
MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...)
#101
Elküldve: 2003. 05. 04. 17:45

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#102
Elküldve: 2003. 05. 05. 10:09

100. motor, vagy esés, vagy mi???? :confused:
#103
Elküldve: 2003. 05. 05. 10:18
idézet:
Ezt írta Grillo:
Mi 100.? Mert, hogy nem a hozzászólásaid, az biztos.![]()
100. motor, vagy esés, vagy mi???? :confused:[/quote]
100-ik hozzászólás a topicban...
#104
Elküldve: 2003. 05. 05. 10:22
idézet:
Ezt írta Grillo:
A másik dolog: nagyon jól néznek ki a 3kerekűek, csak egy gond van velük: itthon nem kapsz rá rendes forgalmi engedélyt, csak valami korlátozottat (vagy vmi ilyesmi). Olvastam, hogy a fazon behozott a németektől egyet, amit kint már használtak, van rajt bukócső, meg minden szar (talán még gallytörő is), és alig kapott rá engedélyt, persze az is csak ilyen korlátozott.
Talán majd az EUban.[/quote]
ez bajés mér???
amúgy mit jelent pontosan, hogy korlátozott engedély?
#105
Elküldve: 2003. 05. 05. 17:18
Szóval nem a forgalmi (bocs a tévedésért) a gond, hanem a rendszám. Végülis mindegy, az a lényeg, hogy korlátozott. Hogy ez a korlátozás miben nyilvánul meg, azt nem tudom, de akkor is szar ügy.
#107
Elküldve: 2003. 05. 06. 14:56
idézet:
Ezt írta Atti:
BMW F650:
[/quote]
jók a színeimeg amúgyis kis helyes. de én nem értek hozzá.
a fotó is feelingesen van megkomponálva.
[ 2003. május 06.: shr szerkesztette a hozzászólást ]
#108
Elküldve: 2003. 05. 06. 19:09
Azért ez sem kutya.
ftp://potter.vezer.e...uzukidl1000.bmp
[ 2003. május 06.: Grillo szerkesztette a hozzászólást ]
#110
Elküldve: 2003. 05. 07. 15:19
Csak nem mindig vagyok bekapcsolva.

#111
Elküldve: 2003. 05. 07. 16:50
idézet:
Ezt írta Grillo:
De lehet. Én látom a képet.
Csak nem mindig vagyok bekapcsolva.[/quote]
Így talán egyszerűbb![]()
Suzuki DL1000 VStorm:
[ 2003. május 07.: Atti szerkesztette a hozzászólást ]
#112
Elküldve: 2003. 05. 07. 23:04

#114
Elküldve: 2003. 05. 08. 10:20
Minnél nagyobb annál jobb egyenesben a gép, de annál kevésbé dönthető..
Utánfutás. Elősegíti az egyenes úton való haladást. A csapszeg középvonalának elvi meghosszabítása - pozitív dőlés esetén - haladáskor megelőzi a kerék talppontját, vagyis a gépkocsit mozgató erő mintegy maga után húzza a kereket. Negatív dőlésnél a kerék előzi meg az erőhatást, azaz maga után húzza az autót, ezért fordulékonyabbak az első kerék-meghajtású gépkocsik.
#115
Elküldve: 2003. 05. 08. 12:00
idézet:
Ezt írta NeoPampalini [Grammar Police]:
Öööö... Keresek egy embert... HozzáértőtMi a szösz az az "utánfutás"?? Gondolom valami műszaki izé lehet, de halványlila segédfogalmam sincs... :confused:[/quote]
![]()
[url="http://"http://www.autofitt.hu/futelm.htm"]Itt nézz körül![/url]
#116
Elküldve: 2003. 05. 08. 12:10
idézet:
Ezt írta Atti:
![]()
[url="http://"http://www.autofitt.hu/futelm.htm"]Itt nézz körül![/url][/quote]
Kösz, most már kezdem sejteni![]()
#117
Elküldve: 2003. 05. 08. 13:43
Mar epp azon gondolkodtam, hogy leiratkozom a forumrol, mert a "szakmai" topicban az oregrokak allandoan kritizalnak vkit.

De megleltem eme csodat!

Szoval, en csak egy kissimson boldog tulajdonosa vagyok, ami azert jo, mert legalabb aterezhetem a motorozas feelingjet. Kiveve a sebesseget!


IIvhs motorok!
Ahol lakom elt egy oreg bacsi, aki amugy zoltsegtermelokerteszfoldmuves volt, de anno, amikor a front atvonult a kornyeken, talalt ket Wermacht BMW-t, amit a nemetek nem tudtak mar hatravinni. Az oreg szetszedte oket, kulon kosarba mindegyik, vaz a kazal ala...




[ 2003. május 08.: lancsihh szerkesztette a hozzászólást ]
http://www.termeszetbuvar.hu/
#118
Elküldve: 2003. 05. 08. 13:51
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Az okatatók és a vizsgabiztosok meg idióták. Nekem tavaly óta van meg a jogsim minden motorra...eddig mindenhova korlátozottal jártam...előtte meg még azzal sem. Bejártam keresztül-kasul az országot, erre a két fasz (oktató és vizsgabiztos) ki akart oktatni arról hogyan motorozzak, mert ahogy szerintük én csinálom az életveszélyes.
A korlátozottnál még meg is basztak (rutinvizsgán), mert nem tudom uralni a 250es MZ-t (akkor 1100as Yamahám volt 120 LE-vel, és elmentem egykeréken vagy 100 métert vele....) Erről ennyit.[/quote]
Aha, ezek az oktatok marcsak ilyenek. Szerencsemre megvan a korlatlan jogsim, szoval akar csillagrombolot is vezethetek, ha van ket kereke...
Engem muszakin huztak meg a gyokerek, mert...
1. a berozsdasodott bajonett zaras izzot nem tudtam eleg gyorsan kicserelni.Az o kezem menjen tele uvegszilankkal ne az enyem...
2. fekuzemkepesseg vizsgalat! Errol elmondtam mindent, hogy mukodik, bovdenek, olajszint, holtjatek, fekproba. Ezek mind nem olyanok voltak, amit a foszer hallani akart. Uccso mentsvaram, felulokraelindulokaztanmegallok. Erre a barom kirugott, mert mostakkormeghaltalmertnekimentel80nalabetonfalnak.Bazz, kimondta, hogy 80nal nezem meg, hogy jo-e a fekem???? Idiota... Banatomban elmentem motorszerelo haveromhoz, aki egy motormagusszereloesversenyzo, elmeselem neki. Ot is kirugtak volna a fek miatt.
Az oktatasban egyedul a varosi vezetes tetszett, amikor a haverokkal "kotelekben" szaguldoztunk...![]()
http://www.termeszetbuvar.hu/
#119
Elküldve: 2003. 05. 08. 14:18


De igazabol naked-bike-ot szeretnek... Kinek jut eszebe eltakarni azokat a fenseges acelsziveket?! Ilyen "bunozot" szivesen elfogadnek...



A leggyorsabb utcaigyorsasagimotorrol nehany kep:



http://www.termeszetbuvar.hu/
#120
Elküldve: 2003. 05. 09. 12:16
