HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#601 Felhasználó inaktív   Sipi- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.928
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 09:55

Avensis Verso :)

#602 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 09:58

Mikor cseréled le egy ilyenre a Nissant?
Ciciman is on borda

#603 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:01

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 9:53

Turbó növeli a hatásfokot -> fogyi csökken
Nem fog az autód alul kínlódni és nyelni a benyát gyorsításokor, miközben szenved.

Nem véletlen, hogy 1.4 turbó 20 lóval erősebb, mint a szívó 1.6 (VW konszernből véve a példát: 1.4 TSI vs 1.6 szívó) és közben 1-1.5 literrel kevesebbet eszik.

Na ez majd hobizoli kimagyarázza.
Ha azonos fordulat mellett 50%-al több levegő jut be 0.5bar-on akkor legalább ennyivel több benya is kell. A több jedi több zabot kér, itt meg nem 20pacit nyerek hanem 40-50et ami közel 50%-os többlet!
Aztán meg lehet nézni hogy milyen az új motor teljesítménygörbéje, végig 20al több paci ,vagy inkább csak a csúcson.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#604 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:06

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:01

Na ez majd hobizoli kimagyarázza.
Ha azonos fordulat mellett 50%-al több levegő jut be 0.5bar-on akkor legalább ennyivel több benya is kell. A több jedi több zabot kér, itt meg nem 20pacit nyerek hanem 40-50et ami közel 50%-os többlet!
Aztán meg lehet nézni hogy milyen az új motor teljesítménygörbéje, végig 20al több paci ,vagy inkább csak a csúcson.

Nálam 2000-nél van a nyomatékcsúcs... és egészen 5000-ig viszonylag korrekttűl húz.
Tehát azt mondanám, ha padlózok, akkor 2000-nél kezd el igazán megindulni.
A 4000 már gázos lenne "nyitásnak", hiszen városi ember vagyok. :)

Ha turbót akarsz, akkor vésd az eszedbe, hogy enni fog.
Viszont menni is.  :D

Van olyan ami nem eszik és megy is?  :p
RDaneel_hu

#605 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:09

Idézet: Rudi - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 10:53

Turbó növeli a hatásfokot -> fogyi csökken
Nem fog az autód alul kínlódni és nyelni a benyát gyorsításokor, miközben szenved.

Nem véletlen, hogy 1.4 turbó 20 lóval erősebb, mint a szívó 1.6 (VW konszernből véve a példát: 1.4 TSI vs 1.6 szívó) és közben 1-1.5 literrel kevesebbet eszik.

Ezt Fiat oldalról nem tudom megerősíteni... sőt szerintem a T-Jet eszik többet.
Ellenben bucira veri az 1.6-os szívót, ez biztos. :)

Indexen van egy srác aki megcsippeltette az 1.4T-t, kicsit megváltoztattak benne ezt-azt, szerinte kevesebbet is eszik a vas, és jobban megy. Ki tudja.  :D  ;)
Nem mérette be, de elvileg 260 Nm a nyomaték, 6 gangos stuffal.
(szerintem jó)  :Đ

Szerkesztette: RDaneel_hu 2009. 06. 05. 10:10 -kor

RDaneel_hu

#606 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:10

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:06

Van olyan ami nem eszik és megy is?  :p

Ja, a Hondak...  :Đ

Samott
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#607 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:21

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 10:06

Nálam 2000-nél van a nyomatékcsúcs... és egészen 5000-ig viszonylag korrekttűl húz.
Tehát azt mondanám, ha padlózok, akkor 2000-nél kezd el igazán megindulni.
A 4000 már gázos lenne "nyitásnak", hiszen városi ember vagyok. :)

Ha turbót akarsz, akkor vésd az eszedbe, hogy enni fog.
Viszont menni is.  :D

Van olyan ami nem eszik és megy is?  :p

Ezt mondom én is. Csak arra nincs szükség, hogy 1500-2000től kezdjen húzni, viszont ezzel hogy kitolom ezt a tartományt nyerek naftát a szívó részen.
Persze amint elkezd dolgozni a turbó akkor jóhogy eszik is bőven,de ilyen 3ezer alatt tök fölösleges töltenie,mert akkor nincs szükség nagy powerre a hétköznapi közlekedésben.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#608 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:31

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:21

Ezt mondom én is. Csak arra nincs szükség, hogy 1500-2000től kezdjen húzni, viszont ezzel hogy kitolom ezt a tartományt nyerek naftát a szívó részen.
Persze amint elkezd dolgozni a turbó akkor jóhogy eszik is bőven,de ilyen 3ezer alatt tök fölösleges töltenie,mert akkor nincs szükség nagy powerre a hétköznapi közlekedésben.

Baromi egyszerű ha azt akarod, hogy ne egyen 2000-nél. Nem nyomod neki. :)
De miért baj az ha ott a lehetőség egy előzésnél pl? :) :)

De tőlem azt csinálsz amit akarsz, de ennyi erővel rakj dízelt a bimmerbe. :)
RDaneel_hu

#609 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 10:32

Idézet: Samott - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:10

Ja, a Hondak...  :Đ

Samott

Jah... 8000 1/minnél. :) :)
RDaneel_hu

#610 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:07

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 10:31

Baromi egyszerű ha azt akarod, hogy ne egyen 2000-nél. Nem nyomod neki. :)
De miért baj az ha ott a lehetőség egy előzésnél pl? :) :)

De tőlem azt csinálsz amit akarsz, de ennyi erővel rakj dízelt a bimmerbe. :)

Ezt most nemigazán értem. Nekem lájtos városi autózásnál van 2-3ezer között használva a motor. Tudod, nem 40el szoktam menni és nem 1500nél váltok el :Đ
Szóval az a koncepció, hogy az a tartomány amit csak intenzív gyorsításra használok, az legyen töltve.
Ez elég logikus nem? Márpedig nekem ez a tartomány 3-6ezer között van, érdekes módon hobizoli gépe is pont így tölt.
2000nél meg az akarjon előzni aki alatt 5literes v8 van.
Szal nemhogy 2ezernél nem nyomom neki, hanem ez a használt fordulatszám közepe.

Szóval nemértem,hogy szerinted hogy kéne ezt megoldani,mert eddig csak azt mondtad, hogy az amit elgondolok az nem jó,de nem mondtad hogy hogy lenne a jó. Az,hogy végig tölt annak sincs sok értelme,mint már korábban elmondtam, hogy miért.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#611 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:11

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:01

Na ez majd hobizoli kimagyarázza.
Ha azonos fordulat mellett 50%-al több levegő jut be 0.5bar-on akkor legalább ennyivel több benya is kell. A több jedi több zabot kér, itt meg nem 20pacit nyerek hanem 40-50et ami közel 50%-os többlet!
Aztán meg lehet nézni hogy milyen az új motor teljesítménygörbéje, végig 20al több paci ,vagy inkább csak a csúcson.

Azonos fordulat mellett a 1.6 nyilvan kevesebb levegot ker be, pl amikor a dugoban alldigalsz alapjaraton potyog, akkor az a jo ha kisebb a ccm, mert az egesterbe kerult levegohoz kell AFR-t adni, szoval ekkor tuti kevesebbet fog enni, mint a nagyobb ccm-s 318iS.
Amikor meg mar fuj a csiga - hasznos rpm zonaban van-, akkor a csigas rendszernek nagyobb a hatasfoka, akkor meg azert eszik kevesebbet (Persze ez csak akkor ervenyes, ha nem egy overkill buszturbo van raszurva, ami 5k-nal epiti fel nyomast) Atlagban biztos kevesebbet fog enni a csigas, mint az azonos teljesitmenyu, de nagyobb ccm-s szivo, amikor mindketto ugyanazt a teljesitmenyt produkalja. Tehat pl amikor a 318iS eppen kiizzadja magabol a 140lojjot, akkor szinten pont 140lojjos csucsra lebutitott, de a 316iT kevesebbet eszik a jobb hatasfoka miatt, mert jobb a toltescsere, meg a szivoutemben levo henger nem fekezi a fotengely forgasat. Nyilvan a 200LE-s 316iT, mar tobbet ker, de mennyivel jobban is teker
Peldakent ott az emlitett VW TSI meg akar a TJET motor is, meg vajon miert is jonnek ki sorban a gyartok kisebb ccm-s de csigas motorokkal. Hujek a mernokok na, biztos csak azert...



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#612 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:20

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 12:07

Ezt most nemigazán értem. Nekem lájtos városi autózásnál van 2-3ezer között használva a motor. Tudod, nem 40el szoktam menni és nem 1500nél váltok el :Đ
Szóval az a koncepció, hogy az a tartomány amit csak intenzív gyorsításra használok, az legyen töltve.
Ez elég logikus nem? Márpedig nekem ez a tartomány 3-6ezer között van, érdekes módon hobizoli gépe is pont így tölt.
2000nél meg az akarjon előzni aki alatt 5literes v8 van.
Szal nemhogy 2ezernél nem nyomom neki, hanem ez a használt fordulatszám közepe.

Szóval nemértem,hogy szerinted hogy kéne ezt megoldani,mert eddig csak azt mondtad, hogy az amit elgondolok az nem jó,de nem mondtad hogy hogy lenne a jó. Az,hogy végig tölt annak sincs sok értelme,mint már korábban elmondtam, hogy miért.

Vakuumot nem mer az ora (az R5GTT-é igen), de 1.8-2k-tol elindul -0.7bar-bol felfele, es onnantol mar vegig erosebb, mint egy azonos szivo.

Kiscsigat teszel ra, az 2k-nel is fujhat pozitivban -nyilvan ez gazpedal allasszog fuggo is, hogy fuj-e vagy nem-, de 5k felett vege lesz, mint a botnak, bar 0.5bar-t akkor is meg fog gyozni az is, az ijen 1.2bar-t azt felejtsd el azzal. Naccsiga meg 3-4k alatt semmi, aztan 4-5korul beforog es onnan akar 8k-g is megfujja a 1.2bar-t, de minek, ha uccse forog el addig motor.

Kiscsigaval varosban lesz robbanekony meg szelessavban lesz nyomatek, naccsigaval meg drag-n fog jol menni, mert valtas utan meg mindig a hatarfordulatszam fole esik vissza, de az ala esve meg a kicsigas egybol bekoszon neki.


hobizoli

Szerkesztette: hobizoli 2009. 06. 05. 11:27 -kor

Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#613 Felhasználó inaktív   G-e-r-i 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.033
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:25

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:20

Kiscsigaval varosban lesz robbanekony meg szelessavban lesz nyomatek, naccsigaval meg drag-n fog jol menni, mert valtas utan meg mindig a hatarfordulatszam fole esik vissza, de az ala esve meg a kicsigas egybol bekoszon neki.


hobizoli

Nincs mese, biturbo kell ide!
Egy kicsi alulra + 1 nagy fentre!
Munkahelyem: Best Machinery.
A munkagépek, recycling és biomassza hasznosítási berendezések és targoncák hazája :)

#614 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:25

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:11

Azonos fordulat mellett a 1.6 nyilvan kevesebb levegot ker be, pl amikor a dugoban alldigalsz alapjaraton potyog, akkor az a jo ha kisebb a ccm, mert az egesterbe kerult levegohoz kell AFR-t adni, szoval ekkor tuti kevesebbet fog enni, mint a nagyobb ccm-s 318iS.
Amikor meg mar fuj a csiga - hasznos rpm zonaban van-, akkor a csigas rendszernek nagyobb a hatasfoka, akkor meg azert eszik kevesebbet (Persze ez csak akkor ervenyes, ha nem egy overkill buszturbo van raszurva, ami 5k-nal epiti fel nyomast) Atlagban biztos kevesebbet fog enni a csigas, mint az azonos teljesitmenyu, de nagyobb ccm-s szivo, amikor mindketto ugyanazt a teljesitmenyt produkalja. Tehat pl amikor a 318iS eppen kiizzadja magabol a 140lojjot, akkor szinten pont 140lojjos csucsra lebutitott, de a 316iT kevesebbet eszik a jobb hatasfoka miatt, mert jobb a toltescsere, meg a szivoutemben levo henger nem fekezi a fotengely forgasat. Nyilvan a 200LE-s 316iT, mar tobbet ker, de mennyivel jobban is teker
Peldakent ott az emlitett VW TSI meg akar a TJET motor is, meg vajon miert is jonnek ki sorban a gyartok kisebb ccm-s de csigas motorokkal. Hujek a mernokok na, biztos csak azert...



hobizoli

Na hát akkor 1.8iST lesz kész :) Csak idővel.

Amúgy gyári adatok szerint átlagba ugyanannyi fogyasztást írnak az én 1.6-osomra, mint az 1.8iS-re mert korszerűbb a motor. Namost ez elég reális ugyanis enyim hozza a gyárilag jelzett fogyasztást.
Viszont gyorsulása: 12,1 helyett 9.9sec. Namost én az enyimmel mért idő szerint mentem 11.3-at. Szal az az iS az csak jobb lesz.
Én meg 80%-ban városba prüntyögök vele, szal a tapasztalat az,hogy kevesebbet is eszik.

Amúgy vicces,mert egyik csajnak az 1.8i -je eszik 8-at városban, pályán meg 10et, enyim meg itt városban 9.5-10, pályán meg lemegy 7,2-re.  :omg: Ezen igazodjál ki. Viszont pont a korszerűb iS fog prüntyögéskor kevesebbet enni, hiába nagyköbcenti.

Namost az is tuti, hogy ugyanolyan teljesítmény mellett a turbós fog kevesebbet enni, a jobb hatásfok miatt, ezt aláirom.

Közben jött egy ajánlat, egy felújított köszörült-centirozott főtengelyes, új csapágyas, szelepbemart, sikolt hengerfej,új tömités és társai iS motor beszerelve lepapirozva 250 papir, műszakival, zöldkártyával. :think:
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#615 Felhasználó inaktív   Zsömbi 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.276
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:27

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:06

Van olyan ami nem eszik és megy is?  :p

Dízel Honda Accord! :D
üdv.: Zsömbi

Fujitsu Siemens Amilo Pa 3553 .:. Mobile AMD Turion64 X2 RM70 2.0 GHz .:. 3072 MByte DDR2 PC5300 .:. 320 GByte 5400 rpm SATA .:. ATi Mobility Radeon HD3470
OS Windows Vista Home Premium

#616 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:27

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:20

Vakuumot nem mer az ora (az R5GTT-é igen), de 1.8-2k-tol elindul -0.7bar-bol felfele, es onnantol mar vegig erosebb, mint egy azonos szivo.

Kiscsigat teszel ra, az 2k-nel is fujhat pozitivban, de 5k felett vege lesz, mint a botnak, bar 0.5bar-t akkor is meg fog gyozni az is, de ijen 1.2bar-t azt felejtsd el azzal. Naccsiga meg 3-4k alatt semmi, aztan 4-5korul beforog es onnan akar 8k-g is megfujja a 1.2bar-t, de minek, ha uccse forog el addig motor.

Kiscsigaval varosban lesz robbanekony meg szelessavban lesz nyomatek, naccsigaval meg drag-n fog jol menni, mert valtas utan meg mindig a hatarfordulatszam fole esik vissza, de az ala esve meg a kicsigas egybol bekoszon neki.


hobizoli

Ez stimmel is. De az építők tapasztalata az, hogy a gyárilag szívó motorok nem nagyon bírják a 0.8bar feletti nyomást, tartósan.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#617 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:28

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 12:20

"Kiscsigaval varosban lesz robbanekony meg szelessavban lesz nyomatek..."

Bluboj... EZÉRT. :)

Az 1.6-os szívódat azért pörgeted szarrá városban, mert kb. 3000-nél kezd el igazán dolgozni. Ha rátolsz egy csigát, akkor alatta és lesz értelme a világnak, nah.
De Hobizoli leírta, én nem vágom ezt ennyire. :)
RDaneel_hu

#618 Felhasználó inaktív   blueboi69 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 51.483
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:31

Idézet: RDaneel_hu - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 11:28

Bluboj... EZÉRT. :)

Az 1.6-os szívódat azért pörgeted szarrá városban, mert kb. 3000-nél kezd el igazán dolgozni. Ha rátolsz egy csigát, akkor alatta és lesz értelme a világnak, nah.
De Hobizoli leírta, én nem vágom ezt ennyire. :)

Most mennem kell, erre még visszatérünk.
De addig elmondhatjátok, hogy mégis hogy fog ez kevesebbet zabálni, ha legalább 50%-al több levegőt és benyát kap.
BMWパワー
Kicsit nemfigyelek oda má' keresztbemegyek.
You laugh at me cos I'm different, I laugh at you coz you are the same
Kép
"Blubesz a szerelőmegoldóember és a törzsvendég. Grillnek kereke és motorházteteje van, innentől ért hozzá" by Jahno
"Ő is sok kilométerre sörözik. Meg valami luvnya hasáról szíjja a kokaint" by Jahno

#619 Felhasználó inaktív   RDaneel_hu 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.955
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:35

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 12:31

Most mennem kell, erre még visszatérünk.
De addig elmondhatjátok, hogy mégis hogy fog ez kevesebbet zabálni, ha legalább 50%-al több levegőt és benyát kap.

Már ha az 1.6-osra rátolsz egy csigát? :D
Hát én nem mondtam, hogy az kevesebbet fog enni :D... de azt el tudom képzelni, hogy olyan nagyon többet se.
(ha jól van megcsinálva)

Hány kilós a vas?
RDaneel_hu

#620 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 06. 05. 11:36

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. jún. 5., péntek - 12:25

Na hát akkor 1.8iST lesz kész :) Csak idővel.

Amúgy gyári adatok szerint átlagba ugyanannyi fogyasztást írnak az én 1.6-osomra, mint az 1.8iS-re mert korszerűbb a motor. Namost ez elég reális ugyanis enyim hozza a gyárilag jelzett fogyasztást.
Viszont gyorsulása: 12,1 helyett 9.9sec. Namost én az enyimmel mért idő szerint mentem 11.3-at. Szal az az iS az csak jobb lesz.
Én meg 80%-ban városba prüntyögök vele, szal a tapasztalat az,hogy kevesebbet is eszik.

Amúgy vicces,mert egyik csajnak az 1.8i -je eszik 8-at városban, pályán meg 10et, enyim meg itt városban 9.5-10, pályán meg lemegy 7,2-re.  :omg: Ezen igazodjál ki. Viszont pont a korszerűb iS fog prüntyögéskor kevesebbet enni, hiába nagyköbcenti.

Namost az is tuti, hogy ugyanolyan teljesítmény mellett a turbós fog kevesebbet enni, a jobb hatásfok miatt, ezt aláirom.

Közben jött egy ajánlat, egy felújított köszörült-centirozott főtengelyes, új csapágyas, szelepbemart, sikolt hengerfej,új tömités és társai iS motor beszerelve lepapirozva 250 papir, műszakival, zöldkártyával. :think:

9.9sec pffff 140...ööö... szamarral? Mert hogy az nem lo az tuti.

1.4-s Panda 9.5sec 95lojjal helloka... es 1t megvan az is.
A rovidvaltos PGT-re 9.2l/100km a gyari varosi adat, es 7.9sec 100-g gyarilag.

250k? Jaaaaj... :omg:
Mi lenne fognad ezt a 250k-t, 316i goes to hasznaltauto.hu, es veszel egy E30 318iS vagy meginkabb 320i-t? Hm...? :think:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

5 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 5 vendég, 0 anonim felhasználó