HWSW Informatikai Kerekasztal: Tv tuner kártya van amelyik jó? - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (133 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Tv tuner kártya van amelyik jó?

#2261 Felhasználó inaktív   wassermann 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2007. 01. 31. 23:33

Az a baj,hogy egy ilyen műholdas cucc beállítása bonyolultabb mint egy sima, mezei TV-kártyáé. Ezenkívül olcsónak sem nevezhető. - a helyedben hagynám, ahogy most van... esetleg szóba jöhet, hogy felveszel a Vectorról, mert ha van SCART kimenete egy sima video-digitalizáló kártya is elboldogul vele.

#2262 Felhasználó inaktív   tothmtoki 

• Újonc
  • Pipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2007. 02. 02. 07:15

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok a témában, nézzétek el nekem.
Laptopomhoz szeretnék vásárolni tv tunert. Kinéztem magamnak a Pinneacle PCTV családból 2 típust:
- Pinneacle PCTV CARD HYBRID PRO (PCMCI csatlakozású)
- Pinneacle PCTV STICK HYBRID PRO (USB2.0)

A kérdéseim a következőek lennének:
- Először is melyik csatlakozású előnyösebb működés szempontjából? USB vagy PCMCI? (Tudásban különböznek-e egymstól?)
- Másrészt a gépemben egy 1.5 Intel Celeron M proci dolgozik. Elég-e ez hozzá?

Segítségeteket előre is köszönöm szépen!

Toki

#2263 Felhasználó inaktív   Grillo 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 02. 02. 11:11

Idézet: tothmtoki - Dátum: 2007. febr. 2., péntek - 7:15

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok a témában, nézzétek el nekem.
Laptopomhoz szeretnék vásárolni tv tunert. Kinéztem magamnak a Pinneacle PCTV családból 2 típust:
- Pinneacle PCTV CARD HYBRID PRO (PCMCI csatlakozású)
- Pinneacle PCTV STICK HYBRID PRO (USB2.0)

A kérdéseim a következőek lennének: