HWSW Informatikai Kerekasztal: Ezt alkottam, megmutatom Nektek - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ezt alkottam, megmutatom Nektek HWSW fórumozói által készített programok Értékeld a témát: -----

#171 Felhasználó inaktív   Haderach 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.002
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 03. 19:16

Idézet: marczi - Dátum: 2005. aug. 3., szerda - 17:43

Egyébként érdekes téma, indíthatnánk neki új topicot.

megtortent

#172 Felhasználó inaktív   G_Balage 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 1
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 30. 22:23

Üdv kollegák!
szóval amit én alkottam, és megmutathatom nektek, az mind itt van: http://balage.ath.cx Szemezgessetek kedvetekre. Ajánlhatom az Amőbát, vagy a Lanchat-et, amely egy komplett, és bővíthető chat szerver-kliens rendszer. De találhattok itt egy összetett függvényábrázolót, amely a megszokott műveleteken kívül tud deriválni, integrálni, ill. inverz-függvényt előállítani.
ötleteket, javaslatokat, és építő jellegű kritikákat várom minden lehetséges elérhetőségemen (a honlapon megtalálhatjátok)
Ha a honlap valami okból nem jön be (http404) legyetek türelmesek, a hiba ideiglenes, max. pár nap múlva elérhető lesz a honlap.
  Balage;

#173 Felhasználó inaktív   Gilby 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 13:25

Sziasztok! :hello:
Néhány saját készítésű játék elérhető a következő címen: www.mksztsz.hu

#174 Felhasználó inaktív   cs-499c 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 17. 04:04

ezt alkottam

Csatolt fájl:


AMD sempron 2800+_Asus k8n_hynix 3*512 ram_inno3d geforce 6600_q-tec500watt_delux bmv ház

#175 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 17. 14:39

Saját készítésű rajzfilm belefér a topikba? Eddig 3 részt csináltam, mindegyik 10 perces!

Szerkesztette: Dextrose 2005. 09. 17. 14:39 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#176 Felhasználó inaktív   KovacsUr 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.749
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 17. 14:44

Idézet: Dextrose - Dátum: 2005. szept. 17., szombat - 15:39

Saját készítésű rajzfilm belefér a topikba? Eddig 3 részt csináltam, mindegyik 10 perces!

Hát... :think:

Idézet

Ezt alkottam, megmutatom Nektek, HWSW fórumozói által készített programok


Szigorúan véve nem, de engem nem zavar. ;)

#177 Felhasználó inaktív   Keem1 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 189
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 17. 17:31

Sziasztok!

Szeretném én is továbbvinni a topicot azzal, hogy egy kezdetleges, de fejlődő progit aljánlok a figyelmetekbe.

Egy nagyon-nagyon egyszerű médialejátszóról van szó, a legismertebb video és zenefájlokat képes lejátszani. Eddig 2 verziója (1.0, 1.1) jelent meg, kb 1 hónap múlva tervezem kiadni az 1.2 variánst.
Ha teccik, arról visszajelezhettek akár itt, akár a program rendszeresített portájának fórumjában.

Itt a link a letöltéshez (csak a letöltésé, leírás máshol van):
A program letöltése

Csatoltam egy képernyőmásolatot is.

Csatolt fájl:


Samsung Galaxy S7 edge | Nexus 7 (2013)
Dropbox regisztráció Mindketten +500 MB-ot kapunk. Te is, én is.

#178 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 17. 19:35

Idézet: KovacsUr - Dátum: 2005. szept. 17., szombat - 15:44

Hát... :think:



Hm...inkább megy a Sziget rajzfilmes topikjába :)
Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#179 Felhasználó inaktív   cx.core 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.337
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 28. 22:55

bASCII

#180 Felhasználó inaktív   sonar 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 414
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 09:04

Egy ideje tanulgatom a soros port kezelését, melynek eredménye:
Hyper Terminal

Hibádzik, ha nincs kiválasztva minden, de büszke vagyok magamra, mert so se tanultam iskolai keretek között programozni.
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi érdemünk.

#181 Felhasználó inaktív   mtx 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 647
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 03. 00:29

Én ezt csináltam anno 1998-ban (hú már 7 éve), ekkor tanultam C++ ban programozni.
Szerintem egész jól sikerült, és még most is működik, legalábbis nálam megy.

Aki nem ismerne rá egyből annak elárulom, hogy ez egy spektrum analizátor. Be tudja digizni a hangkártyán jövő anyagot, vagy le tud játszani wav fájlokat (egyéb formátumot sajnos nem)

A Preferences panelen be kell állítani az Input és az Output eszközt (Input ill. output device). Az Input panelen ki kell választani a stereo és a 16bit digizést, illetve a sample rate-t 44.1Khz-ra.
A display panelen célszerű log. skálát és log. szint kijelzést választani.
A fourier trasformation panelen érdemes kiválasztani 2048 pontot, mert ma már gyors gépek vannak. Amikor csináltam, akkor az 1024 pontos fourier még megizzasztotta a gépemet. A többi beállítás jól van úgy ahogy default-on áll. A menüt jobb egérgombbal lehet előhozni. Az interfész sajnos angol nyelvű, magyar nincs.

Ez egy screenshot:
Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

És ez maga a program...
neduddki!

#182 Felhasználó inaktív   csavar 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 272
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 22. 14:06

Üdv!

Végre sikerült készítenem 1 neuron hálózatot. Bár nagyon sok (magyar is) doksi található ez ügyben az interneten, de több doksiból kellett összeollóznom a tudást, mert egyes részeket elnagyoltak, másokra pedig ráfókuszáltak..

Ezért is büszke vagyok rá! :) :)

javaban, netbeans alatt fejlesztettem. 3 rétegből és rétegenként 4 neuronból áll (be lehet állítani). Minden neuron a köv réteg 4 neuronjával van összekapcsolva.

A mostani forrásban inverter kapu funkcióját tanulta meg: 0 bemenetre 1-et, 1 bemenetre 0-t ad vissza.

A XOR osztály Run metódusában tanulja meg ezt 10000-szer. Majd utána megnézzük h mi lesz a kimenet tetszőleges (0 vagy 1 közötti) bemenetre.

A calculate() számítja ki a az adatokat, learning() pedig tanít.

Tudom 1szerű.. de még az elején vagyok. A forrás nem olyan szép mert kizárólag kisérleti jelleggel készítettem:

ui.: Örülnék ha érdeklődők csatlakoznának a projektemhez. (betű)Képfelismerő rendszer lenne a cél... illetve öntanuló amőba progi :)

/*
* Main.java
*
* Created on 2006. február 13., 17:12
*
* To change this template, choose Tools | Template Manager
* and open the template in the editor.
*/
package xor;
import java.util.Random;


/**
*
* @author Zoli
*/
public class Main {
    // Rétegenkénti neuron szám
    static int NON = 4;
    // rétegek száma
    static int NOL = 3;
   
    static float Sigmoid(float X){
        if (X < -38) return 0;
        else if (X > 38) return 1;
        else return (float)(1.0 / (1.0 + (float)Math.exp(-X)));
  }
   
    /** Creates a new instance of Main */
   
    public Main() {
   
    }
           
    public void Run(){
        XOR Xor = new XOR();       
        Xor.Run();
    }
   
    /**
  * @param args the command line arguments
  */
    public static void main(String[] args) {
        // TODO code application logic here
        Main m = new Main();
        m.Run();
       
    }
   
   

class XOR{
    float TERVEZETT_KI = 0;
    float LEARNING_RATE = (float)0.9;
    //float LEARNING_RATE = (float)0.025;
    Neuron oNeuron[][] = new Neuron[NOL][NON];
   
    public void building(){
        for(int i=0; i<NOL; i++)
            for(int j=0; j<NON; j++)oNeuron[i][j]=new Neuron(i);
       
               
        // First layer
        for(int i=0; i<NON; i++){           
            for(int j=0; j<NON; j++)
                oNeuron[0][i].nextNeuron[j] = oNeuron[1][j];           
        }
   
        //
        for(int l=1; l<NOL-1; l++){           
            for (int n=0; n<NON; n++){
                for(int w=0; w < NON; w++){
                    oNeuron[l][n].nextNeuron[w] = oNeuron[l+1][w];
                    oNeuron[l][n].prevNeuron[w] = oNeuron[l-1][w];
                }
            }
        }
           
        // Last layer
        for(int i=0; i<NON; i++){           
            for(int j=0; j<NON; j++)
                oNeuron[NOL-1][i].prevNeuron[j] = oNeuron[NOL-2][j];                       
        }             
    }
   
    public void calculate(){
        for(int l=0; l<NOL; l++){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                oNeuron[l][n].calculate();
               
                if (oNeuron[l][n].nextNeuron[0] !=null)
                    for(int w = 0; w<NON; w++)oNeuron[l+1][w].inValues[n] = oNeuron[l][n].result;
            }               
        }                                   
    }
   
    private void learning(){
        // last layer's errors
        for(int n=0; n<NON; n++){
            oNeuron[NOL-1][n].Error = (float)((TERVEZETT_KI - oNeuron[NOL-1][n].result) * oNeuron[NOL-1][n].result * (1 - oNeuron[NOL-1][n].result));
        }
       
        // hidden layer's errors
        for(int l=NOL-2; l>-1; l--){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                float sum = 0;
                for(int w=0; w<NON; w++){
                    sum = sum + oNeuron[l+1][w].Error * oNeuron[l+1][w].weights[n];
                }
                oNeuron[l][n].Error = (float)(oNeuron[l][n].result * (1 - oNeuron[l][n].result) * sum);
            }
        }       
       
        // eddig hiba, most tanulas.. sulyok modositasa
   
        for(int l=NOL-1; l>-1; l--){
            for(int n=0; n<NON; n++){               
                for(int w=0; w<NON; w++){
                if (l<NOL-1){
                        oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * oNeuron[l][n].inValues[w] + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        //oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * TERVEZETT_KI + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].weights[w] = oNeuron[l][n].weights[w] + oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].t_change = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error + (float)0.9 * oNeuron[l][n].t_change;
                        oNeuron[l][n].threshold += oNeuron[l][n].t_change;
                }else{
                        oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * oNeuron[l][n].inValues[w] + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].weights[w] = oNeuron[l][n].weights[w] + oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].t_change = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error + (float)0.9 * oNeuron[l][n].t_change;
                        oNeuron[l][n].threshold += oNeuron[l][n].t_change;
                }                                                               
                       
                }               
            }
        } 
    }
   
    public void reset(){
        for(int l=0; l<NOL; l++){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                oNeuron[l][n].reset();
            }
        }
       
    }
   
    public void Run(){
        building();
       
        for (int i = 0; i < 10000; i++){
        TERVEZETT_KI = (float)0;
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)1;
        calculate();
        //for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
        learning();
                   
        reset();
       
        TERVEZETT_KI = (float)1;
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)0;       
        calculate();
        //for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
        learning();
       
        reset();
               
        }                               
        reset();
       
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)1;
        calculate();
        for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
    }       
}

final class Neuron {
    int id;
    public float [] inValues = new float[NON];
    public float [] weights = new float[NON];
    public float [] change = new float[NON];
    public float result;
    public float threshold = 0;
    public float t_change = 0;
    public Neuron [] prevNeuron = new Neuron[NON];
    public Neuron [] nextNeuron = new Neuron[NON];
    public float Error;
    Random random = new Random();
   
    public Neuron(int id){
        this.id = id;
        //for (int i=0; i<weights.length; i++)weights[i] = (float)(0.2 * (random.nextFloat() - 0.5));//-0.1 - 0.1
        for (int i=0; i<weights.length; i++){
            weights[i] = random.nextFloat()*2-1;//-0.1 - 0.1
            threshold = random.nextFloat()*2-1;
        }
    }
    public void calculate(){
        float tmpResult = 0;
        for (int i=0; i < weights.length; i++){
            tmpResult += inValues[i] * weights[i];
        }
        result = Sigmoid(tmpResult - threshold);
        //tuzel();
    }
   
    public void reset(){
        for (int i=0; i<weights.length; i++){
            //weights[i] = random.nextFloat()*2-1;//-0.1 - 0.1
            change[i] = 0;
            inValues[i] = 0;
            threshold = 0;
            t_change = 0;
            Error = 0;
        }
       
    }
       
}
}

#183 Felhasználó inaktív   mdenes186 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 08:38

Haliho!
Milyen formatumban lehet kuldeni a megmutatos programokat?
Bootolhato 128Kbyte-os binaris file?
Ezt ki kell irni flash-be, aztan mondjuk a halokartya dip40
foglalataba metenni, es mehet. Mit szoltok hozza?

#184 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 12:33

Idézet: sonar - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 9:04

Hibádzik, ha nincs kiválasztva minden,

Többieknek előre jelzem, hogy személyesen ismerjük egymást sonarral és most a humor rész következik!

Idézet

de büszke vagyok magamra, mert so se tanultam iskolai keretek között programozni.

:OOO
:pokeas2:

Na ne b*ssz ki velem. :D  :Đ
Lehet már régen találkoztunk, de megnéznélek büszkén is.  :Đ
:pokeas2:  :nevet:
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#185 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 17:03

Idézet: mdenes186 - Dátum: 2006. ápr. 5., szerda - 8:38

Haliho!
Milyen formatumban lehet kuldeni a megmutatos programokat?
Bootolhato 128Kbyte-os binaris file?
Ezt ki kell irni flash-be, aztan mondjuk a halokartya dip40
foglalataba metenni, es mehet. Mit szoltok hozza?

Bármilyen formátumban jöhet, amelyben használható.
Ha gondolod, írhatsz mellé pár sort, hogyan kell beüzemelni.  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#186 Felhasználó inaktív   vkrisz81 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 350
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 14. 18:32

hááát nem rossz progik de gondolom tobbetek vmiféle suliba jér mondjuk foiskola ahol az orak kereteben eleve ra van kenyszeritve ilyenségek legyártáésára :)
én is csináltam egyet kettot.. de azt hiszem ezekhez merten nem nagy szamok.. :(
feliratfajok atalakitasa subbá, suliba egy konvtarhoz tagnyilvantarto peorgit basicben, naptarat es belepteto ellenorzo lapocskát phpben...
egy egyszeru szamolo legvillogtatot mplabban...
egy regi gyerekkoromban kapott jatekot csinaltam meg javascriptbe..
rajzolo félét c64re :)
szoval ilyenségek... csak nem nagy szamok :(
BAR hozzateszem amire eddig szuksegem volt megcsinaltam ! .)
az a bajom igazabol ninc semmi iranyzatom osztonzesem hogy merre induljak.. esetleg valaki segtiene?? :)

#187 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 14. 19:55

Idézet: vkrisz81 - Dátum: 2006. ápr. 14., péntek - 18:32

az a bajom igazabol ninc semmi iranyzatom osztonzesem hogy merre induljak.. esetleg valaki segtiene?? :)

Nem hinném, hogy itt kellene segítnünk ebben, vagy hogy bárki is igazán tudna segíteni ezen, magadon kívül.
És azt sem hinném, hogy a te programjaid rosszabbak, kevesebbek lennének, mint másokéi. Felesleges mindig ezzel jönni, ha úgy érzed, hogy büszke vagy rájuk, és szívesen megmutatnád őket egy szélesebb közönségnek, hát rajta...  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#188 Felhasználó inaktív   vkrisz81 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 350
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 15. 18:46

hat tudod hogy van ez az ember mindig tobbre vagyik.. igen meglehet nem itt kel iranyzatot keresni de hatha.. az meg hogy ki mire tartja magat azaz a progijait.. az ember mindig ugy erzi aki kicsit is igenyes magara es osszehoz valamit hogy van nala jobb.. es ugye nekunk akik programozofélének tartjuk magunkat, rettento kinos ez az erzes.. legalabbis en roppant bosszankodok hogy latom egyesek olyan progikat csinalnak(lasd feljebb az a hangdigitalizalo) hogy ugy erzem hogy nahaaaaat ilyet en soha nem tudnek... aztan a franc tudja...
vagy talan mind azt keressuk hogy hasznosak a progijaink.. mind azt szeretnek hogy valakinek erjen valamit??

#189 Felhasználó inaktív   Starter 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 06. 11:44

Idézet: Nevergone - Dátum: 2004. ápr. 25., vasárnap - 13:06

Azért hoztam létre ezt a topicot, hogy legyen egy hely, ahova belinkelhetjük azokat a programokat, alkalmazásokat, fejlesztéseket, melyeket mi készítünk.

Az a cél, hogy ha írtok valamit, hobbiból, szórakozásból, tanulási vagy tanítási célzattal, akkor legyen egy olyan hely, ahova be lehet linkelni az elérhetőségét a programmal, pár mondattal fel lehet vázolni, hogy mit tud, mire használható, esetleg milyen ismert hiányosságai és hibái vannak. Így meg tudjuk mutatni egymásnak, hogy miket alkottunk,
lehet, hogy valaki tud segíteni a hiba megoldásában, esetleg az alkalmazás továbbfejlesztésében, esetleg ötletet adhat.

Üdvözlöm a társaságot!

Örülök, hogy ilyen fórum is született, ahol saját programokat lehet bemutatni. Itt vannak az általam írt programok (többnyire játékok): http://users.freestart.hu/starters
Bal oldalon, a "Letölthető programok".
Leírások vannak a programban, és a fenti oldalon is.

Ezek a játékok még DOS alatt készültek, de Windows alatt is futnak (a Boulder-nél egy kicsit várni kell, amíg a Windows rájön, hogyan futtassa).

Annak ajánlom, akinek elege van a Windows MEGA, GIGA, 9 DVD-s játékaiból, viszont szereti a kicsi, ötletes programokat.

A játékok között van
- egy saját tervezésű Boulder Dash, kb. 70 pályával + pályatervezővel,
- egy Videoton TV foci jellegű játék, megtoldva egy falbontóval + még sok mással (golf, tenisz, stb - amit még el lehetett készíteni ilyen formára),
- két sejtautomata program (egy grafikus meg egy karakteres - nem igazán játék, de nagyon szép mozgó ábrákat tud készíteni),
- végül egy mászkálós, logikai játék: Forgotten Fort avagy Elfelejtett Erőd, amelyhez az ötletet még egy Spectrum számítógépes játék (Ant Attack) adta.

Ezek DOS programok C nyelven, de mennek Windows alatt is. Az egyiket ma is fejlesztem, a többi már régebbi.
Szívesen veszem, ha megírjátok a véleményeteket, vagy valaki kedvet kap bekapcsolódni a fejlesztésbe.
Vannak más, Delphi programok is, csak ezek 400KB-nál kezdődnek, és nem biztos, hogy pl. egy aknakereső ennyit megér. Ha valakit érdekel, feltehetem azt is az oldalamra.

Szerkesztette: Starter 2006. 06. 06. 12:34 -kor


#190 Felhasználó inaktív   amargo 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 22
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 09. 15:02

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek fejlesztésemet én is.
Kezdem a bemutatással.

TurnOffMonitor:
Lusta program.. Mivel sokszor nézek elalvás előtt filmet vagy TV-t ezért van, hoyg elfelejtem kikapcsolni. A video nézésnél belehet lőni, hogy kikapcsolja a monitort.. viszont TV-nél nem. Ezért jött az ötlet, mint már sok embernél. Megírom.
Tehát a programot lehet időzíteni.
- Némítás
- Monitor kikapcsolás
- Szgép kikapcs
- Kijelentkezés
- Újraindítás
- Egy erőltettet üzemmód, ami eléri, hogy ha optikai rádiós egered van, ami néha néha bevillan a legkisebb neszre is.. akkor újra kikapcsolja a moncsit.
Programban számos

- Min/Max Fel/Le töltési érték hiányára (ezt a részt nem fejeztem be.. mármint feleslegesnek éreztem még.. pár függvény hívás lenne.. de)
ez annyit csinál, hogy egy bizonyos sebesség alá esik a hálozati forgalom és beállítasz egy üres járati tényezőt, akkor utána kikapcsolná a gépet, ha befejeztem volna :)
Programot betöltödík a rendszerrel együtt.. traybaron. jahh, billenyűparancsokra is lehet eseményt lefutattni, tehát akármilyen bill kombó kikapcsolja a moncsit.. stb.. itt kicsit bután néz ki a felület.. megy úgy álltalában nem dizájnoltam túl.. ui, kilehet választani hálókártya figyelést is..
Monitor kikapcsolásnál 1mp késleltetés van! Mivel mire lefut az onkeypress addigra a down is meg van és bekapcsol szerencsétlen monitor.. TFT-nél!


Kép


http://members.chell...nOffMonitor.exe
Most ennyi jutott eszembe.. róla, ha hibát találsz vagy érdekes dolgot írd meg!


Sudoku
A "népszerű" játék :)
Igazából kedvesem játtszik vele sokat. Ezért is írtam..
Nos a program még nagyon teszt fázisban van, ezért olyan amilyen.. viszont hazsnálható :)
Az feltölt gomb úgy ahogy van ellehet felejteni, a generál gombal kapunk új táblát és a szint el lehet beállítani mennyi maradjon látható.. alatta editmező.. vagy default 20 :)
Mit írjak még róla? Jó pár funkciót lehetőséget akarok még beletenni.. igazából, maga a sudoku motor a lényeg benne.. a kinézet még csak kis tákolmány.. valami szép felületet szeretnék majd adni neki. Viszont most belekezdek nemsokára, hogy Ppc-re portolja a játékot. Ezért ezzel nem fogok foglalkozni.. de funkcióilag lehet hazsnálni.. Az ellenőrzéssel csak azt tudod megnézni, hogy jó e vagy sem.. ha nem jó kirakja a hibásakat, de kis támpont lehet csak.

Kép

http://members.chell...sudoku_test.exe

Ötleteket várok, ha van a programokkal kapcsolatban, de mással is :)

szerk: a sudokus képet is lekicsinyítem.. amint betudok jutni a szolgáltatóhoz végre  :reklamacio:

Szerkesztette: amargo 2006. 06. 09. 15:06 -kor


Téma megosztása:


  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó