HWSW Informatikai Kerekasztal: MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...) Értékeld a témát: ***** 3 szavazás

#61 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 12:35

shr: Ez függ attól hogy mire van jogsid (megy anélkül is), mennyire tudsz motorozni, és mennyi pénzed van.

Ha még nem motoroztál akkor kezdetnek megteszi egy 250-es ETZ (vagy 150/125-ös), ezzel gyakorolhatsz eleget, és elég megbízható gépek.Ja és főleg olcsók. Sokan leszólják az MZ-t, de nem tudom miért. Jó motor. Nem csillivilli drága masina de közlekedni tudsz vele...inkább ilyet venné mint egy lepukkant Japán gépet. Olcsó és van hozzá bőven alkatrész....

Ha nem motoroztál és van pénzed, akkor vegyél egy 400as körüli Japán gépet. Ezek viszonylag olcsók (400e HUF körül), mennek is, és általába megbízható példányok. Gondolok itt a Suzuki Banditra, vagy Honda CB400ra, vagy sportosabbak közöl a Kawasaki ZXR400...végülis mind1, ami tetszik. Viszont fontos, hogyha előtte még nem motoroztál, tanulj meg egy Simsonon vagy kisMZ-n. Most ez az az eset ha nincs jogsid, ha már van akkor ezt elhagyhatod. Ez azért jó, mert így nem a drága gépet töröd össze ha valahol elborulsz...(aki még nem esett az nem is tud motorozni ;) )

Ha endurót veszel akkor ott a 600asok körül nézelődj, mert ezek már elég erősek hosszútávra, a kisebbek gyengék.

Ezek a példák mind 4üteműre vonatkoznak...én nem javallok 2ütemű gépet (kivéve MZ/Simson), mert sokat esznek, és drága a javításuk...ráadásul majd' mind szét van hajtva.
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#62 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 12:35

idézet:
Ezt írta Atti:


Inkább ne! :D
erről jutott eszembe:
"Riga moped drága kincs;
jó ha van, de jobb ha nincs!" :D :D
[/quote]

...belemész a mocsárba
dobhatod a picsába!
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#63 Felhasználó inaktív   Targa 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.945
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 12:43

idézet:
Ezt írta shr:


hát úgy az összhatással... vagy mittomén :confused:
s a gondolat, hogy egyeseknek van pénzük ellenni ilyesmikkel... ráadásul ennyi :cool:
de még ki tudja, mi lesz belőlem :)

keselyuu: és az milyet vegyen, aki valami kis legelső olcsó motort akar, amit nem kell túl sokat bütykölni...? nem pesten akarok vele elsősorban rohangászni, hanem el messze szebb vidékekre...
Piftuka: írtad, hogy húzós manapság a vizsga. miért? és mennyi? nem tudok semmit.

[ 2003. április 26.: shr szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

Használt néhány éves túramotorok között nézz körül.

Valaki itt az elébb kérdezett olyat, mi is az a túramotor. Na [url="http://"http://totalbike.hu/esztergany/stilusok1/"]ITT[/url] lehet olvasni a főbb stílusokról egy-két szót.

#64 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 12:52

Piftuka: Hogy veszel-e vagy sem régi szoc. motort az rajtad múlik, de nálunk inkább ez a szép. Egy gyönyörűen fölújított Pannónia többet ér mint bármilyen amerikai csoda, mert ez a mienk...

Az hogy veszel egy régi dolgot és rendberakod, azt mutatja rólad, hogy szereted és érted a motorokat. Benzin van az ereidben....aki ért hozzá úgyis tudja hogy kurva sok munka és pénz egy ilyen veterán..aki meg azt mondja hogy "mi ez az öreg szar, vettél volna újat" az nem érzi a feelinget. Na ilyenek a divatmotorosok.

A Jawát meg ne sajnáld...kaphatsz bármikor újat...

Berakok ide pár képet a tavalyi siroki találkozón kaptam le ezeket. Remélem érdekes.. ;)

Kép


Kép

Kép

[ 2003. április 26.: keselyuu szerkesztette a hozzászólást ]
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#65 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 12:56

Nem rossz a 6hengeres Jawa 3*350 (1050) mi? :D

Olyanra volt megcsinálva mint egy gyári...komolyan isten volt. Na ezt a motort nézték a legtöbben, és nem a drága csodagépeket...

Idénre elméletileg elkészül a V8-as verzió... :D
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#66 Felhasználó inaktív   shr 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.984
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 15:37

idézet:
Ezt írta keselyuu:
shr: Ez függ attól hogy mire van jogsid (megy anélkül is), mennyire tudsz motorozni, és mennyi pénzed van.
[/quote]

semmire/semennyire/semennyi.
de ezek még változhatnak :)
kösz az infókat mindenesetre.
mi az, hogy megy anélkül is...? összetörni meg... miért törném össze? amíg pici vagyok, addig nem rohangászom, mint az őrült... persze attól még eshetek. de igyekszem szolid lenni. ami mondjuk nem szokásom, de az életem védelme elég magasfokú bennem. tudom is utálni eléggé, amikor csinálni akarok valami szokatlant, valami meg bennem behúzza a féket :mad: de pl medencébe sem tudnék beugrani. pedig az kicsit sem veszélyes. szörnyű. és tök felesleges, mert ha simán megyek be, akkor is be tudom ütni a fejemet a betonba, mint ahogy ezt óvodás koromban be is bizonyítottam. jó beton volt, nem repedt meg :cool:

400ezer pedig nekem kész vagyon. annyira nem vagyok elszánt. nem beszélve arról, hogy sosem volt annyi pénzem egyben. de még lehet!
most úgy vagyok a motorozással, mint a fényképezéssel... egyelőre valami kis olcsó, aztán ha majd lesz igény meg megérdemlem, akkor váltok. bár a fényképezőgépnél ez csak idő kérdése, a motort meg majd meglátjuk.

#67 Felhasználó inaktív   shr 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.984
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 15:40

idézet:
Ezt írta keselyuu:
Berakok ide pár képet a tavalyi siroki találkozón kaptam le ezeket. Remélem érdekes.. ;)
Kép
[/quote]

az. miért így néz ki és mire jó és úgy egyáltalán mi is ez... :confused: én nem sok részt tudok megkülönböztetni egy motoron, úgyhogy ha pár szót lehetne...

[ 2003. április 26.: shr szerkesztette a hozzászólást ]

#68 Felhasználó inaktív   Targa 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.945
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 15:44

idézet:
Ezt írta shr:


az. miért így néz ki és mire jó és úgy egyáltalán mi is ez... :confused: én nem sok részt tudok megkülönböztetni egy motoron, úgyhogy ha pár szót lehetne...

[ 2003. április 26.: shr szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

Az a vékony fekete ott legelől, az az első kerék. Annak a közepéből áll ki két bot, az az első villa. :D

Van egy nagy szem az elején, az a lámpa. De gondolom téged az érdekel, hogy mér ilyen széles ott középtájon. Nézd csak meg, az egymás mellé építve három darab soros kéthengeres motor keresztben beépítve. Az a hat darab recés izé a hengerfejek hűtése, az a hat cső pedig a hengerek kipufogó-leömlője. Ezek nagyon könnyen felismerhető dolgok egy motoron, legyen az akár autó gépje, vagy motoré akár.

#69 Felhasználó inaktív   shr 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.984
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:10

idézet:
Ezt írta Targa:


Az a vékony fekete ott legelől, az az első kerék. Annak a közepéből áll ki két bot, az az első villa. :D

Van egy nagy szem az elején, az a lámpa. De gondolom téged az érdekel, hogy mér ilyen széles ott középtájon. Nézd csak meg, az egymás mellé építve három darab soros kéthengeres motor keresztben beépítve. Az a hat darab recés izé a hengerfejek hűtése, az a hat cső pedig a hengerek kipufogó-leömlője. Ezek nagyon könnyen felismerhető dolgok egy motoron, legyen az akár autó gépje, vagy motoré akár.
[/quote]

thx. nyugi, egy autó motorját sem tuti, hogy felismerem. bár talán mégis.
hm. és miért pont így és nem kényelmetlen? és egyáltalán. nem lehet az én kíváncsiságomat anatómiailag kielégíteni... de azért hasznosak voltak :cool:
intelligenciám van, csak tudásom nem sok, nah...

#70 Felhasználó inaktív   Targa 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.945
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:13

idézet:
Ezt írta shr:


thx. nyugi, egy autó motorját sem tuti, hogy felismerem. bár talán mégis.
hm. és miért pont így és nem kényelmetlen? és egyáltalán. nem lehet az én kíváncsiságomat anatómiailag kielégíteni... de azért hasznosak voltak :cool:
intelligenciám van, csak tudásom nem sok, nah...
[/quote]

Hogy miért pont így? Figyelj, egy 350es Jawa eredendően kéthengeres. Ez a vadállat összerakott három ilyen motort. Ez már maga predesztinálja a miért pont így dolgot. Mer' vadállat, aki csinálta, abszolute elborult agyú motormágus. :)

Kényelmesnek biztos nem az, mert ugye ahová a lábadat tennéd eredetileg, ott most figyel még 2x2 henger, de hát valamit valamiért.

Ilyen szempontból a BossHoss nevezetű iszonyat a nyerő, ami egy amerikai megalomán agyrém. Motorkerékpár, 5,7 literes V8-as Chevy small block-kal, vagy 8literes Chevy Big Block-kal. Na az elmebeteg!!!! :)

[url="http://"http://www.bosshosscycle.com/"]Boss Hoss Motorcycle[/url]

[ 2003. április 26.: Targa szerkesztette a hozzászólást ]

#71 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:18

Ebbe a képbe az a szép, hogy nagyon szépen van elkészítve a gép...egymásmellé tenni 3 Blokkot nem nagy probléma, de hogy ez működjön is az már igen. Összerakták a főtengelyeket és asszem skoda gyújtást használtak...
A használhatósága mindenképpen vita tárgya. Sokat eszik..(kb 3 * 5 liter), szerintem nem túl jól motorozható, viszont mutatós és nagyon jó hangja van...

A másik pedig. Ha még nem motoroztál és nincs jogsid akkor javallom a Simsont. Megtanulni nagyon jó vele mert minden ugyanaz mint egy nagy gépen csak kis teljesítménnyel. Robogóval ne tanulj, mert az más...
A rendőr sem nagyon baszakszik a Simsonosokkal.
Anyagilag se megterhelő. 50k HUF-ból már nagyon szép állapotút kapsz, de 20-ért is lehet kapni (legalább megtanulsz szerelni ;) )
Nem fogyaszt sokat (3 l), és olcsó az alkatrész. Ha széthajtod egy 10esből felújíttathatod. Ja és megy kb 70et, szóval ez nem rossz.
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#72 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:24

Ja ha elmebeteg motoroknál tartunk akkor pár éve olvastam egy tesztet hogy valami elmeháborodott a motorja vázába beleeszkábelt egy helikopter-gázturbinát... :D
Kerestem képet, de nem találtam...

Azt írja hogy 400 körül megy a gép...
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#73 Felhasználó inaktív   obersmith 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.236
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:36

részemről az álommotor. :cool:

asszem álom is marad. :(

Kép
Idézet (*Iguana*)
Ennek kb. annyi köze van a bringázáshoz, mint Obersmithnek.

---------------------------------
aamási szerint világít a szemem ha tökönvernek.

#74 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:36

Ez meg én vagyok a tavalyi gépemmel (Yamaha Fz750). Sajna a papirokkal nem volt minden rendben...ha ez nincs még most is ez a gép van.

Kép

Kép

Kép
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#75 Felhasználó inaktív   obersmith 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.236
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:38

idézet:
Ezt írta keselyuu:
Ez meg én vagyok a tavalyi gépemmel (Yamaha Fz750). Sajna a papirokkal nem volt minden rendben...ha ez nincs még most is ez a gép van.
[/quote]

először az első képet láttam meg csak, és aszittem az a fekete nadrágos hölgyemény vagy. :D
Idézet (*Iguana*)
Ennek kb. annyi köze van a bringázáshoz, mint Obersmithnek.

---------------------------------
aamási szerint világít a szemem ha tökönvernek.

#76 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 16:39

[url="http://"http://video.racing.hu/files/1022/koba__and__gpz_1000_rx_live!.avi"]EZT[/url]

pedig mindenki töltse le...jó kis esettanulmány :D (kb17mega)
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#77 Felhasználó inaktív   Piftuka 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 23.608
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 18:15

idézet:
Ezt írta keselyuu:
[url="http://"http://video.racing.hu/files/1022/koba__and__gpz_1000_rx_live!.avi"]EZT[/url]

pedig mindenki töltse le...jó kis esettanulmány :D (kb17mega)
[/quote]

Te vagy a motoros ?

Nem semmi a kör, amit rajzol. De figyu ! A guminak gondolom, annyi volt, igaz ? Meg azért az a füst nagyon büdös lehet, nem ? :)
"If i could fly, like the king of the sky..."

"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."

#78 Felhasználó inaktív   keselyuu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 26. 18:46

A füst még napok után sem kopott le rólam, pedig fürödtem rendesen.. ;)

A gumi meg halálra volt ítélve. Cserélni kellett, de azt akartam hogy látványosan haljon meg :D

A legjobb az volt, amikor elkapcsoltam asszem 4-esig és nem látszottam ki a füstből...Haverjaim azóta is emlegetik. ;)
Be kell vállalni, meg kell csinálni!

#79 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 27. 11:52

Istenem, de örülök ennek a topicnak. Így legalább látom, hogy nem csak én csorgatom a nyálam egy jó kis motorra. ;)

Hát motoros előéletem nem nagyon van, egy Piaggio Grillo-m volt (vajon honnan a nick? :D ), de avval lenyomtam több ezer kilómétert alig két év alatt, pedig csak moped. Estem is vele egy jó nagyot úgy 50 km/hnál, a könyökemen meg is marad a nyoma, nem baj, legalább attól kezdve jobban figyelek. Higgyétek el, kismotorral is lehet nagyon nagyot esni.

Álmaim szerint ősszel lerakom a korlátozatlan A-t, oszt tavasszal veszek valami jó kis szoci gépet. NAgyon tetszenek a Pannóniák, bár egy Jawa sem lenne rossz. Ha más nem lesz, akkor marad a 250es ETZ, de nem a legújabb, hanem még a borított (nem fordult a lámpa a kormánnyal :D ).

Nagybátyám felújított egy ilyet, nagyon pöpec lett, mentem vele, simán használja túrázásra a Balaton körül (keszhelyi). Most szerzett egy Danuviát, eddig beleölt vagy 50ezer forintot, és írja a munkaórákat, most 110nél tart, és még a blokkhoz nem is nyúlt.

Lehet, hogy tudok bagóért szerezni egy 150es Vespát, szétszedve, de műköik, nyáron összerakom, oszt meglátom. Lehet, hogy eladom, és abból veszem a másikat.

Aki itt a neten akar főleg régi szoci motorokról olvasgatni magyarul, annak ajánlom [url="http://"http://www.vmm.hu"]a Virtuális Motoros Magazint[/url], és a [url="http://"http://www.motorrevu.hu"]Motor Revü[/url] oldalát. Sok jó dolgot lehet találni. Az utóbbit mindig veszem, legalább elméletben tartom a lépést.
KomposztWC

#80 Felhasználó inaktív   NeoPampalini 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.110
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 04. 28. 09:09

idézet:
Ezt írta keselyuu:
Ez meg én vagyok a tavalyi gépemmel (Yamaha Fz750). Sajna a papirokkal nem volt minden rendben...ha ez nincs még most is ez a gép van.

Kép

[/quote]

A rendszám csak nem az anti-traffipax módszerrel van félbehajtva? :D :D

Téma megosztása:


  • (424 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó