HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#1241 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 18. 18:39

Csináltam egy Hills klipet, amelyben összeszedek minden Holy Item-et 8:20 alatt, a pálya kezdőpontjától kiindulva. Persze csak miután elintéztem a szörnyeket, mer' amúgy elég nehéz lett volna. :D

A dox.hu megint szórakozik velem, így kénytelen voltam darabolni a videót (~71MB összesen):
>> Gold Rush (1. darab) <<
>> Gold Rush (2. darab) <<
>> Gold Rush (3. darab) <<

>> gyengébb minőségben << (~27MB)

Aki még nem játszotta végig a Hills-et (és akarja), az semmiképp ne nézze meg, mivel a pálya befejezésének "egyetlen" feltétele az összes Holy Item megszerzése — én meg ugye így lelövöm a poént. ;)

Sys, kérhetnék mirror kópiát az összefűzött fájlról (feltéve, ha erre érdemesnek találod, és van még hely)? :p

#1242 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 18. 19:17

hát peti le a kalappal  :respect:  :respect:  :respect:
csak azt nem tudom, miért nem csináltad eddig meg traumán?
aki így le tud jönni a csigalépcsőn, meg ilyen egyszerűen szedi le a drótos fal tetejéről a holyt (vagy 10x megnéztem, hogy is van) annak szerintem nem okozna problémát. (szerintem ez a kettő a legnehezebb)

mindenesetre ez szép volt.
"i saw god on TV"

#1243 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 18. 19:42

...a voice from the darkness.....

Peti, én még csak most töltöm le a cuccot, aztán azonnal megy is fel, persze a tömörített cucc már kicsomagolva... ;) Így majd azután bővebben, de biztos klassz lett a cucc (szörnyek nélkül is durva a 8:20!)...  :respect:  És jajám..csináld már meg végre Traumán is!  :smoker:

Az imént MP-ztem egyet megint, de csak felbosszantott: utálom amikor 10-en bent vannak és 30 FPS alatt kapok, de most még megtetézte azzal, hogy kétszer is stabil 4-5 FPS-t nyomott, legalább fél/egy percen keresztül!  :reklamacio: Igaz, ez utóbbi a ROD-server hibája volt..az a server egy P3-as egyébként...  :rolleyes:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 18. 19:45 -kor


#1244 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 18. 21:05

...a voice from the darkness.....

OK Srácok, fent van az anyag - az alábbi linkeket lehet használni... ;)

"Hills - Gold Rush" -- Golddigging by Peti (High Quality, 71.2 MB)

"Hills - Gold Rush" -- Golddigging by Peti (Low Quality, 26.8 MB)

Nagyon szép munka, Peti!  :respect: Most már hivatalos Aranyásó lehetsz Varusnál a Hillsen... :D Láttam néhány meglepő dolgot is, ami teljesen új volt (pl. a sárkány fejéről visszajutni a falra), ill. ami meglepett (pl. a bikás teremben nekem sosem sikerült úgy odajutnom a bikához). Valamint láttam, hogy egy előre átgondolt és gondosan megtervezett úton haladtál végig. A Serious Samnek meg klassz zenéi vannak...  :smoker:

Ja, Peti..megosztottam a videót a DreamCatcher-Fórum "Hills"-topicjában is...  :up:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 18. 21:08 -kor


#1245 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 18. 21:32

Köszönöm. :respect:

Épp kérni akartalak, hogy a DrímKecsör fórumára is tedd fel, de kitaláltad a kívánságomat. :respect: :respect:

Igen az útvonalat tényleg elterveztem, meg sok minden mást is. Sajnálom pl. hogy nem jött össze a dolog "csont nékül", eredetileg ugyanis sérülés nélkül akartam megcsinálni. Részleteiben ment is, de az utolsó pillanatban valahol mindig megütöttem magam. Meg ezek a hülye "beszorulások", amik természetesen csak felvétel alatt történnek. Még mindig lassú a gép. :D

#1246 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 18. 22:43

na végre:

Kép

most asszem pár napig hanyagolom a pk-t Kép

peti kipróbáltam a módszered a falas holy-nál, így valóban egyszerűbb, hasonlóképp próbáltam én is, csak távolabbról, ott dobbantottam ahol te indulsz.
terveztem egy hills tower videót, de a tied után értelmetlen, majdnem 100%-ban ugyan úgy csináljuk :) (én a toronyból ott megyek le ahol a drótok becsatlakoznak, próbáltam a tied is de mindig kidobott.
hordó ugrás:
próbáld valahogy így:
Kép
a lényeg hogy a szélén álj, de ne annyira hogy picit lecsűssz, forogj úgy hogy középen légy és valahova a vonal köré célozz. nekem így 10-ből 6x-7x sikerülni szokott. igaz általában akkorát ugrom hogy a visszaesésnél lejön 100 hp és 50 armor.

sys, a sárkányról te hová ugrottál ha nem a falra? és a bikát máshonnan hogy érted el?
"i saw god on TV"

#1247 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 19. 14:08

picit leülepedett bennem ez a hills, pár gondolatot megosztanék veletek ezzel kapcsolatban.

mivel a pk is fantasztikus élményt nyújtott, nehéz megfogalmazni mit is éreztem a hills közben.
tény hogy istentelen nehéz, nehezebb mint az incubation kieg 21-es pályája, a blood unbelievable secret-je és a silent hill zongorás puzze-ja együttvéve. sokszor voltam úgy hogy abba hagyom, de a kis pk közösségünk erőt adott, hogy folytassam :).
minden tiszteletem varus-é, sikerült egy roppant összetett pályát alkotnia, sokszor gondoltam hogy túl vagyok a nehezén, általában ekkor véreztem el valami váratlan helyen.
könnyebb lett volna ha nem vagyok annyira csökönyös és előszőr daydream-en vagy insomnián vágok neki, úgy gondolom egy traumát előre meg kell tervezni. merre megyek előszőr, mit mikor veszek fel, mikor csekkolok, melyik monsztát milyen fegyverrel nyírom ki, sötöbö. enélkül csak azt lehet elérni amit én, két hét görcsös izzadás és anyázás. mivel ez előtt csak egyszer játszottam végig, nem ismertem eléggé a pályát, a következő menetnél (mivel lesz :) )szerintem egy 10-20 percet simán le tudnék faragni.

egyszóval remek pálya, nagyon jó holy-kal, sajnálnám ha nem csináltam volna meg.
csak ajánlani tudom mindenkinek akinek tetszett a pk, ha csak daydream-en is de kezdjen bele.


más. elnézve peti videóját kiváncsi lennék milyen módokat ismertek még a nehezebb holyk eléréséhez. nálam most a legnehezebbé a perem alatti holy elérése vált, 3-4 percet szoktam ugrálni mire megvan. de biztos van más mód is a barlangosra, a csigalépcsősre,  vagy a fal tetején lévőre is.
sys te nem olvasol más módszerekről a kinti fórumokon?

még valami, peti csak egy észrevétel amelett, hogy minden tiszteletem a tied a gold rush-ért, és valszeg én a közelébe se jutnék az idődnek, de nem lenne gyorsabb ha a sárkányos, a bástya tetején lévő és a barlangos holy-kat a a toronybó lejövet a végén szednéd össze?

Szerkesztette: rémlátó 2005. 09. 19. 14:08 -kor

"i saw god on TV"

#1248 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 19. 21:50

Rémlátó, nó problémó, nagyon jó, hogy ezt felvetetted. :) Nem véletlen teszem fel a videó elején a kérdést (az "every" után egyes számot kellett volna használni, ugye? :think: :Đ), mármint hogy melyik a leggyorsabb út. Komolyan foglalkoztat a téma, ugyanis meg akarom csinálni ugyanezt Traumán és szörnyekkel. :p Eredetileg szörnyekkel kezdtem bele, csak aztán a visszatöltési idők miatt feladtam. (Hányszor elátkoztam a fejlesztőket a családjukkal, kutyájukkal, fodrászukkal együtt, miközben tűvel szurkáltam egy Varust jelképező bábut... :D)

Igazából nem sokat agyaltam az útvonalon. Egyszer kitaláltam, hogy így lesz a legjobb, aztán mindvégig tartottam magamat az eredeti tervhez. Gondolom, két dologban egyetértünk: az első mindenképp a godzilla kezén lévő Holy (útba esik), az utolsó kettő pedig az, ami vízvezeték aljában van (hogy ne kelljen a küvet használni). Természetesen szívesen fogadok minden tippet. Leírnád pontosan, hogy milyen sorrendre gondoltál?

Amúgy elméletileg valószínűleg igazad van, de a gyakorlatban a felvétel megvalósíthatósági szempontjait is figyelembe kellett vennem: tudtam, hogy nem vagyok képes egyszerre megcsinálni az egészet, tehát két — nagyjából azonos nehézségű — szakaszra kellett bontani a menetet. Logikusnak tűnt, hogy a vágás a checkpointnál legyen, hiszen Traumán amúgy sem lesz más választásom. Ha túl sokat teszek az egyik felére, az nagyon meghosszabbítja a "fejlesztési" időt. És hát az idő sürgetett, mert ha megjön Black Edition-ünk, egy darabig megint az alapjátékkal fogok foglalkozni. (Van még pár "unfinished business". :cool:)

Még valami. Azt hiszem, tényleg nem látszik annyira a videón, de nagyon nehéz perceken keresztül folyamatosan a maximumot nyújtani, minden egyes lépést terv szerint végrehajtani. Ebben némileg segít az a néhány óra MP-zés, ami egy bizonyos idő után (ha már valaki a mozgással, célzással már elért egy szintet) egyre inkább az állóképességet fejleszti szvsz. Úgy értem, hogy egyre éberebb leszel, egyre kevesebbet hibázol, nem lesznek "kihagyásaid". Szóval számít a szellemi és a fizikai állóképesség is. Mivel alapvetően keveset játszok, csak "fejben" fáradok el, ahogy azt a focistáink szokták mondani (mekkora duma, de milyen igaz :omg: :D), de először bizony izomlázam volt a játéktól. :o Kezdem megérteni, hogy a profi játékosok (bár nem törekszem ilyen státuszra) miért sportolnak annyit. :)

Szerkesztette: peti2mtag 2005. 09. 19. 21:54 -kor


#1249 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 19. 22:42

Idézet

Igazából nem sokat agyaltam az útvonalon. Egyszer kitaláltam, hogy így lesz a legjobb, aztán mindvégig tartottam magamat az eredeti tervhez. Gondolom, két dologban egyetértünk: az első mindenképp a godzilla kezén lévő Holy (útba esik), az utolsó kettő pedig az, ami vízvezeték aljában van (hogy ne kelljen a küvet használni). Természetesen szívesen fogadok minden tippet. Leírnád pontosan, hogy milyen sorrendre gondoltál?


tegnap megnéztem 2x a videt aztán ma a melóból írtam. most újra nézve lehet nincs igazam.
csak abból indultam ki, hogy az a három amit mondtam, egy vonalban van, könnyű gyorsan leszedni őket (nekem ezek maradtak a végére) arra nem gondoltam, hogy a sárkányfej belülről a bikával és a kutas alagútos eléggé kiesik bármilyen útvonalból (mivel a vége fix), tehát két választás van, az egyik a tied, amire pedig én gondoltam:
godzilla
sárkány belül
bika, utána ki a patakba föl a falon (gondolom meg lehet csinálni)
alagút
fal rom
a hegyoldalban lévő lukak
torony összes :D
sárkány kivülről
bástya
barlang
de mégegyszer mondom, már egyátalan nem vagyok biztos benne hogy ez gyorsabb lenne (legfeljebb kipróbálom :D)

Idézet

Még valami. Azt hiszem, tényleg nem látszik annyira a videón, de nagyon nehéz perceken keresztül folyamatosan a maximumot nyújtani, minden egyes lépést terv szerint végrehajtani.


asszem aki egy percet is játszott a hills-el az ezt nem vitatja :D
(egyben ezzel azt is nagyon jól megfogalmaztad, miért is nehéz a trauma)
"i saw god on TV"

#1250 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 19. 23:00

...a voice from the darkness.....

Hú, Peti..meg kell ragadnom az alkalmat az állóképességgel meg a fizikummal kapcsolatban - mert pont ma történt valami érdekes, legalábbis én annak éreztem... Szóval feladtam délután - hát jól van, nem reggel, ahogy' eredetileg ígértem  :o - Nektek a csomagokat, és reméljük, hogy az elkövetkezendő 1-2-3 napban meg is kapjátok a cuccokat...  ;) Ez azonban ma délután egy kiadós sétát követelt a részemről, itthonról a belvárosba, a zuhogó esőben. Persze teljesen eláztam mire hazaértem - de hát: "Oh it's just a little rain, it will dry." (Daniel) -, de már nagyon függő vagyok, és egy gyors átöltözés után már be is lőttem az MP-t... LOL! És nagyon frankón ment! Na jó, egészen középszerű eredményeim voltak (2., 3., 5., stb., LOL!), de megnyertem pár kemény csatát és bevittem pár nagyon szép stake- és rakétatalálatot is - ezeken magam is meglepődtem. Azt akarom mondani, hogy piszok frissnek éreztem magam, és tudtam gyorsan dönteni és úgymond improvizálni is. Valaki beírta, hogy "IMPRESSIVE!!!!!!" (a srác a "DM_Factory"-n az ezüstpajzsnál volt, én meg éppen arra repültem el az egyik platformról (arról, amelyik a dobbantón lévő rakétától vezet kifelé az egyik épületből a magasban), és bumm egy rakéta :D de az egész egy pillanat volt, és nem a véletlen műve), amire azt feleltem, hogy ezt teszi a jó levegő...  :cool: Ezt el kellett mondanom, mert ez jutott eszembe arról, amit a sportolásról mondtál... Arra már korábban is rájöttem, hogy fáradtan nem szabad leülnöm játszani, de igazából egy kis szabad levegőn megejtett mozgás után még sosem próbáltam játszani - pedig érdemes... És természetesen az is igaz, hogy az MP után az SP is sokkal jobban megy: egy ideje már értem, hogy Kalme miért tudta meglőni a Sado Commandókat a levegőben a rakétával, az "Abandoned Factory"-n... ;)

Azt meg ne gondold, hogy nem éreztük át a videóból, hogy milyen nehéz dolgod volt. Na nem mondom, meg kéne próbálni egyszer nekünk is, de én már azelőtt elkezdtem a dolgon agyazni, mielőtt a videót megláttam. És pontosan arra jutottam, amit Te is leírtál: folyamatosan nem lehet hibázni, hanem a maximumot kell nyújtani (és eszembe jutott sok kényes pont, ahol túl könnyű hibázni). Na látod Peti, ezért szeretem a PK-t: mert ez az, amihez valóban "SKILL" kell! Nem szerencse, nem 500 visszatöltés, hanem tapasztalat..és ha van elég tapasztalatod, akkor uralkodsz...  :cool:  Ezért értékelem nagyobbra az ilyen mutatványokat pl. egy Nightmare-en és rengeteg visszatöltéssel elkövetett "no scratch" challenge-dzsel szemben (amit akár egy kezdő is megcsinálhat). És pl. a TR-eknél ezért sem tartom olyan nagy dolognak a "no scratch"-et: a legtöbben rengeteg mentés/visszatöltés árán csinálták meg, és pl. anno az AOD-t én is (mert a játék megengedte, és mert szerintem ott nem lehet úgy virtuózkodni mint a PK-ban, és ezt negatív értelemben mondom). Azt szeretem, amikor valaki teljesen tisztában van vele, hogy mit csinál, és maga irányítja az eseményeket, hogy azok úgy történjenek, ahogyan az illető akarja..tehát amikor nem a szerencsén, hanem a játékoson múlnak a dolgok... Ezért szeretem ezt a legutóbbi videódat IS... Igen, megint megmutattál valamit nekünk - szép volt!  :smoker: De azért..egyszer régen még Varus mondta, hogy egy videón minden tökéletesnek, zökkenőmentesnek, szépnek és könnyűnek tűnik - de ez sosem igaz, és ezt a Készítő és akik maguk is megpróbálják, tudják is nagyon jól...

Rémlátó, Te is megmutattad: Te vagy a 3., aki végigvitte a "Hills"-t Traumán - gratulálok!  :respect: Ezt is behírezem odakint... És nagyon igaz, amit mondtál: elhiszem, hogy a Trauma így kemény falat volt Neked. Még egy kopp azoknak, akik a PK-ra az "agyatlan hentelés" jelzőt aggatnák... Nekem a Trauma egy nap volt a két héttel szemben, de persze én előtte végigvittem az alacsonyabb fokozatokon már néhányszor, és megvolt a konkrét tervem... Ahhoz képest viszont Te meg nagyon-nagyon jó időt futottál!

A további módszerekről... Kapásból a toronyban a perem alatti Holy Item elérésével kapcsolatban szeretnék valamit felvetni: láttam Peti videójából, hogy úgy esik le hozzá (ami egy gyors módszer, ha sikerül), ill. Rémlátó mondja, hogy úgy ugrálgat oda fel a cucchoz. Nos, sokáig én is ezt az utóbbi módszert alkalmaztam, és tényleg sok idő kell hozzá, utáltam is mindig. Azonban..van egy borzasztóan egyszerű út is, ami az egészet úgymond nevetségessé teszi! Az a Secret egy vicc, bár kétségkívül rossz vicc, ha nem ismerjük az eredeti utat, amit Varus gondolt az eléréshez, és amit persze annyira elrejtett, hogy mindenki a nehezebb utakat találta meg... A poént nem akarom még egy konkrét screenshottal lelőni, de adhatok tippeket. Illetve nem tudom, hogy Peti vajon ismeri-e ezt az eredeti és nagyon könnyű útvonalat...?  :think:

A sárkány szájából én mindig le szoktam menni a földre, sosem gondoltam arra, hogy a falra is vissza lehet még jutni... A bikás teremben pedig próbálkoztam már a legelső végigjátszásomkor is azzal, amit Peti sikeresen végrehajtott a videójában, de nekem egyszer sem jött össze, sajnos... Helyette viszont rájöttem, hogy annak a "mérlegnek" ott funkciója van, mert a platformon, ahová a "mérleg" segítségével el lehet jutni (de persze megy anélkül is), elég lendületet lehet venni egy jó ugráshoz. Tehát lelőttem az inka idolt, majd a platformon végigugrálgattam, hogy legyen elég lendület, és aztán hopp az idolra és onnan a bikához. Sosem volt egyszerű ez sem, de nekem csak ez működött...

A kinti Fórumokon egyébként még mindig nagyon "titokzatosak" a "Hills" feladványaival kapcsolatban, hiszen senki nem akarja lelőni a poénokat... Ja igen, Rémlátó, örülök neki, hogy Te is az igazán értékelhető értékeket láttad meg Varus pályájában. Ugyanis az utóbbi időben Varus kapott egy-két ronda kritikát is: elnyújtott (strechelt) textúrák, ronda objektumok, ronda vízesés, túl nagy pálya, nem látszik a határvonal ("Feel the pain!"), és még rengeteg sokadlagos dolog. Nos, pont ezek a dolgok azok, amik nekem is feltűntek, de egyszerűen nem akadtam fenn rajtuk. Mert a kihívást kerestem a "Hills"-ben, és azt meg is kaptam rendesen. Egyébként érdekes, hogy akik a fenti kritikákkal jöttek, még nem vitték végig a "Hills"-t egyszer sem (a Holyk gyűjtögetése helyett inkább a vízeséseket méregették)... ;)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 19. 23:11 -kor


#1251 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 20. 08:37

Rémlátó, nehogy elfelejtsem: gratula a traumás statisztikádhoz. :respect: Öt csillag, másfél óra alatt... :eek: durva. Nekem még egy Nightmare is hátra van, majd csak utána kezdek Traumába. :)

Nos, arra a meredek falra van esély felmászni, én is tettem pár (igaz sikertelen) kísérletet, de FRAPS-szal együtt majdnem lehetetlen... nekem pedig — kis túlzással — minden egyes lépéshez legalább 99%-os módszerre volt szükségem. Ugyanis van legalább 50-60 olyan hely, nem csak a Holy-k közelében, ahol egy rossz mozdulat (és két ujjad megy a πcsába) ... szóval egy rossz mozdulat, és leesel, megbotlasz, esetleg súlyos másodperceket vesztesz, vagy csak szimplán lerontod a felvétel esztétikai értékét. Mint ahogy én a vége felé a falraragadással. :Đ

Írtad, hogy a katlanból kiugrós barrel-jump 60-70%-osan megy neked. Nos ez elég impozáns, de sajnos ez sem elegendő (az én 3-5%-omnál azért sokkal jobb :)). Nekem nem pusztán "kijönni valahogy" volt a célom, hanem lehetőleg minél kevesebbet szerencsétlenkedni a hordón (75%), sikeresen kirepülni (33%), nem visszaesni (20%)... ha ezeket összeszorzom, akkor a kijutási esélyem 5%, és ha hozzáveszem, hogy mindezt sérülés nélkül (tehát épp csak "kiszökkenni" a peremre), akkor az arány még rosszabb. Na és ezek után még hátra lenne a teljes második rész. Szóval egy ilyen viszonylag hosszú felvételhez biztosra kell menni (lásd Sys legutóbbi 5Star videóit :respect:), ha az ember nem akar heteket eltölteni a próbálkozásokkal.

Sys, ismerem az "offical" és egyben tényleg nevetségesen könnyű módszert a perem alatti Holy-hoz, bentről a rácsos ajtó mögül láttam meg véletlenül a likat. :) Ezzel az a baj, hogy ugyanott kell visszamenni, ami időveszteséget jelent. Eredetileg én is Rémlátó ugrálós módszerét használtam, de aztán rájöttem erre a fentről benyúlósra... viszont én nem nevezném "leesésnek". Ez a módszer csaknem 100%-os, csak használni a Pain-t, és persze jó helyen kell lemenni. (Tipp: nézzétek meg a cserepek színét, semmit nem bíztam a véletlenre. :D). Az egyik legszívatósabb Holy talán meglepő módon a hegyoldali mélyedésben a fentebbi. A felvételen véletlenül elsőre sikerül, de ott előtte mindig sokat "kapartam". Többek közt emiatt is tartottam meg ezt a változatot, annak ellenére, hogy a bikánál sok idő elment a bálványra mászással. Ott jobban szerettem volna a fejről leverős trükköt használni, de az meg "százból egyszer". A toronyban valóban függőhíd elején a fal tetején lévő Holy a legnehezebben megszerezhető, FRAPS mellett szinte mindig túlugrottam, vagy lecsúsztam. A csigalépcsős sem könnyű, de azért ennél sokkal jobban is ment egyszer-kétszer (szépen lesétáltam a lépcsőn). Végül is az én szememben nagyon "csúnya" lett a második szakasz, de azért tartottam meg, hogy legyen mit megdönteni. ;)

MP. Most hogy így elkapott Téged a multi-gépszíj bátorkodom megkérdezni, hogy nincs-e kedved Unreal Tournament 2004-et játszani. Egy ideje kiadták a DVD-változatot, mindössze 3990-ért (lehet, hogy azóta még olcsóbb), de sok szerveren a letölthető demóval is lehet játszani. Van egy csomó érdekes játékmód, ha gondolod, írok róluk pár szót az UT2004 topikban. Esetleg készítek egy kedvcsináló videót, mer' hát az minden szónál többet ér, mint ahogy Te is kifejtetted már korábban. ;)

#1252 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 20. 17:54

Idézet

Rémlátó, Te is megmutattad: Te vagy a 3., aki végigvitte a "Hills"-t Traumán - gratulálok!  ico_respect.gif Ezt is behírezem odakint... És nagyon igaz, amit mondtál: elhiszem, hogy a Trauma így kemény falat volt Neked. Még egy kopp azoknak, akik a PK-ra az "agyatlan hentelés" jelzőt aggatnák... Nekem a Trauma egy nap volt a két héttel szemben, de persze én előtte végigvittem az alacsonyabb fokozatokon már néhányszor, és megvolt a konkrét tervem... Ahhoz képest viszont Te meg nagyon-nagyon jó időt futottál!


köszönöm neked is és petinek is, nélkületek biztos feladtam volna :)

Idézet

A további módszerekről... Kapásból a toronyban a perem alatti Holy Item elérésével kapcsolatban szeretnék valamit felvetni: láttam Peti videójából, hogy úgy esik le hozzá (ami egy gyors módszer, ha sikerül), ill. Rémlátó mondja, hogy úgy ugrálgat oda fel a cucchoz. Nos, sokáig én is ezt az utóbbi módszert alkalmaztam, és tényleg sok idő kell hozzá, utáltam is mindig. Azonban..van egy borzasztóan egyszerű út is, ami az egészet úgymond nevetségessé teszi! Az a Secret egy vicc, bár kétségkívül rossz vicc, ha nem ismerjük az eredeti utat, amit Varus gondolt az eléréshez, és amit persze annyira elrejtett, hogy mindenki a nehezebb utakat találta meg... A poént nem akarom még egy konkrét screenshottal lelőni, de adhatok tippeket. Illetve nem tudom, hogy Peti vajon ismeri-e ezt az eredeti és nagyon könnyű útvonalat...?  gondolkodik.gif


mivel peti lelőtte a poént, így már én is tudom. ide kapcsolódik, hogy elkezdtem daydream-en, hogy leteszteljem az útvonalamat, és a perem alatti holy-t minden gond nélkül leszedtem lentről. kipróbáltam többször is és egyből sikerült felugranom. lehet hogy a nehézségi szint befolyásolja a fizikát is?  :think:

Idézet

A sárkány szájából én mindig le szoktam menni a földre, sosem gondoltam arra, hogy a falra is vissza lehet még jutni

sérülés nélkül?

Idézet

A bikás teremben pedig próbálkoztam már a legelső végigjátszásomkor is azzal, amit Peti sikeresen végrehajtott a videójában, de nekem egyszer sem jött össze, sajnos


gondolom ez is fps függő, viszont most jut eszembe, van ott egy láda ami megfogja a golyót, esetleg arról fel lehet ugrani, vagy akár pk jump-olni? ha hazamegyek kipróbálom, bár nem hiszem hogy gyorsabb mint az inkáról ugrani.

Idézet

A kinti Fórumokon egyébként még mindig nagyon "titokzatosak" a "Hills" feladványaival kapcsolatban, hiszen senki nem akarja lelőni a poénokat... Ja igen, Rémlátó, örülök neki, hogy Te is az igazán értékelhető értékeket láttad meg Varus pályájában. Ugyanis az utóbbi időben Varus kapott egy-két ronda kritikát is: elnyújtott (strechelt) textúrák, ronda objektumok, ronda vízesés, túl nagy pálya, nem látszik a határvonal ("Feel the pain!"), és még rengeteg sokadlagos dolog.


én sajnos elég figyelmetlen vagyok minden téren (a hills alatt vettem észre, hogy egy ilyen nyomásmérő óra szerüség van a karóvetőn), tehát ezek a dolgok nem tüntek fel, igaz mivel fan map-ról van szó nem is néztem őket.
amúgy aki csak ilyen kritikát tud felhozni a hills-el kapcsolatban az játszon a doom3-al  :bolond:

Idézet

Nos, arra a meredek falra van esély felmászni, én is tettem pár (igaz sikertelen) kísérletet, de FRAPS-szal együtt majdnem lehetetlen...


nekem a másik oldalon (ahol az esőcsatorna megy) simán sikerült, igaz csak daydream-en, a barrel jump is teljesen másképp viselkedik könnyű fokozaton.

csináltam délelőtt én is egy gold rush-t az én utitervem alapján, a legjobb időm 8:27-lett, természetesen visszatöltésekkel. viszont mivel daydream, olyan esések is vannak benne (átugrás a patak fölött az esőcsatornába, leugrás a bástya tetejéről a barlanghoz, a csigalépcső feléről a talajra) amiket már nightmare-en sem lehetne túlélni. ezek nélkül viszont legalább 9 perc.
úgyhogy azt kell mondjam a te verziód a nyerő  :respect: bocs hogy kételkedtem.

és a legfontosabb a végére. hívott a nőm hogy megjött a black edition. sys nagyon szépen köszönöm a közreműködésed.
viszont fizetni nem kellett érte. az árban benne volt a postaköltség is?
(ja és nem kell valakinek egy normál változat? :D)
"i saw god on TV"

#1253 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 20. 18:51

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, ez nagyon klassz hír, örülök, hogy megérkezett a csomagod! Egy jó pont a Postának..reméljük, Peti is megkapja akkor legkésőbb holnap, vagy pedig már meg is kapta... :) A postaköltség semmiség volt különben... Este kibontod - lesz öröm bőven... ;) A normál verzió meg nem kell, mert az már nekem is megvan... :D

A bikás teremben a láda a golyó megfogására szolgál, hogy a "mérleg" felemelkedjen és úgy is maradjon, és a nyelvéről könnyedén fel lehessen ugrani a platformra - majd meglátod... ;) Amúgy a "Hills" legtöbb feladványát szinte elsőre átláttam, és ez szerintem a TR miatt van - mondtam is Varusnak, hogy a "Hills" sok tekintetben emlékeztet engem a TR-játékokra: nagy felfedezhető területek, puzzle-ök, ráadásul a TR1 pont egy elfeledett inka várossal kezdődött ("City Of Vilcabamba" ugye)...  :up:  A "fokozat vs. fizika" témához nem tudok hozzászólni, de eddig még nem hallottam olyat, hogy valaki erre hivatkozott volna. Tény, hogy a fokozat befolyásolja, hogy mennyi ammót kapsz, ill. még az ellenfelek HP-jét is, de amennyire én tudom, a fizikát nem... Persze, a sárkány szájából le lehet jutni sérülés nélkül, a pálmafák kemény leveleit és a törzseit használva...

Peti, UT talán majd egyszer a jövőben - én mindig leragadok egy dolognál, ez talán az egyik legnagyobb hibám... :) De a megfelelő topicba azért beleolvasok mindenképpen!  :up: Ma egyébként a PK sem ment jól, ki is léptem a sunyiba inkább (lehet, megint kéne egy hét teljes hanyagolás), mielőtt a Többiek még körberöhöghettek volna...  :rolleyes:

Igazd van a perem alatti Holy Itemmel kapcsolatban: az is skill kell, hogy legyen, hiszen pont az előzőekben beszéltük, hogy biztos módszerek kellenek és folyamatosan a maximumot kell próbálni nyújtani. Tehát a bizonytalan, "10-ből 2-szer" dolgok eleve kiestek... Én azért örültem nagyon, amikor megtaláltam az eredeti megoldást, mert nekem mindig kész kínszenvedés volt felugrálni ahhoz a Holyhoz, és persze próbáltam annak idején felülről én is, de egyszer sem sikerült... Ez nálam olyan téma, mint lekacsázni a "Snowy Bridge" csúszós drótkötelein (mind a mai napig utálom)...  :rolleyes:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 20. 18:58 -kor


#1254 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 20. 19:07

Idézet

A bikás teremben a láda a golyó megfogására szolgál, hogy a "mérleg" felemelkedjen és úgy is maradjon, és a nyelvéről könnyedén fel lehessen ugrani a platformra - majd meglátod...

igen ezt eddig is tudtam :), pusztán arra gondoltam hogy a ládát fel lehetne használni feljutni a bikához.

Idézet

Igazd van a perem alatti Holy Itemmel kapcsolatban: az is skill kell, hogy legyen, hiszen pont az előzőekben beszéltük, hogy biztos módszerek kellenek és folyamatosan a maximumot kell próbálni nyújtani. Tehát a bizonytalan, "10-ből 2-szer" dolgok eleve kiestek...


majdnem biztos vagyok benne, hogy más nehézségen más a falak fizikája. (nem csak itt, a faltröredékes holy-t is nagyon könnyen leszedtem, a drót nem dobott ki, sötöbö)
próbáld ki daydream-en, biztos vagyok benne, hogy 10-ből 10x sikerülni fog. (ellentétben a traumás 3-4 perccel)

Idézet

A postaköltség semmiség volt különben... Este kibontod - lesz öröm bőven...

akkor mégegyszer köszönöm szépen. :)
"i saw god on TV"

#1255 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 20. 22:52

kezemben a cucc, finom darab :cool:
gondolom a Penny Arcade poszter ez a kihajthatós képregény. én egy A/2-es poszterre számítottam, de ezenkívül hibátlan és igényes a kiadás. holnap a melóban felteszem hogy lecsekkoljam a cd kulcsot.
ja igen a soundtrack csak így mellé volt rakva?
nem gond, csak érdekes megoldás :)
"i saw god on TV"

#1256 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 21. 03:05

...a voice from the darkness.....

Jajj, mér' lőtted le a poént?!?!  :omg:  :D  :D A SoundTrack meglepi! ;) Én kértem Nektek, Peti is kap egyet... :) Mert megérdemlitek, na...  :respect:

"Yeah! Feel the pain!"  :smoker:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 09. 21. 03:06 -kor


#1257 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 21. 10:20

ne haragudj, nem tudtam :)
sys túl jó vagy hozzánk.  :respect:
"i saw god on TV"

#1258 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 21. 16:00

Ma nálam is itt járt a postás, meló után hazajövet belebotlottam az értesítőbe. Gyorsan el is mentem érte, most itt van a pakkocska a kezemben.
Kép
Még nem bontottam ki. :D

#1259 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 21. 16:02

mazohista :D
"i saw god on TV"

#1260 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 21. 16:14

Idézet: rémlátó - Dátum: 2005. szept. 21., szerda - 17:02

mazohista :D

:D

Na kibontottam. A "poszter" tényleg elég kicsi. ;)
A külső tok és DVD-tartó valami iszonyat jól néz ki ezzel a visszafogott, sötét dizájnnal. :)

1000 :respect:, Sys.

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó