Mit játszottál végig legutóbb, mennyire tetszett? Értékeld!
#1101
Elküldve: 2014. 11. 16. 23:48
Cod:MW3.
Kb azt hozta amit vartam. Tetszett. Nemtudom eldonteni a Ghost vagy az Mw3 a jobb. Talan a Ghost.
Kb azt hozta amit vartam. Tetszett. Nemtudom eldonteni a Ghost vagy az Mw3 a jobb. Talan a Ghost.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!
#1102
Elküldve: 2014. 11. 17. 22:25
Dune 2-t újrakezdtem, most az Ordossal

--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#1103
Elküldve: 2014. 11. 18. 12:13
Ide akkor kell irni ha befejezted. Valamint meg kell irni azt is, hogy mennyire tetszett. Tessek szepen osszeszedni magad! :irgumburgum:
Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.
Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!
#1104
Elküldve: 2014. 11. 18. 13:50
Idézet: Boba - Dátum: 2014. 11. 18. 12:13
Ide akkor kell irni ha befejezted. Valamint meg kell irni azt is, hogy mennyire tetszett. Tessek szepen osszeszedni magad! :irgumburgum:
Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.
Sztem en dune2t mar nem tudnam elviselni. Esetleg dune2000-t. De a hazak eleg hasonloak voltak. Dune3ban (tudom az mar nincs amigara) eleg jol szet lettek szeparalva a hazak.
A dune2000-et annó nagyon lehúzták, de én imádtam. Amúgy pc-n már lejátszottam a dune2-t is atreidesekkel. Csak most elkezdtem amigán ordosokkal is. Hát, vagy én puhultam el, vagy harder.
--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#1105
Elküldve: 2014. 11. 18. 15:12
Nekem is bejott a 2000. Ugy erted amigan nehezebb, vagy az ordos haz a nehezebb? Vagy dube2000hez kepest? A dune2 erzetre tuti nehezebb mint a 2000 az fix.
Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!
#1106
Elküldve: 2014. 11. 18. 15:49
Idézet: Boba - Dátum: 2014. 11. 18. 15:12
Nekem is bejott a 2000. Ugy erted amigan nehezebb, vagy az ordos haz a nehezebb? Vagy dube2000hez kepest? A dune2 erzetre tuti nehezebb mint a 2000 az fix.
Szerintem az ordos nehezebb, de lehet hogy csak rosszul emlékszem

--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#1107
Elküldve: 2014. 11. 22. 21:01
Na végre kivégetem a Dragon Age Origins-t.
Nem volt rossz játk a történet is jó volt, habár szerintem egy kicsit túl hosszúra és egysíkúra sikeredett.
Jók voltak benne a döntések és a követkeményeik, de csaták egy idő után egyhabgűakká váltak. Az Ozamar-i részt a mélyutakkal különösen feleslegesnek tartottam. Vagy politizálni kelljen vagy harcolni, a kettő együtt egy kicsit sok volt nekem.
Ha a következő részek is ingyen lesznek valamikor, akkor neki állok majd
Nem volt rossz játk a történet is jó volt, habár szerintem egy kicsit túl hosszúra és egysíkúra sikeredett.
Jók voltak benne a döntések és a követkeményeik, de csaták egy idő után egyhabgűakká váltak. Az Ozamar-i részt a mélyutakkal különösen feleslegesnek tartottam. Vagy politizálni kelljen vagy harcolni, a kettő együtt egy kicsit sok volt nekem.
Ha a következő részek is ingyen lesznek valamikor, akkor neki állok majd

I am a Jedi Knight and the Force is strong with me.
#1108
Elküldve: 2014. 11. 24. 16:01
Én mindig a Harkonnenekkel toltam a Dune2-t.
A másik kettő nagyon puhány népség volt.

#1109
Elküldve: 2014. 11. 24. 16:25
Ordossal volt a legjobb: ellopni az ellenfél tankját, ráirányítani a térképen valami fel nem derített pontra forca-attackal, megvárni amíg visszavált a színe, és kiadni a parancsot. Szépen le lehetett zúzni az ellenfél bázisát a saját egységeikkel

#1110
Elküldve: 2014. 11. 29. 01:35
Idézet: Mumia - Dátum: 2014. 10. 21. 21:13
Én nem venném meg, a játékban elég fontos elem a látvány, szerintem túlságossan le lenne butítva 360-on.
Nem vettem meg. Kaptam. X360on is elkepeszto szep es nagyon hangulatos. Napi 1 orat jatszottam kb, 3ik nap vegere talalkoztam aliennel. Mentettem es gyorsan ki is leptem biztos ami biztos.

Ő lesz az adott idő alatt a legtöbb japán kutya!
#1111
Elküldve: 2014. 11. 30. 10:34
Ugyan még NEM játszottam végig, de 65 óra után ezek a tapasztalataim.
Nem kell félni. NINCS benne spoiler.
Dragon Age Inquisition (PC-n)
Pro:
* jó grafika/szép látvány
* néha meglehetősen hangulatos
* rengeteg tartalom
* nagyon-nagyon gazdag lore, mindennek megvan a háttere, tudod hogy mi miért történik, szinte otthon érzed magad a játék világában és nem csak egy tipikus fantasy klisé világban lebegsz
* döntések, választások, következmények
* sok "szürke" karakter és helyzet
* kapcsolatok az embereiddel
* saját főhadiszállás
* a főbb karaktereknek elég jó szinkronjuk van
* jó/kielégítő csapattársak és csatlósok, néha egész jó dialógusok
* kellemes zene és remek hangok
* a fősztori idáig elég erős és élvezetes
* a DA Keepben bármilyen háttérsztorit összeüthetünk, és ezzel kezdhetjük a DAI-t (több karaktert is próbáltam, úgyhogy azért érezhető más háttérrel kezdeni, de az új játékosok számára szerintem nincs túl nagy szerepe, a régiek néha örülhetnek bizonyos rácsodálkozásoknak)
* vannak azért epikus részek, jelenetek és harcok is (pl "sárkány-vadászat")
* régebbi részek karaktereinek újra-feltűnése
* néhány egész jó 5let és csavar
* a főküldetés tényleg fenntartja az ember érdeklődését
* helyenként azért látszik hogy volt benne munka
* a hadi-asztalon kiválasztott küldetések mindig egy bizonyos időt igényelnek, de ez az idő akkor is telik ha kilépsz (játékból, originből egyaránt), így néha mikor folytatod a játékot egy kis szünet után, van hogy már vár a report a küldetésről, és vár a jutalom, plusz a 3-ra limitált harcmodor, illetve az ezek által kiválasztott és megvalósított küldetésekhez 3 karakter társul, akiket így, miután elkészültek, újabb operációkra küldhetünk (nem vagyok biztos benne hogy ez teljesen a pro szekcióba való, de mostmár itt marad.
* A játék mentéseit és beállításait kilépéskor az Origin rögtön menti is felhőbe, úgyhogy nem gáz ha lokálisan elveszítjük esetleg a mentésünket
Con:
* unalmas és jelentéktelen mellékküldetések
* a mellékküldetések szereplőinek hangjai teljesen jellegtelenek, mind egykaptafa
* túl sokat kell visszamennünk a bázisra, és ez megtöri a kalandot
* rengeteg, random és hasznavehetetlen loot (pl ugyanazt a ládát kinyitva (egy quickload után) mást találunk, és ennek a véletlenszerűségnek az a következménye, hogy akár 5 ládából is egy sorozatban kiugrik mondjuk 5 íj, sokszor ugyanaz, és az ember nem tud vele mit kezdeni. Kevés a unique és tényleg értékes loot, és így, hogy a legtöbb helyen random módra esik, teljesen kiegyenlítetlen felszerelésünk lesz még magas szinteken is.
* a crafting-gal túl sokat kell pöcsölni és megfojtja a unique/egyedi/lila cuccokat, mert hiába néznek ki jól ez egyedi itemek, sokszor lazán jobbat craftolhatunk és a craftolt tárgyak kevés varianciát mutatnak kinézetre (statban főleg az alapanyagaktól függ az egész, úgyhogy sokszor csak más a kész item színe)
* túl sok "küldetés" a "terepasztalon", legtöbbször lószar jutalmakkal
* a helyszínek nagyobbak és nyitottabbak de nem többek és nem elég tartalmasak
* kiegyenlítetlen teljesítmény: volt hogy 140 fps-em volt és volt olyan hely ahol 40.
* néha bizony bugzik
* a taktikai kamera kényelmetlen
* nem rossz harcrendszer, de mégsem eléggé kielégítő
* a HP nem töltődik vissza harc után sem, és a limitált (alapból 8, max 12) lötty miatt sokszor kell visszamenni a táborokhoz
* tudom hogy már írtam, de a melléküldetések legtöbbször annyira nullák, hogy a kamera nem is mutat igazán face-to-face dialógust azzal akivel beszélsz, csak valamit hadovál neked (mondjuk kell 10 husi, megszerzed, megköszöni és ennyi.)
* Orlais (se emberekre, se divatra, se sehogy)
* azontúl hogy máshogy viszonyulnak hozzád az emberek még nem láttam igazán szerepét annak hogy más fajjal vagy mint emberrel (pl ott volt a DAO törpös meg elfes része, ahol máshogy fogadtak és más volt az egész ha az adott faj képviselőjével mentél oda)
* sok gyűjtögetős küldetés és alapanyag szedegetés
* néha igényes dialógusok vannak, de van hogy sok az üres szövegelés
* a hátasok teljesen feleslegesek
* borzasztó keresési rendszer (egy kör ami más hangot ad ha van körülötted valami, na most nekem ezzel a tényleg fontos dolgokat kéne hogy megjelenítse, de ugyanúgy beindul egy virágra, létrára, ajtóra, lootra és sokszor csak nézel, hogy most tényleg van-e körülötted valami jó, vagy csak egy leszedhető gaz, vagy épp az az ajtó ami ott van a pofád előtt)
* szinte kötelező a csapatba egy mágus, harcos és egy rogue is, mivel vannak olyan dolgok amikkel csak egy bizonyos osztály léphet interakcióba, így néha haszon alapon állítod össze a csapatod és nem pedig az alapján, hogy ki szimpatikus
* kicsi inventory (kezdetben 60-as, max 90 férőhelyesre húzható), nem elég
* rengeteg random ellenség, akik legyőzése bizonyos szint után már nem kihívás, xp se nagyon jár mellélyük, egyszerűen csak vannak és sokszor akkor is a pofád elé spawnolnak ha betöltöd a mentésed mert folytatni szeretnéd a játékot. Persze: menjek más területre, ha itt már nincs kihívás, de nem tudok, vagyis inkább nem akarok, mert még van aza adott zónűban küldetés.
* a maximálisan meg akar mindent csinálni, az lehet hogy egy idő után belefásul
* a multiplayer egy nulla (de szerintem ebben a műfajban ez nem akkora bűn)
* alapből 30-as frame-rate sapka van az átvezetőkön, a parancsikont kell megbuzerálni a 60-asért
* minél több időd van egy adott karakterben, illetve minél előbbre tartasz vele, ha nem is teljesen egyenes arányosan, de észrevehetően növeli a betöltési időket és az Origin felhő szarakodását
Ami még említésre méltó (szürke-zóna):
- a magas beállításokhoz bizony kell ám vas
- nem igazán szép szakállak/arcszőrzetek
- románc opciók, minden elképzelhető variációban
- részletes karaktergeneráló (mármint pofaépítő), de ez is kicsit felemás. Pl rengeteg minden állítható, de frizurákból kevés van és mégkevesebb ami egyáltalán tetszett.
- állítható főhős-hang (talán nemenként 2 opció)
- ha tippelnem kéne honnan loptak ötleteket tartalomra vagy megvalósításra akkor ezekre tippelnék: Witcher 2, Game of Thrones, és talán Dark Souls (a nehézséget leszámítva)
Ha most kéne értékelnem a játékot:
7/10
- ha a végére érek akkor írok valami normálisat róla, de úgy éreztem, hogy eddig is sok benyomásom gyűlt össze, úgyhogy leírtam, remélem nem gond, illetve talán nem ez a topik volt a legmegfelelőbb hely, de ezt még néha olvassák emberek.
Nem kell félni. NINCS benne spoiler.
Dragon Age Inquisition (PC-n)
Pro:
* jó grafika/szép látvány
* néha meglehetősen hangulatos
* rengeteg tartalom
* nagyon-nagyon gazdag lore, mindennek megvan a háttere, tudod hogy mi miért történik, szinte otthon érzed magad a játék világában és nem csak egy tipikus fantasy klisé világban lebegsz
* döntések, választások, következmények
* sok "szürke" karakter és helyzet
* kapcsolatok az embereiddel
* saját főhadiszállás
* a főbb karaktereknek elég jó szinkronjuk van
* jó/kielégítő csapattársak és csatlósok, néha egész jó dialógusok
* kellemes zene és remek hangok
* a fősztori idáig elég erős és élvezetes
* a DA Keepben bármilyen háttérsztorit összeüthetünk, és ezzel kezdhetjük a DAI-t (több karaktert is próbáltam, úgyhogy azért érezhető más háttérrel kezdeni, de az új játékosok számára szerintem nincs túl nagy szerepe, a régiek néha örülhetnek bizonyos rácsodálkozásoknak)
* vannak azért epikus részek, jelenetek és harcok is (pl "sárkány-vadászat")
* régebbi részek karaktereinek újra-feltűnése
* néhány egész jó 5let és csavar
* a főküldetés tényleg fenntartja az ember érdeklődését
* helyenként azért látszik hogy volt benne munka
* a hadi-asztalon kiválasztott küldetések mindig egy bizonyos időt igényelnek, de ez az idő akkor is telik ha kilépsz (játékból, originből egyaránt), így néha mikor folytatod a játékot egy kis szünet után, van hogy már vár a report a küldetésről, és vár a jutalom, plusz a 3-ra limitált harcmodor, illetve az ezek által kiválasztott és megvalósított küldetésekhez 3 karakter társul, akiket így, miután elkészültek, újabb operációkra küldhetünk (nem vagyok biztos benne hogy ez teljesen a pro szekcióba való, de mostmár itt marad.
* A játék mentéseit és beállításait kilépéskor az Origin rögtön menti is felhőbe, úgyhogy nem gáz ha lokálisan elveszítjük esetleg a mentésünket
Con:
* unalmas és jelentéktelen mellékküldetések
* a mellékküldetések szereplőinek hangjai teljesen jellegtelenek, mind egykaptafa
* túl sokat kell visszamennünk a bázisra, és ez megtöri a kalandot
* rengeteg, random és hasznavehetetlen loot (pl ugyanazt a ládát kinyitva (egy quickload után) mást találunk, és ennek a véletlenszerűségnek az a következménye, hogy akár 5 ládából is egy sorozatban kiugrik mondjuk 5 íj, sokszor ugyanaz, és az ember nem tud vele mit kezdeni. Kevés a unique és tényleg értékes loot, és így, hogy a legtöbb helyen random módra esik, teljesen kiegyenlítetlen felszerelésünk lesz még magas szinteken is.
* a crafting-gal túl sokat kell pöcsölni és megfojtja a unique/egyedi/lila cuccokat, mert hiába néznek ki jól ez egyedi itemek, sokszor lazán jobbat craftolhatunk és a craftolt tárgyak kevés varianciát mutatnak kinézetre (statban főleg az alapanyagaktól függ az egész, úgyhogy sokszor csak más a kész item színe)
* túl sok "küldetés" a "terepasztalon", legtöbbször lószar jutalmakkal
* a helyszínek nagyobbak és nyitottabbak de nem többek és nem elég tartalmasak
* kiegyenlítetlen teljesítmény: volt hogy 140 fps-em volt és volt olyan hely ahol 40.
* néha bizony bugzik
* a taktikai kamera kényelmetlen
* nem rossz harcrendszer, de mégsem eléggé kielégítő
* a HP nem töltődik vissza harc után sem, és a limitált (alapból 8, max 12) lötty miatt sokszor kell visszamenni a táborokhoz
* tudom hogy már írtam, de a melléküldetések legtöbbször annyira nullák, hogy a kamera nem is mutat igazán face-to-face dialógust azzal akivel beszélsz, csak valamit hadovál neked (mondjuk kell 10 husi, megszerzed, megköszöni és ennyi.)
* Orlais (se emberekre, se divatra, se sehogy)
* azontúl hogy máshogy viszonyulnak hozzád az emberek még nem láttam igazán szerepét annak hogy más fajjal vagy mint emberrel (pl ott volt a DAO törpös meg elfes része, ahol máshogy fogadtak és más volt az egész ha az adott faj képviselőjével mentél oda)
* sok gyűjtögetős küldetés és alapanyag szedegetés
* néha igényes dialógusok vannak, de van hogy sok az üres szövegelés
* a hátasok teljesen feleslegesek
* borzasztó keresési rendszer (egy kör ami más hangot ad ha van körülötted valami, na most nekem ezzel a tényleg fontos dolgokat kéne hogy megjelenítse, de ugyanúgy beindul egy virágra, létrára, ajtóra, lootra és sokszor csak nézel, hogy most tényleg van-e körülötted valami jó, vagy csak egy leszedhető gaz, vagy épp az az ajtó ami ott van a pofád előtt)
* szinte kötelező a csapatba egy mágus, harcos és egy rogue is, mivel vannak olyan dolgok amikkel csak egy bizonyos osztály léphet interakcióba, így néha haszon alapon állítod össze a csapatod és nem pedig az alapján, hogy ki szimpatikus
* kicsi inventory (kezdetben 60-as, max 90 férőhelyesre húzható), nem elég
* rengeteg random ellenség, akik legyőzése bizonyos szint után már nem kihívás, xp se nagyon jár mellélyük, egyszerűen csak vannak és sokszor akkor is a pofád elé spawnolnak ha betöltöd a mentésed mert folytatni szeretnéd a játékot. Persze: menjek más területre, ha itt már nincs kihívás, de nem tudok, vagyis inkább nem akarok, mert még van aza adott zónűban küldetés.
* a maximálisan meg akar mindent csinálni, az lehet hogy egy idő után belefásul
* a multiplayer egy nulla (de szerintem ebben a műfajban ez nem akkora bűn)
* alapből 30-as frame-rate sapka van az átvezetőkön, a parancsikont kell megbuzerálni a 60-asért
* minél több időd van egy adott karakterben, illetve minél előbbre tartasz vele, ha nem is teljesen egyenes arányosan, de észrevehetően növeli a betöltési időket és az Origin felhő szarakodását
Ami még említésre méltó (szürke-zóna):
- a magas beállításokhoz bizony kell ám vas
- nem igazán szép szakállak/arcszőrzetek
- románc opciók, minden elképzelhető variációban
- részletes karaktergeneráló (mármint pofaépítő), de ez is kicsit felemás. Pl rengeteg minden állítható, de frizurákból kevés van és mégkevesebb ami egyáltalán tetszett.
- állítható főhős-hang (talán nemenként 2 opció)
- ha tippelnem kéne honnan loptak ötleteket tartalomra vagy megvalósításra akkor ezekre tippelnék: Witcher 2, Game of Thrones, és talán Dark Souls (a nehézséget leszámítva)
Ha most kéne értékelnem a játékot:
7/10
- ha a végére érek akkor írok valami normálisat róla, de úgy éreztem, hogy eddig is sok benyomásom gyűlt össze, úgyhogy leírtam, remélem nem gond, illetve talán nem ez a topik volt a legmegfelelőbb hely, de ezt még néha olvassák emberek.
Szerkesztette: Drat 2014. 11. 30. 10:54 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#1112
Elküldve: 2014. 11. 30. 13:01
Lejátszottam a burning rubbert tegnapelőtt este. Grafika elmegy, hangok testdriveosak. De ami miatt lejátszottam, hogy van benne astra gsi
a kereszteződésekben az irányítás érdekes, amúgy joyjal jó. Ja és csak floppyval volt hajlandó menni, vinyóról nem. Persze a floppy helyett gotek van a gépben


--- Internet is just a bigger floppy disk ---
#1113
Elküldve: 2014. 12. 02. 18:43
Mumia, vagy bárki ember fia aki nem csak néz hanem lát is, írjon már valamit a Dragon Age 3-ról, mert eddig mindenhol azt látom hogy agyon van nyalva a BioWare s***e ^^
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#1114
Elküldve: 2014. 12. 03. 09:40
Nézd meg Cynical Brit (más néven TotalBiscuit) review videóját a gameről, nincs benne spoiler, az Ő véleményére többnyire lehet támaszkodni.
Szerkesztette: Nevl 2014. 12. 03. 09:41 -kor
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#1115
Elküldve: 2014. 12. 03. 10:07
Idézet: Nevl - Dátum: 2014. 12. 03. 09:40
Nézd meg Cynical Brit (más néven TotalBiscuit) review videóját a gameről, nincs benne spoiler, az Ő véleményére többnyire lehet támaszkodni.
Köszi
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#1116
Elküldve: 2014. 12. 04. 11:10
Koszi a DA leírást, egyelore akkor passz, pedig elorendeltem 360-ra.De majd akkor később veszem meg, ha le lesz arazva és vagy kijon Deluxe Edition.
#1117
Elküldve: 2014. 12. 04. 20:29
Sleeping Dogs (PS3)
Penge akció játék, Hong Kong szabadon bejárható világában.
Pozitivum:
+ Jól formálódó sztori. Betekinthetünk a távolkeleti "mafia" felépítésébe, működésébe, tradícióiba.
+ Remek karakterek, ütős szinkron.
+ Hangulatos világ.
+ Pazar zenefelhozatal, jó hangok, zörejek.
+ Brutális verekedés, kivégzések, kombók.
+ Jó átvezető videók.
+ Három vonalon fejleszthető főhős (rendőr, triád, harcművész)
+ Tonnányi mellékküldetés, gyűjtögetni való!
+ Klassz befejezés!
Negatívum:
- Siralmas járműirányítás (ami azért nehézkesen, de megszokható...)
- Idomtalan, rusnya autók. Alig akad pár formás darab.
- Kicsit mosottas grafika, homályos távoli tájak, felemás részletgazdagság.
- Wei énekel (szerencsére csak néha muszáj neki!)
- Kerge időjárás. Szikrázó napsütést hirtelen váltó szürkület és zápor. De ez már csak kis apróság.
Többször is végigjátszható, szórakoztató játék. Biztosan elő fog még kerülni egy második nekifutásra!
8/10
Penge akció játék, Hong Kong szabadon bejárható világában.
Pozitivum:
+ Jól formálódó sztori. Betekinthetünk a távolkeleti "mafia" felépítésébe, működésébe, tradícióiba.
+ Remek karakterek, ütős szinkron.
+ Hangulatos világ.
+ Pazar zenefelhozatal, jó hangok, zörejek.
+ Brutális verekedés, kivégzések, kombók.
+ Jó átvezető videók.
+ Három vonalon fejleszthető főhős (rendőr, triád, harcművész)
+ Tonnányi mellékküldetés, gyűjtögetni való!
+ Klassz befejezés!
Negatívum:
- Siralmas járműirányítás (ami azért nehézkesen, de megszokható...)
- Idomtalan, rusnya autók. Alig akad pár formás darab.
- Kicsit mosottas grafika, homályos távoli tájak, felemás részletgazdagság.
- Wei énekel (szerencsére csak néha muszáj neki!)
- Kerge időjárás. Szikrázó napsütést hirtelen váltó szürkület és zápor. De ez már csak kis apróság.
Többször is végigjátszható, szórakoztató játék. Biztosan elő fog még kerülni egy második nekifutásra!
8/10
#1118
Elküldve: 2014. 12. 08. 09:56
Idézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 02. 18:43
Mumia, vagy bárki ember fia aki nem csak néz hanem lát is, írjon már valamit a Dragon Age 3-ról, mert eddig mindenhol azt látom hogy agyon van nyalva a BioWare s***e ^^
Én eddig kb 45 órát toltam bele megjelenés óta, és még a felénél se tartok a fő szálnak. Persze ez annak is köszönhető, hogy próbálok minden lehetséges mellékküldetést megcsinálni, és minden területet felderíteni.
Nem értek egyet azzal, hogy gyengék a mellékküldetések. Szerintem éppenhogy nagyon jók a játékban, nem tudom megmagyarázni miért, de valahogy elégedettséggel tölt el amikor megcsinálok egyet-egyet. Mindegyiknek van értelme, beleillenek a játék világába, és nem tűnnek úgy, hogy utólag pakolták bele őket kezdő designerek, akiknek ez a feladatuk. Skyrim-ben pl minden mellékküldetést vallatásként éltem meg, annyira vontatott és egy kaptafa minden.
Ami nagyon fontos, hogy a játék grafikája elképesztően jó. És hatalmas bejárható területek vannak, amelyek mindegyike teljesen egyedi, nincs egy darab újrahasznált sablon sem. Vagy egyen barlangok mint Elder Scrollsokban.
DAO-t hozza fel mindenki etalonként, hogy bezzeg az, de szerintem semmit nem tud felmutatni DAO a fajonkénti különböző prologue küldetésen kívül, amiben ne lenne DAI mérhetetlenül jobb.
A játékban nagyon jól meg van oldva a szintlépés. Vannak helyek ahova nem tudsz bemenni egy bizonyos szint előtt mert lemészárolnak. Alapvetően ha 2 szintnél nagyobb különbség van az ellenfelek javára akkor esélytelen vagy. Kénytelen kellettlen vissza kell vonulnod. És nincs az a veszély sem, hogy "széttápold" magad könnyű mellékküldetéseken, mert egy idő után ha nem haladsz a fő szálban a játék nem fog adni XP-t a gyengébb ellenfelek elleni harcok során.
+
- hatalmas bejárható terület(ek)
- rengeteg tennivaló ami nem csak elsőre tűnik soknak mint ME3-ban, hanem tényleg az
- jól kiegyensúlyozott harcrendszer
- rengeteg képesség
- a játék díjazza a felfedező hajlamot (rengeteg elrejtett tápos loot)
- eddig remek történet (kb 1/3-ánál tarthatok tippre)
- gyönyörű grafika, és jól is fut (szebb mint FC4, és simán fut 4K-ban kimaxolva, míg FC4 még 2560x1440-ben is bűnlassú)
- a világba beleillő mellékküldetések, ahol még a gyüjtögető kulimunkának (shards) is van valódi jutalma (nem csak valami achievement)
- társak AI-ja egész jól működik a legtöbb esetben micromanagelés nélkül is
-
- rengeteg apró bug és hiba, szerencsére egyik sem game breaker amivel én találkoztam
- eléggé suta crafting rendszer, túl körülményes,
- taktikai nézet hasznavehetetlen, túl közeli képet mutat
- Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban
- Mantle esetén nagyon hosszú töltési idők.
- A tutorial rész, nem jellemzi egyáltalán a játék többi részét, ne ítélj ez alapján, amíg el nem érsz legalább Haven-be.
- Sokszor nem tudod, hogy kell elérni egy-egy célpontot a térképen, és próbálsz megmászhatatlan sziklafalakat meghágni, miközben egy kőhajításnyira van az ösvény ami odavinne simán.
- War Table miatt többször vissza kell menni a főhadiszállásra, akkor is ha még nem fejezted be az adott terület felfedezését, hogy új küldetéseket tudj adni az ügynökeidnek, és ne álljanak tétlenül.
- Még mindig csak a karaktered arcát lehet megváltoztatni a testfelépítése fix.
- Skill pontok kiosztása automatikus, nincs beleszólásod. Az alapján kapsz plusz pontokat, hogy milyen képességet választasz szintlépéseknél.
Kb ezek a tapasztalataim eddig.
Nekem kérdés nélkül év játéka, semmi kétség nem férhet hozzá. Igaz nem sok játékkal játszottam idén.
Majd ha befejeztem (talán év végére) írok teljes értékelést.
Szerkesztette: Mumia 2014. 12. 08. 09:57 -kor
#1119
Elküldve: 2014. 12. 08. 11:05
"Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban"
- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
Szerkesztette: Drat 2014. 12. 08. 11:06 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#1120
Elküldve: 2014. 12. 08. 11:24
Idézet: Drat - Dátum: 2014. 12. 08. 11:05
"Windows 7 alatt akadoznak az átvezetők a játékban"
- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
- Alapból egy 30as frame-rate sapka van az átvezetőkön. Dobd ezt a parancsikon mögé és jó lesz: -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
Soha, ne tedd, ha hozzáadod ezeket a parancsokat tönkreteszi a játékot, sok helyen nem lehet majd tovább jutni, és nem lehet fade rift-eket bezárni, mert nem spawnelődnek rendesen a monsterek, stb.
Nem a 30 fps miatt akadozik, hanem iszonyatos képregényt produkál, főleg átvezetők elején. 1fps kb. Állítólag annak köszönhető, hogy FB3 a windows8 hatékonyabb task scheduler -ére van optimalizálva, ezért w7-en néhol nagyon meglassul. És ez DA-ban pont átvezetők alatt ütközik ki ezek szerint.