HWSW Informatikai Kerekasztal: World of Warships - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (15 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

World of Warships A harmadik WARGAMING.NET játék, ezúttal a hadihajók világából

#141 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 09. 12:43

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 09. 10:23

És akkor lolz, amcsi tier 3 battleshippel egyedül maradtam 3 ellenfél ellen egy csatában 90% életen voltam vs. 1 battleship 100%-n, 2 cruiser 50 és 25%-n... Az ellenfél battleshipjét közelről egyetlen salvoval kinulláztam a másik kettőbe 2-2 sorozat kellett :D Nem kicsit ment az örömködés :D


Ez gondolom AP-vel volt.

Egyébként minden fórumon az AP vs. HE vita folyik. Teljesen random a dolog. AP sokszor idegesítően gyenge. Nagyokról pattan, kicsiken meg minimál sebzéssel átmegy. Közelről, a lövegtornyok alatti részt célozva (lőszerraktár) viszont nagyon nagyot tud ütni, még csatahajón is.
Könnyűcirkálóval Tier4 felett már szinte mindenre HE. Csatahajót az AP ugysem ütné át, HE-vel viszont gyújtok és a tűz sebzése után is pontot kapok.
Nehézcirkálónál (203mm-es lövegek) saját tierben lévő cirkálók és csatacirkálók (pl.: Myogi, Kongo, Ishizuchi) ellen AP is hatásos lehet. Kisebb hajók és rendes vastag páncélzatú csatahajók ellen pedig HE.
Repülőgép-hordozóra is érdemes HE-vel lőni, mert amíg ég a fedélzet, nem tud repülőgépeket indítani, ha meg eloltja, újra felgyújtod HE-vel.

De komoly vita folyik a magasabb tierben lévő repülőgép-hordozókról is. Jelenlegi verzióban ugyanis a saját tierükben lévő minden más hajótípushoz képest irreálisan több pénzt és XP-t termelnek. Pl. egy jó kör csatahajóval és egy jó kör repülőgép-hordozóval gyakran 2x - 3x annyi lóvét és xp-t hoz az utóbbi javára.

Arról már nem is beszélve, amikor egyetlen hordozó egy ütközetben 2-3 Iowát is elsüllyeszt + még néhány cirkálót. Ezzel persze megfordítva az ütközetet.
A csatahajósok szinte folyamatosan azért sírnak, mert 6-12db torpedót dobnak rájuk 1 hajóhossznyi távolságból és így esélyük sincs a kikerülésre. Tele van a Youtube ilyen videókkal: https://www.youtube....h?v=rL6pCCiJJD0

Jelenleg vagy a hadihajók légvédelmét kellene drasztikusan megnövelni, vagy nerfelni a carriereket.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#142 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 09. 15:18

Igen, AP volt betöltve.

Örülök neki, hogy nem én vagyok a béna akkor :) A torpedók valóban OP, bár tier IV környékén még főleg destroyerekből jönnek és nem a repülőkről, ill. a cirkálóval relatíve könnyű kivédeni őket.

Amerikai destroyereken komoly, hogy, tierII és III-ban legalábbis, 4.5 km a hatótáv??? Ez később is ilyen lesz? :)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#143 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 10. 07:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 09. 17:18

Amerikai destroyereken komoly, hogy, tierII és III-ban legalábbis, 4.5 km a hatótáv??? Ez később is ilyen lesz? :)


Nem, javulni fog. Magasabb tierben nő az amcsi torpedók hatótávja. De azonos tierben a japán torpedók mindig jobbak, mint az amcsik. Ebben legalább történelem hű a játék.
Az amcsi rombolók viszont gyorsabban töltik újra a torpedókat (aszem).
Rombolóval viszonylag keveset játszottam CBT-ben, most meg még egyet sem.
Alapvetően cirkálós vagyok. Az jött be. CBT-ben csatahajókkal is toltam. Ott japán ágon a Fuso-ig jutottam, Amcsiknál meg a New-Yorkig.
Cirkálóknál mindkét nemzetnél megálltam tier 6-nál. Az amcsi Cleveland és a japán Aoba is nagy kedvencem volt.
Cleveland 4x3db 150mm-es löveggel és gyors újratöltéssel pokoli sorozatokat tud köpni. HE-vel mindent gyújt. Még a nagy csatahajók életét is rendesen meg lehet vele keseríteni. Ráadásul kimagaslóan jó a légvédelmi tüzérsége is.
Aoba-n 3x2db 203mm-es löveg van. Lassabban lő mint a Cleveland, a légvédelme is gyengébb, viszont ha betalál a 203mm-es, akkor tud szakítani rendesen. Ráadásul az Aobának van torpedóvetője (igaz csak 3-3 oldalanként, de legalább a kiváló japán fajtából), amivel azért lehet meglepetést okozni.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#144 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 10. 08:24

Na örülök, mert én is ezen az ágon akarok haladni, amcsi cirkálók tetszenek, Phoenixet nagyon élvezem, tegnap a tier V-s ellenfélről (az is cirkáló, omaha??) eltüntettem az élete felét mire észbe kapott és vissza se tudott lőni...

A sebzés mennyiségért kapott xp/credit még érdekes kérdés. Haverommal elég sokat nyomjuk platoonban (vagy minek hívják itt) Ő ált a tier négyes Japán rombolóval jön, míg én a cirkálóval. Ha mindketten NAGYON jó kört megyünk (fejenként 2-3 kill) akkor kb így alakulnak a viszonyok:
Cirkáló: 70-110 találat, 50-80K sebzés (vegyesen HE és AP), esetleg 1 torpedó találat, de csak deus ex machina esetén. Így prémium nélkül kapok kb 1000-1500 xp-t és 60-130K creditet.
Romboló: 5-10 torpedó találat, 15-30 löveg találat 80-200K sebzés kb ugyan ennyi xp és credit.

A hajó osztály is befolyásolja mennyit kapsz a különböző sebzés stb. típusok után?
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#145 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 10. 09:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 10. 10:24

A hajó osztály is befolyásolja mennyit kapsz a különböző sebzés stb. típusok után?


Úgy tűnik, hogy igen. Ebben a repülőgép-hordozók és a rombolók is jók.
De a helyzet nem ilyen egyszerű. Nagy vita is van e miatt a fórumokon. Gyakran azonos osztályban és tierben lévő hajók esetén os van jelentős eltérés.
Van aki szerint annyira komplex a sebzés rendszer, hogy nem csak a sebzett HP számít, hanem az is, hogy ezt mivel és min okoztad. Szerintem sokkal valószínűbb az, hogy a készítők ezzel is mókoltak az "egyensúly" miatt.
Ezzel el is érkeztünk a WG játékok jellemző hülyeségéhez, hogy pl. jobban félek egy cirkálótól, vagy rombolótól, mint egy azonos osztályú csatahajótól :omg:
Meg is lehet nézni, hogy a leghangosabban elégedetlenkedő játékosok 80%-a megrögzött csatahajós.
Szóval van még mit bőven finomhangolni a gameben. Erre való a Béta.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#146 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 13. 09:51

Meglett az omaha és a new york (ez a tier IV csatahajó ugye???)

A service record lvlingért kapott tőkeinjekcióval azért könnyű újabb hajókat venni :)

Omaha érdekes jószág, még csak a közepes hajótest és a fire control szekció van meg, de a 12.7-s lő táv elég lelombozó... sebzésben nem hoz semmit Phoenixhez képest, egyedül a légvédelme sokkal erősebb és a nagyobb ágyú is csak rof-t növel a páncélja pedig nem tűnik erősebbnek. Az egyetlen dolog, amiben talán jobb az a manőverezhetőség. Ez nem sokat segített tegnap, amikor egy anyahajó 2 teljes torpedó sorozatot dobott le mellém úgy 20 méterre....

A fighter gép itt nem növeli a látótávot, mint a japán ágon, csak légvédelmet biztosít ugye?

A tier 4 battleship után már értem miért sírnak azok, akik ezzel játszanak... rohadt lassú, mire odaérek valahova rég meghalt mindenki és vagy egyedül maradok 4-5 ellen, vagy már nincs célpont, amire lőhetnék. A találatok teljesen random sebeznek, rendszeresen elsüllyesztek hajókat 1 salvoval, majd 5-6 sorozat mellé/minimál sebzés...
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#147 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 13. 14:11

Én még mindig le vagyok ragadva Tier2-nél, és a 6-os szinten... Tegnap láttam ti már elértétek a 8-ast is. Úgy néz ki ebben a játékban nem fogok annyira együtt haladni veletek mint anno a WoT-ban :)

Amúgy én is tesztelgettem az AP/HE lőszert, és ezen a szinten még simán a HE éri meg, az AP-vel nagyon sokszor alig sebzek, és nem ad túl sok citadel hitet. Gondolom itt még a kisebb kaliber nehezebben viszi át a páncélt, és könnyebben pattan le.

#148 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 14. 08:18

Nekem sincs sok időm mostanság. Még csak Tier4-es hajóknál tartok igaz, az lvl 8-as szint már megvan (álcafestés, jutalom lóvé stb.).
Én maradok a japán ágnál. Cirkálókban gyengébb a tüzérség(tier 6-ig) és a légvédelem, mint az azonos amcsiknál, de a torpedók jobbak.
Japán csatahajók gyorsabbak, mint az amcsik, jobban oda lehet érni velük bárhová. A páncélzatuk viszont gyengébb. Tűzerőben meg sztem nincs jelentős eltérés.
Japánoknál a T4-es Kuma cirkálónál tartok és a Tier3-as Kawachi csatahajónál.
Amcsiknál pedig a St-Louis cirkálónál. Phoneix-et már kibontottam, de még nem vettem meg, mert előbb még a St.Louis-val kibontom a Langley repülőgép-hordozót.
Már ha egyszer lesz időm kicsit hajózni. Amcsi csatahajókat egyelőre hanyagolom. Talán egyszer a japán romboló ágat is elkezdem.

A hajókról katapulttal indítható felderítő repcsik mindig növelik a látótávot. Elvileg lehet most már vadászt is vinni felderítő helyett, erről el tudom képzelni, hogy nem növeli a látótávot, csak a légvédelembe segít be. De ezt már nem tudtam kipróbáltam a CBT-ben, mert közvetlen az OBT előtt érkező patch-el jött és abban a pár napban nem igazán volt időm játszani. Aztán meg ugye jött a reset. Most meg még nincs repcsis hajóm :)
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#149 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 14. 09:32

Omaha-ra nem nagyon lehet felderítőt rakni, vagy csak béna vagyok, itt fixen fighter van, ha jól látom. (egyébként elég hatékony)
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#150 Felhasználó inaktív   Sendrov 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.973
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 14. 11:56

Omahát eleinte utáltam, de a végére nagyon megkedveltem. Gyors, gyorsan köpi az áldást, már a légvédelem is kezd működni és végszükség esetén a torpedók is jól jönnek.
De a Cleveland még jobb lesz! Brutális tempóban lövi a 12x150mm-es sortüzeket, légvédelme saját tierjében kimagasló. Gyakran több repcsit szedtem le vele, mint a saját hordozók vadászai. :) Persze sérülékeny, mint minden könnyűcirkáló és a torpedókról is le kell mondani. De szakavatott kézben nagyon OP. HE-vel igazi piromán. Mindent gyújt.
Kép
Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.

#151 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 14. 13:33

Omaha-val is lehet azért nagyon aratni és kezdem megérezni miként lehet szinte teljesen elkerülni a sortüzeket... főleg elé és alá kell mozdulni, csak az időzítés nehéz. Egyik csatában annyira éreztem, hogy 3 hajó folyamatosan tüzelt rám 2 percen keresztül összesen 5 vagy 6 találatot értek el minimál sebzéssel (aztán rögtön utána csatában egy battleship egyetlen salvoval one hitelt, tehát a karma működik).
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#152 Felhasználó inaktív   Nevl 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.868
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 15. 09:08

Hahaha végre sikerült kétszer is értelmes célokra használni a torpedókat az omahán... két csatahajót is legyűrtem 1vs1-ben két külön csatában azt hitték megkerülni ellenem egy kisebb szigetet jó ötlet MUHAHAHA :D

Na jó öröm off, cserébe a következő két hétben folyamatosan én leszek a first blood az ellenfélnek.

Összességében eddig tetszik a game, minden beta betegség ellenére sokkal jobban ki van dolgozva, mint a wot. Ugyan a pályák száma még kevesebb, de nagyobb a szabadságod, lehet taktikázni a szigetekkel, spot range-el, repülőkkel stb. nem az van, mint WoT-ban, hogy megy előre a scout aztán valami orosz T10 csoda két perc alatt lealáz és mindenki kempel egy helyen, míg az arty vagy egy táras francia papírcsiga szétszed.

Szerkesztette: Nevl 2015. 07. 15. 09:13 -kor

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658

#153 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 16. 20:12

Srácok segítséget kérnék az anyahajó repülőinek " torpedósainak " kezelésére mert egyszerűen nem értem a működését.
Egy magyar magyarázatot használatot megköszönnék!
Előre is köszönöm a válaszokat! :blush:

#154 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 17. 07:47

Amikor kijelölsz egy célpontot, akkor ugyebár kirak köré egy támadási kört, és az irányt, ahonnan a torpedókat le fogják dobni. A kör jelzi, hogy milyen messziről fogják elindítani a támadást, ergo ha ezen belül vannak, akkor előbb kimanővereznek, és utána támadnak csak. Ezen a körön jelzi a támadás irányát, ha ráböksz a bemenő nyilacskára, akkor azt el tudod mozdítani, hogy másik irányból dobják le a torpedókat (támadás pillanatáig bármikor tudod ezt módosítani). Ebben a módban a gépek követik a hajót, és amikor odaérnek, akkor a megadott irányból fognak támadni. Arra figyelj, hogy a gépek mindig a körbe megadott belépési pontról akarják majd ledobni a torpedókat, szóval ha ez az útvonal először elmegy a hajó felett, akkor szépen meg fogja őket sorozni a légvédelem, és vesztesz egy párat mielőtt bármit is csinálnál. Ez az automatikus torpedóledobásnál relatíve nagy szórással indítják a torpedókat, hogy 1-2 biztosabban találjon. Ezt a szórást igencsak megnöveli, ha éppen vadászok támadják őket (talán a nagyon erős légvédelmi tűz is befolyásolja, erre nem emlékszem).
Az automata ledobás mellett van lehetőség manuálisan is torpedókat ledobatni (ALT nyomva tartásával tudod megadni, hogy hova dobják, kirak egy hosszú téglalapot, ami a torpedók leendő útvonalát jelzi), aminek az a nagy előnye, hogy párhuzamosan indítják a torpedókat, és a hajóhoz sokkal közelebbről is lehet indítani őket, ezzel elősegítve, hogy ne tudjon kimanőverezni a hajó előlük, és potenciálisan több is betaláljon. Egy hosszú és lassú csatahajónál már sikerült úgy indítanom, hogy 6-ból 6 torpedó eltalálta. A hátránya az, hogy neked kell megsaccolnod, hogy mennyire előtte indítsd a torpedókat, hogy le tudják dobni, élesedjenek és ott is legyen a célpont ahol gondolod. Ebben a módban a gépek nem követik a hajó mozgását, így ha messze vannak még a gépek, akkor már rég nem les ott senki, mire elindítják a támadást, így érdemes előbb elég közel kerülni, és utána játszani a manuális támadással. Amire nagyon kell figyelni, hogy a repülőről indított torpedóknak van egy minimális élesedési távolsága, amin belül hiába találnak, nem robbannak fel! Ez saccra úgy 50m körül lehet, nézegess videókat, hogy kb. milyen messziről dobálják mások. Érdemes co-op csatákban gyakorolgatni, mivel ott bot hajók ellen mész, amik valamivel butábban manővereznek/taktikáznak.

Ugyanez az automata/manuális mód, illetve a támadás irány megadás a zuhanóbombázóknál is érvényes, és ugyanígy működik.

Egy lényeges dolog még: torpedóvetőkkel oldalról, a zuhanóbombázókkal elölről/hátulról érdemes indítani a támadást, hogy minél nagyobb legyen a támadandó felület, és kevésbé tudja kimanőverezni a célpont.
Youtube-on érdemes megnézni egy pár videót, hogy mások hogyan csinálják.

#155 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 17. 16:31

Üzenet megtekintéseIdézet: Myrsky - Dátum: 2015. 07. 17. 08:47

Amikor kijelölsz egy célpontot, akkor ugyebár kirak köré egy támadási kört, és az irányt, ahonnan a torpedókat le fogják dobni. A kör jelzi, hogy milyen messziről fogják elindítani a támadást, ergo ha ezen belül vannak, akkor előbb kimanővereznek, és utána támadnak csak. Ezen a körön jelzi a támadás irányát, ha ráböksz a bemenő nyilacskára, akkor azt el tudod mozdítani, hogy másik irányból dobják le a torpedókat (támadás pillanatáig bármikor tudod ezt módosítani). Ebben a módban a gépek követik a hajót, és amikor odaérnek, akkor a megadott irányból fognak támadni. Arra figyelj, hogy a gépek mindig a körbe megadott belépési pontról akarják majd ledobni a torpedókat, szóval ha ez az útvonal először elmegy a hajó felett, akkor szépen meg fogja őket sorozni a légvédelem, és vesztesz egy párat mielőtt bármit is csinálnál. Ez az automatikus torpedóledobásnál relatíve nagy szórással indítják a torpedókat, hogy 1-2 biztosabban találjon. Ezt a szórást igencsak megnöveli, ha éppen vadászok támadják őket (talán a nagyon erős légvédelmi tűz is befolyásolja, erre nem emlékszem).
Az automata ledobás mellett van lehetőség manuálisan is torpedókat ledobatni (ALT nyomva tartásával tudod megadni, hogy hova dobják, kirak egy hosszú téglalapot, ami a torpedók leendő útvonalát jelzi), aminek az a nagy előnye, hogy párhuzamosan indítják a torpedókat, és a hajóhoz sokkal közelebbről is lehet indítani őket, ezzel elősegítve, hogy ne tudjon kimanőverezni a hajó előlük, és potenciálisan több is betaláljon. Egy hosszú és lassú csatahajónál már sikerült úgy indítanom, hogy 6-ból 6 torpedó eltalálta. A hátránya az, hogy neked kell megsaccolnod, hogy mennyire előtte indítsd a torpedókat, hogy le tudják dobni, élesedjenek és ott is legyen a célpont ahol gondolod. Ebben a módban a gépek nem követik a hajó mozgását, így ha messze vannak még a gépek, akkor már rég nem les ott senki, mire elindítják a támadást, így érdemes előbb elég közel kerülni, és utána játszani a manuális támadással. Amire nagyon kell figyelni, hogy a repülőről indított torpedóknak van egy minimális élesedési távolsága, amin belül hiába találnak, nem robbannak fel! Ez saccra úgy 50m körül lehet, nézegess videókat, hogy kb. milyen messziről dobálják mások. Érdemes co-op csatákban gyakorolgatni, mivel ott bot hajók ellen mész, amik valamivel butábban manővereznek/taktikáznak.

Ugyanez az automata/manuális mód, illetve a támadás irány megadás a zuhanóbombázóknál is érvényes, és ugyanígy működik.

Egy lényeges dolog még: torpedóvetőkkel oldalról, a zuhanóbombázókkal elölről/hátulról érdemes indítani a támadást, hogy minél nagyobb legyen a támadandó felület, és kevésbé tudja kimanőverezni a célpont.
Youtube-on érdemes megnézni egy pár videót, hogy mások hogyan csinálják.

köszönöm ezt a kimerítő választ, sokat segítettél köszönöm! :happy:

#156 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 19. 19:02

Hát srácok nekem nagyon nem megy a torpedózás a repcsikkel, egyszerűen csak repkednek és nem lőnek... nem értem :glare:
Pedig az ALT gombos megoldást is megpróbáltam de csak kőröznek a hajó felett és nem csinálnak semmit, de ha csak a sima vízre dobom le akkor megy minden és ledobja, komolyan mondom nem értem :angry:

Szerkesztette: Ironjesus 2015. 07. 19. 19:14 -kor


#157 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 20. 08:14

Ha túl közel adod ki a célponthoz a támadás parancsot, akkor előbb kimanővereznek a támadó körön kívülre mielőtt nekifutnak ledobni az árut. Támadást egyébként ha jól emlékszem, akkor már akkor ki lehet adni, amikor a hajón vannak újratölteni. Lehet hülye kérdés, de egy támadás után visszahívtad a repülőket újratölteni ugye? :)

A zárt béta alatt nekem ilyen problémám nem volt, tényleg próbálgasd co-opban a dolgot, ott kevésbé gáz, ha gyakorlás közben kevésbé hatékony az ember.

#158 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 20. 14:20

Az a baj hogy nem is nagyon látom mikor dobják le a motyót, természetesen figyelem a kis ikont is hogy mennyi bogyó van még a repcsin de nekem nagyon sokszor csak kőröznek a hajó felett mintha keresnék a megfelelő irányt vagy nem tudom...
Arra is gondoltam hogy nem kattintok rá az ellenséges hajóra hanem csak kijelölöm hogy na ide akarok torpedózni és akkor vagy belefut az ellenség vagy nem. :rolleyes:
Köszönöm a segítséget! :happy:

#159 Felhasználó inaktív   Myrsky 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.187
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 20. 15:09

Hmmm... Nem tudom mi lehet, elvileg ha a torpedóvetővel ráböksz egy ellenséges hajóra, akkor azt automatikusan megtámadja, és miután leszórta a torpedókat hazarepül feltölteni. A vadászgépek nem tudják támadni a hajókat, csak köröznek felettük, valamint ha már ellőtték a torpedókat/ledobták a bombákat, akkor is csak köröznek a torpedóvetők/zuhanóbombázok. Ilyenkor a hajóra rávíve a kurzort egy ilyen háromszögű ikon jön fel nyilakkal, hogy csak követni fogja.
Parancs kiadás után kövesd végig a repülőt, hogy lásd mikor dobja le a cuccot, ha nem világos mikor támad pontosan, mást nem tudok már javasolni.

Szerkesztette: Myrsky 2015. 07. 20. 15:11 -kor


#160 Felhasználó inaktív   Ironjesus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 342
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2015. 07. 20. 18:01

Értem mit mondasz, azt fogom tenni hogy nem kattintok rá a hajóra hogy támadják meg hanem csak elé fogom kidobatni a torpedókat.
Remélem ezzel orvosolni tudom majd a problémát, ha nem akkor mérgelődök! :glare:
Ahogy észre vettem nem annyira pontos a célzás ha rákattintok a hajóra mert a saját "pályájukra" fogják dobni a torpedókat és nem tuti hogy fognak találni de ha pl: beforgatom a pályát akkor eredményesebb lehet a torpedó találat. :blush:

Téma megosztása:


  • (15 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó