idézet:
Ezt írta Piftuka:
Azt mondod, tenni kell valamit ? Azt hiszem, én tudom a jó megoldást ! Vegyél magadnak egy choppert "izibe" !
Úgy lemúlik minden kisebbrendűségű érzésed, ha a nyeregben ülsz majd, hogy csak na ![/quote]
komolyan tervben van, hogy ha lesz pénzem, szerzek jogsit meg veszek motort
de addig is, itt nyüzsgök a topikon s máshol, infót szerzek meg ilyenek.
és mint már mondottam, szerelni is akarom valamelyest.
no, mondok sztorit. egyszer, még egyetemista ifjonc koromban hallottam egy fiút és egy lányt beszélgetni az egyetemi épületek közt. a fiú kicsit ki volt akadva a lányon, nem egészen értem, miért, a lényeg az volt, hogy a lány motorrajongó
a fiú mondta, hogy a lány attól lenne biztos oda, ha Harley Davidsonon jönne. dehogy, válaszolta a lány, neki csak egy szimpla kis motor kell, amivel lehet suhanni a Természet lágy ölére. aztán a fiú elmondott egy esetet a szóbanforgó lányról. elmondása szerint jött egy átkozottul jóképű srác egy hitvány kis motoron. mire a csaj: de jó motor!!!
ez csak úgy eszembe jutott.
egyébként egyik osztálytársamnak gimiben volt egy motorja. értett is hozzá, szerelgette, pátyolgatta, meg is tudta emelni. nem volt az a gizda srác. tényleg, milyen súlyúak a motorok?
a srác főleg akkor nézett ki remekül, amikor a szalagavatói táncban masnis pirosszoknyás leánykának öltöztették be. hm, tudnék még mesélni, node ne offoljunk annyira![]()
MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...)
#41
Elküldve: 2003. 04. 25. 14:59
#42
Elküldve: 2003. 04. 25. 15:11
Az hogy miért nem lehet városban közlekedni azzal magyarázható hogy jóval szélesebb mint a többi motor, nehezebb és lomhább is. Nem könnyű ilyen adottságok mellett szúrkálni a kocsik közt.
Budapestre 2 típus ajánlott:
1: robogó
Lassú meg undorító, de kétségtelenül dugóban messze a legjobb...
2: enduró
Gyors könnyen manőverezhető jól bírja a gyűrődést.
A többit azért nem írtam, mert mind sportmocival, mind túragéppel meghalsz iylen úton...gödör gödröt követ, és hullámos mint az állat.
Nem a levegőbe beszélek, mert eddig én mindig sportmocival mentem városban és rémálom volt....ezért váltottam endurora. Mérlegeltem hol használom a gépet többet és ide jutottam...
#43
Elküldve: 2003. 04. 25. 15:11
idézet:
Ezt írta Drummaster:
Nem bizony! A chopper az chopper, a túramotor meg túramotor, a kettö között komoly különbség van.
Ha egy szakértöt megkérdezel, el fogja mondani értelmesen, hogy mi a különbség, mert én csak szeretem a motorokat, de nem értek hozzájuk.[/quote]
[url="http://"http://www.totalbike.hu/esztergany/stilusok1"]ezt a linket találtam...[/url]
eladási árban meg ofcoz elég nagy szórás tud lenni. de ajdenagy. mondjuk nem lepett meg.
én nagyon-nagyon kicsi vagyok. egy segédmotor mennyivel tud menni? arra mondjuk eleve úgy nézek, mint egy Gef akárhány mx-re. szeretem a teljes értékű dolgokat. egyszer ültem segédmotoron, nyomultam kicsit egy félreeső utcácskában, majd a homokon, utóbbiba bele is buktam, szegényke nem bírta. elég gyerekjátéknak tűnt a dolog. de azért legalább ültem olyanon is. az a példány a segédmotorok között sem lehetett valami nagy szám...
nem tudok én semmitsemna kutakodom.
#44
Elküldve: 2003. 04. 25. 15:28
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Budapestre 2 típus ajánlott:
1: robogó
Lassú meg undorító, de kétségtelenül dugóban messze a legjobb...
2: enduró
Gyors könnyen manőverezhető jól bírja a gyűrődést.
A többit azért nem írtam, mert mind sportmocival, mind túragéppel meghalsz iylen úton...gödör gödröt követ, és hullámos mint az állat.
Nem a levegőbe beszélek, mert eddig én mindig sportmocival mentem városban és rémálom volt....ezért váltottam endurora. Mérlegeltem hol használom a gépet többet és ide jutottam...[/quote]
nem igazán vágyom arra, hogy pesten mászkáljak motorral
bár arra sem, hogy bkv-val... brrrr. nehéz az élet.
no, olvasgattam. olyan, de olyan bonyolult az élet. adminisztráció, adó, mittoménmicsodák... de utálom az ilyeneket. az a jó, hogy engem viszonylag szolidan adminisztrálnak. csak élem az életemet és kb annyi.
olvastam, van segédmotor, aminek max sebessége 30km/h alatti... akkor jól sejtettem. annál sokkal jobb egy bicikli, az még többel is megy megfelelő körülmények között és jóval egyszerűbb az egész =)
#45
Elküldve: 2003. 04. 25. 15:55
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Piftuka: Ha felhajtasz egy öreg Indiant és rendberakod akkor le a kalappal előtted. Az ilyen ember már nem divatból chopperes, hanem komolyan is gondolja...
[/quote]
Én komolyan gondolom. Nagyon bánom, hogy évekkel ezelőtt nem tettem le a jogsit, mert most hatványozottabban nehezebb dolgom lesz, ráadásul még borzasztó sokba is kerül.
Az öreg motorok viszont valóban vonzanak. Jól látod, nem véletlenül mondtam, hogy szeretnék egy öreg INDIAN-t és/vagy egy második világháborús oldalkocsis BMW-t !
De egyelőre ezek nagyon az álom szintjén léteznek nálam (sajnos). Ehhez megfelelő anyagi jólétet kell biztosítanom magamnak. De hát ez a tervem.
Megnéztem, mennyiért "mennek" a felújított INDIAN-ok:
Ezt az oldalt nézzétek meg !:
[url="http://"http://www.indianchiefsforsale.com/"]INDIAN CHIEFS FOR SALE[/url]
Úgy 20.000$ és 60.000$ között, de már szó van ott is róla, hogy egyes modellek értéke 100.000$ felett van.
Az oldal üzemeltetője (és egyben a motorkerékpárok büszke tulajdonosa) egy bizonyos Dave Schultz nevű webdesigner, "old hippie".
Azt nem tudom, hogy a weblaptervezésből van-e ennyi pénze, vagy az első felújított motorján sokat keresett, azt visszaforgatta, majd vett több felújításra várót olcsón, eladta jópénzért stb. ?
Mert bizony felújítással és ritkaságok gyűjtésével foglalatoskodik. Bárhogy is, meg kell hagyni: ízlése -és hozzá sok pénze- van !
Nézzétek meg ezt az oldalt, mert nagyon érdemes !
[url="http://"http://www.thecybermuseum.com/"]THE CYBERMUSEUM (Schultz virtuális kiállítása ritka és gyönyörű járművekből) !!![/url]
Onnan való ez a kép is:
![]()
Azaz, hogyan menjünk kirándulni az "American Dream" (találó név) ) nevű böszme lakójárművel !
Egy fotó a belsejéből:
![]()
Egy kívülről:
![]()
Pakoljuk fel a hátára kedvenc Harley Heritage-ünket, ily' módon:
!
Kapcsoljuk még a vonóhoroghoz kedvenc DURANGO-nkat is (csak, hogy Drummasternek is csorogjon a nyála !) !
![]()
Hát, igen. Így is lehet !
Bevallom engem szépen megesz a sárga irígység, de tényleg nézzétek végig a hapsi járműveit (még hajója is van), mert gyönyörű gépcsodák vannak a birtokában minden "kategóriából" !
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#47
Elküldve: 2003. 04. 25. 16:09

A motoron első ránézésre látszik, hogy ezt biza gyakorlatilag egy, az egyben az INDIAN Chief-ről koppintották.
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#48
Elküldve: 2003. 04. 25. 16:24
MILYEN EMBER AZ AKI A HARLEYÉT FÖLRAKJA A LAKÓKOCSIRA???????????




Ha meg arról van szó, hogy Kawasaki VN 1500, akkor főleg nem értem....egy olyan ember akinek van Harley-ja minek vesz kawát?
Van egy sejtésem hogy a tag tele van zsével és már nem tudja mire költse. Az fix hogy nem igazi motoros...
#49
Elküldve: 2003. 04. 25. 16:33


[ 2003. április 25.: Atti szerkesztette a hozzászólást ]
#50
Elküldve: 2003. 04. 25. 17:17
Te meg, Piftuka, ne fájditsd a szívem...

persze ezt csak úgy mondom

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.
#51
Elküldve: 2003. 04. 25. 17:21
idézet:
Ezt írta Piftuka:
Nézzétek meg ezt az oldalt, mert nagyon érdemes !
[url="http://"http://www.thecybermuseum.com/"]THE CYBERMUSEUM (Schultz virtuális kiállítása ritka és gyönyörű járművekből) !!![/url]
[/quote]
nézem
a kis szerény...
idézet:
Welcome to thecybermuseum.com and my little private collection of vehicles. I mostly have (27 as I write this) Indian motorcycles built between 1901 and 1953 -- but I also have a few cars and trucks that I feel are interesting.[/quote]
grrr. ugye nem kerek a világ, hogy egyeseknek ennyi van, szegény Piftukának meg egy se? nekem meg semmilyen és egyhamar nem is lesz...
de még fiatalok vagyunk
s amit az ember nagyon akar...
egyébként a honlapja nem egy nagy szám, ahogy nézem. ilyet én is tudok. sőt
mégsincs pénzem
[ 2003. április 25.: shr szerkesztette a hozzászólást ]
#52
Elküldve: 2003. 04. 25. 17:37
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Hát nem tudom...
MILYEN EMBER AZ AKI A HARLEYÉT FÖLRAKJA A LAKÓKOCSIRA???????????![]()
![]()
![]()
![]()
Ha meg arról van szó, hogy Kawasaki VN 1500, akkor főleg nem értem....egy olyan ember akinek van Harley-ja minek vesz kawát?
Van egy sejtésem hogy a tag tele van zsével és már nem tudja mire költse. Az fix hogy nem igazi motoros...[/quote]
Ejj, ugye nem nézted meg az oldalt ? Ott minden le van írva szépen. Az élettörténete is. 30 éve motorozik és ért a mocikhoz.
Ezen a Harley-s eseten meg ne legyél kiakadva !
Az egy frankó motortartó hely. Ha megy a családdal kirándulni, akkor viszi magával a kedvenc motroját és a terpejárót is. Hol itt a probléma !
Amúgy a Kawa-t azért vette (írja is), mert úgy néz ki, mint egy INDIAN CHIEF (amelyből 27 is volt neki egyszerre ! Most 14 van, ha minden igaz).
De mégegyszer mondom, ha ellenszenves is a pasi, akkor is nézd meg a járműveit, mert olyan ritkaságok is vannak a tulajdonában, mint az 1941-es INDIAN 841-es, amely egy CHIEF rövidebb, katonai változata, láthatóan erős "BMW-s beütésekkel", egy 1913-as INDIAN Big Twin, vagy autóban egy '41-es Chevy PU és egy 1970-es PLYMOUTH Superbird !
Nagyon jó képek, a kiváló állapotban lévő, tökéletesen felújított járművekről.
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#53
Elküldve: 2003. 04. 25. 17:39
idézet:
Ezt írta shr:
micsoda képek...
Te meg, Piftuka, ne fájditsd a szívem...
persze ezt csak úgy mondom
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.[/quote]
Melyik képpel fájdítottam ?
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#54
Elküldve: 2003. 04. 25. 20:41
Megmutattam pár komámnak ezt a képet...a fele agyoncsapná az ilyet.
Könnyen elkülöníthetőek az ilyen divatmotorosok a találkozókon...
Csillivilli motorok állnak valahol egy motel mellett...Nem jönnek be sátorozni és őrültködni a táborba. Ha lerobbansz az út szélén nem áll meg segíteni....talán nem is tudna.
Viszont itthon temérdek olyan srác van, akik Jawákon, Uralokon, Dnyepereken, 250es Simsonokon járnak találkozóra. Egy ilyen srác biztos segít ha bajban vagy...Sirokon is kimentek segíteni egy lerobbant Harleysnek.
Ha valamit kezdeni akarsz, és szereted a régi mocikat, vegyél 250es Simsont, vagy Uralt.
Nem vicc...ezeket bütykölgetni kell hogy jók legyenek, de meg fogod szeretni. Ráadásul nem kellenek milliók, elég párszázezer HUF.
Én is veszek 1szer egy Uralt vagy Dnyepert, de még nincs rá pénzem, és egy ilyen moci mellé kell egy normális motor is. Hidd el találkozókon ezerszer nagyobb sikere van egy szép Pannoniának, Uralnak, Dnyepernek, mint akármilyen drága Harleynek. Persze más kérdés az Indian (de csakis a régi) viszont az megfizethetetlen és itthon fölösleges is. Nem tudsz alkatrészt szerezni, csak az USAból és az ismét + költség...
#55
Elküldve: 2003. 04. 25. 21:26
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Mert megteheti....azért van neki öreg Indianja. Egy igazi motoros nem rakja fel a motorját lakókocsira....vezesse az asszon a lakókocsit, és menjen motorral!!!
[/quote]
Mondjuk a kép lehet reklám is a lakóbuszhoz (elbír egy mocit és még egy bazi terepjárót is húz). Hiszen a kép a lakóbuszhoz készült, azt pedig árulta és el is adta.
Nem tisztem védeni (nem is ismerem), de biztosat senki nem tudhat. Én viszont azért beleolvastam a véleményébe egyes saját járműveivel kapcsolatban és ért hozzá, nem vitás.
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Ha valamit kezdeni akarsz, és szereted a régi mocikat, vegyél 250es Simsont, vagy Uralt.
Nem vicc...ezeket bütykölgetni kell hogy jók legyenek, de meg fogod szeretni. Ráadásul nem kellenek milliók, elég párszázezer HUF.
[/quote]
Jesszus ! Mi kerül egy SIMSON-on ennyibe ? Kösz a tippet, de ilyet semmiképpen nem veszek, mert akkor még jobban sajnálnám az "elkótyavetyélt" 350-es JAWA-t !
idézet:
Ezt írta keselyuu:
Persze más kérdés az Indian (de csakis a régi) viszont az megfizethetetlen és itthon fölösleges is. Nem tudsz alkatrészt szerezni, csak az USAból és az ismét + költség...[/quote]
Csakis a régi ? Miért az újjal mi a baj ? :confused:
Ja igen... Ezt találtam:
[url="http://"http://www.indianmotorcycles.com/"]Az INDIAN honlapja[/url]
Utánaolvastam. '99-ben újraélesztették a legendát !
Amúgy a régi mocikkal kapcsolatban igazad van.
De van ezeknek magyar képviselete ? Mert, ha igen, akkor az alkatrészellátás már meg is van oldva.
Vagy mondjuk Bécsben... Az sem távolság. Ha messzebb, akkor valóban nincs értelme ilyen motorról álmodozni.
"A magad tetteiért akkor is te vagy a felelős, ha más a hibás."
#56
Elküldve: 2003. 04. 25. 23:52
idézet:
MOTOROSOK TOPICJA (A ruhám bőr és nem ballon...)
[/quote]
Nekem nem sok motoros élményem volt ezidáig. Rövid ideig egy simsonnal közlekedtem, csak meguntam, hogy minden reggel félig szét kellett szedni és kipucolni/összerakni, hogy beinduljon (berúgókarral egyszer indult be összesen, még jó, hogy lejtős utcában lakunk). Aztán eladtam
[ 2003. április 26.: NeoPampalini [Grammar Police] szerkesztette a hozzászólást ]
#57
Elküldve: 2003. 04. 26. 10:47
idézet:
Ezt írta Piftuka:
Már nem tudtam elképzelni, hol maradsz !![]()
Azt hittem, soha nem indul be a topic ! Sancy és casoli hol maradnak ? Meg a többiek ? Én azt hittem (azok alapján, amit eddig itt a témában a olvastam pl.: a BOLHAPIAC-on), nagyobb érdeklődés lesz erre !
Na talán majd most !![]()
Neked milyen géped van ?[/quote]
Hehe most olvasom, de nem értem én hogy jöttem bele ideNincs is motorom. Nadehogy ne legyen offtopic, apámnak van egy tip-topp Mustang Jawa-ja, legközelebb teszek be róla egy-két fényképet
![]()
#58
Elküldve: 2003. 04. 26. 11:10
idézet:
Ezt írta Casoli:
... Nadehogy ne legyen offtopic, apámnak van egy tip-topp Mustang Jawa-ja, legközelebb teszek be róla egy-két fényképet[/quote]
Inkább ne!![]()
erről jutott eszembe:
"Riga moped drága kincs;
jó ha van, de jobb ha nincs!"![]()
![]()
#59
Elküldve: 2003. 04. 26. 11:32
idézet:
Ezt írta Atti:
Inkább ne!![]()
erről jutott eszembe:
"Riga moped drága kincs;
jó ha van, de jobb ha nincs!"![]()
[/quote]
![]()
![]()
![]()
#60
Elküldve: 2003. 04. 26. 11:32
idézet:
Ezt írta Piftuka:
Melyik képpel fájdítottam ?[/quote]
hát úgy az összhatással... vagy mittomén :confused:
s a gondolat, hogy egyeseknek van pénzük ellenni ilyesmikkel... ráadásul ennyi
de még ki tudja, mi lesz belőlem
keselyuu: és az milyet vegyen, aki valami kis legelső olcsó motort akar, amit nem kell túl sokat bütykölni...? nem pesten akarok vele elsősorban rohangászni, hanem el messze szebb vidékekre...
Piftuka: írtad, hogy húzós manapság a vizsga. miért? és mennyi? nem tudok semmit.
[ 2003. április 26.: shr szerkesztette a hozzászólást ]