HWSW Informatikai Kerekasztal: Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!

#1101 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 16. 23:48

Cod:MW3.

Kb azt hozta amit vartam. Tetszett. Nemtudom eldonteni a Ghost vagy az Mw3 a jobb. Talan a Ghost.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1102 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 17. 22:25

Dune 2-t újrakezdtem, most az Ordossal :)
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#1103 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 18. 12:13

Ide akkor kell irni ha befejezted. Valamint meg kell irni azt is, hogy mennyire tetszett. Tessek szepen osszeszedni magad! :irgumburgum:

Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1104 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 18. 13:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Boba - Dátum: 2014. 11. 18. 12:13

Ide akkor kell irni ha befejezted. Valamint meg kell irni azt is, hogy mennyire tetszett. Tessek szepen osszeszedni magad! :irgumburgum:

Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.

A dune2000-et annó nagyon lehúzták, de én imádtam. Amúgy pc-n már lejátszottam a dune2-t is atreidesekkel. Csak most elkezdtem amigán ordosokkal is. Hát, vagy én puhultam el, vagy harder.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#1105 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 18. 15:12

Nekem is bejott a 2000. Ugy erted amigan nehezebb, vagy az ordos haz a nehezebb? Vagy dube2000hez kepest? A dune2 erzetre tuti nehezebb mint a 2000 az fix.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1106 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 18. 15:49

Üzenet megtekintéseIdézet: Boba - Dátum: 2014. 11. 18. 15:12

Nekem is bejott a 2000. Ugy erted amigan nehezebb, vagy az ordos haz a nehezebb? Vagy dube2000hez kepest? A dune2 erzetre tuti nehezebb mint a 2000 az fix.

Szerintem az ordos nehezebb, de lehet hogy csak rosszul emlékszem :D Meg ugye az irányítás is nehezebb, bár hotkeyekkel csinálom, de ugye nincs csoportkijelölés pl, mint a 2000-ben
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#1107 Felhasználó inaktív   Stack 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 22. 21:01

Na végre kivégetem a Dragon Age Origins-t.
Nem volt rossz játk a történet is jó volt, habár szerintem egy kicsit túl hosszúra és egysíkúra sikeredett.
Jók voltak benne a döntések és a követkeményeik, de csaták egy idő után egyhabgűakká váltak. Az Ozamar-i részt a mélyutakkal különösen feleslegesnek tartottam. Vagy politizálni kelljen vagy harcolni, a kettő együtt egy kicsit sok volt nekem.
Ha a következő részek is ingyen lesznek valamikor, akkor neki állok majd :-)
I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.

#1108 Felhasználó inaktív   Warton 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 24. 16:01

Én mindig a Harkonnenekkel toltam a Dune2-t.:cool2: A másik kettő nagyon puhány népség volt.

#1109 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 24. 16:25

Ordossal volt a legjobb: ellopni az ellenfél tankját, ráirányítani a térképen valami fel nem derített pontra forca-attackal, megvárni amíg visszavált a színe, és kiadni a parancsot. Szépen le lehetett zúzni az ellenfél bázisát a saját egységeikkel :)

#1110 Felhasználó inaktív   Boba 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.741
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 29. 01:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Mumia - Dátum: 2014. 10. 21. 21:13

Én nem venném meg, a játékban elég fontos elem a látvány, szerintem túlságossan le lenne butítva 360-on.

Nem vettem meg. Kaptam. X360on is elkepeszto szep es nagyon hangulatos. Napi 1 orat jatszottam kb, 3ik nap vegere talalkoztam aliennel. Mentettem es gyorsan ki is leptem biztos ami biztos. :up:
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!

#1111 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 30. 10:34

Ugyan még NEM játszottam végig, de 65 óra után ezek a tapasztalataim.
Nem kell félni. NINCS benne spoiler.

Dragon Age Inquisition (PC-n)

Pro:
* jó grafika/szép látvány
* néha meglehetősen hangulatos
* rengeteg tartalom
* nagyon-nagyon gazdag lore, mindennek megvan a háttere, tudod hogy mi miért történik, szinte otthon érzed magad a játék világában és nem csak egy tipikus fantasy klisé világban lebegsz
* döntések, választások, következmények
* sok "szürke" karakter és helyzet
* kapcsolatok az embereiddel
* saját főhadiszállás
* a főbb karaktereknek elég jó szinkronjuk van
* jó/kielégítő csapattársak és csatlósok, néha egész jó dialógusok
* kellemes zene és remek hangok
* a fősztori idáig elég erős és élvezetes
* a DA Keepben bármilyen háttérsztorit összeüthetünk, és ezzel kezdhetjük a DAI-t (több karaktert is próbáltam, úgyhogy azért érezhető más háttérrel kezdeni, de az új játékosok számára szerintem nincs túl nagy szerepe, a régiek néha örülhetnek bizonyos rácsodálkozásoknak)
* vannak azért epikus részek, jelenetek és harcok is (pl "sárkány-vadászat")
* régebbi részek karaktereinek újra-feltűnése
* néhány egész jó 5let és csavar
* a főküldetés tényleg fenntartja az ember érdeklődését
* helyenként azért látszik hogy volt benne munka
* a hadi-asztalon kiválasztott küldetések mindig egy bizonyos időt igényelnek, de ez az idő akkor is telik ha kilépsz (játékból, originből egyaránt), így néha mikor folytatod a játékot egy kis szünet után, van hogy már vár a report a küldetésről, és vár a jutalom, plusz a 3-ra limitált harcmodor, illetve az ezek által kiválasztott és megvalósított küldetésekhez 3 karakter társul, akiket így, miután elkészültek, újabb operációkra küldhetünk (nem vagyok biztos benne hogy ez teljesen a pro szekcióba való, de mostmár itt marad.
* A játék mentéseit és beállításait kilépéskor az Origin rögtön menti is felhőbe, úgyhogy nem gáz ha lokálisan elveszítjük esetleg a mentésünket


Con:
* unalmas és jelentéktelen mellékküldetések
* a mellékküldetések szereplőinek hangjai teljesen jellegtelenek, mind egykaptafa
* túl sokat kell visszamennünk a bázisra, és ez megtöri a kalandot
* rengeteg, random és hasznavehetetlen loot (pl ugyanazt a ládát kinyitva (egy quickload után) mást találunk, és ennek a véletlenszerűségnek az a következménye, hogy akár 5 ládából is egy sorozatban kiugrik mondjuk 5 íj, sokszor ugyanaz, és az ember nem tud vele mit kezdeni. Kevés a unique és tényleg értékes loot, és így, hogy a legtöbb helyen random módra esik, teljesen kiegyenlítetlen felszerelésünk lesz még magas szinteken is.
* a crafting-gal túl sokat kell pöcsölni és megfojtja a unique/egyedi/lila cuccokat, mert hiába néznek ki jól ez egyedi itemek, sokszor lazán jobbat craftolhatunk és a craftolt tárgyak kevés varianciát mutatnak kinézetre (statban főleg az alapanyagaktól függ az egész, úgyhogy sokszor csak más a kész item színe)
* túl sok "küldetés" a "terepasztalon", legtöbbször lószar jutalmakkal
* a helyszínek nagyobbak és nyitottabbak de nem többek és nem elég tartalmasak
* kiegyenlítetlen teljesítmény: volt hogy 140 fps-em volt és volt olyan hely ahol 40.
* néha bizony bugzik
* a taktikai kamera kényelmetlen
* nem rossz harcrendszer, de mégsem eléggé kielégítő
* a HP nem töltődik vissza harc után sem, és a limitált (alapból 8, max 12) lötty miatt sokszor kell visszamenni a táborokhoz
* tudom hogy már írtam, de a melléküldetések legtöbbször annyira nullák, hogy a kamera nem is mutat igazán face-to-face dialógust azzal akivel beszélsz, csak valamit hadovál neked (mondjuk kell 10 husi, megszerzed, megköszöni és ennyi.)
* Orlais (se emberekre, se divatra, se sehogy)
* azontúl hogy máshogy viszonyulnak hozzád az emberek még nem láttam igazán szerepét annak hogy más fajjal vagy mint emberrel (pl ott volt a DAO törpös meg elfes része, ahol máshogy fogadtak és más volt az egész ha az adott faj képviselőjével mentél oda)
* sok gyűjtögetős küldetés és alapanyag szedegetés
* néha igényes dialógusok vannak, de van hogy sok az üres szövegelés
* a hátasok teljesen feleslegesek
* borzasztó keresési rendszer (egy kör ami más hangot ad ha van körülötted valami, na most nekem ezzel a tényleg fontos dolgokat kéne hogy megjelenítse, de ugyanúgy beindul egy virágra, létrára, ajtóra, lootra és sokszor csak nézel, hogy most tényleg van-e körülötted valami jó, vagy csak egy leszedhető gaz, vagy épp az az ajtó ami ott van a pofád előtt)
* szinte kötelező a csapatba egy mágus, harcos és egy rogue is, mivel vannak olyan dolgok amikkel csak egy bizonyos osztály léphet interakcióba, így néha haszon alapon állítod össze a csapatod és nem pedig az alapján, hogy ki szimpatikus
* kicsi inventory (kezdetben 60-as, max 90 férőhelyesre húzható), nem elég
* rengeteg random ellenség, akik legyőzése bizonyos szint után már nem kihívás, xp se nagyon jár mellélyük, egyszerűen csak vannak és sokszor akkor is a pofád elé spawnolnak ha betöltöd a mentésed mert folytatni szeretnéd a játékot. Persze: menjek más területre, ha itt már nincs kihívás, de nem tudok, vagyis inkább nem akarok, mert még van aza adott zónűban küldetés.
* a maximálisan meg akar mindent csinálni, az lehet hogy egy idő után belefásul
* a multiplayer egy nulla (de szerintem ebben a műfajban ez nem akkora bűn)
* alapből 30-as frame-rate sapka van az átvezetőkön, a parancsikont kell megbuzerálni a 60-asért
* minél több időd van egy adott karakterben, illetve minél előbbre tartasz vele, ha nem is teljesen egyenes arányosan, de észrevehetően növeli a betöltési időket és az Origin felhő szarakodását


Ami még említésre méltó (szürke-zóna):
- a magas beállításokhoz bizony kell ám vas
- nem igazán szép szakállak/arcszőrzetek
- románc opciók, minden elképzelhető variációban
- részletes karaktergeneráló (mármint pofaépítő), de ez is kicsit felemás. Pl rengeteg minden állítható, de frizurákból kevés van és mégkevesebb ami egyáltalán tetszett.
- állítható főhős-hang (talán nemenként 2 opció)
- ha tippelnem kéne honnan loptak ötleteket tartalomra vagy megvalósításra akkor ezekre tippelnék: Witcher 2, Game of Thrones, és talán Dark Souls (a nehézséget leszámítva)


Ha most kéne értékelnem a játékot:
7/10
- ha a végére érek akkor írok valami normálisat róla, de úgy éreztem, hogy eddig is sok benyomásom gyűlt össze, úgyhogy leírtam, remélem nem gond, illetve talán nem ez a topik volt a legmegfelelőbb hely, de ezt még néha olvassák emberek.

Szerkesztette: Drat 2014. 11. 30. 10:54 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1112 Felhasználó inaktív   Gabibácsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 69.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 11. 30. 13:01

Lejátszottam a burning rubbert tegnapelőtt este. Grafika elmegy, hangok testdriveosak. De ami miatt lejátszottam, hogy van benne astra gsi :) a kereszteződésekben az irányítás érdekes, amúgy joyjal jó. Ja és csak floppyval volt hajlandó menni, vinyóról nem. Persze a floppy helyett gotek van a gépben :)
--- Internet is just a bigger floppy disk ---

#1113 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 02. 18:43

Mumia, vagy bárki ember fia aki nem csak néz hanem lát is, írjon már valamit a Dragon Age 3-ról, mert eddig mindenhol azt látom hogy agyon van nyalva a BioWare s***e ^^
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1114 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 03. 09:40

Nézd meg Cynical Brit (más néven TotalBiscuit) review videóját a gameről, nincs benne spoiler, az Ő véleményére többnyire lehet támaszkodni.

Szerkesztette: Nevl 2014. 12. 03. 09:41 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#1115 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 03. 10:07

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2014. 12. 03. 09:40

Nézd meg Cynical Brit (más néven TotalBiscuit) review videóját a gameről, nincs benne spoiler, az Ő véleményére többnyire lehet támaszkodni.

Köszi
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1116 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 04. 11:10

Koszi a DA leírást, egyelore akkor passz, pedig elorendeltem 360-ra.De majd akkor később veszem meg, ha le lesz arazva és vagy kijon Deluxe Edition.

#1117 Felhasználó inaktív   d15a5t3r 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 816
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 04. 20:29

Sleeping Dogs (PS3)

Penge akció játék, Hong Kong szabadon bejárható világában.

Pozitivum:
+ Jól formálódó sztori. Betekinthetünk a távolkeleti "mafia" felépítésébe, működésébe, tradícióiba.
+ Remek karakterek, ütős szinkron.
+ Hangulatos világ.
+ Pazar zenefelhozatal, jó hangok, zörejek.
+ Brutális verekedés, kivégzések, kombók.
+ Jó átvezető videók.
+ Három vonalon fejleszthető főhős (rendőr, triád, harcművész)
+ Tonnányi mellékküldetés, gyűjtögetni való!
+ Klassz befejezés!

Negatívum:
- Siralmas járműirányítás (ami azért nehézkesen, de megszokható...)
- Idomtalan, rusnya autók. Alig akad pár formás darab.
- Kicsit mosottas grafika, homályos távoli tájak, felemás részletgazdagság.
- Wei énekel (szerencsére csak néha muszáj neki!)
- Kerge időjárás. Szikrázó napsütést hirtelen váltó szürkület és zápor. De ez már csak kis apróság.

Többször is végigjátszható, szórakoztató játék. Biztosan elő fog még kerülni egy második nekifutásra!
8/10

#1118 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 09:56

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 02. 18:43

Mumia, vagy bárki ember fia aki nem csak néz hanem lát is, írjon már valamit a Dragon Age 3-ról, mert eddig mindenhol azt látom hogy agyon van nyalva a BioWare s***e ^^


Én eddig kb 45 órát toltam bele megjelenés óta, és még a felénél se tartok a fő szálnak. Persze ez annak is köszönhető, hogy próbálok minden lehetséges mellékküldetést megcsinálni, és minden területet felderíteni.

Nem értek egyet azzal, hogy gyengék a mellékküldetések. Szerintem éppenhogy nagyon jók a játékban, nem tudom megmagyarázni miért, de valahogy elégedettséggel tölt el amikor megcsinálok egyet-egyet. Mindegyiknek van értelme, beleillenek a játék világába, és nem tűnnek úgy, hogy utólag pakolták bele őket kezdő designerek, akiknek ez a feladatuk. Skyrim-ben pl minden mellékküldetést vallatásként éltem meg, annyira vontatott és egy kaptafa minden.

Ami nagyon fontos, hogy a játék grafikája elképesztően jó. És hatalmas bejárható területek vannak, amelyek mindegyike teljesen egyedi, nincs egy darab újrahasznált sablon sem. Vagy egyen barlangok mint Elder Scrollsokban.
DAO-t hozza fel mindenki etalonként, hogy bezzeg az, de szerintem semmit nem tud felmutatni DAO a fajonkénti különböző prologue küldetésen kívül, amiben ne lenne DAI mérhetetlenül jobb.
A játékban nagyon jól meg van oldva a szintlépés. Vannak helyek ahova nem tudsz bemenni egy bizonyos szint előtt mert lemészárolnak. Alapvetően ha 2 szintnél nagyobb különbség van az ellenfelek javára akkor esélytelen vagy. Kénytelen kellettlen vissza kell vonulnod. És nincs az a veszély sem, hogy "széttápold" magad könnyű mellékküldetéseken, mert egy idő után ha nem haladsz a fő szálban a játék nem fog adni XP-t a gyengébb ellenfelek elleni harcok során.

+

  • hatalmas bejárható terület(ek)
  • rengeteg tennivaló ami nem csak elsőre tűnik soknak mint ME3-ban, hanem tényleg az
  • jól kiegyensúlyozott harcrendszer
  • rengeteg képesség
  • a játék díjazza a felfedező hajlamot (rengeteg elrejtett tápos loot)
  • eddig remek történet (kb 1/3-ánál tarthatok tippre)
  • gyönyörű grafika, és jól is fut (szebb mint FC4, és simán fut 4K-ban kimaxolva, míg FC4 még 2560x1440-ben is bűnlassú)
  • a világba beleillő mellékküldetések, ahol még a gyüjtögető kulimunkának (shards) is van valódi jutalma (nem csak valami achievement)
  • társak AI-ja egész jól működik a legtöbb esetben micromanagelés nélkül is



-

  • rengeteg apró bug és hiba, szerencsére egyik sem game breaker amivel én találkoztam
  • eléggé suta crafting rendszer, túl körülményes,
  • taktikai nézet hasznavehetetlen, túl közeli képet mutat
  • Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban
  • Mantle esetén nagyon hosszú töltési idők.
  • A tutorial rész, nem jellemzi egyáltalán a játék többi részét, ne ítélj ez alapján, amíg el nem érsz legalább Haven-be.
  • Sokszor nem tudod, hogy kell elérni egy-egy célpontot a térképen, és próbálsz megmászhatatlan sziklafalakat meghágni, miközben egy kőhajításnyira van az ösvény ami odavinne simán.
  • War Table miatt többször vissza kell menni a főhadiszállásra, akkor is ha még nem fejezted be az adott terület felfedezését, hogy új küldetéseket tudj adni az ügynökeidnek, és ne álljanak tétlenül.
  • Még mindig csak a karaktered arcát lehet megváltoztatni a testfelépítése fix.
  • Skill pontok kiosztása automatikus, nincs beleszólásod. Az alapján kapsz plusz pontokat, hogy milyen képességet választasz szintlépéseknél.



Kb ezek a tapasztalataim eddig.

Nekem kérdés nélkül év játéka, semmi kétség nem férhet hozzá. Igaz nem sok játékkal játszottam idén.

Majd ha befejeztem (talán év végére) írok teljes értékelést.

Szerkesztette: Mumia 2014. 12. 08. 09:57 -kor


#1119 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 11:05

"Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban"

- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+

Szerkesztette: Drat 2014. 12. 08. 11:06 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#1120 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2014. 12. 08. 11:24

Üzenet megtekintéseIdézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 11:05

"Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban"

- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+


Soha, ne tedd, ha hozzáadod ezeket a parancsokat tönkreteszi a játékot, sok helyen nem lehet majd tovább jutni, és nem lehet fade rift-eket bezárni, mert nem spawnelődnek rendesen a monsterek, stb.

Nem a 30 fps miatt akadozik, hanem iszonyatos képregényt produkál, főleg átvezetők elején. 1fps kb. Állítólag annak köszönhető, hogy FB3 a windows8 hatékonyabb task scheduler -ére van optimalizálva, ezért w7-en néhol nagyon meglassul. És ez DA-ban pont átvezetők alatt ütközik ki ezek szerint.

Téma megosztása:


  • (68 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó