HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (216 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás Értékeld a témát: -----

#4111 Felhasználó inaktív   Konor 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 12:47

Idézet: jrpryv - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 11:16

És ti mit gondoltok erről az ügyről (Lőrincze János)? Ti elítélnétek? Véleményem szerint az adott körülmények között a lehető legkörültekintőbben járt el (lelassított 30-ra, használta a megkülönböztető jelzést és más módja nemis volt a haladásának, mint a sínen).

szerintem a gyalogos ellen kellene igaz már meghalt de erre mondják aki hülye .......
a tűzoltó szerintem nem hibáztatható pláne hogy a villamoson is szóltak meg a fickó is aki mögötte volt
igy jár az aki szarik mások véleményére


ha lelépett a gyalogos akkor meg kell álni a vizsgán különben bukta :)  (persze csak akkor ha nincs lámpa)
ha csalogatod hibapont :)

Voltam Tenerifén ott mi van :)) sétálsz a járdán és csak arra gondolsz hogy át szeretnél menni a gyalogos átjárón még le sem kell lépned és mind két oldalról megállnak az autók :) pedig még jó pár lépésre voltam hogy lelépjek :)
BMW POWAAAAA de akkor miért van az avataromon Skodaaaa? :D

#4112 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 12:52

Idézet: Arp - Dátum: 2005. jan. 11., kedd - 23:33

Egyszer láttam egy masszív családot (min 100 kg/fő, négyen voltak) egy seicentoban. Annak az autónak se lehet egy álom élete. Az emberkék meg kifolytak oldalt az ablakon :)

:nevet:  :nevet2:

#4113 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 12:54

Idézet: Omega - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 11:50

A gyalogosnak már akkor elsőbbsége van, amikor a járda szélén táncol. A gyalogátkelőhely nem megtévesztő megközelítése nem azt jelenthi, hogy bőgő motorral, gyorsítva jelezzük, mi erősebbek vagyunk... hanem azt, hogy fékkészenlétbe helyezkedve, motorfékkel lassítva, majd megállva a gyalogost elengedve. Talán nem pont Rád vonatkozik ez az írásom, hiszen írtad, hogy 40-nel közelítetted meg a gyalogátgaloppozó helyet...

Az a gond hogy ez nem gyalogosátkelőben történt! Akkor egyértelmű hogy egy rossz szavam sem lehetne.

#4114 Felhasználó inaktív   LML 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 12:56

Egy kis Subaru történet:

Az impreza 320Le verziója egy limitált dolog.
400db autó készült belőle japánban.

Szerencsére az itthoni Subaru (ECS Motorsport) némi pénz fejében megcsinálja ugyanazokat a módosításokat, amivel a sima WRX 218 helyett 270Le lesz, az STI pedig 265 helyett 320.
Ezekre természetesen ugyanúgy áll a garancia, meg ilyesmi.
Módosítások: Elektronika, szívó és kipuffogóoldali módosítások.

A 320Le impreza itthoni neve: Subaru Impreza STI Type 320.

A "régi" GT turbóból pedig a Prodrive(Subaru gyárituningcég) csinált az STI-RA modellből egy 300-310LE körüli verziót. Ez olyan ahogy sikerül elven ment, tehát a vevő kérésére pozícionálták a motorkarakterisztikát.

Most a nagy sláger a 2.5 ös amerikába gyártott impreza tuningolása. Ebben elektronikusan állítható futőmű, és differenciálmű van. (gyárilag) Még a hajtás elosztás: pl 50:50 60:40 stb is állítható az utastérből :)

Szerintem, a 99-00elején készült kristálylámpás széria a legszebb belőle, ezek már elérhető árban vannak itthon is.
100%

#4115 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 12:57

Idézet: jrpryv - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 10:50

Sűrű ködben elméletileg ez biztosítja a legjobb látást. (mármint a helyzetjelző, ködlámpa).

Csak nem az Escorton. :) Azon a ködlámpa max. szerpentinen refi+ködlámpa felkapcsolással értelmes, amúgy annyira rövidet világít, hogy még nem láttam olyan sűrű ködöt, amiben többet láttam volna vele, mint a tompítottal. Te nézted már, lehet valahogy állítani? :think:

Ma láttam a Nagykörúton egy biciklis futárt, a pólójára az volt írva, hogy: ÉN KÉREK ELŐRE IS ELNÉZÉST!!!

Szerkesztette: Carmaged 2005. 01. 12. 12:58 -kor


#4116 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:02

Idézet: Mikeee - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 9:36

Ugyanezért szeretnék én is erős autót, a mellékútról kikanyarodók mellett, még az is nagyon veszélyes tud lenni, mikor úgy látod beleférsz az előzésbe, kielőzöl, erre a melletted lévő nem nézve semerre rájön, hogy háá tök egyenes az út gyorsítok mán egy kicsit te meg szívsz!

Én is ezért vettem, Drummasterhez hasonlóan nagyon meggondolom hogy belemnjek-e egy előzésbe, szerintem soha nem is volt még hogy szembejövőnek fékeznie kellett volna miattam. Így pedig tudom hogy van bőven tartalék ha oda kell lépni. De azért megvan a tekintélyt parancsoló külső is, nem kell ahhoz nagy autó. Teljesen általános jelenség hogy aki meglát a tükörben az egyből lehúzódik, hiába megyek én is csak 50-nel, és nem bújok a seggébe. Ha pont megy valaki előttem amikor fölkapcsolom a fényszórót, akkor is lehúzódnak.

#4117 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:03

Idézet: jrpryv - Dátum: 2005. jan. 11., kedd - 23:50

Hát azért ez kuplung kérdése is. Nekem előzőleg egy fiestam volt, soha semmi problémát nem okozott a kuplung (női autó, vajpuha kuplunggal), viszont amióta átültem az Escortba fáj a jobb térdem.  ...

:Đ Keresztbe tett lábakkal tényleg nehézkes vezetni. :pokeas2:

#4118 Felhasználó inaktív   Konor 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.086
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:06

Idézet: Omega - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 12:03

:Đ Keresztbe tett lábakkal tényleg nehézkes vezetni. :pokeas2:

nehézkes de meg lehet csinálni :) és nem kell hozzá autómata váltó sem :)
BMW POWAAAAA de akkor miért van az avataromon Skodaaaa? :D

#4119 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:08

Idézet: Mikeee - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 11:00

Szerintem is, biztos, hogy bíróságra vittem volna az ügyet. Ködben nem használhatom a ködlámpát? Nevetséges!

Engem is büntettek meg emiatt, azt mondták csak lakott területen kívül lehet ködlámpát használni.

#4120 Felhasználó inaktív   Blackman790817 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.515
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:16

Én úgy tudtam, hogy az Imprezákban hasonló turbószűkítő van, mit a rallyautókban, ezért van benne kevesebb lóerő, így szabályozzák le... ezek szerint nem jól tudtam
Mit ér az erő, ha nincs Uralod?

#4121 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:17

Idézet: Omega - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 14:03

:Đ Keresztbe tett lábakkal tényleg nehézkes vezetni. :pokeas2:

Jóvanna, fáradt voltam, hagyattokmár ezzel :p
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#4122 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:20

Idézet: Arp - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 14:08

Engem is büntettek meg emiatt, azt mondták csak lakott területen kívül lehet ködlámpát használni.

Hát kár volt befizetned a büntetést. A legújabb KRESZ--ben is benne van, hogy a látási viszonyoktól függ, említést sem tesznek arról, hogy városban nem lehet.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#4123 Felhasználó inaktív   Arp 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.426
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:23

Idézet: jrpryv - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 13:20

Hát kár volt befizetned a büntetést. A legújabb KRESZ--ben is benne van, hogy a látási viszonyoktól függ, említést sem tesznek arról, hogy városban nem lehet.

Zsebbe ment a bünti. Épp moziba mentünk és ha nekiáll kekeckedni lekéssük a filmet.

#4124 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 01. 12. 13:24

A KRESZ szerint akkor van elsőbsége a gyalogosnak, ha lelép a zebrára.


Idézet

Magatartás a gyalogosokkal szemben

43. § (1) Kijelölt gyalogosátkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.

(2) Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, járművel csak fokozott óvatossággal és mérsékelt sebességgel szabad megközelíteni úgy, hogy a vezető elsőbbségadási kötelezettségének - a szükséghez képest megállással is - eleget tudjon tenni, és e kötelezettségének teljesítése tekintetében a gyalogosokat a jármű sebességével ne tévessze meg.

(3) A kijelölt gyalogosátkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének a megsértése nélkül megteheti.

(4) A vezetőnek fokozottan ügyelnie kell az úttesten

          a) villamos megállóhelynél levõ járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között áthaladó gyalogosok, továbbá

          b) egyedül vagy csoportosan haladó (áthaladó) gyermekek, illetőleg koruk, testi fogyatékosságuk vagy más ok miatt saját biztonságukra ügyelni felismerhetõen nem képes személyek

biztonságának a megóvására.


Az nem tiszteletlenség másokkal szemben, hogy a meg nem értett butaságainkkal folyamatosan bombázzuk őket, ugye?
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#4125 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:49

Idézet: MisterY - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 10:42

Szerencsére a nagyobb nyugateurópai városokban már ezeket a túlméretezett monstrumokat extra adókkal büntetik. Ezek nem a belvárosokba valók. :reklamacio:

Igen, de nyugatabbra milyen utak vannak? Csokolom, a Bp-i utakra pont, hogy az ilyen batar terepjarok valok.
Az nevet utoljára, aki először üt.

#4126 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 13:53

Idézet: lameXpert - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 14:24

A KRESZ szerint akkor van elsőbsége a gyalogosnak, ha lelép a zebrára.




Az nem tiszteletlenség másokkal szemben, hogy a meg nem értett butaságainkkal folyamatosan bombázzuk őket, ugye?

Ez nem tiszteletlenség, nemis vettem annak. Ugyanakkor én nemis mondtam mást ezügyben. A szabályzatis ugyanazt írja, amit én mondtam, csak máshogy megfogalmazva. Ha lelép a gyalogos, megkell állni és evidens, hogy ehez olyan sebeséggel kell haladni, hogy meglehessen álni, viszont, ha nem lép le nemkell megállni (ezt a szabályzat sem írja). És azis tény, amit mondtam, hogy ezért bizony (ha valaki megáll egy zábránál, úgy, hogy a gyalogos nem lép le) hibapontot vonnak le (az más kérdés, hogy ez szerintemis hülyeség, dehát mondjuk nem ez az egyetlen ilyen a vizsgáztatási gyakorlatban).  :up:
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#4127 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 01. 12. 14:09

De hát ha lassan megyek, akkor megtévesztettem őket és lelépnek! Ha meg gyorsan, akkor hogyan adom meg a kötelező elsőbbséget?
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#4128 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 14:15

Idézet: leslie - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 13:49

Igen, de nyugatabbra milyen utak vannak? Csokolom, a Bp-i utakra pont, hogy az ilyen batar terepjarok valok.

:up: Itt Fehérváron is vannak olyan útszakaszok, hogy az embenek teljesen világháborús feelingje van a látványtól, s mihelyt ráhajt rájön, hogy tényleg egy tank kéne. Egyrészről mert az bírná a strapát, másrészről meg az önkormályzat felé fordítva a tornyot megérdezni, hogy miért, mikor a súlyadót ELVILEG azért találták ki, hogy az abból befolyt összegeket az utakra fordítsák. :mad:

#4129 Felhasználó inaktív   lameXpert 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 43.097
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 01. 12. 14:15

Idézet: Drummaster - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 11:30

Tudom, hogy a hátsó ködlámpám milyen atom fénnyel világít, nagyon zavaró lehet, ha másfél méterről kell bámulni egy piros lámpánál. Szóval nem törik le a kezem, hogy ki-be kapcsolgassam attól függően, hogy milyen forgalmi viszonyok között vagyok.

Laci, nagyon szépen hangzik... de nem lehet általános követelményé tenni. Fizikailag sem, pszichológiailag sem praktikus ez a kapcsolgatás. Sajna ez az az eset - a többi millió más mellett - amikor bizony az "optimalizáció" a "mi okoz kevesebb kárt" elvét jelenti. :)
¤
® "A legjobb tanácsadók nem azok, akik különleges esetekben megmondják, hogy hogyan cselekedjünk; hanem azok, akik elkötelezett szellemiségükből és cselekedni vágyásukból adnak, majd ránk hagyják, hogy még ha sok hibával is de magunk találjuk meg a cselekvés véleményünk szerinti legjobb formáját."

#4130 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 01. 12. 14:16

Idézet: lameXpert - Dátum: 2005. jan. 12., szerda - 15:09

De hát ha lassan megyek, akkor megtévesztettem őket és lelépnek! Ha meg gyorsan, akkor hogyan adom meg a kötelező elsőbbséget?

Hát ezaz! Pontosan ezért nincs túlsok értelme ennek a szabálynak (vagy sokkal inkább annak, ahogy ezt a szabályt értelmezik a viszgáztatók). Mondjuk azért az életben ezt belehet tartani.
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

Téma megosztása:


  • (216 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó