Elötte pár nappal vittem vissza a Users szervizébe egy LG 4160-ast, amit 20.5k-ért vettek vissza 4 hó után, és 2k-át kellett ráfizetni egy Pio 109-re, aminek onnan számítva állították ki a garanciáját!!! Napiára az LG írónak ott is 15k volt!!!!!!!!
MISTRAL, Garancia??!, Mistral vállalt garanciáiról!
#141
Elküldve: 2005. 03. 17. 12:04
Elötte pár nappal vittem vissza a Users szervizébe egy LG 4160-ast, amit 20.5k-ért vettek vissza 4 hó után, és 2k-át kellett ráfizetni egy Pio 109-re, aminek onnan számítva állították ki a garanciáját!!! Napiára az LG írónak ott is 15k volt!!!!!!!!
#142
Elküldve: 2005. 03. 17. 12:48
Ha nem tudnak ugyanolyat adni, akkor vissza kell adniuk a teljes vételárat kézpénzben!
Olyan nincs, hogy kevesebbet adnak....
Olyan sincs, hogy az új termék garanciája a régi végéig tartson, hiszen ugyanúgy vettél egy új dvd-t mintha pénzzel a zsebedben tévedtél volna be a boltba.
Sajnos még senki nem perelte be a Mistralt, pedig már jó lenne (vagy szájbavágni egyesével a vezetőket...) mivel a törvényekkel ellentétben, nem adnak pénzt vissza senkinek.
Gondolom te sem ragsazkodtál volna pénzhez, ha kapsz egy másik dvd-t helyette, még az sem érdekelt volna -gondolom- hogy ha az új ára egy-két ezer forinttal kevesebb lett volna mint a régié.
#143
Elküldve: 2005. 03. 17. 20:02
Vettem volna egy Gecube 9550GU-t, meg egy Leadtek winfast 2000pvr sulinetre. Szombaton fél3-ra értünk a mistralba és csak 2-ig volt sulinet. Na bumm, gondoltam, majd holnap, bár ott voltunk a közelben,tehát még plussz időnkbe se került. Megkérdeztem az egyik eladót (lehet nem őt kellett volna!),aki azt mondta, hogy nem rajtuk múlik meddig van sulinet, hanem a központon. Kérdeztem mégis meddig van holnap (vasárnap) sulinet és azt mondta kb 2-ig. Nos másnap dél körül megjelentünk erre azt mondja a kis krumpliorrú (ua aki tegnap volt), hogy nincs vasárnaponként sulinet!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Elküldtem melegebb éghajaltra olyan ideges voltam és még neki állt feljebb. Átmentünk mediamarktba és megkérdeztük meddig van sulinet, megdöbbenésünkre azt mondták kb este 8-ig!! Vissza mistral, üzletvezető keres (csaj :o ), mond probléma, ő meg mondja,hogy vasárnap nincs. Kérdés, hogy ez miért nincs sehol feltűntetve nem tudott mit mondani (se üzletben, se honlapon még ma se!). Beírtam panaszkönyvbe, erre az a kis liba, azt írta, hogy a mai napon nem tudnak technikai okokból sulinetre eladni!!! Holott azt mondta szóban, hogy vasárnap sosincs sulinet!
#144
Elküldve: 2005. 03. 17. 20:17
Idézet: nyikszi - Dátum: 2005. márc. 17., csütörtök - 20:02
A Krisztina körúti boltukban nagyon segítőkészek :Đ
Ha mész akkor szolj mert én is mennék balhézni velük rendesen
#145
Elküldve: 2005. 03. 18. 08:03
Idézet: lehella - Dátum: 2005. márc. 17., csütörtök - 19:17
Ha mész akkor szolj mert én is mennék balhézni velük rendesen
Mivel az messze van, a Rákóczi úti boltjukba megyünk. Mindenképpen megírom a tapasztalatom
#146
Elküldve: 2005. 03. 18. 08:16
Idézet: Herold - Dátum: 2005. márc. 17., csütörtök - 12:04
Na ezekről pampogtam én pár oldala...Hol van itt irreális értékcsökkenés, amiből az új dvd-írón túl még egy merevlemez, meg egymemóriamodul is kifér? Mi az, hogy egy vadi új, bontatlan termékre eleve csökkentett garanciát számolnak fel? Milyen alapon-jogon teheti meg a bolt, hogy értékcsökkentként számol be egy jogosan garanciális terméket?
Undorító, kedves Mistral, undorító!!!
Hidd el, én szeretném a legjobban, hogy olyan választ adj, amivel meg tudsz győzni...
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)
#147
Elküldve: 2005. 03. 18. 17:11
Idézet: didyman - Dátum: 2005. márc. 18., péntek - 8:16
De olyan nincs. Nekünk kell meggyőznünk a Mistral Computerworld-öt úgy, hogy ignoráljuk őket. Másból nem értenek, ezt már sok-sok bezárt Mistralos topik is bizonyította itt.
#148
Elküldve: 2005. 03. 19. 07:49
Idézet: nyikszi - Dátum: 2005. márc. 18., péntek - 7:03
Nos sikerült megvenni a Gecube 9550-t és a Leadtek winfast 2000 PVR-t. Scanner nem volt készleten (telefonon érdeklődtem, aztán neten se volt már
#149
Elküldve: 2005. 03. 19. 08:51
Idézet: Herold - Dátum: 2005. márc. 17., csütörtök - 11:04
Elötte pár nappal vittem vissza a Users szervizébe egy LG 4160-ast, amit 20.5k-ért vettek vissza 4 hó után, és 2k-át kellett ráfizetni egy Pio 109-re, aminek onnan számítva állították ki a garanciáját!!! Napiára az LG írónak ott is 15k volt!!!!!!!!
Lehet offtopic Szerencsére (kopp-kopp-kopp) a mistrálba nem kellett vissza vinnem semmi hardware-t, így tapasztalatom nincs. Viszont az Aqua-ba már több dolgot. Egyik egy DVD író volt. Volt egy Toshiba combo drive-om, ami még gariba elromlott (2 éves gari volt rá) és amikor elromlott visszavittem, de nem volt ugyanolyan, mondtam ráfizetek DVD íróra. Ott helyben megnézték várni se kellett. Toshibát vettem, mivel az volt a legolcsóbb. A gari újra indult, de erre csak 1 évet adtak. Aztán persze ez is be adta a kulcsot:( Visszavittem nem problémáztak, de ültek rajta 2 hetet. Aztán go bolt, de szerencsére nem volt toshiba (egy kicsit megrendült a bizalmam a márkában
Szerkesztette: nyikszi 2005. 03. 19. 08:52 -kor
#150
Elküldve: 2005. 03. 22. 13:08
én is beírom: bírom az ampot, sohasem volt velük semmi bajom, mindig hozták időre amit kértem náluk.. econnectben is korrekt arcok ülnek. sőt, említhetném a lehel piaci lángosost, még a tejföl sem akart lefolyni a széléről, cserére nem volt szükség, megfelelő volt a kiszolgálás, és az papíron szervírozott oem csomagolású lángos egész finom...
szerintem mistralos sztorikat több okból felesleges beírni ide, már csak azért is, mert:
-ki lett tárgyalva már több topikban, hogy milyenek, ismerjük őket, aki nem ismeri az tud visszaolvasni/keresni.
-ha jól látom összegyűlt ide már a hwsw krémje, akiket egyáltalán nem hat meg a sztorid akármit is írsz, viszont arra szakosodtak, hogy picike darabokra szednek szét (a részletek ismerete nélkül), ítélkeznek, döntést hoznak, és Téged fognak kiröhögni-bírálni kizárólag, amivel nagyon sokra mész aztán, nem elég, hogy megszívod a misztránál, még a hwsw-sektől is megkapod utána... hehe
sakto mászkált egy darabig a karija után, aztán mikor egy év után eléraktak egy karit, ő pedig szörnyen unta már a hercehurcát rábólintott, csak legyen már vége az ügynek. azóta a felesége is jobban alszik, és újra mosolyogva isszák a reggeli kávét, case closed. nincs ebben semmi különös, nem mindenki kezd el berendezkedni többéves perekre egy azóta gyököt vont értékű kari miatt... persze aki itt fórumozik napi 8-10 órát, annak unlimited ideje van ilyesmire biztosan, és minden bizonnyal megfektetné a misztrát első körben..
#151
Elküldve: 2005. 03. 22. 13:29
Idézet: Avicularia - Dátum: 2005. márc. 11., péntek - 16:19
HEllo!
akkor most, vagy hazugságot írok alá, amiből akár még károm is lehet, vagy nem írom alá, nem érvényes a gari, vagy jóformán nem veszek semmit, mert a legtöbb cucchoz nincsen magyar nyelvű leírás.
na ehhez szóljanak az okosok
#152
Elküldve: 2005. 03. 22. 13:33
Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 22:05
üdv
R.
én nem lennék meglepődve, mivel megtörtént, nem jók ők semmire sem sajnos.. kaptam már olyan válaszlevelet tőlük én is, amiben a jónéhány igen pontosan és alaposan megfogalmazott kérdésemből válaszoltak kb. 1-re, igazából olyan volt, mintha nem is az én levelemre válaszolnának, de azt azért beleírták, hogy szerintük az ügy lezárult, nem tudnak mit tenni...
mindez az után, hogy felhívtuk őket egy ismerőssel (a magyar bűnüldöző hatóságnál húzott le "pár" évet, és nagyon nem közlekedési rendőrként), akinek van némi ismeretsége fvf-nél, név szerint kért valakit, aki a telefonba röhögött ki minket. azt mondta, bár hogy igenis jogos a panaszunk, követelésünk, és írkálhatunk nekik, ha sok időnk van, de teljesen felesleges. megkérdeztem, hogy a fénymásolt, utólag kiállított, le sem pecsételt garipapírt csatoljam? nos, mellékeltem. ők meg leszarták, pedig csodakorrekt madzsar törvények szerint már EZ alapján is kaphatott volna egy fejlövést cég, aki csúnya volt velem...
akarjátok részletesebben is a sztorit, hogy szétszedjetek, meggyalázzatok, porba tiporjatok utána, pedig én elég becsületesen intézkedtem mindenféle irányokba, mert nagyon felhúztak, vagypedig nem kezditek el megcáfolni meg lekamuzni amit fentebb írtam, és elhiszitek?
anyám is magyarázott valamit 1 éve, hogy lenne lehetősége dolgozni valamit (???) a fogyvédnek, gondolom nem ilyen takarítónői állásról beszélt, mivel van neki 2-3 diplomája, én pedig annyit mondtam neki, hogy "ha jön a sok pénz az államtól, és semmit sem kell csinálnod, akkor csináld csak.." LOL . végülis nem dolgozik nekik ha jól tudom, azóta nem került elő ez a téma...
meg vagyok lepve valóban, körülbelül mint fake szűzlány az "első" beavatásnál.
Hungária, ennyit tudsz. sok a papír a hivatalban, de sz@rnak mindenre. this is a common thing here. a külföldi illetőségű, de itt élő arcok tudják legjobban, nekem van itt zéró jogom, nekik meg mínusz gyök kettő.
#153
Elküldve: 2005. 03. 22. 13:35
Idézet: dopping - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 14:29
akkor most, vagy hazugságot írok alá, amiből akár még károm is lehet, vagy nem írom alá, nem érvényes a gari, vagy jóformán nem veszek semmit, mert a legtöbb cucchoz nincsen magyar nyelvű leírás.
na ehhez szóljanak az okosok
majd Renwick hoz mindjárt neked egy fogyvédes képviselőt, aki szerint úgy magyarrrásszta ki Árrrpi.
szerk: szerintem ez úgy működik itt, hogyha aláírtad, és nincs papír, akkor aláírtad a hazugságot valóban, de onnantól kezdve Te vagy a bohóc, mivel gáz esetén a bolt úgyis előkotor a fiókból pillanatok alatt valami default szabványpapírt ami megfelel leírásnak, ha a fiókban nincs ilyen, akkor van soksok lézernyomi a boltban, kreálnak egyet gyorsan és bedugdossák a többi dobozba. ja, hogy a Te dobozodból kiesett? óóóó szorri.
én így jártam, csaképpen garipapírral, amit ki sem állítottak, csak utólag, de még az is gáz volt, azt se fogadták el, amit utólag kiállítottak, dehát én meg ki vagyok, hogy a dobozba már berakott soksok a4es lapot majd végig is nyálazom a helyszínen, és ellenőrzöm, hogy a garipapír az megfelel a követelményeknek?! nem iratelemző vagyok, hanem vásárló. ráadásul mi a franc fogalmam legyen arról, hogy melyik cég milyen belső formanyomtatvány garipapírt fogad el? ott dolgozok? nem.
szerk2: az interneten nagyon sok letölthető leírásos pdf van, amit lemagyarítok bárkinek én is bármit terjedelemtől függően 5perc/oldal/3sör-tőled (az insert disc bonyolult szakmai szöveg ám, hehe).
a bíróság úgyis min. fél év múlva kéri a papírokat, miután leraktad a pénzt nekik (is), és nem biztos, hogy tintaszáradás elemzőt is hoznak a terembe. LOL
Szerkesztette: deuce 2005. 03. 22. 13:59 -kor
#154
Elküldve: 2005. 03. 22. 15:09
Idézet: deuce - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 13:08
Csak egy apróság.
Egy ilyen pert csak megnyerni lehet, ha minden rendben van a vevő oldalán, márpedig miért is ne lenne. A kártya értékéből bukott 20eFt-ot már így is. Én nem mondanám, hogy van még egyáltalán vesztenivalója. Ha a per lefut, lehet vele büszkélkedni, de ami fontosabb, visszakapja a pénzét és egy csomó ügyvédi és egyéb költséget is.
Ha engem át akarnak verni 1-2eFt-tal, akkor lehet, hogy rájuk hagyom, mert nem érné meg a fáradtságot az utánajárás. De 40eFt-ért már elég messzire el tudnék menni.
Engem jobban idegesítene utólag, hogy átvertek, sőt hagytam magam átverni, mint ha némi utánajárással jár a pénzemet visszaszerezni.
#155
Elküldve: 2005. 03. 22. 19:14
Idézet: deuce - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 13:35
Az, hogy ki, hogyan, mit magyaráz, teljesen mellékes...
Az utóbbi hetekben eléggé körbejártam a témát, és ez alapján azt gondolom, hogy ma Magyarországon elsősorban a kereskedői oldalnak állhat érdekében a fogyasztóvédelmi intézményrendszert kigúnyolni, vagy inkompetens, impotens szervezetként beállítani.
Tény, hogy a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szűkebb jogkörrel rendelkezik, mint évekkel ezelőtt, de ez a demokratikus államberendezkedés velejárója. Ettől még hasznos információkkal látják el a tanácstalan, pórul járt vásárlókat. Tény, hogy a saját hülyeségétől ők is igen nagy nehézségek árán tudják csak megvédeni a fogyasztót.
Aki aláírásával annak tudatában hitelesít egy szerződést, hogy valótlan pontok, kikötések vagy adatok szerepelnek benne, az magára vessen.
üdv
R.
#156
Elküldve: 2005. 03. 22. 20:24
Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 19:14
Az utóbbi hetekben eléggé körbejártam a témát, és ez alapján azt gondolom, hogy ma Magyarországon elsősorban a kereskedői oldalnak állhat érdekében a fogyasztóvédelmi intézményrendszert kigúnyolni, vagy inkompetens, impotens szervezetként beállítani.
Tény, hogy a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szűkebb jogkörrel rendelkezik, mint évekkel ezelőtt, de ez a demokratikus államberendezkedés velejárója. Ettől még hasznos információkkal látják el a tanácstalan, pórul járt vásárlókat. Tény, hogy a saját hülyeségétől ők is igen nagy nehézségek árán tudják csak megvédeni a fogyasztót.
Aki aláírásával annak tudatában hitelesít egy szerződést, hogy valótlan pontok, kikötések vagy adatok szerepelnek benne, az magára vessen.
üdv
R.
A nagyobb boltokban külön van kassza meg árukiadó, így a kasszánál kapásból aláírod, hogy átvetted, amikor még max a brédet foghatod.
Mint sokszor írtam, az istenadta piacnak (egészen pontosan a fogyasztóknak) lenne a feladata azon boltok szankcionálása, ahol nem megfelelő az ügyintézés. Ehhez viszont szükség lenne egy tudatosabb fogyasztói társadalomra is, akinek az első három kritériuma nem az ár, ár, ár triumvirátus egy termékkel kapcsolatban.
Nem egyszer olvasom pl. hogy a tmobilnál milyen olcsó a telefon, mert csak 20ezer. Azt már nem nézi meg a kedves üf, hogy bizony van még rá (igaz kamatmentesen) további 12havi részlet. Jaaa...
Szerintem soha ennyi áruhitelt nem vettek még fel, mint az utóbbi időben. De nem arról van szó, hogy valami nélkülözhetetlen gépre (pl. mosógép, boyler, gáztűzhely), hanem totál kényelmi és luxus cikkekre képesek az emberek 50% körüli THM-es részletfizetést vállalni, netán személyi kölcsönt még durvábban. Elég csak egy alacsony havidíjat az orruk alá dugni, meg nulla kezdőrészletet és máris mindenki elfelejt szorozni 12-val, 24-el, 36-al stb.
A Fogyvédelemnek elsősorban tudatos fogyasztókat kéne nemzenie. Pl. ne legyenek kígyózó sorok az ilyen-olyan iszonyat magas kamatot kínáló 'befektetők' irodái, majd később miután bedőlnek a felszámolóbiztos ajtaja előtt. Netán ne rikácsoljon a gyermek, ha az apuka által hazahozott szuperolcsó kompúteren még a Lemmings sem fut.
Szerkesztette: Yoisten 2005. 03. 22. 20:26 -kor
#157
Elküldve: 2005. 03. 22. 20:30
Idézet: Yoisten - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 20:24
Akkor mégegyszer: saját (megrögzött) hülyeségtől nem véd meg a Jóisten sem, nemhogy a fogyasztóvédelem.
üdv
R.
#158
Elküldve: 2005. 03. 22. 22:48
Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 20:30
üdv
R.
Senki nem születik tudatos fogyasztónak, de ezen lehet változtatni. A civil szféra itthon egyelőre nem túlzottan tevékeny. A fogyvédelem, meg a mostani jogkörével (ha a fitymaszűkületes pornósztár túlzás is) inkább a tájékoztatásra helyezhetné a hangsúlyt, ha egyébként ennyire súlytalan.
#159
Elküldve: 2005. 03. 22. 23:14
Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 18:14
Aki aláírásával annak tudatában hitelesít egy szerződést, hogy valótlan pontok, kikötések vagy adatok szerepelnek benne, az magára vessen.
üdv
R.
értsem ezt úgy, hogy pl: ne vegyem meg azt a terméket, amihez nincs magyar leírás? vagy nem vegyek ott, ahol a gari csak akkor értékesíthető, ha azt(pl:gépnél) arra papírral feljogosított ember rakja össze?
#160
Elküldve: 2005. 03. 22. 23:18
Idézet: dopping - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 23:14
Értsd úgy, ahogy Renwick leírta. Ne írd alá, hogy hiánytalanul átvetted, ha egyszer nem volt hiánytalan. De ha aláírod, ne csodálkozz, ha később az orrod alá dugják.

Súgó
A téma zárva.












