HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#281 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 09. 18:01

Höh, épp a Memento Morival játszom, az is dtp-féle kaland, csak újabb. Nem túl izgalmas eddig, meg a full3D sem vág földhöz, de azért korrekt.

#282 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 09. 21:27

Kép

Tegnap újra felkerült a gépemre ezen klasszikus darab, hosszú idő után. Nem egyszerű érzések fogtak el, hiszen nem sok mindenre emlékeztem az örök omaha beaches jeleneten kívül az sp részből és már a hosszú-hosszú multi mapokon töltött órák is megfakultak a hosszú idő alatt.

Az első mapon persze már sok emlék elevenedett fel. Körülnézve nem is láttam még évek után sem szörnyen rútnak a látványt ( bár később azért néha volt olyan érzésem, hogy a PSX-es verzió öröksége nyomán nagyon be vagyok szorítva ), de elindult az akció és órákkal később már pontosan tudtam, miért szerettem ezt a játékot. Remekül váltogatta a játék a lopakodós és a hentelős küldetéseket és a helyszínek is kellőképpen változatosak ( azért a játék vége felé picit kezdett sok lenni a havas táj ) és a feladatok között is akadtak érdekesebbek. Külön érdekes volt az igazolványok felemelése igazoltatásnál a lopakodós küldetések alatt és az utolsó misszióban a gázmaszkban akciózás is hihetetlenül hangulatos volt.
...és ha már hangulat. A játék hanghatásai kitűnőek, de egy alkalommal különösen átitatott mindent a nagybetűs hangulat. Utolsó küldetés kezdete volt, mikor is ejtőernyővel egy erdőbe érkezünk. Havas táj és alig látni. A távolban farkas vonyítás, vagy talán csak egy német járőr vadászkutyája... és álltam ott és éreztem, hogy ez az, ami hiányzik ma nekem. Félreértés ne essék. Addig is, az egész játék alatt nagyon jó MoHAA-s feeling uralkodik, pörgő akció, izgalmas lopakodás, változatosság...de akkor, abban a pillanatban kilépett a határaiból és a mai silány játékfelhozatal és minőség közepére piszkított. Ez igen. Ezt hiányolom ma.
    Apró betűs részként még ezen küldetésen, a gázmaszkoson és az alapokat lefektető omahai bevetésen kívül mindenképp említést érdemel a sniperes map, ahol aztán tényleg ésszel kellett mozogni és ma már nem hiszem hogy bevállalnának egy ilyen megoldást.

A játék megélt két kiegészítőt is, így most azok következnek. Ezek teljesen kimaradtak az életemből, mivel én akkor már csak a multis részét űztem nagy komolysággal. : ]

+ hangulat
+ változatosság
+ küldetések sokszínűsége
+ akció a köbön
+ még ma is a legvakítóbb / élethűbb napeffekt :'D

- de a grafika többi részén azért érezni az idő vasfogát
- a vége nem elég grandiózus


Értékelés:  8.5/10
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#283 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 10. 08:54

Kép

    Tegnap este, ahogy befejeztem a rövid élménybeszámolóm az Allied Assaultról, gondoltam belenézek a kiegészítőbe is. Ez körülbelül 11 óra körül volt. Fél 2-kor zavartan pislogtam a monitorra a credit listát nézve.

    ...a kiegészítő tehát vérlázítóan rövid. Ezt a készítők azzal próbálták ellensúlyozni, hogy a játék nehézségét finoman megemelték. Emiatt nem egyszer láttam a halálom jelző képernyőt. Na de ne lássuk, hogy abban a pár órában mit is nyújt a játék.
    A kezdés nagyszerű, az Elit alakulatra hajazó ejtőernyős ugrással kezdődik. Egy farm tetejét átszakítva landolunk és kezdjük el megtisztítani a környéket. Ezen misszióban egyszerűen annyira sötét van, hogy néha tényleg csak a torkolattüzet lövi az ember, de a hangulat mindenképpen rögtön elragadja.
    Hamar feltűnik viszont egy újítás. A küldetések előtt 1-2 perces híradóbevágások vannak, narrátor kíséretében, melyek felvezetik a küldetést. Ez a régi, diavetítős módszer helyett sokkal elegánsabb megoldás és valóban tovább fokozza a háborús hangulatot. Szomorúan vettem tudomásul viszont, hogy eltűntek a levelek a töltőképernyőkről, melyeket az alapjátékban nagyon kedveltem. Tény, hogy néha elég vicces volt a bázisra belopózva az új küldetésről így szerezni tudomást. Elképzelem ahogy jön a fricc, benyit a szekrénybe, hogy "elnézést brit supertitkos ügynök, aki itt rejtőzöl és fél perc múlva szitává lősz...de levele érkezett". Helyette kapunk nagyon szép artworköket a rövid töltés alatt, melyen valóban nagyon igényesek lettek...
    A grafika nem sokat változott az előző részhez képest, valamelyest csinosodott persze azért. Ez főleg akkor tűnik fel, mikor a 2. misszióban újra a havas táj fogad minket. Először húztam a szám, hogy na már megint...de ez a része legalább olyan hangulatos volt, mint az alapjáték jelenetei. A játék végére orosz bajtársunk szerepét vesszük át és a szétbombázott Berlinben tevékenykedünk. Itt már nagyon látszottak a motor gyengeségei, néhol bizony elég elszomorító kép fogadott, bár én ezt inkább a sietségnek tudom be, hiszen a kiegészítő a pénzéhség miatt rohamléptekben készült.
A hangokkal továbbra is minden rendben volt és végre a befejezés is grandiózusabbra sikerült.
Hiányoltam azért az olyan lopakodós, papírfelmutogatós, gázmaszkos, ötletes küldetéseket, amik az alap játékból megragadtak nálam. Fegyverek közül végre kézbe vehettük a Kar98-at és új modelként a Stent is, orosz katonának pedig PPSH és Mosin-nagant dukál természetesen, melyek kidolgozása azért hagyott némi kívánnivalót maga után.

    Mindent összevetve a hangulat a régi, az akció pörög, igaz most különösebben ötletesebb megoldásokba nem szaladunk bele, de még így is megéri azt a vele töltött pár órát, mikor az Ardennekki hómezőn, folyamatos bombázás mellett kell meg-megbújva az orvosért rohannunk és harcolnunk a túlélésért. A grafika még ma sem túl rút, a hangok remekbe szabottak így semmi sem tántoríthatja el azokat sem, akik a napokban újra vagy éppen először feltennék gépükre ezt a legendás sorozatot.

+ hangulat
+ csinosított grafika
+ korabeli videófelvételek
+ szemet gyönyörködtető artworkök
+ még mindig kiváló hangok

- rövid
- nincs eredeti ötlet
- néhol elnagyolt grafika


Értékelés: 7.5 / 10
Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#284 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 08. 10. 12:18

Én a Spearheaddel nagyon rosszul jártam, először azért húzott fel, mert el sem indult OpenGL támogtás hiányában az integrált "kártyámmal".Majd vásároltam később egy 9200-as ATI-t, elvittem egy ideig, a havas pályák elejéig, majd az akkori gépem hülyeségei miatt forgott körbe szinte minden játékban a karakterem, itt is, de itt még durvábban.Itt nem lehetett megállítani, máshol igen.
Újból abbahagytam, később új gépet vásároltam, a 9200-as maradt, na akkor tudtam végigvinni.
Az alapot sem volt könnyebb, többszöri vírustámadás, mentés elveszés, előlröl kezdés.
Kész mizéria volt, sokszor a hangulatot is nagyon elrontotta. :mad:
A Breakthrough már szerencsére egy kicsit könnyebb eset volt, ott nem adódtak technikai problémák.
Qwerty4

#285 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 10. 12:35

Kép

Nem bocsátkozok regényekbe, mert rengeteget lehetne írni a játékról. (ehhez nekem, meg se kedvem, se időm, se tehetségem :D)
Inkább csak röviden pontokba szedve hogy mi tetszett, és mi kevésbé.

Ami tetszett:
- Viszonylag elfogadható történet.
- Jól megoldott fejlődési rendszer. Sok fegyver, tárgy, módosítási lehetőség.
- Unalomba nem fulladó izgalmas játékmenet
- Sok npc, nagy bejárható terület
- Nem lineáris
- Összhatást nézve remek látványvilág, jól optimizált motor.
- Odaszegezi az embert a gép elé (mondjuk ez lehet inkább negatívum :D)

Mai nem:
- A főszál RPG-hez képest rohadt rövid
- Végigjátszás után nem lehet folytatni (hál' Istennek ezt a gondot megoldották)
- 20-as szint után nem lehet tovább fejlődni (ezt is)
- Hiába a sok npc, olyan semmilyen szinte mind. :)
- Baromi rondák az alap játékos modellek :) (mondjuk mod-al ezt is megoldottam, nade ettől függetlenül:) )

Ezen kívül végigverekedtem magam (szó szerint) az első DLC-n is, (operation anchorage) ami nem mondom hogy rossz volt, de az alap játék koncepcióját sajna abszolút nem hozta. Baromi hentelősre sikeredett. De eksön piff-puffnak jó volt. Igaz tény hogy baromi rövid. (a kieget most nem értékelném)


9.2/10

Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 08. 10. 12:47 -kor


#286 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 11. 11:30

Mata Hari (2008)

Mata Hari egy holland származású egzotikus táncosnő, aki másodállásban kémként dolgozott (a valóságban is).Megbízójával a háború (I. vh.) kitörését szerették volna megakadályozni (bárcsak sikerrel jártak volna...de kevesek voltak hozzá).
Mata  kettős játszmát folytatott, kiemelkedő kapcsolatai voltak Párizs előkelőségeivel, politikusaival, illetve Berlinben is igen jó ismertségi köre volt.Minden férfit levett  a lábáról előadásaival, szépségével, agyafúrtságával.
Kémnőnk nem olyan erőszakos, mint a NOLF  hőse Cate, ő fegyver nélkül oldja meg a feladatait.Műfajból (és a történelemből) is adódóan, hiszen ez egy kalandjáték.Azért szerencse nem túl bonyolultak a feladványok.Viszont nagyon szét kell nézni a környezetben, mert egy apró elem (tárgy vagy akármi) hiánya és már meg vagyok akadva, aztán jön az idegesség.Úgy általában nagyon szórakoztatóak a  feladatok.De a táncos ügyességi részek viszont nem nagyon jöttek be, a végére már úgy megnehezedett, hogy nem is tudtam megcsinálni, ki kellett nyomjam, szerencsére ezt a játék felajánlja.
A környezet kiváló, ritka szép kalandjátékról van szó.A háború előtt álló még idillikus hangulat sugárzik belőle.A zenének is köszönhetően, nagyon kellemes muzsikát írtak a  játéknak.
Kémkedésünk során sok híres városba utazhatunk:Párizs, Berlin, Monaco, Madrid.

Negatívumok:
-táncos ügyességi feladatok
-sok utazás egy-egy tárgyért sok 100 km-re kell elutazni, ez sok kattintással jár
-a városok évek elteltével sem változnak semmit, minden elem, minden ember ugyanott van
-pár logikai hiba, nem részletezem

Pozitívumok:
-hangulat
-helyszínek, grafika
-Mata szépsége
-feladatok
-zene
-történet
-kiváló kezelhetőség/irányítás

Értékelés:89%
Qwerty4

#287 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 11. 22:17

Deus Ex: Invible War (2003)

Kép

Igen, ez van, hogy ha az ember elfogadható kikapcsolódásra vágyik 5-6 évet kell visszanyúlnia az időben, hogy jó játékokat találjon. Igen, az általános vélekedéssel ellentétben, ez egy remek játék. De az első rész árnyékában minden érdeme eltörpül, így nehéz objektívan értékelni.

Kezdem a pozitívumokkal:
  • Hangulatilag legalább olyan eltalált mint az első rész
  • Helyszínek változatosak, és a lehetőségekhez képest jól kidolgozottak (erre még vissatérek a negatívumok között)
  • Van benne kihívás, nem lehet hűbele módjára végigrohanni a pályákon, mert sec perc alatt holtan találod magadat normál nehézségi szinten is.
  • A történet és a világ amiben játszódik valóban elképzelhető, nem kell az embernek kikapcsolnia a józan eszét, hogy beleélje magát.
  • Érdekes a történet, magával ragad, olyan, hogy tudni akarod, hogy mi fog történni a továbbiakban.
  • Számos visszautalás az első részre

És akkor jöjjön az, ami negatívum:
  • Sokkal kevésbé összeesküvés elmélet szagú a történet, minden fakció nyíltan kiáll, még a "háttérből manipuláló" illuminati is, f2f csatát vív a többiekkel.
  • buta AI, nehezen vesznek észre, ha észrevettek is kamikaze módjára rohannak feléd, megállsz a következő sarkon mind odasétál a kardodba, egyedül a meghaláskor felrobbanó ellenfelek ellen nem használható ez a taktika, de ezektől eltekintve minden esetben közelharccal elintézhetőek az ellenfelek.
  • 2003-as viszonylatban sem kiemelkedő grafika mai szemmel nézve nagyon gyászos, és nem találtam hozzá egyetlen élő felújító projectet sem.
  • nagyon kényelmes tempóban is 6 óra alatt végigjátszható
  • RPG elemek szinte teljes kiírtása, és minden szinten egyszerűsítések a játékmenetben. Pl rendkívül idegesítő egyszerűsítés az, hogy az összes fegyvernek közös lőszere van, a csúzlitól az atombombáig, egyedüli a különbség, hogy mennyit használnak belőle a különféle fegyverek egy lövéshez. Így erősebb fegyverrel pikk pakk ellőhető az összes és onnantól véged, mivel a legkisebb pisztoly sem használható már. Bevallom őszintén emiatt többször is alkalmaztam lőszer cheat-et a játékban, mert egyszerűen nem bírtam elviselni, hogy lövök 3-at rail gunnal és elfogy a lőszerem.
  • mivel ps2 volt a célplatform, minden grafikai elem arra a szintre van butítva, hogy az is elbírja. Ennek köszönhetően, mindenhol egyen-ajtók, egyen-textúrák. A külső pályák szinte elfelejthetőek, bár van ilyen, de azok is kisebbek mint deus ex 1-ben pl a versalife irodaház belső tere. És persze hatszáz ezer apró darabra bontották a pályákat, szinte szobánként töltő képernyő van, és nem 1-2 mp-ig hanem jó sokáig.
  • szinte minden pályán különböző feladatokat kapsz az egymással ellenséges fakcióktól, akik mind azt akarják, hogy nekik dolgozz, és bár ezek a küldetések egymással ellentétesek, semmi jelentősége melyiknek engedelmeskedsz, mert a következő pályára úgyis megbocsájtanak bármennyire is keresztbe teszel valakinek. Egészen a leges legutolsó pályáig bármit csinálhatsz, a végén még mindig átállhatsz bármelyik oldalra.
  • elfuserált inventory,
  • a legyakott ellenektől sosem tudod rendesen elvenni az elejtett lőszert, csak ha először felveszed a holttestet, mert mindenáron azt akarja megfogni először, ráadásul ha szűk helyen teszed ezt nem tudod letenni utána
Verdikt: 8/10

Ha önmagában nézem ajánlott, de ha figyelembe veszem, hogy volt már egy első része a játáknak, ahhoz viszonyítva, nagyon gyenge. De a felsorolt hibák ellenére sokkal több élményt nyújt mint a mostani csillogó cukormázas szarkupacok. Ez már csak azért is kijelenthető, mert végigjátszottam, amit nem sok mostani játék monidhat el magáról, konkrétan a GTA4 óta egy sem.

Következő áldozat: Deus Ex 1 lesz, már eldöntöttem.

Szerkesztette: Mumia 2009. 08. 11. 22:19 -kor


#288 Felhasználó inaktív   Ilsyde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.321
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 11. 22:31

Elso rész után képtelen voltam fél óránál tobbet játszani ezzel. De jó volt elolvasni a leírást/véleményezést, koszi a belevetett idot és fáradtságot.

Ghostbusters-t azért illene végignyomni idénrol. Igencsak válogatós vagyok de ez egy nagyon jól sikerult, igényes darab.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")

#289 Felhasználó inaktív   Qwerty4 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.709
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 16. 15:00

Clive Barker's Undying (2001) (x2)

Sorban 11. játékom, ami második végigjátszást is megélt.Nem hiába esett rá a választás, hiszen első alkalommal nagyon megimádtam.
Miért is lehet imádni?Kitűnő a hangulata, a kastély szinte hátborzongató, mikor elkezdi az ember már érzi, hogy nem leányálom, hanem kemény hajsza lesz, de ez a lényeg.A Covenant testvéreket kell üldöznünk mindvégig, akik egy varázslat következtében megtébolyultak és különféle szörnyeket szabadítanak ránk, de mindegyiknek megvan a saját világa, ahol meg kell kűzdjünk velük és gonosz teremtményeikkel.
Az Undying elég brutális játék, mindig mikor meghalunk végig kell néznünk ha akarjuk, ha nem hogyan szívják ki belőlünk a vért, hogy törik szét a csontjainkat, hogyan késelnek meg és egyéb kivégzéseket.De főszereplőnk sem ártatlan bárány, tonnaszámra gyilkol (nem Serious Sam-módra, azért itt jóval nehezebb a dolgunk), fejeket nyisszent le, stb.
A többit röviden.

Negatívumok:
-"Eternal Autumn" rész a végén, sajnos ez nagyon lineáris, unalmas rész, elsőre sem kedveltem, negyede elég lett volna ebből
-nem kinyomhatók a videók (mikor megölnek)
-rossz mentési rendszer
-korabeli bugok vagy csúnya megoldások
-irányítási problémák

Pozitívumok:
-egy kalandos FPS tele jó ötletekkel
-brutális, félelmetes, beleborzong az ember néha
-hangulat
-kiváló sztori (csavarokkal)
-sokféle fegyver/varázslat
-rengeteg és sokféle helyszín (kastély-rejtélyek, paranormális világok)
-hangulatos grafika (bár ma már nem számít szépnek, de ennek ellenére nekem bejött, mikor először játszottam 2006 elején, akkor sem volt új)
-az egész környezet
-időutazás
-kihívás, nem egy könnyű FPS (a boss-fightok izzasztóak, a szimpla ellenek sem hagyják magukat könnyedén)
-kiváló menüzene
-hangok
-megfelelő játékidő (az "Eternal Autumn" azért nem kellett volna, de elnézem)

Értékelés:-
Qwerty4

#290 Felhasználó inaktív   djculture 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.810
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 16. 17:17

Én is pont a deus exet nyomom, régen angolul nyomtam most viszont mióta egyik gamés ujságba szinkronosan bennevolt nagy királyság.Ezt nyomta már valaki?:http://www.youtube.com/watch?v=cMuE2gIyDjQ...r_embedded#t=14
Ki a halott vinyók istene?
Hádédész..

#291 Felhasználó inaktív   sQr` 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.972
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 20. 22:33

Kép

    ...megjelenésekor rápróbáltam a játékra, hiszen GTA IV híján, gondoltam ez is remek szórakozás lesz. Hát nem lett. Unreal motor ide vagy oda, a játékból bizony 20 FPS-t sem bírt kifacsarni a gépem. Nosza, nyúljunk a beállításokhoz. ...hát itt a szemem négy és fél méteresre duzzadt, hogy Kiss Ádámot idézzem, mivel a menüben egy felbontást állító rész szerénykedett szépen egymagában. Te jó ég! UE3-mas motor messze földről híres skálázhatósága ennyi? Kuka...

    ...aztán pár napja, az új Windwos 7 rendszeren tettem vele még egy próbát. Láss csodát, 30 FPS, néha egy-egy kisebb framedroppal. Így a beállítási lehetőségek teljes hiányán túllépve, végre a játékra tudtam koncentrálni. GTA IV-et nem kaptam vele, rájöttem hogy nem ahhoz kell hasonlítanom. ...és nem is kellett. A Wheelman az első pár percben felpörgette a motort és a credit listáig megállás nélkül passzírozta ki magából a lóerőket. Arcade gyönyör az első perctől az utolsóig...kisebb-nagyobb hibákkal.


+ jól kidolgozott karakterek
+ Barcelona szépen le lett modellezve
+ arcade száguldozás
+ látványos autós üldözések
+ néhány ötletesebb küldetés
+ jól használható extrák mint az air jack, cyklon...
+ egyszerű, de kellemes sztori
+ Vin orgánuma :']

- hiába a nagyváros, ha csak elvétve találni jellegzetes területeket
- egyeseknek túl arcade lehet
- néhol idegesítően nehéz (mondjuk vagy 3 alkalommal)
- nincs semmilyen beállítási lehetőség (grafika, irányítás, nehézség)
- semmi nem ösztönöz a mellékküldetések elvégzésére
  ( bár így fejleszthetjük emberünk, sok értelme nincs )
- alig egy tucat járműmodell (!)
- középszerű gyalogos részek ( nem lehet ugrani? )


Értékelés: 6.5/10

Szerkesztette: sQr` 2009. 08. 20. 22:33 -kor

Acer 5536g Playstation 3 Slim LG 42LD550

#292 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 21. 17:04

Kép

Nagyon vegyesek az érzéseim ezzel a játékkal kapcsolatban.
Első benyomásom az volt  igen! ez telitalálat lett.... De sajna ahogy előre haladtam, rá kellett jönnöm hogy azért nem eszik olyan forrón.. :)
Sok olyan apróság (és nem apróság) van amit rettenetesen elszúrtak.
Kezdjük mindjárt a kritikán aluli fegyveres harcokkal. Borzalom. 1 akció orientált gamebe-be ez így borzasztóan silány.
Másrészről az egész játék alatt át van verve a kedves gamer :)  Mikor az ember megpillant 1-2 képet a stuffról, azt a következtetést vonhaja le, hogy hu mekkora területeken játszódik az egész. Pedig aztán a fenét. Rettenetesen líneáris és csőszerű a pályafelépítés. (az a megoldás meg külön NC hogy ha 1 kicsit is eltérünk a meghatározott útvonaltól kinyír a sugárzás, vagy épp láthatatlan falba ütközünk)
Következő dolog a a történet....Azért elvártam volna valami normálisabb storyt. Mert kb oylan mintha nem is lett volna.
..és hát itt van még az a jó pár idegtépő rész (sötétben az aknákon himbálódzás, Groeder legyőzése stb stb..) amitől a hajam tudtam volna tépni.

Nade hogy ne csak fikázzak :)
A szinkronhangok és a zenei aláfestés csillagos ötöst érdemelnek. 1xűen profik.
Ugyanezt mondhatom a grafikáról is. Bár messze nem a legszebb játék, de nagyon is pofás, és mellé nagyon csekély a gépigénye.
Az általam felrótt hibáktól eltekintve, azért hangulatos nah a játékmenet. :) Kicsit Lost Planet hó nélkül (bár ez a játékmeneti kidolgozottságot tekintve sztem sokkalta jobb) és szpájdörmen' keverék.

-Ami tetszett:
- A hibáktól eltekintve azért szórakoztató is tud lenni :)
- Remek grafika, és jól belőtt vasigény
- Mesteri zenei aláfestések és szinkronhangok

Ami nem
- Még controlerrel is szenvedtem az irányíthatósággal
- Érdektelen semmitmondó történet
- 1-2 baromi idegtépő rész
- Nagyon líneáris, és csőszerű a játékmenet
- A helyszínek között nem sok a változatosság.
- Elbaxott checkpointos rendszer
- Piszok rövid (bár őszinte leszek.. elég volt :) )

6.5/10

Szerkesztette: M@Xtreme 2009. 08. 21. 17:21 -kor


#293 Felhasználó inaktív   SityiSXT 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.255
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 21. 19:50

Kép

Nah, csak végigtoltam, noha már fenn figyel a gépen egy jó darab ideje.  :D
A Colin McRae sorozatot mindig is szerettem. Az első két rész még inkább szimulátoros beütésű volt, de a 3-tól egyértelműen az arcade irányba mozdultak el - mondhatni a CMR lett a murvás Need for Speed...  ;) Itt a DiRT-ben sem tagadták meg magukat, mert noha szokni kell az irányítást (főleg a féket), de ha egyszer belejött az ember, onnantól fogva nagyon jó móka, még billentyűzetről is. Sokféle versenymód van, bár szerintem egy-kettő csak az usákiaiak miatt került bele, nekem nem tetszett annyira (buggys idétlenkedés olyan hepehupás pályán, ahol gyalog is kihívás végigmenni). A sokfajta verseny sok-sok autóval jár együtt, és noha a csoporton belül annyira nem különböznek egymástól (persze ahol nagyok a végletek, mint pl. Hill Climb Unlimited, ott igen), de az eltérő osztályok autói igenis másképp viselkednek: mondjuk egy Kamaz 4911 vs. Peugeot 307 WRC...  :Đ A nehézségi szint is egész jól lett belőve: amatőr fokozaton billentyűzettel simán vállalható, és még sikerélmény is lesz. A karrier mód pedig egy jó 10 órára simán leköti az embert.
Egy dolog volt benne, ami annyira nem tetszett (a buggy-CORR gépozstályon kívül), és ez pedig a pénzelés. Nem értem, mi a fenének kellett ezt így megoldani, mert különösebb értelmét nem láttam a játékban, jobb lett volna egy unlock rendszer helyette.

Értékelés: 9 / 10

#294 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 21. 20:59

Building Blasterrel

Én ezt. Megajó kis játék. Most melóhelyen nekiugrottam mégegyszer, úgy, hogy minden pályát megcsinálok Master Blaster teljesítménnyel  :cool:
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#295 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 21. 21:02

Ez tenyleg jo :)

#296 Felhasználó inaktív   spidey 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.064
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 21. 21:45

Idézet: Qwerty4 - Dátum: 2009. aug. 11., kedd - 12:30

Mata Hari (2008)
Értékelés:89%

Höjj, látom itt jó sokat hetente tolnak végig valami cuccot, ha nekem ennyi időm lenne...  :)

Fenti cuccost ugyan meg nem ismerem személyesen, csak képeket láttam, azok alapján nem ígért sokat, meg leírás alapján se, persze lehet, hogy ennyire jó, de erről jutott eszembe, hogy el lehet szaladni a százalékokkal, hogy a JA+ tette, minden második játék, ami grafikus kaland, és nem omlik össze egy P2-n indításnál, legalább A- értékelést kap náluk. :think: A 20. (huszadik, szó szerint!) Nancy Drew-játék is...

Be is szívtam eggyel, hirtelen már a címére sem emlékszem, csak arra, hogy lakatlan sziget meg rettenetes akcentusok voltak benne, gyenge grafika és lapos sztori, aztán a hippi kaland oldalak dobták neki a jót, normális gamer oldalon meg 4.5-öket kapott, olyan is volt... 100% mondjuk a tökéletes játék a műfajból, ahhoz képest van értelme százalékot adni szerintem.

Ma repülnek olyan játékokra is a nagy pontszámok, hogy régen a klasszikusok nem kaptak annyit(ld. Deus Ex vagy Diablo II 8.x pont@Gamespot...)

Szerkesztette: spidey 2009. 08. 21. 21:53 -kor


#297 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 22. 00:40

Idézet: spidey - Dátum: 2009. aug. 21., péntek - 22:45

...
Ma repülnek olyan játékokra is a nagy pontszámok, hogy régen a klasszikusok nem kaptak annyit(ld. Deus Ex vagy Diablo II 8.x pont@Gamespot...)

Jaja. Deus ex a mostani 9.5/10-esekhez képest 20/10 :cool:
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#298 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 22. 00:41

Idézet: Cellular - Dátum: 2009. aug. 21., péntek - 22:02

Ez tenyleg jo :)

Eiffel tornyot konkrétan a három oldalához helyezett dinamittal ki kell repíteni a képernyőről :nevet:
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

#299 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 22. 02:40

Engem jelenleg a piros kerdojeles palya akasztott meg.

#300 Felhasználó inaktív   JonesC 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 08. 22. 06:32

Idézet: Cellular - Dátum: 2009. aug. 22., szombat - 3:40

Engem jelenleg a piros kerdojeles palya akasztott meg.

Nem menti sajna kúkiba az állást, úgyhogy itthon nem maradt meg, bent meghagytam a böngésző ablakot, de master blaster miatt még nem értem oda :cool:
world, my finger, is on the button...
Határozottan egyetértek az enyémmel megegyező véleményekkel!
Éheztesd a fákat! Csökkentsd a co2 kibocsátást!

Idézet

Hi mi name is Paco frome Mexico, please sorry for mi bad inglisco. Mi dead cousine frm america told me how to winned at Lauge of Legan and made me win against bots. My cousin deaded yesterday thogh,but im ok because i sexed his sister. pls no copy pastarino. bye

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó