Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#961
Elküldve: 2012. 06. 18. 23:33
Érdekes, a Max Payne 3 rendesen megoszt mindenkit. Nekem valahogy a gameplay videók alapján nem jön át a régi hangulat, attól pedig, hogy más, nem lesz rosszabb játék, de valahogy nem is lesz meg benne az a plusz, ami az elsőt a mai napig kiemeli a tucatjátékok közül. Most, hogy telefonon játszok vele, elkapott ismét a hangulata, és rájöttem, hogy nem tudnám élvezni enélkül a harmadik részt. A visszaemlékezések végett meg nem fogom megvenni, majd esetleg, ha esik az ára, és nem lesz mivel játszanom. Úgy vélem, hogy az Alan Wake nagyon hasonló atmoszférával rendelkezett az elején (kb. az első három epizód), utána valahogy az is kifulladt, vagy csak a harcrendszerébe fáradtam bele... Nagy kár érte, mert én tényleg beleszerettem az elején az AW-be, sajnálom, hogy kifulladt a játékmenete, attól függetlenül, hogy a története jó volt végig.
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#962
Elküldve: 2012. 06. 19. 19:33
Uncharted Drake’s Fortune (PS3)
(avagy a játék, ami nem hiányozhat a PS3 gamer gyűjteményéből)
Ezt is megéltem! 2007-es megjelenésekor szét irigykedtem magam, hogy a PS3 egy ilyen jó játékkal gazdagodott. Nekünk PC-seknek be kellett érni Lara Croftal.
Tomb Raider; vannak akik imádják, mások jobb híján játszogatnak vele. Én az utóbbi vagyok. Persze imádtam az egzotikus helyszíneket, ősi romokat felfedezni. Csak az a blőd történet, irreális hülyeségek óráspókostul és démonostúl. FÚJ! Számomra ezek rontották el mindig az élményt. Nem tudtam igazán beleélni magam. Valószínű ez azért van, mert nem játszottam kezdetektől vele.
De hagyjuk a Tomb Raidert. Bár valóban arra hasonlít az Uncharted, mégis megpróbál hihetőbb maradni. Szerethető, hétköznapi figurákkal, akikkel lehet azonosulni. Részlet gazdag helyszínekkel, amikről elhiszem, hogy ilyen van! És fogyasztható sztorival, amiben ott van az a NAGY csavar. Mégsem annyira zavaró. Jól beleszőtték és megmagyarázzák a történet folyamán.
Felfedezés, ugra-bugra, majd masszív lövöldözés követik egymást megfelelő adagokban! Előfordul pár kemény szituáció, néha meg éppenhogy nem tojom össze magam. Változatos! És éppen ezért nem lehet abba hagyni.
Az átvezető videókból egyszer csak akcióra vált, nincs megállás. Na jó! De azért van. Ilyenkor lehet gyönyörködni a fotorealisztikus tájban. Elképesztő! Trópusi sziget buja növényzetével benőtt ősi romok, templomok, spanyol erőd, sötét katakombák. Mind aprólékosan kidolgozva! Érdemes minden zugot átkutatni elveszett kincsek után kutakodva.
Fegyverek remek variációja áll rendelkezésünkre és mindegyik használható. Nincs felesleges darab. Csak éppen a skuló kevés néha. De így legalább mindet kipróbáljuk. Vagy bunyózni kezdünk! A közelharc ugyanis szerves részét képezi a játéknak. Szűk helyeken kifejezetten jobb a pusztakezes harcot választani. Ráadásul akad pár látványos kombó!
A fedezék jól használható, bár egy helyben maradni rossz gondolat. Bekerítenek, gránáttal kicsalogatnak, vagy csak egyszerűen szétlövik a kőhalmot előlünk. Mégis élvezetes a tűzpárbaj. Nincs frusztráció! Ugyan ez igaz az ugra-bugrálós részekre. Könnyen elvégezhetőek a manőverek, nincs kamera probléma.
A fejtörők viszont lehettek volna összetettebek is. Na ez hiányzott a Tomb Raiderből. Ami van, az viszont remekül illeszkedik a játékba.
A végére igencsak bekeményít a program. Az addigi fedezékbe bújós taktikát felváltja egy sokkal pergősebb harc. Új ellenfél lép színre, kincsvadászaink meg hullanak mint a legyek! A nagy titok napvilágot lát, féktelen rohanás veszi kezdetét ami el is vezet a végső összecsapásig.
Nem hosszú játék az Uncharted Drake's Fortune, de gyors játékmenete és akciódús sztorija miatt pont elegendő ennyi. Ha ezt tovább fokoznák, szerintem szívrohamot kaptam volna!
Egy élmény volt, amit jó lesz többször újra átélni!
(avagy a játék, ami nem hiányozhat a PS3 gamer gyűjteményéből)
Ezt is megéltem! 2007-es megjelenésekor szét irigykedtem magam, hogy a PS3 egy ilyen jó játékkal gazdagodott. Nekünk PC-seknek be kellett érni Lara Croftal.
Tomb Raider; vannak akik imádják, mások jobb híján játszogatnak vele. Én az utóbbi vagyok. Persze imádtam az egzotikus helyszíneket, ősi romokat felfedezni. Csak az a blőd történet, irreális hülyeségek óráspókostul és démonostúl. FÚJ! Számomra ezek rontották el mindig az élményt. Nem tudtam igazán beleélni magam. Valószínű ez azért van, mert nem játszottam kezdetektől vele.
De hagyjuk a Tomb Raidert. Bár valóban arra hasonlít az Uncharted, mégis megpróbál hihetőbb maradni. Szerethető, hétköznapi figurákkal, akikkel lehet azonosulni. Részlet gazdag helyszínekkel, amikről elhiszem, hogy ilyen van! És fogyasztható sztorival, amiben ott van az a NAGY csavar. Mégsem annyira zavaró. Jól beleszőtték és megmagyarázzák a történet folyamán.
Felfedezés, ugra-bugra, majd masszív lövöldözés követik egymást megfelelő adagokban! Előfordul pár kemény szituáció, néha meg éppenhogy nem tojom össze magam. Változatos! És éppen ezért nem lehet abba hagyni.
Az átvezető videókból egyszer csak akcióra vált, nincs megállás. Na jó! De azért van. Ilyenkor lehet gyönyörködni a fotorealisztikus tájban. Elképesztő! Trópusi sziget buja növényzetével benőtt ősi romok, templomok, spanyol erőd, sötét katakombák. Mind aprólékosan kidolgozva! Érdemes minden zugot átkutatni elveszett kincsek után kutakodva.
Fegyverek remek variációja áll rendelkezésünkre és mindegyik használható. Nincs felesleges darab. Csak éppen a skuló kevés néha. De így legalább mindet kipróbáljuk. Vagy bunyózni kezdünk! A közelharc ugyanis szerves részét képezi a játéknak. Szűk helyeken kifejezetten jobb a pusztakezes harcot választani. Ráadásul akad pár látványos kombó!
A fedezék jól használható, bár egy helyben maradni rossz gondolat. Bekerítenek, gránáttal kicsalogatnak, vagy csak egyszerűen szétlövik a kőhalmot előlünk. Mégis élvezetes a tűzpárbaj. Nincs frusztráció! Ugyan ez igaz az ugra-bugrálós részekre. Könnyen elvégezhetőek a manőverek, nincs kamera probléma.
A fejtörők viszont lehettek volna összetettebek is. Na ez hiányzott a Tomb Raiderből. Ami van, az viszont remekül illeszkedik a játékba.
A végére igencsak bekeményít a program. Az addigi fedezékbe bújós taktikát felváltja egy sokkal pergősebb harc. Új ellenfél lép színre, kincsvadászaink meg hullanak mint a legyek! A nagy titok napvilágot lát, féktelen rohanás veszi kezdetét ami el is vezet a végső összecsapásig.
Nem hosszú játék az Uncharted Drake's Fortune, de gyors játékmenete és akciódús sztorija miatt pont elegendő ennyi. Ha ezt tovább fokoznák, szerintem szívrohamot kaptam volna!
Egy élmény volt, amit jó lesz többször újra átélni!
#963
Elküldve: 2012. 06. 20. 09:36
Idézet: d15a5t3r - Dátum: 2012. 06. 19. 20:33
Uncharted Drake’s Fortune (PS3)
(avagy a játék, ami nem hiányozhat a PS3 gamer gyűjteményéből)
Ezt is megéltem! 2007-es megjelenésekor szét irigykedtem magam, hogy a PS3 egy ilyen jó játékkal gazdagodott. Nekünk PC-seknek be kellett érni Lara Croftal.
Tomb Raider; vannak akik imádják, mások jobb híján játszogatnak vele. Én az utóbbi vagyok. Persze imádtam az egzotikus helyszíneket, ősi romokat felfedezni. Csak az a blőd történet, irreális hülyeségek óráspókostul és démonostúl. FÚJ! Számomra ezek rontották el mindig az élményt. Nem tudtam igazán beleélni magam. Valószínű ez azért van, mert nem játszottam kezdetektől vele.
De hagyjuk a Tomb Raidert. Bár valóban arra hasonlít az Uncharted, mégis megpróbál hihetőbb maradni. Szerethető, hétköznapi figurákkal, akikkel lehet azonosulni. Részlet gazdag helyszínekkel, amikről elhiszem, hogy ilyen van! És fogyasztható sztorival, amiben ott van az a NAGY csavar. Mégsem annyira zavaró. Jól beleszőtték és megmagyarázzák a történet folyamán.
Felfedezés, ugra-bugra, majd masszív lövöldözés követik egymást megfelelő adagokban! Előfordul pár kemény szituáció, néha meg éppenhogy nem tojom össze magam. Változatos! És éppen ezért nem lehet abba hagyni.
Az átvezető videókból egyszer csak akcióra vált, nincs megállás. Na jó! De azért van. Ilyenkor lehet gyönyörködni a fotorealisztikus tájban. Elképesztő! Trópusi sziget buja növényzetével benőtt ősi romok, templomok, spanyol erőd, sötét katakombák. Mind aprólékosan kidolgozva! Érdemes minden zugot átkutatni elveszett kincsek után kutakodva.
Fegyverek remek variációja áll rendelkezésünkre és mindegyik használható. Nincs felesleges darab. Csak éppen a skuló kevés néha. De így legalább mindet kipróbáljuk. Vagy bunyózni kezdünk! A közelharc ugyanis szerves részét képezi a játéknak. Szűk helyeken kifejezetten jobb a pusztakezes harcot választani. Ráadásul akad pár látványos kombó!
A fedezék jól használható, bár egy helyben maradni rossz gondolat. Bekerítenek, gránáttal kicsalogatnak, vagy csak egyszerűen szétlövik a kőhalmot előlünk. Mégis élvezetes a tűzpárbaj. Nincs frusztráció! Ugyan ez igaz az ugra-bugrálós részekre. Könnyen elvégezhetőek a manőverek, nincs kamera probléma.
A fejtörők viszont lehettek volna összetettebek is. Na ez hiányzott a Tomb Raiderből. Ami van, az viszont remekül illeszkedik a játékba.
A végére igencsak bekeményít a program. Az addigi fedezékbe bújós taktikát felváltja egy sokkal pergősebb harc. Új ellenfél lép színre, kincsvadászaink meg hullanak mint a legyek! A nagy titok napvilágot lát, féktelen rohanás veszi kezdetét ami el is vezet a végső összecsapásig.
Nem hosszú játék az Uncharted Drake's Fortune, de gyors játékmenete és akciódús sztorija miatt pont elegendő ennyi. Ha ezt tovább fokoznák, szerintem szívrohamot kaptam volna!
Egy élmény volt, amit jó lesz többször újra átélni!
(avagy a játék, ami nem hiányozhat a PS3 gamer gyűjteményéből)
Ezt is megéltem! 2007-es megjelenésekor szét irigykedtem magam, hogy a PS3 egy ilyen jó játékkal gazdagodott. Nekünk PC-seknek be kellett érni Lara Croftal.
Tomb Raider; vannak akik imádják, mások jobb híján játszogatnak vele. Én az utóbbi vagyok. Persze imádtam az egzotikus helyszíneket, ősi romokat felfedezni. Csak az a blőd történet, irreális hülyeségek óráspókostul és démonostúl. FÚJ! Számomra ezek rontották el mindig az élményt. Nem tudtam igazán beleélni magam. Valószínű ez azért van, mert nem játszottam kezdetektől vele.
De hagyjuk a Tomb Raidert. Bár valóban arra hasonlít az Uncharted, mégis megpróbál hihetőbb maradni. Szerethető, hétköznapi figurákkal, akikkel lehet azonosulni. Részlet gazdag helyszínekkel, amikről elhiszem, hogy ilyen van! És fogyasztható sztorival, amiben ott van az a NAGY csavar. Mégsem annyira zavaró. Jól beleszőtték és megmagyarázzák a történet folyamán.
Felfedezés, ugra-bugra, majd masszív lövöldözés követik egymást megfelelő adagokban! Előfordul pár kemény szituáció, néha meg éppenhogy nem tojom össze magam. Változatos! És éppen ezért nem lehet abba hagyni.
Az átvezető videókból egyszer csak akcióra vált, nincs megállás. Na jó! De azért van. Ilyenkor lehet gyönyörködni a fotorealisztikus tájban. Elképesztő! Trópusi sziget buja növényzetével benőtt ősi romok, templomok, spanyol erőd, sötét katakombák. Mind aprólékosan kidolgozva! Érdemes minden zugot átkutatni elveszett kincsek után kutakodva.
Fegyverek remek variációja áll rendelkezésünkre és mindegyik használható. Nincs felesleges darab. Csak éppen a skuló kevés néha. De így legalább mindet kipróbáljuk. Vagy bunyózni kezdünk! A közelharc ugyanis szerves részét képezi a játéknak. Szűk helyeken kifejezetten jobb a pusztakezes harcot választani. Ráadásul akad pár látványos kombó!
A fedezék jól használható, bár egy helyben maradni rossz gondolat. Bekerítenek, gránáttal kicsalogatnak, vagy csak egyszerűen szétlövik a kőhalmot előlünk. Mégis élvezetes a tűzpárbaj. Nincs frusztráció! Ugyan ez igaz az ugra-bugrálós részekre. Könnyen elvégezhetőek a manőverek, nincs kamera probléma.
A fejtörők viszont lehettek volna összetettebek is. Na ez hiányzott a Tomb Raiderből. Ami van, az viszont remekül illeszkedik a játékba.
A végére igencsak bekeményít a program. Az addigi fedezékbe bújós taktikát felváltja egy sokkal pergősebb harc. Új ellenfél lép színre, kincsvadászaink meg hullanak mint a legyek! A nagy titok napvilágot lát, féktelen rohanás veszi kezdetét ami el is vezet a végső összecsapásig.
Nem hosszú játék az Uncharted Drake's Fortune, de gyors játékmenete és akciódús sztorija miatt pont elegendő ennyi. Ha ezt tovább fokoznák, szerintem szívrohamot kaptam volna!
Egy élmény volt, amit jó lesz többször újra átélni!
én is mostanság toltam végig. most hardon próbálkozom. így már kicsitt nehezebb és még van ennél nehezebb is.
Spoiler
PSN ID: geneMTS
A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]
A férfiak és a fiúk között nincs más különbség, csak a játékok ára. // A munka nem f@sz, állhat napokig.[/center]
#965
Elküldve: 2012. 06. 20. 15:32
A GTA IV és Red Dead Redemption auto célzása után nekem is problémás volt a demókban normálisan célozni. De mivel az Unchartedben nincs célzás rásegítés bele kellett szokni. Szerencsére a teljes játék során pik-pak belejöttem. (hát még azon hogy meglepődtem, mikor X darab fejlövésért jutalmazott a játék!)
#966
Elküldve: 2012. 06. 30. 12:27
The Walking Dead (1. és 2. epizód)
Igazából tanakodtam, hogy érdemes-e egyáltalán irni erről a játékról, 2 ok miatt. Elsőnek, epizódikus, és 1-2 havonta jönnek az újak, ergo csak akkor lehet igazán megitélni a játékot ha már teljesen egyben van. Másodjára meg... úgyse olvassa senki már ezt a fórumot.
Na de mindegy. Úgy döntöttem hogy a 40 fokos melegben úgysincs jobb dolgom...
Szóval a Walking Dead. Szerintem netes körökben már mindenkinek ismerős ez a két szócska. Az egész Robert Kirkman fejéből pattant ki, és csinált is egy képregénysorozatot. Zimbes-zombies, drámás, fordulatos, a "szokásos". Nagy siker lett, olyannyira hogy az AMC kábelcsatorna csinált is egy sorozatot. A sorozat talán többek számára ismerős, és bár sokban hasonlit a képregényre, azért elég sok dologban különbözik. Nem sok időbe tellett hogy egy játékfejlesztő is felfigyeljen a franchise-ra, hisz a sorozat a 2. évadában minden idők legsikeresebb kábeles nézettségeit halmozta.
A fejlesztő pedig nem más mint a Telltale. Na, amikor elöszőr hallottam erről, nem nagyon örültem a hirnek, számomra a Telltale egy nem sokat mondo játékfejlesztő. Igen, Sam & Max-et sokat szeretik, de az összes többi játékok szerintem halálgyenge. Bár tényleg ritka manapság az olyan fejlesztő aki kalandjátékokra specializálódik, szóval biztos vannak akik megbecsülik.
Ellenben elég nagy rajongója vagyok a zombiknak, szóval megjelenése napján megvettem az egész évadot Steamen. Az első epizód egy nagyon-nagyon kellemes csalódás volt. Képzeljük el a Mass Effectet akció nélkül. Hámozzuk le róla a TPS köntöst. Mi marad? Dráma, választási lehetőségek, párbeszédrendszer. Valahogy igy tudnám legjobban körülirni, hogy milyen is lett a Telltale alkotása. Természetesen "kalandjáték", tehát nem egyik párbeszédből megyünk a másikba, kell keresgélni, picit gondolkodni, ügyeskedni, de istenigázból a pár QTE-n kivül az egész játék irányitható az egérrel.
Bár az első epizódban voltak problémáim a játék technikai megvalósitásával(rossz hangminőség, furcs szaggatás), a másodikra eltüntek. Viszont az egyetlen negativumot azt már most megemliteném, mégpedig a grafikát. Kicsit képregényszerüre lett véve, ami oké, de helyenként túlságosan elnagyolt, szerintem bőven belefért volna egy kis csiszolás itt-ott.
De szerencsére ez kb semennyire sem számit. A karakterek, a történet, a szituációk mind hibátlanok. A fejlesztésben a korábban emlitett Robert Kirkman is segitett, ami teljesen meglátszik. És a slusszpoén: a játék egy teljesen különálló sztori az eddigi 2 médiumtól. Ugyanabban az univerzumban játszódik, és néhány fordulat/helyszin biztos ismerős lesz (inkább a képregényből) de teljesen eredeti, friss az egész. És merem azt mondani, hogy jobb mint a sorozat. Igen, a videójáték verzióban jobbak a karakterek, és jobb a történet - és bizony-bizony, jobb a dráma is.
Főleg a 2. epizódban, ami egyébként részemről abszolút 10/10 volt.
Összeségében aki kicsit is szereti a kalandjátékokat, vagy kedveli a Walking Dead univerzumot, annak kötelező legalább akkor kipróbálni a játékot amikor már kijött mind az 5 epizód. Tényleg úgy érzi az ember hogy ő alakitja a történetet, minden egyes mondatot megjegyez a játék és fontossá válhat késöbb. Bár még nem tökéletes a rendszer - van 1-2 alkalom ahol hiába segitettél valakinek 5-6x egyzsinórban, egy rossz beszólás és hirtelen te vagy a főellenség, és van 1-2 helyzet ahol csak látszólag van választási lehetőség, de történetvezetési szempontokból ennek igy kell lennie.
Látvány: 6/10
Kezelhetőség: 8/10
Játékélmény: 10/10
Zene, hang: 9/10
Igazából tanakodtam, hogy érdemes-e egyáltalán irni erről a játékról, 2 ok miatt. Elsőnek, epizódikus, és 1-2 havonta jönnek az újak, ergo csak akkor lehet igazán megitélni a játékot ha már teljesen egyben van. Másodjára meg... úgyse olvassa senki már ezt a fórumot.

Na de mindegy. Úgy döntöttem hogy a 40 fokos melegben úgysincs jobb dolgom...
Szóval a Walking Dead. Szerintem netes körökben már mindenkinek ismerős ez a két szócska. Az egész Robert Kirkman fejéből pattant ki, és csinált is egy képregénysorozatot. Zimbes-zombies, drámás, fordulatos, a "szokásos". Nagy siker lett, olyannyira hogy az AMC kábelcsatorna csinált is egy sorozatot. A sorozat talán többek számára ismerős, és bár sokban hasonlit a képregényre, azért elég sok dologban különbözik. Nem sok időbe tellett hogy egy játékfejlesztő is felfigyeljen a franchise-ra, hisz a sorozat a 2. évadában minden idők legsikeresebb kábeles nézettségeit halmozta.
A fejlesztő pedig nem más mint a Telltale. Na, amikor elöszőr hallottam erről, nem nagyon örültem a hirnek, számomra a Telltale egy nem sokat mondo játékfejlesztő. Igen, Sam & Max-et sokat szeretik, de az összes többi játékok szerintem halálgyenge. Bár tényleg ritka manapság az olyan fejlesztő aki kalandjátékokra specializálódik, szóval biztos vannak akik megbecsülik.
Ellenben elég nagy rajongója vagyok a zombiknak, szóval megjelenése napján megvettem az egész évadot Steamen. Az első epizód egy nagyon-nagyon kellemes csalódás volt. Képzeljük el a Mass Effectet akció nélkül. Hámozzuk le róla a TPS köntöst. Mi marad? Dráma, választási lehetőségek, párbeszédrendszer. Valahogy igy tudnám legjobban körülirni, hogy milyen is lett a Telltale alkotása. Természetesen "kalandjáték", tehát nem egyik párbeszédből megyünk a másikba, kell keresgélni, picit gondolkodni, ügyeskedni, de istenigázból a pár QTE-n kivül az egész játék irányitható az egérrel.
Bár az első epizódban voltak problémáim a játék technikai megvalósitásával(rossz hangminőség, furcs szaggatás), a másodikra eltüntek. Viszont az egyetlen negativumot azt már most megemliteném, mégpedig a grafikát. Kicsit képregényszerüre lett véve, ami oké, de helyenként túlságosan elnagyolt, szerintem bőven belefért volna egy kis csiszolás itt-ott.
De szerencsére ez kb semennyire sem számit. A karakterek, a történet, a szituációk mind hibátlanok. A fejlesztésben a korábban emlitett Robert Kirkman is segitett, ami teljesen meglátszik. És a slusszpoén: a játék egy teljesen különálló sztori az eddigi 2 médiumtól. Ugyanabban az univerzumban játszódik, és néhány fordulat/helyszin biztos ismerős lesz (inkább a képregényből) de teljesen eredeti, friss az egész. És merem azt mondani, hogy jobb mint a sorozat. Igen, a videójáték verzióban jobbak a karakterek, és jobb a történet - és bizony-bizony, jobb a dráma is.
Főleg a 2. epizódban, ami egyébként részemről abszolút 10/10 volt.
Összeségében aki kicsit is szereti a kalandjátékokat, vagy kedveli a Walking Dead univerzumot, annak kötelező legalább akkor kipróbálni a játékot amikor már kijött mind az 5 epizód. Tényleg úgy érzi az ember hogy ő alakitja a történetet, minden egyes mondatot megjegyez a játék és fontossá válhat késöbb. Bár még nem tökéletes a rendszer - van 1-2 alkalom ahol hiába segitettél valakinek 5-6x egyzsinórban, egy rossz beszólás és hirtelen te vagy a főellenség, és van 1-2 helyzet ahol csak látszólag van választási lehetőség, de történetvezetési szempontokból ennek igy kell lennie.
Látvány: 6/10
Kezelhetőség: 8/10
Játékélmény: 10/10
Zene, hang: 9/10
Szerkesztette: -Turbo- 2012. 06. 30. 12:27 -kor
JóSebesség
#967
Elküldve: 2012. 07. 01. 23:41
Lord of The Rings Warr in The North
hát mit ne mondjak először egész pofás játéknak tűnt.harc rendszer egyszerű, de élvezetes,jó volt csapni az orcokat.láttam a térképet és rajta 1 csomó pontot. rájuk mentem, isengard, edoras, mordor, stb stb.. azt hittem egész középföldét be lehet járni. mondom magamban: hmm nem értem miért húzzák le. 5-6 óra játékidő? nem értem! jó kis játéknak tűnik ez. aztán mire végignyomtam össz-vissz 6-7 területet lehetett bejárni kb a 15-20-ból... és akkor ott a rettentően gagyi és unalmas párbeszédek. a grafika még elmegy. de 1 rpg-nek titulált játék ne hogy már 5-6 órás legyen! annyira de annyira jó játék lehetett volna. de a balfék csapat röviden: ELBASZTA! és akkor még a nehézségi szintek. normalon a legnehezebb a játék! heroic-on és legendary-n a bossok a törppel 2 lövés.. ez valami vicc.na de mind1. legalább könnyű volt kiplatinázni. még a legnagyobb Lord of The Rings fanoknak sem ajánlom mint amilyen én vagyok!
hát mit ne mondjak először egész pofás játéknak tűnt.harc rendszer egyszerű, de élvezetes,jó volt csapni az orcokat.láttam a térképet és rajta 1 csomó pontot. rájuk mentem, isengard, edoras, mordor, stb stb.. azt hittem egész középföldét be lehet járni. mondom magamban: hmm nem értem miért húzzák le. 5-6 óra játékidő? nem értem! jó kis játéknak tűnik ez. aztán mire végignyomtam össz-vissz 6-7 területet lehetett bejárni kb a 15-20-ból... és akkor ott a rettentően gagyi és unalmas párbeszédek. a grafika még elmegy. de 1 rpg-nek titulált játék ne hogy már 5-6 órás legyen! annyira de annyira jó játék lehetett volna. de a balfék csapat röviden: ELBASZTA! és akkor még a nehézségi szintek. normalon a legnehezebb a játék! heroic-on és legendary-n a bossok a törppel 2 lövés.. ez valami vicc.na de mind1. legalább könnyű volt kiplatinázni. még a legnagyobb Lord of The Rings fanoknak sem ajánlom mint amilyen én vagyok!
#968
Elküldve: 2012. 07. 03. 20:04
Crysis 2

Még tavaly végigjátszottam, akkor is bitangul tetszett, most viszont még talán annál is jobban.
Grafikailag hihetetlen jól néz ki, gyönyörű fény/árnyék effektusok, kidolgozott textúrák, modellek remekbe szabott környezetekbe csomagolva. Talán a fizika hagy némi kívánni valót maga után, de még a környezet még így is jobban reagál a "beavatkozásainkra" mint a játékok 90%-ban. A mesterséges intelligencián mintha csiszoltak volna a patchekben, mostani végigjátszásomban elég stabilan működött, nem voltak blőd döntései az ellennek. A játék nem nagyon tér el elődjétől: nanoruha által lopakodva is végigvihetjük a gammát, de lényegesebb változások inkább csak a környezetben figyelhetők meg. (duh) Ami nekem az i-re feltette a pontot az az audio részleg volt. Mesteri minden tekintetben: Hans Zimmer epikus dallamai, profi szinkron, és hangeffektek megfelelő felszereléssel hihetetlen hangzást nyújtanak.
Összeségében marha jó játék, talán a többjátékos módba lehet belekötni (kevés pálya, laggos serverek, gyérebb grafika) de hát a single player nagyon el van találva.

Még tavaly végigjátszottam, akkor is bitangul tetszett, most viszont még talán annál is jobban.
Grafikailag hihetetlen jól néz ki, gyönyörű fény/árnyék effektusok, kidolgozott textúrák, modellek remekbe szabott környezetekbe csomagolva. Talán a fizika hagy némi kívánni valót maga után, de még a környezet még így is jobban reagál a "beavatkozásainkra" mint a játékok 90%-ban. A mesterséges intelligencián mintha csiszoltak volna a patchekben, mostani végigjátszásomban elég stabilan működött, nem voltak blőd döntései az ellennek. A játék nem nagyon tér el elődjétől: nanoruha által lopakodva is végigvihetjük a gammát, de lényegesebb változások inkább csak a környezetben figyelhetők meg. (duh) Ami nekem az i-re feltette a pontot az az audio részleg volt. Mesteri minden tekintetben: Hans Zimmer epikus dallamai, profi szinkron, és hangeffektek megfelelő felszereléssel hihetetlen hangzást nyújtanak.
Összeségében marha jó játék, talán a többjátékos módba lehet belekötni (kevés pálya, laggos serverek, gyérebb grafika) de hát a single player nagyon el van találva.
#969
Elküldve: 2012. 09. 16. 18:40
Uncharted 2 Among Thieves (PS3)
A fantasztikus első rész után végül nagynehezen de a végére értem a második résznek. Ez valami kolosszális audio-vizuális orgazmus volt remek szereplőkkel és egész jó sztorival. Sokan mondták, hogy a Drake's Fortune jó játék, de a másodiktól le fog esni az állam. Nos valóban így volt.
A grafika csillagos ötös! Gyönyörű tájakon fordulunk meg, ahol minden a legapróbb részletekig ki van dolgozva. Borneo, Isztambul, Nepál... Szinkron remek, minden színész maximálisan beleélte magát a szerepébe! A karakterek színesek, az első résszel ellentétben itt kapunk végre egy igazán emlékezetes főboss-t! Plussz egy helyett két klassz csajszit, akik felváltva, vagy együtt harcolnak Drake oldalán. (szerencsére nem haszontalanul) A hangeffektektől, robbanásoktól az ablak rezonált! A zenék pedig remekül passzolnak ehhez a részhez is. Főleg ázsiai motívumokat hallunk, de a menüben az első részben megismert főcím is felcsendül.
A mozgás animációt tovább finomították, a közelharc brutális lett! Élvezet használni! Sok ismerős fegyver mellett akad pár finomság is; számszeríjjaktól kezdve a minigun-ig! Ellenfeleink változatosak, bár kissé szuicidek! Nem túlságosan okosak, de számbeli fölényük sokszor megizzaszthat minket. Pláne a páncélozott, vagy éppenséggel riot shild-el közeledő társaik! A minigunos óriásokról nem is beszélve! Itt jön képbe a terep felfedezése és a lopakodás lehetősége. Sokszor kifizetődőbb csendben leszedni pár rosszarcút és bekebelezni valami tömegpusztító fegyvert. Vagy csak halkan eltörni a delikvens nyakát. A múzeumi rablásról a Splinter Cell jutott eszembe. Ez az egyetlen pálya ahol kifejezetten csendben kell tevékenykednünk, a továbbiakban mi dönthetünk.
A történet remekül formálódik ahogy haladunk előre. Drake Shambalába vezető útja rögös és fordulatokkal teli. Az akció jelenetek láttán a pulzusunk az egekbe szökik. Házról házra ugrálás, menekülés egy tank elől, macska egér játék egy harci helikopterrel, vagy eszeveszett rohanás egy összeomló hídról. Folyamatos pörgés, mindez filmszerű átvezetőkkel!
Az intenzív akciójelenetek után a program hagyja a játékost kicsit nézelődni, felfedezni (megkeresni az elrejtett kincseket)
és logikai feladatokkal bíbelődni. Nem komplikáltak, de remekül feldobják a játékot! Minden ilyen helyszínen Drake belekukkanthat a naplójába, amiben sok hasznos ábra és információ mellett vicces dolgokra is ráakadhatunk. Még egy "beszarométer" is van benne
Sok az utalás az első részre, így mindenképpen érdemes végigjátszani annak, aki most fog ismerkedni a trilógiával.
A végső ütközetről eszembe jutott egy 2005-ös western tps befejezése, de ettől függetlenül jó lett! Az utolsó video pedig igencsak emlékezetes! Egy remek történet korrekt lezárása! Már alig várom, hogy nekiessek a harmadik résznek!
Naughty Dog köszönöm! 10/10
A fantasztikus első rész után végül nagynehezen de a végére értem a második résznek. Ez valami kolosszális audio-vizuális orgazmus volt remek szereplőkkel és egész jó sztorival. Sokan mondták, hogy a Drake's Fortune jó játék, de a másodiktól le fog esni az állam. Nos valóban így volt.
A grafika csillagos ötös! Gyönyörű tájakon fordulunk meg, ahol minden a legapróbb részletekig ki van dolgozva. Borneo, Isztambul, Nepál... Szinkron remek, minden színész maximálisan beleélte magát a szerepébe! A karakterek színesek, az első résszel ellentétben itt kapunk végre egy igazán emlékezetes főboss-t! Plussz egy helyett két klassz csajszit, akik felváltva, vagy együtt harcolnak Drake oldalán. (szerencsére nem haszontalanul) A hangeffektektől, robbanásoktól az ablak rezonált! A zenék pedig remekül passzolnak ehhez a részhez is. Főleg ázsiai motívumokat hallunk, de a menüben az első részben megismert főcím is felcsendül.
A mozgás animációt tovább finomították, a közelharc brutális lett! Élvezet használni! Sok ismerős fegyver mellett akad pár finomság is; számszeríjjaktól kezdve a minigun-ig! Ellenfeleink változatosak, bár kissé szuicidek! Nem túlságosan okosak, de számbeli fölényük sokszor megizzaszthat minket. Pláne a páncélozott, vagy éppenséggel riot shild-el közeledő társaik! A minigunos óriásokról nem is beszélve! Itt jön képbe a terep felfedezése és a lopakodás lehetősége. Sokszor kifizetődőbb csendben leszedni pár rosszarcút és bekebelezni valami tömegpusztító fegyvert. Vagy csak halkan eltörni a delikvens nyakát. A múzeumi rablásról a Splinter Cell jutott eszembe. Ez az egyetlen pálya ahol kifejezetten csendben kell tevékenykednünk, a továbbiakban mi dönthetünk.
A történet remekül formálódik ahogy haladunk előre. Drake Shambalába vezető útja rögös és fordulatokkal teli. Az akció jelenetek láttán a pulzusunk az egekbe szökik. Házról házra ugrálás, menekülés egy tank elől, macska egér játék egy harci helikopterrel, vagy eszeveszett rohanás egy összeomló hídról. Folyamatos pörgés, mindez filmszerű átvezetőkkel!
Az intenzív akciójelenetek után a program hagyja a játékost kicsit nézelődni, felfedezni (megkeresni az elrejtett kincseket)
és logikai feladatokkal bíbelődni. Nem komplikáltak, de remekül feldobják a játékot! Minden ilyen helyszínen Drake belekukkanthat a naplójába, amiben sok hasznos ábra és információ mellett vicces dolgokra is ráakadhatunk. Még egy "beszarométer" is van benne

A végső ütközetről eszembe jutott egy 2005-ös western tps befejezése, de ettől függetlenül jó lett! Az utolsó video pedig igencsak emlékezetes! Egy remek történet korrekt lezárása! Már alig várom, hogy nekiessek a harmadik résznek!
Naughty Dog köszönöm! 10/10
Szerkesztette: d15a5t3r 2012. 09. 16. 18:48 -kor
#970
Elküldve: 2012. 09. 17. 12:16

Developer(s):Unigine Corp
Publisher(s):Unigine Corp
Release Date(s): January 25, 2012
Platform(s): PC, Linux, Mac, PlayStation 3
Genre(s): Strategy
Szinte egy seggel végigvittem annyira lekötött, és mondom ezt úgy hogy soha nem vonzottak a stratégiai játékok, sőőt.
Az irányítás és a kezelés először kicsit kaotikusnak tűnhet, de ha belejön az ember (max 20 perc) akkor rádöbben hogy igencsak egyszerű és jó.
Maga a játékmenet igazából (ground control szerű) területfoglalós móka, nagyrészt vízi járművekkel..
Lényeg hogy kell kell foglalni az ellenség gyárait (hajó, helikopter, olajfinomító) majd ezeket meg is tartani.
Egyszerűen hangzik? Annyira azért nem az.

A harci járműveket csak bázistól bázisig lehet irányítani (tehát nem a hasonszőrű játékokban megszokott katt ide katt oda módszer)
A fentebb említett missziókon kívül kapunk majd még klasszikus tower deffense szerű pályákat is, amik szintén nagyon jól sikerültek.
A látványvilágért a Dx11-es unigine motor felel, szal a látványra panasz nem lehet.
A végére itt van 2 video a produktumból

A második a tower deffense szerű missziók egyikét hivatott bemutatni

8.5/10
Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 09. 17. 12:18 -kor
#971
Elküldve: 2012. 09. 17. 12:18
éljen a duplapost
Szerkesztette: M@Xtreme 2012. 09. 17. 12:19 -kor
#972
Elküldve: 2012. 10. 03. 11:46
Mass Effect 3: Levithian DLC (2012)
Már pár napja befejeztem a végigjátszását, úgyhogy volt időm átgondolni a véleményem. Nem egy hirtelen felindulásból elkövetett véleményezés lesz.
Viszonylag jól összerakott dlc-ról van szó, de mintha nem rpg játékhoz csinálták volna, teljesen líneáris, nincs semmi válaszút benne. Bár ha belegondolok ez az egész játékra igaz, mert bármit is csináltál korábban a fő történet fabatkát sem változik.
Nade a DLC történet szempontjából érdekes, hangulatos, de tartalom mennyisége szempontjából, és főként az új pályák szempontjából nagyon kiábrándító, valódi akciós küldetést alig ad, és ami van az is nagyon rövid. Kicsit próbálkoztak kaland elemeket beletenni a játékba, ami nem zavart, viszont túl egyszerűre sikerült, ami viszont pont megkérdőjelezi azoknak az értelmét. Az a térképes clue keresős dolog tetszett volna, ha kicsit összetettebb. E mellet kicsit úgy is éreztem, hogy nincs eléggé kifejtve a történet, pl Vega megjelenése teljesen váratlan és megmagyarázatlan volt, meg hogy miért viselkedett olyan féltőn Ann Bryson-al kapcsolatban.
A másik hiányosság számomra a végjáték volt, azt hittem valami epikus kűzdelem lesz a vége, kb mint Saren ellen az első játékban. E helyett semmi akció nem jutott a végére.
+
összhatás: 6/10
Már pár napja befejeztem a végigjátszását, úgyhogy volt időm átgondolni a véleményem. Nem egy hirtelen felindulásból elkövetett véleményezés lesz.
Viszonylag jól összerakott dlc-ról van szó, de mintha nem rpg játékhoz csinálták volna, teljesen líneáris, nincs semmi válaszút benne. Bár ha belegondolok ez az egész játékra igaz, mert bármit is csináltál korábban a fő történet fabatkát sem változik.
Nade a DLC történet szempontjából érdekes, hangulatos, de tartalom mennyisége szempontjából, és főként az új pályák szempontjából nagyon kiábrándító, valódi akciós küldetést alig ad, és ami van az is nagyon rövid. Kicsit próbálkoztak kaland elemeket beletenni a játékba, ami nem zavart, viszont túl egyszerűre sikerült, ami viszont pont megkérdőjelezi azoknak az értelmét. Az a térképes clue keresős dolog tetszett volna, ha kicsit összetettebb. E mellet kicsit úgy is éreztem, hogy nincs eléggé kifejtve a történet, pl Vega megjelenése teljesen váratlan és megmagyarázatlan volt, meg hogy miért viselkedett olyan féltőn Ann Bryson-al kapcsolatban.
A másik hiányosság számomra a végjáték volt, azt hittem valami epikus kűzdelem lesz a vége, kb mint Saren ellen az első játékban. E helyett semmi akció nem jutott a végére.
+
- Hangulat
- Történet (ill annak kibővítése bár itt volt egy-két ellentmondás amit nem teljesen értek, de majd az extended cut talán segít ezen?)
- Kaland elemek
- Rövid ~ 2 óra
- Túl kevés akció különösképpen a végjáték szempontjából
- Nem eléggé kifejtett történet
- Nincs semmi meglepetés a végén
összhatás: 6/10
#973
Elküldve: 2012. 10. 05. 18:18
Red Dead Redemption Undead Nightmare (PS3)
A fantasztikus alapjáték története után John Marston nem pihenhet. Családja újra veszélyben van! És velük együtt az egész vadnyugat.
Üvegszem? Az Úr bűntetése? Vagy azték átok? Ki tudja? De terjed a borzasztó kórság, nyomában tengernyi zombival, amiket még mindig jól esik hentelni! Főhősünk útra kel, hogy gyógymódot találjon a zombi pestisre és megmentse szeretteit. Így újra végig járhatjuk az alapjáték összes helyszínét, fejetlen kreatúrákat hagyva magunk mögött.
Sok ismerős szereplő tér vissza a történet folyamán és vannak akik szó szerint térnek vissza. Csakhogy újfent golyót repítsünk beléjük! Az átvezető videók retardáltabbak, mint valaha. Komolytalan paródia lett az Undead Nightmare! Nem gond, jól áll neki!
Nyomasztó köd, sejtelmes holdfény. Hangok és neszek körülöttünk mindenhol. A játék parás atmoszférával bír! Nem fogunk nyugodtan virágokat gyűjtögetni, mint a RDR-ben! Nincs egy talpalatnyi biztonságos hely sem!
Amerre csak járunk csoszogó hullahegyek várnak és a maroknyi túlélő fent rekedve a házak tetején. Ha megtisztítunk egy települést, kisüt felette a nap és mindenki boldog… egy darabig! Területfoglalás alkotja a játék tetemes részét, jutalmunk pedig muníció és egyre jobb fegyverek, eszközök. Újdonság a zombi csali, amivel egy kupacba gyűjthetjük a drágaságokat, majd jól odapörkölhetünk nekik. De van itt fáklya, szenteltvíz és mordály is! Ami zombi testrészeket lövöldöz XD (Mit szívtak a R*-nál?) A fedezékharcot felejtsük el! Minél magasabbra másszunk fel és jöhetnek a headshotok.
A humanoid zombik mellé kapunk zombi kutyát, zombi farkast, zombi pumát, meg lovat. Ami irányíthatatlan, de legalább ronda! Viszont akad itt pár kellemesebb hátas is. Méghozzá az Apokalipszis négy lova! Egyik jobb, mint a másik! Nagyban megkönnyítik a dolgunkat a tisztogatásaink során. Az állatbarát játékosoknak pedig ott van az Unikornis. Szép. Pillangókkal, meg szivárvánnyal…
Feladataink közé tartozik még a temetők megtisztítása, elveszett emberek felkutatása, zombi vadászat időre, Sasquatch üldözés és Chupacabra keresgélés. Random feladatok is akadnak, akárcsak az alapjátékban. Az út szélén még hullát falatozó túlélőbe is belebotolhatunk. Sőt, akár le is ülhetünk mi is egy pár falatra!
Fő szálat tekintve rövid a játék. De amennyit közte pusztítani kell bőven elegendővé teszi! És hogy milyen a befejezés? Mint maga a játék. Őrült!
Az alapjáték remek története, borzasztóan aprólékosan kidolgozott játékmenete, dramaturgiája után az Undead Nightmare egy könnyed lövölde. Kikapcsolódás egy 5z@r nap után. Mosolyra fakaszt, kicsit a frászt hozza a játékosra és hagy darálni. Megállás nélkül!
A fantasztikus alapjáték története után John Marston nem pihenhet. Családja újra veszélyben van! És velük együtt az egész vadnyugat.
Üvegszem? Az Úr bűntetése? Vagy azték átok? Ki tudja? De terjed a borzasztó kórság, nyomában tengernyi zombival, amiket még mindig jól esik hentelni! Főhősünk útra kel, hogy gyógymódot találjon a zombi pestisre és megmentse szeretteit. Így újra végig járhatjuk az alapjáték összes helyszínét, fejetlen kreatúrákat hagyva magunk mögött.
Sok ismerős szereplő tér vissza a történet folyamán és vannak akik szó szerint térnek vissza. Csakhogy újfent golyót repítsünk beléjük! Az átvezető videók retardáltabbak, mint valaha. Komolytalan paródia lett az Undead Nightmare! Nem gond, jól áll neki!
Nyomasztó köd, sejtelmes holdfény. Hangok és neszek körülöttünk mindenhol. A játék parás atmoszférával bír! Nem fogunk nyugodtan virágokat gyűjtögetni, mint a RDR-ben! Nincs egy talpalatnyi biztonságos hely sem!
Amerre csak járunk csoszogó hullahegyek várnak és a maroknyi túlélő fent rekedve a házak tetején. Ha megtisztítunk egy települést, kisüt felette a nap és mindenki boldog… egy darabig! Területfoglalás alkotja a játék tetemes részét, jutalmunk pedig muníció és egyre jobb fegyverek, eszközök. Újdonság a zombi csali, amivel egy kupacba gyűjthetjük a drágaságokat, majd jól odapörkölhetünk nekik. De van itt fáklya, szenteltvíz és mordály is! Ami zombi testrészeket lövöldöz XD (Mit szívtak a R*-nál?) A fedezékharcot felejtsük el! Minél magasabbra másszunk fel és jöhetnek a headshotok.
A humanoid zombik mellé kapunk zombi kutyát, zombi farkast, zombi pumát, meg lovat. Ami irányíthatatlan, de legalább ronda! Viszont akad itt pár kellemesebb hátas is. Méghozzá az Apokalipszis négy lova! Egyik jobb, mint a másik! Nagyban megkönnyítik a dolgunkat a tisztogatásaink során. Az állatbarát játékosoknak pedig ott van az Unikornis. Szép. Pillangókkal, meg szivárvánnyal…
Feladataink közé tartozik még a temetők megtisztítása, elveszett emberek felkutatása, zombi vadászat időre, Sasquatch üldözés és Chupacabra keresgélés. Random feladatok is akadnak, akárcsak az alapjátékban. Az út szélén még hullát falatozó túlélőbe is belebotolhatunk. Sőt, akár le is ülhetünk mi is egy pár falatra!
Fő szálat tekintve rövid a játék. De amennyit közte pusztítani kell bőven elegendővé teszi! És hogy milyen a befejezés? Mint maga a játék. Őrült!
Az alapjáték remek története, borzasztóan aprólékosan kidolgozott játékmenete, dramaturgiája után az Undead Nightmare egy könnyed lövölde. Kikapcsolódás egy 5z@r nap után. Mosolyra fakaszt, kicsit a frászt hozza a játékosra és hagy darálni. Megállás nélkül!
#974
Elküldve: 2012. 10. 12. 07:46
Dishonored (2-szer) [PC]
Pro:
- szuper hangulat
- jól kidolgozott egyéniségek/karakterek/ - szövegek/dialógusok
- (apró) választások
- egyéni (játékostól függő) játékmenet --> egyéni élmény
- a látvánnyal teljesen meg voltam elégedve ( az arcok csúnyák csak egy picit)
- Story teljesen rendben van
- könnyed irányítás
Con:
- a történet néhány helyen egy picit kiszámítható
- ahogy már említettem, az arcokat jobban ki kellett volna dolgozni
- kicsit lehetett volna hosszabb (bár így is egész tartalmasnak éreztem)
- sok részlet csak a játékban elszórt könyvekből tudható meg
Verdict: 9.3/10 (nagyon tetszett)
Pro:
- szuper hangulat
- jól kidolgozott egyéniségek/karakterek/ - szövegek/dialógusok
- (apró) választások
- egyéni (játékostól függő) játékmenet --> egyéni élmény
- a látvánnyal teljesen meg voltam elégedve ( az arcok csúnyák csak egy picit)
- Story teljesen rendben van
- könnyed irányítás
Con:
- a történet néhány helyen egy picit kiszámítható
- ahogy már említettem, az arcokat jobban ki kellett volna dolgozni
- kicsit lehetett volna hosszabb (bár így is egész tartalmasnak éreztem)
- sok részlet csak a játékban elszórt könyvekből tudható meg
Verdict: 9.3/10 (nagyon tetszett)
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#975
Elküldve: 2012. 10. 12. 07:58
Idézet: Drat - Dátum: 2012. 10. 12. 07:46
Dishonored (2-szer) [PC]
Pro:
- szuper hangulat
- jól kidolgozott egyéniségek/karakterek/ - szövegek/dialógusok
- (apró) választások
- egyéni (játékostól függő) játékmenet --> egyéni élmény
- a látvánnyal teljesen meg voltam elégedve ( az arcok csúnyák csak egy picit)
- Story teljesen rendben van
- könnyed irányítás
Con:
- a történet néhány helyen egy picit kiszámítható
- ahogy már említettem, az arcokat jobban ki kellett volna dolgozni
- kicsit lehetett volna hosszabb (bár így is egész tartalmasnak éreztem)
- sok részlet csak a játékban elszórt könyvekből tudható meg
Verdict: 9.3/10 (nagyon tetszett)
Pro:
- szuper hangulat
- jól kidolgozott egyéniségek/karakterek/ - szövegek/dialógusok
- (apró) választások
- egyéni (játékostól függő) játékmenet --> egyéni élmény
- a látvánnyal teljesen meg voltam elégedve ( az arcok csúnyák csak egy picit)
- Story teljesen rendben van
- könnyed irányítás
Con:
- a történet néhány helyen egy picit kiszámítható
- ahogy már említettem, az arcokat jobban ki kellett volna dolgozni
- kicsit lehetett volna hosszabb (bár így is egész tartalmasnak éreztem)
- sok részlet csak a játékban elszórt könyvekből tudható meg
Verdict: 9.3/10 (nagyon tetszett)
Akkor nagyon jó játéknak nézek elébe, csak hozná már a futár...

"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
#976
Elküldve: 2012. 10. 14. 10:21
Idézet: The Lone Drow - Dátum: 2012. 10. 12. 08:58
Akkor nagyon jó játéknak nézek elébe, csak hozná már a futár... 

Játszanék vele nagyon, már majdnem me is rendeltem, de hál istennek megnéztem a system req.-et és láttam, hogy min. 5.0 pixel shader kell neki. Sajna eljutottam oda, hogy az eddig tök jól használható GTX260-am már nem felel me a minimum elvárásoknak.

A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!
#977
Elküldve: 2012. 10. 19. 05:47
Dishonored
Ezt a játékot már nagyon vártam. Mikor megnéztem a trailert nagyon megtetszett.
Ami tetszett:
Nekem 9.5/10-es a játék.
Ezt a játékot már nagyon vártam. Mikor megnéztem a trailert nagyon megtetszett.

Ami tetszett:
- Történet
- A játékos a saját stílusát tudja kialakítani
- Képességek
- Grafika
- Újrajátszhatóság
- Szerintem lehetett volna kicsivel hosszabb is
- A karakterek arca nem igazán tetszett
Nekem 9.5/10-es a játék.
#978
Elküldve: 2012. 10. 19. 07:50
Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2012. 10. 14. 11:21
Játszanék vele nagyon, már majdnem me is rendeltem, de hál istennek megnéztem a system req.-et és láttam, hogy min. 5.0 pixel shader kell neki.
Ez tuti? Mert nálam simán megy, és szerintem azt az én kártyám se tudja. Vagyishát fogalmam sincs igazából.

F*ck Valentine's, I want Ballantine's.
#979
Elküldve: 2012. 10. 19. 14:33
Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2012. 10. 14. 12:21
Játszanék vele nagyon, már majdnem me is rendeltem, de hál istennek megnéztem a system req.-et és láttam, hogy min. 5.0 pixel shader kell neki. Sajna eljutottam oda, hogy az eddig tök jól használható GTX260-am már nem felel me a minimum elvárásoknak. 

Torrent > letölt > mengéz hogy indul e > ha igen akkor vásárolhatod is

Kár hogy manapság nem divat demókat kiadni, legalább erre jók lennének.
#980
Elküldve: 2012. 10. 19. 14:46
Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2012. 10. 14. 10:21
Játszanék vele nagyon, már majdnem me is rendeltem, de hál istennek megnéztem a system req.-et és láttam, hogy min. 5.0 pixel shader kell neki. Sajna eljutottam oda, hogy az eddig tök jól használható GTX260-am már nem felel me a minimum elvárásoknak. 

A gépigénye csak átbaszás, a 9800 GT- vel simán megy, pedig szerintem az sem tudja. Egy próbát tegyél a warezzal, hogy milyen sebességel fut.
"Meghalni nem halhat meg az, Mi öröklétig áll. Számlálatlan korok során Enyészik - a Halál." H. P. Lovecraft
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."
"Becsüld az életet, gyilkolj csendesen!"
"A tökéletes gyilkosnak nincsenek barátai, csak célpontjai."
"I breathe shadow, caress with fingers of razor-sharp steel, and weep tears of poison. Mine is the name of your sudden, messy death."
"Bízz meg az árnyakban, mert a fényes ösvényeken mindig jó célpontot nyújthatsz az ellenfeleidnek."