HWSW Informatikai Kerekasztal: MISTRAL, Garancia??!, Mistral vállalt garanciáiról! - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

MISTRAL, Garancia??!, Mistral vállalt garanciáiról! Értékeld a témát: -----

#161 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 22. 23:30

Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 19:14

Aki aláírásával annak tudatában hitelesít egy szerződést, hogy valótlan pontok, kikötések vagy adatok szerepelnek benne, az magára vessen.

Amennyiben a szerződés valótlan adatokat tartalmaz vagy ellentétes a hatályos jogszabályokkal, könnyen semmisnek nyilvánítható, de legalábbis megtámadható.

Csak hát egyes kereskedők szeretik azt hangoztatni, hogy úgyis nekik lesz igazuk a vevővel és a törvényekkel szemben. De még ennél is nagyobb baj, hogy ezt sokan el is hiszik. :(

#162 Felhasználó inaktív   Renwick 

  • Renwick
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 8.707
  • Csatlakozott: 2001. jan. 01.

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 03. 23. 09:09

Idézet: Yoisten - Dátum: 2005. márc. 22., kedd - 22:48

Senki nem születik tudatos fogyasztónak, de ezen lehet változtatni. A civil szféra itthon egyelőre nem túlzottan tevékeny. A fogyvédelem, meg a mostani jogkörével (ha a fitymaszűkületes pornósztár túlzás is) inkább a tájékoztatásra helyezhetné a hangsúlyt, ha egyébként ennyire súlytalan.

Arra is helyezik a hangsúlyt.

De azt senki ne várja, hogy a fogyasztóvédelem tájékoztassa arról, hogy a saját igényeinek milyen termék felel meg...

üdv

R.
Can you hear me, major Tom?

#163 Felhasználó inaktív   deuce 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.408
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 24. 01:20

Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 23., szerda - 10:09

Arra is helyezik a hangsúlyt.

De azt senki ne várja, hogy a fogyasztóvédelem tájékoztassa arról, hogy a saját igényeinek milyen termék felel meg...

üdv

R.

Ez igaz, és rendben is van így, csak én tudhatom mire van igényem, és mennyit tudok kifizetni ezért.

A tájékoztatás és a tanácsokkal ellátás hogyan nyilvánul meg, és milyen mértékig terjed? Tehát valami konkrétumra lennék kíváncsi ez ügyben. Felhívják a figyelmemet milyen termék vásárlása esetén mire figyeljek, milyen papírokat ellenőrizzek, illetve segítenek törvényeket értelmezni, ha nem nagyon értek hozzá, és lerajzolják a lehetőségeimet, ha véleményem szerint valamilyen kár ért, vagy hiányosságokat tapasztaltam a termék értékesítése során? Tehát pusztán általános információátadás és semmivel (vagy alig) több?

#164 Felhasználó inaktív   Renwick 

  • Renwick
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 8.707
  • Csatlakozott: 2001. jan. 01.

Elküldve: 2005. 03. 24. 09:54

Idézet: deuce - Dátum: 2005. márc. 24., csütörtök - 1:20

A tájékoztatás és a tanácsokkal ellátás hogyan nyilvánul meg, és milyen mértékig terjed? Tehát valami konkrétumra lennék kíváncsi ez ügyben. Felhívják a figyelmemet milyen termék vásárlása esetén mire figyeljek, milyen papírokat ellenőrizzek, illetve segítenek törvényeket értelmezni, ha nem nagyon értek hozzá, és lerajzolják a lehetőségeimet, ha véleményem szerint valamilyen kár ért, vagy hiányosságokat tapasztaltam a termék értékesítése során? Tehát pusztán általános információátadás és semmivel (vagy alig) több?

Gyakorlatilag erről van szó, ezekről tájékoztat az FVF.

Még egy fontos dolog van; a betiltott termékek listáját is rendszeresen közzéteszik, és frissítik, illetve a termékbiztonsággal kapcsolatos tudnivalókkal is ellátnak.

üdv

R.
Can you hear me, major Tom?

#165 Felhasználó inaktív   WhiteRaven 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 853
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 25. 14:27

Idézet: McKinley - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 12:40

   Azért gondoltuk hogy kamu, mert vagy nagyon gazdag vagy és azért nem érdekel vagy nagyon hülye. Már ne haragudj. A fent beírt történettől megállt az eszem, ilyet intelligens emberrel nem lehet csinálni. Már egy per is hamarabb lefutott volna. De ülni a seggeden és várni, hogy majd csak csinál valamit az a kedves mistral bácsi az abszurd....
   Biztos, hogy provokációnak ítrtad az egészet. Remélem. Ha nem akkor pedig sajnállak mert egy :lama: vagy.


:lama:  :(  :D

Hol élsz te kedves?
Egy per nálunk csak első fokon is eltart vagy 2 évig, aztán még lehet fellebbezgetni.
Pont emiatt csinálnak azt a fogyasztókkal, amit akarnak.
Ameddig ilyen korrupt lesz az ország vezetése, meg az egész bírói kar, addig nem változik semmi.
A Mistrállal szemben nem sokat tudsz tenni.
A fogyasztóvédelem tele van az ellene szóló panaszokkal. Évekig tart, mire egyáltalán választ adnak.
Egyébként nekem is volt hasonló esetem velük. És nem kamu.
Nem ekkora pénz. Végül meguntam, mert az idegeim többet érnek, mint az a szemét tolvaj Mistrál banda!

Nekem egyébként az az érzésem, hogy éppen te vagy az, aki kamuzik. Lehet, hogy Mistrálos vagy?

#166 Felhasználó inaktív   WhiteRaven 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 853
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 25. 14:41

Idézet: Renwick - Dátum: 2005. márc. 16., szerda - 21:05

Meg lennék lepve, ha az FVF valóban ezt mondta volna neked...

üdv

R.

Nos, akkor legyél meglepve!

Nekem is valami hasonlót mondtak.

Nekem egy LG íróval akadtak problémáim. Szokás szerint kamizott a Mistrál.
Az LG Magyarország közölte, hogy a Mistrál nem szabályosan szerzi be az LG termékeket, hanem szürke importból. Nem fizeti ki a garanciadíjat a gyártónak, tehát nem is küldheti vissza a hibás árut. Így hát mindent megtesz azért, hogy ne kelljen garanciálisan cserélnie vagy javítania bármit is.
Ezután kerestem a fogyasztóvédelmet, ahol közölték, hogy a Mistralos panaszügyekkel tele van a raktáruk. Még elolvasni suncs idejük, nemhogy bármit is intézni. Ezen kívül, semmilyen jogkörük sincs szankcionálni. Legfeljebb megállapítanak valamit (pár év), aztán polgári peres úton érvényesítheted (még pár év).
A Mistral ellen valóban csak egy mődszer van:
nem szabad náluk semmit venni!
Esetleg még az, hogy a tulajokat egyenként pofán veregetni. :mad:

#167 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 25. 14:50

Idézet: WhiteRaven - Dátum: 2005. márc. 25., péntek - 14:27

Egy per nálunk csak első fokon is eltart vagy 2 évig, aztán még lehet fellebbezgetni.
Pont emiatt csinálnak azt a fogyasztókkal, amit akarnak.
Ameddig ilyen korrupt lesz az ország vezetése, meg az egész bírói kar, addig nem változik semmi.
A Mistrállal szemben nem sokat tudsz tenni.
A fogyasztóvédelem tele van az ellene szóló panaszokkal. Évekig tart, mire egyáltalán választ adnak.
Egyébként nekem is volt hasonló esetem velük. És nem kamu.
Nem ekkora pénz. Végül meguntam, mert az idegeim többet érnek, mint az a szemét tolvaj Mistrál banda!

Én azt mondom, hogy ha a nehezen megkeresett 20-50-100eFt-omról van szó, akkor igenis perre viszem a dolgot, ha másképp nem tudom a jogos követelésemet behajtani. Mert ha nem így teszek, akkor a helyzet semmit nem fog változni, és az ilyen misztrálhoz hasonló cégek továbbra is jönnek, látnak, és mindent visznek.

A bíróságok lassúak, de azért nem kell több évre számítani. Azt pedig, hogy korrupt lenne a bíróság, egyszerűen demagóg baromságnak tartom. A fogyasztóvédelem valóban nem mondható túl aktívnak, de nem kötelező hozzájuk fordulni.

Perköltség? Szerintem az a 3-6%, amit előre be kell fizetni nem olyan sok. Ha viszont biztos a per utólag az is visszajön, az összes egyéb költséggel együtt.

#168 Felhasználó inaktív   Nagyika 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 25. 15:06

Idézet: MisterY - Dátum: 2005. márc. 25., péntek - 15:50

Perköltség? Szerintem az a 3-6%, amit előre be kell fizetni nem olyan sok. Ha viszont biztos a per utólag az is visszajön, az összes egyéb költséggel együtt.

Ha visszajon. Mi van ha bukod a pert. Sajnos van penzuk megfizetni jo ugyvedeket.

Mindig hozzajuk jartam vasarolni aztan egyszer beszart egy 10e fts halokartya, egyik ic rajta szepen megegett.
Visszaviszem, szerviz nem volt nyitva,  mivel nekem nagyon kellett ezert vettem egy masikat.
Masnap be a szervizbe, fel oranyi egyezkedes utan sok mindent nem tudtam tenni.
En hajotgattam, hogy egy szerverbe volt es hozza nyultam amikor egyszer megdoglott, a szervizvezeto meg csak lobogtata a garipapirt, amiben benen volt, hogy egesnel ugrik a grai. Mivel ceges nevre vettem a cumot fogyasztovedelem igy ugrott, az ugyved konzultacios dija, meg tobbe kerult volna mint a kartya.

Amit tudsz tenni, hogy nem naluk vasarolsz,ami nem garancia arra, hogy mashol jobb.

#169 Felhasználó inaktív   sakto 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 6
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 28. 15:54

mondom én egy bunko egy banda!! semmit nem szabad venni náluk!!!!!!!!!!! egy normális heyen (van iyen) bemész berakják a rossz cumot megnézi nincs e külsérelmi nyom,és ha nincs azonnal csere!!! és van iyen bolt nem ülnek a dolgokon hetekig!!! volt hogy egy megéget vinyot cseréltek ki!!! pedig mondhaták volna hogy táp stb de nem!!!

#170 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 28. 21:05

Idézet: Nagyika - Dátum: 2005. márc. 25., péntek - 15:06

Ha visszajon. Mi van ha bukod a pert. Sajnos van penzuk megfizetni jo ugyvedeket.

Egy jó és rendes ügyféd nem kér pénzt azért, ha felvázolod neki a tényállást, és megmondja, hogy nyerhető-e vagy sem. Mint írtam, ezekben az esetekben a mistralnak esélye sincs nyerni, így bármelyik ügyvéd elvállalja. Olyat sem nehéz találni - akár rosszat, akár jót - amelyiknél csak utólag kell fizetni. Akkor hol itt a rizikó?

#171 Felhasználó inaktív   Biborkékhóvirág 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 28. 22:17

Sziasztok!

Nem vagyok egy Mistral fan, sőt még csak nem is vásároltam Náluk, de roppant zavaró, hogy itt és a többi fórumon csak a velük kapcsolatos rémtörténeteket lehet olvasni.

Azt még megértem, hogy valakit egyszer csúnyán becsapnak és azt megosztja, de azt, hogy ez a valaki továbbra is ott vásárol, majd az újabb átveréseket megosztja; na ezt már nem tudom megérteni.  :omg:

Csak nem abban reménykedik ez a valaki, hogy egyszer csak jól fog járni?  :think:
Annyi jó és megbizható üzlet van, miért nem ott vásárolnak a becsapottak?  :confused:

Biborkékhóvirág

Szerkesztette: Biborkékhóvirág 2005. 03. 28. 22:21 -kor


#172 Felhasználó inaktív   Robi19 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 898
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 29. 00:03

Hát ezzel amit itt irogatnak a károsultak max azt érik el hogy ilyen mint én aki ott akart tápot venni már nem ott fog. És már érvényesült is az Orbán effektus. KÖSZI NEKTEK HOGY LEÍRTÁTOK ÉS MINDENKIT VÉGTELENÜL SAJNÁLOK!!!!! Igaz ettől még nem lesz más.

#173 Felhasználó inaktív   Biborkékhóvirág 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 29. 02:42

Szia!

Nem értjük egymást.  :(
Nem az a baj, hogy leírja, hanem az, hogy továbbra is ott vásárol az úgynevezett károsult.  :omg:

Biborkékhóvirág

Ui.: Mondjuk én azt sem értem, hogy a nagykereskedések, akiket a T. Cég hónapokig nem, vagy csak részletekben fizet ki, miért nem fognak össze, hogy "A továbbikban nem a T. Céget nem szolgáljuk ki".  :confused:

#174 Felhasználó inaktív   Biborkékhóvirág 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 03. 29. 05:50

HELYESBÍTÉS!

"Mondjuk én azt sem értem, hogy a T. Nagykereskedések, akiket egy Cég hónapokig nem, vagy csak részletekben fizet ki, miért nem fognak össze, hogy "A továbbiakban ezt a Céget nem szolgáljuk ki"."

Biborkékhóvirág

Szerkesztette: Biborkékhóvirág 2005. 03. 29. 05:53 -kor


#175 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 05. 13:42

Kép

#176 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 16. 23:03

Idézet: WhiteRaven - Dátum: 2005. márc. 25., péntek - 14:41

Nos, akkor legyél meglepve!

Nekem is valami hasonlót mondtak.

Nekem egy LG íróval akadtak problémáim. Szokás szerint kamizott a Mistrál.
Az LG Magyarország közölte, hogy a Mistrál nem szabályosan szerzi be az LG termékeket, hanem szürke importból. Nem fizeti ki a garanciadíjat a gyártónak, tehát nem is küldheti vissza a hibás árut.

Mistralos történet:
januárban, kemény két  heti használat után egy Maxtor 40/7200-es vinyó megadta magát, vissza Mistralba. Garanciális átvevő ugyanazzal a Maxtor diagnosztikai programmal, amivel én is megnéztem előtte, ugyanazt a hibakódot kapja. Ámde, felfedez egy karcot, "sérülést" az ide csatlakozó műanyag burkolatán. (Szerinte szakszerűtlen IDE kábel húzogatás miatt elrepedt egy kb. 1.5cm-es darabon a burkolat. Pontosan a ráütött gyári cimke szélének folytatásában....) Ezért úgy veszi át, hogy garancia nem vonatkozik az eszközre, csak feltételesen veszi át, érdeklődjünk gyakran, hogy visszakapták-e már a gyártótól. A héten a sokadik telefon után azt mondták (közel három hónap után), hogy levásárolható az ára. Nosza, el a boltba. Ott a szervizes némi tanakodás után arra jutott, hogy na igen, levásárolható, de mivel "sérült volt az eszköz", ezért a garanciaidő nem hosszabbodik meg az azóta eltelt idővel. Végül egy külső garancialeveles eszközt választottunk, bár szivem szerint csak valami eldobható, eleve garanciamentes kellékanyagot lett volna kedvem venni.

Az egész ügymenetből nekem is az volt az érzésem,  hogy a Mistral lenyeli a garanciális szervizdíjat, illetve, átvállalja a garanciát, ezért eltesz mondjuk 3-4%-ot, de mivel átlagosan kevesebb, mint 0,5-1% a meghibásodási arány egy normális terméknél. Így, kb 0,5-1% folyamatos ügyfélveszteség mellett (nyilván, a garanciát elbukó ügyfelek ide többet nem jönnek vissza) állandó 3-4% plusz bevételük van a lenyelt garanciákból.

Másik megjegyzésem, hogy a garanciára (szavatosságra, jótállásra) vonatkozó feltételeikben megfogalmazott kitételek között - szerintem - hatályos jogszabályokkal ellentétesek is vannak, és mint ilyenek, semmisek. (Pl. a jótállás feltétele a felhatalmazott szakszerviz beszerelési számlája....nade mivel ők csak viszonteladói, és nem gyártói képviseletként működnek a legtöbb esetben, ezért ennek az esetleges beszerelő szakszervíz felhatalmazásnak a gyártói képviseletnél vagy a gyártónál kell meghatározva lennie stb. stb.) "OEM" kiszerelésű eszközök beépítésére eleve csak az értékesítő kereskedő lenne jogosult (tehát, ha ők eladták, akkor nekik kellett volna beszerelni, különben az OEM kötelezettségüket szegik meg). A dobozos kivitelű eszközök meg eleve tartalmaznak végfelhasználói üzembehelyezési útmutatót, tehát itt meg ezért nincs értelme a "beszerelő szakszerviz" kitételnek.)

#177 Felhasználó inaktív   MADár 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 188
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 16. 23:09

A Maxtor amit vettél, dobozos volt?

#178 Felhasználó inaktív   llamada 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.340
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 16. 23:57

Idézet: MADár - Dátum: 2005. ápr. 16., szombat - 23:09

A Maxtor amit vettél, dobozos volt?

Nem-oem, dobozos vinyót még nem láttam.
De dobozos CD-t, alaplapot stb. igen. De idéznék a garanciafeltételekből

Idézet

Mik azok a tények, amelyek fennállása meghiúsítja a garanciarendezést?

A Mistral ComputerWorld Kft.-nél vásárolt termékeket minden esetben az erre felhatalmazott kereskedelmi egységgel helyeztessék üzembe, illetve szereltessék be, mivel a nem felhatalmazott kereskedelmi egységek által üzembehelyezett alkatrészek jótállása (szavatossága) irányti igényeket (vitás esetben) elutasítjuk! Éppen ezért jótállási (szavatossági) igényük bejelentése mellé (vitás esetekben) mindig kérjük a szakszerű beszerelést, illetve üzembehelyezést végző, felhatalmazott kereskedelmi egységek számláját vagy annak másolatát bemutatni. A felhatalmazott kereskedelmi egységek névsora üzleteinkben és a jótállási jegyen is megtalálható. (Hivatkozva a 151/2003-as (IX.22.) és a 4/1997. (I.22.) Korm. Rendelet-re)

Szerkesztette: llamada 2005. 04. 17. 00:04 -kor


#179 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 17. 08:37

Idézet: llamada - Dátum: 2005. ápr. 16., szombat - 23:03

Ezért úgy veszi át, hogy garancia nem vonatkozik az eszközre, csak feltételesen veszi át, érdeklődjünk gyakran, hogy visszakapták-e már a gyártótól.
...
Ott a szervizes némi tanakodás után arra jutott, hogy na igen, levásárolható, de mivel "sérült volt az eszköz", ezért a garanciaidő nem hosszabbodik meg az azóta eltelt idővel.

Anélkül, hogy részletekbe mennék és elkezdenénk ilyen beszerzési szirszarról dumálni, megemlítek 2 dolgot (a lényeget), igaz van erről egy jogi topic is itt valahol.
Azért nem állom meg szó nélkül, mert ez már a második eset, hogy ezt a Mistrálos baromságot olvasom.

1) Olyan nincs, hogy "feltételes garancia". Valami vagy GARANCIÁLIS (tönkremegy rendeltetésszerű használat mellet vagy nem működik megfelelően és az ember határidőben visszaviszi+átveszik+bebizonyosodik hogy a feltételek fennállnak -> pc eszközök esetén általában minimum csere) vagy NEM, és akkor nem kötelesek átvenni, kicserélni stb...
"Átvesszükdesérült" szöveggel nem jöhetnek.

2) A garanciális cserével (levásárlással is) vagy kijavítással a garanciaidő ÚJRA KEZDŐDIK a kicserélt dolog/kijavított dologrész vonatkozásában.
Ezzel nem lehet trükközni, hogy "ezmegazmiattbocsidenemadunkgaranciátmerthibásvolt" szómelléfosás. A garanciális igény eredményes érvényesítése után a kicserélt/kijavított cuccra "normál" feltételek mellett újra rendes, teljes garanciát kell hogy adjanak.

Semmi ilyen agyafúrt szarba ("hibásan átvettük, de vagyunk olyan rendesek hogy mi teszünk szívességet" dolgokba) nem szabad beleegyezni, nem szabad engedni. Ezek a szabályok alapvetőek, egyértelműek, merevek, nem ferdíthetők.

Szerkesztette: N0zer0 2005. 04. 17. 08:39 -kor

„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

#180 Felhasználó inaktív   pet 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.204
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 17. 10:08

Idézet

2) A garanciális cserével (levásárlással is) vagy kijavítással a garanciaidő ÚJRA KEZDŐDIK a kicserélt dolog/kijavított dologrész vonatkozásában.
Ezzel nem lehet trükközni, hogy "ezmegazmiattbocsidenemadunkgaranciátmerthibásvolt" szómelléfosás. A garanciális igény eredményes érvényesítése után a kicserélt/kijavított cuccra "normál" feltételek mellett újra rendes, teljes garanciát kell hogy adjanak.

Még az is hozzátartozik, hogy az eredeti feltételekkel kell adni az uj termékre is a garit!
Tehát elvileg ha a 2év garis termék meghal akkor a cserére is 2 évet kell adni!

Egy példa:
A 2év garival vásárolt Toshiba DVD-m behalt 2 hónap használat után(nem olvasott csak cd lemezt) leadtam a Profi szerviznek(ö volt feltüntetve a gar papiron) 1 hét mulva mentem a cseredarabért és arra is 2 év volt a gari.
Igaz ez már 3 éve volt.
Üdv.

Téma megosztása:


  • (75 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó