HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#851 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 11. 21:42

Driver: San Francisco (2011)

Anno a Driver első része óriási szám volt, a maga idejében az egyik legjobb fizikával rendelkező autós játék volt, sajnos olyan régen volt, hogy már kevésre emlékszem belőle, azon kívül, hogy baromi nehéz játék volt, vért izzadva lehetett csak végigvinni. Aztán a második részt pénz beszél alapon csak psx-re jelentették meg, szóval az szinte teljes mértékben kimaradt az életemből, egyszer láttam valami játékboltban néhány pistikét szenvedni vele, ránézésre gyengébb volt a grafika mint az első rész és ezzel együtt szaggatott a konzolon, úgyhogy ezzel reflections nagy fekete pontot kapott, pedig Destruction Derby óta az autós játékok trónján ült.

Aztán a 3. résszel visszatértek pc-re, végig is játszottam, de megmondom őszintén semmire nem emlékszem belőle, csak halovány emlék foszlányok vannak. De úgy emlékszem élvezhető játék volt, ellentétben a következő részével, ahol belekevrték azt, hogy ki lehessen szállni az autóból, ami még nem lett volna nagy baj, ok gta klón, de valami olyan elvetemült bénán valósították meg 3rd részt, hogy épeszű ember azt mondta, hogy bár ne is lenne inkább. Kínszenvedés volt, és nem úgy mint az első rész, mert ott nehéz volt, de nem az irányítás bénaságából kifolyólag. Szóval pocsék volt. Úgy látszik egy trend, hogy minden 2. próbálkozás emészthetetlen, ezt a trendet betartja az SF, ugyanis szerintem remek játék lett, de kezdjük az elejéről.

Valami isteni sugallat hatására vettem meg a játékot, mivel nem próbáltam ki előtte, ilyet pedig csak olyan játékok esetén szoktam megengedni magamnak amik biztos, hogy teljesítenek. De nem bántam meg, hogy megjelenés napján megvettem, attól eltekintve, hogy a collectors editionhoz kapott kódok közül egyik se múkodik, ezzel még futnom kell pár költ supporttal, így nem lehet elérni a plusz tartalmakat.

Maga a játék nagyon egyedin lépi túl a realitás talaját, miközben mégis ott marad. Ez egy kis magyarázatot követel:
Spoiler

Ez sokak szerint lehet túl blőd, de mindenképpen elismerendő, hogy ötletes megoldás, és ha engem nem zavart, aki a legkisebb "valótlanságtól" is ki tud akadni egy autós játékban akkor azt hiszem kijelenthető, hogy elfogadható megoldás. Ami viszont mindenképpen pozitív hatás, hogy mindig amikor beülsz egy autóba a párbeszédek amik az utasokkal fojnak nagyon viccesek. Már ha van utas, már csak emiatt is érdemes olyan autót keresni elfoglalásra ahol van. És ami pozitív, hogy nagyon minimális az ismétlődés, talán egyszer találkoztam vele a végigjátszás során. Pedig ha jól emlékszem túlléptem az 1000 autót is, persze nem volt mindben utas ezek közül, de akkor is nagy szó.

Amiben nagyon jó a játék az az autók mozgása, ami alapelvárás, de a stáblistát olvasva vettem észre, hogy már a terep2 készítője is a reflections csapatát erősíti, úgyhogy van aki jó autófizikát csináljon. Sajnos a kocsik képességei elég erősen módosítottak, nagyon sok autó felfelé van elhúzva teljesítményben, néhány pedig lefelé, gondolom a kiegyenlítettség miatt, amit mp-ben még megértenék, de sp-ben nem értem mi szükség rá, miért nem lehetett nagyjából valós képességekkel megvalósítani az autókat.

Az autóválasztékra nem lehet panasz, nagyon sok klasszikus típus van benne. Klasszikushoz kapcsolódóan megemlítendő még a movie challenges mód is, ahol híres filmes autós üldözéseket lehet lejátszani, persze a hasonlóság kimerül annyiban, hogy a filmben szereplő típussal kell menni, mégis jó poén.

A játékmenet nagyon kis hányadát teszi ki a fő szál, a játékidő 90%-a mellékküldetésekre megy el, amiket persze nem kötelező megcsinálni, csak néhányat. Csak azokat megcsinálva nagyon hamar vége lehet a játéknak, de ez nem erről szól, aki így fogja fel, az csalódni fog, ezt most megmondom, itt élvezni kell a vezetést, a száguldást, a különleges, kuriózum autókat. És akkor legalább 10-15 óra önfeledt szórakozás.

+
  • Egyedi megvalósítás
  • Grafika
  • Fizika
  • Irányítás


-
  • Nem tud megújulni a játék, előre haladva ugyanazon típusküldetések/challenge-ek vannak csak egyre nehezebbek (bár néhány típus esetén még a nezebb se valósul meg), egyedül a fizika menti meg az unalomba fulladástól.
  • A történet a közepétől kezdve ellaposodik, és a befejezés is meglehetősen átlagos, semmi extra.
  • A legtöbb challange/dare/stunt/verseny megvalósíthatósága a szerencsén múlik, hogy éppen jön e az alatt az idő alatt annyi megfelelő jármű a forgalomban, ami szükséges, vagy hogy pont az ideális íven van a kamion, vagy éppen mellette és simán elkerülhető.


Értékelés:

grafika/megvalósítás: 9/10
történet/hangulat: 6/10
játékmenet/irányítás: 10/10

összhatás: 7/10

Nem az év játéka, de ha ennél rosszabb játékba nem botlanék soha többé, akkor nagyon boldog lennék.

#852 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 14. 19:45

Maestro - Music of Death (Collector's Edition, 2011)

Kép

A történetről röviden annyit, hogy egy Párizs közeli városban sorra halnak meg az emberek elég furcsa körülmények között, úgy hogy percek alatt megöregednek. Ezért odalátogat egy nyomozó (játékos), hogy kiderítse mi is folyik ott.
Míg rájön, hogy egy bizonyos zene okozza ezt és...
Stílusát tekintve a kaland és a tárgykereső elegye. Az egész játék tulajdonképpen egy nagy puzzle.
A stílusától eltérően sokkal jobb a grafikája, zenéje, a hangok is. Erre is figyeltek, nagyon ízléses lett a végeredmény.
A hangulat is remek lett, köszönhető az előbb felsorolt 3 játékelemnek és a játékmenetnek is, ami szerencsére pörgősre sikerült, kevés alkalommal untam rá.
A feladványok tűrhetők, megoldhatóak, vagy csak kétszer bosszankodtam igazán.
Sajnos egyszer bugba is ütköztem, csak a játék által nyújtott Továbblépés segítségével tudtam folytatni. Jó, hogy be volt építve lehetőségként ez is.
Végülis elég kellemes szórakozást nyújtott ez a sötét kaland. Leszámítva pár unalmas pillanatot és a bugot egész jó.
És természetesen magyarítás is van hozzá! Köszönet a fordítónak (wircsinek)!

Értékelés:89%
Qwerty4

#853 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 18. 14:44

Gears of War 3

Egyszer a leghosszabb mondat végére is pont kerül és a GoW sorozat esetében a lezárást a 3. rész hozta el nekünk.
Sokat gondolkodtam vajon miként tervezik befejezni az EPIC-nék Macus Fenix-ék történetét. Az első 2 rész egyformán tetszett annyi megjegyzéssel, hogy a 2. rész végén úgy éreztem egy helyben topog a történet, ha van itt egyáltalán történet. Marcus-ék nem szeretik a sáskákat, akik a föld alól özönlenek elő és eliminálni szeretnék az emberiséget, ezért tesznek is a dolog ellen: szorgosan aprítják a rusnya dögöket. Mindkét rész a sáskainvázió visszaszorításának illetve a sáskák teljes kiirtásának volt szentelve, de nem igen tudtunk meg semmit az ellenről. Kik ők, miért akarnak minket elpusztítani, mik voltak az előzmények az E-Day előtt. Most azonban a sorozat záró epizódjában mindenre fény fog derülni /majdnem mindenre/. A Gears 3. része sokkal inkább történet alapú, mint a korábbi részek, sokkal több benne az érzelem és az értelem, már nem csak az az érzés fog el bennünket, hogy micsoda fasza gyerekek ezek a COG katonák, kemény beszólások meg fröcskölő vér, hanem hála a sokkal kidolgozottabb történetnek, több szereplő múltjába is nagyobb betekintést kapunk, ezáltal a történetet is könnyebben magunkénak tudjuk érezni.

Ebben a részben már nem feltétlen a sáskák lesznek legfőbb ellenlábasaink, megjelennek a Fénylők /fertőzött sáskák/, akikről már a 2. rész végén kezdett derengeni valami, de akkor még nem mutatkoztak fizikai valójukban.

A játékmenet szinte semmit nem változott az elődjeihez képest, végül is minek piszkálni azt ami eddig is remekül működött. A megismert szereplőkön kívül kapunk újakat is, kapunk egy újabb Carmine tesót is /Fuck Yeahh :)/ és azzal sem árulok el nagy titkot hogy egy teljes fejezeten keresztül a a GoW vicces fekáját Cole Traint fogjuk irányítani Marcus helyett! Rengeteg poént csempésztek bele az átvezető kisfilmekbe, melyek a játék motorjával készültek, ennek ellenére döbbenetesen jól néznek ki. Az előző részek sem arról voltak híresek, hogy rondák, de a 2. részben a grafika nem fejlődött számottevően és nem számítottam semmi kiugróra a 3-al kapcsoltban sem. Csalódtam ... pozitívan, valami kurva jól néz ki az egész. Végre szakítottak a régi részek szürkés-barnás látványvilágával, amitől néha kiesett a szemem és élénk színes táj tárul szemünk elé. A textúrák szinte mindenhol tűélesek a romvárosok végletekig kidolgozottak és a karakteranimáció is iszonyat életszerű. A már említett átvezető animációk élményszámba mennek, rengetek ökörködés, egymás oltogatása, vagy éppen szomorú hangételű. Mindez a mutatott grafika mellett is szinte lefolyt a monitoromról, annyira folyamatos volt. Nem voltak játék közben akadások, néhány röccenést csak az átvezetők során tapasztaltam, de ezt ráfogtam arra, hogy azok zömmel részletesebbek mint a játék maga.

Több dolgot nem akarok elárulni a játékról, mert ezeken felül minden apróság már spoiler lenne, de olyan jól sikerült a játék, hogy semmit sem szeretnék lelőni :)

Ami pozitív volt: Sztori, karakterek, humor néha szomorúság /utoljára ilyet a Halo:Reach kapcsán éreztem/, döbbenetes grafika egy 6 éves hardware-en, epikus harcok, remek zene és hangok, remek és néha iszonyat szívatós ellenfelek /max. nehézségi fokozaton/

Ami negatív volt: Nagyon könnyű Boss fight-ok /Raam tábornokkal 10x ennyi szívás volt az 1. részeben/, szinte halhatatlan vagy hála a társaid gyors közreműködésének /érdemes legnehezebb nehézségi fokozaton végigvinni, úgy van benne kihívás/, pár dologra még a játék végeztével sem derül fény /pl. Queen Myrrah/

Összességében számomra ez volt eddig az év egyik, ha nem a legjobb akciójátéka, méltó befejezése volt a szériának, minden téren rátettek egy lapáttal az elődökre. Mestermunka a javából /persze annak aki szereti ezt a stílust/

Értékelés: 94%

Szerkesztette: Rodrigez07 2011. 10. 18. 14:51 -kor

A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#854 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 29. 21:31

Uncharted 3

Hát, ezt se hittem volna, hogy a hivatalos megjelenés előtt már befogom fejezni a játékot.

Sajnos rögtön kezdeném a negativummal: rövidebb mint az uncharted 2, 22 fejezet van (ugyanannyi mint az 1-ben) és bár tény hogy az utolsó pár fejezet jóval hosszabb mint a kezdő pár, igy is 9 óra volt normalon, és egyáltalán nem rohantam végig a játékon.

De tény ami tény, ezzel kifulladnak a negativumok. A naughty dog gyakorlatilag mindent kihozott a PS3-ból amit lehetett. Nem tökéletes a grafika, de konzolon egyértelmüen a legszebb, és igen, bizonyos pályákon simán azt mondom hogy jobban néz ki mint a Bf3 - a designról meg ne is beszéljünk, müvészi!

A történet nagyon jó, bár sok dologban hasonlit a 2-re, nagyon változatos, jól kidolgozott, KALANDOS, igy, nagybetüvel, mintha egy indiana jones film lenne (az első 3-ból..)

igazából fölöslegesen hányom a szavakat. Akinek van ps3-a annak kötelező (csak úgy mint ahogy az elöző 2 rész).

Minden idők egyik legjobb játéka ez - részemről abszolút kedvenc. Bár a fejlődés nem volt akkor amint az 1 és a 2 között (az a jelenlegi generációval lehetetlenség is lenne), mégis sikerült túlszányalnia a már majdnem tökéletes 2. részt.

Azt hiszem most egy nagyobb pihenőre vonul az Uncharted széria, de mindenképp viszont látjuk majd PS4-en. :D

10/10
JóSebesség

#855 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 30. 15:42

Én valamelyiket próbáltam talán a 2-őt, de képtelen voltam az irányítást megszokni, úgy éreztem a játék játszik velem és nem fordítva :-D

#856 Felhasználó inaktív   JacoB 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.320
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 30. 16:53

Üzenet megtekintéseIdézet: -Turbo- - Dátum: 2011. 10. 29. 21:31

Uncharted 3

Hát, ezt se hittem volna, hogy a hivatalos megjelenés előtt már befogom fejezni a játékot.

Sajnos rögtön kezdeném a negativummal: rövidebb mint az uncharted 2, 22 fejezet van (ugyanannyi mint az 1-ben) és bár tény hogy az utolsó pár fejezet jóval hosszabb mint a kezdő pár, igy is 9 óra volt normalon, és egyáltalán nem rohantam végig a játékon.

De tény ami tény, ezzel kifulladnak a negativumok. A naughty dog gyakorlatilag mindent kihozott a PS3-ból amit lehetett. Nem tökéletes a grafika, de konzolon egyértelmüen a legszebb, és igen, bizonyos pályákon simán azt mondom hogy jobban néz ki mint a Bf3 - a designról meg ne is beszéljünk, müvészi!

A történet nagyon jó, bár sok dologban hasonlit a 2-re, nagyon változatos, jól kidolgozott, KALANDOS, igy, nagybetüvel, mintha egy indiana jones film lenne (az első 3-ból..)

igazából fölöslegesen hányom a szavakat. Akinek van ps3-a annak kötelező (csak úgy mint ahogy az elöző 2 rész).

Minden idők egyik legjobb játéka ez - részemről abszolút kedvenc. Bár a fejlődés nem volt akkor amint az 1 és a 2 között (az a jelenlegi generációval lehetetlenség is lenne), mégis sikerült túlszányalnia a már majdnem tökéletes 2. részt.

Azt hiszem most egy nagyobb pihenőre vonul az Uncharted széria, de mindenképp viszont látjuk majd PS4-en. :D

10/10

Alig várom már,hogy a kezeim között legyen ez a remek alkotás :-D
! Hala Madrid !
Rise & Grind

#857 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 30. 22:44

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 02. 20. 22:53

Mass Effect 2 (2010)

Nagyban nem változott a véleményem az ott leírtakhoz képest.

Annyi változott, hogy most már az összes eddig megjelent dlc-vel együtt játszottam végig, megpróbáltam az összes küldetést megcsinálni amit csak találtam és az összes bolygórendszert 100%-osan bejárni, így lett a végső játékidő bő 30 óra. Nem számítva azt a 6 órát amit azzal vesztettem, hogy első nekifutásra túl korán csináltam meg az iff küldetést, és emiatt csak a negatív kimenetelű befejezéssel zárhattam volna a játékot, amit nem szerettem volna, mert importálni szeretném majd a mentésem a 3-ba is. Ebbe is importáltam az első részből és sok plusz van benne emiatt, pl jópár ismerőssel találkoztam persze csak futó párbeszéd szintjén, akiknek segítettem az első részben.

A dlc-kről még pár szót:

Az ingyenes dlc-k közül egyedül a firewalker ami említendő, gondolom belátták, hogy hiba volt a járművet kiszedni a játékból ezért utólag kapunk egyet és hozzá pár küldetést, megmondom nekem az első rész beli mako sokkal jobban tetszett mint ez a légpárnásszerű szerkezet, ami ráadásul rémesen gyenge páncéllal rendelkezik. A küldetések amit kapunk hozzá is gagyik, de szerencsére az overlord-ban is használni kell, ott valamivel értelmesebb. Talán nincs is más ami küldetést ad és ingyenes lenne. Ja de a normandy, de az nem is igazi küldetés csak gyüjtögetni kell, nincs harc, max szentimentális értéke van. De mivel ezek ingyenesek nincs értelme pálcát törni felettük örüljünk, hogy ez is van.

Rövidek
Egyik se igazán éri meg az árát.
A legrövidebb és legjelentéktelenebb zaeed-é de viszont ő az egyik leghasználhatóbb társ, ezzel ellensúlyozza valamennyire, hogy a saját küldetése eléggé semmilyen.
Kasumi-é tetszett hangulatilag a legjobban, de ez is rövid, és sok helyen bugos, és sokkal egyszerűbb mint amit előrebocsát a felvezetés.
Overlord - ez tetszett a legjobban, összetettségre és változatosságra egyaránt, grafikailag is kellemes. De továbbra se több semmivel mint akármelyik mellékküldetés a játékban, de még talán ez éri meg az árát legjobban.
Shadowbroker grafikailag és történetben jobb, és valamivel hosszabb mint a fentiek, de a felárat nem tartom indokoltnak, eleve a többi is túl van árazva szerintem.

Összeségében nem mondom, hogy kidobott pénz volt egyik dlc-se, mert hangulatilag mind jó, hozzák az alapjáték szintjét, na meg valszeg azért se érzem annyira pénzkidobásnak mert ugye kártyával vettem meg őket így fizikailag nem hiányzik a pénz a pénztárcámból, így nincs akkora súlya, ezért is veszélyes az online content :-D

Mindent egybevetve az első rész még mindig jobban tetszik, de ez is marha jó játék.


Letudtam a The Arrival DLC-t is, sajnos nagyon gyenge, kb olyan hosszú mint egy rövidebb küldetés az alapjátékban, ahhoz viszonyítva pedig nagyon nem éri meg az árát. Egyetlen csapattag se kapott 1 sor új szöveget sem, sőt még csak nem is lehet vinni őket, egyedül kell megcsinálni az egészet. A történet is abszolut fordulatmentes, és az egész befejezhető egy jó óra alatt. Itt és most kijelentem nyugodt szívvel, hogy ez a déelcé csak pénzlehúzás, és mocskos módon úgy hirdették, hogy ez a kapocs a 2. és a 3. rész között. Hát szerintem nem marad le szinte semmiről aki kihagyja. Az egész történés 1 mondatban elmondható.

#858 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 10. 31. 13:13

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 10. 30. 22:44

Letudtam a The Arrival DLC-t is, sajnos nagyon gyenge, kb olyan hosszú mint egy rövidebb küldetés az alapjátékban, ahhoz viszonyítva pedig nagyon nem éri meg az árát. Egyetlen csapattag se kapott 1 sor új szöveget sem, sőt még csak nem is lehet vinni őket, egyedül kell megcsinálni az egészet. A történet is abszolut fordulatmentes, és az egész befejezhető egy jó óra alatt. Itt és most kijelentem nyugodt szívvel, hogy ez a déelcé csak pénzlehúzás, és mocskos módon úgy hirdették, hogy ez a kapocs a 2. és a 3. rész között. Hát szerintem nem marad le szinte semmiről aki kihagyja. Az egész történés 1 mondatban elmondható.

Szerintem sincs szinte semmi köze ahhoz amit a BioWare hangoztatott, ez egyáltalán nem kapocs a két játék között, bár nekem azért így is tetszett, mondjuk én meg tudom érteni a felháborodást, mert az árát viszont egyáltalán nem éri meg.
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#859 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 01. 07:27

Amúgy az komoly, hogy nem adnak ki ennyi dlc után egy fullos mass effect 2 goty-t vagy complete editiont vagy hívják akárhogy csak mindent tartalmazzon?
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#860 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 01. 09:42

Üzenet megtekintéseIdézet: Valdy - Dátum: 2011. 11. 01. 07:27

Amúgy az komoly, hogy nem adnak ki ennyi dlc után egy fullos mass effect 2 goty-t vagy complete editiont vagy hívják akárhogy csak mindent tartalmazzon?

Ja, ezt én sem értem, legalább a PS3-asok ingyen kapták az Arrival-t? Bár nem hiszem.
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#861 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 01. 13:52

Miért kellett volna ingyen kapniuk?

#862 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 01. 14:11

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 11. 01. 13:52

Miért kellett volna ingyen kapniuk?


PS3 verzió egy évvel később jelent meg és alapból van benne egy halom dlc (konkrétan azt hiszem minden, ami addig megjelent), de az arrival sztem nincs közte.

A Genesis vagy mi a képregényes előzőrészes sztoriválasztós cucc eredetileg PS3ra volt csak, mert arra nem jelent meg az első rész és vszeg nem is fog.

Szerkesztette: BoGab 2011. 11. 01. 14:12 -kor

Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#863 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 01. 16:54

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2011. 11. 01. 13:52

Miért kellett volna ingyen kapniuk?

Végül is igazad van, bár 1 évvel később jelent meg, csak azért gondoltam hogy megkaphatták volna, mert úgy volt beharangozva, hogy ez majd tartalmazni fogja az összes DLC-t. Hát mégsem..:)

Szerkesztette: Drat 2011. 11. 01. 16:55 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#864 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 02. 11:11

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2011. 11. 01. 16:54

Végül is igazad van, bár 1 évvel később jelent meg, csak azért gondoltam hogy megkaphatták volna, mert úgy volt beharangozva, hogy ez majd tartalmazni fogja az összes DLC-t. Hát mégsem..:)

Hát azokat tartalmazta amik addig megjelentek. Az úgy fair. Mivel a ps3 verzió gondolom szokásos 15 ezer, míg a pc verzió már 2 ezerért kapható jó ideje. De ami később jön ki, nehogymár pc-n fizetni kelljen érte, ps3-on meg simán ingyen megkapják.

Szerkesztette: Mumia 2011. 11. 02. 11:12 -kor


#865 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 02. 17:02

Assassin's Creed 2 (PS3)

Kicsit féltem megvenni a játékot az elődje alapján, az első részben nekem több volt az idegesítő tényező/negatívum, mint a pozitívum, így nem voltam biztos benne, hogy érdemes, de kellemesen csalódtam.

A játék hangulata megkapó, hihetetlen korképet festettek, remek zenékkel és látványvilággal kombinálva. Ráadásul a kultúrát/művelődést is belecsempészték, méghozzá úgy, hogy szerintem elhivatott művészet/történelem kutatók is elolvassák a leírásokat.

A történet továbbra is jó, sőt mind vonalvezetésben, mind ötletben messze felülmúlja elődjét, ugyan a csattanó kicsit gyengére sikeredett, de nem feltétlen csalódás. A karakterek jól ki vannak találva, bár a jellemfejlődést csak nyomokban lehet felfedezni főhősünkön, a kiirtott családú, nőfaló Eziot hamar megkedveli az egyszeri játékos. Leonardo da Vinci is jópofa jellemet kapott, bár kicsit túlzottan is sztereotip, de jól illik a környezethez. A többiek ált. sémákat töltenek be, de mivel elég kevés szerep jut nekik nem tartom nagy hátránynak.

Szinte minden olyan játék vezetési hibát kijavítottak, amit fájlaltam, a karakter mozgása folyamatos, ritkán fut neki tárgyaknak és akad meg, vagy csinál oda nem illő mozdulatokat. Sokkal kevésbé repetitív, egészen a végéig nem éreztem, hogy bele lennék kényszerítve egy fajta sémába, pedig ha belegondol az ember van 3-4 féle mellék küldetés/challenge és a fő szál, de ez pont elég ahhoz, hogy ne érezd borzalmasan egysíkúnak az egészet. Ehhez sokat tett még hozzá a villa és város fejlesztése is, bár szerintem ezt lehetett volna profibban is csinálni, pl. nem minden oldható meg pénzből, küldetéseket kell teljesíteni, hogy megjelenjenek boltok, vagy speciális NPC-k stb.

Az új blend megoldások (segítők bérlése, ill. automatikus rejtőzés tömegben) sokat segítettek a lopakodós részeknél, így a különböző rejtőzködést igénylő küldetésekkel sem volt baj.
A harcrendszer is kellemes csalódás, sokkal kezelhetőbb mint az előd, az igencsak gyakori tömeg harc jelenetek sem jelentenek így problémát, ami nagy felüdülés az első részhez képest.

Amit nagyon hiányoltam az a részletesebb assassin lore, elég jó lehetőségek vannak ebben a világban, így ha már csak annyit megtesznek, hogy Altair páncéljának megszerzéséhez az adott assassin múltjához kell visszanyúlni és végigcsinálni a hozzájuk leírt nagy cselekedetek utolsó pár percét már egész más fekvése van a gyereknek. Ill. a különböző templar bázisok kipucolása küldetéseknél is elég alacsonyra rakták a lécet.
Szintén ehhez tartozik az assassination küldetés lánc is, minden városban van 7 ok, de nem változik tőlük semmi igazából és ezt a világra gyakorolt hatást hiányoltam.

Tetszett a pénz és a karakter gear fejlesztő rendszer, de előbbiből nagyon hamar feleslegesen sok lesz, utóbbinál pedig igazán csak a páncélzatnak van értelme, a kardoknak, kis tőröknek alig, az esetek 90%-ban a hidden blade-et használtam még közelharcra is.

Ha pontozni kell 9/10 nálam. Csak ajánlani tudom

Szerkesztette: Nevl 2011. 11. 02. 17:03 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#866 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 06. 13:01

Portal 2 (2011)

Kép

Végre a Valve megint előrukkolt valami igazán jóval.
Ami leginkább tetszett az a hatalmas létesítmény, amiben barangolunk. A környezet nem egysíkú, legalább 3 féle stílus jellemzi, szinte olyan érzés mintha időutazásban venne részt az ember. A hatalmas terek lenyűgözőek, főleg a zuhanás után válik az egész monumentálissá. És ez tette számomra igazán jóvá a játékot.
A hangulat első osztályú. De nemcsak a környezet miatt, hanem a történet, poénok, feladványok, zene, hangok, grafika, stílus is közrejátszik.
A Source motort még mindig imádom, nem tűnik egyáltalán elavultnak, nekem bejön. Megállja a helyét ma is.
Bugok, fagyások, idegesítő játékelemek nincsenek. A menü egyszerű és nagyszerű. Szóval igazán jól összerakott játék.
A portál fegyver továbbra is nagyon jó szórakozást nyújt, az új játékelemek is beillenek a képbe.
A játékidő pont annyi, amennyi kell. Bár azért néha vannak unalmasabb pillanatai, de mindig történik valami, ami újból feldobja a hangulatot. Végjáték megint fantasztikus lett, az utolsó boss harc is élvezetes volt.

Értékelés:96% (első rész - 84%)

Szóval magasan veri az első részt az én szememben.
Qwerty4

#867 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 08. 19:15

Call of Duty : Modern Warfare 3 Singleplayer

Nos, eljött ez a nap is. Reggel 8 körül volt az unlock steamen, mint karácsony reggel ültem a gép előtt. Elsőre egy rövid 2 órácskát toltam, majd egy kis szünet és plusz 3 óra - hoppá vége is. 5 óra, sajnos nem sok: de igazából nem is kevesebb mint az MW2. Viszont ez az 5 óra nem akármilyen 5 óra volt.

Kezdjük ott, hogy én úgy ültem neki a játéknak hogy nem volt semmi előitéletem. Igen, gáz amit az activision müvel, igen, ezt már nem "az" IW fejlesztette - de aki eleve úgy ül neki hogy szar lesz, hát az kétlem hogy élvezni fogja. Az is tény, hogy a CoD nem feltétlen tesz jót a játékvilágnak. Sajnos az MW óta folyamtosan butulnak az akciójátékok: mind singleben, mind online; mindenki a cod formulát akarja ellopni, és ezért halálrabutitják a játékokat, és ez gáz. Viszont a CoD pont azért müködik mert gyakorlatilag olyan mint egy Michael Bay akciófilm. Évente jön egy, évente lehet halomralőni az oroszokat miközben felrobban a fél világ körülöttünk: egész egyszerüen cool.

Az MW3 is ezt a receptet használja, gyakorlatilag nem változott semmi a játékmenetben. Viszont ha lehet, akkor még tovább sikerült fokozni. A grafika igenis szép, főleg ambient occlusion-t bekapcsolva, és jól is fut. Rengeteg a rombolás és nagyon változatos a környezet; nem egy BF3, de semmi szégyenkezni valója nincs a játéknak. Jó lenne már egy engine váltás, de ez most tényleg jól sikerült, köröket ver a Black Ops-ra ami kifejezetten csúnyáska (és már akkor is annak számitott amikor kijött).

Szinte mindegyik küldetés "epikus", legalábbis számomra azok voltak: mig az MW2-ben volt pár amit nem igazán kedveltem és alig vártam hogy végük legyen, itt egész egyszerüen minden tökéletesen klappolt. A sztori is nagyobb szerepet kapott, és sokkal érthetőbb, letisztultabb volt a történetvezetés. A végkifejlet szerintem fantasztikusan jó volt (nagy spoiler
Spoiler
) és mosollyal álltam fel a gép elől, olyan volt mint egy jó könyv; volt eleje, közepe és vége.

Azért mégmielőtt kikiáltanám hogy megvan minden idők legjobb játéka, tény, hogy hiába a nagy hálivúdi akció feeling, sőt talán pont emiatt; de vannak hiányosságok. Végtelen spawnoló ellenfelek ha nem haladsz előre... igen, tipikus CoD betegség. Nagyon zavaró tud lenni, főleg mivel néha tényleg úgy érzi az ember hogy jobb lenne megmaradni a fedezék mögött és kényelmesen kilőni mindenkit; ellenben a játék úgy gondolja hogy előre kell rohanni.

És igen, csőjáték. Bár ez gondolom nem meglepetés, és engem nem is zavart. Szerencsére a level design nagyon jó, és ritkán érzi úgy az ember hogy a játék kényszeritene oda menni ahova menni kéne.

Összeségében a single fantasztikus élmény volt, majdnem hibátlan, messze a legjobb akcióélmény (eddig) az évben. A multiplayer és spec ops majd késöbb lesz kipróbálva, de a single egy erős 9-est érdemel tőlem. Sajnos nem feltétlen éri meg a 10-12ezres árát ez az 5 óra önmagában, hiába volt fantasztikus.
JóSebesség

#868 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 12. 14:47

Én is most végeztem vele, 44%-nál tartottam, és több mint 4 óra játéknál, amikor eszembe jutott, hogy 5 óra a játékidő, mondom hogy lehet ez, ilyen lassan játszom? Aztán nem, csak a maradék 56% volt 1 óra játékidő, így nekem is kijött 5 óra fölött kicsivel.
Amúgy tényleg jó játék volt, bf3-at nem bírtam befejezni az idiótaságai miatt, meg nem is kötött le, de ezt élvezettel játszottam.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#869 Felhasználó inaktív   Csokis 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.581
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 12. 16:52

Én még szerdán fejeztem be, de valami iszonyat szar volt a single a BF3 után. Azt élveztem, ezt meg kínkeservesen szendvedtem végig. Ugyan olyan hulladék volt, mint az összes CoD SP rész.
Desktop: Intel i7-3770, 16GB RAM, GeForce GTX 1050 Ti, Xubuntu 18.04 Linux - Linux User #586716
Laptop: Lenovo IdeaPad G500 (Intel Pentium 2020M, 4GB RAM, 1TB HDD) --- Synology DS213j NAS
Music1: ncmpcpp ⇨ Supra USB ⇨ TEAC UD-301 DAC ⇨ Sommer Cable Aqua Blue XLR ⇨ Focal Alpha 65 + IsoAcoustics ISO-L8R155
Music2: ncmpcpp ⇨ Klotz USB ⇨ Acoustic Research AR-UA1 DAC/HeadphoneAmp
Headphone: HiFiMAN HE400S (FocusPad-A earpads + Forza AudioWorks HPC cable), Takstar TS-671, Sennheiser HD 451

#870 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2011. 11. 13. 15:07

Engem soha nem érdekelt a CoD multi, de már a single sem. Baromi unalmas az egész, bealszom rajtuk. Ezért már jó ideje azokat sem próbálom ki. :down:
Qwerty4

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó