HWSW Informatikai Kerekasztal: Melyik a legjobb Need for Speed - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (24 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Melyik a legjobb Need for Speed

#121 Felhasználó inaktív   Alhun 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 89
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 12. 14:08

Tudom, hogy izlések és pofonok, de én speciel az MW-et nagyon hamar meguntam. És nemhiszem, hogy a Carbonnal ez máskép lenne. Egyszerűen már fogalmam sincs, hogy erről az Underground stílusról még mennyi bőrt tud lehúzni az EA, de ez már kezd unalmas lenni. Bár ha az az egyik régebbi felröppent hír arról a bizonyos Need for Speed: Island-ról igaz, és tényleg visszatérnek a régebbi stílusukhoz mondjuk next-gen grafikával, azért az ütni fog!
Az élet elöttem áll és nem látok tőle semmit!
www.sepi.extra.hu

#122 Felhasználó inaktív   Dk 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 12
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 19:48

Idézet

Tudom, hogy izlések és pofonok, de én speciel az MW-et nagyon hamar meguntam. És nemhiszem, hogy a Carbonnal ez máskép lenne. Egyszerűen már fogalmam sincs, hogy erről az Underground stílusról még mennyi bőrt tud lehúzni az EA, de ez már kezd unalmas lenni. Bár ha az az egyik régebbi felröppent hír arról a bizonyos Need for Speed: Island-ról igaz, és tényleg visszatérnek a régebbi stílusukhoz mondjuk next-gen grafikával, azért az ütni fog!
Pedig el hiheted,Kép mert játszottam vele! És nagyon állat.A grafika nagyon zsír szerintem megéri megnézned.!!Ajánlom mndenkinek!!!KépKépKépKépKép
A legjobb Drift Király!!!!!!!!!

#123 Felhasználó inaktív   pappi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 20:52

A Most Wantedre voksolnék az Underground a lehető leg valótlanabb a nissan 350Z 450 km/h-ás végsebességétől kezdve a "minden bentonból van" szindrómán át a az "éjszaka van állandóan" de mégsincs sötét-ig
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360

#124 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 20:57

Hát én meg nem tudom eldönteni hogy a The Need for Speed SE vagy a NFS:High Stakes tetszik e jobban. Jó lett még nagyon a Porsche Unleashed is, de nem szavaznám leggjobbra. Underground 1 is elég pofásra sikeredett, de ha a U2 lett volna kiadva nfs7 gyanánt az lett volna szép. A MW-t személy szerint siralmasnak tartom.
Carbonnal nem játszottam, de nem várok egetrengetést tőle.

#125 Felhasználó inaktív   pappi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:07

Idézet

Hát én meg nem tudom eldönteni hogy a The Need for Speed SE vagy a NFS:High Stakes tetszik e jobban. Jó lett még nagyon a Porsche Unleashed is, de nem szavaznám leggjobbra. Underground 1 is elég pofásra sikeredett, de ha a U2 lett volna kiadva nfs7 gyanánt az lett volna szép. A MW-t személy szerint siralmasnak tartom.
Carbonnal nem játszottam, de nem várok egetrengetést tőle.
most mondd meg h mi siralmas abban a game-ben? miben jobb az ug 1-2?
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360

#126 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:21

Az ug1 elötti NFS-k kicsit mások voltak. Durva utcai kocsikkal kellett versenyezni különböző helyeken, elkezdve a várostól a havas hegyekig bezárólag. Forgalomban vagy sem. UG más világott hozott. Optikai tuning (mondjuk a villogó cirkusz érzést keltő fényáradat nem jött be), valamint járgány "tuning", ami annyiból állt hogy vettél egy jobb csomagot a kocsira és akkor jobban ment. Nfs4-ben legalább lehetett állítgatni ezt azt, ugyan túl komoly nem volt, de jelenthetett győzelmet. UG2 tovább fejlesztett UG1. Jött MW ami számomra, mint olyannak, aki időrendi sorrendbe végig lépdelt az NFS részein, csak egy erőtlen próbálkozásnak tűnik ami megpróbálja a UG-t egyesíteni valamennyire az UG elötti NFS-ekkel. Csak hiányzik belőle is (mint UG2-ből és valószínűleg a Carbonból) az ami számomra a Need for Speedet jelenti. Csodálatos szuperjárgányokkal versenyezni a havas hegyekben, vagy mondjuk a forró ausztráliában. Esetleg egy sziklás sivatagban, vagy a verőfényes parti úton.

#127 Felhasználó inaktív   Dragon92 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 423
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:23

A Most Wanted naggyon jó volt!!Kép
Dragon forever Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.

#128 Felhasználó inaktív   Codcool 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 547
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:24

Carbon,de csak a Most Wanted után egy kcsit csalodtam / de nem nagyon /

Nem bánom, ha az emberek a szájukra vesznek, de kezdjék a seggemmel!


#129 Felhasználó inaktív   KaBuTo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 5.958
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:26

carbon a király,de rhdt kevés pálya van benne :Đ

#130 Felhasználó inaktív   pappi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:28

Igen a verseny helyszínekkel tényleg gond van. De az underground1-től a Need for Speed átvette az utcai versenyeket és azért utcai versenyekben odabasz a most wanted a mostani nfs-ekről olvastam hogy a hivatásos utcai versenyzőktől és versenyekről szedik az ötleteket például amilyen verseny típus a valóságban éppen divat az az abban az évben készült nfs-ben többnyire megtalálható. Példaként Drag és Drift: a Drag az ug1 óta egész a mw-ig jött de a drift véget ért az ug2-vel és most a drag ért véget az mw-el és a carbonnal visszatért a drift.

codcool: nekem is ilyen érzésem volt amikor 2 óra alatt 36%-nál voltam a carbonban
Carbon: elkúrták a kocsik végsebességét pölö: carrera gt teljes tuning: végsebesség 320km/h (életben ez a járgány gyárilag 400km/h végsebességű)
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360

#131 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 21:37

Úgy néz ki nem vagyok egy cseppet sem divat ember, de ezt eddig tudtam. Kép

Aza baj hogy ezt a városos utcai száguldós örületet, nem nagyon lehet összehegeszteni a régi NFS-ekkel.

Kiadnának egy új NFS-t szép graffal amiben minden pálya és kocsi benne van 1, 2, 3, 4, 5 és 6-ból (najó 5-ből nem mind). Okés moddolhatósággal és szerintem soha többet nem panaszkodnék a NFS szériára mert egészegyszerűen nem kéne a többi Kép. Álmodozni szabad... (jelenlegi reményeim a Test Drive Unlimitedbe rejlenek, bár már hallottam negatívat)

#132 Felhasználó inaktív   Madd Dogg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 367
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:10

Idézet

Igen a verseny helyszínekkel tényleg gond van. De az underground1-től a Need for Speed átvette az utcai versenyeket és azért utcai versenyekben odabasz a most wanted a mostani nfs-ekről olvastam hogy a hivatásos utcai versenyzőktől és versenyekről szedik az ötleteket például amilyen verseny típus a valóságban éppen divat az az abban az évben készült nfs-ben többnyire megtalálható. Példaként Drag és Drift: a Drag az ug1 óta egész a mw-ig jött de a drift véget ért az ug2-vel és most a drag ért véget az mw-el és a carbonnal visszatért a drift.

codcool: nekem is ilyen érzésem volt amikor 2 óra alatt 36%-nál voltam a carbonban
Carbon: elkúrták a kocsik végsebességét pölö: carrera gt teljes tuning: végsebesség 320km/h (életben ez a járgány gyárilag 400km/h végsebességű)
egyetértek veled, a Mw volt a legjobb, nagyon szerettem, és abban simán volt 200 verseny, és változatos város, meg egy mini erdő is.

Egyben cáfolnálak! A Carrera Gt gyári végsebessége meg sem közelíti a 400-at, mert 330-at megy, csakúgy mint a Mercedes Slr. vetélytársak. A bugatti veyron megy 406-tal, második a Koenigsegg CCX 390-nel, 3. a fos McLaren F1 (utálom) 370-nel. Ebben a kérdésben nem vagyok hajlandó vitázni!
PC-n tolom :)

#133 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:17

Tényleg csak a 3. leggyorsabb a "fos" McLaren F1, csak szerintem sokkal jobban néz ki mint az első kettő. Meg különben is prestige kocsi. Csak nem igazán gyártják egy ideje.

200 versenyíről meg annyit, hogy a minőség a mennyiség felett részemről.

#134 Felhasználó inaktív   Madd Dogg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 367
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:20

Idézet

Tényleg csak a 3. leggyorsabb a "fos" McLaren F1, csak szerintem sokkal jobban néz ki mint az első kettő. Meg különben is prestige kocsi. Csak nem igazán gyártják egy ideje.

200 versenyíről meg annyit, hogy a minőség a mennyiség felett részemről.
igaz, de az U2-höz képest szerintem grafikai és egyéb téren is nagyon újszerű! volt a Mw. Attól én még fosnak tartom a McLarent, ha nem baj. BMW motor van benne. Ja, a prestige sem minden, mert a Ferrari Enzonak nagyobb van, pedig nem megy 370-nel, és még csúnyácska is kicsit.
PC-n tolom :)

#135 Felhasználó inaktív   pappi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:26

Idézet

Egyben cáfolnálak! A Carrera Gt gyári végsebessége meg sem közelíti a 400-at, mert 330-at megy, csakúgy mint a Mercedes Slr. vetélytársak. A bugatti veyron megy 406-tal, második a Koenigsegg CCX 390-nel, 3. a fos McLaren F1 (utálom) 370-nel. Ebben a kérdésben nem vagyok hajlandó vitázni!
Van egy autós újsásom és 400as végsebesség van írva a carrera gt-nek.
Szal ez a rangsor a carbonban? És, hogyan tudok koenigsegget vagy bugattit szerezni?
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360

#136 Felhasználó inaktív   Madd Dogg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 367
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:29

Idézet

Idézet

Egyben cáfolnálak! A Carrera Gt gyári végsebessége meg sem közelíti a 400-at, mert 330-at megy, csakúgy mint a Mercedes Slr. vetélytársak. A bugatti veyron megy 406-tal, második a Koenigsegg CCX 390-nel, 3. a fos McLaren F1 (utálom) 370-nel. Ebben a kérdésben nem vagyok hajlandó vitázni!
Van egy autós újsásom és 400as végsebesség van írva a carrera gt-nek.
Szal ez a rangsor a carbonban? És, hogyan tudok koenigsegget vagy bugattit szerezni?
:Đ ez nem a Carbon, hanem a való életben. De Koenigsegg van benne, azt az Exotic Cars-ban keresd. Mehet annyival a Carrera Gt, de az nem gyári, hanem valami Tuningolt. Mi az újság neve?
PC-n tolom :)

#137 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:32

Mondjuk mivel max egy Peugeut 206-osom lesz, vagy valami hasonló kategóriájú talicskám, azért a csúcs targoncák közül az tetszik amelyik képen szebb Kép.

Hát a grafika szebb lett, de ez elvárható volt és engem hidegen hagyott. Igen lett sérülés, csak érdekes, hogy a rendőr izzé törik, a kocsid meg kicsit megkarcolódik. Bár NFS:SE-ben sem volt törés, HS-be ellenben volt törés modell. Hatalmas fejlődés volt a neonok és egyéb pofátlanul rikító cuccok kivétele, ezzel teljesen egyetértek. Kép. Egyébként számomra simán képtelen olyan hangulatot nyújtani mint a kedvenc NFS-eim. Szubjektív.

#138 Felhasználó inaktív   pappi 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:34

Idézet

:Đ ez nem a Carbon, hanem a való életben. De Koenigsegg van benne, azt az Exotic Cars-ban keresd. Mehet annyival a Carrera Gt, de az nem gyári, hanem valami Tuningolt. Mi az újság neve?
Ja az életben... az más
Ez az újság kéremszépen az az Autó motor amit akkor kaptam amikor kiadták a carrera gt-t.
De én nem tudok koenigsegget sem vanni meg az audit sem tudom megvenni. Vajon miért? Az lehet a baj, hogy l*töl*ött game?
A porcshe unleshead-ben is tört a car.
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360

#139 Felhasználó inaktív   Madd Dogg 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 367
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:36

persze. ezen nem is akarok vitatkozni. én is csak szubjektív firkálom. Viszont én nagyravágyó vagyok. Én szeretnék egy szép használt Opel Vectrát az újból, ha majd eleget veszít az árából. Tényleg, berakhatnának valami Opelt a Nfs-be. Az a Speedster erőtlen volt a HP2-ben. De a Golf ellen jó lenne az Astra OPC
PC-n tolom :)

#140 Felhasználó inaktív   Utys 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 755
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 11. 15. 22:36

Igen, az meglehetősen baj hogy letöltött. Minden tekintetben.

Téma megosztása:


  • (24 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó