HWSW Informatikai Kerekasztal: TV-out/TV kimenet problémák topicja. Nyugodtan lehet kérdezni. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (129 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

TV-out/TV kimenet problémák topicja. Nyugodtan lehet kérdezni. Értékeld a témát: -----

#1941 Felhasználó inaktív   uno 

• Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2006. 11. 21. 08:51

Idézet: tsotso - Dátum: 2006. nov. 21., kedd - 7:28

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok a témában, de úgy gondolom kérdezni nem szégyen :)
Van egy TV-out-al rendelkező videókártyám, amin az említett kimenet (nem tudom milyen névvel illetik) 9 lyukkal rendelkezik. A videókárlyámhoz kapott RCA átalakítóval összekötöttem a TV-vel. A TV-n nem jelenik meg semmi csak a konstans fekete, annak ellenére, hogy a videókárlya egyes menüpontjai arról árulkodnak, hogy a számítógép érzékeli a TV-t.
A kérdésem az lenne, hogy melyek azok a beállítások amelyek elengedhetetlenek akkor, ha az ember gyereke összeakarja kötni a TV-t a számítógéppel, illetve úgy egyáltalán mi lehet a baj?

Előre is köszönöm.

amiről te beszélsz azt hívják s-videónak... és egyszerüen ha fenn van a videókártyád drivere.. (beszéljünk a gyári driverről mert lehet hogy nem a leggyorsabb de általában működik) ... akkor a képernyő bállításainál
asztal jobbklikk / beállitás / speciálisnál keresd a tv kimenetet ott tudod beállítani a felbontást azt hogy tükrözni akarod az asztalod vagy kibővíteni... konkrétumokat nem tudok mert minden kártyának máshogy kell és a driverek felülete is más de egy kis angoltudással elboldogulsz... persze ez windows alatt van így...
A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny aítllsáa sznreit a