HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly

#1301 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 29. 23:12

Amióta a Matáv T-Com, sokkal sürűbben megy el a netem  :reklamacio: Így történt ez ma is.

Idézet: SYS_TRhu@2005. szept. 29. - Dátum: csütörtök - 0:34

..ki is lehet nyerni magát az MP3-at pl. az 1.35-ös patchből, vagy ha írsz egy PÜ-t, akkor elküldöm Neked...
Mekkorák az mp3-ak? 10 megáig ok vagyok. bár lehet hogy tényleg kénytelen leszek felrakni a javítást, hátha kevesebb gond lessz.
A videókról inkább nem mondok semmit :) Sajnáltam azokat a szerencsétlen statiszta démonokat. Főleg Petinél  :up: . Te meg ahogy összekapkodtad az ammot (Ruins), hát nem volt piskóta  :up: . Egy idő után elvesztettem a fonalat, de keményen :).

Idézet: SYS_TRhu

#1-2-őt: inkább azután nézd meg őket, amikor már megcsináltad a "5-Star Challenge"-et is
Na ez lessz a kemény . Túlszenvedtem magam a Factoryn. Traumán eddig toronymagasan ez volt a legnehezebb pálya nekem, és hol van még a torony  :D .  Utánna jött a Katonai Bázis, ahol 6 ammot othagytam valahol, pedig gondosan mentem végig.

Idézet: SYS_TRhu

Az "Old Monastery"-n szerintem azok is Evil Monkok, csak már egy erősebb "hadosztály"...
Nekem is volt ilyen sanda gyanum, de hamar elvetettem. Engem a bomba zavart meg, mert az teljesen más fegyver, mint a bárd/fejsze. A többi többpályás szörnynél, meg volt hasonlóság a fegyverek között (legalább is azt hiszem :))
Ami meg a multit illeti, megnéztem az oldalt, és nekem ok. Persze ez függ attól is ,hogy hányan leszünk, feltéve ha leszünk. Ez a jövő zenéje.
@rémlátó
Igaz hogy nekem nincs Blackem, de nekem is szépen ki szokott fagyni. Most nemrég úgy kifagyott hogy újra kellett indítanom a gépet.

#1302 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 02. 11:50

Annyi leszédülés/leesés után sikerült megszereznem a 2 Holy Itemet, és ezzel kivégezni a Forestet :nagysohaj:
Kép
Szó mi szó ez a pálya tényleg felér egy Traumával.
Most jól fog jönni egy kis pihenés  :D , és jöhet majd a 5 Star Challenge Nightmaren.

#1303 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 02. 18:15

Idézet

Annyi leszédülés/leesés után sikerült megszereznem a 2 Holy Itemet, és ezzel kivégezni a Forestet


gratula :respect:
a forest mindenkinek nagy para, de most, hogy túl vagy rajta már nem is olyan nagy szám igaz? :)
"i saw god on TV"

#1304 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 03. 14:45

Köszönöm.
Az igazat megvalva egy idő után tényleg nem olyan nehéz leküzdeni. Az első 3 kisérletemnél még a teljes pályarészt sem tudtam bejárni, inkább csak néztem a pályát. Persze közben jól szétlőttek. Egy idő után már az ember megismeri a pályát és tudja mit hogyan kell alkalmazni. Én többször végigcsináltam a Forestet, annál az egyszerű oknál fogva, hogy a pálya végén még nem volt meg az 5 csillag, mert a megszerzésük kisebb akadályt gördített elém. Egyszerűen leestem  :D . Amikor a fentebb lévő képet készítettem, akkor 60-as HP-m és 90-es páncélom volt. Hát nem leestem a pálya legtetejéről :omg: . De most hogy sikereült megszereznem a 2 Holy Itemet már biztos nem bénáznák annyit.
A 5 Star Challenget Nightmaren fogom megcsinálni, mert a Prisonban maradt még elpusztítatlan Tárgy.
Amitől nagyon parázok az a Docks. Eddig 7 Secretet sikerült megtalálnom (ill mind a tizet sikerüt megtalálnom, csak elérni nem :)) Amikor a daruk tetején vagyok kapok egy 15 FPS értéket. Ha 40-es lenne akkor is nehéz lenne, de így :eek:  . P4 1.6 Ghz, GF 6600GT, 768MB Ram - Ez a konfigom.

Tudnátok segíteni abban ,hogy a Catacombs pályán hol van a 4. Secret? Van az elején, van az indás, és a hidas. A 4. et nem találtam meg.
@SYS
Még a 27. oldal végén linkeltél be képeket ezzel a címmel:  "All levels in Painkiller - Which ones are real?"
Sajnos mostanra nem elérhető. Akinek megvan, be tudná linkelni, mert nagyon kiváncsi vagyok a hasonlóságokra.
Hasonló volt a helyzet Cyody videóival, de azok egy részét le tudtam szedni a TR.net ről . Köszönet érte. Ez a srác is eszméletlen.

Láttam , hogy mindenki leírta kedvenc pályáit a PK-ban. Én is hasonló cipőben vagyok, mint ti. Nehéz a döntés. Ha eltekinttünk a Secretektől és az ellenfelektől, és csak a látványra és hangokra koncentrálunk akkor nálam:
1. City on Water
2. The Palace
3. Babel
Mivel nincs olyan pálya, ami ne tetszene, ezért ennek az ellentetje de már ellenfelekkel:
1. Docks
2. Snowy Bridge
3. Ide a Chapter 3 első 3 pályája közül akármelyik jöhetne.

#1305 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 03. 16:13

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, nézz be megint a "Hills"-topicba, mert Varus megint honorálta a teljesítményedet: a régi bejegyzést lecserélte a jobb időt mutatóra... ;)

Blazkowicz, szép munka a "Forest": tetszik, hogy fél órán belül van. Nem is emlékszem, hogy én végeztem-e már ott fél órán belül: mindig nagyon sokat elvacakolok az első Secrettel...  :o  Hmm, a 15 FPS abszolút nem normális érték szerintem..annál még én is többet kapok, sokkal gyengébb rendszerrel, és csak pár effect van kikapcsolva ill. lehúzva...  :think: Egyébként nem: magasabb FPS-sel könnyebb elérni, és kellően magassal már állítólag egészen könnyűek a "crane-Secretek", legalábbis néhány "erőművel" rendelkező játékos ezt állította odakint. Szintén, egy Speed kártyával semmiség azon Secretek megszerzése... Ha megtalálom azt a régi topicot vagy valamit (valahol meg kell lenniük a képeknek nálam is), akkor szólok: sajnos többször is "stornózták" már a DC-Fórumot, így rengeteg információ elveszett az utóbbi fél-egy évben...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1306 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 03. 16:38

Gratula a Forest 5-Star finiséhez. :up:. Amúgy nekem is jópárszor neki kellet futnom a pályának, ráadásul mikor a kártyára hajtva egyáltalán először sikerült élve végigcsinálnom, akkor sem kaptam meg, mert egy ezüstöt "bennfelejtettem" (illetve azt hittem, hogy arra nem vonatkozik a kritérium :Đ).

A Catacombs negyedik secretjét egy koporsótároló üregben (vagy mineknevezzem) találod meg. Ezzel a csekély infóval azért még meghagytam a keresés "örömét". :D

A 15 fps tényleg kevés ahhoz a géphez, és főleg ahhoz a videókártyához (hacsak nincs minden maxra húzva, meg nagy felbontásban játszol, sok szűrővel stb.) de azért az 1.6-os P4 jóval lassabb, mint az 1.3-as Tualatin P3.

#1307 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 03. 17:06

...a voice from the darkness.....

OFF... Peti, de nekem Tualatin-Celeronom van, nem TuaP3-asom (sajnos; ráadásul ez is csak húzva 1350 MHz, bár az nem számít, sőt :D)...  :o


ON... Jaspos egy új pálya készítésébe fogott a napokban, a neve "HellCamp", és még sör is lesz benne - nálam ezzel már nyert.  :cool: Íme a link: "HellCamp."-topic - ott találhattok két képet róla; egyébként állítólag MP-verzió is lesz majd belőle...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 03. 17:12 -kor


#1308 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 03. 18:13

Köszönöm nektek is.
@ SYS_TRhu
Reméllem sikerül megtalálni a képeket. Nagyon kiváncsi vagyoki :)

Idézet: SYS_TRhu@2005. okt. 3. - Dátum: hétfő - 17:13

Egyébként nem: magasabb FPS-sel könnyebb elérni

Hát én is ezt mondom :) Közben rájöttem , hogy az egyik okozója lehet pl a Clip Plane ami 100on volt. Igazság szerint nem nagyon tudtam, hogy mit jelent; én a látótávolságra gondolok. Most 50-en van.
Most így vannak a Video beállítások --> Video1, Video2

Idézet: peti2mtag@2005. okt. 3. - Dátum: hétfő - 17:38

...először sikerült élve végigcsinálnom, akkor sem kaptam meg, mert egy ezüstöt "bennfelejtettem" (illetve azt hittem, hogy arra nem vonatkozik a kritérium)

:). Én erre most nagyon ügyeltem. Kiszedtem az összes kártyát, és még a Use Golden Cards gombot is elraktam, billentyűzet egy távolabbi zugába. Én a Townnál jártam pórul. Használtam a Stakegun másodlagos funkcióját is ill a Factorynál ahol azt hittem, hogy az egész pályán kell 30 Démont Demon Morphban likvidálni. Olvastam itt a topicban, hogy ezt megváltoztatták, szerintem (is) hibásan. Így semmi extra nincs benne :confused: .

Idézet: peti2mtag@2005. okt. 3. - Dátum: hétfő - 17:38

A Catacombs negyedik secretjét egy koporsótároló üregben (vagy mineknevezzem) találod meg.
:eek: Dehát az egész pálya egy nagy koporsós üreg. Nekem 3 tippem van: 1. A függőhíd után rögtön jobbra. 2. Amikor másodszor jönnek a robbanóhordóval azok a futó Gólemek. Itt van 2 folyosó is. 3. Azt hiszem ez után jön amikor egy terembe vezet a folyosó. Ez a terem tele van üregekkel, és van egy láda a kőasztalon.
Ezek mind a Híd alatti Secret előtt vannak.

A Forrestnél kapott kártyának mi értelme van? Mikor elsőként rakom a a felhasználási területre, nem von le semmit, de amikor leveszem, mert kell még egy Ezüst kártya, aminek játék közben hasznát veszem, na akkor jól levonja töllem a Pénzt. 
A Trauma sikeres befelyezésének a videója és a zenéje nagyon tetszett. Szegény Alit már tucatszor leküldtem a Pokolba, hogy láthassam a videót megint.

#1309 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 03. 21:29

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2005. okt. 3., hétfő - 18:06

OFF... Peti, de nekem Tualatin-Celeronom van, nem TuaP3-asom (sajnos; ráadásul ez is csak húzva 1350 MHz, bár az nem számít, sőt :D)...  :o

Még az is gyorsabb. ;)
Ha már a hw-nél tartunk, múltkor elfelejtettem megkérdezni Az Egérről, hogy Logitech vagy Razer... esetleg egy harmadik lehetőség? :)
---

Blazkowicz, jók az elgondolásaid. ;) Azokba a dupla üregekbe kell benézned... nyilván alapból nincs szem előtt a cuccos (segítek: nem egy lentiben van :D).

Igen elég szánalmas lett a Factory kártyakritériuma. Az eredeti felállás szerint volt csak komoly kihívás, az volt az egyik kedvencem.

A videóbeállításaid nagyon visszafogottak, minden igazán "megterhelő" dolog ki van kapcsolva, szóval nem értem. A texture qualityt egyébként állíthatod mindnél high-ra - nem oszt, nem szoroz, viszont szebb.

Idézet: Blazkowicz - Dátum: 2005. okt. 3., hétfő - 19:13

Szegény Alit már tucatszor leküldtem a Pokolba (...)

:nevet2:
Eddig ez a legjobb.

#1310 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 03. 22:07

...a voice from the darkness.....

Peti, még a Celeron is...? Oh...  :o Na jó, de amellett a P4 mellett nem DDR van? Tudom, hogy jó a processzoromban az a 256 cache, no de azért... :) Itt egy példa: az XFire. Le kellett butítanom a skineket (ami mondjuk nem baj) és le kellett tennem ikonba, hogy ne zavarjon, mert nem lehetett rendesen MP-zni mellette! Egyszerűen nem volt folyamatos a játék, ha az XFire is futott a háttérben. Amúgy is minden ki van lőve nálam, főleg ha játszom..szinte semminek nem engedem, hogy a háttérben garázdálkodjon, mert megérzem a játék alatt, sajnos...

Az egér... Hát én csak várok és várok, de már meg is bántam, hogy onnan rendeltem: egy Logitech MX518-ast rendeltem én is, méghozzá a Lord Dreamlandtől (mert elvileg ott volt a legolcsóbb). Az érdekes az, hogy az oldalon semmit nem szólnak a szállításról, tehát pl. annak idejéről és módjáról, és persze a költségeiről sem. Gondoltam hát, hogy rákérdezek, így írtam egy levelet, természetesen visszaigazolással. Nos, a visszaigazolás megjött, viszont a válasz nem. Ez volt múlt héten szerdán reggel-délelőtt, amikor az egeret megrendeltem. Ezek után...  :think:  :omg: Mittudomén..Sándor vagyok...  :( Azért remélem, megérkezik majd egyszer..de akkor is, amennyiben ők ezt így komolyan gondolják, úgy ez egy újabb "szép" példa az itthoni viszonyokra/hozzáállásra (mehetne a Pocsék Árukhoz)...  :rolleyes:

Blazkowicz - Ali rulez!  :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 03. 22:10 -kor


#1311 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 03. 23:05

@peti2mtag
Köszönöm az információt.
Sikerült megtalálni. Nagyon kellett pipiskednie Danielnek, hogy meglássa a fényét. Ha belegondolok ezt volt a legegyszerűbb megszereznem. Észrevenni viszont annál nehzebb.
Pont én is így vagyok a Factoryval. Én tudtam szívni vele, hát más ís tudjon  :D . Persze ez amolyan elviselhető szívás. Az elején én is csodálkoztam, hogy miért nem kapom meg a kártyát, aztán rá kellett jönnöm, hogy nem ilyen egyszerű, hogy 30 démon a pálya alatt. Ha jó az előkészítés, akkor pár próbálkozás után teljesíteni lehet a feladatot.

@SYS_TRhu
Gratulálok a leendő cinidhez. Szerintem remek darab :up: .
Szerintem te is úgy leszel ezzel a Logitech egérrel, mint én. Ha egy napig mást kell használnod helyette hiányérzeted lessz.

Közben teljesen csillagosra csináltam az első fejezetet. A Katedrálisban annyit bojongtam, hogy megfájdult a fejem. S mindezt egyetlen egy töltényesdobozért, ami ráadásul majdnem az orrom előtt volt.
Hát igen, a jó öreg Ali. Ő is látott már szebb napokat. Nagyon tetszik a végén a videó zenéje, Ali vesztére :evil2:

#1312 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 05. 20:40

Játék közben akadt egy kis problémám. Most a Factorynál vagyok, és az 5 Csillagból 4 megvan. Az 5.-hez még 3 Trárgyat kell lerombolnom, de sehol sem találom őket. Átkutattam az egész pályát, de egynlőre semmi. Gondoltam bevágok a tűzbe 3 karót, de így sem történt semmi. Olvastam, hogy titeket is zavar a pálya végén az a 3 lerombolhatatlan konténer, most már engem is. Elképzelhtő , hogy ez hiányzik? Nektek nem volt semmi gond ennél a pályánál?

#1313 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 06. 01:20

...a voice from the darkness.....

Blazkowicz, ez a másik tipikus szakállas bug a "Ruins" után: mindig hiányzik 3 lerombolható objektum az "Abandoned Factory" végén. Rengeteget beszéltünk már erről is, de persze össze-vissza vannak ezek elásva a topicban. :) Nagyjából két megoldás van...

Az egyik a PowerMad, ami tartalmazza ezt a javítást is (eredetileg egy DooGuesGooBer4 nevű jómunkásembernek köszönhetjük a fixeket a "Ruins"-hez és az "Abandoned Factory"-hez, de később Kalme ezeket is beépítette a PM-be), és amit Kalme "Kalme's Asylum" című PK-oldaláról tölthetsz le (egészen pontosan innen)... A PM installálása után a végén a három konténer lerombolhatóvá válik...

A másik megoldás, hogy egy kicsit "csalsz" mert kihasználod a "stake bugot". Ennek az eredeti formáját még én ismertettem odakint (ez az, amikor karókat lövöldözöl a tűzbe vagy a vízbe vagy akár ki a pályáról, a program pedig minden egyes alkalommal megnöveli az "Objects Destroyed" értékét), ám nemsokára javították is a galád PCF-Srácok (az 1.35-ös volt az utolsó verzió, amikben ezek a variánsok még működtek)... :D Később azonban találtam újabb variánsokat is, és ezek még ma is működnek. Az "Abandoned Factory"-n is, még mindig működik a következő trükk... Robbants fel egy Maso Commandót (tudod, a fickók a lángszóróval) egy karóval: lőj egy karót a lángszórója csövébe - erre a fickó felrobban és azonnal vége, plusz a program megnöveli az "Objects Destroyed" értékét is. Ha megcsinálod ezt háromszor, már helyben is vagy...  :cool: Nem szép dolog, de ha egyszer a program sem fair...  :omg:

Őszintén szólva én egyértelműen a PM-et ajánlom: később a BOOH "Stone Pit"-jén úgyis megint hatványozottan szükséged lesz rá, ha nem akarsz ott is trükközni... Még egyszer, emlékeztetőül idézem a BOOH-topicból, hogy mennyi bosszantó hibát is javít a PM...

"
Other features
Startup videos are disabled
Integrated Colloseum tarot card fix -- fixed in 1.61/1.62 => removed in Powermad 3.62+
Integrated Ruins ammo box fix (thanks dooguesgoober4)
Integrated Abandonded factory destroyable objects fix (thanks dooguesgoober4)
Integrated Loony Park hidden fireworks sack fix
Integrated Stone Pit missing two chest at the beginning fix
Integrated Stone Pit out of level holy item fix (thanks Crazy)
Integrated Stone Pit holy item (statue) placement improvement
Integrated HUD showing only three digits of health fix (thanks Dayve)
Integrated Level statistics fix
Integrated language fix (switching languages through the config file works)
"
(Kalme)

A fentiek hivatalos patchben történő javítására ígéretet tett a PCF - kérdés, hogy kapunk-e még újabb patchet (ezt én sajnos eléggé kétlem)? Még valami: a PM-hez .NET keretrendszer kell...  :eek: :)

Egér-téma - 8 nappal a rendelés után még mindig semmi...  :reklamacio:  :down:  :(

OFF - Ja, és pont egy éve csatlakoztam, LOL. Ezek szerint pont egy éve annak, hogy Peti is végigvitte a játékot Traumán..persze akkor még csak az eredeti PK-t (6 napra rá jött ki a 3. demo, már a "B0ttle Out Of Hell" effectjeivel)... :)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 06. 01:27 -kor


#1314 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 06. 02:09

Köszönöm az információkat.

Idézet: SYS_TRhu@2005. okt. 6. - Dátum: csütörtök - 2:20

A PM installálása után a végén a három konténer lerombolhatóvá válik...
Sajnos nem :( . Stabilan állnak, pedig a .NET keretrendszer megvan, és a főmenüben is látom, hogy feltelepült. Lehet, hogy az a baj, hogy én az 1.64 est verziót használom? Sajnos a Stake nem jön be, így lehet, hogy szembe kell néznem a Maso Commandos puskacsövével :confused: . Tényleg jó lenne ha működne, mert még rá leszek szorulva. Délelőtt még 1x megnézem, hátha...

Grat az évfordulókhoz  :kocc:  :birthday2:

#1315 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 06. 04:44

...a voice from the darkness.....

De igen, csak sajnos újra kell kezdened a pályát. Szóval ezt a menetet már fejezd be, majd a mapen válaszd ki újból, vagy pedig töltsd vissza a megfelelő AutoSave-et (a régebbit vagy az újabbat - mindegy, de inkább az újabbat, hiszen akkor már csak az objektumokra kell figyelni). Ezt elfelejtettem mondani... :)

A "mazók" felrobbantásához pontosan kell célozni: akkor sikerült, ha felrepülnek a magasba...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#1316 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 06. 13:09

Az utolsó előtti Checkpointra töltöttem vissza, de így is stabilak a konténerek, viszont a Maso megoldás úgy tűnik sikeres, így nem kell újrakezdenem a pályát. A pálya  végén, már csak 1 lerombolatlan Objektum maradt. Pár újratöltés, és sikerül majd összehozni ezt a pályát.

#1317 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 06. 13:19

...a voice from the darkness.....

Az utolsó előtti CheckPointot hogy' érted? A "Train Station" utolsó CheckPointját érted alatta, vagy pedig valamelyik "Abandoned Factory"-CheckPointot? Mert ha "Abandoned Factory"-CheckPointokat töltögetsz vissza, az értelemszerűen NEM fog működni. Mondtam, hogy az AutoSave-et töltsd vissza a pályához (vagy fejezd be ezt a menetet és válaszd ki újra ugyanezt a pályát). Ez az egész a scriptek miatt van, de a továbbiakban már nem lesz vele gondod (utána már mindig jó lesz az "Abandoned Factory", meg persze a többi is)... A lényeg, hogy mindenképpen működnie kell, szóval ha tényleg nekimész újra a pályának teljesen az elejétől (de nem úgy, hogy visszatöltöd az első CheckPointot, hanem úgy, hogy az AutoSave-et használod), akkor a végén a három konténernek lerombolhatónak kell lennie. Ez biztos... :) Fránya konténerek...  :smoker: De mindenképpen próbálgasd ezt, mert ez biztosan jobb/elegánsabb, mint egy bugot felhasználni... :)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 06. 13:21 -kor


#1318 Felhasználó inaktív   Blazkowicz 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 99
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 06. 14:24

A betyár mindenit! Én attól a checkpointtól töltöttem vissza, ami rögtön a futószallag után jön (Factoryn). És onnan még van 4 Maso. Akkor nekivágok újra a pályának :reklamacio: . Kár, hogy a Powermad letiltja az elején az Nvidia logot, azt nagyon bírom :)
Köszönöm

#1319 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 06. 18:04

ezt a képet a keddi metro újságból scanneltem be. engem nagyon emlékeztet valamire... :evil2:

Kép

#1320 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 10. 06. 20:13

...a voice from the darkness.....

Haha Doomer, ez elsőrangú!  :up:  :D Abszolút koppincs, plágium. Szólni kéne a srácoknak ott, hogy vegyenek vissza vagy pedig jöjjenek ide, ha már annyira fanatikusak... :D Óriási... :D Először azt hittem, hogy a PK-ról írtak egy cikket valamelyik újságba - teljesen meglepett...  :eek:  :lol:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 10. 06. 20:20 -kor


Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó