. 2 - Project Origin; F.E.A.R. 2 – Reborn; The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena; S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky; Dead Space; The Operative - No One Lives Forever; James Bond 007 - Quantum of Solace; Penumbra – Overture – Episode One; Penumbra - Black Plague; Penumbra – Requiem; Cryostasis - Sleep of Reason; Call of Duty - Modern Warfare 2; Crysis – Warhead; Max Payne; Max Payne 2 - The Fall of Max Payne; Mass Effect; Mass Effect 2; Singularity; Citizen Abel - Gravity Bone; Overlord; Tom Clancy's Splinter Cell – Conviction; Batman - Arkham Asylum; Grotto King; Dark Sector; Resident Evil 5; Blood Stone 007; G-Force; SAW; Spider-Man - Shattered Dimensions; Back to the Future (Ep 1); Duke Nukem Forever
Qwerty4

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó